Je toho už moc, až příliš. Sama jsem zvědavá, jak to dopadne, docela mě zajímá to Quibi, řekla bych, že to bude propadák, ale to samé bych řekla třeba i o TikToku a... ¯\_(ツ)_/¯
Proč to neudělají jako televizi s programy, na které se můžete dívat kdy chcete, ale musíte se dívat povinně na reklamy. Tak to funguje na klasických televizích a reklamky jim platí za časové sloty, které by se museli změnit na sloty založené na popularitě seriálu. Měnilo by se to podle shlédnutí předcházející epizody. Rozhodně by to bylo přesnější než ten kouzelný Nielsen...
Micuda98 napsal(a):
Proč to neudělají jako televizi s programy, na které se můžete dívat kdy chcete, ale musíte se dívat povinně na reklamy. Tak to funguje na klasických televizích a reklamky jim platí za časové sloty, které by se museli změnit na sloty založené na popularitě seriálu. Měnilo by se to podle shlédnutí předcházející epizody. Rozhodně by to bylo přesnější než ten kouzelný Nielsen...
Protože toho se bojí. Lepší mít deset doláčů měsíčně ať generuješ sračky nebo ne.
Micuda98 napsal(a):
Proč to neudělají jako televizi s programy, na které se můžete dívat kdy chcete, ale musíte se dívat povinně na reklamy. Tak to funguje na klasických televizích a reklamky jim platí za časové sloty, které by se museli změnit na sloty založené na popularitě seriálu. Měnilo by se to podle shlédnutí předcházející epizody. Rozhodně by to bylo přesnější než ten kouzelný Nielsen...
Ja nepozerám telku práve kvôli reklamám, ktoré na mňa skáču každých 20 minút, takže ak by mi Netflix prerušil pozeranie a práskol mi tam reklamný blok, tak by som sa na to zvysoka vyprdla.
phoboska napsal(a):
Ja nepozerám telku práve kvôli reklamám, ktoré na mňa skáču každých 20 minút, takže ak by mi Netflix prerušil pozeranie a práskol mi tam reklamný blok, tak by som sa na to zvysoka vyprdla.
Já zase nesleduji televizi, protože tam není nic zajímavého, vlastně tam většinou nic není, ale kdybych si mohl vybírat kdy a na co se koukat, tak bych ty reklamami klidně sledoval.
phoboska napsal(a):
Ja nepozerám telku práve kvôli reklamám, ktoré na mňa skáču každých 20 minút, takže ak by mi Netflix prerušil pozeranie a práskol mi tam reklamný blok, tak by som sa na to zvysoka vyprdla.
Mám na to stejný názor. Reklamy jsou důvod, proč se TV nedívám. 5 min filmu/seriálu a 20 min reklam -_-
Micuda98 napsal(a):
Proč to neudělají jako televizi s programy, na které se můžete dívat kdy chcete, ale musíte se dívat povinně na reklamy.
Tak na to bych fakt nervy neměla :).
Micuda98 napsal(a):
Proč to neudělají jako televizi s programy, na které se můžete dívat kdy chcete, ale musíte se dívat povinně na reklamy. Tak to funguje na klasických televizích a reklamky jim platí za časové sloty, které by se museli změnit na sloty založené na popularitě seriálu. Měnilo by se to podle shlédnutí předcházející epizody. Rozhodně by to bylo přesnější než ten kouzelný Nielsen...
To je obrovský risk. Dost lidí si ty služby totiž platí, aby ho žádné reklamy neotravovaly. Ale teda ona to není vždy pravda. Viz product placement, který může být otravný sám o sobě, viz některé filmy na Netflixu, kde je opravdu jako pěst na oko a je to prostě reklama, jen už zakomponovaná do filmu/seriálu.
BuBBleS napsal(a):
To je obrovský risk. Dost lidí si ty služby totiž platí, aby ho žádné reklamy neotravovaly. Ale teda ona to není vždy pravda. Viz product placement, který může být otravný sám o sobě, viz některé filmy na Netflixu, kde je opravdu jako pěst na oko a je to prostě reklama, jen už zakomponovaná do filmu/seriálu.
Já to myslel jako alternativa k předplatnému.
Micuda98 napsal(a):
Já to myslel jako alternativa k předplatnému.
To by teoreticky někdo vyzkoušet mohl. Ale těžko říct, jestli se jim tohle vyplatí. Vezmi si, že Netflix by si aktuálně mělo platit něco kolem 160 miliónů lidí. To je měsíčně slušný peníz, ještě když dost lidí si to platí ze setrvačnosti a nedívají se na příliš mnoho obsahu.
Je pak otázka, kolik lidí by navíc získali za tu možnost s reklamou. Tohle zřejmě ukáže čas, protože všichni logicky fungovat a prospívat nemůžou.
Micuda98 napsal(a):
Já to myslel jako alternativa k předplatnému.
Takhle nějak původně fungovalo Hulu. A moc to nefungovalo.
Fruiko napsal(a):
Takhle nějak původně fungovalo Hulu. A moc to nefungovalo.
Neměli chvíli nižší předplatné, ve kterém byly i reklamy?
Micuda98 napsal(a):
Neměli chvíli nižší předplatné, ve kterém byly i reklamy?
V jednu chvíli to bylo i úplně zadarmo. Vím, že jsem na to koukal přes americkou VPNku.
Micuda98 napsal(a):
Já zase nesleduji televizi, protože tam není nic zajímavého, vlastně tam většinou nic není, ale kdybych si mohl vybírat kdy a na co se koukat, tak bych ty reklamami klidně sledoval.
Aj to je jeden z dôvodov, ale keď sa už konečne po dlhej dobe rozhodnem, že si niečo pozriem, tak ma to kvôli reklamám hneď prejde. Za mňa určite nie reklamám na Netflixe.
Luisa napsal(a):
Mám na to stejný názor. Reklamy jsou důvod, proč se TV nedívám. 5 min filmu/seriálu a 20 min reklam -_-
Film, ktorý má 2 h natiahnu na 3, to vážne nedávam.
Osobně si myslím že s těmi reklamami přijdou, možná i kombinací reklama/předplatné neboli můžeš se dívat zdarma, ale bude reklama, nechceš reklamu zaplať předplatné. To s tvorbou obsahu, je na diskuzi, kolik dnes vzniká seriálů na klasických televizích a kabelovkách?? Podle mě je jen otázka času kdy klasická televize vymře a vše se přesune na streamovací platformy.
Ajam napsal(a):
Osobně si myslím že s těmi reklamami přijdou, možná i kombinací reklama/předplatné neboli můžeš se dívat zdarma, ale bude reklama, nechceš reklamu zaplať předplatné. To s tvorbou obsahu, je na diskuzi, kolik dnes vzniká seriálů na klasických televizích a kabelovkách?? Podle mě je jen otázka času kdy klasická televize vymře a vše se přesune na streamovací platformy.
Klasická televize nikdy nevymře, stejně jako nevymřelo rádio. Bude furt dost lidí, kteří jsou moc pohodlní na to plánovat si na co koukat a raději bezmyšlenkovitě zapadnou večer do křesla a pustí si to, co zrovna pojede. Stejně tak zpravodajství, sport a nejspíš pro mnohé i zvuková kulisa.
Fruiko napsal(a):
Klasická televize nikdy nevymře, stejně jako nevymřelo rádio. Bude furt dost lidí, kteří jsou moc pohodlní na to plánovat si na co koukat a raději bezmyšlenkovitě zapadnou večer do křesla a pustí si to, co zrovna pojede. Stejně tak zpravodajství, sport a nejspíš pro mnohé i zvuková kulisa.
Rádio žije hlavně díky autodopravě. :D
Micuda98 napsal(a):
Rádio žije hlavně díky autodopravě. :D
No a až budou samořiditelný auta, tak nastoupí televize. :-)
A co třeba Showmax? Zatím není dostupný v ČR, cílí na rozvojové země, ale mají celkem slibnou platformu...
Youtube Red (vidim ze je to premenovane na Youtube Premium)tiez nebol spomenuty a na tej platforme vznikli aj zaujimave veci uz. Sice malo obsahu aby to stalo za platenie, ale predsa len je za tym gigant.
sandokan555 napsal(a):
Youtube Red (vidim ze je to premenovane na Youtube Premium)tiez nebol spomenuty a na tej platforme vznikli aj zaujimave veci uz. Sice malo obsahu aby to stalo za platenie, ale predsa len je za tym gigant.
Jako to už se divím asi 5 let, že se google nebyl schopnej s někým domluvit poradně. Platformou má asi nejlepší.
Nevíte náhodou jestli Amazone se chytá dělat titulky ? Myslím české . Protože tam mají pro mě docela lákavé seriály a filmy , ale je mi momentálně k ničemu.
Samantha Stark napsal(a):
Nevíte náhodou jestli Amazone se chytá dělat titulky ? Myslím české . Protože tam mají pro mě docela lákavé seriály a filmy , ale je mi momentálně k ničemu.
Těžko říct. Tihle giganti nic neodhalují předem. Ale Netflix mě teda fascinuje s jakou vervou se pustil do lokalizace včetně dabingu. Evidentně chce urvat co největší podíl na trhu, než se rozkoukají ostatní.
Fruiko napsal(a):
Těžko říct. Tihle giganti nic neodhalují předem. Ale Netflix mě teda fascinuje s jakou vervou se pustil do lokalizace včetně dabingu. Evidentně chce urvat co největší podíl na trhu, než se rozkoukají ostatní.
Tak podle mě je to u Netflixu čistá matematika. Ta lokalizace není zase tak drahá záležitost, obzvlášť s ohledem na to, kolik jim to přinese předplatitelů navíc. Vyplatí se jim to bohatě.