Na Gustava Eiffela udělala dojem už Budapešť – maďarské hlavní město bývalé dunajské monarchie. Ještě víc, když jeho kancelář v roce 1874 vyhrála soutěž na prosklenou halu Nyugati Pályaudvar. S více než 6000 metry čtverečními a výškou 25 metrů bývala pátým největším vlakovým nádražím světa a po mnoho let tím nejmodernější v Evropě.
Pozor následuje podrobný obsah včetně spoilerů
Dnes je rakousko-uherská nádražní katedrála jedinou, která byla od svého vzniku sotva modernizována. Filmař Jeremy JP Fekete se hrabe v téměř zapomenutých zákoutích starého důstojného nádraží stejně jako v majestátní čekárně. Asi 100 let uvízlo v hlubokém spánku a čeká na znovuobjevení. Jednou za rok je jeho prašný odpočinek narušen, když brilantní císařovna Sissi odjíždí ze stanice Nyugati Pályaudvar po starých kolejích směrem na Gödöllö - do oblíbeného zámku císařovny. Stanice v Budapešti, která věkem a krásou konkuruje Nyugati Pályaudvar, je Keleti Pályaudvar, postavená léta po ní.