Diskuze k článku Vzpomínáme: Supernatural (2005-2020)
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 11. 2020 / 17:34:14 (před 3 roky)
off

O patnácti letech Wincestu a Destiel radši nemluvíme co :D? Ale stejně jako u všech seriálů tak dlouhých a s takovou fanouškovskou základnu se něčemu takovému prostě nevyhneš.. Ta hrůza co se vypustila, když se Castiel krátce po tom, co Deanovi řekl, že ho miluje propadl do pekla :D. To otřáslo celým tumblrem :D.

Jinak já osobně jsem skončila pátou sezonou, protože dál nebyl dabing. Ale na díly s časovou smyčkou a stovkou různých smrtí pro Deana a na průlet různými televizními žánry (kdo by zapoměl na I will need a biger mouth případně NUTCRACKERa :D) s láskou vzpomínám. A s06e15 zní tak šíleně, že se na to snad podívám O_O.

A jinak SPN byl myslím s GA a LaO: SVU snad jedním z posledních pamětníků oné šílené stávky scénáristů ne?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
20. 11. 2020 / 17:49:01 (před 3 roky)
off

A ještě přidám pár SPN statistik z tumblr :-)

when supernatural began airing:

- tumblr wouldnt exist for another two years

- bush was still president

- lost hadn’t aired its second season yet

- youtube wasnt even a year old

- the #1 song was kanye west - gold digger

- ariana grande was 12

- taylor swift wasn’t famous yet

- paris hilton was at the height of her fame, kim k was not famous yet...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
20. 11. 2020 / 18:22:51 (před 3 roky)
off

Pri citani ma az mrazi, ked si prechadzam spomienkami na vsetky tie momenty a epizody v tomto seriali. SPN som zacal pozerat, az ked uz vysielali neviem ktoru seriu, ale chytilo ma az tak, ze som to rychlo maratonom dobehol 😃

Pre mna naj meta epizoda bola ta so Scoobym a potom ta 200ta Fan Fiction.

Mam pocit, ze toto je jeden z mala serialov, ktory vydrzal dlhe roky a velmi nestratil ma kvalite alebo oblubenosti, aj ked ratam, ze mnohi so mnou nebudu suhlasit 😁

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 11. 2020 / 18:23:12
avatar uživatele
Katusa
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
20. 11. 2020 / 19:15:35 (před 3 roky)
off

Jsem plná dojmu. Mám pocit že skončila jedna éra. Kluci mě provázeli dospíváním a byli jeho součástí. Milovala jsem to, ale nic netrvá věčně. Děkuji hoši. U meta epizod jsem se vždycky nasmála. Nemůžu si vybrat jednu, každá byla originál a jedinečná

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
20. 11. 2020 / 20:30:30 (před 3 roky)
off

Kluci budou chybět, to je jasné. Sice jsem seriál sjela jako jednohubku a neměla k němu to letité pouto jako ostatní, ale myslím, že jsem si ho užila stejně dobře :) Bylo zajímavé porovnávat jednotlivé série, kolikrát jsem z jejich chování a nálad měla nervy :D Ale i tak je to výborný seriál, který mě bavil od začátku do konce. Jasně, některé série byly slabší, jiné se povedly víc. U tak dlouhého seriálu to asi jinak ani nejde. Ale je super, že to herce i tvůrce bavilo celou dobu, šlo to vidět - jejich energie z obrazovky přímo zářila.

Stanice The CW přišla o svou stálici, jsem zvědavá, jestli se jí ještě někdy podaří najít hit podobného kalibru, který by se netočil okolo superhrdinů. Budu držet palce, ale moc tomu nevěřím.

andromache 6x15 si najdi, je asi můj nejoblíbenější :D Ale jak psali ostatní, všechny ty meta díly jsou dokonalé.

avatar uživatele
misa737
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
20. 11. 2020 / 21:39:30 (před 3 roky)
off

Nedá sa povedať ktorý diel či už "obyčajný" "meta" či dáky iný "špeciál" je najlepší, najobľúbenejší. Pamätám si ešte keď to začali dávať v telke. Chodilo to v piatok po desiatej, aby sme sa báli viac ;) Teraz mi to už príde úsmevné ale je pravda že prvé série mali ten hororový nádych tej doby, keď ešte nebolo v televízií vidieť toľko krvi či odrezaných končatín. 15 rokov ubehlo ako voda a keď si to raz za čas pustím od začiatku, tak sa zasa vraciam do školských čias. Najlepšie na tom je že som natoľko seriálom infikovala mladšiu sestru že to patrí k nám obom, čoho veľa nemáme. No nič. Pri písaní toho komentáru sa mi vybavujú najobľúbenejšie - všetky možná naj scény. Dojímavá scéna keď Dean hovorí Samovi ako bolo v pekle, ako Dean dáva Samovi v márnici srdce s vetou "Budeš môj Valentín?", Bobiho "Idiots!" to ako Castiel nič nechápe a dá hlavu nabok ako malé šteňa;), alebo naša naj scéna so sestrou, to keď Dean nechá v rádiu hrať Taylor Swift a samozrejme mnoho, mnoho ďalších. Supernatural bude jednoducho v mojom srdci mať vždy svoje miesto

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
20. 11. 2020 / 22:29:31 (před 3 roky)
off

Skončilo to přesně tak, jak jsem si už roky myslela, že to skončí. Jediné, co mě mrzí, je, že Dean umřel takhle pitomě a ne v nějaké větší, epické bitvě. Třeba s Bohem. Jinak za mě důstojné ukončení.
Nemyslím si, že mi úplně dochází, že je už opravdu konec a nebudu se moct těšit na další díly... Patnáct let mého života... ❤️

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
21. 11. 2020 / 01:15:00 (před 3 roky)
off

Ach, co rict. Kluci byli jedinecni, objevila jsem je behem jejich 3.serie (pak jela rychly maraton) a od te doby jsem nevynechala ani jeden dil. Byl to jedinny serial, ktery jsem sjela hned, co se objevil ke stazeni.
Ac nerada, jsem rada, ze konci a ze ho cancel culture nestacila znicit.
Same, Deane - The show must go on, ale ted uz bez vas. Budete mi chybet.
Za rok, za dva si urcite strihnu marathon.
Jinak, muj nejoblibenejsi meta dil, byl urcite 6x15 The French Mistake. Misha posedly Twitterem nemel chybu:-)

avatar uživatele
Martin Kramář
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
21. 11. 2020 / 10:04:49 (před 3 roky)
off

Wow super seriál, někdy si dám opáčko, nvm kdy jsem začal nej díl ? 3x11 The tacos taste funny to you ?

avatar uživatele
elis_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
21. 11. 2020 / 12:32:20 (před 3 roky)
off

Budou mi chybět. Je jasné, že si díly budu náhodně nebo i maratonem (zase) pouštět do konce života, ale fakt, že další nové velké boje se zlem nebudou zabolí.
Konec se mi líbil, něco mi tam sice chybělo, ale ve výsledku to bylo uklidňující. Bylo to dojemné a doteď mám uvnitř takový divný pocit.
Děkuji hoši, za všechno!💖💖 Supernatural byli vyjímeční a nic co by ve mně zanechalo podobnou stopu, asi dlouho neuvidím. Smála jsem se, brečela jsem a nikdy jsem neměla dost!💖

PS: Nemám oblíbenou meta epizodu - miluju je všechny a jsem schopná strávit celý večer tím, že si je pouštím všechny za sebou.😎💖

I am watching you :)
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 11. 2020 / 15:15:57 (před 3 roky)
off

Btw, mě tak napadlo.. S tím co se teď děje v seriálovém světě mě fakt zajímá, za jak dlouho si někdo vzpomene, že by Supernatural slušel Reboot :-). Třeba se dvěma sestrama Samanthou a Danou a andělkou Castílií :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 11. 2020 / 15:16:22
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 11. 2020 / 15:16:52 (před 3 roky)
off
Ree napsal(a):

Skončilo to přesně tak, jak jsem si už roky myslela, že to skončí. Jediné, co mě mrzí, je, že Dean umřel takhle pitomě a ne v nějaké větší, epické bitvě. Třeba s Bohem. Jinak za mě důstojné ukončení.
Nemyslím si, že mi úplně dochází, že je už opravdu konec a nebudu se moct těšit na další díly... Patnáct let mého života... ❤️

Fandom si z toho trochu dělá srandu jestli měl Dean všechna potřebná očkování :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 11. 2020 / 15:19:34 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Btw, mě tak napadlo.. S tím co se teď děje v seriálovém světě mě fakt zajímá, za jak dlouho si někdo vzpomene, že by Supernatural slušel Reboot :-). Třeba se dvěma sestrama Samanthou a Danou a andělkou Castílií :D.

Já myslím, že dříve či později nějaké limitované série s původním obsazením určitě vzniknou. Něco ve stylu návratu Verči Marsové, Gilmorek, Prison Break nebo Akta X. Zrovna nadpřirozený žánr a seriál, ve kterém se umíralo a ožívalo jako na běžícím páse - nic lehčího být nemůže. Bude nějaká krize a Jack přenese bratry z nebe zpátky na zem, aby se s nějakou tou malou apokalypsičkou vypořádali, jak to moc dobře mají nacvičeno :D Dávám tomu max. pět let :D

Editováno: 1x | Naposledy: 21. 11. 2020 / 15:20:37
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 11. 2020 / 15:28:00 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já myslím, že dříve či později nějaké limitované série s původním obsazením určitě vzniknou. Něco ve stylu návratu Verči Marsové, Gilmorek, Prison Break nebo Akta X. Zrovna nadpřirozený žánr a seriál, ve kterém se umíralo a ožívalo jako na běžícím páse - nic lehčího být nemůže. Bude nějaká krize a Jack přenese bratry z nebe zpátky na zem, aby se s nějakou tou malou apokalypsičkou vypořádali, jak to moc dobře mají nacvičeno :D Dávám tomu max. pět let :D

Jako taky možnost :D. Ale já jsem spíš narážela na PLL u kterých se reboot chystá velmi brzy po jejich konci.. Ale myslím, že revival ve stylu The X-Files by jim slušel víc... Ale říkám si, že když je přenesou zpátky, tak budou muset Sama kapku omladit ne :D?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 11. 2020 / 15:29:29
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 11. 2020 / 17:02:40 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako taky možnost :D. Ale já jsem spíš narážela na PLL u kterých se reboot chystá velmi brzy po jejich konci.. Ale myslím, že revival ve stylu The X-Files by jim slušel víc... Ale říkám si, že když je přenesou zpátky, tak budou muset Sama kapku omladit ne :D?

Jak se dostal do nebe za Deanem, tak už omládl.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
21. 11. 2020 / 17:15:23 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jak se dostal do nebe za Deanem, tak už omládl.

Takže taková klasika :-).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 11. 2020 / 17:37:11 (před 3 roky)
off

Nádherný koniec, revem ako malé decko. 15 rokov bol seriál súčasťou môjho života.. Toľko nezabudnuteľných scén, hlášok a postáv. Najepickejšie uvedenia postáv na scénu (Castiel, Death), dokonale vybratí herci (Lucifer, Crowley, Rowena, Death..), pesničky navždy spojené len s týmto seriálom (Carry On My Wayward Son, Eye of the Tiger), neprekonateľné season finale každú sériu. Humor, mytológia.. Rodina.♥️

A najobľúbenejšia meta epizóda? Jednoznačne French Mistake 🤣

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 11. 2020 / 22:22:04 (před 3 roky)
off

Prave som dopozerala poslednu epizodu...hrca v hrdle a slzy v ociach...Supernatural som zacala pozerat so sestrou pocas jedneho leta, ani neviem ako sme ho objavili, ale pamatam si, ze nieco take ako torrenty este neexistovalo, takze pekne megaupload a podobne a cakat kym sa to nacita k tomu pizza a islo sa. Netrvalo dlho a My bloody valentine sme si stahovali a hladali titulky a od vtedy rutina kazdeho jedneho tyzdna, stiahnut epizodu a cakat na daku dobru dusu co spravi titulky. Dokonca ked sa sestra odstahovala do Norska tak sme SN pozerali spolu cez skype, proste bola to nasa vec🙂
Ak niekto bude hladat inspiraciu ako ukoncit serial, tak ju nakjde prave u Supernaturalu. Ci uz Inherit the Earth a hlavne ten epicky zostrih na zaver alebo Carry on. Nechybal humor, nechybali narazky na predchadzajuce serie, nechybali emocie.
Sam, Dean, Bobby, Cass, Jack, Rowena, Crowley, Judy, Charlie, Lucifer, Mary, Baby vdaka za 15 rokov skveleho serialu, vdaka za radost, smutok, obcas hnev, vdaka za vsetky zabavne epizody, vdaka za to, ze ste ma naucili ako sa branit pred duchmi, demonmi a inou havedou😀
Carry on a sice sa Chuck ukazal ako pekny zmrd, ale jedno sa mu musi nechat SUPERNATURAL sa mu fakt podaril

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
myrjamguell
Běžný uživatel | Cool level: 8 | Kryton
22. 11. 2020 / 09:39:20 (před 3 roky)
off

pre mňa jeden z najsilnejších Supernatural zážitkov

https://www.youtube.com/watch?v=u1EzU9sLQ6I

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 11. 2020 / 10:53:57 (před 3 roky)
off
myrjamguell napsal(a):

pre mňa jeden z najsilnejších Supernatural zážitkov

https://www.youtube.com/watch?v=u1EzU9sLQ6I

Súhlasím toto bol asi neajlepší nástup postavy za celych 15 rokov

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 11. 2020 / 11:33:26 (před 3 roky)
off
luciakanky napsal(a):

Súhlasím toto bol asi neajlepší nástup postavy za celych 15 rokov

Souhlasím. Tuhle Smrt jsem si naprosto zamilovala. Hrozně mě mrzelo, že jsme se s ní vídali tak málo. Billie už pak byla slabý a nemastný neslaný odvar.

avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
22. 11. 2020 / 18:03:03 (před 3 roky)
off

Pěkné, krásné, smutné, bude mi to chybět, ale zároveň mám pocit, jako by ze mě spadlo veliké břímě (asi prostě potřeba konce). Chyběl mi tam Cass, protože byl součástí rodiny jen o maličko kratší dobu než kluci (ale chápu, že by se asi museli nějak vypořádat s tím, co Deanovi řekl před koncnem :/ - i když mi to přišlo trochu hloupé - tohle sdělit a zabít postavu (ale na tvrdohlavost SPN to asi vcelku sedí)). Naopak moc mě potěšil Bobby.

andromache napsal(a):

Btw, mě tak napadlo.. S tím co se teď děje v seriálovém světě mě fakt zajímá, za jak dlouho si někdo vzpomene, že by Supernatural slušel Reboot :-). Třeba se dvěma sestrama Samanthou a Danou a andělkou Castílií :D.

Ne, prosím, jen to ne :D :D Jen když nad tím tak přemýšlím, tak ona je otázka spíš kdy, než jestli to někdo zkusí, co?

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
22. 11. 2020 / 18:18:21 (před 3 roky)
off
Eviik napsal(a):

Ne, prosím, jen to ne :D :D Jen když nad tím tak přemýšlím, tak ona je otázka spíš kdy, než jestli to někdo zkusí, co?

Právě proto o tom mluvím.. Byla (nebo vlastně pořád ještě jsem) zvědavá, jak dlouho nechají SPN u ledu.. U PLL jim to dlouho nevydrželo...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 11. 2020 / 18:24:39 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Souhlasím. Tuhle Smrt jsem si naprosto zamilovala. Hrozně mě mrzelo, že jsme se s ní vídali tak málo. Billie už pak byla slabý a nemastný neslaný odvar.

Billie bola slaba aj ako smrtka. Povodna smrt mala charizmu, nieco mrazive z nej islo same od seba, zatial co Billie sa tak snazila hrat a na moj vkus hrala az prilis. Dean si moze povedat, ze zabil Hitlera a smrt dokonca dvakrat😆

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
22. 11. 2020 / 18:46:44 (před 3 roky)
off

Jinak je tam drobný překlep u auta - je to Impala (nikoliv Ampala).
(A z meta epizod u mě vítězí jednoznačně Changing channels)

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
23. 11. 2020 / 12:28:16 (před 3 roky)
off

Budou mi chybět, kluci.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Makis
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 11. 2020 / 18:52:58 (před 3 roky)
off

Tři dny od shlédnutí finále a smíření s tím, že je konec v nedohlednu :D

Supernatural mě doprovázel téměř 10 let (těžké počty), vyrůstala jsem s ním. Dostal mě nejen svým obsahem (hlavně v dřívějších sezónách), ale i tím, co se dělo mimo kamery. Pamatuju si, že The French Mistake byla jednou z prvních epizod, na které jsem každý týden netrpělivě čekala a asi se mi vryla do paměti nejvíc - takže tohle bude jedna z mých top.

Z posledního dílu mám dost smíšené pocity, něco mi tam chybělo, něco zamrzelo. Nejvíc snad bolí to, že mě tohle zakončení připravilo o veškeré naděje, že se nám seriál ještě někdy v nějaké podobě vrátí :D Vím, v tomto světe nic nemožného, ale tohle bych mu snad ani nepřála... Každopádně závěrečné scény to vynahradily. Můžu jen s klidem říct, že takhle mě ještě žádné finále seriálu nedostalo a věřím, že už ani nedostane. Účel splněn.


myrjamguell napsal(a):

pre mňa jeden z najsilnejších Supernatural zážitkov

https://www.youtube.com/watch?v=u1EzU9sLQ6I

Souhlas, po všech těch letech pořád úžasné.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 11. 2020 / 18:54:30
avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
23. 11. 2020 / 22:22:16 (před 3 roky)
off

Ragelly, vďaka za super článok. Tento seriál si ho rozhodne zaslúžil :)

K tomu koncu - dá sa povedať, že tento seriál mal dva konce.
Ten prvý, ktorý sa uskutočnil v 19.epizóde, kde sa uzatvorila dejová linka s Chuckom. Koniec tohto dielu bol pre mňa lepší, prijateľnejší, lebo dával nádej, že sa seriál niekedy vráti.

Záverečný diel ale tieto možnosti dosť pochoval. Po emociálnej stránke to bolo zvládnuté na jedničku Scéna, kde Dean umiera a Sam sa s ním lúči. Či Deanova jazda za zvukov piesne Carry on s prestrihmi na Samov život - narodenie jeho syna až po jeho smrť. A samozrejme ich stretnutie v nebi.

Viem, že keď sa končí nejaký veľký seriál, ktorý tu bol dlhú dobu, ktorý mal veľkú fanúšikovskú základňu, že si zaslúži poriadny koniec. Nie vždy je to ale tak, ako si to fanúšikovia prajú.

Nebol by to lepší koniec, keby sme videli život Deana a Sama, ako si založili vlastné rodiny, ako vychovávajú deti, ktorých trénujú za lovcov?

Ja by som si skôr predstavoval takýto koniec, ktorý prináša nádej. Preto je pre mňa ďaleko lepší záver 19.dielu.

ragelly napsal(a):

Já myslím, že dříve či později nějaké limitované série s původním obsazením určitě vzniknou. Něco ve stylu návratu Verči Marsové, Gilmorek, Prison Break nebo Akta X. Zrovna nadpřirozený žánr a seriál, ve kterém se umíralo a ožívalo jako na běžícím páse - nic lehčího být nemůže. Bude nějaká krize a Jack přenese bratry z nebe zpátky na zem, aby se s nějakou tou malou apokalypsičkou vypořádali, jak to moc dobře mají nacvičeno :D Dávám tomu max. pět let :D

Návratu som naklonený. Ak sa nemýlim, aj samotní herci. Len je tu jedno ale. Po Deanovej smrti ako dlho žil Sam? Určite to bolo nejakých 40 rokov. Takže do neba sa dostal v roku 2060. Ak by sa aj nejaká apokalypsa objavila, to sa bude ten seriál odohrávať v budúcnosti? ...

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
23. 11. 2020 / 23:16:46 (před 3 roky)
off
carolos napsal(a):

Návratu som naklonený. Ak sa nemýlim, aj samotní herci. Len je tu jedno ale. Po Deanovej smrti ako dlho žil Sam? Určite to bolo nejakých 40 rokov. Takže do neba sa dostal v roku 2060. Ak by sa aj nejaká apokalypsa objavila, to sa bude ten seriál odohrávať v budúcnosti? ...

To není úplně nutné. Můžou se dostat třeba do jiného světa, kterému hrozilo nebezpečí třeba v roce 2025, můžou řešit nějaké problémy třeba v nebi / v pekle / ve vesmíru (prostě mimo Zemi).. nebo jim Jack může říct, že se něco stalo, co změnilo sled událostí a budou se muset vrátit do konkrétního okamžiku. Myslím, že tvůrci se s tím vždy nějak popasují, aby to alespoň trošku dávalo smysl :)

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
24. 11. 2020 / 04:15:54 (před 3 roky)
off
luciakanky napsal(a):

Billie bola slaba aj ako smrtka. Povodna smrt mala charizmu, nieco mrazive z nej islo same od seba, zatial co Billie sa tak snazila hrat a na moj vkus hrala az prilis. Dean si moze povedat, ze zabil Hitlera a smrt dokonca dvakrat😆

Myslim, ze puvodni Smrt by si zaslouzil svuj vlastni spin off.

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
24. 11. 2020 / 18:53:47 (před 3 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Myslim, ze puvodni Smrt by si zaslouzil svuj vlastni spin off.

To je super napad :) hned by som si pozrelataky serial

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 11. 2020 / 18:57:01 (před 3 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Myslim, ze puvodni Smrt by si zaslouzil svuj vlastni spin off.

Rozhodně nejlepší nápad na spin-off, co byl vymyšlen. Tisíckrát lepší než Bloodlines nebo Wayward Sisters :D

avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
30. 11. 2020 / 20:16:43 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

To není úplně nutné. Můžou se dostat třeba do jiného světa, kterému hrozilo nebezpečí třeba v roce 2025, můžou řešit nějaké problémy třeba v nebi / v pekle / ve vesmíru (prostě mimo Zemi).. nebo jim Jack může říct, že se něco stalo, co změnilo sled událostí a budou se muset vrátit do konkrétního okamžiku. Myslím, že tvůrci se s tím vždy nějak popasují, aby to alespoň trošku dávalo smysl :)

A možno nebude treba žiadne oživovanie. Nesmieme zabudnúť, že tu máme Deana a Sama z alternatívnej reality, ktorí unikli tesne pred zničením ich sveta do toho nášho. Teraz si užívajú pohodičku v Riu. Tak ak by sa vyskytli nejaké problémy v podobe apokalypsy, môžu sa činiť :)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
30. 11. 2020 / 20:30:54 (před 3 roky)
off
carolos napsal(a):

A možno nebude treba žiadne oživovanie. Nesmieme zabudnúť, že tu máme Deana a Sama z alternatívnej reality, ktorí unikli tesne pred zničením ich sveta do toho nášho. Teraz si užívajú pohodičku v Riu. Tak ak by sa vyskytli nejaké problémy v podobe apokalypsy, môžu sa činiť :)

Jejda, no ti dva raději ať zůstanou v Riu, na ty bych koukat nechtěla 🙈😂

avatar uživatele
carolos
Redaktor | Cool level: 61 | Leonard Hofstadter
2. 12. 2020 / 15:54:08 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jejda, no ti dva raději ať zůstanou v Riu, na ty bych koukat nechtěla 🙈😂

Prečo nie? :D Ja by som si ich vedel predstaviť, trebárs v animovanom seriáli, či v komikse. Samotná lokalita Ria ponúka veľa možností na kosenie monštier z Južnej Ameriky :)

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
8. 12. 2020 / 23:49:35 (před 3 roky)
off

Tak konečne som sa dostala k poslednej epizóde a tým pádom aj k tomuto článku. Vďaka za detailné zhrnutie celých 15tich rokov. Ja som sa k SPN dostala v 7.-8.sérii, nechce sa mi veriť, že už je to nejakých 8 rokov. Poriadne stará som sa cítila, keď mi nedávno jedna 11 ročná piatačka povedala, že to sleduje. 🙈

SPN bolo špeciálne hlavne kvôli tým špeciálnym epizódam a vtipom, ktoré si vedeli urobiť samy zo seba. Jednoznačne naj je už spomínaná French Mistake. Okrem toho mám veľmi rada časovú slučku, zistenie že sú o nich knihy, predstavenie Charlie, epizódu kde sa Dean bojí, výročnú 200.epizódu,... a určite by sa ich našlo ešte oveľa oveľa viac.

Záver seriálu nebol pre mňa úplne epický, asi to urobilo aj to posúvanie. Nič to ale nemení na tom, že Supernatural je jeden perfektný seriál s úžasnými hercami, postavami, príbehom, dejovými linkami... Určite sa niekedy vrátim k začiatku seriálu a pripomeniem si tie hororové časti, kde sa toľko neriešili veci medzi nebom a zemou. A peklom.

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 12. 2020 / 23:50:24
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 1. 2021 / 13:12:58 (před 3 roky)
off

Prečo sme nemali viac stabilných postáv: video

avatar uživatele
Luciferus
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
16. 1. 2021 / 22:47:53 (před 3 roky)
off

Odklada som to... pretože kým som to nevidela sa to nestalo. Ale už sa tomu nedalo vyhýbať a ukončila som aj ja svoju závislosť.
Supernatural bol jeden z prvých seriálov ktoré som na strednej začala pozerať a asi aj posledný čo to ťahal ešte doteraz. Ako som sa bála pri prvých sériách ( a úprimne ani teraz ich nepozriem bez strachu ale mám hulahup plný soli a železnú tyč :D ) nevzdala som to ani pri sériách čo to niektorí vzdali (hlavne 5 a 10 séria). Pri prvých sériách som SPN žila, kukala som časti dookola, kukala som youtubove remixy, scény do hudby, vtipy všetko. Časom som už nemala toľko času ale na každú sériu som sa tešila. A posledné série som zväčša išla ako maratóny aspoň 5 častí zasebou lebo proste jedna časť SPN nestačí.
Čo sa týka konca, bodaj by som pozrela len 19 časť. Pravda je, že asi od polovice som tu poslednú nevidela pretože som tak revala. Poriadne od srdca. Aj preto čo sa tam stalo, aj preto, že je to posledná časť (ale hlavne pre to čo sa tam stalo ).
Jedna éra sa končí. Naozaj dobre to zakončili. Síce by som rada videla nejaké scény s obľúbenými postavami, ktoré sa tam neaukázali. Ale v podstate to skončilo tak ako to začalo. Len Dean a Sam. A impala. A tak to malo byť.
Ach radšej skončím lebo sa mi zas tisnú slzy do očí :(

A najobľúbenejšiou časťou bol crossover so scooby doo.

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 1. 2021 / 23:11:24