Diskuze k článku Nová anketa
avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
26. 6. 2021 / 13:13:47 (před 3 roky)
off

A co třeba boomerské seriály (70. a 80. léta?

ČSFD.cz je odpad
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
26. 6. 2021 / 13:19:34 (před 3 roky)
off

Jsem pro tu kombinaci s top 16, ale nevadila mi ani varianta že sci-fi ankety. Co se téma ankety týče, tak se mi líbí topka seriálů z r. 2000-2009.

avatar uživatele
Janey T
Redaktor | Cool level: 21 | Phil Dunphy
26. 6. 2021 / 14:06:51 (před 3 roky)
off

Název mě napadl Novinky začátku 21. století. :D (blbý nápad, ale nic lepšího mě nenapadlo). :D Jinak bych dala kombinaci první a druhé varianty anket. :)

Janey T.
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
26. 6. 2021 / 15:01:16 (před 3 roky)
off
foruska napsal(a):

Jsem pro tu kombinaci s top 16, ale nevadila mi ani varianta že sci-fi ankety. Co se téma ankety týče, tak se mi líbí topka seriálů z r. 2000-2009.

Souhlasím do posledního písmenka (osm seriálů je málo, šestnáct by bylo ideální). A přimlouvala bych se za to, aby byly více než dva duely v jeden den (duelová fáze byla vždycky strašně roztahaná).

Jenom by se mi možná líbila ještě poslední záchrana na konci duelové fáze. Když někdo vypadne se silným soupeřem (třeba budoucím vítězem), aby se pomocí jednoho hlasování měl šanci ještě vrátit do hry. (Třeba dvě až čtyři místa ze seriálů na 16.-32. místě? Nebo hlasování dvě - 2x po osmi na stejnou dobu a postupovaly seriály s nejvyšším počtem hlasů bez ohledu na hlasovací skupinu - jako je postup na čas u běžců).

Nebo by ještě byla varianta, že by "duely" byly mezi třemi seriály, z nichž by postupovaly dva (dejme tomu z šedesáti na čtyřicet, pak další kolo ze čtyřiceti na dvacet šest, pak kolo klasických duelů na třináct - s případnou poslední záchranou na patnáct - a pak už každý s každým). Ale to už by bylo asi dost složité.


Jinak doufám, že komedie nebudou ještě dlooouho. Protože za mě je M.A.S.H. a pak... nic. (Jediná aspoň částečná komedie z poslední doby, u které mi nebylo trapně, bylo Zoey's Extraordinary Playlist.)

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 15:01:36
avatar uživatele
novoten
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
26. 6. 2021 / 15:24:19 (před 3 roky)
off

Rad bych videl vztahovky, ale vim, ze budu v mensine :) po tom scifi by to byl oddech

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 15:49:59 (před 3 roky)
off
novoten napsal(a):

Rad bych videl vztahovky, ale vim, ze budu v mensine :) po tom scifi by to byl oddech

Vztahovky? Míněno telenovely O_o? No potěš koště :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
26. 6. 2021 / 16:45:08 (před 3 roky)
off

Nejaká kategória, kde nebude SG, aby vyhral aj niekto iný :P

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 16:46:17
avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
26. 6. 2021 / 18:18:37 (před 3 roky)
off

Mne sa veľmi páčil nový štýl ankety, nebaví ma hlasovať iba v jednom/dvoch hlasovaniach naraz, bolo super hlasovať každý deň vo veľa dueloch, to bolo oveľa zábavnejšie.. Čo sa týka názvu, napadlo ma 2001: Seriálová odysea :D

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
26. 6. 2021 / 18:31:21 (před 3 roky)
off

Mě by se nějak líbilo přenést nominační šestky i do druhé části.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
cindy
Uživatel od první verze | Cool level: 38 | Angel
26. 6. 2021 / 18:48:18 (před 3 roky)
off

Mne by sa páčila kombinácia oboch spôsobov, ale možno by som navrhla vo fáze každý s každým naľavo jeden seriál napravo všetci protivníci.... Čo sa týka témy tak mi nič nové nenapadá

avatar uživatele
Katka The Hero
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
26. 6. 2021 / 18:48:58 (před 3 roky)
off

Mně teda hlasování u sci-fi extrémně nevyhovovalo. Přišlo mi to nekonečný a někdy v půlce jsem už přestala hlasovat, protože jsem měla pocit, že to je pořád dokola. Líbila se mi ta původní verze. Ideál by byl, kdyby se v posledních kolech dalo hlasovat pro více seriálu, ale nevím, jestli je to technicky možný.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 18:50:01 (před 3 roky)
off

Jako napadá mě seriál s hlavní ženskou (ženskými) hrdinkou (hrdinkami) ale obávám se, že tam by Xena taky dostala na prdel... A fakt ji nechci vidět prohrát s Buffy.. To ne.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
26. 6. 2021 / 19:11:32 (před 3 roky)
off

Co se týče možných dalších anket, zajímavé by mohly být neamerické (a zároveň nečeské) seriály a někdy časem třeba i české seriály (nebo i nějak zkrácenou anketu na večerníčky).

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 19:17:29
avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
26. 6. 2021 / 19:11:41 (před 3 roky)
on

Mne vyhovuje kludne to rozsirene hlasovanie, alebo aj kombinacia oboch hlasovani. K nazvu dalsej ankety mozno nieco v zneni ako "Ty nase Milenialky" alebo "Milenialky generace Z" 😁

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
26. 6. 2021 / 19:12:11 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako napadá mě seriál s hlavní ženskou (ženskými) hrdinkou (hrdinkami)

To zní sice zajímavě, ale asi není jak je vyfiltrovat...

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 19:13:43 (před 3 roky)
off
Litocha napsal(a):

To zní sice zajímavě, ale asi není jak je vyfiltrovat...

Jo, to by se asi muselo lovit nějak z paměti...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
26. 6. 2021 / 19:15:31 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo, to by se asi muselo lovit nějak z paměti...

Vzít seriály podle počtu hodnocení a vyškrtávat nevhodné... kdo se hlásí jako dobrovolník :)?

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 19:21:25 (před 3 roky)
off
Litocha napsal(a):

Vzít seriály podle počtu hodnocení a vyškrtávat nevhodné... kdo se hlásí jako dobrovolník :)?

No já ne :D. No dobře, takže anketa o nejlepší večerníček no :D :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
26. 6. 2021 / 19:27:12 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Jako napadá mě seriál s hlavní ženskou (ženskými) hrdinkou (hrdinkami) ale obávám se, že tam by Xena taky dostala na prdel... A fakt ji nechci vidět prohrát s Buffy.. To ne.

Holka to by byla přímo drtivá porážka a to nechceš 😉

avatar uživatele
Pouli
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 15 | Christopher Turk
26. 6. 2021 / 19:30:05 (před 3 roky)
off

Já se taky přimlouvám, aby bylo v jeden den možno hlasovat ve více duelech, než v jednom. Je to tak zábavnější.
A zároveň, pro větší spravedlnost, by se mi líbilo, jak už tu někdo zmínil, kdyby ta první hlasování se provedla, potom se seriály proti sobě postavily znovu jinak a znovu se odhlasovalo a hlasy se potom sečetly. Aby se právě už nestávalo, že dobré seriály vypadnou proti silnému soupeři a naopak ty slabší se probojují do dalších kol.

Ten nápad s hlavními hrdinkami se mi líbí, pokud se to podaří vyfiltrovat. Ale anketa neamerických a nečeských seriálů za mě ne. Byla by to zajímavá inspirace, ale nemůžu hlasovat o něčem, co neznám.

Čas je relativní. Když sleduješ seriál, čas běží dvakrát rychleji, než když čekáš na titulky.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 19:37:35 (před 3 roky)
off
Deaneira napsal(a):

Holka to by byla přímo drtivá porážka a to nechceš 😉

Však říkám, že to bych nevydejchala už vůbec :D. Sledovala jsem oba seriály a Xena je jasně lepší, takže tohle by možná byla poslední kapka :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 19:38:02
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 6. 2021 / 19:44:25 (před 3 roky)
off
Pouli napsal(a):

Ten nápad s hlavními hrdinkami se mi líbí, pokud se to podaří vyfiltrovat. Ale anketa neamerických a nečeských seriálů za mě ne. Byla by to zajímavá inspirace, ale nemůžu hlasovat o něčem, co neznám.

Docela souhlasím. Jsou to taková okrajová témata, kde většina hlasujících seriály nebude znát, takže je nebude bavit hlasovat. Proto je lepší se držet mainstreamových témat, i když se v nich opakují stejné seriály víceméně dokola. Oboje má svoje pro i proti, tady už víme, že vyhraje Hvězdná brána, Přátelé nebo Lucifer - není moc témat, kde by alespoň jeden z nich nebyl v nominacích. I proto jsem se po první anketě ptala, jestli mám vítěze zařazovat v dalších anketách mezi nominované znovu, nebo je mám eliminovat, jakmile jednou zvítězí. Ale zase tím, že v mainstreamových tématech jsou ve stovce nominovaných fakt hodně známé kousky, tak má možnost hlasovat mnohem víc lidí, kteří se u neamerických/českých/večerníčků chytat nebudou (nebo nebudou ani chtít).

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 6. 2021 / 19:45:31 (před 3 roky)
off

Ten nápad s ženskou hlavní hrdinkou je super. Jen by se nominace musely sestavit z googlení, to místní filtr nemá šanci vyjet. Ale myslím, že by se několik desítek seriálů dalo docela v pohodě najít. Zkusím na to mrknout.

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 19:47:03
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 20:04:11 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ten nápad s ženskou hlavní hrdinkou je super. Jen by se nominace musely sestavit z googlení, to místní filtr nemá šanci vyjet. Ale myslím, že by se několik desítek seriálů dalo docela v pohodě najít. Zkusím na to mrknout.

Pár jich pro tebe mám :D. Xena, Buffy, Sarah Connor Chronicles, oboje Čarodějky, oboje Sabriny, Cagney a Lacey (záleželo by na stáří seriálu), Continuum, Derry Girls, The Nanny (ugh :D), Ally McBeal, Batwoman, Supergirl, My Life is Murder, Alexa & Katie, Proven Innocent, když se to vezme kolem a kolem, tak i Greys Anatomy, How to get away with murder, Frankie Drake Mysteries, Fairly Legal, Bold Type, Pitch, oba L Wordy, Heartbeat, Wynonna Earp, Julie Lescaut, Gilmorky, Homeland, Královna Meče, Brutální Nikita (ať žijou moje milované devadesátky.. Proč tam sakra musí spadat i ta Vrata??).. A to jsem si prošla jenom svoje hodnocení a ještě ne celé :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 2x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 20:06:09
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 6. 2021 / 20:12:49 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Pár jich pro tebe mám :D. Xena, Buffy, Sarah Connor Chronicles, oboje Čarodějky, oboje Sabriny, Cagney a Lacey (záleželo by na stáří seriálu), Continuum, Derry Girls, The Nanny (ugh :D), Ally McBeal, Batwoman, Supergirl, My Life is Murder, Alexa & Katie, Proven Innocent, když se to vezme kolem a kolem, tak i Greys Anatomy, How to get away with murder, Frankie Drake Mysteries, Fairly Legal, Bold Type, Pitch, oba L Wordy, Heartbeat, Wynonna Earp, Julie Lescaut, Gilmorky, Homeland, Královna Meče, Brutální Nikita (ať žijou moje milované devadesátky.. Proč tam sakra musí spadat i ta Vrata??).. A to jsem si prošla jenom svoje hodnocení a ještě ne celé :D.

Já jsem prošla pár webových stránek a už mám na 150 kandidátů :D A to tam nemám ani všechny, co tu píšeš, jen tak 60 % :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 20:20:48 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já jsem prošla pár webových stránek a už mám na 150 kandidátů :D A to tam nemám ani všechny, co tu píšeš, jen tak 60 % :D

No vidíš :D. Tak to ještě budu asi pokračovat v procházení a ten zbytek ti sem dopíšu :D :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 6. 2021 / 20:28:06 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

No vidíš :D. Tak to ještě budu asi pokračovat v procházení a ten zbytek ti sem dopíšu :D :D.

zrovna jsem skrolovala dolů na hlavní stránce a u fotočlánků mi došlo, že tam nemám fort salem :D takže č. 158 zaplněno :'D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 20:30:32 (před 3 roky)
off

Dobře, tak ještě ten zbytek ode mě :D

Sue Thomas: F.B.Eye, Painkiller Jane, H2O: Just Add Water, Bomb Girls, 2 Broke Girls, Náhrdelník, Dollhouse, Hunted, State of Affairs, Emily Owens, M.D., Dr. Quinn, Medicine Woman, Haven, Lost Girl, Stitchers, Unforgettable, Hex, CMcLeod's Daughters, Bitten, Relic Hunter, Alias, Anzac Girls, Chasing Life, Jane the Virgin, Good Wife, iZombie, Faking it, Finding Carter, PLL, Rizzoli and Isles, Wentworth, The 100, Young and Hungry... A to je asi ode mě vše :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
26. 6. 2021 / 20:30:54 (před 3 roky)
off
Pouli napsal(a):

Ale anketa neamerických a nečeských seriálů za mě ne. Byla by to zajímavá inspirace, ale nemůžu hlasovat o něčem, co neznám.

Já bych se toho nebála. Pokud by tam zůstaly anglické seriály, nebudou to žádné neznámé. Zkusmo jsem si zadala filtr a stý seriál (Monty Pythoni) měl 367 hlasů. A ve výběru bylo leccos od Sherlocka, Viktorie, Červeného trpaslíka, La Casa de Papel a Brutální Nikity přes Kobru 11, Dempseyho a Makepeaceovou a Byl jednou jeden život až třeba po Ošklivku Betty, Jen počkej, zajíci, Vláďu Smolíka a Pokémony :) Troufnu si říct, že o drtivé většině z té stovky všichni aspoň slyšeli...

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 20:44:47
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 20:30:58 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

zrovna jsem skrolovala dolů na hlavní stránce a u fotočlánků mi došlo, že tam nemám fort salem :D takže č. 158 zaplněno :'D

Vidíš a ten já nemám zatím ani hodnocený, tak sem ho taky minula :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 20:32:26 (před 3 roky)
off
Litocha napsal(a):

Já bych se toho nebála. Pokud by tam zůstaly anglické seriály, nebudou to žádné neznámé. Zkusmo jsem si zadala filtr a stý seriál (Monty Pythoni) měl 387 hlasů. A ve výběru bylo leccos od Sherlocka, Viktorie, Červeného trpaslíka, La Casa de Papel a Brutální Nikity přes Kobru 11, Dempseyho a Makepeaceovou a Byl jednou jeden život až třeba po Ošklivku Betty, Jen počkej, zajíci, Vláďu Smolíka a Pokémony :) Troufnu si říct, že o drtivé většině z té stovky všichni aspoň slyšeli...

Právě že do neamerických se počítá i Kanada, která tady má myslím celkem slušnou fanouškovskou základnu, celá Evropa, nebo Austrálie a Nový Zéland, kteří se taky můžou chlubit pěknými seriálovými kousky...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
26. 6. 2021 / 21:16:54 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Dobře, tak ještě ten zbytek ode mě :D

Sue Thomas: F.B.Eye, Painkiller Jane, H2O: Just Add Water, Bomb Girls, 2 Broke Girls, Náhrdelník, Dollhouse, Hunted, State of Affairs, Emily Owens, M.D., Dr. Quinn, Medicine Woman, Haven, Lost Girl, Stitchers, Unforgettable, Hex, CMcLeod's Daughters, Bitten, Relic Hunter, Alias, Anzac Girls, Chasing Life, Jane the Virgin, Good Wife, iZombie, Faking it, Finding Carter, PLL, Rizzoli and Isles, Wentworth, The 100, Young and Hungry... A to je asi ode mě vše :D.

Warrior Nun & Teenage Bounty Hunters, duh!

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Jerremy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
26. 6. 2021 / 21:35:33 (před 3 roky)
off

K hlasovani - rozhodl jsem se, ze podporim "kombinovanou variantu", jednak cast ubehne rychle, a rozhodovat mezi top16

Navrhy na nazev ankety:
- Dvacatnici / Skoro dvacatnici
- Serialy Generace Z
- Z policky (archivu) generace Z
- Nactilete serialy
- Adolescenčata

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 6. 2021 / 21:37:24 (před 3 roky)
off
Matuush napsal(a):

Warrior Nun & Teenage Bounty Hunters, duh!

Tak Warrior Nun jsem ještě neviděla, ale jak jsem zapoměla na TBH je záhadou...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
janulam11
VIP | Cool level: 18 | Kocour
26. 6. 2021 / 22:18:19 (před 3 roky)
off

Mně se zdá dobrá kombinace pavouka a každý s každým pro prvních 16. A taky bych se přimlouvala za druhou šanci po pavoukovi. A to pro seriály, které sice vypadly se silnějším soupeřem, ale buď jen s těsným rozdílem, nebo dosáhly velkého počtu nasbíraných hlasů.

Editováno: 2x | Naposledy: 27. 6. 2021 / 01:06:15
avatar uživatele
Imagin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
26. 6. 2021 / 22:43:42 (před 3 roky)
off

Killjoys, Nancy Drew, Hanna, Qeens Gambit,Jessica Jones, Veronica Mars, Orphan Black...

Editováno: 2x | Naposledy: 26. 6. 2021 / 22:50:05
avatar uživatele
darbak
Redaktor | Cool level: 18 | Kocour
26. 6. 2021 / 23:23:23 (před 3 roky)
off

Mě už to před delší dobou napadlo...

Co třeba anketa s tématem fantasy? Když tu teď bylo to sci-fi...
I když zase... Schválně jsem si vyfiltroval prvních 100 seriálů a docela mě to asi odradilo :D (Proč je tak málo dobrých fantasy?!)

Jinak já jsem asi za kombinaci obou způsobů ankety. Je pravda, že já zbožňuju cokoliv vyřazovacího, proto mi asi nejvíce vyhovoval původní způsob, ale zase na druhou stranu alespoň částečně ocením práci, jakou si Ragelly dala s poslední anketou :)

Obsesivní perfekcionista, co má rád ankety a fotočlánky.
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
26. 6. 2021 / 23:36:46 (před 3 roky)
off

Já bych byl taky pro pavouka a duely každý s každým pro top 16 (nebo top 18/20, kdyby se započítala druhá šance pro vyřazené s největším počtem hlasů).
Ale prosím zvolit nějaký normální název ankety. Mě ty generace X, Y, Z... přijdou asi tak stejně výstižné jako pojmenování mutací koronaviru :(

avatar uživatele
F.Valek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
27. 6. 2021 / 04:39:54 (před 3 roky)
off

Kombinace mi přijde super, tak, aby bylo duelů méně a u relevantnějších adeptů na vítězství.

U samotného tématu ano, dělat pořád dokola žánry by byla otrava, takže změnit to na seriály po letech je dobrý nápad a klidně bych udělal i nějaké miniankety (bud samostatně na kratší období, nebo klidně i během velkých anket), třeba nejlepší seriály nějaké země nebo podle konkrétnějších témat než jsou žánry (podobně jako anketa 5+1 nebo třeba článek "Norské seriály"). Ty kategorie mohou být pak různorodé, třeba nejlepší seriály ze školního prostředí, nejlepší neamerické v posledních pěti letech, nejlepší na Netflixu, nejlepší minisérie aj.

Potom mě ještě napadlo k těm názorům jako dát příště fantasy nebo tak, že bych se asi skutečně přiklonil k nějaké hodně hodně jiné kategorii, a to třeba právě komedie, pak bych dal klidně fantasy a pak třeba zase podle skutečné události, nebo drama, zkrátka takové ty skutečně pravé opaky, aby se dostalo i na lidi,co nesnáší nějaký žánr. Ale velmi rád bych se dočkal muzikálových seriálů. :D

Pak by se mi líbilo udělat i anketu o něčem jiném než seriálech, a to třeba... Nejlepší hláška, nejlepší epizoda (jednoho seriálu či nejlepší epizoda různých seriálů - třeba vánoční, valentýnská, rozlučková...), nejoblíbenější herec sezóny 2020-2021, atd. atd.

This ain't for the best, my reputation's never been worse... You must like me for me.
avatar uživatele
Hitchhiker
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
27. 6. 2021 / 06:19:19 (před 3 roky)
off

Já bych dala ty večerníčky Název: Dobrou noc. Nebo české seriály do roku 1989 Název: Z českých luhů a hájů. Hrozně mě mrzelo že to Návštevníci tak projeli, přitom jsemho jako malá zbožňovala. Styl ankety bych pro kombinaci, líbil se mi model každý s každým, jen bych ho posunula do pozdější fáze, kde by bylo méně seriálů proti sobě.

Jsem i pro ty hrdniky Název: XX , a jen tak naokraj v duelu Buffy x Xena by neměla šanci Buffy :D

For crying out loud!
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
27. 6. 2021 / 10:15:27 (před 3 roky)
off

Tak taky nadhodím témata.

Britské seriály - čaj o páté
Seriály s jednou sérií - jednou to stačí drahoušku / jednou a dost

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 6. 2021 / 13:51:12 (před 3 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Tak taky nadhodím témata.

Britské seriály - čaj o páté
Seriály s jednou sérií - jednou to stačí drahoušku / jednou a dost

Jsi mi připoměl, jak jsem uvažovala o názvu ankety pro ty ženské seriály: V hlavní roli žena (název fotočlánku) a nebo Girls just wanna have fun :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 6. 2021 / 13:52:36 (před 3 roky)
off
Hitchhiker napsal(a):

Jsem i pro ty hrdniky Název: XX , a jen tak naokraj v duelu Buffy x Xena by neměla šanci Buffy :D

Obávám se obávám, že v tomto případě není tvůj optimismus na místě :D. Z nějakého důvodu mají serialzoňáci potřebu uctívat zemi po které chodí Joss Whedon :D. (aneb jak jsem četla v jedné fantasy: Pokaždé když vlezu do lesa, tak se stromy chovají jako fanoušci Josse Whedona, když ten se dostaví na Comic con :D).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
27. 6. 2021 / 16:16:15 (před 3 roky)
off
novoten napsal(a):

Rad bych videl vztahovky, ale vim, ze budu v mensine :) po tom scifi by to byl oddech

To by se mi líbilo, romantické seriály (které nejsou sci-fi, fantasy, apod.) a jsou jenom o vztazích takže prakticky romantické drama, ale dala bych tam nějaký filtr, že nad určitý počet procent, ať tam nejsou úplně ty nejhorší soap opera.
nebo se mi líbil nápad už nevím koho, že s ženami v hlavní roli nebo souboj britských seriálů nebo celkově neamerických seriálů...
Takže když to bude něco z tohoto, tak budu spokojená.
Kdybyste si nechtěli vybrat z těchto nápadů, tak mě napadlo ještě detektivní seriály (jestli nebyly, už se mi to ztrácí, co bylo všechno v anketách) nebo seriály založené podle knih.
K hlasování:
Tahle verze mě bavila, akorát jsem nechápala moc systém, protože jsem měla pocit, že některou kombinaci už jsem absolvovala, ale zároveň vím, že ne, ale nemohla jsem si pomoct, že se to opakovalo, ale jako tak ve většině případů mě to bavilo, jen párkrát mi došla trpělivost :D. Ale přijde mi, že ty výsledky jsou fakt lepší a férovější. Takže hlasuji pro kombinovanou funkci.

avatar uživatele
Flyer.nick
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 6. 2021 / 17:45:08 (před 3 roky)
off

Hlasovat po tomhle zpackaném formátu o jeho oblíbenosti mi přijde hodně nefér. bylo to šíleně roztahané, ještě víc než duely. Já formát pavouka nesnáším, nejen tady ale i ve sportu mi přijde strašně nefér. Každý s každým ej lepší, ale zase to nejde dělat tak jak jste to udělali, protože to trvá čtvrt roku a během toho se nic neděje. Na konci už jsem si hlasoval jen pro oblíbené seriály a nějak ostatní dualy ani neřešil koho bych měl radši.
Můj návrh je:
udělat už u top70 deset skupin po sedmi, tam každý s každým (10 dnů, každý den 21 duelů), vzít z každé skupiny 3, ty zase rozdělit do 5 skupin po 6 a každý s každým (6 dnů, 15 duelů denně) a pak zase těch deset nejlepších, dva z každé skupiny, do dvou skupin po 5 (2 dny po 10 duelech) a z obou skupin po2 nejlepších postavit proti sobě a z těch čtyř seriálů (6 duelů) mít vítěze, stříbro, bronz i bramboru. Vychází to cca na měsíc a navíc to má i hezkou sestupnou tendenci a gradaci (v každém kole menší počet skupin i míň duelů a seriálů ve skupině, 7 v každé skupině, pak 6, 5, 4). A když už nic, tak to postupně bude ubývat, tady se jelo něco, kde nikdo netušil jaké je třeba alespoň průběžné pořadí a lidi měli pocit, že hlasují pořád dokola pro něco, pro co už hlasovali 😉 Já ty ankety mám rád, ale tohle se opravdu vůbec nepovedlo. Pokud byste s tím potřebovali pomoc klidně se uvolním, hlavně když to nebude zase taková slátanina 😀

Jinak téma bych navrhl hororové seriály "Nejhrůznější anketa", těch by nemuselo být až tak moc, byl bych rád za sitcomy, jestli se vůle čechů ztotožní s názorem časopisu Rolling stones https://www.rollingstone.com/tv/tv-lists/best-tv-sitcoms-1162237/wkrp-in-cincinnati-cbs-1978-1982-1162691/ nebo třeba animované seriály... A už byl nejlepší český seriál nebo nejlepší neamerický? Témat ej hodně, ale při tomhle tempu anket se jich moc použít nedá. Tím, že by se ankety krapet zrychlily by se občas dala udělat i nějaká "okrajoví" která by třeba neměla tolik příznivců, ale protože by trvala jen měsíc tak by těm ostatním nevadilo tak dlouho čekat 😉
Podle dekády bych to nedělal už nikdy, to je takové pořád dokola a v našem malém českém světě se to dá dost předvídat podle toho, co se sem tu dekádu ze světa vůbec dostalo, to má smysl dělat jednou za deset let 😀

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 6. 2021 / 18:28:30 (před 3 roky)
off

Když to tak čtu, tak by se hodila i anketa o doktorských seriálech s názvem buď Příteli chvátej SOS a nebo název trofeje 155 a doktor je tu hned :-).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
janulam11
VIP | Cool level: 18 | Kocour
27. 6. 2021 / 18:30:37 (před 3 roky)
off
Flyer.nick napsal(a):


Můj návrh je:
udělat už u top70 deset skupin po sedmi, tam každý s každým (10 dnů, každý den 21 duelů), vzít z každé skupiny 3, ty zase rozdělit do 5 skupin po 6 a každý s každým (6 dnů, 15 duelů denně) a pak zase těch deset nejlepších, dva z každé skupiny, do dvou skupin po 5 (2 dny po 10 duelech) a z obou skupin po2 nejlepších postavit proti sobě a z těch čtyř seriálů (6 duelů) mít vítěze, stříbro, bronz i bramboru. Vychází to cca na měsíc a navíc to má i hezkou sestupnou tendenci a gradaci (v každém kole menší počet skupin i míň duelů a seriálů ve skupině, 7 v každé skupině, pak 6, 5, 4). A když už nic, tak to postupně bude ubývat, tady se jelo něco, kde nikdo netušil jaké je třeba alespoň průběžné pořadí a lidi měli pocit, že hlasují pořád dokola pro něco, pro co už hlasovali 😉 Já ty ankety mám rád, ale tohle se opravdu vůbec nepovedlo. Pokud byste s tím potřebovali pomoc klidně se uvolním, hlavně když to nebude zase taková slátanina 😀

Taky nemám ráda náhodné duely a tento systém se mi líbí, zní jako zatím nejférovější a nejpřehlednější. A není to tak složité, jak se zdá, když se nad tím člověk zamyslí.

avatar uživatele
Pacik77
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
27. 6. 2021 / 22:08:26 (před 3 roky)
off

Po vzoru NHL. Divize, kde se utká každý s každým. (Čtyři skupiny po 8 seriálech) Následně klasické play off s 16 finalisty. Pokud je více seriálů, více divizí (8 skupin po 8 seriálech) a pak play off s 32 finalistů. A play off dle zásluhy, 1. ve skupině vs 4. v druhé skupině. Pak se nestane, že v prvním kole play off na sebe narazí SG1 a SGA. A třeba tyto dva by byly jisto jistě dle podobnosti ve stejné skupině a potkaly by se až v hodně pozdní fázi turnaje, pokud by ve stejné skupině zaujaly první dvě místa.

Editováno: 2x | Naposledy: 27. 6. 2021 / 22:12:54
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 6. 2021 / 15:10:41 (před 3 roky)
off

OK, takže ještě to tedy můžeme udělat jinými navrhovanými způsoby:

1. koncept prvotních nominací po celou dobu ankety:

skupinky po 5, tři nejlepší postupují dál
- top 120: 24 dnů
- top 75 (72 + 3× druhá šance): 15 dnů
- top 45: 9 dnů
- top 20 (18 + 2× druhá šance): 4 dny
- top 12: každý s každým, 66 duelů, 6 dnů

// celkem 58 dnů

2. nominace -> každý s každým ve skupinkách

- nominace: 120 po 5, tři postupují - 24 dnů
- top 80 (72 + 8× druhá šance): 10 skupin po 8, každý s každým (14 duelů denně), tři postupují - 20 dnů
- top 35 (30 + 5× druhá šance): 7 skupin po 5, každý s každým (10 duelů denně), tři postupují - 7 dnů
- top 24 (21 + 3× druhá šance): 4 skupiny po 6, každý s každým (15 duelů denně), tři postupují - 4 dny
- top 12: každý s každým (66 duelů) - 6 dnů

// celkem 61 dnů

U obou by se v každé fázi losovaly skupiny náhodně.

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
28. 6. 2021 / 16:46:44 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

OK, takže ještě to tedy můžeme udělat jinými navrhovanými způsoby:

1. koncept prvotních nominací po celou dobu ankety:

skupinky po 5, tři nejlepší postupují dál
- top 120: 24 dnů
- top 75 (72 + 3× druhá šance): 15 dnů
- top 45: 9 dnů
- top 20 (18 + 2× druhá šance): 4 dny
- top 12: každý s každým, 66 duelů, 6 dnů

// celkem 58 dnů

2. nominace -> každý s každým ve skupinkách

- nominace: 120 po 5, tři postupují - 24 dnů
- top 80 (72 + 8× druhá šance): 10 skupin po 8, každý s každým (14 duelů denně), tři postupují - 20 dnů
- top 35 (30 + 5× druhá šance): 7 skupin po 5, každý s každým (10 duelů denně), tři postupují - 7 dnů
- top 24 (21 + 3× druhá šance): 4 skupiny po 6, každý s každým (15 duelů denně), tři postupují - 4 dny
- top 12: každý s každým (66 duelů) - 6 dnů

// celkem 61 dnů

U obou by se v každé fázi losovaly skupiny náhodně.

Neměly by se připočíst ještě dny za hlasování v druhé šanci? (Plus u každého kola dva až tři dny na doběh hlasování.)

Editováno: 1x | Naposledy: 28. 6. 2021 / 16:48:13
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 6. 2021 / 17:00:45 (před 3 roky)
off
Litocha napsal(a):

Neměly by se připočíst ještě dny za hlasování v druhé šanci? (Plus u každého kola dva až tři dny na doběh hlasování.)

V druhé šanci by se nehlasovalo, jen by se vybraly seriály, kterým to uteklo o nejmenší kousek. Ale jo, na doběh hlasování určitě budou dny navíc.

avatar uživatele
Litocha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
28. 6. 2021 / 18:27:06 (před 3 roky)
off
ragelly napsal(a):

V druhé šanci by se nehlasovalo, jen by se vybraly seriály, kterým to uteklo o nejmenší kousek. Ale jo, na doběh hlasování určitě budou dny navíc.

No, tak to stejně nemají ty, které budou stát proti silným soupeřům šanci, protože silný soupeř zválcuje kdeco, a na ostatní zbude o to méně hlasů, kdežto pokud proti sobě budou stát podobně silní, hlasy se rozdělí víceméně rovnoměrně i třeba pro nepostupující místa. (Ono to je trochu vidět i na náhlé smrti, že často seriály, které těsně prolezly, jsou poraženy těmi, které byly čtvrté v silné skupině - a to se tam právě kvůli silnému soupeři některé nadějné seriály ani nemusely probojovat.) Ale pokud by se to týkalo duelů každý s každým, to je samozřejmě jiná.

avatar uživatele
Suezz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
29. 6. 2021 / 21:02:59 (před 3 roky)
off

Taky jsem určo za kombinovaný způsob hlasování. Oba způsoby tady zmiňované Ragelly za mě ok.
Z témat bych brala sitkomy, britské seroše a nebo doktorské. Rozhodně něco lehčího na léto :)