Diskuze k článku 5 nejočekávanějších seriálů ledna 2020
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 1. 2020 / 17:12:08 (před 4 roky)
on

DOCTORKA!!! KONEČNĚ!!!! To čekání bylo až moc dlouhé. Nevím proč mají někteří tendence kritizovat tuhle inkranaci.. Jenom proto že je to ženská? Protože stran příběhu mi to opravdu připomíná starou dobrou Jedenáctku (za mě pořád nejlepší Doctor po obnovení)... Jen mi tam chybí River, myslím, že by s Třináctkou měly dobrou chemii.. Takže.. COME ON!

Dovolím si poznamenat, že na sitcomovou verzi Sabriny NIKDY nezapomenu :P. Tuhle novou hnusoverzi bez Salema (proto ta hnusoverze, Sabrina bez sarkastického Salema není Sabrina a basta :D) jsem ještě neviděla a ani neplánuju... Tyhle rebooty fakt nesnáším.

Bohové, další verze Draculy? A tentokrát bez Katie? To thanks, but no thanks :D. Nesnáším upíry.

Další dva mě moc neoslovují, takže je asi taky vynechám (u sex-ed jsem neviděla ani první řadu to téma je mi fakt strašně proti srsti.. ST jsem chvílema sledovala, ale nevím no, New generation nebyla moje oblíbená posádka).

Takže suma sumárum, za mě se už vyloženě nemůžu dočkat nové řady DW. Ten zbytek jde těžce mimo mě.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
1. 1. 2020 / 17:37:37 (před 4 roky)
off

Naposledy jsem viděl epizodu Doctor Who v díle 11x00 Twice Upon a Time. Od té chvíle nevyšla epizoda, která by se dala nazývat Doctor Who epizodou.. Chyb je tam strašně moc. Já už jen čekám na přeobsazení, ale hlavně, až nynější tvůrce od toho seriálu odejde, protože udělat z DW seriál pro normální diváky je něco neodpustitelného....
Více jsem napsal zde.

avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
1. 1. 2020 / 18:13:44 (před 4 roky)
off

Cože, upíři? Říkal tu někdo něco o upírech? Ano, ano, ano! O novém Draculovi jsem neměla tucha, no to si nenechám ujít. Snad bude lepší než "ta verze s Katie" (mrk-mrk) :P
Koukám, že budu muset zkusit Sex education (no dobře, přesvědčla mě Gillian ve výčtu obsazení), to mě taky nějak minulo.
S DW jsem kdesi v s9, takže tady také žádnou nedočkavostí nehořím.
Picardovi držím palce, sledovat nebudu, ale opravdu dědoušovi přeju, ať to vyjde.
No a Sabrinu sledovat nehodlám, stejně jako jsem nesledovala původní.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 1. 2020 / 18:40:11 (před 4 roky)
on
A.R.G.U.S. napsal(a):

Naposledy jsem viděl epizodu Doctor Who v díle 11x00 Twice Upon a Time. Od té chvíle nevyšla epizoda, která by se dala nazývat Doctor Who epizodou.. Chyb je tam strašně moc. Já už jen čekám na přeobsazení, ale hlavně, až nynější tvůrce od toho seriálu odejde, protože udělat z DW seriál pro normální diváky je něco neodpustitelného....
Více jsem napsal zde.

Stejně nechápu, v čem je Třináctá Doctorka tak jiná a o tolik horší než byl Jedencátka. A argument o tom, že je to baba si strč tam kam slunce nezasvítí ty mysogine :P. Jediné na čem bych ubrala je počet společníků. Takže dědulu a dislektika nechat doma a lítat po vesmíru jenom s Jaz :-).

IrmaVep napsal(a):

Cože, upíři? Říkal tu někdo něco o upírech? Ano, ano, ano! O novém Draculovi jsem neměla tucha, no to si nenechám ujít. Snad bude lepší než "ta verze s Katie" (mrk-mrk) :P

*agressively kicks you in the shin under the table*: HOW DARE YOU! :D. I když je fakt, že Katie tam byla asi jediná světlá stránka :D. Možná proto jsem se ještě nedokopala k posledním dvěma epizodám.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
1. 1. 2020 / 18:57:55 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Stejně nechápu, v čem je Třináctá Doctorka tak jiná a o tolik horší než byl Jedencátka. A argument o tom, že je to baba si strč tam kam slunce nezasvítí ty mysogine :P. Jediné na čem bych ubrala je počet společníků. Takže dědulu a dislektika nechat doma a lítat po vesmíru jenom s Jaz :-).

Na to že je ženská jsem si nikdy nestěžoval, tak se zklidni :)
Příběhy jsou o ničem. Humor tam není. Při sledování nemám pocit, že bych se koukal na seriál Doctor Who. Je to takový degenerovaný Doctor Who stvořený pro lidi, kteří DW nikdy neviděli. To i sám tvůrce přiznává, že to s tímhle úmyslem takhle stvořil...

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 1. 2020 / 18:58:20
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 1. 2020 / 19:10:43 (před 4 roky)
on
A.R.G.U.S. napsal(a):

Na to že je ženská jsem si nikdy nestěžoval, tak se zklidni :)
Příběhy jsou o ničem. Humor tam není. Při sledování nemám pocit, že bych se koukal na seriál Doctor Who. Je to takový degenerovaný Doctor Who stvořený pro lidi, kteří DW nikdy neviděli. To i sám tvůrce přiznává, že to s tímhle úmyslem takhle stvořil...

Není v tom humor? A viděl jsi předchozí inkarnaci? U Capaldiho Doctora aby člověk hledal humor pomalu elektronkovým mikroskopem a ještě ho nenajde. Takže o humoru bych být tebou radši pomlčela. A vůbec, víc pavouků na tebe :P. Nejlépe těch zmutovaných :D

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Director of SHIELD
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
1. 1. 2020 / 19:30:30 (před 4 roky)
off

Těším se asi na všechno z top 5. I tomu Draculovi dám šanci. A samozřejmě Legends of Tomorrow.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
1. 1. 2020 / 19:33:44 (před 4 roky)
on

A ja sa teším na Lincolna, lebo Bone Collector je mega kniha.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
1. 1. 2020 / 19:36:43 (před 4 roky)
off
phoboska napsal(a):

A ja sa teším na Lincolna, lebo Bone Collector je mega kniha.

Knihu jsem si nedávno znovu přečetl, pak jsem si pustil trailer a vypadá to, že se knihou budou jen mírně inspirovat :(

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 1. 2020 / 19:37:01
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
1. 1. 2020 / 19:40:40 (před 4 roky)
off

Nejvíce se těším na Sabrinu! Ten seriál nemá chybu.

spike
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
1. 1. 2020 / 20:14:18 (před 4 roky)
on
A.R.G.U.S. napsal(a):

Knihu jsem si nedávno znovu přečetl, pak jsem si pustil trailer a vypadá to, že se knihou budou jen mírně inspirovat :(

Sakra, už film bol veľmi voľne inšpirovaný, tak som tajne dúfala, že aspoň seriál sa bude držať knižnej predlohy. Mohli to spraviť tak, že čo séria to iná kniha. To je tak, keď nepozerám trailery.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
1. 1. 2020 / 20:28:23 (před 4 roky)
off
A.R.G.U.S. napsal(a):

Knihu jsem si nedávno znovu přečetl, pak jsem si pustil trailer a vypadá to, že se knihou budou jen mírně inspirovat :(

fcuuuuuuuuuuuck

phoboska napsal(a):

Sakra, už film bol veľmi voľne inšpirovaný, tak som tajne dúfala, že aspoň seriál sa bude držať knižnej predlohy. Mohli to spraviť tak, že čo séria to iná kniha. To je tak, keď nepozerám trailery.

to by im dobre vydržalo a bolo by to inak super...ale tak snáď to moc nepokafrú,lebo bude zle

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
1. 1. 2020 / 22:19:12 (před 4 roky)
off

Zo zoznamu sa najviac teším na Magicians, ktorí sú mojou srdcovkou. Po tom šokujúcom finále 4.série som zvedavý, akým smerom sa bude seriál uberať.

Určite nevynechám Sabrinu. Temné prevedenie seriálu mi vôbec nevadí. Dúfam len, že postava Suzie/Thea nebude tak otravná, ako v 2.sérii a že nebudú tlačiť Sabrinu do vzťahu s Harveym.

Nedávno som si dal maratónom 11.sériu Doctor Who. Počul som na ňu veľa kritiky, na hlavnú hrdinku, na príbehy. Po zhliadnutí som naozaj nechápal prečo. Hlavná hrdinka bola sympatická, noví spoločníci v pohode a aj príbehovo to bolo dobré. Z poslednej série sa mi najviac páčila epizóda Rosa (odporúčam pozrieť film Green Book). Takže sem s 12.sériou :)

A určite si pozriem minisériu Dracula, ktorá sa nakrúcala na Slovensku v nádhernej Banskej Štiavnici. Plus Moffat a Gattis ako tvorcovia môžu byť zárukou kvalitného prevedenia.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 1. 2020 / 22:28:37 (před 4 roky)
on
carolos napsal(a):

Nedávno som si dal maratónom 11.sériu Doctor Who. Počul som na ňu veľa kritiky, na hlavnú hrdinku, na príbehy. Po zhliadnutí som naozaj nechápal prečo. Hlavná hrdinka bola sympatická, noví spoločníci v pohode a aj príbehovo to bolo dobré. Z poslednej série sa mi najviac páčila epizóda Rosa (odporúčam pozrieť film Green Book). Takže sem s 12.sériou :)

Thank gods! Konečně někdo, kdo to vidí jako já. :-). Taky nechápu tu vlnu kritky. Vždyť příběhy jsou zhruba stejné jako měli předchozí doktoři, humoru je tam dokonce trochu víc, než měl suchar Capaldi, tak nechápu, v čem je problém. Opravdu mi z toho vychází, že pro spousty lidí je prostě nepřekousnutelná právě tahle inkarnace. Přitom Jodi je skvělá.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
1. 1. 2020 / 23:03:20 (před 4 roky)
on
carolos napsal(a):



A určite si pozriem minisériu Dracula, ktorá sa nakrúcala na Slovensku v nádhernej Banskej Štiavnici. Plus Moffat a Gattis ako tvorcovia môžu byť zárukou kvalitného prevedenia.

Nezabudni na Oravský hrad, ktorý zahviezdil už v Nosferatu :)

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
1. 1. 2020 / 23:04:52 (před 4 roky)
on
andromache napsal(a):

Thank gods! Konečně někdo, kdo to vidí jako já. :-). Taky nechápu tu vlnu kritky. Vždyť příběhy jsou zhruba stejné jako měli předchozí doktoři, humoru je tam dokonce trochu víc, než měl suchar Capaldi, tak nechápu, v čem je problém. Opravdu mi z toho vychází, že pro spousty lidí je prostě nepřekousnutelná právě tahle inkarnace. Přitom Jodi je skvělá.

Ja som tiež s Jodi spokojná, mne skôr vadí ten prebytok spoločníkov plus by som ocenila nejakú dejovú linku na viac častí, ako to mali aj ostatní Doktori.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
1. 1. 2020 / 23:38:56 (před 4 roky)
off

No zrovna před chvílí jsem dokoukala Draculu a můžu říct jen WOW. Nečekala jsem od toho moc, i když podle ukázek to vypadalo super (ale to dvojka Fantastických zvířat taky :D), ale fakt mi to sedlo. A doufám, že jim to vydrží i po zbytek dílů. Horory moc nemusím, ale jak jde o upíry? Neznám bratra ani sestru. :D

Jinak Doctor. S Jodie nemám žádný problém, sedla jí ta role jak pr**el na hrnec. Příběhy jsou pravda krapet trochu slabší, ale dá se to vydržet. :)

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
1. 1. 2020 / 23:41:12 (před 4 roky)
off

Tak jsem před chvílí dokoukala novou Doctorku a... ufff. :( Jodie miluju, hraje skvěle (jako vždy), ale to, co pro ni píšou, je vážně na ránu! :( Víc se rozepíšu zítra v diskuzi k seriálu. ;)

avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
1. 1. 2020 / 23:44:16 (před 4 roky)
off
phoboska napsal(a):

Ja som tiež s Jodi spokojná, mne skôr vadí ten prebytok spoločníkov plus by som ocenila nejakú dejovú linku na viac častí, ako to mali aj ostatní Doktori.

Mám stejný názor. Společníků je prostě moc.
A zrovna dnes těsně před premiérou jsem si říkala, že by to chtělo nějaký příběh natažený klidně na celou sérii.

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 1. 2020 / 00:12:52 (před 4 roky)
on

Se společníky souhlasím. Tuším jsem tu už psala, že bych dědulu a kluka co neumí jezdit na kole klidně nechala doma a mohla by jezdit jenom s Jaz. je mi nejsympatičtější :D. Ohledně přetažení na víc dílů, případně na celosezonní zápletku.. Ne díky. Nechci si v hlavě furt udržovat co se kde stalo a pak pracně vzpomínat, kde jsem koho viděla a proč je sakra důležitej.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
2. 1. 2020 / 00:56:10 (před 4 roky)
on
andromache napsal(a):

DOCTORKA!!! KONEČNĚ!!!! To čekání bylo až moc dlouhé. Nevím proč mají někteří tendence kritizovat tuhle inkranaci.. Jenom proto že je to ženská? Protože stran příběhu mi to opravdu připomíná starou dobrou Jedenáctku (za mě pořád nejlepší Doctor po obnovení)... Jen mi tam chybí River, myslím, že by s Třináctkou měly dobrou chemii.. Takže.. COME ON!

Dovolím si poznamenat, že na sitcomovou verzi Sabriny NIKDY nezapomenu :P. Tuhle novou hnusoverzi bez Salema (proto ta hnusoverze, Sabrina bez sarkastického Salema není Sabrina a basta :D) jsem ještě neviděla a ani neplánuju... Tyhle rebooty fakt nesnáším.

Bohové, další verze Draculy? A tentokrát bez Katie? To thanks, but no thanks :D. Nesnáším upíry.

Další dva mě moc neoslovují, takže je asi taky vynechám (u sex-ed jsem neviděla ani první řadu to téma je mi fakt strašně proti srsti.. ST jsem chvílema sledovala, ale nevím no, New generation nebyla moje oblíbená posádka).

Takže suma sumárum, za mě se už vyloženě nemůžu dočkat nové řady DW. Ten zbytek jde těžce mimo mě.

neda mi nezareagovat ... noveho doktora kritizuju nie preto ze by bola zena, ale preto ze nejako ehm .. nevie hrat ... a ten HYPE okolo ..lebo to uz musi byt! zena! tomu iba uskodil.

Staru Sabriunu som rad pozeraval a bola to taka mila odedychovka, no vylucit to zo sledovania lebo tam nie je sarkasticky kocur? ako vazne ? tato verzia je ina .. a uplne nie je to reboot starej Sabriny je to nieco uplne ine v mnohych ohladoch lepsie, a aj tento jej Salem ma gule .. teda nevime ci gule ale je tiez dost badass.

Asi jedina upirovka co ma nejako bavila bola True blood, The Originals a take odychovejsie Legacies. Samozrejme upiri boli aj inde napriklad Svatina (Sanctuary).

Sex Education som este nepozrel , ale tak mam v plane a troska zamrzi ze uz spominany End of the F... World zrusili po druhej serii.

A ST okrem Discovey co sa tiez oznacuje STD (cize pohlavne choroby) mam v oblube, skusal som DS9 nedavno a tie efekty apodobne uz neboli ono, zato na Voyager sa stale rad pozriem, a 7 z 9 je samozrejme pubertalna laska .. hoci stale je to kus peknej zenskej.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
2. 1. 2020 / 00:58:31 (před 4 roky)
on
andromache napsal(a):

Se společníky souhlasím. Tuším jsem tu už psala, že bych dědulu a kluka co neumí jezdit na kole klidně nechala doma a mohla by jezdit jenom s Jaz. je mi nejsympatičtější :D. Ohledně přetažení na víc dílů, případně na celosezonní zápletku.. Ne díky. Nechci si v hlavě furt udržovat co se kde stalo a pak pracně vzpomínat, kde jsem koho viděla a proč je sakra důležitej.

No jo, už nejsi najmladšia, pamäť ti už tak neslúži, takže je to pochopiteľné:D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 1. 2020 / 01:13:21 (před 4 roky)
on
phoboska napsal(a):

No jo, už nejsi najmladšia, pamäť ti už tak neslúži, takže je to pochopiteľné:D

No právě :D. Takovej Ježíš se mého věku ani nedožil :D. A po mě chcete ať si týrám paměť :D? No thanks :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 1. 2020 / 01:19:57 (před 4 roky)
on
sandokan555 napsal(a):

neda mi nezareagovat ... noveho doktora kritizuju nie preto ze by bola zena, ale preto ze nejako ehm .. nevie hrat ... a ten HYPE okolo ..lebo to uz musi byt! zena! tomu iba uskodil.

Mě to teda nepřijde, že by Jodi neuměla hrát. Rozhodně znám i větší herecké kopyta a těm se platí miliony a třebas dávají oskaři....

sandokan555 napsal(a):

Staru Sabriunu som rad pozeraval a bola to taka mila odedychovka, no vylucit to zo sledovania lebo tam nie je sarkasticky kocur? ako vazne ? tato verzia je ina .. a uplne nie je to reboot starej Sabriny je to nieco uplne ine v mnohych ohladoch lepsie, a aj tento jej Salem ma gule .. teda nevime ci gule ale je tiez dost badass.

Každý má svůj důvod pro vyloučení seriálu. Navíc, sarkastický hláškující Salem byl na celé Sabrině to nejlepší. A já obecně rebooty fakt nemusím. Z nových Čarodějek jsem viděla akorát pilot a když jsem viděla jak to zprasili (ten Světlonoš je jako co?? Come back Leo, I am begging you!), tak jsem dál ani nešla. A to je jedna ze sester lesba, což by pro mě jinak bylo obrovské plus a lákadlo pro sledování. A jinak.. Jmenuje se to stejně? Jmenuje, takže je to reboot. A stejný systém mám i u filmů abys věděl. Doteďka jsem neviděla žádného Spidermana natočeného po roce 2010 protože v mých očích je jediný pravý Spiderman Maguire.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
2. 1. 2020 / 01:45:04 (před 4 roky)
on
andromache napsal(a):

M A jinak.. Jmenuje se to stejně? Jmenuje, takže je to reboot. A stejný systém mám i u filmů abys věděl. Doteďka jsem neviděla žádného Spidermana natočeného po roce 2010 protože v mých očích je jediný pravý Spiderman Maguire.

Nevola sa to rovnako :)

jeden serial bol Sabrina mlada carodejnica(the Teenage Witch) a druhy je Sabrinine mrazivé dobrodružstvá (neviem kto to tak prelozil ale no dobre .. ani som nevedel ze sa to ponasom tak vola ... v originale Chilling Adventures of Sabrina)


a rovnake na tych serialoch su akurat tak mena 5 postav(sabrina , jej tety, ludsky priatel a jej kocur .... alebo tak nejako ... )
okrem toho tu je skor kocur mysleny ako zvieraci demon v His Dark Metters.

avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
2. 1. 2020 / 03:45:13 (před 4 roky)
off

Na Picarda se těším:-):-):-) hold fanoušek ST a sci-fi se nezapře;)

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
2. 1. 2020 / 03:46:15 (před 4 roky)
off

Ale Janewayovou a Voyager jsem měla nejradši;)

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
2. 1. 2020 / 12:19:59 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

DOCTORKA!!! Nevím proč mají někteří tendence kritizovat tuhle inkranaci.. Jenom proto že je to ženská?

A já ji proto kritizuji! a rozhodně nejsem misogynka... Pokud je postava psaná jako muž, tak ať je mužem... To je pouze módní záležitost... Všichni byli muži a teď ženská? a to jako proč? Proto aby si pár pošahaných aktivistů mohlo odškrnout další kolonku?

Ale Salem tam je, jen je spíš kočka... Půlku jeho role (sarkazmus) přebral Sabrinin černý a teplý bratranec (vítej krásný nové světe)...

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
2. 1. 2020 / 12:30:47 (před 4 roky)
on

Z některých komentářů je mi blujno a to jsem ani nesnědla párek nevalné chuti.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 1. 2020 / 12:34:56
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 1. 2020 / 14:47:22 (před 4 roky)
off

Moc se těším na Picarda, mohl by to být návrat ke kořenům ST, k době, hodnotám a formě STNG.

Naopak, na mého kdysi milovaného Doctora Who se patrně dívat nebudu - je to seriál trestuhodně znehodnocený požadavky doby (sakra, je to vlastně ženská, nebo jen transgender cosi?) a hlavně - úroveň dílů šla natolik dolů, že díly, nad kterými v minulých řadách člověk lehce ohrnul nos se stávají fanoušky vychvalovanýmy (znouzectnost). To mi BBC neměla udělat :-)

Btw., není vhodná doba na to, aby křesťané přepsali (genderově vyvážili) Bibli? Jak je to vlastně s pohlavím křesťanského božstva (nevznikly nějaké pochybnosti?)

S Doctorem Who to cítím stejně.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 1. 2020 / 14:51:33
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
2. 1. 2020 / 15:00:14 (před 4 roky)
on
Atenecka napsal(a):

A já ji proto kritizuji! a rozhodně nejsem misogynka... Pokud je postava psaná jako muž, tak ať je mužem... To je pouze módní záležitost... Všichni byli muži a teď ženská? a to jako proč? Proto aby si pár pošahaných aktivistů mohlo odškrnout další kolonku?

To teda jseš a pořádný. O to smutnější je, že to přichází od někoho, kdo je stejného pohlaví. Pokud vím, tak zrovna u Doctora je fuk jakého je pohlaví. Nebo si snad myslíš, že na Gallifrey jsou jenom muži nebo co? A jaké odškrtnutí kolonky zas? Ano, mě v některých věcech leze dnešní hyperkoretní doba taky na nervy, ale zrovna tady jsem rozhodně pro tak moc, že už víc být nemůžu. Nevím proč by Doctor nemohl být i žena. Beztak si při každé reinkarnaci přepisuje komplet DNA.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 1. 2020 / 15:00:34
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
2. 1. 2020 / 16:17:46 (před 4 roky)
on
andromache napsal(a):

To teda jseš a pořádný. O to smutnější je, že to přichází od někoho, kdo je stejného pohlaví. Pokud vím, tak zrovna u Doctora je fuk jakého je pohlaví. Nebo si snad myslíš, že na Gallifrey jsou jenom muži nebo co? A jaké odškrtnutí kolonky zas? Ano, mě v některých věcech leze dnešní hyperkoretní doba taky na nervy, ale zrovna tady jsem rozhodně pro tak moc, že už víc být nemůžu. Nevím proč by Doctor nemohl být i žena. Beztak si při každé reinkarnaci přepisuje komplet DNA.

9ty Doktor pri regenerácii povedal nasledovné...
I might have two heads, or no head. Imagine me with no head. And don't say that's an improvement. But it's a bit dodgy, this process. You never know what you're going to end up with.
Ja to beriem tak, že sa môže vrátiť aj ako žena, veď napokon aj master sa regeneroval na Missy.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 1. 2020 / 16:32:28 (před 4 roky)
off
phoboska napsal(a):

"...You never know what you're going to end up with..."
Ja to beriem tak, že sa môže vrátiť aj ako žena...

No, to je tedy značně odvážná interpretace, zejména se znalostí průběhu minulých regenerací :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Mad.Awe
Redaktor | Cool level: 16 | Number 6
2. 1. 2020 / 16:55:12 (před 4 roky)
off

Ani jsem nevěděla, že v lednu vyjde nový Dracula, ale upířiny mě baví, tak to rozhodně omrknu. :-) Z úplných novinek se těším ještě na Star Trek: Picard, snad to tam nezvorali jako Discovery.

Mad.Awe
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
2. 1. 2020 / 17:21:18 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

To teda jseš a pořádný. O to smutnější je, že to přichází od někoho, kdo je stejného pohlaví. Pokud vím, tak zrovna u Doctora je fuk jakého je pohlaví. Nebo si snad myslíš, že na Gallifrey jsou jenom muži nebo co? A jaké odškrtnutí kolonky zas? Ano, mě v některých věcech leze dnešní hyperkoretní doba taky na nervy, ale zrovna tady jsem rozhodně pro tak moc, že už víc být nemůžu. Nevím proč by Doctor nemohl být i žena. Beztak si při každé reinkarnaci přepisuje komplet DNA.

Jestli si to chceš myslet, tak si to mysli... Evidentně ti to sedí do náhledu na svět... Nicméně si představ, že by předělali Prolhané krásky a hlavní hrdinové by byli kluci... Nebo by byl Sex ve městě o partě chlápků... kdybych to kritizovala tak bych dle tebe byla misandrička?

avatar uživatele
Kýbl František
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
2. 1. 2020 / 18:47:53 (před 4 roky)
off

Ty jako nic? Místo toho tyhle béčka?

avatar uživatele
Phantom
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
2. 1. 2020 / 21:00:10 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

To teda jseš a pořádný. O to smutnější je, že to přichází od někoho, kdo je stejného pohlaví. Pokud vím, tak zrovna u Doctora je fuk jakého je pohlaví. Nebo si snad myslíš, že na Gallifrey jsou jenom muži nebo co? A jaké odškrtnutí kolonky zas? Ano, mě v některých věcech leze dnešní hyperkoretní doba taky na nervy, ale zrovna tady jsem rozhodně pro tak moc, že už víc být nemůžu. Nevím proč by Doctor nemohl být i žena. Beztak si při každé reinkarnaci přepisuje komplet DNA.

Misogyn je někdo, kdo nemá rád, nenávidí, opovrhuje... ženami ne někdo, komu vadí jedna konkrétní žena v jedné konkrétní roli. Když už tu hazime těmi termíny, což je mimochodem poslední dobou taky velkým zvykem, onálepkovat kohokoli s kým nesouhlasím.

avatar uživatele
jesmot
Redaktor | Cool level: 56 | Richard Castle
2. 1. 2020 / 22:02:55 (před 4 roky)
off

Tak za mě 4 z 5 super, proti prvnímu místu nic nemám a věřím, že to bude super, jen já do toho nepůjdu. Ostatní si u mě snad místo najdou. To budou nabyté týdny.

Jinak k debatě o DW, za mě byla Missy suprovní, tak hezky posunula tu linku s Vládcem (jinak jsem teď celkem zvědaví, jaký bude nový Vládce). Jinak vím, že to není hlavní postava, takže to až tak nic neovlivňuje, ale v díle Hell Bent do ženy zregeneroval i zraněný generál. 13 mi taky jako žena nevadí, ztřeštěností mi připomíná 10. A po prvním dílu nové série se fakt těším, co nás ještě čeká s touto podobou Doctora.

avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
2. 1. 2020 / 22:46:59 (před 4 roky)
off

Lidí, lidi, jak vždy dojdete do takových konverzací?

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
2. 1. 2020 / 22:50:13 (před 4 roky)
off
phoboska napsal(a):

Nezabudni na Oravský hrad, ktorý zahviezdil už v Nosferatu :)

Ten mi veru nejako unikol :) Mne utkvela v pamäti Banská Štiavnica, lebo v čase, keď sa to tam nakrúcalo, tam bola rodina jedného môjho pacienta.

Upír Nosferatu som videl, jeho socha je aj vystavená na Oravskom hrade. Tiež pekná je aj zrúcanina Starhradu, ktorá sa objavila v závere filmu.

A okrem spomínaných dvoch upírov (Dracula a Nosferatu) na Oravský hrad zavítal aj Scooby Doo, aby tam s partiou vyriešil ďalšiu záhadu :)

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 1. 2020 / 23:35:09 (před 4 roky)
off

...opomenul jsem The New Pope, jehož S01 byla excelentní a S02 doplněná o Johna Malkoviche by měla být srovnatelná, ne-li lepší. No a potom je tady také Sex Education S02, které má šanci polechtat bránici :-)

No a nakonec je tady Messiah, který mě bavil (na rodíl od o rok staršího stejnojmenného dokumentárního seriálu - a to mám dokumenty rád).

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
3. 1. 2020 / 00:21:08 (před 4 roky)
off
Atenecka napsal(a):

Jestli si to chceš myslet, tak si to mysli... Evidentně ti to sedí do náhledu na svět... Nicméně si představ, že by předělali Prolhané krásky a hlavní hrdinové by byli kluci... Nebo by byl Sex ve městě o partě chlápků... kdybych to kritizovala tak bych dle tebe byla misandrička?

Tak to mi přijde jak srovnávat jablka s ...houbama nebo tak něco. To už ani na ty hrušky není.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
3. 1. 2020 / 02:51:08 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

DOCTORKA!!! KONEČNĚ!!!! To čekání bylo až moc dlouhé. Nevím proč mají někteří tendence kritizovat tuhle inkranaci.. Jenom proto že je to ženská? Protože stran příběhu mi to opravdu připomíná starou dobrou Jedenáctku (za mě pořád nejlepší Doctor po obnovení)... Jen mi tam chybí River, myslím, že by s Třináctkou měly dobrou chemii.. Takže.. COME ON!

Popravdě řečeno Doctor Who mě nikdy moc nebavil. Snad jedině když ho hrál David Tennat. Teď už to dlouho nesleduji, ale ta hlavní hrdinka na mě působí dost nezajímavě. A přitom existuje plno jiných mladých sympatických britských hereček.

spike
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
3. 1. 2020 / 13:24:20 (před 4 roky)
off

Tak jsem viděla první díl Draculy - ááách, to bylo pošušňáníčko! Už se těším, až budu někomu do SZ líčit dopodrobna, jaké má Dracula pěkné špičáky :P

Úplně vidím ty pohoršené reakce na postavu Van Helsing. No co už, za mě dobrý. Teda výborný.

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
3. 1. 2020 / 14:06:59 (před 4 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Tak jsem viděla první díl Draculy - ááách, to bylo pošušňáníčko! Už se těším, až budu někomu do SZ líčit dopodrobna, jaké má Dracula pěkné špičáky :P

Úplně vidím ty pohoršené reakce na postavu Van Helsing. No co už, za mě dobrý. Teda výborný.

rovnako si to užívam.ja som dala dnes už druhú časť a silno zaujímavé. k postave Van Helsing, najprv som bola trochu šoknutá a nebola som si ženskou verziou Van Helsinga istá.ale po druhej časti môžem povedať,že Agatha je perfektná a to ich kočkovanie sa, hra na mačku a myš s Draculom je dokonalé

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
Radmila
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
3. 1. 2020 / 20:08:28 (před 4 roky)
off

Taky jsem zhlédla první díl a musím přiznat, že mě tohle zpracování uchvátilo. Po prvním překvapení v úvodu s novým pohledem na věc jsem byla zaháčkovaná a s blížícím se koncem jsem byla tak natěšená, že jsem se pak nemohla dočkat dvojky. Můžu jen tleskat!!!!

avatar uživatele
Tesa.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 1. 2020 / 19:10:40 (před 4 roky)
off

Za mňa Doctor Who stratil svoje čaro. A nehovorím to, kvôli Doctorke. Osobne si myslím, že Jodie je perfektná herečka a hneď som uverila, že vidím tú istú postavu, hoci v novej "schránke". Zato všetko ostatné je pre mňa bez duše. To ako je to napísané, to ako sa každá jedna časť motá v zápletke, ktorá prestáva byť zaujímavá po pár minútach...
Som veľkou fanúšičkou Doctora za éry Stevena Moffata ako showrunnera, (resp. scenáristu v skorších sériách) - časti ako The Girl in the Fireplace, The Empty Child,... Mám zimomriavky, len keď spomínam na niektoré scény. Nie len kvôli obsahu, ale tomu, ako to bolo podané. Keď som pozerala niektoré časti, mala som pocit, že som opäť dieťa, ktoré sa bojí zvesiť nohu z postele, lebo čo ak pod ňou žije príšera :D Takže za mňa Doctor nestratil čaro príchodom Doctorky, ale výmenou showrunnera... Ano, aj Moffat mal svoje ups and downs a nemôže to stále rovnaký človek donekonečna ťahať, lebo časom tá inšpirácia vyprcháva, ale teraz to pre mňa nefunguje proste vôbec.

Keďže som už spomenula Moffata, tak sa teším na Draculu. Moffat + Gatiss to je pre mňa fungujúca dvojica, takže som zvedavá.

avatar uživatele
DenaaS
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
6. 1. 2020 / 07:37:32 (před 4 roky)
off

som horror, thriller fanda
ale tento dracula to co je za bulls...?
pozerali sme aj s polovickou.. ta pritom zaspala.. ja v polke proste odisla. sem tam nakukla co sa deje.. ozaj zabity cas toto dopozerat do konca

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
6. 1. 2020 / 08:34:10 (před 4 roky)
off
Tesa. napsal(a):

Za mňa Doctor Who stratil svoje čaro. A nehovorím to, kvôli Doctorke. Osobne si myslím, že Jodie je perfektná herečka a hneď som uverila, že vidím tú istú postavu, hoci v novej "schránke". Zato všetko ostatné je pre mňa bez duše. To ako je to napísané, to ako sa každá jedna časť motá v zápletke, ktorá prestáva byť zaujímavá po pár minútach...
Som veľkou fanúšičkou Doctora za éry Stevena Moffata ako showrunnera, (resp. scenáristu v skorších sériách) - časti ako The Girl in the Fireplace, The Empty Child,... Takže za mňa Doctor nestratil čaro príchodom Doctorky, ale výmenou showrunnera... Ano, aj Moffat mal svoje ups and downs a nemôže to stále rovnaký človek donekonečna ťahať, lebo časom tá inšpirácia vyprcháva, ale teraz to pre mňa nefunguje proste vôbec.

Takto asi nejako to vnímam tiež. Irituje ma aj zmena pohlavia, ktorá pôsobí ako nútená v rámci politickej korektnosti a keby prišla 5 rokov dozadu, tak by mi nevadila. Ale presne, tie príbehy postrádajú nejakú významnejšiu kontinuitu a aj napätie. Stále si viem vybaviť rôzne epizódy z predošlých sérií s rôznymi doktormi, ale z tej poslednej, ktorú by som mal mať najčerstvejšie v pamäti, si nepamätám skoro nič. Ako keby sme od zábavy pre sci-fi naúšikom a takmer detského hororu prešli rozprávkové sci-fi ktoré len začína a preto je ešte epizódne.
Už po odchode Moffata som vravel, že je škoda že vyškrtli všetky jeho postavy. To že z času na čas doktor narazí na starých známych je len plus pre tých čo to sledujú a novým to neublíži (vždy sa nájdu postavy, ktoré sú akože starý známy, ktoré sa nikdy predtým neobjavili). Neustále omieľanie dalekov, kyberľudí a sústredenie na odľahčenú epizódnosť to len ničia.

avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
21. 1. 2020 / 00:16:23 (před 4 roky)
off

Bohužel DW mě nějak přestal bavit, fakt to není tím, že je to teď ženská, naopak tuhle herečku už jsem někde potkala a přijde mi dobrá, ale ty scénáře k tomu píše nějaký osel. Není to zábavné, nemá to špetku toho něčeho a takové té zajímavé šílenosti. Je to šílené, to ano, ale vlastně jen tak na oko, protože dnes je vlastně cool a mainstream být totálně šílený. Navíc vedlejší postavy mi nějak nesedly...
(Tedy pokud chci dávku totální šílenosti, je tu vždycky Rick a Morty :))
Na Picarda se fakt těším, u Discovery mi z kombinace totálních biologických a jiných bulshitů (aka "nacpeme tam nějaké kouzlo a budeme tomu říkat věda", "vesmírné mycelium" apod.) a tak strašné vyváženosti/korektnosti všeho vstávaly vlasy hrůzou.
Zbytek neznám, ale nevěřím, že by třeba duo Gatiss a Moffat mohli zklamat. Třeba z toho bude něco dobrého.