Diskuze k článku Kdy seriálovému fanouškovi začne vřít krev v žilách
avatar uživatele
zuzak
Redaktor | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
16. 6. 2023 / 10:19:13 (před 74 týdny)
off
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
16. 6. 2023 / 10:32:14 (před 74 týdny)
off

Mě sere, že si něco rozkoukám na nějaké streamovací službě a za týden to tam není. Mrk. Mrk. SkyShowtime...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 6. 2023 / 10:49:33 (před 74 týdny)
on
Fruiko napsal(a):

Mě sere, že si něco rozkoukám na nějaké streamovací službě a za týden to tam není. Mrk. Mrk. SkyShowtime...

No jo, to je pro mě tak traumatizující, že mě to při psaní ani nenapadlo :D

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 6. 2023 / 11:53:03 (před 74 týdny)
off
ragelly napsal(a):

...Technickou stránku už probral minulý článek, takže se jí není třeba zabývat nějak dopodrobna...

Předchozí článek (resp. reklamní sdělení) vůbec neprobral technickou stránku. Ve skutečnosti to byla primitivně manipulativní účelová změť technoblábolů (zavádějících až nepravdivých), určená výhradně k podpoře prodeje televizorů Samsung.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 6. 2023 / 11:56:06 (před 74 týdny)
on
_-0-_ napsal(a):

Předchozí článek (resp. reklamní sdělení) vůbec neprobral technickou stránku. Ve skutečnosti to byla primitivně manipulativní účelová změť technoblábolů (zavádějících až nepravdivých), určená výhradně k podpoře prodeje televizorů Samsung.

Kdybys přestal brblat a raději se vyjádřil k tomu, co tebe osobně na seriálech sere. Ne na SerialZone, na seriálech.

avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
16. 6. 2023 / 12:19:18 (před 74 týdny)
on
_-0-_ napsal(a):

Předchozí článek (resp. reklamní sdělení) vůbec neprobral technickou stránku. Ve skutečnosti to byla primitivně manipulativní účelová změť technoblábolů (zavádějících až nepravdivých), určená výhradně k podpoře prodeje televizorů Samsung.

Když tě to nezajímá tak to nečti, nebo drž prostě hubu. Kdo tady má pořád číst ty tvoje debilní mozkových výplody.

avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
16. 6. 2023 / 12:48:11 (před 74 týdny)
off
Deaneira napsal(a):

Když tě to nezajímá tak to nečti, nebo drž prostě hubu. Kdo tady má pořád číst ty tvoje debilní mozkových výplody.

Kdyby se nikdo neozval, tak nedošlo k nápravě.

ČSFD.cz je odpad
avatar uživatele
Blázen z Jericha
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
16. 6. 2023 / 12:52:49 (před 74 týdny)
off

A teď k diskusi: V článku to není, ale další velký problém je podpora rasismu a blackwashing. Velký problém to začalo být při startu superhrdinských seriálů na CW. Spousta bílých postav změnila svou bravu pleti a lidi se bouřili. Hodně lidí si zvyklo, ale problém to nevyřešilo. A pokud vznikl úplně nový seriál, musela být většina postav nebílá, aby byla rozmanitost. Stejný problém mají i filmy a videohry. Podobný problém jsou ještě politické propagandy a propagandy LGBT+. Najednou postavy, které byly dřív hetero a to může být i v rámci stejného seriálu, jsou najednou gay nebo bi. Dneska už neexistuje žádný seriál, který by tyto vážné problémy neměl a to smutné i děsivé.

ČSFD.cz je odpad
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 6. 2023 / 12:58:17
avatar uživatele
sonkad
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 6. 2023 / 13:14:34 (před 74 týdny)
off

Vďaka za článok 😁

Mňa tie týždenné vysielania strašne s..ú u streamerov ako Disney+. Chápem to u klasických TV staníc, kde je tvorba iného druhu a viac epizódna, ale keď si už platím Netflix alebo Disney, tak proste nechcem čakať na týždňové epizódy a zvlášť keď sa jedná väčšinou o jeden ucelený príbeh.. A vadí mi aj to, keď teraz začal Netflix rozdeľovať série napoly. Kým odvysielajú druhú polku, už na to nemám náladu, lebo som vypadla z toho správneho flow a začala pozerať niečo iné.

Ďalšiu výtku mám hlavne u Netflixu, že začal produkovať veľa brakov na úkor kvality, v štýle hádžeme h..á o stenu a uvidíme, čo sa chytí. Netflix bol známkou kvality a teraz už skôr symbolizuje hromadnú nekvalitnú, ale prísne politicky korektnú woke produkciu. Čo je ďalšia kapitola sama o sebe.

Pri tej geografickej nedostupnosti ma ide urvať. Platíme rovnako alebo ešte viac než v iných krajinách a máme tu možno polku ich obsahu. A už vôbec nechápem rozdiely medzi ČR a SR, veď sme úplne rovnaký trh a pritom sú seriály, čo v ČR dostupné sú a na Slovensku nie.

avatar uživatele
Carl0s
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
16. 6. 2023 / 13:19:23 (před 74 týdny)
off

Dal jsem si slib, že hodím koment i pod tento článek, když už jsem se vyjádřil i k komerčnímu, aby měla autorka o radost více :-)

Já se osobně nejvíce ztotožňuji s odstavcem "Je toho čím dál víc". Tak trochu bojuji s FOMO (Fear of missing out), kdy nejsem schopný vymazat z svého Watchlistu seriály a filmy, protože se vždy pro spoustu nadchnu a nechci, aby mi něco uteklo.

Jo, kde jsou ty časy, kdy se člověk podíval na každoroční Upfronts a pak se těšil na podzim, až se od září (na CBS, NBC, Syfy, atd.) seriály rozjedou. Žádné novinky navíc, přesně daný program na další půlrok a přes léto krásná čistka hlavy, protože nic nevycházelo. Dnes to sviští každý týden, masakr.

Musím mít ale dobrou intuici, neboť se vždy rozhodnu koukat na seriály, které dostávají další řady. (Tímto díky za NPL, které sleduji k utvoření názoru, jestli seriálu dát šanci :-) ) Už nyní bych mohl vyjmenovat na 20 kousků, které se vrátí s další řadou.

Jinak, snažím se držet pravidla jeden díl = jeden den. Čest výjimkám, ale v mnoha případech byla pro mne "binge watching" cesta, jak se seriálem rychle "přejíst" a otrávit.

avatar uživatele
Pepka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
16. 6. 2023 / 14:14:22 (před 74 týdny)
off

Já asi půjdu proti proudu, ale ze mě se stal velký zastánce týdenního vypouštění. Jasně můžete argumentovat, že si to řídím sama a nemusím se dívat na celou sérii za týden, ale například v Netflixové tvorbě je jasně vidět, že díl téměř vždy končí cliffhangrem, abyste si hned pustili další díl. A většina tvorby, co takhle zkonzumuju za víkend prostě zapadne. Týdenní vypouštění mi dává možnost přemýšlet, co se asi stane dál, jak se mi líbil poslední díl a podobně. Jasně, někdy taky ztratím flow a nechce se mi pokračovat, ale u dobrých seriálů se mi to moc nestává. Takže celkově si seriál daleko víc vychutnám.
A souhlasím i s hatem na Netflix, zlaté časy, kdy kvalita byla nad kvantitou.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 6. 2023 / 14:24:10 (před 74 týdny)
off

Několik postřehů k článku:

Několik dodatků k článku:

- Sledování "v maratonu" není výsledkem objevného přístupu některých streamovacích společností, ale je odhadem staré dvacet let. Nejvíce se rozmohlo v pirátských dřevních dobách, kdy nebyl problém stahovat celé serie např. prostřednictvím DC++, z různých FTP etc. Zásadní příklon ke sledování v maratonu nastal u části diváků ve chvíli, kdy se zvýšila četnost seriálů, kdy na sebe začal přímo navazovat děj jednotlivých epek a vyvrcholil v době, kdy se staly seriály rozsekanými několikahodinovými filmy.

- Parazitování na názvu je další nechutný jev ze současnosti. Produkční společnosti vycházejí z toho, že dnešní diváci málo čtou, ale znají některé názvy/jména děl. Vznikají dílka, která mají působit dojmem adaptace známé předlohy a přitom leckdy nesplňují ani předpoklad pro to, aby se dalo v podtitulu napsat "na motivy. Diváka/čtenáře to při sledování většinou otráví, až rozzuří.

- Vymývání mozků (navazuji na Blázena z Jericha) se obecně stalo nedílnou součástí téměř všech současných seriálových děl. Překresluje se historie a současná společnost je vykreslována nepravdivě s vědomím, že dostatečně dlouhá exposice vyslovenými nepravdami se časem stane normotvornou. („Minulost byla vymazána, vymazání bylo zapomenuto, lež se stala pravdou.“ — George Orwell, zdroj 1984)

- Nadřazenost černé rasy se stala axiomem. Černoši jsou ušlechtilejší, inteligentnější, hezčí, žádoucnější a společensky významnější (i historicky :-) než běloši.

- "Normotvorné" zobrazování sexuálních aberací s četností, která doslova řádově překračuje jejich skutečný výskyt, jejich adorace, implementací připomínající období propagandy socialismu.

- Feministické pojetí ženských rolí, ženy jsou zobrazovány jako nadženy nejen v oblasti leadershipu (vlastně proč ne), ale i v "silových kategoriích", kde padesátikilová ona bez problémů sejme stokilového svalovce e.t.c.

- Zavádění newspeaku (nebo havlovského ptydepe) do běžné řeči, aby to vypadalo, že se změnila struktura jazyků


- Množství vkládané vaty neustále roste. I když v streamovací době není zapotřebí dodržovat jednotnou stopáž, tak je pro produkce stejně (ne-li více) žádoucí, vkládat nadbytečné scény, které prodlouží odvysílaný čas. Výsledkem je vkládání debilních dialogů (quasifilosofických, moralizujících, milostných), které nikam neposouvají děj, nevykreslují postavy, nebo nevysvětlují kauzality. Poznají se podle toho, že kdyby byly ve střižně odstraněny, nebo dramaticky zkráceny, tak by to divák nepostřehl.

- Všudypřítomné pokrytectví týkající se sexuality/pruderie - selektivně v ducho woke diktátu. Na jedné straně jsou ženy natolik prudérní, že se věnují sexu (spánku, sprchování) v oděvu, na straně druhé není problém zobrazit homosexuála, jak penetruje "partnera" per rectum. (Fuj.)

- Často chybějící recap nejen u jednotlivých epek, ale hlavně u jednotlivých řad. S ohledem na množství seriálů, které může divák konzumovat a na leckdy trvající předěly mezi řadami v rámci let bývá divák často (bez recapu) postaven před otázku, jestli se nedívat znovu od S01, nebo doufat, že se v průběhu několika epek zorientuje.

- Postupná implementace zeleného šílenství

...etc.

Problémem/příčinou je podle mě m.j. restrukturalizace mediálního trhu, vedoucí k oligopolu na straně poskytovatelů obsahu. Ve svých důsledcích to vede k preferenci tvorby, orientované na mainstream, tedy ke vzniku neuvěřitelného množství módních sraček, ve kterých se obtížně hledá sledovatelný obsah.

Všem těm negativním jevů nahrává do karet fakt, že se pojem "všeobecné vzdělání a rozhled" a jeho význam stává pro většinu populace reliktem minulosti, že se dokola vtloukaají do hlav lidí slova "kritické myšlení a tolerance", která v překladu znamenají "nezpochybnitelná víra a tolerance pouze toho, co je s ní alespoň trochu v souladu".

ragelly napsal(a):

Kdybys přestal brblat a raději se vyjádřil k tomu, co tebe osobně na seriálech sere. Ne na SerialZone, na seriálech.

Na SZ mě nesere skoro nic, na tom článku skoro všechno.

Deaneira napsal(a):

Když tě to nezajímá tak to nečti, nebo drž prostě hubu. Kdo tady má pořád číst ty tvoje debilní mozkových výplody.

Na věcnou námitku patrně nemáš.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
16. 6. 2023 / 16:12:53 (před 74 týdny)
off

Ano, souhlasím, že hezké ukončování seriálů je fakt problém a málokdy se to povede. Potom rušení seriálů, které jsem si oblíbila, protože jakmile mě něco hodně zaujme, je skoro pravidlo, že se to zruší. Rušení seriálů na streamech, která ta společnost vytvořila a jsou to její seriály jednoduše nechápu. A jako nechci úplně moc pirátit, ale občas není jiná možnost bohužel.
A co mě potom hodně štve v seriálech, že mám ráda romantické seriály a celkově romantické linky, ale prostě skoro vždy tam narvou nějaký milostný trojúhelník, což už mě sere. Nebo se normalizuje podvádění a omlouvá se to stylem, ale ti dva jsou si souzeni, takže tady budeme fandit tomu podvádění. Jako já chápu, že podvádění se reálně děje, ale nechápu, proč se to omlouvá v těch seriálech, jenom proto, že to udělá hlavní postava, ale kdyby to někdo udělal hlavní postavě, tak je poprask na střeše. Takže celkově kvalita dialogů a zápletek v seriálech, které jsou jinak dobré mě štve. Protože najít dobré romaňtárny je problém.
Dále mě štvou zobrazená hraní nástrojů v seriálech a filmech, ale to je taková má úchylka po sledování videí Twoset, že opravdu začínám vidět, jak je to směšné a přitom by jim nedalo moc práce, oslovit reálné hudebníky jako komparzisty a působilo by to reálněji. Třeba v Bridgertonových se ti hudebníci tím smyčcem ani nedotýkají těch strun na houslích...

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
16. 6. 2023 / 18:59:56 (před 74 týdny)
off
Blázen z Jericha napsal(a):

A teď k diskusi: V článku to není, ale další velký problém je podpora rasismu a blackwashing. Velký problém to začalo být při startu superhrdinských seriálů na CW. Spousta bílých postav změnila svou bravu pleti a lidi se bouřili. Hodně lidí si zvyklo, ale problém to nevyřešilo. A pokud vznikl úplně nový seriál, musela být většina postav nebílá, aby byla rozmanitost. Stejný problém mají i filmy a videohry. Podobný problém jsou ještě politické propagandy a propagandy LGBT+. Najednou postavy, které byly dřív hetero a to může být i v rámci stejného seriálu, jsou najednou gay nebo bi. Dneska už neexistuje žádný seriál, který by tyto vážné problémy neměl a to smutné i děsivé.

Máš pravdu. Dříve byla rozmanitost, když třeba v seriálu byl LGBT pár, tak jim třeba dost lidí fandilo, dneska je to v každém seriálu, a dost lidí to štve, ale aby neměli problémy, tak jsou zticha. Navíc často jsou tyto postavy protivné, vlezlé, takže má na ně člověk alergii víc. Pak třeba jsou LGBT postavy, který jsou v pohodě třeba Denise Christopher z Timeless nebo Robin že Stranger Things.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
16. 6. 2023 / 19:04:05 (před 74 týdny)
off
_-0-_ napsal(a):

Několik postřehů k článku:

Několik dodatků k článku:

- Sledování "v maratonu" není výsledkem objevného přístupu některých streamovacích společností, ale je odhadem staré dvacet let. Nejvíce se rozmohlo v pirátských dřevních dobách, kdy nebyl problém stahovat celé serie např. prostřednictvím DC++, z různých FTP etc. Zásadní příklon ke sledování v maratonu nastal u části diváků ve chvíli, kdy se zvýšila četnost seriálů, kdy na sebe začal přímo navazovat děj jednotlivých epek a vyvrcholil v době, kdy se staly seriály rozsekanými několikahodinovými filmy.

- Parazitování na názvu je další nechutný jev ze současnosti. Produkční společnosti vycházejí z toho, že dnešní diváci málo čtou, ale znají některé názvy/jména děl. Vznikají dílka, která mají působit dojmem adaptace známé předlohy a přitom leckdy nesplňují ani předpoklad pro to, aby se dalo v podtitulu napsat "na motivy. Diváka/čtenáře to při sledování většinou otráví, až rozzuří.

- Vymývání mozků (navazuji na Blázena z Jericha) se obecně stalo nedílnou součástí téměř všech současných seriálových děl. Překresluje se historie a současná společnost je vykreslována nepravdivě s vědomím, že dostatečně dlouhá exposice vyslovenými nepravdami se časem stane normotvornou. („Minulost byla vymazána, vymazání bylo zapomenuto, lež se stala pravdou.“ — George Orwell, zdroj 1984)

- Nadřazenost černé rasy se stala axiomem. Černoši jsou ušlechtilejší, inteligentnější, hezčí, žádoucnější a společensky významnější (i historicky :-) než běloši.

- "Normotvorné" zobrazování sexuálních aberací s četností, která doslova řádově překračuje jejich skutečný výskyt, jejich adorace, implementací připomínající období propagandy socialismu.

- Feministické pojetí ženských rolí, ženy jsou zobrazovány jako nadženy nejen v oblasti leadershipu (vlastně proč ne), ale i v "silových kategoriích", kde padesátikilová ona bez problémů sejme stokilového svalovce e.t.c.

- Zavádění newspeaku (nebo havlovského ptydepe) do běžné řeči, aby to vypadalo, že se změnila struktura jazyků


- Množství vkládané vaty neustále roste. I když v streamovací době není zapotřebí dodržovat jednotnou stopáž, tak je pro produkce stejně (ne-li více) žádoucí, vkládat nadbytečné scény, které prodlouží odvysílaný čas. Výsledkem je vkládání debilních dialogů (quasifilosofických, moralizujících, milostných), které nikam neposouvají děj, nevykreslují postavy, nebo nevysvětlují kauzality. Poznají se podle toho, že kdyby byly ve střižně odstraněny, nebo dramaticky zkráceny, tak by to divák nepostřehl.

- Všudypřítomné pokrytectví týkající se sexuality/pruderie - selektivně v ducho woke diktátu. Na jedné straně jsou ženy natolik prudérní, že se věnují sexu (spánku, sprchování) v oděvu, na straně druhé není problém zobrazit homosexuála, jak penetruje "partnera" per rectum. (Fuj.)

- Často chybějící recap nejen u jednotlivých epek, ale hlavně u jednotlivých řad. S ohledem na množství seriálů, které může divák konzumovat a na leckdy trvající předěly mezi řadami v rámci let bývá divák často (bez recapu) postaven před otázku, jestli se nedívat znovu od S01, nebo doufat, že se v průběhu několika epek zorientuje.

- Postupná implementace zeleného šílenství

...etc.

Problémem/příčinou je podle mě m.j. restrukturalizace mediálního trhu, vedoucí k oligopolu na straně poskytovatelů obsahu. Ve svých důsledcích to vede k preferenci tvorby, orientované na mainstream, tedy ke vzniku neuvěřitelného množství módních sraček, ve kterých se obtížně hledá sledovatelný obsah.

Všem těm negativním jevů nahrává do karet fakt, že se pojem "všeobecné vzdělání a rozhled" a jeho význam stává pro většinu populace reliktem minulosti, že se dokola vtloukaají do hlav lidí slova "kritické myšlení a tolerance", která v překladu znamenají "nezpochybnitelná víra a tolerance pouze toho, co je s ní alespoň trochu v souladu".


Na SZ mě nesere skoro nic, na tom článku skoro všechno.


Na věcnou námitku patrně nemáš.

Zapomněl jsi na jednu věc, pokud je někde v seriále šikana ve škole, v práci, v sousedství, pak je skoro vždy obětí někdo tmavé pleti, asiat či zástupce LBGT, a světě div se agresor je skoro vždy běloch 🤦🏻‍♀️ Jako by Asiat či osoba tmavé pleti nemohli šikanovat bělocha.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 6. 2023 / 19:37:59 (před 74 týdny)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

Zapomněl jsi na jednu věc, pokud je někde v seriále šikana ve škole, v práci, v sousedství, pak je skoro vždy obětí někdo tmavé pleti, asiat či zástupce LBGT, a světě div se agresor je skoro vždy běloch 🤦🏻‍♀️ Jako by Asiat či osoba tmavé pleti nemohli šikanovat bělocha.

Jenže tohle není problém současnosti.. Kdykoli se podíváš na nějaké seriály z devadesátek, kdy ještě nebyla nadřazenost černé rasy tak protlačovaná, tak šikanátorem byl vždycky (nebo téměř vždycky) běloch, nejlépe sportovní hvězda, která si vyšlapovala na chudáky nerdy, kteří měli v mozku víc buněk než jenom tu jednu zaměřenou na sport (a ano, dodneška jocky kvůli tomu nesnáším). Akorát že to teda byli většinou taky běloši.. A LGBT skupinu šikanovali vždycky všichni..

Což mě tak přivádí k myšlence, že protlačování černochů mi vadí (jsem vůči nim silně rasistická, neb mi pijou krev až neuvěřitelně tím svým vykřikováním), ale protlačování LGBT ne. Když jsme dřív měli aspoň jeden seriál, kde byl LGBT pár, byl to svátek (spíš musel číst subtextově mezi řádky, protože tvůrci nechtěli mít problémy se stanicemi a sponzory *caugh Xena caugh*). A člověk by jim fandil, i když zrovna tenhle typ v normálním životě nemůže vystát.. I když jestli ono to nebylo proto, že to byly většinou karikatury LGBT lidí. Dneska je to naštěstí víc rozmanité takže si můžu vybrat, jestli budu šíleně fandit třeba holkám z Glee (nikdy!) nebo holkám z NCIS: Hawaii (Kacy for the win :D). Takže za tohle rozhodně plus. A taky plus za to, že i když někdy pár nezačíná jako pár, tak mají tak nepopiratelnou chemii, že se tvůrci rozhodnou dát dohromady.. Heteráckých párů je v seriálech furt víc než by se mi líbilo (hlavně proto, že většinou jsou jako pára do kočára a vůbec se k sobě nehodí, pár mě teď z hlavy napadá), takže shippeři si můžou klidně najít to svoje.

No a co se zrušení týče, tak mi ani nemluvte. Při čtení mě jako první napadlo Stupmtown,které jsem ABC doteďka neodpustila. Stejně tak teba Forever (opět ABC).

A jinak další nešvar je zbytečné zabíjení postav kvůli shock value. Jako neříkám, když chce ten herec/herečka odejít (ale i to se dá vyřešit jinak, třeba odstěhováním), ale když někoho zabijou prostě proto, že chtějí šokovat diváky (nebo už dlouho nám nikdo neumřel, je načase pozvat k nám zubatou) a dál to třeba nemá význam, za to bych zabíjela. A naopak postavy, které nemůžou umřít dost brzo v seriálu oxidujou až do aleluja.. Ach jo.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
16. 6. 2023 / 20:16:02 (před 74 týdny)
off

Tak bolo tu toho povedane celkom dost... Mna samozrejme najviac zamrzi, ked skonci oblubeny serial cliffhangerom. Mna po minule minimalne 2 roky dost iritovalo zrusenie viacerych noviniek, ktore som si oblubil ako Midnight Club, Bastard Son, Smiley, Midnight Mass, Archive 81 atd. Tiez co neznasam, je prilis dlhe cakanie medzi serialmi, co asi najviac pocitujem u Netflixu. Na druhej strane mam WL tak plny, ze niekedy mi ani nevadi, ked sa rusi... 😁 Zalezi samozrejme co. To pretlacanie LGBTQ+/cernochov mi vobec nevadi, pretoze asi uz kazdy zabudol (andromache vdaka za pripomenutie), ako to vyzeralo predtym nez zacala nejaka woke propaganda. Chapem, ze vela ludi vyrastalo na antipropagande, ale tak uz nie sme v devatdesiatych rokoch. Myslim, ze tymto stadiom sme si presli v historii uz velakrat. Stale plati pravidlo, ak nechces tak nepozeraj...

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 6. 2023 / 21:53:25 (před 74 týdny)
off
Petyer napsal(a):

To pretlacanie LGBTQ+/cernochov mi vobec nevadi, pretoze asi uz kazdy zabudol (andromache vdaka za pripomenutie), ako to vyzeralo predtym nez zacala nejaka woke propaganda. Chapem, ze vela ludi vyrastalo na antipropagande, ale tak uz nie sme v devatdesiatych rokoch. Myslim, ze tymto stadiom sme si presli v historii uz velakrat. Stale plati pravidlo, ak nechces tak nepozeraj...

Historie zobrazování LGBT lidí ve filmech a seriálech je hodně smutné čtení.. Já jenom doufám, že se dožiju doby, kdy se to bude brát jako normální pár a ne jako něco exotického na co se musí nadávat. I když ono taky asi hodně záleží na tom, jak jsou takové páry zobrazované. V tomhle nám devadesátky udělaly fakt dost medvědí službu :(.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
dmarianf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 6. 2023 / 22:55:59 (před 74 týdny)
off

Nuž, ja napíšem niečo, čo ma odvalilo hneď pri mojom prvom seriáli: LOST... Umelé PREDLŽOVANIE seriálu. Od štvrtej série to bolo strašné ale najhoršie bolo zakončenie a tým myslím celú šiestu sériu. Absolútne fiasko. Nehovoriac o nezmyselnom pokračovaní HEROES alebo PRISON BREAK...

avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
16. 6. 2023 / 23:05:20 (před 74 týdny)
off
andromache napsal(a):

Historie zobrazování LGBT lidí ve filmech a seriálech je hodně smutné čtení.. Já jenom doufám, že se dožiju doby, kdy se to bude brát jako normální pár a ne jako něco exotického na co se musí nadávat. I když ono taky asi hodně záleží na tom, jak jsou takové páry zobrazované. V tomhle nám devadesátky udělaly fakt dost medvědí službu :(.

Ano, to je pravda, to zobrazovanie bohuzial casto nereflektuje vobec realitu takze nie vzdy je to vyhra mat zastupenie 😉

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 6. 2023 / 23:15:17 (před 74 týdny)
off
Petyer napsal(a):

Ano, to je pravda, to zobrazovanie bohuzial casto nereflektuje vobec realitu takze nie vzdy je to vyhra mat zastupenie 😉

Jo asi tak.. Člověk by z toho nabyl dojmu, že všichni gay muži jsou afektovaní kreténi a všechny lesby neholící se mužatky.. Chjo.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
19. 6. 2023 / 00:18:50 (před 73 týdny)
off
andromache napsal(a):

Historie zobrazování LGBT lidí ve filmech a seriálech je hodně smutné čtení.. Já jenom doufám, že se dožiju doby, kdy se to bude brát jako normální pár a ne jako něco exotického...

V rámci diverzity a neopomíjení (případně trestuhodného opomíjení) by patrně také měly být do každé epky moderního seriálu zařazeny také např. ekosexuální postavy :-)

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
20. 6. 2023 / 13:01:17 (před 73 týdny)
off

Prý vznikla studie na cliffhangery :).