Diskuze k článku SerialZone Awards 2019: Finalisté
avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
21. 7. 2019 / 16:32:44 (před 5 roky)
on

No letos to min. u drama bude velice zajímavé. ;) Most! překvapil, že se dokázal nominovat do tolika kategorií, i tam kde by to člověk nečekal viz. neamerické.
Jinak doufám, že i v těch ostatních to bude napínavý souboj až do konce a nevyhraji takové ty stálice.

PS: Dycky Most! :D

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 7. 2019 / 16:39:52 (před 5 roky)
off

Nevím, jak se rozhodnout mezi Buffy a Gilmorkama :'D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 7. 2019 / 16:55:53 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nevím, jak se rozhodnout mezi Buffy a Gilmorkama :'D

Já mám jasno :D: BtVS FTW :D. Gillmorky mě nikdy nebraly. Až moc holčičích problémů na můj vkus...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 7. 2019 / 16:56:24 (před 5 roky)
off

A jinak.. Sakra, zas to tomu Wentworthu nevyšlo :(. Come on people! Nech toho Doctora už bejt :P.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
patrik1177
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
21. 7. 2019 / 17:01:51 (před 5 roky)
off

U některých kategorií byl výběr celkem jasný, někde byl výběr těžký a u 4 kategorií jsem netipoval.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 7. 2019 / 17:10:56 (před 5 roky)
off

A jinak já mám odhlasováno. Letos to vyšlo tak hezky, že můžu hlasovat ve všech kategoriích...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 7. 2019 / 17:21:57 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Já mám jasno :D: BtVS FTW :D. Gillmorky mě nikdy nebraly. Až moc holčičích problémů na můj vkus...

Taky jsem to tam Buffče nakonec prdla, ale bylo to těžké rozhodování :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 7. 2019 / 17:28:49 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

Taky jsem to tam Buffče nakonec prdla, ale bylo to těžké rozhodování :D

Moje srdcovka tam nebyla (a vůbec nevím jestli mám oproti zbytku SZ tak divný vkus, nebo jste divný vy, ale moje srdcovky tam byly snad dvě), tak volím next best thing :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
21. 7. 2019 / 18:02:01 (před 5 roky)
off

Ne že bych to Mostu nepřál, ten hlas jsem mu ve finále i dal, ale ta stopáž říká drama, ne komedie. A než někdo řekne, že 40 je akorát, tak Most měl nad 40

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
21. 7. 2019 / 18:06:07 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):

Moje srdcovka tam nebyla (a vůbec nevím jestli mám oproti zbytku SZ tak divný vkus, nebo jste divný vy, ale moje srdcovky tam byly snad dvě), tak volím next best thing :D.

A co to je? mě by to zajímalo :)
Já si na mainstream moc nepotrpím, takže mám pro co ve finále hlasovat jen zřídka

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 7. 2019 / 18:23:03 (před 5 roky)
off
Forest napsal(a):

A co to je? mě by to zajímalo :)
Já si na mainstream moc nepotrpím, takže mám pro co ve finále hlasovat jen zřídka

Jako co tam bylo, nebo co tam nebylo ;)? Co mi tam chybí v neamerických je Wentworth, ale jakože fakt hodně. Už pár let se ho tam snažím protlačit a stejně furt nic :(. A do síně slávy se furt ne a ne probojovat aspoň do druhého kola Xena. A to je teda moje věčná number one srdcovka.

A jinak co tam je jako srdcovka je snad Brooklyn 99 a Simon´s cat :-).

Btw, ale skoro si říkám, jestli by si svou kategorii nezasloužili i komixovky, když už je jich tolik :-).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
21. 7. 2019 / 19:22:56 (před 5 roky)
off
andromache napsal(a):


Btw, ale skoro si říkám, jestli by si svou kategorii nezasloužili i komixovky, když už je jich tolik :-).

To je ovšem zajímavá myšlenka :)

avatar uživatele
Moryart
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
21. 7. 2019 / 19:40:29 (před 5 roky)
off

Supernatural je pro síň slávy stvořený

Winter is Coming
avatar uživatele
cindy
Uživatel od první verze | Cool level: 38 | Angel
21. 7. 2019 / 19:46:14 (před 5 roky)
on

každý rok je tak ťažké sa rozhodnúť za ktorý seriál hlasovať v kategórii sieň slávy, každý jeden rok sa rozhodujem medzi 5 skvelými seriálmi a každý rok si myslím, že si zaslúžia vyhrať všetky, a tento rok to zase raz nie je inak

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 7. 2019 / 20:33:16 (před 5 roky)
off

lehká volba, Lucifer, Good Omens, Brooklyn Nine-Nine, Miracle Workers,A Discovery of Witches
Akorát je problém se síní slávy.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 7. 2019 / 20:37:49 (před 5 roky)
off

Zkáza Dejvického divadla (zejména S01E01) patří ke špičce CZ seriálové tvorby, nezaváhal jsem ani na vteřinu :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 116 | Will McAvoy
21. 7. 2019 / 22:18:40 (před 5 roky)
off

Rick & Morty neměl od října 2017 odvysílanou žádnou epizodu, nechápu tedy, jak proklouzl do finále, když nesplňuje "podmínkou aktuálnosti, tedy nové epizody se musely vysílat od června 2018 do května 2019".

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 7. 2019 / 22:52:35 (před 5 roky)
off
naninka358 napsal(a):

Rick & Morty neměl od října 2017 odvysílanou žádnou epizodu, nechápu tedy, jak proklouzl do finále, když nesplňuje "podmínkou aktuálnosti, tedy nové epizody se musely vysílat od června 2018 do května 2019".

To se omlouvám, tohle mi uniklo.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
22. 7. 2019 / 02:11:22 (před 5 roky)
off

Za mě dvakrát Černobyl pak Brooklyn Nine-Nine a Most! a v Síni slávy jednoznačně Buffy! Letos by to už konečně mohlo vyjít.

spike
avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 7. 2019 / 07:14:01 (před 5 roky)
off

Sieň Slávy je tento rok nabitá. ťažká voľba keďže sú tam dve moje srdcovky TBBT a SN. podľa mňa skôr či neskôr obidva seriály skončia v Sieni Slávi

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
maos
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
22. 7. 2019 / 08:04:10 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

To se omlouvám, tohle mi uniklo.

A ten Most! v nové komedii? Epizody měly hodinu.

avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
22. 7. 2019 / 08:27:53 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nevím, jak se rozhodnout mezi Buffy a Gilmorkama :'D

No, Gilmorky taky miluju, ale Buffy si tam podle mě zaslouží být před nima. :) Otázka je, kdy tam dotlačíme Veronicu! :D

avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
22. 7. 2019 / 10:23:29 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

Taky jsem to tam Buffče nakonec prdla, ale bylo to těžké rozhodování :D

Buffy for the win! To by mohlo letos klapnout :)

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 116 | Will McAvoy
22. 7. 2019 / 18:55:52 (před 5 roky)
off
ragelly napsal(a):

To se omlouvám, tohle mi uniklo.

A bude se to nějak řešit?

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 7. 2019 / 19:06:34 (před 5 roky)
off
naninka358 napsal(a):

A bude se to nějak řešit?

Ne.

avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
22. 7. 2019 / 19:21:00 (před 5 roky)
off

Na hlasovací stránce jsou překlepy:
iZombie/label>
Černotak

A další - názvy seriálů jsou na hlavní stránce v pořádku, ale na té hlasovací někdy nejsou velká písmena...

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
23. 7. 2019 / 11:36:50 (před 5 roky)
off

Shadowhunters mě teda překvapili, ale zvědavá jsem letos poprvé na české. Dukla si odnesla nějaké sošky i na mezinárodních festivalech, jak jsem zaregistrovala (nehledě na to, že tady na Ostravsku to jednou moje děti budou mít beztak ve školních osnovách, to bych se vsadila), tak jsem zvědavá, jak „kvalitní“ vkus máme tady.

A síň je jasná Buffy. Gilmorky jsou seriál mého dětství, ale v téhle kategorii je můžem zvolit i příští rok, a když mám rozhodnout, kdo si to zaslouží dřív... Gilmorky máme rádi, ale Buffy je navíc ještě kult.

avatar uživatele
pataaaaaa159
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
28. 7. 2019 / 18:18:00 (před 5 roky)
off

"Nechci tipovat"? už minulý rok to bylo blbě. Snad HLASOVAT ne?

Nikdy není čas nevhodný pro seriál :)
avatar uživatele
Markus07
Redaktor | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
28. 7. 2019 / 19:40:35 (před 5 roky)
off
pataaaaaa159 napsal(a):

"Nechci tipovat"? už minulý rok to bylo blbě. Snad HLASOVAT ne?

Jo no, pak to nemají vyhrávat pořád ti stejní, když lidi místo hlasování tipují vítěze :D

avatar uživatele
Kolombo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
28. 7. 2019 / 19:48:49 (před 5 roky)
off
Markus07 napsal(a):

Jo no, pak to nemají vyhrávat pořád ti stejní, když lidi místo hlasování tipují vítěze :D

Made my day :D

Non cuspi causa qui non debe cuspire
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
30. 7. 2019 / 12:31:59 (před 5 roky)
off

Pro zájemce jsme spustili také neoficiální (mimosoutěžní) hlasování na FB :)

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
13. 8. 2019 / 09:53:46 (před 5 roky)
off

Že by konečně Buffy? Nebo to opět lidi psychicky nevydrží a zahlasují pro mainstream typu BBT? Já bych řekla že jo, jakmile tam není GoT, tak jim to nedá. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
13. 8. 2019 / 12:14:52 (před 5 roky)
off
Mishamigos napsal(a):

Že by konečně Buffy? Nebo to opět lidi psychicky nevydrží a zahlasují pro mainstream typu BBT? Já bych řekla že jo, jakmile tam není GoT, tak jim to nedá. :D

Buffy byla kdysi taky mainstream :D. Jenomže to už pamatujou jen seriáloví senioři. Jako když onehdy někdo na Youtube objevil Veronicu a hrozně mu připadalo, že to nikdo nezná...

avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
13. 8. 2019 / 16:29:06 (před 5 roky)
off
ševča napsal(a):

Buffy byla kdysi taky mainstream :D. Jenomže to už pamatujou jen seriáloví senioři.

To mi přijde jako dobrá kvalifikace do síně slávy :)

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
17. 8. 2019 / 01:05:00 (před 5 roky)
off
ševča napsal(a):

Buffy byla kdysi taky mainstream :D. Jenomže to už pamatujou jen seriáloví senioři.

Ten pocit když se s mainstreamu stane klasika, ale nová generace to nezná. Tento osud asi čeká každý přelomový seriál.

spike
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
19. 8. 2019 / 00:12:23 (před 5 roky)
off
ševča napsal(a):

Buffy byla kdysi taky mainstream :D. Jenomže to už pamatujou jen seriáloví senioři. Jako když onehdy někdo na Youtube objevil Veronicu a hrozně mu připadalo, že to nikdo nezná...

Takový globální mainstream jako GoT určitě ne, možná jako Upíří deníky.
Buffy už je klasika, co byla nebo nebyla kdysi je už pasé.
..ale pokud jí to pomůže dostat se do síně slávy ¯¯\_(ヅ)_/¯¯.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 8. 2019 / 00:13:34
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 8. 2019 / 01:24:05 (před 5 roky)
off

A to je moje přelomová klasika ještě o dva roky starší a pořád nějak nemá na Síň slávy nárok :´(. Tu už si snad pamatují jenom seriáloví obyvatelé hřbitova jako já :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
19. 8. 2019 / 03:46:52 (před 5 roky)
off
spike napsal(a):

Ten pocit když se s mainstreamu stane klasika, ale nová generace to nezná. Tento osud asi čeká každý přelomový seriál.

Přes pachuť, která ve mě zůstala po osledování poslední řady, si podle mě zaslouží vstup do Síně slávy jen a jen Doctor Who. Nejen proto, že od roku 63 oslovil 4(!) generace diváků, ale hlavně pro jeho jedinečnost. Ostatní nominované seriály IMHO nebyly ničím přelomové, byla to jen a jen profesionálně dobře vyprodukovaná potrava pro mainstreamové diváky v rámci jasně definovaných cílových skupin, která hodně vydělala.

Pojmem klasika, definovaný významem z kontextu předchozích příspěvků, by byl klidně použitelný pro hnus typu Ein Kessel Buntes (který není zaplaťpřírodo na SZ uvedený) - nepochybuji, že část senilních penzistů by slovo klasika použila - dokonce s nostalgickou slzou v koutku oka. To by ale přece nemělo být důvodem k nominaci do Síně slávy.

Analogicky v literatuře - slovem klasika by jistě nikdo soudný neoznačil srajdy z červené knihovny, i když na nich vyrostla nejedna generace holčiček a slečen.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
19. 8. 2019 / 06:12:14 (před 5 roky)
off

Chjo, zas v tej sieni slávy nemôžem hlasovať za Frasiera, lebo sa tam nedostal.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
19. 8. 2019 / 09:48:09 (před 5 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Přes pachuť, která ve mě zůstala po osledování poslední řady, si podle mě zaslouží vstup do Síně slávy jen a jen Doctor Who. Nejen proto, že od roku 63 oslovil 4(!) generace diváků, ale hlavně pro jeho jedinečnost. Ostatní nominované seriály IMHO nebyly ničím přelomové, byla to jen a jen profesionálně dobře vyprodukovaná potrava pro mainstreamové diváky v rámci jasně definovaných cílových skupin, která hodně vydělala.

Pojmem klasika, definovaný významem z kontextu předchozích příspěvků, by byl klidně použitelný pro hnus typu Ein Kessel Buntes (který není zaplaťpřírodo na SZ uvedený) - nepochybuji, že část senilních penzistů by slovo klasika použila - dokonce s nostalgickou slzou v koutku oka. To by ale přece nemělo být důvodem k nominaci do Síně slávy.

Analogicky v literatuře - slovem klasika by jistě nikdo soudný neoznačil srajdy z červené knihovny, i když na nich vyrostla nejedna generace holčiček a slečen.

Kdyby jsme to brali takto, tak je v síni slávy jen Doctor Who a žádný jiný seriál. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 8. 2019 / 09:48:39
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
19. 8. 2019 / 21:28:13 (před 5 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Přes pachuť, která ve mě zůstala po osledování poslední řady, si podle mě zaslouží vstup do Síně slávy jen a jen Doctor Who. Nejen proto, že od roku 63 oslovil 4(!) generace diváků, ale hlavně pro jeho jedinečnost. Ostatní nominované seriály IMHO nebyly ničím přelomové, byla to jen a jen profesionálně dobře vyprodukovaná potrava pro mainstreamové diváky v rámci jasně definovaných cílových skupin, která hodně vydělala.

Pojmem klasika, definovaný významem z kontextu předchozích příspěvků, by byl klidně použitelný pro hnus typu Ein Kessel Buntes (který není zaplaťpřírodo na SZ uvedený) - nepochybuji, že část senilních penzistů by slovo klasika použila - dokonce s nostalgickou slzou v koutku oka. To by ale přece nemělo být důvodem k nominaci do Síně slávy.

Analogicky v literatuře - slovem klasika by jistě nikdo soudný neoznačil srajdy z červené knihovny, i když na nich vyrostla nejedna generace holčiček a slečen.

To se mi líbí :)


Mishamigos napsal(a):

Kdyby jsme to brali takto, tak je v síni slávy jen Doctor Who a žádný jiný seriál. :D

Já myslím, že až na GoT, který je na síň slávy rozhodně moc zelený a navíc neukončený (což podle mého názoru měl být rozhodně jeden z parametru nutných pro nominaci), tam ty seriály ostudu nedělají ;) Ale z letošního výběru je to asi pravda, ačkoliv jsem DW nikdy neviděl

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
20. 8. 2019 / 06:45:48 (před 5 roky)
off
Forest napsal(a):

To se mi líbí :)




Já myslím, že až na GoT, který je na síň slávy rozhodně moc zelený a navíc neukončený (což podle mého názoru měl být rozhodně jeden z parametru nutných pro nominaci), tam ty seriály ostudu nedělají ;) Ale z letošního výběru je to asi pravda, ačkoliv jsem DW nikdy neviděl

Souhlasím, že ukončení seriálu by nebylo marné kritérium, ale zas nebuďme snobi. Je to síň slávy, ne síň toho, co kritici, kterým je dobrá tak Sedmá pečeť, označili za kvalitní. A kdo ví, jestli u těch by prošel i Doctor Who, spousta těchhle výběrových diváků má ohromné předsudky vůči sci-fi. Buffy byla pojem, když se vysílala poprvé. Začínala jsem tehdy ve škole a obětovala jsem kroužek, protože jsem jednou týdně epizodu nestíhala. Když se potom znovu vysílala, když jsme přišli do puberty, objevily ji moje spolužačky a zažila druhou vlnu a dodnes má své diváky, není to seriál, který by fanoušci po pubertě opustili. Navíc psal seriálové dějiny. Gilmorky jsou kapitola sama pro sebe. U nás ve škole se neříkalo, že je někdo ukecaný, ale že je jak Lorelai. Tisíce holek zvažovalo těhotenství v pubertě, aby zažily tohle. Ty příčetnější aspoň výchovu svobodné matky. Supernatural nemůžu soudit. I když mě zaujal, přes obsazení se nepřenesu, ten chlap je pro mě prostě Dean a na toho se nedá dívat. A co se TBBT týče, můžeme si o kvalitě pozdějších sérií myslet, co chceme, upřímně bych taky byla pro, aby to vyhrál až třeba za 10 let, až to bude mít větší význam, ale stopa tohohle seriálu se prostě nedá zapřít.
Nikdy bych se nehádala o kvalitě Doctora, ale faktem je, že veřejnost, mimo tady komunitu seriálových nadšenců, ho vlastně nezná. Já pracuju mezi samýma nerdama, a když jsem ho onehdy zmínila, tak se nikdo vůbec nechytal. Což zas není případ těch ostatních.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
20. 8. 2019 / 11:54:25 (před 5 roky)
off
ševča napsal(a):

Souhlasím, že ukončení seriálu by nebylo marné kritérium, ale zas nebuďme snobi. Je to síň slávy, ne síň toho, co kritici, kterým je dobrá tak Sedmá pečeť, označili za kvalitní. A kdo ví, jestli u těch by prošel i Doctor Who, spousta těchhle výběrových diváků má ohromné předsudky vůči sci-fi. Buffy byla pojem, když se vysílala poprvé. Začínala jsem tehdy ve škole a obětovala jsem kroužek, protože jsem jednou týdně epizodu nestíhala. Když se potom znovu vysílala, když jsme přišli do puberty, objevily ji moje spolužačky a zažila druhou vlnu a dodnes má své diváky, není to seriál, který by fanoušci po pubertě opustili. Navíc psal seriálové dějiny. Gilmorky jsou kapitola sama pro sebe. U nás ve škole se neříkalo, že je někdo ukecaný, ale že je jak Lorelai. Tisíce holek zvažovalo těhotenství v pubertě, aby zažily tohle. Ty příčetnější aspoň výchovu svobodné matky. Supernatural nemůžu soudit. I když mě zaujal, přes obsazení se nepřenesu, ten chlap je pro mě prostě Dean a na toho se nedá dívat. A co se TBBT týče, můžeme si o kvalitě pozdějších sérií myslet, co chceme, upřímně bych taky byla pro, aby to vyhrál až třeba za 10 let, až to bude mít větší význam, ale stopa tohohle seriálu se prostě nedá zapřít.
Nikdy bych se nehádala o kvalitě Doctora, ale faktem je, že veřejnost, mimo tady komunitu seriálových nadšenců, ho vlastně nezná. Já pracuju mezi samýma nerdama, a když jsem ho onehdy zmínila, tak se nikdo vůbec nechytal. Což zas není případ těch ostatních.

Kdyby mi Doctora nedoporučil kamarád, tak ani nevím, že ten seriál existuje, není to Star Trek, o kterém má povědomí asi každý, ani to nemusí znát, ten v nominacích ani není a podle mě Doctora, co se týče vlivu, frančízy a stopy v historii překonal a to od sebe nejsou daleko, první pilot seriálu ST vznikl o dva roky později po Doctorovi. Ale to je na věčné debaty, asi máme každý svojí představu, co se týče Buffy, Charmed a Gilmorek, tak ty seriály se mnou zůstávají i dnes. Když se řekne Buffy, každý hned ví, o co jde. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Forest
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
20. 8. 2019 / 17:10:33 (před 5 roky)
off

BBT je výborný příklad toho, proč by se neměl nominovat neukončený seriál, protože hrubě upadající kvalita i odklon od původní myšlenky ho hodně poškodily. Teď už sice ukončený je, ale kdyby vyhrál třeba v 3. řadě, pak by člověk např. upadl do kómatu a viděl až 8. řadu, tak se zděsí :D
Třeba Heroes byl svého času fenomen, ale většina fanoušků ho nakonec ani nebyla sto dokoukat.
GoT stihl síň slávy vyhrát a u poslední řady se sepisuje petice za její přetočení :P Kdo ví, jak by dopadl dnes

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 8. 2019 / 17:12:41
avatar uživatele
Manyjak
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
24. 9. 2019 / 13:54:19 (před 5 roky)
off

Lucifer
Brooklyn 99
Chernobyl
Nebe s.r.o
Rick and Morty
Most!
The 100
Simon´s Cat
The Grand Tour
Vikings

Síň slávy: Supernatural

Třeba se jednou do síně slávy podívá Red Dwarf :)