Omlouvám se za následující slova, rozumím snaze, ale přesto bych měl prosbu na autora(y_?): Když něčemu nerozumíte, tak o tom nepište.
Možná to měl být článek, propagující výrobky firmy Samsung, ale ani to není omluvou pro technicky nesprávný a zavádějící text :-(
K dokonalosti už chybí jen, aby po otevření tohoto článku začala hrát tato hudba...
https://m.youtube.com/watch?v=d1YBv2mWll0
Říkal jsem si, že to vypadá na zajímavý článek, podle nadpisu, jdu si to přečíst, konečně se tu něco nadějného objevilo, sice mě zarazilo, že se nikdo nechce pod článek podepsat, ale po přečtení se tomu nedivím, zklamali jste mě. 🤮
Já myslela, že to psal Nula, když tam není jméno :D
Tak to je za mě obrovské zklamání celé SZ redakce :( Nejen, že vůbec něco takového bylo vydáno, ale není vůbec nikde označeno, že se jedná o reklamní článek. Velký fail
ragelly napsal(a):
Já myslela, že to psal Nula, když tam není jméno :D
Na rozdíl od autora článku nejsem technický ignorant. Nabídla se otázka, kdo je tedy vlastně autorem článku - tím je neznámý copywriter, který vytvořil "reklamní sdělení", publikované např. 12.6. TADY, NA TN.CZ. Článek, pod kterým píši, je téměř totožný.
Btw., kdo tady schvaluje články a jakým mechanismem se dají vložit, aby následně vyšly jako místní článek, označený "Redakce Společný redakční účet pro texty od více autorů, případně externistů bez svého účtu."??? Původně jsem si myslel, že je zodpovědná, nebo dokonce "copy paste autorem" ragelly (jako Marketing Copywriter, m.j. pracuje pro DATART od 5/2016 do současnosti). DATART Samsungy prodává, ne? Přišlo mi pravděpodobné, že by vlastní tvorbu uplatnila i zde, ale nechtěl jsem do toho šťourat. No, ale když mmyslela, že jsem autorem toho paskvilu, tak se také svěřuji s vlastní domněnkou :-)
Tak, jako tak, máte v tom pěkný bordel soudružky a soudruzi redaktoři :-)
_-0-_ napsal(a):
Na rozdíl od autora článku nejsem technický ignorant. Nabídla se otázka, kdo je tedy vlastně autorem článku - tím je neznámý copywriter, který vytvořil "reklamní sdělení", publikované např. 12.6. TADY, NA TN.CZ. Článek, pod kterým píši je téměř totožný.
Btw., kdo tady schvaluje články a jakým mechanismem se dají vložit, aby následně vyšly jako místní článek, označený "Redakce Společný redakční účet pro texty od více autorů, případně externistů bez svého účtu."??? Naivně jsem si myslel, že je zodpovědná, nebo dokonce copy"paste autorem" ragelly (jako Marketing Copywriter, m.j. pracující pro DATART od 5/2016 do současnosti). Přišlo mi logické, že by vlastní tvorbu uplatnila i zde :-)
Máte v tom pěkný bordel soudružky a soudruzi redaktoři :-)
Já mám na starost články od místních pisálků, ale fruiko má na články taky všechna hlavní práva. A nevím, co s tím má co dělat moje práce...
Ahoj všem,
samozřejmě jde o reklamní text. Označení bude doplněno, díky za upozornění. Provoz SZ není úplně levná záležitost, zkuste to prosím chápat. Pokud nás sledujete dlouhodobě, tak víte, že podobné články jsou výjimka.
_-0-_ napsal(a):
Na rozdíl od autora...
btw, za tenhle nevyprovokovaný a osobní útok na Ragelly by měla automaticky následovat omluva ;)
megawir napsal(a):
btw, za tenhle nevyprovokovaný a osobní útok na Ragelly by měla automaticky následovat omluva ;)
Za co přesně? Za to, že když ragelly napíše "Já myslela, že to psal Nula...", tak reaguji obdobnou a pravděpodobnější protidomněnkou, podpořenou její profesí copywritera a aktuálním zaměstnavatelem, prodávajícím m.j. Samsungy?
Btw., nejhorší na tom všem je technická nesprávnost reklamního článku, svědčící o hlubokých neznalostech autora. Do původního textu (na TN.cz) bylo zasaženo, takže nechápu, proč nebyl upraven (předložen k technické editaci) někomu, kdo problematice rozumí.
_-0-_ napsal(a):
Za co přesně? ...
To jsme na pískovišti? .-)) Jako bum, jdu oplácet? Pěkný. Jinak text je od partnera. Nevím, co k tomu víc dodat.
megawir napsal(a):
To jsme na pískovišti? .-)) Jako bum, jdu oplácet? Pěkný. Jinak text je od partnera. Nevím, co k tomu víc dodat.
Once more, za co bych se měl omluvit? Nebo myslíš, že tady má platit quod licet Iovi, non licet bovi?
_-0-_ napsal(a):
Once more, za co bych se měl omluvit? Nebo myslíš, že tady má platit quod licet Iovi, non licet bovi?
Já docela chápu, za co. Potrpíš si na kvalitě, což chápu, takže pravidelně dostáváme třeba info, že je fajn sledovat/používat použitelnou audiosestavou a ne chrochtáky (tvá slova). Z toho se dá docela usuzovat, že článek opěvující cokoli, co by mělo poskytovat kvalitní zážitek po stránce technické, by mohl být od tebe. Kdežto ty jsi automaticky vycházel z toho, že by ragelly zásobující nás novinkami ze seriálového světa a řešící seriálovou tvorbu měla zapotřebí, kvůli práci někde jinde, vydávat něco takovéhoto.
Možná to není vidět na první dobrou, ale je rozdíl domnívat se na základě dosavadních výstupů a na základě podivně vyvozeného závěru z informace o práci.
To už nestačí sto vyskajúcich reklám na celých SZ stránkach, ale už tu budete dávať aj reklamné články? To nemyslíte vážne 🤬 Článok vyzeral zaujímavo, s radosťou som klikla a našla tento odpad.
jesmot napsal(a):
Já docela chápu, za co. Potrpíš si na kvalitě, což chápu, takže pravidelně dostáváme třeba info, že je fajn sledovat/používat použitelnou audiosestavou a ne chrochtáky (tvá slova). Z toho se dá docela usuzovat, že článek opěvující cokoli, co by mělo poskytovat kvalitní zážitek po stránce technické, by mohl být od tebe. Kdežto ty jsi automaticky vycházel z toho, že by ragelly zásobující nás novinkami ze seriálového světa a řešící seriálovou tvorbu měla zapotřebí, kvůli práci někde jinde, vydávat něco takovéhoto.
Možná to není vidět na první dobrou, ale je rozdíl domnívat se na základě dosavadních výstupů a na základě podivně vyvozeného závěru z informace o práci.
Domníváš se, že když poté, co jsem pod článek napsal "Když něčemu nerozumíte, tak o tom nepište" si to ragelly přečetla, prudce se zamyslela a logicky usoudila, že jsem autorem právě já a napsala to pod můj příspěvek? (Potlesk.)
Nepřipadá ti jako pravděpodobnější odhad, že když se ragelly léta živí nejen jako místní šéfredaktor, ale patrně zejména jako copywriter u firmy, která prodává zboží propagované v článku a současně je osobou odpovědnou za zveřejňování článků tady - cituji z SZ: "Šéfredaktorka článků Bc. Eva Zálešáková (zde nick ragelly)", že to mohla být "malá domů"? Když sedíš na dvou židlích zároveň, tak si to o to říká, ne? Nezapomeň, že copywriter se má tvorbu reklamních textů v popisu práce a za uplacírování jeho textu jinde jistě nebude káraný :-)
Takže otázka neměla znít, za co bych se měl omluvit, ale kdo a komu, protože takový technoblábol v reklamštině, jakým článek je, bych v životě nestvořil/nevypustil. Jak jsem již napsal, nechtěl jsem se v tom šťourat do chvíle, než bylo naznačeno moje možné autorství textu, který kvalitou odpovídá technickému rozhledu a znalostem absolventu genderových studií :-)
Celkem by mě zajímalo, kolik lidí tahle tupá reklama znechutila...
_-0-_ napsal(a):
Domníváš se, že když poté, co jsem pod článek napsal "Když něčemu nerozumíte, tak o tom nepište" si to ragelly přečetla, prudce se zamyslela a logicky usoudila, že jsem autorem právě já a napsala to pod můj příspěvek? (Potlesk.)
Nepřipadá ti jako pravděpodobnější odhad, že když se ragelly léta živí nejen jako místní šéfredaktor, ale patrně zejména jako copywriter u firmy, která prodává zboží propagované v článku a současně je osobou odpovědnou za zveřejňování článků tady - cituji z SZ: "Šéfredaktorka článků Bc. Eva Zálešáková (zde nick ragelly)", že to mohla být "malá domů"? Když sedíš na dvou židlích zároveň, tak si to o to říká, ne? Nezapomeň, že copywriter se má tvorbu reklamních textů v popisu práce a za uplacírování jeho textu jinde jistě nebude káraný :-)
Takže otázka neměla znít, za co bych se měl omluvit, ale kdo a komu, protože takový technoblábol v reklamštině, jakým článek je, bych v životě nestvořil/nevypustil. Jak jsem již napsal, nechtěl jsem se v tom šťourat do chvíle, než bylo naznačeno moje možné autorství textu, který kvalitou odpovídá technickému rozhledu a znalostem absolventu genderových studií :-)
Celkem by mě zajímalo, kolik lidí tahle tupá reklama znechutila...
mna... a to som sa tesil na zaujimavy clanok...
Prosím tě Nulo, nesnaž se tady pořád všem podstrkávat něco o mojí práci, když vůbec netušíš, co konkrétně dělám a jak náplň mojí práce na Datartu vypadá. Nedělám jim žádnou reklamu ani reklamní články, píšu jim konkrétní popisy zboží bez ohledu na značku nebo produkt. Něco od Samsungu jsem u nich neměla už pár měsíců a i kdyby, tak mě to vůbec nezajímá, je mi úplně jedno, od jaké značky mi produkty přidělí člověk, který je se mnou v kontaktu.
A vůbec jsi nepochopil můj první příspěvek. Očividně mi bylo jasné, že jsi článek nepsal ty, když jsem tady četla hned tvůj první výlev. Jen jsem napsala "funny" (velmi subjektivně) příspěvek, že mě napadlo, že jsi autor, v průběhu čtení článku (ještě než jsem si otevřela diskuzi).
Ale samozřejmě to šlo postupně: čtu článek - napadá mě autor Nula - čtu diskuzi - zjišťuju že autor není Nula - napíšu "funny" (opět pro mě, tedy subjektivně) komentář o tom, co mě napadlo v průběhu čtení.
Samozřejmě, moje chyba, že jsem tam polopaticky nenapsala tady celý ten můj myšlenkový tok, takže si to někdo (možná jeden člověk, možná více) mohl vyložit v tom smyslu, že jsem i po přečtení komentářů navzdory tvému příspěvku dál žila v domnění, že jsi autor, a musela jsem být hlasitě upozorněna, že tomu tak není (i když by to podle toho, co jsi v prvním komentáři napsal, jistě došlo i tříletému dítěti).
A kdo se těšil na zajímavý článek, tak si může přečíst ten, co vyjde zítra ráno, protože tento reklamní mě inspiroval k sepsání pár řádků, tak třeba se vám zalíbí víc :) A doufám, že pod ním bude taky taková hojná diskuze, abych na něj měla taky takovou zpětnou vazbu.
ragelly napsal(a):
A kdo se těšil na zajímavý článek, tak si může přečíst ten, co vyjde zítra ráno, protože tento reklamní mě inspiroval k sepsání pár řádků, tak třeba se vám zalíbí víc :) A doufám, že pod ním bude taky taková hojná diskuze, abych na něj měla taky takovou zpětnou vazbu.
Super, už sa teším, dík 😁
Vidím správně první komerční článek na SZ? Za mě OK, náklady na web určitě nejsou malé. ALE příště prosím hned v náhledu označit jako komerční. Škoda, zrovna na toto téma bych si něco rád přečetl.
PS: Trochu k tématu. Aktuálně sleduji seriály a filmy na Samsung Neo QLED (2022) a musím říct, že to je taky bomba :-)
Carl0s napsal(a):
Vidím správně první komerční článek na SZ? Za mě OK, náklady na web určitě nejsou malé. ALE příště prosím hned v náhledu označit jako komerční. Škoda, zrovna na toto téma bych si něco rád přečetl.
Je. Proto taky na to nemáme připravený systém, takže se trochu bojím okamžiku, kdy si zadavatel přečte ten shitstorm a bude chtít vypnout diskuzi, protože takový věci nemáme a já to budu muset kvůli jednomu článku za 16 let udělat.
Jako upřímně to zní zajímavě, a tím, že když už jsem to četla a bylo to označené jako reklamní článek, tak naprosto v pohodě, nemám s tím problém. Jako na to, že serialzone je tak super nástroj a web a nemusíme za něho platit, je dar sám o sobě, takže si myslím, že sem tam reklama nám nic neudělá.
Každopádně jo tmavé scény noční mě serou, že tam nejde ni vidět. Jinak zatáhnout žaluzie není problém, ale některé ty noční scény jsou tak tmavé, že ani ta tma v pokoji nepomůže.
Teda, vy snad všichni máte všude zablokovaný reklamy, jinak si nedokážu vysvětlit, že děláte takový haló kvůli jednomu reklamnímu článku. No tak jste si minutu nebo dvě četli, to je toho.
Osobně bych radši přečetla 10 takových článků za měsíc, než 10x do minuty zavírat tu pitomou vyskakovací reklamu :D
IrmaVep napsal(a):
Osobně bych radši přečetla 10 takových článků za měsíc, než 10x do minuty zavírat tu pitomou vyskakovací reklamu :D
Ostatně to, že tu článek je, ještě neznamená, že ho někdo musí číst. Pokud by byl už v nadpisu nebo úvodních pár řádcích avizován jako reklamní, mnozí by ho myslím ani neotevírali nebo nečetli dál.
Tiez ma to prekvapilo, ze sa tu okolo toho strhlo take rodeo, ale chapem aj tych, co to kritizuju, asi tu neboli na to zvyknuti, takze to urcitym sposobom prekvapilo. Ja som to pochopil tiez az ked sa zacalo opakovat slovo Samsung 😁 Na druhej strane jeden reklamny clanok ma neznechuti, ako uz bolo povedane je to par minut citania nie pol dna zabiteho casu. Tiez to nikto nemusi citat. A nakoniec radsej jeden reklamny clanok za nejake obdobie akoby som tu musel preklikavat stale reklamu...
Za mě naprosto v pořádku, že je tu komerční článek. Přečetla jsem si ho a spíš bych měla feedback, že bylo hned hodně poznat, že to nepsal asi nikdo odtud 😀 Kdyby to možná někdo zpracoval odsud (třeba kdo opravdu má i tu televizi), tak by byl takový originálnější? oraganičtější?, ale chápu, že to by asi byla složitější domluva a všechno.
Jinak je snad poprvé ever, že tu něco takového vidím a já osobně občas nechápu, na čem tady ten web všechny ty roky funguje 😀 Klidně jich sázejte víc. Nerozumím ani lidem, co se pohoršují, protože občas mi přijde, že lidi žijí v nějakém fantasy landu, kde jim přijde v pořádku, že jim je za jakoukoli práci, co dělají oni, zaplaceno, ale kreativní věci, pro zábavu apod. by měly být snad zadarmo. Měli by si zkusit, kolik práce a času na tvoření takových věcí jde.
Napadání ragelly ani nehodlám komentovat, ta holka je contentový bůh tady, zaslouží si respekt.