Diskuze k článku Novinka pod lupou: First Kill (Netflix)
avatar uživatele
Lucas
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
16. 6. 2022 / 10:24:31 (před 2 roky)
off

A má tam Elizabeth Mitchell alespoň dobrou roli?

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
16. 6. 2022 / 10:48:24 (před 2 roky)
off

Tak osobne som tomu dal 70% ked clovek odpusti to ze je to teen a ze to dost nelogicke(hlavne predstavitelky akoze maju 14 ..teda aspon o tej ciernej to raz vyhlasia .. takze to ze chodia na nocne party kde sa chlasta je uplne mimo cohokolvek v USA, dalsia nelogicka vec ale k tomu je ze maju vodicak oba takze musia mat 16 akoze co sa ale nezhoduje s tym co hovoria. hlavne predstavitelky maju uz skoro 30! v realnom zivote), ale za poslednu cast musim stiahnut minimalne 10% tam uz je tych hluposti strasne vela.
takze 50-60% je take fer hodnotenie, pozeralo sa to dobre ale ten vztah je dost trapny a dost nasilu. Dalej trapnost o super organizacii ktora ani nevie ako zabit upira(pokrvneho) lebo su tak vzacny a nakoniec su ich doslovne stovky ked to tak clovek zoberie. Trapnost s hadom a ozivovanim .. . Spoiler prosim zachran ho .. blabla .. toto sa este nikdy v historii nestalo .. Ako chcela aby ho teda zachranila ked ho akoze zachranila tak ze sa to nikdy este predtym nestalo?

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 6. 2022 / 11:07:48 (před 2 roky)
off

Další kousek určený pro část z jedinců LGBTTQQIAAP+++, zjevně vytvořený jako splnění progresivistického povinného limitu.

Doporučuji pouze masochisticky laděným jedinců z některých minorit. Těm jistě nebude vadit scánář ještě hloupější než u Twilight Sagy (a řádově hůře napsaný), ochotnické herecké výkony, předvídatelnost, přímo debilní dialogy, katastrofální hudební podkres (spíše "překres"), všudypřítomná kýčovitost a smrtelné dávkování brainwashingu. Hlavně, že to bude "o nich". S fantasy a upírským žánrem to má pramálo společného, je to jen kulisa pro rozvíjení zcela jiného tematického okruhu.

Seriál je a bude silně nadhodnocený, protože se na něj většinově bude (vydrží) dívat pouze cílová skupina, tvořená pubescentnty a adolescenty, kteří se neidentifikují s majoritní společností. No a to by v tom byl čert, kdyby nedávali nejvyšší hodnocení, ne?

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
16. 6. 2022 / 11:20:15 (před 2 roky)
off
Lucas napsal(a):

A má tam Elizabeth Mitchell alespoň dobrou roli?

Ne.

…teda aspoň z mého pohledu 😂 Hraje mámu protagonistky a v pilotu byla děsně nudná.

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
16. 6. 2022 / 11:29:15 (před 2 roky)
off

Doufala jsem, ze na tohle udelate lupu!
Pro me tohle byl must-see serial (upiri a wlw), ale sakra, ze ja si to radsi nenechala ujit.

Asi poprve se ztotoznuju s nazorem O.C.J. :D Vsechno zle, za me snad vazne jedine to prostredi se povedlo... Jako na leccos si clovek po par dilech i zvykne (herectvi, zapletky...), ale co me bodalo do oci az do konce, na co jsem si proste nezvykla, tak jak strasne levne to vypada (a to si myslim, ze zrovna prvni dil vypadal nejlip) :/ Tohle uz snad je i pod urovni leckterych amateru, ne?

Teprve pri zmince - tusim u nazoru ragelly - o Buffy mi doslo, ze by to vlastne melo byt podobne... Uz jen to, ze jsem si za celou dobu tuto podobnost ani na vterinu neuvedomila, znaci, ze nekde proste bude problem :D

Docela vtipny ale je, ze si dost dobre dovedu predstavit, ze by z toho mohlo byt i spravne guilty pleasure, pokud to dostane dalsi serii... ;D Coz uprimne doufam, ze nedostane, protoze zarizli TOLIK jinych a lepsich kousku...!

avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
16. 6. 2022 / 11:31:25 (před 2 roky)
off

Sem to chtěl zkusit, fakt že jo. Ale po těch recenzích a názorech tady to je hard pass.

avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 51 | Jay Pritchett
16. 6. 2022 / 11:37:25 (před 2 roky)
on

Za mě to šlo, ale ten obrovský potenciál, který to mělo, zůstal hodně nenaplněný. Škoda. Jako guilty pleasure bych další sérii dal :)

avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
16. 6. 2022 / 13:09:32 (před 2 roky)
off

Nebolo to uplne ze vyslovene zle, ale naozaj to malo potencial, ktory zostal nevyuzity. No najviac ma dojala recenzia kolegu vyssie. Myslim, ze nech je serial viacmenej akokolvek slaby ci horsi, netreba hned urazat a ak kritika tak fakt konstruktivna a nie typu "Další kousek určený pro část z jedinců LGBTTQQIAAP+++, zjevně vytvořený jako splnění progresivistického povinného limitu." Neviem, ale niektori si stale myslia, ze sme asi v minulom storoci...Pre mna ako serialoveho fanusika su taketo recenzie nanic, kedze na kilometre z toho citit obycajny hejt voci minorite a nie snahu dat konstruktivnu kritiku bez emocii.

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
16. 6. 2022 / 13:45:13 (před 2 roky)
off
Petyer napsal(a):

Nebolo to uplne ze vyslovene zle, ale naozaj to malo potencial, ktory zostal nevyuzity. No najviac ma dojala recenzia kolegu vyssie. Myslim, ze nech je serial viacmenej akokolvek slaby ci horsi, netreba hned urazat a ak kritika tak fakt konstruktivna a nie typu "Další kousek určený pro část z jedinců LGBTTQQIAAP+++, zjevně vytvořený jako splnění progresivistického povinného limitu." Neviem, ale niektori si stale myslia, ze sme asi v minulom storoci...Pre mna ako serialoveho fanusika su taketo recenzie nanic, kedze na kilometre z toho citit obycajny hejt voci minorite a nie snahu dat konstruktivnu kritiku bez emocii.

Ono ten vztah tam je tak nasilu a nedava zmysel ze je to skutocne postavene na tom ze nie upirka a lovkyna upirov ale ze dve lezby s gay BFF.. proste ak mas dej postaveny nie na obsahu ale na sexualnej orientacii tak je to vnimane dost kriticky. Ako keby nebli tieto vztahove blbosti tam, tak vlastne by tam nebolo vobec nic lebo tak je to scenaristicky plytke.

avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
16. 6. 2022 / 14:26:57 (před 2 roky)
off
sandokan555 napsal(a):

Ono ten vztah tam je tak nasilu a nedava zmysel ze je to skutocne postavene na tom ze nie upirka a lovkyna upirov ale ze dve lezby s gay BFF.. proste ak mas dej postaveny nie na obsahu ale na sexualnej orientacii tak je to vnimane dost kriticky. Ako keby nebli tieto vztahove blbosti tam, tak vlastne by tam nebolo vobec nic lebo tak je to scenaristicky plytke.

To beriem, a fakt mi nevadi ak je ten serial nic moc a potom je aj ta kritika fakt konstruktivna, len reci typu dalsi LGBT+ progresivisticky serial ma fakt neberu. Napr. uplne respektujem recenziu od Olivie, ci ragelly, ktore dali menej percent. To je pre mna zmysluplna recenzia, ktora mi da nieco. Kazdy mame na to iny pohlad, ale vsetko sa da vyjadrit normalne, bez hejtu a zbytocnych dehonestujucich komentarov 😉

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 6. 2022 / 15:15:29 (před 2 roky)
off
Petyer napsal(a):

...potom je aj ta kritika fakt konstruktivna, len reci typu dalsi LGBT+ progresivisticky serial ma fakt neberu...ale vsetko sa da vyjadrit normalne, bez hejtu a zbytocnych dehonestujucich komentarov 😉

To je ale fakt prča (možná ale vlastě ne). Sousloví "konstruktivní kritika" pochází z éry předchozího režimu, všichni vysokoškoláci té doby prošli několika povinnými semestry Marxismu-Leninismu, kde je učili, že je to jediná přípustná forma kritiky. Bylo tím myšleno, že se kritika musí odehrávat v rámci současné (bolševické) nekritizovatelné politické linie, přípustným cílem bylo pouze její upevnění.

Jinými slovy je nepřijatelné upozorňovat na ideologický podtext, protože je to vlastně hejt a zbytečně dehonestující. Jjj, tenhle přístup si pamatuji, aktuálně je základním stavebním kamenem cancel culture.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 6. 2022 / 15:18:11
avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
16. 6. 2022 / 15:32:43 (před 2 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

To je ale fakt prča (možná ale vlastě ne). Sousloví "konstruktivní kritika" pochází z éry předchozího režimu, všichni vysokoškoláci té doby prošli několika povinnými semestry Marxismu-Leninismu, kde je učili, že je to jediná přípustná forma kritiky. Bylo tím myšleno, že se kritika musí odehrávat v rámci současné (bolševické) nekritizovatelné politické linie, přípustným cílem bylo pouze její upevnění.

Jinými slovy je nepřijatelné upozorňovat na ideologický podtext, protože je to vlastně hejt a zbytečně dehonestující. Jjj, tenhle přístup si pamatuji, aktuálně je základním stavebním kamenem cancel culture.

Koncim tuto debatu, lebo nech akokolvek poukazem na nieco co sa zasa mne nepaci na tvojej recenzii, tak to automaticky hadzes na kadejake blaboly o cancel culture, bolsevizme a pod. 😁 Sorry, neviem kolko mas rokov, ale ja som komunizmus poriadne ani nezazil, takze tie praktiky tak mozno platia pre teba, kedze ich dokazes tak dobre popisat. Je mi luto, ze sa nevies bavit normalne, a vyjadrit svoj nazor bez ironie a hejtu. Taky nazor od sandokan555 som zobral uplne normalne, lebo ta recenzia mala hlavu patu. Nemusi sa mi vsetko pacit, co napise niekto iny, ale pokial je to zmysluplna recenzia, tak ok, respektujem kazdy nazor... Prajem ti pekny den a nech sa dari... 😉

avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
16. 6. 2022 / 16:32:41 (před 2 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Asi poprve se ztotoznuju s nazorem O.C.J. :D Vsechno zle, za me snad vazne jedine to prostredi se povedlo... Jako na leccos si clovek po par dilech i zvykne (herectvi, zapletky...), ale co me bodalo do oci az do konce, na co jsem si proste nezvykla, tak jak strasne levne to vypada (a to si myslim, ze zrovna prvni dil vypadal nejlip) :/ Tohle uz snad je i pod urovni leckterych amateru, ne?

Za tohle ti OPRAVDU děkuju. Už jsem fakt začínala pochybovat, jestli jsem sledovala to stejné, co ostatní, nebo jestli je chyba na mojí straně 😁 A pokud první díl vypadal ještě nejlíp, tak to fakt nelituju, že se k dalším nikdy nedostanu.

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
16. 6. 2022 / 16:34:03 (před 2 roky)
off
Petyer napsal(a):

... ale ja som komunizmus poriadne ani nezazil...

Buď rád, já to bohužel zažil. A dost tvrdě. Ono tenkrát bylo (kromě spousty dalších)i toto heslo: Kdo nejde s námi, jde proti nám.
A některé současné disputace o woke mi to začínají připomínat. Kdo neslintá blahem nad podobnými "progresivními" paskvily, je mnohdy dehonestován a není dostatečně "moderní".

avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
16. 6. 2022 / 16:56:06 (před 2 roky)
off
Olivia Caroline Jones napsal(a):

Za tohle ti OPRAVDU děkuju. Už jsem fakt začínala pochybovat, jestli jsem sledovala to stejné, co ostatní, nebo jestli je chyba na mojí straně 😁 A pokud první díl vypadal ještě nejlíp, tak to fakt nelituju, že se k dalším nikdy nedostanu.

Taky naprosto souhlasím, OCJ vystihla všechno co si o pilotů myslím i já 😉

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 6. 2022 / 17:37:35 (před 2 roky)
off
foruska napsal(a):

Taky naprosto souhlasím, OCJ vystihla všechno co si o pilotů myslím i já 😉

Na tyhle nářky jsem na tumblr četla hezký názor o tom, že když nadáváte na lacinost tak jste nikdy neviděli Carmillu kde to bylo ještě horší...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Olivia Caroline Jones
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
16. 6. 2022 / 17:53:49 (před 2 roky)
off
foruska napsal(a):

Taky naprosto souhlasím, OCJ vystihla všechno co si o pilotů myslím i já 😉

🙏🏼

andromache napsal(a):

Na tyhle nářky jsem na tumblr četla hezký názor o tom, že když nadáváte na lacinost tak jste nikdy neviděli Carmillu kde to bylo ještě horší...

To je rozhodně možné. Ale to, že je něco ještě mnohem lacinější, neznamená, že i tohle nemůže být laciné 😁

Is it bad that I'd rather watch Friends than actually have them?
avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
16. 6. 2022 / 20:35:46 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Na tyhle nářky jsem na tumblr četla hezký názor o tom, že když nadáváte na lacinost tak jste nikdy neviděli Carmillu kde to bylo ještě horší...

Ja ji videla a tohle teda bylo horsi. U Carmilly s tim levnym vizualem tak nejak pocitas uz jen proto, ze je to web serial a navic koncipovanej jako vlog.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 6. 2022 / 00:05:02 (před 2 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Ja ji videla a tohle teda bylo horsi. U Carmilly s tim levnym vizualem tak nejak pocitas uz jen proto, ze je to web serial a navic koncipovanej jako vlog.

Jen jsem tlumočila názor současného tumblrstva ;).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
17. 6. 2022 / 07:19:13 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Na tyhle nářky jsem na tumblr četla hezký názor o tom, že když nadáváte na lacinost tak jste nikdy neviděli Carmillu kde to bylo ještě horší...

Neřekla bych, že tu někdo vyloženě naříká. Carmillu jsem neviděla. First Kill je podle mě opravdu cílené na o dost mladší publikum, než jsem já. Bohužel upíří témata se vystřílela a to co vzniká poslední dobou, už není nic pro mě. To mi ale nebrání doufat, a tak jsem mrkla na pilot týhle jednoduchosti.

avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
17. 6. 2022 / 10:44:25 (před 2 roky)
off
andromache napsal(a):

Jen jsem tlumočila názor současného tumblrstva ;).

Samozřejmě ;) A já jenom ne ten hezký názor hezky reagovala - klidně mě tumblrstvu cituj ;)

avatar uživatele
NinaH
Běžný uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
17. 6. 2022 / 15:07:19 (před 2 roky)
off

Ako nápad to nie je zlé, len to prevedenie je príšerné. Strašne mi to pripomínalo Riverdale alebo Pretty little liars, logika postáv odišla na dovolenku spolu s ich hereckým talentom, ak teda nejaký mali :D Hlavné predstaviteľky nemali žiadnu chémiu medzi sebou a celý ten ich vzťah mi prišiel zvláštny. Jediné plus dávam za tú staršiu sestru, ktorá ako jediná mala 5 pohromade. Prisahám vačku aj bežný človek by napísal lepší scenár :D Strašne som zvedavá, či toto bude obnovené pre druhú sériu, ale takáto chujovina určite bude a aj pre tretiu sériu sa stavím :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 6. 2022 / 18:58:51 (před 2 roky)
off
IrmaVep napsal(a):

Samozřejmě ;) A já jenom ne ten hezký názor hezky reagovala - klidně mě tumblrstvu cituj ;)

To snad radši ani ne :D

foruska napsal(a):

Neřekla bych, že tu někdo vyloženě naříká. Carmillu jsem neviděla. First Kill je podle mě opravdu cílené na o dost mladší publikum, než jsem já. Bohužel upíří témata se vystřílela a to co vzniká poslední dobou, už není nic pro mě. To mi ale nebrání doufat, a tak jsem mrkla na pilot týhle jednoduchosti.

Já se na pilot furt chystám. Ale už jsem se několikrát předsvědčila, že to, z čeho je tumbrl na větvi ještě nutně neznamená, že z toho budu na větvi i já.. Třeba takovej Love Victor jde úplně mimo mě a jak tam jsou z toho nadšení... Takže uvidíme. Navíc, já jsem na upíry vysloveně alergická, kor na upíří romance a taky se trochu bojím, že zabarvení do duhova tomu zrovna u mě moc nepomůže.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 17. 6. 2022 / 18:59:37