Diskuze k článku A žili šťastně... až do roku 2020
avatar uživatele
Janey T
Redaktor | Cool level: 21 | Phil Dunphy
3. 5. 2021 / 17:38:41 (před 3 roky)
off

Tak, Vražedná práva a Agenti S.H.I.E.L.D. mám rozkoukané a aspoň se tady mám ještě stále na co těšit. Myšlenky zločince od loňska kompletně celé zkouknuté a ne jedna slza ukápla. K seriálu se budu vždy ráda vracet. Moje druhá srdcovka. A až na jeden odchod jedné postavy, mě mrzel odchod ostatních, ale chápu to. A konec mě překvapil a bulela jsem jak želva. Dokonce ještě večer, kdy jsem to vyprávěla mamče mi slza ukápla, jak jsem to prožívala. Zbytek seriálů jsem neviděla, ale co si pamatuji, tak Lovce duchů a The 100 mám na 100% Chci vidět, takže se moc těším. :)

Janey T.
avatar uživatele
klaras
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
3. 5. 2021 / 20:10:40 (před 3 roky)
on

Musím říct, že se mi po přečtení článku ulevilo. Až do teď jsem měla pocit, že jsem jediný člověk na světě, který finále Supernatural miloval :)

avatar uživatele
Hanichka
VIP | Cool level: 30 | Nathan Ford
3. 5. 2021 / 20:48:03 (před 3 roky)
off

Kde je Dark?! :D
Ani čestná zmínka, to budu muset vydýchat :)

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
3. 5. 2021 / 20:56:37 (před 3 roky)
off
Hanichka napsal(a):

Kde je Dark?! :D
Ani čestná zmínka, to budu muset vydýchat :)

Dostal alespoň rozlučku :)

avatar uživatele
Hanichka
VIP | Cool level: 30 | Nathan Ford
3. 5. 2021 / 21:00:24 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Dostal alespoň rozlučku :)

Tak aspoň, že tak :)

avatar uživatele
Masha
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
3. 5. 2021 / 22:12:06 (před 3 roky)
off
klaras napsal(a):

Musím říct, že se mi po přečtení článku ulevilo. Až do teď jsem měla pocit, že jsem jediný člověk na světě, který finále Supernatural miloval :)

Jako nedivím se :D Po tom co jsem to oplakala někdy v ty 4 ráno (protože žádné spoilery ty jo!), tak jsem se probudila druhý den, abych zjistila na Twitteru, že za to finále dostali takový hate, že se tam Misha začal omlouvat v nějakém videu za uzavření Castiela.
Byla jsem neskutečně naštvaná a zklamaná z celého fandomu. Už jsem pak radši nic kolem toho nečetla.
Jako vím, že lidi prožívali všechny ty roky Destiela, ale například já to tam nikdy neviděla - podle mě měli velice "deep connection", klidně řekněme i láska, ale i ta má tolik podob a pro mě vždy byla platonická a nic romantického tam pro mě nebylo. Takže za mě to tam podali nejvíc "true to the characters", dali to k interpretaci divákovi, tak jak to dělali celé ty roky - bylo to krásně a jemně vyřešeno a dávalo to prostě smysl. Hlavně bylo vidět po celou tu sérii k jakému konci každou tu postavu připravují. Třeba ty výtky jak Deanova smrt byla nesmyslná - jako a co ta epizoda, kdy přestali být "hlavní hrdinové" a začala se na ně lepit smůla normálních lidí? Jako na to všichni zapomněli? Tohle v podstatě bylo to samé. Byl tam dost "foreshadowing" dle mého. Takže samozřejmě za sérii bych našla věci, co mi chyběly a tydajadadá, ale v tom celkovém měřítku, ta hlavní myšlenka - to bylo jak to mělo být.

Což třeba nemůžu právě říct o the 100 😃 Vcelku dost souhlasím s názorem tady. Bellarke - za mě by dávali smysl, postupně jsem jim začala fandit, ale dost to znegovali tou 2. knihou, takže co se příběhu týče, to podle mě mohlo být 50/50 - dokázala jsem si představit smysluplný konec spolu i nespolu. Ale to co předvedli v té poslední sérii, to bylo prostě špatný. Writing Bellamyho smrti byl asi toho vrchol. To bylo tak neskutečně příšerný, že jsem si říkala, jestli je to nějaký vtip. Přesně jak bylo zmíněno. Taky jsem měla ráda, že se nikdy nemazlili s tím, že zabijí někoho, z čeho se fanoušci zcvoknou, ale příběhově to dává největší smysl - tyhle momenty v seriálech, knihách, filmech atd. miluju. Kdy moment má impact a s ním dostává ten příběh ucelenou podobu, ať už je to geniální plot twist nebo jen emocionální posunutí postav. Celým seriálem se nesly tady ty momenty důležitých těžkých rozhodnutí, silných pout, emocionálních zabíjení oblíbených postav, a pak to ztroskotá na tom, že dáme si tam scénu toho jak Bellamy se řídí nějakou nesmyslnou vírou (už bylo několikrát) a Clarke srdcem (už bylo několikrát), hele a předtím oni si navzájem všechno vysvětlili a chránili se nakonec, tak tentokrát úplně náhodně to neudělají (nikdo mě nepřesvědčí, že to bylo dostatečně vyhrocené, aby postavy zahodili několikaletý character development), místo toho aby ho třeba střelila do nohy a vzala mu ten skicák, tak ho zabije a to co ohrožuje její "dítě" reálně (ten skicák) tam nechá - to zní skvěle! Slabá scéna. Prostě ta poslední sezóna byla utrpení. Já vím, že scénaristi asi většinu toho psali díky hlavní dvojce na koleni, ale ty hlavní myšlenky bych čekala, že tam asi neměnili a i ty byly špatné. Konec mě dost zklamal, nebyl to ani happy end ani vlastně žádné ponaučení pro lidstvo. Jako za mě by u tohoto seriálu byl nejlepší nějaký depresivní konec, kde by lidstvo bylo potrestáno za to, že se točíme ve stejných sobeckých kruzích (protože podle mě fakt točíme - vždycky je to "my people" místo people). Ale dobře pokud na tohle si netroufli, tak klidně happy endové ponaučení, ale to co tam nakonec bylo, nebylo ani jedno mi přijde. Akorát vyzdvižení přátelství řekněme, ale k takovému příběhu podle mě nedostatečné. Ale ráda si klidně poslechnu nějaký názor, co mi to vysvětlí, třeba mi jen něco nedochází :D Jinak taky Murphy - nejlepší character development od začátku až do konce. A Kanea jsem měla taky hodně ráda a třeba i takového Finna z úplného začátku! :D

Pro sebe bych asi postavila SPN a the 100 s konci do protipólu - jeden uzavřel hlavní motiv a dynamiku hlavních postav ze samého začátku a druhý chtěl šokovat všemi směry až ani nedokážu popsat, co z toho vlastně vzniklo upřímně :D

avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 5. 2021 / 23:06:48 (před 3 roky)
off
Masha napsal(a):

Vcelku dost souhlasím s názorem tady.

❤️ Taky s tebou v dost ohledech souhlasím (a děkuju!) :-) Prostě Bellamyho v tý sérii zabili mnohem dřív, než ho zabili fyzicky. Nikdy to nepochopím, nemělo to žádný efekt natož jakýkoliv emocionální dopad (vlastně možná kromě toho, že mě to neskutečně vytočilo :D).

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
Angelina
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
4. 5. 2021 / 11:04:53 (před 3 roky)
off

Do bodky súhlasím s názorom na The 100!
Fakt som dúfala, že tá Bellamyho smrť bude nakoniec nejaký sen, alebo že prežije. Proste to bolo tak odfláknuté, že...ach škoda rečí, lebo sa mi len dvíha tlak.

Asi by som to prirovnala ku Game of Thrones - obe sú moje srdcovky, považujem ich za najprepracovanejšie seriály, ak u oboch odignorujem poslednú sériu.

avatar uživatele
AislinK
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
4. 5. 2021 / 12:22:27 (před 3 roky)
off

Názorově se tu shoduju s komentujícími. Finále Supernatural za mě super, řvala jsem jako želva, ale bylo to vlastně krásný. A taky v rámci toho, že to dotáčeli během korony a museli ten závěr trochu upravit, tak si myslím, že se s tím popasovali parádně.

A zároveň stovka byla docela zklamáním. Finále jako takový, ok, dokázala bych si představit i lepší, ale nakonec to bylo docela, hmm, hezky udělaný? :D No ale co nerozdýchám, tak je ta pakárna s Bellarke. Jak tu psali, situace uměle "vyhrocená" a celý to absolutně nedávalo smysl...

Pak jsem viděla finále How to get away with murder, tam jsem byla vlastně taky spokojená. Než jsem viděla samotnou poslední řadu, tak jsem věděla, kdo má umřít, takže jsem v každé vyhrocenější situaci čekala smrt a ono furt nic. :D Takže nakonec to bylo jinak, než jsem čekala. Ale za mě dobrý závěr. :)

No a pak už ze zmíněných seriálů se mě týká akorát finále Blindspot, ale tam jsem se ještě nedostala k poslední sérii, tak nemůžu soudit. :)

Každopádně jako nejlepší finále jsem si vybrala Supernatural. Furt nějak nemůžu pochopit, že to skončilo. Ten seriál se mnou prošel od základky po VŠ. Neskutečný... :)

avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
4. 5. 2021 / 12:25:40 (před 3 roky)
off
Angelina napsal(a):

Do bodky súhlasím s názorom na The 100!
Fakt som dúfala, že tá Bellamyho smrť bude nakoniec nejaký sen, alebo že prežije. Proste to bolo tak odfláknuté, že...ach škoda rečí, lebo sa mi len dvíha tlak.

❤️ Přesně tak, děkuju!

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
4. 5. 2021 / 12:40:00 (před 3 roky)
off
AislinK napsal(a):

A zároveň stovka byla docela zklamáním. Finále jako takový, ok, dokázala bych si představit i lepší, ale nakonec to bylo docela, hmm, hezky udělaný? :D No ale co nerozdýchám, tak je ta pakárna s Bellarke. Jak tu psali, situace uměle "vyhrocená" a celý to absolutně nedávalo smysl...

To je paráda, že se konec Stovky dotkl tolika lidí. Souhlasím s tebou a “ok” hezky popisuje mou reakci na ten závěr :D Mě vlastně zasáhlo jen uvědomění, že to je pro mě “konec jedné éry”, nikoliv to finále samotné.

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?