Diskuze k článku Henry Cavill jako první herec oznámený pro Zaklínače
avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
4. 9. 2018 / 17:56:38 (před 6 roky)
off

Za mě dobrý. Jakože velmi dobrý. Geralt by mu mohl hodně sednout.

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
4. 9. 2018 / 18:00:06 (před 6 roky)
off

Tak já jsem s výběrem hodně spokojená :-)

avatar uživatele
Longsword
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
4. 9. 2018 / 18:02:52 (před 6 roky)
off

Ale proč ne? Jen probuddha, to musí být hned zjizvený jako by proletěl trnkovým keřem?
EDIT: vím, že ten obrázek je fan-made, ale o to spíš bych čekal rozumnou podobu. Už tak se dost bojím, co s tak rozvětveným dílem udělá Amerika...

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 9. 2018 / 18:55:35
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
4. 9. 2018 / 18:40:04 (před 6 roky)
off

Palec nahoru. Bála jsem se, že producenti vyměknou a obsadí McGowana.

Longsword napsal(a):

Ale proč ne? Jen probuddha, to musí být hned zjizvený jako by proletěl trnkovým keřem?

To není oficiální, ale fanmade.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Rašík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 9. 2018 / 18:44:36 (před 6 roky)
off

Za mě zatím taky spokojenost. Knížky s Geraltem patří mezi mé nejoblíbenější fantasy, takže jsem ráda,že se dočkám i seriálu. Uvidíme co si pro nás Netflix připraví. :)

Rašík
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
4. 9. 2018 / 18:59:43 (před 6 roky)
off

Jako čekal jsem tam spíš Joshe Hollowaye... nebo nějakýho neznámýho herce. Chtěl jsem tam Madse Mikkelsena. Že by tam přišel áčkovej filmovej herec by mě vůbec nenapadlo. Očividně Netflix chce převzít diváky GoT :D

Ten McGowan by nakonec taky nebyl špatnej... ale toho bych viděl spíš jako Dijkstru třeba.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
4. 9. 2018 / 19:13:29 (před 6 roky)
off

Ruku na srdce. Cavill se zatím nejlépe předvedl v MI. Jenomže, že by to byl extra dobrý herec, to se zatím nějak nepotvrdilo. Jeho Superman je toporný (to může být scénářem) a Geralt bude o dost tvrdší oříšek. Herec je z Británie, ale Zaklínač celkově je věc hodně odlišná od tradičních západních fantasy. A když vidím, co se stalo s GoT, mám z toho všeho opravdový strach.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
4. 9. 2018 / 20:32:13 (před 6 roky)
off

Vypadá dobře. :) Už aby byl seriál venku!

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
4. 9. 2018 / 22:05:13 (před 6 roky)
off

Jako třeba Marigold, proč ne. Ale na Geralta se naprosto nehodí. Mají na výběr mnohem lepší varianty. Osobně doufám v Mikkelsena. Jednak vypadá spíš jako Geralt a jednak suprovej herec (kdo viděl třeba Hannibala nebo Hon).

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
5. 9. 2018 / 00:00:03 (před 6 roky)
off

Myslím, že má šanci to zvládnout. Teď bude záležet na obsazení dalších postav a na kvalitním scénáři.

spike
avatar uživatele
v4cl4v
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
5. 9. 2018 / 00:30:09 (před 6 roky)
off

Jak jsem uvidel tohoto herce a ze uz se vi co ztvarni tak prvni postava co me napadla byl Marigold, na nej by se perfektne hodil ale Geralta z rivie?? To si delaj srandu ne? Projel jsem vsechny pc hry i s datadiskama tak asi kvuli tomu mam predstavu nekoho jineho. Celkove snim filmy moc nemusim, ani na supermana mi nesedl, jednou a stacilo..
Sice jsem se na zaklinace tesil, no ale nvm nvm.. Spis to nebude ono.

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
5. 9. 2018 / 06:59:01 (před 6 roky)
off

Jsem zvědavá, jak to zvládne. Dobře se na něj kouká, ale jako herec mě nikdy nepřesvědčil.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
STOUPA
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
5. 9. 2018 / 07:04:46 (před 6 roky)
off

Proč ne. Uvidíme jak to dá.

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 9. 2018 / 08:47:08 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Jako třeba Marigold, proč ne. Ale na Geralta se naprosto nehodí. Mají na výběr mnohem lepší varianty. Osobně doufám v Mikkelsena. Jednak vypadá spíš jako Geralt a jednak suprovej herec (kdo viděl třeba Hannibala nebo Hon).

Na Marigolda fakt ne-e :D na Emhyra nebo Vilgefortze by ale byl perfektní.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 9. 2018 / 10:38:18 (před 6 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Na Marigolda fakt ne-e :D na Emhyra nebo Vilgefortze by ale byl perfektní.

Možná rovnou na Foltesta

Go GOATS
avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
5. 9. 2018 / 13:37:07 (před 6 roky)
off

Proč ne? Než nadávat na Cavilla, jak jsem to na některých diskusích viděla, radši si počkám aspoň minimálně na první díl. Třeba příjemně překvapí. Není třeba hned zatracovat celý seriál.

avatar uživatele
Spasitel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
5. 9. 2018 / 15:58:49 (před 6 roky)
off

Ako herca ho moc nemusím a nemyslím si, že sa na to veľmi hodí ale ani Gal Gadot si nikto neprial ako Wonder Woman a nakoniec bola perfektná.

avatar uživatele
Jenny17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
5. 9. 2018 / 17:42:16 (před 6 roky)
off

Hmm, teda vypadá super, těším se. Necháme se překvapit jestli seriál bude taky super .o)

Jenny
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
5. 9. 2018 / 21:59:35 (před 6 roky)
off
kneznaL napsal(a):

Proč ne? Než nadávat na Cavilla, jak jsem to na některých diskusích viděla, radši si počkám aspoň minimálně na první díl. Třeba příjemně překvapí. Není třeba hned zatracovat celý seriál.

Neřekl bych, že někdo na něho nadává nebo zatracuje seriál předem. Prostě je fakt, že většina lidí to z různých důvodů vidí jako špatnou volbu. Ale z nějakého důvodu ho vybrali, tak třeba nás překvapí.

Za mě třeba v Tudorovcích vůbec nebyl špatný :)

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 9. 2018 / 22:00:13
avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
5. 9. 2018 / 23:37:24 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Neřekl bych, že někdo na něho nadává nebo zatracuje seriál předem. Prostě je fakt, že většina lidí to z různých důvodů vidí jako špatnou volbu. Ale z nějakého důvodu ho vybrali, tak třeba nás překvapí.

Za mě třeba v Tudorovcích vůbec nebyl špatný :)

Právě že ano. Netvrdím že zde na SZ, ale již jsem několik takových komentářů četla, bohužel.I když to vidím jako škodu pro ty dotyčné, jelikož si nemyslím, že by Netflix měl nějaký extra špatný seriál.
A souhlasím, v Tudorovcích byl skvělý :-)

avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
6. 9. 2018 / 11:51:34 (před 6 roky)
off
kneznaL napsal(a):

Proč ne? Než nadávat na Cavilla, jak jsem to na některých diskusích viděla, radši si počkám aspoň minimálně na první díl. Třeba příjemně překvapí. Není třeba hned zatracovat celý seriál.

Nene já na něj nechci nadávat. Počkám si na výsledek. Jenomže tady je spíš hned několik důvodů, proč mít obavy. Předně, Witcher je známý díky silným morálním / nemorálním rozhodnutím co dělat. Světem prolezlého rasismem, xenofobií a dávkou erotiky. K tomuhle mi prostě Hollywoodský herec nesedí. Oni se bojí o svou pověst a na 100% (tohle garantuju) to scénaristi nebudou chtít zmiňovat, ani se do toho pouštět. A to jsou právě věci, proč má Witcher u čtenářů tak dobrou pověst.

Kdysi dávno jsem říkal kamarádovi, jak se liší Pán prstenů od Hry o trůny. Kdyby byl prsten ve Hře, Sam by na první křižovatce bodl Froda a prsten si nechal. Kdyby to bylo ve světe Witchera, Geralt by si nechal zaplatit Boromirem, pomáhal by Sarumanovi pokácet Enty a cestou by se ještě vyspal s Arwen, Růžou i Galadriel.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 28 | Timothy McGee
6. 9. 2018 / 14:00:20 (před 6 roky)
off

Na výsledek si rozhodně počkám,knihy byly perfektní,polský seriál se také zadařil,no uvidíme,uvidíme....mám se nač těšit.

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
6. 9. 2018 / 20:47:06 (před 6 roky)
off
CrazyGeek napsal(a):


Kdysi dávno jsem říkal kamarádovi, jak se liší Pán prstenů od Hry o trůny. Kdyby byl prsten ve Hře, Sam by na první křižovatce bodl Froda a prsten si nechal. Kdyby to bylo ve světe Witchera, Geralt by si nechal zaplatit Boromirem, pomáhal by Sarumanovi pokácet Enty a cestou by se ještě vyspal s Arwen, Růžou i Galadriel.

Měl by sis ty knihy znovu přečíst...
I v Písni existuje přátelství a věrnost. Spíš by nedošli až k hoře, protože by je cestou přepadli a buď je zajali, nebo rovnou zabili.
Geralt, který dává najevo, že ačkoliv je mutant, tak je ve své podstatě lidštější než sami lidé, a nakonec se zaťatými zuby udělá, co je správné, že by pomáhal Sarumanovi? Nenech se vysmát.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
Editováno: 1x | Naposledy: 6. 9. 2018 / 20:47:46
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
6. 9. 2018 / 22:18:27 (před 6 roky)
off
CrazyGeek napsal(a):

Nene já na něj nechci nadávat. Počkám si na výsledek. Jenomže tady je spíš hned několik důvodů, proč mít obavy. Předně, Witcher je známý díky silným morálním / nemorálním rozhodnutím co dělat. Světem prolezlého rasismem, xenofobií a dávkou erotiky. K tomuhle mi prostě Hollywoodský herec nesedí. Oni se bojí o svou pověst a na 100% (tohle garantuju) to scénaristi nebudou chtít zmiňovat, ani se do toho pouštět. A to jsou právě věci, proč má Witcher u čtenářů tak dobrou pověst.

Kdysi dávno jsem říkal kamarádovi, jak se liší Pán prstenů od Hry o trůny. Kdyby byl prsten ve Hře, Sam by na první křižovatce bodl Froda a prsten si nechal. Kdyby to bylo ve světe Witchera, Geralt by si nechal zaplatit Boromirem, pomáhal by Sarumanovi pokácet Enty a cestou by se ještě vyspal s Arwen, Růžou i Galadriel.

Rozhodně nesouhlasím! Sam z podstaty své osobnosti by byl věrny, o tom žádná. Spíš by ho preventivně zabil Frodo :P A nemyslím, ani, že by se Geralt nechal koupit, ale kdo ví? Tak či tak, zapomněl jsi Eowin.

Ale ten první postřeh, na tom něco je. Jak chtějí v době nesmyslně přehnané politické korektnosti točit zrovna Witchera? TEĎ se teprve bojím výsledku :D

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
6. 9. 2018 / 22:20:49 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

lidštější než sami lidé

To je kladná vlastnost nebo záporná?

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 9. 2018 / 00:53:57 (před 6 roky)
off

Co říkáte na šílené novinky, že Ciri by měla být černá nebo asiatka? Podle mě je to strašná zhovadilost. Knihy se odehrávají v temném středověku a jsou inspirovány slovanskou mytologii a ona je dokonce částečně elfka. Popis Ciri v knihách je také naprosto jasný. Tvůrci seriálu se museli zbláznit.

spike
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 10:47:46 (před 6 roky)
off

Přesně tohle vyšilování jsem čekala. Podle mě je úplně jedno, jestli bude černá, žlutá nebo modrá. Důležité je, jestli bude mít dobře napsanou roli a zvládne ji zahrát.

Ale obecně, ta zkratka, která označuje, že se pro roli hledá jiné etnikum, v Británii může znamenat i to, že hledají někdo, kdo není rodilý Brit. Takže třeba někoho ze středoevropského regionu (tady třeba Polku). Nemusí, ale může.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
9. 9. 2018 / 13:23:25 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Přesně tohle vyšilování jsem čekala. Podle mě je úplně jedno, jestli bude černá, žlutá nebo modrá. Důležité je, jestli bude mít dobře napsanou roli a zvládne ji zahrát.

To je stejné jako kdybys řekla, že ve hře o trůny by klidně Peter Dinklage mohl místo Tyriona hrát sira Gregora

Ale mohl by ji hrát třeba Ian McKellen, třeba ji zvládne zahrát dobře :)

Editováno: 1x | Naposledy: 9. 9. 2018 / 13:28:42
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 13:34:34 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

To je stejné jako kdybys řekla, že ve hře o trůny by klidně Peter Dinklage mohl místo Tyriona hrát sira Gregora

Ale mohl by ji hrát třeba Ian McKellen, třeba ji zvládne zahrát dobře :)

Tenhle příměr je úplně mimo. Zkus to znovu a lépe.

(McKellen jakože haha, to je táááák vtipné...)

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 9. 2018 / 13:36:01
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
9. 9. 2018 / 13:46:23 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Tenhle příměr je úplně mimo. Zkus to znovu a lépe.

Proč si myslíš, že ten příměr je mimo? zajímal by mě argument

P.S.
Samozřejmě, že McKellen je nadsázka, ale nepochybuji, že některým jedincům by to přišlo v pořádku :P

Editováno: 1x | Naposledy: 9. 9. 2018 / 13:52:28
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 14:09:29 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Proč si myslíš, že ten příměr je mimo? zajímal by mě argument

Fakt chceš srovnávat záměnu herců a rolí postavených na extrémně rozdílných fyzických parametrech - obr a trpaslík -, s rozdílnou barvou kůže?

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 9. 2018 / 14:10:01 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Přesně tohle vyšilování jsem čekala. Podle mě je úplně jedno, jestli bude černá, žlutá nebo modrá. Důležité je, jestli bude mít dobře napsanou roli a zvládne ji zahrát.

Ale obecně, ta zkratka, která označuje, že se pro roli hledá jiné etnikum, v Británii může znamenat i to, že hledají někdo, kdo není rodilý Brit. Takže třeba někoho ze středoevropského regionu (tady třeba Polku). Nemusí, ale může.

Kdyby hledali Polku (což bych ocenil) tak by rovnou mohly říct, že hledají Polku a ne, že má mít jiný etnický původ než v knihách. Jestliže je něco předlohou dané tak se toho mají tvůrci držet a ne vymýšlet hovadiny. Je to úplně stejné jako kdyby v nějaké nové americké verzi knihy Vojna a mír původem Ruské postavy hráli černoši, Hispánci nebo Asiati. Nezáleží na tom, jestli by se jednalo o dobré herce ale o to, že se do něčeho takového prostě nehodí. Nebo si představ, že by Ragnar Lodbrok v seriálu Vikings byl černoch. Vždyť by to bylo směšné.

spike
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 14:35:22 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Kdyby hledali Polku (což bych ocenil) tak by rovnou mohly říct, že hledají Polku a ne, že má mít jiný etnický původ než v knihách. Jestliže je něco předlohou dané tak se toho mají tvůrci držet a ne vymýšlet hovadiny. Je to úplně stejné jako kdyby v nějaké nové americké verzi knihy Vojna a mír původem Ruské postavy hráli černoši, Hispánci nebo Asiati. Nezáleží na tom, jestli by se jednalo o dobré herce ale o to, že se do něčeho takového prostě nehodí. Nebo si představ, že by Ragnar Lodbrok v seriálu Vikings byl černoch. Vždyť by to bylo směšné.

Proč by Ciri nemohla mít jiný etnický původ? Odehrává se to ve fiktivním světě, který tvoří fiktivní říše s neexistujícími bytostmi jako jsou elfové a trpaslíci - o čarodějnicích, nestvůrách a jiných obludách nemluvě. Proč by jedno z těch království nemohlo být etnicky odlišné? Jak si to scénář od začátku nastaví, takové to bude. Kdyby šikmooké Ciri dali oba rodiče bílé (nebo černé), nad tím už bych se taky pozastavila, protože to by fakt nedávalo smysl. Ale k tomu neustálému zarputilému rasovému třídění nevidím důvod. Beru to jako postavu ve fantasy seriálu, ne primárně jako rasové etnikum.

Scénář může její barvu kůže zdůvodnit spoustou možností (pokud to vůbec budou zdůvodňovat, pro mě by nemuseli). Pavetta může být v seriálu snachou místo dcerou královny Calanthé, a tudíž jiného etnika. Nebo celé nilfgaardské císařství může být třeba černošské (ostatně je na jihu).

Pro Netflix je důležité, aby to přitáhlo diváky. Kniha polského autora sama o sobě moc zájmu v USA, potažmo ve světě nezaujme. Cavill v hlavní roli (navíc s prohlášením, že je velký fanda předlohy) tomu prokáže neskutečnou službu. Černošská či asijská herečka taky odvede svůj díl.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 9. 2018 / 14:49:43 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Proč by Ciri nemohla mít jiný etnický původ? Odehrává se to ve fiktivním světě, který tvoří fiktivní říše s neexistujícími bytostmi jako jsou elfové a trpaslíci - o čarodějnicích, nestvůrách a jiných obludách nemluvě. Proč by jedno z těch království nemohlo být etnicky odlišné? Jak si to scénář od začátku nastaví, takové to bude. Kdyby šikmooké Ciri dali oba rodiče bílé (nebo černé), nad tím už bych se taky pozastavila, protože to by fakt nedávalo smysl. Ale k tomu neustálému zarputilému rasovému třídění nevidím důvod. Beru to jako postavu ve fantasy seriálu, ne primárně jako rasové etnikum.

Scénář může její barvu kůže zdůvodnit spoustou možností (pokud to vůbec budou zdůvodňovat, pro mě by nemuseli). Pavetta může být v seriálu snachou místo dcerou královny Calanthé, a tudíž jiného etnika. Nebo celé nilfgaardské císařství může být třeba černošské (ostatně je na jihu).

Pro Netflix je důležité, aby to přitáhlo diváky. Kniha polského autora sama o sobě moc zájmu v USA, potažmo ve světě nezaujme. Cavill v hlavní roli (navíc s prohlášením, že je velký fanda předlohy) tomu prokáže neskutečnou službu. Černošská či asijská herečka taky odvede svůj díl.

Protože je to inspirované slovanskou mytologií a svět, ve kterém se to odehrává je inspirovaný střední a výhodní Evropou v době temného středověku.

Ve Hře o trůny taky nepřebarvovali postavy do nereálných podob.

spike
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
9. 9. 2018 / 15:05:15 (před 6 roky)
off

S tím nalákáním diváků máš pravdu, to je fakt.

Ale jak říká Spike, je-li předloha jednou daná, je hloupost se to snažit nějak znásilňovat. A ne, nemůže být černá po jižanském otci, protože ten je v předloze také popisován jinak :)
Když Mušketýři udělali z Porthose míšence, nevadilo mi to, ale nemohl jsem si nevšimnout, že kvůli tomu změnili legendu celé postavy. Když v Robinovi Hoodovi byl bratr Tuck černý jak bota, krajně se to do středověké Anglie nehodilo. Tak to prostě je. Nemám nic proti černým nebo asijským hercům, ale znáš baladu o krásném koni, ne?

A ano, klidně budu srovnávat barvu pokožky s velikostí herce nebo barvou vlasů (blonďatou Triss nebo Yennefer by fanoušci zaklínače taky trávili dost těžko). Oboje je to fyzický rozdíl, který dává herci předpoklad pro tu kterou roli. Kdyby třeba Kokosy na sněhu hráli bílí herci, nepřišlo by ti to mimo mísu?

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 17:51:11 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Protože je to inspirované slovanskou mytologií a svět, ve kterém se to odehrává je inspirovaný střední a výhodní Evropou v době temného středověku.

Ve Hře o trůny taky nepřebarvovali postavy do nereálných podob.

Na slovanskou mytologii Ti u seriálu se*e Bílý tesák. Inspirace neznamená písmo svaté. Ta mytologie je mnohdy podobná i v jiných částech světa, protože... světe div se... už tenkrát lidi migrovali a s sebou si přinášely i své pověsti, strachy a předsudky.

Jestli si dobře vzpomínám, tak v GoT (tu břečku jsem přestala sledovat už na začátku 4. série) udělali z Area Hotaha taky černocha. Ačkoliv byl z Norvosu, který je v tom světě dost vysoko na severu. Taky Daxose hrál v seriálu černoch, i když Qart leží už jižněji, takže už to takový nesmysl není. Byť ho mohli obsadit i asiatem, protože z Qartu už to není daleko do Ji Ti ;)

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 17:53:04 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

S tím nalákáním diváků máš pravdu, to je fakt.

Ale jak říká Spike, je-li předloha jednou daná, je hloupost se to snažit nějak znásilňovat. A ne, nemůže být černá po jižanském otci, protože ten je v předloze také popisován jinak :)
Když Mušketýři udělali z Porthose míšence, nevadilo mi to, ale nemohl jsem si nevšimnout, že kvůli tomu změnili legendu celé postavy. Když v Robinovi Hoodovi byl bratr Tuck černý jak bota, krajně se to do středověké Anglie nehodilo. Tak to prostě je. Nemám nic proti černým nebo asijským hercům, ale znáš baladu o krásném koni, ne?

A ano, klidně budu srovnávat barvu pokožky s velikostí herce nebo barvou vlasů (blonďatou Triss nebo Yennefer by fanoušci zaklínače taky trávili dost těžko). Oboje je to fyzický rozdíl, který dává herci předpoklad pro tu kterou roli. Kdyby třeba Kokosy na sněhu hráli bílí herci, nepřišlo by ti to mimo mísu?

Netřeba znásilňovat. Seriál a kniha jsou dvě různá média. Stačí k tomu přistoupit rozumně a změnu dobře zapracovat. Tudíž ano, může být černá po svém otci, pokud jeho vzhled seriál taky pozmění. Jak prosté.

No když budeš, tak budeš. Brát Ti to nebude. Jen budeš pořád mimo, no.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 9. 2018 / 17:56:08
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 9. 2018 / 20:59:34 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Netřeba znásilňovat. Seriál a kniha jsou dvě různá média. Stačí k tomu přistoupit rozumně a změnu dobře zapracovat. Tudíž ano, může být černá po svém otci, pokud jeho vzhled seriál taky pozmění. Jak prosté.

No když budeš, tak budeš. Brát Ti to nebude. Jen budeš pořád mimo, no.

Mimo jsou zde jen lidé, kteří podporují podobné ničení knižních předloh. Pokud něco podobného provede Amazon u Pána prstenů tak to bude už příliš.

spike
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
9. 9. 2018 / 21:43:00 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Mimo jsou zde jen lidé, kteří podporují podobné ničení knižních předloh. Pokud něco podobného provede Amazon u Pána prstenů tak to bude už příliš.

Roztomilé. K ničení knižních předloh třeba u Hry o trůny mi neřekneš nic? Tam by se toho totiž našlo tolik, že černožlutá Ciri je proti tomu malá prkotina.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 9. 2018 / 22:29:12 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Roztomilé. K ničení knižních předloh třeba u Hry o trůny mi neřekneš nic? Tam by se toho totiž našlo tolik, že černožlutá Ciri je proti tomu malá prkotina.

Tak jistě změny ve Hře o trůny jsou občas dost bolestné. Například to, že vypustili nemrtvou Catelyn Stark je podle mě velká škoda.

spike
avatar uživatele
Thampir
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
10. 9. 2018 / 15:44:43 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Proč by Ciri nemohla mít jiný etnický původ? Odehrává se to ve fiktivním světě, který tvoří fiktivní říše s neexistujícími bytostmi jako jsou elfové a trpaslíci - o čarodějnicích, nestvůrách a jiných obludách nemluvě. Proč by jedno z těch království nemohlo být etnicky odlišné? Jak si to scénář od začátku nastaví, takové to bude. Kdyby šikmooké Ciri dali oba rodiče bílé (nebo černé), nad tím už bych se taky pozastavila, protože to by fakt nedávalo smysl. Ale k tomu neustálému zarputilému rasovému třídění nevidím důvod. Beru to jako postavu ve fantasy seriálu, ne primárně jako rasové etnikum.

Scénář může její barvu kůže zdůvodnit spoustou možností (pokud to vůbec budou zdůvodňovat, pro mě by nemuseli). Pavetta může být v seriálu snachou místo dcerou královny Calanthé, a tudíž jiného etnika. Nebo celé nilfgaardské císařství může být třeba černošské (ostatně je na jihu).

Pro Netflix je důležité, aby to přitáhlo diváky. Kniha polského autora sama o sobě moc zájmu v USA, potažmo ve světě nezaujme. Cavill v hlavní roli (navíc s prohlášením, že je velký fanda předlohy) tomu prokáže neskutečnou službu. Černošská či asijská herečka taky odvede svůj díl.

Až najdou černošku nebo asiatku, které budou slušet popelavé vlasy a zelené oči a nebude to vypadat uměle, proč ne. Ale tyhle dva prvky jsou pro tu postavu ikonický a navíc mají i svůj význam. Spousta fanoušků je taky zvyklá na vzhled herní Ciri, který odpovídá předloze. A vážně absolutně nevidím jediný rozumný důvod, proč by bylo tak strašně potřeba, aby ji hrála herečka jiného etnika, krom toho, že to přitáhne pozornost. Kdyby změnili nějakou ne tak důležitou postavu, nikdo by se nad tím nepozastavil, ale úplně měnit vzhled hlavní postavy mi přijde na hlavu. A troufám si tvrdit, že to víc lidí naštve než potěší a kdo doteď o zaklínači neslyšel si seriál asi nepustí jen kvůli nebělošské herečce. Zato spousta fanoušků se na seriál těšila, ale teď je to pomalu přechází...

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
10. 9. 2018 / 17:40:34 (před 6 roky)
off
Thampir napsal(a):

Až najdou černošku nebo asiatku, které budou slušet popelavé vlasy a zelené oči a nebude to vypadat uměle, proč ne. Ale tyhle dva prvky jsou pro tu postavu ikonický a navíc mají i svůj význam. Spousta fanoušků je taky zvyklá na vzhled herní Ciri, který odpovídá předloze. A vážně absolutně nevidím jediný rozumný důvod, proč by bylo tak strašně potřeba, aby ji hrála herečka jiného etnika, krom toho, že to přitáhne pozornost. Kdyby změnili nějakou ne tak důležitou postavu, nikdo by se nad tím nepozastavil, ale úplně měnit vzhled hlavní postavy mi přijde na hlavu. A troufám si tvrdit, že to víc lidí naštve než potěší a kdo doteď o zaklínači neslyšel si seriál asi nepustí jen kvůli nebělošské herečce. Zato spousta fanoušků se na seriál těšila, ale teď je to pomalu přechází...

My sweet summer child...
Těch, kdo o knihách nikdy neslyšeli, bude mnohonásobně víc, než zažraných fanoušků, kteří u Ciri očekávají popelavé vlasy a zelené oči (Zaklínače mám hodně ráda, ale osobně je mi tohle taky fuk). Tyhle rysy jsou důležité v knihách, v seriálu budou podružné. Tudíž bude i fuk, jestli ji bude hrát nebělošská herečka.

Třeba ani v GoT, kde se producenti v první sérii ještě drželi na uzdě a celkem ctili předlohu, se tyhle rodové znaky nedodržovaly 100%.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
10. 9. 2018 / 18:58:36 (před 6 roky)
off

Zaklínač jde sice mimo mě, ale výjmečně mi nasraní fanoušci přijdou v právu. I my slované se můžeme pokládat za menšinu, i my tu máme své "odstíny", i asiaté ty své, přesto asiatku hrála Scarlet Johansson (to se všichni mohli posrat), ale že 'L' (Death note) je asiat jak v anime tak v mangách, ale ve filmu černoch, proti tomu nikdo ani nepíp. Osobně jsem proti přebarvování postav, ale holt kvoty se musí plnit.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 10. 9. 2018 / 18:59:43
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
10. 9. 2018 / 19:12:12 (před 6 roky)
off

Upřímně... celá ta zpráva mi přijde jako hoax. Nemáte někdo zdrojový článek z nějakého oficiálnějšího média? Co jsem zatím dohledal, tak se odkazovalo na britské NYT, kde sice casting oznámili (v pátek?), ale stránka je buď stažená nebo nedostupná pro nečleny.

#tak_nevím

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 10. 9. 2018 / 19:18:05
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
10. 9. 2018 / 20:50:12 (před 6 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Upřímně... celá ta zpráva mi přijde jako hoax. Nemáte někdo zdrojový článek z nějakého oficiálnějšího média? Co jsem zatím dohledal, tak se odkazovalo na britské NYT, kde sice casting oznámili (v pátek?), ale stránka je buď stažená nebo nedostupná pro nečleny.

#tak_nevím

Třeba Spoiler TV.

Nebo the Wertzone - což je sice jen blog a ne oficiální médium, ale za ty roky, co ho sleduju, tam uváděl vždycky jen zaručené zprávy, případně informace, které se vzápětí potvrdily.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
11. 9. 2018 / 02:12:19 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Zaklínač jde sice mimo mě, ale výjmečně mi nasraní fanoušci přijdou v právu. I my slované se můžeme pokládat za menšinu, i my tu máme své "odstíny", i asiaté ty své, přesto asiatku hrála Scarlet Johansson (to se všichni mohli posrat), ale že 'L' (Death note) je asiat jak v anime tak v mangách, ale ve filmu černoch, proti tomu nikdo ani nepíp. Osobně jsem proti přebarvování postav, ale holt kvoty se musí plnit.

Podobné nesmyslné přebarvování je skutečně na hlavu. Když může Ciri, která je součástí příběhu inspirovaného mytologií střední a východní Evropy být černá nebo žlutá tak by mě zajímalo, jak by to dopadlo kdyby Blade v případné nové verzi měl být běloch. Vždyť je to taky jen fiktivní postava. :-)

spike
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
11. 9. 2018 / 06:32:11 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Podobné nesmyslné přebarvování je skutečně na hlavu. Když může Ciri, která je součástí příběhu inspirovaného mytologií střední a východní Evropy být černá nebo žlutá tak by mě zajímalo, jak by to dopadlo kdyby Blade v případné nové verzi měl být běloch. Vždyť je to taky jen fiktivní postava. :-)

Četla jsem, že má být BAME, což je černoška a asitka v jednom.
Nebo kdyby Black Panthera hrál Tobey Maguire, jedno, že ta postava je z Afričan a je v komiksech nakreslená dost jasně, srát na to, ne? Však v Africe taky pár bělochů nejdeš, tak proč by jím nemohl být zrovna monarcha z nejvýznamnějšího afrického rodu, ne? :D Doufám, že zním dost ironicky, aby si někdo nemyslel, že to myslím vážně.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
11. 9. 2018 / 20:29:40 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Četla jsem, že má být BAME, což je černoška a asitka v jednom.

Není... BAME (British): Black, Asian, and minority ethnic (used to refer to members of non-white communities in the UK).

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Thampir
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
13. 9. 2018 / 10:19:27 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

My sweet summer child...
Těch, kdo o knihách nikdy neslyšeli, bude mnohonásobně víc, než zažraných fanoušků, kteří u Ciri očekávají popelavé vlasy a zelené oči (Zaklínače mám hodně ráda, ale osobně je mi tohle taky fuk). Tyhle rysy jsou důležité v knihách, v seriálu budou podružné. Tudíž bude i fuk, jestli ji bude hrát nebělošská herečka.

Třeba ani v GoT, kde se producenti v první sérii ještě drželi na uzdě a celkem ctili předlohu, se tyhle rodové znaky nedodržovaly 100%.

Velice pokorně si dovolím nesouhlasit. Fanoučků knih možná není tolik, ale hra se podle mě dostala do povědomí dostatečně. Navíc, ty rysy nejsou důležité jen v knihách, Ciri je princezna, potomek dvou velkých národů, přebarvit ji znamená přebarvit minimálně jeden celý národ. Pokud tohle chtějí udělat, neměli na začátku tvrdit, že se budou snažit co nejvíc držet předlohy. Nejvíc mi na tom vadí, že proto zatím neexistuje žádný rozumný důvod ani vysvětlení, je to změna pro změnu. Možná se na to budu dívat jinak, až se k tomu tvůrci nějak vyjádří, ale moc tomu nevěřím.

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
13. 9. 2018 / 12:20:39 (před 6 roky)
off
Thampir napsal(a):

Velice pokorně si dovolím nesouhlasit. Fanoučků knih možná není tolik, ale hra se podle mě dostala do povědomí dostatečně. Navíc, ty rysy nejsou důležité jen v knihách, Ciri je princezna, potomek dvou velkých národů, přebarvit ji znamená přebarvit minimálně jeden celý národ. Pokud tohle chtějí udělat, neměli na začátku tvrdit, že se budou snažit co nejvíc držet předlohy. Nejvíc mi na tom vadí, že proto zatím neexistuje žádný rozumný důvod ani vysvětlení, je to změna pro změnu. Možná se na to budu dívat jinak, až se k tomu tvůrci nějak vyjádří, ale moc tomu nevěřím.

A nebo bude mít Pavetta hodně co vysvětlovat :)

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
13. 9. 2018 / 16:05:04 (před 6 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Četla jsem, že má být BAME, což je černoška a asitka v jednom.
Nevada napsal(a):

Není... BAME (British): Black, Asian, and minority ethnic (used to refer to members of non-white communities in the UK).

Já jen k tomu BAME, první část je určitě správně, ale tou závorkou už si nejsem tak jistej, nebo je přinejmenším matoucí (vím, že je to z Oxford Dictionary). Ze zkušenosti ale vím, že jsem se takhle musel vyplnit také, protože mi nebylo dovoleno vyplnit se jako White - British a tohle byla další nejbližší kolonka.

Minority ethnic v některých formulářích totiž odkazuje na všechny (i bílé) menšiny v UK, takže dost dobře můžou vybrat polku, která ji bude hrát.(jak už tady bylo řečeno) V podstatě pouze vylučují to, aby ji hrála bílá britka.

Na druhou stranu mi to přijde hodně podivné, že to nespecifikují jinak.

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
Editováno: 4x | Naposledy: 13. 9. 2018 / 16:07:42
avatar uživatele
Spasitel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
13. 9. 2018 / 16:41:56 (před 6 roky)
off

Ja som čítal všetky knihy a prešiel aj hry a, že by mala byť Ciri "BAME" sa mi zdá tiež nepredstaviteľná. Tá dnešná multi kulti doba kde treba obsadiť nejaké černocha, aziata či araba aj ked sa do predlohy nehodí aby sme niekoho neurazili je chorá ...

Inak čoby ste povedali na takú Yennefer v podaní Katie Mcgrath a Triss ala Gemma Arterton ?

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
13. 9. 2018 / 21:34:31 (před 6 roky)
off
Thampir napsal(a):

Velice pokorně si dovolím nesouhlasit. Fanoučků knih možná není tolik, ale hra se podle mě dostala do povědomí dostatečně. Navíc, ty rysy nejsou důležité jen v knihách, Ciri je princezna, potomek dvou velkých národů, přebarvit ji znamená přebarvit minimálně jeden celý národ. Pokud tohle chtějí udělat, neměli na začátku tvrdit, že se budou snažit co nejvíc držet předlohy. Nejvíc mi na tom vadí, že proto zatím neexistuje žádný rozumný důvod ani vysvětlení, je to změna pro změnu. Možná se na to budu dívat jinak, až se k tomu tvůrci nějak vyjádří, ale moc tomu nevěřím.

Čekáš, že ti tvůrci budou skládat účty kvůli zprávám na internetu? :)
Rozumně zdůvodnit by se to dalo bez problémů.
Mimochodem, pro účely seriálu se můžou odklonit od knih a » Emhyr vůbec nemusí být jejím otcem, ale jen dobyvatelem, který se snaží pojistit si nově získané území sňatkem s dědičkou. zobraz « Půl problému vyřešeno.



Spasitel napsal(a):

Ja som čítal všetky knihy a prešiel aj hry a, že by mala byť Ciri "BAME" sa mi zdá tiež nepredstaviteľná. Tá dnešná multi kulti doba kde treba obsadiť nejaké černocha, aziata či araba aj ked sa do predlohy nehodí aby sme niekoho neurazili je chorá ...

Zapomněl jsi na hispánce...

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
Editováno: 1x | Naposledy: 13. 9. 2018 / 21:34:56
avatar uživatele
Thampir
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
14. 9. 2018 / 08:13:51 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

Čekáš, že ti tvůrci budou skládat účty kvůli zprávám na internetu? :)
Rozumně zdůvodnit by se to dalo bez problémů.

Ano, čekala bych, že budou prozíravější a nebudou dopředu fanoušky štvát naprosto protichudnými zprávami. Ale ano, jsem v tomhle prostě naivní. Ten tvůj návrh na vyřešení do děje tak docela nesedí, budou se muset od té knihy odklonit úplně, aby to vysvětlili. Ale chápu, tobě zničili Píseň ledu a ohně, takže je jen fér když nám podobně zprzní zaklínače :D

avatar uživatele
Nevada
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
15. 9. 2018 / 08:31:53 (před 6 roky)
off
Thampir napsal(a):

Ano, čekala bych, že budou prozíravější a nebudou dopředu fanoušky štvát naprosto protichudnými zprávami. Ale ano, jsem v tomhle prostě naivní. Ten tvůj návrh na vyřešení do děje tak docela nesedí, budou se muset od té knihy odklonit úplně, aby to vysvětlili. Ale chápu, tobě zničili Píseň ledu a ohně, takže je jen fér když nám podobně zprzní zaklínače :D

To ne. I když u GoT to v tomhle byla dobrá škola.
Já mám Zaklínače hodně ráda. Jenže pro natáčení seriálové adaptace je fakt irelevantní, jestli je herečka, která bude hrát Ciri bílá, nebo ne.

Fundamentalistka, aneb fanynka Písně ledu a ohně, která nenávidí Game of Thrones.
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
15. 9. 2018 / 17:20:46 (před 6 roky)
off
Nevada napsal(a):

To ne. I když u GoT to v tomhle byla dobrá škola.

Já bych to s GoT tak úplně nesrovnával. Možná se pletu, ale mezi diváky GoT podle mě bude jen málo lidí, co i četli knížky. Kdežto zaklínače hrálo (neříkám četlo, nedělám si ve světovém měřítku iluze) spoustu potenciálních diváků.
Ale já z GoT viděl necelé 2 řady, tak nevím, jak moc se to liší

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 9. 2018 / 17:21:24
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
11. 10. 2018 / 00:29:47 (před 6 roky)
off

Je tady zásadní novinka. Oficiální obsazení Ciri, Yennefer a dalších postav ze Zaklínače! Jak ten výběr hodnotíte? Ciri je podle mě v pohodě ale Yennefer je moc mladá a celkově bych do té postavy vybral raději někoho jiného. Také přítomnost menšin v hlavních rolích zrovna u adaptace Zaklínače (do fantasy z prostředí temného středověku se prostě nehodí) nepovažuji za ideální.

https://news.newonnetflix.info/news/more-cast-announced-for-netflixs-the-witcher-including-ciri-and-yennefer/

https://i.redd.it/e0dqcriyodr11.jpg

spike
Editováno: 9x | Naposledy: 11. 10. 2018 / 00:37:28
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
11. 10. 2018 / 06:38:08 (před 6 roky)
off
spike napsal(a):

Yennefer je moc mladá a celkově bych do té postavy vybral raději někoho jiného.

Pravda. A totéž bych asi řekl o Calanthe, ale třeba je dobře namaskují. Naopak Renfri podle fotky, ta sedne jak pr**l na hrnec :)

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
31. 10. 2018 / 17:50:05 (před 6 roky)
off

Teď jsem viděl video s "Geraltem". To je zlý, to je moc zlý :P

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
31. 10. 2018 / 17:54:55 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Teď jsem viděl video s "Geraltem". To je zlý, to je moc zlý :P

odkaz

Jo vypadá to strašně. :-(

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 31. 10. 2018 / 17:55:43
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
31. 10. 2018 / 18:13:06 (před 6 roky)
off

A nová vlna hatování začne za 3...2...1... :D

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
31. 10. 2018 / 22:51:48 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Teď jsem viděl video s "Geraltem". To je zlý, to je moc zlý :P

Můžeme doufat že je to jen halloweensky žert, s výběrem herce jsem byla spokojená, ale maskery natřít therem posypat peřím a utopit

avatar uživatele
patrik1177
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
1. 11. 2018 / 08:18:47 (před 6 roky)
off
Forest napsal(a):

Teď jsem viděl video s "Geraltem". To je zlý, to je moc zlý :P

Asi tak. Doufám, že jeho výzor zlepší, protože tohle vypadá spíš jako děsná parodie na Legolase, než Geralt.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
3. 11. 2018 / 10:07:20 (před 6 roky)
off

Podle mě je to finálová podoba, nicméně po těch reakcích si s tím ještě trochu pohrajou a budou tvrdit, že to byl jen prototyp. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 11. 2018 / 11:54:14 (před 6 roky)
off
CrazyGeek napsal(a):

A nová vlna hatování začne za 3...2...1... :D

Preco hatovanie?
ked sa mi to proste nepaci tak sa mi to nepaci ...
Pre mna vyber herca uz je otazny. Druha vec ze Geralt by mal zrely muz, ktory je dost deprimovany zivotom.
Taky cca 50-60 rocny muz (vyzorovo) v dobrej kondicii z nejakou tou jazvou a vyrazom v tvary ..(mamvpi.ista). Urcite nie bielovlasy manekyn.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 11. 2018 / 14:15:33
Responsive condition is FALSE>>Empty placement DIV ID
[citace=kneznaL]Právě že ano. Netvrdím že zde na SZ, ale již jsem několik takových komentářů četla, bohužel.I když to vidím jako škodu pro ty dotyčné, jelikož si nemyslím, že by Netflix měl nějaký extra špatný seriál.
A souhlasím, v Tudorovcích byl skvělý :-)[/citace]