No, přesně tohle jsem čekal. Šup do watchlistu, šup do watchlistu, šup do watchlistu. To mi děláte schválně, už nejsem student abych mohl prokrastinovat u tolika seriálů.. :D
migilko napsal(a):
No, přesně tohle jsem čekal. Šup do watchlistu, šup do watchlistu, šup do watchlistu. To mi děláte schválně, už nejsem student abych mohl prokrastinovat u tolika seriálů.. :D
Bude hůř, nominací je celkem 22 😅
Neviděla jsem ani jeden, ale o Herci jsem hodně slyšela, tak hlas patří jemu :)
Tohle je tricky kolo. Viděla jsem komplet Devs a samozřejmě Too Hot to Handle 🤣 První zmíněné těžká nuda, tomu bych hlas nedala. Druhé je zase totální píííp, takže tomu s klidným svědomím hlas dát taky nemůžu, i když pokud bude druhá řada, tak se asi neudržím a taky si ji pustím 😂 Ve výsledku tak hlas putuje směrem k Hunters, kde se mi pilot docela líbil a jsem zvědavá, jaká bude celá série (resp. celý seriál).
Jednoznačně Hunters. Jeden z nejlepších seriálů loňského roku, který si po celou sérii držel vysokou kvalitu.
tommmyk napsal(a):
Jednoznačně Hunters. Jeden z nejlepších seriálů loňského roku, který si po celou sérii držel vysokou kvalitu.
A já přestanu číst komentáře nebo na konec toho watchlistu už nikdy nedoscrolluju. Ale jo, hunters už jsou tam.
Ja hlasujem pre Hunters, asi naj z tohto kola...
Fakt jsem to chtěla dát Hunters, ale Too hot to handle je tak perfektní guilty pleasure, že to nešlo 😂
litllewitch napsal(a):
Fakt jsem to chtěla dát Hunters, ale Too hot to handle je tak perfektní guilty pleasure, že to nešlo 😂
Já chtěl dát Devs, ale Too hot to handle je taková oddechová volovina, že to nešlo jinak :D
Jako obvykle jsem hlasoval pro outsidera, ale je to "podle nejlepšího vědomí a svědomí".
Perry Mason mi vydržel asi 3 díly, pak jsem to vzdala. Devs mě nebavil a Herce možná někdy do budoucna zkouknu. Celkem mě asi nejvíc zaujali Hunters, i když jsem ještě neviděla, ale dávám to watchlistu a posílám jim bodík.