Diskuze k článku Protesty v USA sílí, odrazí se to v plánech pro S.W.A.T.?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 6. 2020 / 15:05:59 (před 4 roky)
off

Tuhle jsem sledovala videa Čecha žijícího přímo v L.A. a jedno z nich natáčel právě v noci v době protestů. A když kolem něj projíždělo auto S.W.A.T.u (Black Betty), tak jsem si hned na Honda a spol vzpoměla.. No tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.. Snad nakonec nebude muset Shemar chodit kanálama, aby ho náhodou nezlynčovali...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 6. 2020 / 16:01:57 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Tuhle jsem sledovala videa Čecha žijícího přímo v L.A. a jedno z nich natáčel právě v noci v době protestů. A když kolem něj projíždělo auto S.W.A.T.u (Black Betty), tak jsem si hned na Honda a spol vzpoměla.. No tak uvidíme, jak to nakonec dopadne.. Snad nakonec nebude muset Shemar chodit kanálama, aby ho náhodou nezlynčovali...

Nebyl to náhodou Michal Sopor?
Na něj koukám a myslím, že jsem tam v jeho videu nějaký „svoťáky“ zahlédl :D

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 6. 2020 / 16:21:49 (před 4 roky)
off
Radim.Winiarski napsal(a):

Nebyl to náhodou Michal Sopor?
Na něj koukám a myslím, že jsem tam v jeho videu nějaký „svoťáky“ zahlédl :D

Představ si že byl :D. A ano, to v jeho videu se mihla Black Betty, když tam natáčel tu noční rabovačku...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 6. 2020 / 16:30:06 (před 4 roky)
off

Je fakt, že ty videa jsou solidní mazec :D Člověk si pak řekne, že se u nás nakonec tak špatně nemáme :D

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
5. 6. 2020 / 16:42:01 (před 4 roky)
off

Nemůžu si pomoc, ale čím víc jsou seriály liberálnější tím víc mi připadají naivní. Mluví se pořád o bílých rasistech podle mě je to vzájemný rasismus. Až se podíváme pravdě do očí tak pochopíme, že neexistuje řešení. Jen krize -> klid -> krize.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 6. 2020 / 17:23:00 (před 4 roky)
off
Radim.Winiarski napsal(a):

Je fakt, že ty videa jsou solidní mazec :D Člověk si pak řekne, že se u nás nakonec tak špatně nemáme :D

To teda.. Jako žít bych tam fakt nechtěla. Ale na druhou stranu se s celkem sadistickou potěchou dívám na to, jak se Amerika sama trhá na kusy...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 6. 2020 / 03:55:08 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

To teda.. Jako žít bych tam fakt nechtěla. Ale na druhou stranu se s celkem sadistickou potěchou dívám na to, jak se Amerika sama trhá na kusy...

Amerika je země plná nevzdělaných ignorantů a je úplně jedno z jaké pochází komunity. Většina z nich jsou tupci, kteří tvoří gangy, které se vzájemně zabíjejí na ulicích nebo na straně druhé jsou exoti oblečení do bílých prostěradel a ani jedni si nemají co vyčítat. Seriály jako S.W.A.T. jsou jen idealistické liberální agytky, které nemají s realitou nic společného. Chtělo by to více syrovosti a nekompromisního přístupu, který se vykašle na korektnost a ukáže nám svět takový jaký je bez idealismu a pěkně brutálně.

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 6. 6. 2020 / 04:01:45
avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
6. 6. 2020 / 09:33:37 (před 4 roky)
off

Je fakt, že spousta amíků se sotva dokáže vyznat ve své zemi, natož aby pak znala ještě nějaké další. Nevím jestli je to dáno přímo tím, že jsou hloupí, nebo jim je prostě od mala vštěpováno, že USA je ten největší king pod sluncem a není tak potřeba se učit něco o státech, nebo o historii jiných zemí.
Faktem určitě zůstává, že pojem americký sen už je dávno přešlý, protože většina chytrých lidí ví, jak na tom USA je, a že je zde spousta jiných zemí, kde se dá žít, pracovat a celkově dosáhnout úspěchu daleko snáze :)

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
6. 6. 2020 / 12:39:59 (před 4 roky)
off
Radim.Winiarski napsal(a):

Je fakt, že spousta amíků se sotva dokáže vyznat ve své zemi, natož aby pak znala ještě nějaké další. Nevím jestli je to dáno přímo tím, že jsou hloupí, nebo jim je prostě od mala vštěpováno, že USA je ten největší king pod sluncem a není tak potřeba se učit něco o státech, nebo o historii jiných zemí.
Faktem určitě zůstává, že pojem americký sen už je dávno přešlý, protože většina chytrých lidí ví, jak na tom USA je, a že je zde spousta jiných zemí, kde se dá žít, pracovat a celkově dosáhnout úspěchu daleko snáze :)

Každý školní den začínají tím, že musí zpívat hymnu:).

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
6. 6. 2020 / 12:41:27 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

Amerika je země plná nevzdělaných ignorantů a je úplně jedno z jaké pochází komunity. Většina z nich jsou tupci, kteří tvoří gangy, které se vzájemně zabíjejí na ulicích nebo na straně druhé jsou exoti oblečení do bílých prostěradel a ani jedni si nemají co vyčítat. Seriály jako S.W.A.T. jsou jen idealistické liberální agytky, které nemají s realitou nic společného. Chtělo by to více syrovosti a nekompromisního přístupu, který se vykašle na korektnost a ukáže nám svět takový jaký je bez idealismu a pěkně brutálně.

Prosimtě.. To si může dovolit akorát tak Netflix a to ještě poměrně opatrně.. Dyť by je tam v dnešní hyperkorektní době sežrali zaživa... Ale jinak s tebou souhlasím. Jak říkám, hrozně mě baví dívat se, jak se Amerika trhá na kusy.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Radim.Winiarski
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
6. 6. 2020 / 12:55:02 (před 4 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Každý školní den začínají tím, že musí zpívat hymnu:).

Taky fakt :D
Já zpívat denně Kde domov můj, tak mě nejspíš taky dířv, či později rupne v bedně :D

Tak dlouho nosíte masku, až nakonec zapomenete, kdo je pod ní. (V)
avatar uživatele
Longsword
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
7. 6. 2020 / 10:49:45 (před 4 roky)
off

Tohle IMHO ovlivní, více či méně, všechny "policajtské" seriály, ale souhlasím i s tím, že to bude pojato zase s nějakými těmi "růžovými brýlemi ultralevicových pseudo-liberálů", aby nebyly někomu zraněny "citečky".
Faktem je, že to co se stalo tomu pánovi, nebylo správně. To prostě byl zpackaný zákrok. Jistotou je, že i bez toho raplování kolem, ti policisté by si to odnesli a byli by obviněni stejně. Tady už i v "rasistické" Americe dochází k zásadnímu posunu, policisté se už navzájem tolik nekryjí při páchání (potencionálního) zločinu, co dříve. Velký pokrok!
Faktem je, že se podobné excesy stávaly i v minulosti, a obávám se, že to prostě není možné nikdy vyloučit ani v budoucnosti. Všichni jsme lidé a všichni děláme chyby. Koneckonců právě první epizoda SWATu tohle přesně ukazovala.
Už se začínají ozývat hlasy i z černošské komunity, že riot nic nevyřeší, a že je dost šílené, aby kvůli dosáhnutí spravedlnosti pro jednoho muže jich dalších jedenáct zemřelo, bylo spácháno několik desítek tisíc přestupků a trestných činů a doslova se zastavil život v několika městech. Zatím jsou tyto hlasy rozumu minoritní i v této minoritě, ale je skvělé, že existují. Otázkou je, jestli nějak ovlivní všechny ty "tvůrce reality", včetně seriálových scénáristů, aby (konečně) začali o problémech mluvit a nikoliv je černobíle (pun intended) nálepkovat. Jsem si jist, že alespoň v případě v případě těch TV show by je to udělalo mnohem lidštějšími a zajímavějšími, protože reálnějšími.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
7. 6. 2020 / 12:36:04 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

...Chtělo by to více syrovosti a nekompromisního přístupu, který se vykašle na korektnost a ukáže nám svět takový jaký je bez idealismu a pěkně brutálně.

Následující odkaz a statistiky ukazují USA ve světle, v jakém je liberálové vidět nechtějí:

The Color of Crime: Race, Crime and Justice in America



Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 2x | Naposledy: 7. 6. 2020 / 13:01:45
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
13. 6. 2020 / 18:18:59 (před 4 roky)
off

Já jsem taky liberál. To co se teď děje nemá s liberalismem nic společného. Liberál fandí svobodě. Svoboda znamená všechny složky společnosti v parlamentu například. Svět je plný různých světonázorů a skutečný liberál respektuje názor opozice protoze je to liberál... volnomyšlenkář nikdy nemůže kritizovat někoho za to že je fašista. Fašismus totiž pramení obvykle ze sociální situace člověka viz. voliči SPD. To co se teď děje je jedna velká radikálně levicova cesta. Kdyby nebylo 21. století připadám si jak v Carském Rusku...

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
14. 6. 2020 / 01:12:12 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

Já jsem taky liberál. To co se teď děje nemá s liberalismem nic společného. Liberál fandí svobodě. Svoboda znamená všechny složky společnosti v parlamentu například. Svět je plný různých světonázorů a skutečný liberál respektuje názor opozice protoze je to liberál... volnomyšlenkář nikdy nemůže kritizovat někoho za to že je fašista. Fašismus totiž pramení obvykle ze sociální situace člověka viz. voliči SPD. To co se teď děje je jedna velká radikálně levicova cesta. Kdyby nebylo 21. století připadám si jak v Carském Rusku...

Levice na západě ještě ke všemu zdegenerovala do podoby, která je pro běžného člověka nevolitelná a tak se nelze divit, že posiluje populistická pravice, která tradiční levici sebrala její sociální program.

spike
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
14. 6. 2020 / 10:53:26 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

Levice na západě ještě ke všemu zdegenerovala do podoby, která je pro běžného člověka nevolitelná a tak se nelze divit, že posiluje populistická pravice, která tradiční levici sebrala její sociální program.

Jakákoli akce vyvolá reakci viz. Londýn včera. Jsem se až dojal smíchy k slzám jak politici a média házeli špínu na lidi co šli chránit sochy. Ano bylo tam pár neonácků, ale zahlidl jsem i černochy a veterána v uniformě. To co se teď děje opravdu připomína nástup komunistů v Rusku. Tehdi to byli mladí idealisté viz. Trockij, kteří věřili v myšlenku všichni jsme si rovni a spousta občanů ČSR tam odjela budovat komunismus. Viděli ráj na zemi kde neexistovali vraždy a tak neexistovalo ani oddělení vražd (zrušení policie je deja vous). Výsledkem byla smrt Lenina (který nebyl az tak zločinec, ale taky levicový idealista. Upozořnoval na nastup Stalina a dopadl jak dopadl. Pokud na západě povstanou levicový obři tak očekávám, že strední Evropa opět otočí směr k Rusku kde vládne teď fašismus přirozený nepřítel marxismu... zlá předtucha.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
14. 6. 2020 / 13:38:06 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

Jakákoli akce vyvolá reakci viz. Londýn včera. Jsem se až dojal smíchy k slzám jak politici a média házeli špínu na lidi co šli chránit sochy. Ano bylo tam pár neonácků, ale zahlidl jsem i černochy a veterána v uniformě. To co se teď děje opravdu připomína nástup komunistů v Rusku. Tehdi to byli mladí idealisté viz. Trockij, kteří věřili v myšlenku všichni jsme si rovni a spousta občanů ČSR tam odjela budovat komunismus. Viděli ráj na zemi kde neexistovali vraždy a tak neexistovalo ani oddělení vražd (zrušení policie je deja vous). Výsledkem byla smrt Lenina (který nebyl az tak zločinec, ale taky levicový idealista. Upozořnoval na nastup Stalina a dopadl jak dopadl. Pokud na západě povstanou levicový obři tak očekávám, že strední Evropa opět otočí směr k Rusku kde vládne teď fašismus přirozený nepřítel marxismu... zlá předtucha.

Historie se vždy opakuje. Mladí politicky nivní progresivisté mají utopické vize, které se neslučují s realitou. Ten Lenin by je dnes asi označil za utopisty. On sám byl naopak sice idealista, ale v praxi rovněž pragmatik. To oni nejsou. Také jim chybí nějaký vzor nebo lídr. Ve své podstatě mají blíže k anarchii.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
14. 6. 2020 / 15:22:43 (před 4 roky)
off

Nemůžu si pomoct, ale západní svět připomíná římskou říši těsně před rozpadem...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
14. 6. 2020 / 19:36:00 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Nemůžu si pomoct, ale západní svět připomíná římskou říši těsně před rozpadem...

Spíše rok 1789 ve Francii - násilnostmi plebsu a nástupem politického teroru.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
14. 6. 2020 / 19:38:35 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Spíše rok 1789 ve Francii - násilnostmi plebsu a nástupem politického teroru.

Už i tohle bylo opáčko onoho rozpadu římské říše....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
14. 6. 2020 / 19:52:05 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

...Tehdi to byli mladí idealisté viz. Trockij...smrt Lenina (který nebyl az tak zločinec, ale taky levicový idealista...

Musím se důrazně ohradit proti takovéto dezinterpretaci dějin - Lenin, tak i Trockij byli v první řadě nelítostní masoví vrazi, kteří rozpoutali rudý teror, za kterým zůstaly miliony mrtvých. Tito soudruzi patří dějinně do stejné kategorie, kam patří führer a jeho genosse. Btw., nebyli to idealisti, ale materialisti.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 14. 6. 2020 / 19:53:50
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
14. 6. 2020 / 21:10:45 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Musím se důrazně ohradit proti takovéto dezinterpretaci dějin - Lenin, tak i Trockij byli v první řadě nelítostní masoví vrazi, kteří rozpoutali rudý teror, za kterým zůstaly miliony mrtvých. Tito soudruzi patří dějinně do stejné kategorie, kam patří führer a jeho genosse. Btw., nebyli to idealisti, ale materialisti.

Je třeba brát kontext doby. Dneska by oba byli v ulicích. Naopak Corbyn a Sanders by z vesela podporovali revoluci v Rusku. Samozřejmě nepopírám oběti. Na druhou stranu byla občanská válka. Stalin byl 100x horší ten občanskou válku neměl a vraždil jak na běžícím pásu.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
15. 6. 2020 / 00:22:47 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

Je třeba brát kontext doby...

Kontext doby? Jaký je v "kontextu doby" rozdíl mezi Leninem a Hitlerem? Oba byli viděno tvýma očima idealisti (patrně myslíš, že když má někdo idée fixe v psychiatrickém slova smyslu, tak že je idealista) , oba zavinili smrt milionů lidí, oba smrděli socikem, oba iniciovali vznik nelidské ideologie, oba našli entitu, vůči ní se vymezili a na které páchali více - či méně úspěšně genocidu. Jaký je rozdíl mezi komunistickou a nacistickou ideologií a zejména mezi jejich dopady? Liší se v detailech, ale principielně jsou stejné.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2020 / 01:15:40 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Kontext doby? Jaký je v "kontextu doby" rozdíl mezi Leninem a Hitlerem? Oba byli viděno tvýma očima idealisti (patrně myslíš, že když má někdo idée fixe v psychiatrickém slova smyslu, tak že je idealista) , oba zavinili smrt milionů lidí, oba smrděli socikem, oba iniciovali vznik nelidské ideologie, oba našli entitu, vůči ní se vymezili a na které páchali více - či méně úspěšně genocidu. Jaký je rozdíl mezi komunistickou a nacistickou ideologií a zejména mezi jejich dopady? Liší se v detailech, ale principielně jsou stejné.

Carský absolutizmus v Rusku byl rovněž tyranský a měl na svědomí utrpení milionů lidí. Ruská revoluce byla neodvratná stejně jako ta francouzská a obě přinesly kromě převratných změn i brutální násilí proti nepřátelům revoluce ať už skutečným nebo domnělým. Tak to v podobných časech prostě chodí. Každá revoluce postupně zničí i svoje strůjce a buď se kolo dějin otočí zpět (Ve Francii se po čase na pár desetiletí obnovila monarchie) nebo se nový režim upevní a vyprofiluje se silná osobnost, která se postaví do čela státu. Ve Francii to byl Napoleon v Rusku po smrti Lenina zase Stalin. Oba to byli ambiciózní autoritáři, kteří měli svoje ideály a používali násilí k jejich prosazení. Nacismus bych do toho netahal, protože to je něco úplně jiného. Nacistická ideologie je v přímém rozporu s ideály marxismu a francouzské revoluce.

spike
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
15. 6. 2020 / 04:35:56 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

...protože to je něco úplně jiného. Nacistická ideologie je v přímém rozporu s ideály marxismu...

Obecně to jsou totalistická náboženství, založená na politice, od počátku krmící masy primitivními (a tedy i snadno "uchopitelnými) kritickými tezemi, vedoucí přes "budovatelský" teror k jejich poslední fázi - zbožštění finální podoby státu a monopolizaci výkonné moci.

Jakobíni, komunisti, fašisti, nacisti a islamisti si mohou navzájem podat ruce - mezi jejich cíli a prostředky není zásadní rozdíl. Předpokládají, že nastane ráj na zemi, relativizují mravní a hodnotové žebříčky do podoby, kdy je v rámci hesla "účel světí prostředky" omluvitelný každý zločin spáchaný během procesu budování nové společnosti.

Jejich cestu k moci provází potoky krve a lidského utrpení. Z tohoto pohledu stojí na vrcholu hitparády komunisti, kteří mají v úhrnu za sebou celosvětově největší počet obětí. Následují jejich spojenci nacisti (do blitzkriegu platil pakt Molotov–Ribbentrop) a po obrovské mezeře ostatní.

Primitivně řečeno - na všechny "ideály" kašlu (patrně jsi měl na mysli ideje), když kvůli nim teče krev.

Byl by zajímavý článek na tema "Seriál jako prostředek politické propagandy" - vývoj od dob bolševických režimů, až po současný útlak majority homo - černo - a nevím ještě jakými menšinami..

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2020 / 09:36:12 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Obecně to jsou totalistická náboženství, založená na politice, od počátku krmící masy primitivními (a tedy i snadno "uchopitelnými) kritickými tezemi, vedoucí přes "budovatelský" teror k jejich poslední fázi - zbožštění finální podoby státu a monopolizaci výkonné moci.

Jakobíni, komunisti, fašisti, nacisti a islamisti si mohou navzájem podat ruce - mezi jejich cíli a prostředky není zásadní rozdíl. Předpokládají, že nastane ráj na zemi, relativizují mravní a hodnotové žebříčky do podoby, kdy je v rámci hesla "účel světí prostředky" omluvitelný každý zločin spáchaný během procesu budování nové společnosti.

Jejich cestu k moci provází potoky krve a lidského utrpení. Z tohoto pohledu stojí na vrcholu hitparády komunisti, kteří mají v úhrnu za sebou celosvětově největší počet obětí. Následují jejich spojenci nacisti (do blitzkriegu platil pakt Molotov–Ribbentrop) a po obrovské mezeře ostatní.

Primitivně řečeno - na všechny "ideály" kašlu (patrně jsi měl na mysli ideje), když kvůli nim teče krev.

Byl by zajímavý článek na tema "Seriál jako prostředek politické propagandy" - od dob bolševických režimů, až po současný útlak majority homo - černo - a nevím ještě jakými menšinami..

Víš co je vtipné? V Číně pochopili, že stát pod vládou komunistické strany funguje nejlépe, pokud zachovají kapitalistickou ekonomiku bez demokracie, která z pragmatického pohledu jen omezuje kumulaci zisku.

spike
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
15. 6. 2020 / 10:56:46 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

Víš co je vtipné? V Číně pochopili, že stát pod vládou komunistické strany funguje nejlépe, pokud zachovají kapitalistickou ekonomiku bez demokracie, která z pragmatického pohledu jen omezuje kumulaci zisku.

Nejsem si jistý, jestli oba myslíme stejnou zemi, resp. zemi, kde pod vedením komunistického Velkého kormidelníka (Mao Ce-tunga)došlo k usmrcení desítek milionů lidí, zemi, která se v současnosti technologií moci vládnoucí třídy (komunistů) blíží distopické verzi státu v pojetí Orwella (1984), nebo Huxleyho (Brave New World).

Z tebou obdivovaného pragmatického pohledu (elit) by jistě bylo ještě výhodnější naplno obnovit otrokářství (které do jisté míry funguje v ČLR a KLDR ve formě táborů nucených prací). Panečku, to by ekonomika šlapala :-)

To jsme se ale vzdálili od seriálových temat na míle daleko a mě to už s omluvou nebaví...

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2020 / 12:43:06 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Nejsem si jistý, jestli oba myslíme stejnou zemi, resp. zemi, kde pod vedením komunistického Velkého kormidelníka (Mao Ce-tunga)došlo k usmrcení desítek milionů lidí, zemi, která se v současnosti technologií moci vládnoucí třídy (komunistů) blíží distopické verzi státu v pojetí Orwella (1984), nebo Huxleyho (Brave New World).

Z tebou obdivovaného pragmatického pohledu (elit) by jistě bylo ještě výhodnější naplno obnovit otrokářství (které do jisté míry funguje v ČLR a KLDR ve formě táborů nucených prací). Panečku, to by ekonomika šlapala :-)

To jsme se ale vzdálili od seriálových temat na míle daleko a mě to už s omluvou nebaví...

Tak za prvé to byla ironie. A za druhé mám pocit že na vše reaguješ přehnaně podrážděně a nedokážeš diskutovat o těchto věcech s nadhledem.

spike
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
15. 6. 2020 / 17:56:10 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Nejsem si jistý, jestli oba myslíme stejnou zemi, resp. zemi, kde pod vedením komunistického Velkého kormidelníka (Mao Ce-tunga)došlo k usmrcení desítek milionů lidí, zemi, která se v současnosti technologií moci vládnoucí třídy (komunistů) blíží distopické verzi státu v pojetí Orwella (1984), nebo Huxleyho (Brave New World).

Z tebou obdivovaného pragmatického pohledu (elit) by jistě bylo ještě výhodnější naplno obnovit otrokářství (které do jisté míry funguje v ČLR a KLDR ve formě táborů nucených prací). Panečku, to by ekonomika šlapala :-)

To jsme se ale vzdálili od seriálových temat na míle daleko a mě to už s omluvou nebaví...

Politila proniká do seriálů čím dál víc, podle mě je třeba prolomit tabu. A začít kritizovat otevřeně. Ne nadadarmo jsou top seriály dost kontroverzní a jdou proti trendům.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
15. 6. 2020 / 18:12:43 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

Politila proniká do seriálů čím dál víc, podle mě je třeba prolomit tabu. A začít kritizovat otevřeně. Ne nadadarmo jsou top seriály dost kontroverzní a jdou proti trendům.

Jaké trendy konkrétně máš na mysli (proti kterým jdou topseriály)? Co je třeba podle tebe kritizovat? (Pls., specifikuj.) Jaká tabu je třeba prolamovat? Patrně jsem natvrdlý, ale nechápu, co jsi chtěl sdělit.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 6. 2020 / 18:31:55 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Jaké trendy konkrétně máš na mysli (proti kterým jdou topseriály)? Co je třeba podle tebe kritizovat? (Pls., specifikuj.) Jaká tabu je třeba prolamovat? Patrně jsem natvrdlý, ale nechápu, co jsi chtěl sdělit.

Asi má na mysli současnou liberální a progresivní propagandu plnou politické korektnosti.

spike
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 6. 2020 / 15:45:29 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

Asi má na mysli současnou liberální a progresivní propagandu plnou politické korektnosti.

Daniel Rahl určitě nepotřebuje mluvčího a pokud chce, tak jistě zareaguje sám :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
17. 6. 2020 / 10:58:19 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Daniel Rahl určitě nepotřebuje mluvčího a pokud chce, tak jistě zareaguje sám :-)

V každém seriálu máme homosexuální pár což neodpovídá realitě ve kteté žijeme. Nemam nic proti homosexuálům. Potom velmi multikulturní obsazování rúzných skupin což taky neodpovídá realité. Dále tu máme ničení herců i kvůli nepodloženým obviněním v kauze me too. Věřím totiž v presumpci neviny. A nesmíme zapomenout na předávání cen z čehož se stal politický boj levice proti pravici. Skutečný ráj totiž není když spolu všichni souhlasí a razí jeden názor, ale když se levice a pravice dokáže dohodnout na kompromisu. Kdybych měl vypíchnout kontroverzní seriály které si prostě neberou servítky a viděl jsem je tak určitě Banshee. Tam byl úspěch evidentně, kvůli představení pravé podstaty amerického venkova. Kolikrát vidíme městečko v seriálu USA a rasismus tam neexistuje. A za nejhorší projev moderní propagandy povazuji obsazování černochů do bílých postav. Trošku se bojím aby novy LotR nepopřel Tolkiena.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
18. 6. 2020 / 17:19:26 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

V každém seriálu máme homosexuální...multikulturní obsazování rúzných skupin což taky neodpovídá realité...

Shoda. Rasismus naruby, preference zájmů menšin nad zájmy většiny, systematický brainwashing, alarmismus (jakýkoliv) pokrytectví maskované za politickou korektností, popírání reality, manipulace se statistikami... Postupná destrukce hodnot, na kterých stojí evropská civilizace...

Nadšený z toho opravdu nejsem.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 6. 2020 / 17:40:49 (před 4 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Shoda. Rasismus naruby, preference zájmů menšin nad zájmy většiny, systematický brainwashing, alarmismus (jakýkoliv) pokrytectví maskované za politickou korektností, popírání reality, manipulace se statistikami... Postupná destrukce hodnot, na kterých stojí evropská civilizace...

Nadšený z toho opravdu nejsem.

Jako ne že bych zrovna kdovíjak jásala z BLM, ale na druhou stranu, bílého hetereosexuálního muže a jeho hodnot už bylo všude až moc.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 6. 2020 / 22:45:43 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako ne že bych zrovna kdovíjak jásala z BLM, ale na druhou stranu, bílého hetereosexuálního muže a jeho hodnot už bylo všude až moc.

To nejsou hodnoty "bílého heterosexuálního muže", ale civilizovaného světa.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 6. 2020 / 23:11:31 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

To nejsou hodnoty "bílého heterosexuálního muže", ale civilizovaného světa.

Ano, který řídili a řídí heterosexuální bílí muži... Nebo ty snad znáš nějakou vrcholnou političku zpřed dvacátého století (a královny se nepočítají, protože skutečnou moc měly jen ve velmi málo případech)? O tom, že ženy dostaly volební právo až někdy ve dvacátém století ani nemluvě. O tom, že my z LGBT jsme se konečně mohly přestat bát že nás zavřou (ať už do basy nebo do blázince) jenom za to, že se do někoho zamilujem až někdy v půlce dvacátého století a někde ještě později (a třeba takový Alan Turing na to vyloženě dojel)? Takže jo, neříkám, že všechny hodnoty západního světa jsou špatně (koneckoneců, uprchlíkům nefandím a pořád říkám, že za tohle naši předci při turecké invazi před branama Vídně neumírali), ale je třeba se v myšlení trochu posunout. A někteří holt rozumí jenom ve chvíli, kdy se jim to do hlavy namlátí silou.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 6. 2020 / 23:20:36 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Ano, který řídili a řídí heterosexuální bílí muži... Nebo ty snad znáš nějakou vrcholnou političku zpřed dvacátého století (a královny se nepočítají, protože skutečnou moc měly jen ve velmi málo případech)? O tom, že ženy dostaly volební právo až někdy ve dvacátém století ani nemluvě. O tom, že my z LGBT jsme se konečně mohly přestat bát že nás zavřou (ať už do basy nebo do blázince) jenom za to, že se do někoho zamilujem až někdy v půlce dvacátého století a někde ještě později (a třeba takový Alan Turing na to vyloženě dojel)? Takže jo, neříkám, že všechny hodnoty západního světa jsou špatně (koneckoneců, uprchlíkům nefandím a pořád říkám, že za tohle naši předci při turecké invazi před branama Vídně neumírali), ale je třeba se v myšlení trochu posunout. A někteří holt rozumí jenom ve chvíli, kdy se jim to do hlavy namlátí silou.

Proti ženám nebo tvojí komunitě tady nikdo nic nemá. Problém je když se něco žene do extrému. Pak už to není boj za rovnoprávnost, ale jen fanatismus. To platí především pro všemožné nenávistné fanatické SJW aktivisty.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 6. 2020 / 23:23:47 (před 4 roky)
off
spike napsal(a):

Proti ženám nebo tvojí komunitě tady nikdo nic nemá. Problém je když se něco žene do extrému. Pak už to není boj za rovnoprávnost, ale jen fanatismus. To platí především pro všemožné nenávistné fanatické SJW aktivisty.

Tak zrovna amerika je na nenávisti, fanatismu a násilí postavená (bohužel). A někdy je prostě nutné bojovat proti ohni zase ohněm (čímž se BLM nezastávám, taky mě celá ta kauza nebaví i když mě na začátku docela bavilo pozorovat jak se navzájem Amíci trhají na kusy), už jenom proto, že se do toho zatahují i věci, které by se do toho zatahovat neměly, jako třeba aby herci chodili kanálama nebo cenzura starých filmů a seriálů, které je prostě nutné vnímat kontextem doby a ne že ne)... Ale prostě dokud udržují pořádek světa ti, kteří ho stvořili a kterým to vyhovuje, tak ti ostatní moc jiných možností než revoluci nemají....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 18. 6. 2020 / 23:26:24
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 6. 2020 / 23:31:01 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Tak zrovna amerika je na nenávisti, fanatismu a násilí postavená (bohužel). A někdy je prostě nutné bojovat proti ohni zase ohněm (čímž se BLM nezastávám, taky mě celá ta kauza nebaví i když mě na začátku docela bavilo pozorovat jak se navzájem Amíci trhají na kusy), už jenom proto, že se do toho zatahují i věci, které by se do toho zatahovat neměly, jako třeba aby herci chodili kanálama nebo cenzura starých filmů a seriálů, které je prostě nutné vnímat kontextem doby a ne že ne)... Ale prostě dokud udržují pořádek světa ti, kteří ho stvořili a kterým to vyhovuje, tak ti ostatní moc jiných možností než revoluci nemají....

Jen počkej. Nakonec zakážou úplně všechno co vzniklo před rokem 2000 a to ostatní zcenzurují. A budeme na tom jako v například v Číně.

spike
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
19. 6. 2020 / 21:21:37 (před 4 roky)
off
andromache napsal(a):

Tak zrovna amerika je na nenávisti, fanatismu a násilí postavená (bohužel). A někdy je prostě nutné bojovat proti ohni zase ohněm (čímž se BLM nezastávám, taky mě celá ta kauza nebaví i když mě na začátku docela bavilo pozorovat jak se navzájem Amíci trhají na kusy), už jenom proto, že se do toho zatahují i věci, které by se do toho zatahovat neměly, jako třeba aby herci chodili kanálama nebo cenzura starých filmů a seriálů, které je prostě nutné vnímat kontextem doby a ne že ne)... Ale prostě dokud udržují pořádek světa ti, kteří ho stvořili a kterým to vyhovuje, tak ti ostatní moc jiných možností než revoluci nemají....

USA je postavené na svobodě... jak se cítite když si vedle vás na lavičku sedne cikán. Teď predstavte, že máte zbraň a jste policista. Tohle neni rasismus, ale obranná reakce těla, prorože určitá skupina lidí se nechová normálně. Bohužel to odnáší slušní lidé.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
20. 6. 2020 / 02:00:52 (před 4 roky)
off
Daniel Rahl napsal(a):

USA je postavené na svobodě... jak se cítite když si vedle vás na lavičku sedne cikán. Teď predstavte, že máte zbraň a jste policista. Tohle neni rasismus, ale obranná reakce těla, prorože určitá skupina lidí se nechová normálně. Bohužel to odnáší slušní lidé.

Jen tak střílet do lidí je obranná reakce těla? Aha.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
20. 6. 2020 / 12:10:03 (před 4 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Jen tak střílet do lidí je obranná reakce těla? Aha.

Těla i mysli. Základem je pravděpodobnost.

Nahodilé excesy nemají žádný význam z hlediska posouzení stavu. TADY jsou počtu zastřelených policií v USA za poslední čtyři roky, TADY se dá najít poměr páchání trestných činů a percentuelní zastoupení jednotlivých ras na konkrétních typech zločinů (doporučuji zejména spodní tabulku), TADY je rozdělení populace v USA podle rasy/etnicity, TADY je graf IQ/rasa, TADY je globální rozložení IQ ve světě.

Co z toho plyne? Jednoznačně méně inteligentní část (cca 10%) populace páchá více trestné činnosti než majorita. [b]Když potkám v noci v opuštěné ulici v USA černocha (tedy pardon, Černocha, protože Američané mění gramatiku), tak je výrazně vyšší pravděpodobnost, že mě zabije, zraní, okrade, než když potkám příslušníka jiného etnika.[/b] Statistiky nikdo neokecá, i když nepochybuji, že začnou politicko-korektně postupně mizet z NETu ("autocenzura") a budou pozměňovány, zpochybňovány, desinterpretovány a posléze bude zakazováno je publikovat.

Každý americký policista to ví a jeho reakce jsou úměrné míře nebezpečí, kterou pociťuje. Zajímavá by byla statistika, kolik černých policistů zasahuje neúměrně/brutálně/nezákonně proti svým "černým bratrům" - právě proto, že zná statistiky.

Neobhajuji žádný trestný čin, pokud je podezření, že k němu došlo, musí být vyšetřený a moc soudní musí rozhodnout o vině/nevině podezřelého. To ale neznamená, že by se měla majorita nechat terorizovat minoritou.

Rozhodně se podívejte na VIDEO, které demonstruje absurditu dnešní doby.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 20. 6. 2020 / 12:15:41
avatar uživatele
Daniel Rahl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
20. 6. 2020 / 22:56:39 (před 4 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Jen tak střílet do lidí je obranná reakce těla? Aha.

Je to reakce na potenciální nebezpečí kdy je člověk nervózní co se může stát. Určitě každý znás tuhle situaci zažil. Policista, který zastaví černocha v autě se presně takhle cítí...

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
21. 6. 2020 / 14:01:07 (před 4 roky)
off

Skvělý článek M. Schmarze k hnutím typu Extinction Rebellion či Black Lives Matterje jeTADY NA INFO.CZ. Myslím, že je to nejlepší a nejpřesnější náhled na patologické události posledních dob.

Cituji z článku: "Bojovníci za klimatickou a rasovou spravedlnost se zaklínají čistými cíli. Ale v jádru nejsou lepší než nacisté a komunisté. I jim jde o zotročení a ovládnutí bližních. Jen to dělají chytřeji. Neužívají hrubou sílu, útočí na emoce. Hlavně na tu vůbec nejsilnější, dokonce silnější než strach: na stud. Bílí se mají stydět, že jsou bílí, muži se mají stydět, že jsou muži, lidé se mají stydět, že jsou lidé. Hitler a Stalin potřebovali pocit studu zapudit, aby přiměli soukmenovce a soudruhy páchat ty nejhorší zločiny, mazaní neomarxisté ho hypertrofují."

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 6. 2020 / 14:02:21