emJey (Miloš Janů)
Jméno | emJey (Miloš Janů) | |
Věk | 31 let — narozeniny slaví za 180 dní (Blíženci) | |
Bydliště | kousek za Prahou | |
@emJey1993 | ||
— | ||
www.facebook.com/milajanu | ||
Poznámka | — |
Myslíte si, že ten příběh znáte, ale znáte pouze jeho konec. Abyste pochopili jeho podstatu, musíte se vrátit na začátek.
Jestli něco v tom nejvíce kladném světle přineslo Jonathanu R. Meyersovi slávu, tak výpravné drama s titulem Tudorovci.
Jak jsem psal u Bates Motel, zakládat si na pravdivých událostech je po většinu času sázka na jistotu.
První série tomu napověděla hned od prvního okamžiku, kdy jsme se začali pouštět do tajů temné Anglie.
První manželka Kateřina rozhodně neměla svůj osud nejlehčí z nejednoho důvodu, ale její odchod na věčnost byl alespoň v jejím srdci ten spravedlivý.
On si Jindřich každopádně uvědomoval těžké následky jeho chování, nicméně u něj zvítězilo mládí, opojení mocí a krása dcery z Boleynova rodu.
Od příchodu druhé manželky krále se mi děj zamlouval ještě více. Z první série ještě vypíchnu roli Sama Neilla, coby kardinála Wolseyho, který ji zvládl s nejvyšší grácií a u jeho konce jsem si pobrečel.
Druhá série se nesla v poněkud rychlejším spádu, měla svůj pomyslně vytyčený cíl v podobě zplození následníka trůnu, stěžejní úkol všech královen. Snaha o to byla, nicméně výsledek se nešel s uspokojením a závěrečné dvě epizody druhé série považuji za ty nejvíce podařené. Jak ze strany Anny Boleynové a jejímu smutnému konci, či nalezení třetí manželky Jany, která konečně nejvíce zamíchala kartami.
Třetí série byla sice zkrácená, nicméně nebyla o nic horší, než dvě předcházející. Popravovalo se jako na běžícím páse, a tak zajímavých situací nebylo málo. Konečně přišel syn, se kterým i velká ztráta a pád do hlubokých depresí, z nichž je cesta pokaždé více než těžká. Ale konečné momenty zase naznačily oživení a na scénu přišla mladinká nadcházející královna Kateřina.
Na tehdejší rychlé změny se udržela celkem dlouho, ale jak to tak bývá, jedna střídá druhou.
Její působení na mne více dělá dojem v současně vysílaném dobovém čarodějnickém Salemu.
Nejslabší momenty u mne nastaly s příchodem páté družky, bývalé manželky, královy "sestry" Anny. K ní ani moc nevím co napsat, byla velice nevýraznou postavou a to se o ní tenkrát snažil, jako by byla jeho poslední a tou jedinou.
Čerstvě ovdovělá "Julia McNamarová", šestá a poslední v pořadí po boku anglického vladaře - Kateřina Párrová. Díky bohu za její tehdejší charisma, silnou vůli a umění přetvářky, jak z milostné strany, tak z náboženského přesvědčení, které jí zajistilo přežití svého manžela a doživotní rentu ve společnosti osiřelých dcer "Krvavé" Marie, dcery zesnulé Kateřiny Aragonské, "panenské královny" Alžběty a syna Edvarda, který krátce po nástupu k žezlu opustil svět jako velmi mladý.
Závěrečná scéna, která se upíná na Jindřicha v dáli, kdy se k němu blíží jezdec na koni v podobě smrti, byla velmi zdařilá, rychlé problesknutí všech důležitých momentů v králově životě, od jeho nejvěrnějšího přítele Charlese, prvního učitele Thomase Moora či vzpomínky na jeho "šesti" manželství a dobití Boloně, jako jeho jeden velký válečný zvrat.
Když malíř Holbein dokončil na podruhé portrét vladaře, byl pochválen a král mohl v spokojenosti opustit, už tak citelně rozervaný a unavený svět.
Your Majesty.
100 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 4 lidé
Maminko neboj se, opravdu jsem v pořádku.
Dojmy po prvním shlédnutí Bates Motel, myšleno první sérii, jsem v koutku duše tušil, že tento výtvor tu s námi pobude nějaký ten pátek. Přeci jen, seriál zakládající se na pravdivých faktech má určitou budoucnost zajištěnou už jen tímto tvrzením.
Sice jsem Psycho nikdy neviděl, ale samozřejmě o jeho existenci jsem věděl už před tímto pilotem.
Herecký výkon je zde nejvíce patrný, podle mě hlavně jeden. Řeč je o Normě Batesové. Kolik filmů já s ní jen viděl. Napadá mne hned jako první V zajetí démonů, hned poté Sirotek, dále Lítám v tom, Chlapec v pruhovaném pyžamu, Soudce a v blízké budoucnosti pokračování The Conjuring. To vše a mnohé další její výkony mě jasně utvrdily, že tento seriál stojí především a jen na ní.
Je pravda, že teoreticky by hlavní pozornost měla být soustředěna na pomalý, ale velice jistý vývoj v psychopata v podání Freddieho Highmora, ale co čert nechtěl, ten kluk se mi tak příčí skoro vším, od mluvy až po vzhled, že bych ho nejradši přeobsadil.
Klidně za jeho bratra Maxe Thieriota, ten má určité charisma. Rozhodně zajímavější herec se sympatičtějším vzezřením.
Věrná pomocnice Olivia Cooke je také trošku navíc, ale pro zmírnění rychlého přerodu ve vraha je asi fajn mít takovou holku poblíž, co vás uklidní v tom, že vám ještě úplně nepřeskočilo.
Mě osobně potěšila účast Nestora Carbonella, který si mě jasně získal Richardem z Lost.
Ostatně jakýkoli herec z Lost má u mě vyhráno.
Druhá a třetí řada je o poznání ve vývoji mnohem motivovanější a více soustředěná na samotnou problematiku nastíněnou v počátcích vysílání.
Byl jsem rád za dvojnásobné prodloužení, protože v takto opravdu krátkých sezónách, které nabízí Bates Motel, toho moc říci nestihnete.
Jsem velký fanoušek temných žánrů, takže s motivem tohoto seriálu jsem více jak spokojen. I když vím, že méně Normana by uškodilo celému tématu, mě by potěšili. Jeho máma vydá za oba.
"Batesův Motel. Filmová legenda ožívá v seriálu."
Motelů jsme ve filmech potkali nepočítaně. Ale jen jeden se stal legendou. Zabíjelo se v něm, vycpávalo a navíc je součástí snímku Psycho, jednoho z nejslavnějších filmů světa. A teď motel Normana Batese ožil v seriálové podobě.
V současném zámořském televizním éteru se objevuje další zajímavý trend. Prvním krokem bylo, že věhlasní filmaři a herecké persony si uvědomili, že hrát v seriálu vlastně není hanba. A za těmito celebritami nyní přišly i slavné filmy. Proč taky vymýšlet stále nové náměty a neotřelá prostředí, když zde máme ty, které se osvědčily na stříbrném plátně? Přesně tak, nyní začínají frčet seriály, které jsou nějakým způsobem svázané s již existujícími filmovými trháky. A buď předcházejí ději těchto snímků, anebo ho rozšiřují.
Jednou ze štik, které v tomto rybníku seriálové tvorby uspěly v předešlých letech, je i Batesův motel. A znalci už při vyslovení tohoto sousloví začínají tušit a tetelí se zájmem. Ono těch slavných filmových Batesů totiž není moc. Respektive s ubytovacími službami byl zapleten pouze jeden, zato extrémně slavný. Přestože to může znít zvláštně, je to tak. Tento multižánrový seriál z roku 2013, ve kterém se mísí thriller s rodinným a psychologickým dramatem, vychází z klasického snímku Alfreda Hitchcocka Psycho. A to přes fakt, že se vlastně odehrává v současnosti.
Synek, matka a potíže
Ačkoli seriál sám stojí tak trochu mimo čas a pokřivená barabizna za motelem v městečku White Pine Bay působí ze všeho nejvíc archaicky, v tomhle seriálu fungují mobily a spousta moderních vymožeností. Zde popisovaný svět je dnešní. Přesto ovšem Psychu víceméně předchází, protože hlavním cílem Batesova motelu je přiblížit, jak se z Normana Batese stal vlastně nejslavnější psychopat v dějinách. Za touto proměnou je nutné hledat jeho matku. A přitom ne že by ona sama byla blázen. Alespoň ne úplně. Stejně jako byl Norman na počátku normální. Coby sedmnáctiletý středoškolák s tváří Freddieho Highmorea, kterého si pamatujeme z Burtonova Karlíka a továrny na čokoládu, se mladý Norman se svou matkou Normou stěhuje do nového bydliště. Po smrti Normanova otce zde Norma za peníze z pojistky koupila menší motýlek u cesty, kde oba chtějí začít nový život. Už na první pohled je ale zjevné, jak moc je Normanova matka na svého syna fixovaná, zatímco druhého potomka v podstatě ignoruje. Nicméně ani tak se nesnaží dostat se do problémů. Ty si ovšem zjevně vyhlédly ji. Již v první epizodě tato zvláštní žena v podání hvězdné Very Farmigy z Lítám v tom nebo Sirotka donutí svého syna, aby jí pomohl zbavit se mrtvého těla. A tím to celé začne. Prvních deset dílů mrazivého a znepokojivého seriálu započne svou temnou cestu.
Zrození krvavé legendy
V seriálu Batesův motel zjistíte, jak přišel na svět hrdina kultovního Psycha a muž, jenž světu ukázal, že sprchování může být životu nebezpečné. Psycho, asi nejslavnější dílo Alfreda Hitchcocka, slaví desítky let od uvedení do kin. Příběh podivínského majitele motelu Normana Batese, jenž má velmi nezdravý vztah se svou maminkou a občas v jeho podniku někdo přijde o kejhák, však dokáže pořádně vyděsit i dnes. Jestliže vás někdy zajímalo, jak se vlastně z uťáplého recepčního stal jeden z nejslavnějších filmových vrahů, seriál Batesův motel vám na to odpoví. Pokud máte odvahu poslouchat. Tvůrci se totiž rozhodli podívat do minulosti. Tedy tak napůl, Batesův motel se totiž odehrává před filmovým Psychem, ale jeho děj se přesunul do současnosti. Každopádně Normanovi tu je sedmnáct let a spolu s maminkou Normou se přistěhoval do ospalého amerického zapadákova, kde oba chtějí začít nový život. Norman nastoupí do místní školy a brzy si najde nové přátele, Norma se zase sblíží s místním šerifem a jeho zástupcem. Zkrátka to vypadá na idylku, opak je ovšem pravdou. V tomhle městečku má skoro každý nějaké to nepříjemné tajemství a noví obyvatelé mezi místní podivíny rychle zapadnou. Vztah mezi mladým hrdinou a jeho matkou je totiž poměrně komplikovaný a ve městě se náhle začínají objevovat první mrtví. Seriál, jenž za mořem slaví úspěch a už se chystá jeho pátá řada, zachycuje proměnu obyčejného dospívajícího kluka v nebezpečného šílence. Vera Farmiga zde odvedla skvělou práci i v televizi, dokazuje nominace na cenu Emmy, kterou za seriál dostala. S touhle rodinou by se zkrátka měli seznámit všichni fandové filmové a televizní hrůzy.
Původní Norman Bates
Americký filmový institut umístil hrdinu Psycha na druhé místo největších filmových padouchů všech dob. Vymyslel ho spisovatel Robert Bloch v roce 1959, proslavil ho však hlavně Hitchcockův film. Anthony Perkins ho zahrál tak dokonale, že od té doby měl problém s jinými rolemi. Pro diváky byl zkrátka vždycky Bates. Po třiadvaceti letech se nakonec nechal přemluvit k pokračování a objevil se i v dalších dvou filmech, žádný z nich však nebyl zdaleka tak dobrý jako první Psycho a fandové se vysmáli i remaku z roku 1998, kde ho hrál Vince Vaughn. Inspirací pro Normana Batese byl skutečný sériový vrah Ed Gein.
60 % s názorem souhlasí
vyjádřilo se 5 lidí
Každý by se měl občas zamyslet sám nad sebou.
Hugh Laurie. Těžko napodobitelný ve své nejúspěšnější roli vůbec. I on musí být překvapen, co se to vůbec stalo, že obyčejný námět doktora v nemocnici, jako by doktorské tématiky nebylo už tehdy spoustu, ukázal všem svá záda tím, jak je zastínil vysokou originalitou.
Každý máme ty dny, kdy nic a nikoho okolo sebe nechceme, ale figurovat takto, svůj skoro celý život, je hodně smutná představa snad pro každého z nás. Proto asi jen velice málo lidí dokázalo s Gregorym navázat vztah, který vytrvá a bude i něco vypovídat o tom, že upřímnost a láska jde aplikovat i na ty nejvíce vzpurné jedince společnosti.
Osobně bych jím léčen být nikdy nechtěl, ale z pohledu diváka jsem si za těch 8 let nikdy nestěžoval.
Jeho tým, ač se několikrát přetransformoval do nejrůznějších sestav, mu věrně posluhuje u všech případů, co se kdy do nemocnice Cuddyové dostali.
Mě nejvíce ohromila první řada, ale to jen proto, že byla úvodní, protože s následujícími roky to bylo stejné úchvatné, ne-li více.
Finále seriálu připisuji kvalitou na úroveň (pro mě hodně ceněnou) závěrečným epizodám Zoufalých manželek, Ztracenich, Plastické chirurgie, s.r.o., Odložených případů, Pravé krvi, Dextera, Trávě a Tudorovcům. Neboli toho nejlepšího, co již skončilo a já měl příležitost vidět.
K tomuto seznamu přibudou jistě další, ale to teprv musí odvysílat jejich "farewell", což si říkám, že nebude jen tak.
(pozn. The Walking Dead 30.10.2015 prodloužen na říjen 2016 či dřív nebo později FX oznámí svůj ortel nad American Horror Story a jistě, patří sem ještě pár dalších adeptů)
To, jak se tvůrci poprali s tvorbou lékařského dramatu, se jen tak nevidí. Své o tom může vědět akorát tak Shonda s Chirurgy nebo tvůrci ER, jiní mě do této kategorie vůbec nenapadají.
House odešel na vrcholu a rok 2012 si neodmyslitelně spojuji i s odchodem seriálového velikána.
100 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 3 lidé
Souhlasil bych s 30. sérií?
Jako nepřeberné množství mladých lidí mé generace jsme na tomto žánru vyrostli. Určitě do tohoto období musím zařadit i neméně mnou oblíbenou Futuramu. Na jiné dva animované seriály jsem nikdy nekoukal a upřímně nikdy evidentně koukat nebudu. Takto, neplánuji to.
Tyto dva si hodně dlouho držely vysokou kvalitu, vtip, nápad a kreativnost, která samozřejmě dovolila, aby nás mohly bavit delší/dlouhou dobu.
Podle mého názoru Futurama odešla včas a zachovala si svou dobrou známou kvalitní úroveň.
To u Simpsonových se mi tak lehko už říci nedá. Vybavuji si ty momenty jak hltám - mimochodem perfektní dabing (hlavně Vlastimil Zavřel, Helena Štáchová, Jiří Lábus a i Martin Dejdar, ke kterému mám stejnak ale spoustu jiných výtek, ale ne ve spojitosti s dabingem) - každý díl od počátku do zhruba, opravdu zhruba do 20. série.
Od této doby mi přijde, že se scénář chytá všude, kde může, jen aby se ten díl dal nějakým způsobem dohromady a bylo ještě o čem vyprávět. Nekonečné množství parodií je už klasika, která mě už nějak přestala bavit. Čarodějnické díly jsou mi naopak pořád blízké a jsou i originální, ale už tu prostě figuruje ta hodně dlouhá doba od prvního odklepnutí pilotní epizody, kdy nikdo ani nečekal, že Simpsonovi dožijí dalšího dne, natož, že tu budou i v roce 2015, potažmo 2016.
Nevím jestli je to nějaký náznak od Primy COOL, že posledních pár let hodně okatě zdržuje s odvysíláním premiérové řady v tom smyslu, že když už se spoustu lidí těší na nové díly, nenechá je odvysílat jako jeden kus, ale naprosto nepochopitelně vypustí část, pak nekonečné ticho po pěšině a další kus, a heleme se, série se dovysílá až napotřetí. Vážně?
To mi přijde jako signál nezájmu, protože minulé roky, co minulé roky, nikdy to tak nebylo, aby se k tomu přistupovalo tímto způsobem, ale to není případ jen Primy COOL a rozhodně ne jen Simpsonových.
O tom bych se mohl rozepsat docela vydatně, nemluvě o tom, že tento "nezájem" u mě vyústil v to, že odstupuji už skoro u všeho od českého dabingu a jedu jen originál.
Jeden příklad za všechny, který zastíní Simpsonovi hned několikrát je vysílání Lovců duchů opět na Primě COOl. Od šesté řady je útlum a nic se neděje. Dodnes se sám sebe ptám proč. Když byla možnost napsat redaktorce Primy svůj dotaz, učinil jsem tak a odpověď samozřejmě vynesla jen další otázku namísto uspokojivé odpovědi. "Na dabingu stále pracujeme." No comment.
Ale zpět k Simpsonovým. Koukám už jen z rutiny, ale bez řečí si rád připomenu doby minulé, které opravdu stojí za to a vynesly nejznámější rodince kýžený úspěch.
Třicítka ale asi nebude pokořena, že Matte?
100 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 2 lidé
Řekněte mi, co se Vám na sobě nelíbí.
Prostě další z mých epic. Další z těch, co si reprízuji jednou tak ob dva roky nejdéle. Díky zkrácenému počtu dílů v sérii mi to tak nezabere více jak dva týdny, i rychleji by to bylo možné.
Příběh dvou vnitřně ztroskotaných mužů a jejich neúnavná snaha o "perfektní životy" s jejich rodinami, dětmi a přáteli. Opravdu to není zdaleka jednoduchá věc mít věrnou ženu, vzorné děti a přátele, kteří se na Vás pokud možno ne více jak 1 v životě nevykašlají.
Z mého pohledu jde o dost temný žánr, kde naděje na kladný konec jen těžko dojde úspěchu. Co příběh, to další šok, to další neuvěřitelné přání, jak se nechat přetvořit k obrazu "svému".
Christian i Sean mi přišlo, že jsou předurčení k tomu, mít náročné osudy, ač se oba dva na střídačku snaží býti těmi hodnými, milými a starajícími se muži, kteří chtějí jen to dobré. Vždy se ale najde chloupek toho negativního z čehož vznikne čin, na který není ani jeden nijak zvlášť hrdý.
Ač jde o střídání žen, co noc to jiná, podvádění své manželky, lhaní svým dětem či utajování kriminálních činů, které byly i nebyly nutné k tomu, aby se ve svých životech neztratili a udrželi si pomyslnou laťku pocitu, že je vše tak, jak má být.
Oddanost Seanovy ženy a anestezioložky Liz se taky musí vyzdvihnout mezi ostatními hereckými výkony, protože ony se jen tak vážně nedají.
Čím více se ale Nip/Tuck blížil svému konci v podobě 6. řady a 19. dílu, tím děj nabíral na větší a větší bizarnosti. Ne, že by bizarnost chyběla již v prvním díle "s krokodýli", ale šestá řada už se tak nějak vymykala původnímu znění.
Každopádně Ryanova tvorba se tímto dítkem začala formovat tam, kde dnes úspěšně navázala a já jsem rád, že pod jeho taktovkou vzniká jedna super věc za druhou. Jeho přispění i k filmové tvorbě se také ukázalo jako přínosné. V tom by mohl pokračovat určitě v hojnějším počtu než co doposud předvedl.
50 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 2 lidé
Následující příběh je smyšlený a nepopisuje žádnou skutečnou osobu nebo událost.
Existují určité skvosty v tvorbě scénáristů, které musejí znát všichni, ikdyž třeba jen okrajově, vždy vědí, o čem je řeč. Ano, začínám se rozepisovat o Odložených případech.
Vždy mě velice imponovaly filmy i seriály, které zobrazují dobu minulou, dřívější styl chování, způsoby mluvení, dřívější oblečení, co lidé nosili, čím se bavili a nebo co poslouchali. To vše se mi splnilo, při objevení pilotního dílu Odložených případů v čele s opravdu velice talentovanou a příjemnou hereckou hvězdou v čele Lily Rushovou a jejími spolupracovníky Johnem Stillmanem, Willem Jeffriesem, Nickem Verou a Scotty Valensem.
Tato seriálová tvorba byla tak ojedinělá a tak neotřelá, že není divu, že jsem tomu velice rychle propadl. Má to svou duši a hlubokou myšlenku, jinak řečeno, je to můj milovaný seriál.
Co příběh, to opravdu originální námět často velice dojemných situací, které zanechají silnou citovou stopu.
Každý začátek epizody upozorňující, že příběh je smyšlený mi opravdu zůstal v paměti, otevřený děj a nastínění určitého skonu postavy o kterou se bude děj opírat, následné "zastrčení" příběhu do bedny a současné otevření příběhu většinou blízkým členem či náhodnou situací. Nemluvě o velice krásném úvodním intru, které též těžko lze zapomenout.
Jen málo je těch seriálů, které na mě tak silně zapůsobily tak jako Odložené případy.
67 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 3 lidé
Hodně silně pokulhávající bráška.
Zombie motivy se v poslední době hodně rozjely.
Zombieland, Úsvit mrtvých, Světová válka Z a třeba 28 týdnů poté doplňuje velký kádr v podobě komiksového megahitu The Walking Dead a dalšího pokusu o zombie motiv - Z Nation.
První lákadlo bylo jednoznačné, že se bude jednat o zombie seriál, dále už jen obsazení herce, který hrál Michaela v Lost, který mi byl docela sympatický. Nicméně umřel hned z kraje a to mi trochu zhatilo plány, takže jsem doufal v alespoň silný děj.
Jestli se zatím dostavil? Tak napůl.
Zombie masky mi přijdou jako kdyby je dělal někdo, kdo se vyžívá v rychlých záběrech, aby ani nebylo možné si pořádně prohlédnout, co se k hrdinům blíží a co je chce pravděpodobně sníst.
Chápu, že určitý odklon od The Walking Dead se musel provést, nikdo nebude rád za napodobování, to odsuzuju velice striktně. Každopádně s letošním přírůstkem Fear the Walking Dead už to nebude zdaleka tak lehké, jak loni.
Je tu hodně jiných přístupů k tvorbě, to ano. Zombíci se pohybují nadpřirozeně rychle, jsou opravdu různorodí, objevují se i zombie zvířata a mimina, ale jestli toto vše mám moc zajistit dlouholetou budoucnost tomuto projektu? Je tu šance, že ano, ale stanice Syfy je tak trochu odlišná, což se odráží na tomto seriálu.
Postavy co se zde objevují jsou takové nevýrazné, snad až na toho Murphyho, Warrenovou, Doktora a 10K. Ostatní si ani pořádně nevybavím, nedávám jim zrovna velkou pozornost, stejně se většinou ani dlouho v ději nezdrží.
Je zde šance na řadu třetí, dle mého názoru, přeci jen není zde tak nutkavá potřeba vysoké sledovanosti jako u jiných.
Chtěl bych vyšší úroveň, ale The Walking Dead je tu jen jednou.
50 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 2 lidé
Rozhodně jsem velkej fanda nadpřirozena.
Spoustu seriálů jsem objevil v průběhu času díky televizi, hlavně ty dlouhodobě vysílané. Do této skupiny určitě musí patřit Lovci duchů. Do jisté páté série si pamatuji, že jsem koukal jen přes český dabing, neměl jsem ani jinou cestu, takže každý pátek okolo desáté přišpendlený na Prima COOL.
Se začátkem šesté série jsem přešel na originální znění a u toho jsem tak zůstal doposud. Dnes už ani moc nevím, jak ten dabing zněl, což je trochu škoda, protože mi to připomíná, že jestli jsem něco nezrekapituloval, tak zrovna Supernatural, a tak už nemám stoprocentní povědomí o tom, co se vše událo a právě že je toho opravdu hodně.
Vybavují se mi určité aspekty jako smrt jejich mámy, Žlutooký démon, "Saving people, hunting things.", jejich skoro táta Bobby, Křižovatkoví démoni, Král Pekla, Castiel, Smrt, Lucifer (neustálá připomínka herce, který hrál v Lostech Jacoba), různí Archandělé a z poslední doby například Leviatháni a taky Temnota.
Když vše shrnu dohromady, tak se jedná o opravdu dobrou show, ale musím podotknout, že hodně často mi vadí nejrůznější protahování děje, neustále dokola nekončící bratrské zachraňování jeden druhého a iritující postavy, jako třeba Charlie nebo Rowena.
Výborné jsou vždy první epizody každé řady a samozřejmě veškerá finále, kdy asi nejvíce mi v paměti utkvěly finální epizody šesté a sedmé série.
Mám taktéž rád měnící se motivy úvodních titulků a závěrečný song "This road so far". To bez debat.
Beze všeho se k Lovcům duchů v nejbližší době dostanu a připomenu si, proč jsem si je vlastně tak strašně moc oblíbil, protože poslední dvě řady mi přestávají říkat > koukej se dál. Beru to teď spíš už jen jako oddanost tomu, co jsem si dříve zamiloval.
Ale ať se to ve mně bije jak chce, těch 100 % dám.
60 % s názorem souhlasí
vyjádřilo se 5 lidí
Filmová předloha není vždy sázkou na jistotu.
Měl jsem hned několik aspektů, proč zařadit andělské drama mezi své oblíbence:
Bod první - inspirace filmovým scénářem
Bod druhý - mnou hodně milované město Las Vegas, díky Kriminálce Las Vegas, velkému odlišení se od jiných měst, herní atmosféra, Resident Evil - Zánik a také to, že se tam chci co nejdříve jet podívat
Bod třetí - nadpřirozeno, viz. hlavně motivy na téma Lovců duchů, andělé, zatracení andělé, archandělé a další bytosti
Body čtvrtý - knihovník z Buffy- The Vampire Slayer či Charles Widmore z Lost
To vše se mi zamlouvalo, a tak nebyl důvod proč tomu nedat šanci, zvlášť v období prázdnin, kdy jsem byl se seriály docela na suchu a uvítal jsem nový přírůstek.
Každopádně první díly byly fajn, bylo se na co těšit, atmosféra se zdála, že bude hodně dramatická a bude se stálo na co koukat až do konce. Nicméně finále první řady bylo hodně nic moc a já jsem si po čase i dost uvědomil, že byly momenty, kdy jsem si říkal, už bude konec? Nevěřil jsem ani v prodloužení. To nakonec přišlo, ikdyž to myslím moc lidí nečekalo.
Druhá řada byla o dost pomalejší a herecké výkony znatelně slabší. Nedivil jsem se zrušení, ba co, byl jsem rád. Léto mi mnohem více zpestřil Fear the Walking Dead, The Strain a Orange is the New Black, takže na Dominion jsem vzhlížel jako na výplň času při čekání, kdy se tam, či tam udělají titulky.
Víc než těch 40% dát nemůžu.
Kdoví, mám ten dojem, že stanice Syfy asi nebude můj šálek kávy, protože druhá věc co je v mém hledáčku, je Z Nation, a tam mám podobné prognózy jak u Dominion.
33 % s názorem souhlasí
vyjádřili se 3 lidé
Raise up in 30, aneb kvalita od počátku.
Už 11 let. Už takovou dobu se hnát za chytáním úchyláků, únosců, fetišistů, teroristů či sériových vrahů a pořád jeden originální námět za druhým.
Jako u Chirurgů a mnoha dalších jsem tento seriál začal sledovat skrze televizi.
Klasika. VHSko, DVDčka a přechod na net.
Myšlenky zločince si mě získaly hlavně kvůli tomu temnému dějovém příběhu, chytlavou a mnou hodně oblíbenou úvodní znělkou, všestranně nadanou IT girl Penelopou a jejímu flirtování s Derekem a dalšímu.
Odchod Gideona mě ani tak moc nemrzel. Ano, dával tomu tu prvotní šťávu, která nejspíš seriálu vynesla sledovanost na tehdejší maximum, ale jeho odchodem dostal prostor hlavně Aaron Hotchner, který se tak dostal do čela vyšetřování skupiny ÚACH. Nade vše bezpochyby nejchytřejší člen skupiny Dr. Spencer Reid je stěžejní součástí obsazení.
Je dle mého názoru chytré, aby ne všechny epizody končily kladně, protože to hnedka zavání stereotypem, který by mě jednoznačně odradil, jakože se to už u jiných stává a dost často stalo natolik okatým, že jsem přestal sledovat a šel o dům dál.
Nemůžu si pomoct, ale mrzelo by mne zrušení, protože už jsem si zde vybudoval určitý vztah a naučil se, že rok co rok přijde nová dávka outstanding momentů, protože jsou tu tací, kteří by si zrušení už docela zasloužili a stále utíkají hrobníkovy z lopaty, ikdyž jim holt prostě došel dech už před nějakým časem.
(viz. Lovci duchů, NCIS, zrušená Kriminálka Las Vegas a její odnože, Zákon a pořádek - Útvar pro zvláštní oběti či Simpsonovi)
Dekáda či milník 200 epizod hold není pro každého.
88 % s názorem souhlasí
vyjádřilo se 8 lidí