Diskuze k článku Jak který seriál dopadne? Naše předpovědi ohledně ABC
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
8. 2. 2018 / 16:21:39 (před 6 roky)
off

Tak tady uz nic nesleduju....OUAT zrusili a zatim me nic jineho na tehle stanici nelaka

Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
8. 2. 2018 / 16:27:06 (před 6 roky)
off
Caroline115 napsal(a):

Tak tady uz nic nesleduju....OUAT zrusili a zatim me nic jineho na tehle stanici nelaka

Jsem na tom podobně. A pokud zaříznou i Agenty a Inhumans, tak mi z ABC nezbude vůbec nic.

Non cuspi causa qui non debe cuspire
Director of SHIELD
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
8. 2. 2018 / 16:44:35 (před 6 roky)
off

Doufám, že to Agenti dají aspoň do šesté série. Nejsem odborník, ale pokud dobře počítám, tak za předpokladu, že nebude další pauza, tak skončí Agenti 18.4. A 26.4 jde do kin Infinity War. Takže reakce Agentů na dosud největší událost v dějinách MCU bychom se dočkali až někdy pozdě v 6.sérii. A to opravdu chci vidět. Tenhle seriál si zaslouží důstojné rozloučení. Snad strážný anděl Marvel naposledy zasáhne.

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 2. 2018 / 16:47:03
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
8. 2. 2018 / 17:07:39 (před 6 roky)
off

Co se týče HTGAWM, doufám v předem oznámenou závěrečnou sezónu. Seriál už z větší části ztratil dech, ale byla by škoda zrušit ho po cliffhangeru, který nás na konci série zaručeně čeká.

carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
8. 2. 2018 / 18:59:47 (před 6 roky)
off

Po tejto televíznej sezóne mi z ABC ostane k sledovaniu už len Modern Family.
Napriek tomu, že aktuálne OUaT beží svoju poslednú sériu, tak verím, že s oznámením konca vymyslia tvorcovia poriadny záver. A menšie prianie - rád by som v poslednej epizóde videl Emmu :)

juli
8. 2. 2018 / 19:18:08 (před 6 roky)
off