Diskuze k článku Střípky: Boston hýbe s programem, Grimm putuje na úterý
avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 4. 2013 / 00:24:22 (před 11 roky)
off

Mozna budu vypadat jako necitelny clovek, ale tydle zmeny kvuli kdejaky horsi udalosti me fakt toci. Obvzlast ten Hanibal, protoze popis te epizody s vymytejma detma mi prisel jako krutoprisnej a urcite by to bylo paradni.

avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
20. 4. 2013 / 00:48:20 (před 11 roky)
off

Ano, vypadáš tak.

Zima se blíží...
avatar uživatele
smarinka
Uživatel od první verze | Cool level: 33 | Jack Carter
20. 4. 2013 / 00:53:53 (před 11 roky)
off
Shppen napsal(a):

Mozna budu vypadat jako necitelny clovek, ale tydle zmeny kvuli kdejaky horsi udalosti me fakt toci. Obvzlast ten Hanibal, protoze popis te epizody s vymytejma detma mi prisel jako krutoprisnej a urcite by to bylo paradni.

Já souhlasím... Samozřejmě je hrozný co se stalo, ale neřekla bych že to souvisí s tím, co dávají v televizi.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
20. 4. 2013 / 01:06:57 (před 11 roky)
off

Je to zhruba rok, co BBC vysílala seriál The Good Cop. Celé se to točí okolo zpočátku rutinního výjezdu k domu s příliš hlasitou hudbou, který však skončí smrtí jednoho ze zasahujících strážníků. Poslední díl BBC odvysílala s více než měsíčním zpožděním, protože (tuším) v Londýně mezitím došlo k podobnému incidentu, který také skončil smrtí zasahujícího policisty. Nebyl to žádný teroristický čin, vlastně šlo spíš jen o další číslo do statistiky kriminality. Ale přesto BBC správně usoudila, že by bylo odvysílání vzhledem k okolnostem zkrátka nepatřičné. Ono to nemá co dělat s přehnanou úzkostnstí, je to prostě takové milé gesto lidem, kterým nějaká tragická událost převrátila život naruby. Jde o vyjádření podpory.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
20. 4. 2013 / 09:31:44 (před 11 roky)
on

Stanice AXN psala na facebooku, že tu čtvrtou epizodu Hannibala budou vysílat. Dostupná pak bude i na AXN Playeru... takže máme legální možnost se na ten díl podívat... jen se teda musí přežít český dabing. :o)

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
20. 4. 2013 / 09:54:05 (před 11 roky)
off
smarinka napsal(a):

Já souhlasím... Samozřejmě je hrozný co se stalo, ale neřekla bych že to souvisí s tím, co dávají v televizi.

Taky souhlasím, ale pokud to budou pořád přehazovat, udělají mám v tom větší bordel než obvykle.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
20. 4. 2013 / 15:01:54 (před 11 roky)
off

Milá gesta si můžou strčit někam. Mě je úplně ukradený jestli je druhá polovina světa právě v nukleární válce. Jejich problém, ne můj.

Realita nemá co dělat v TV seriálech. Příběhy v jakémkoliv médiu jsou forma úniku od reality. Že je občas připomínaj se stane, ale co na tom, se stávalo vždy. USA jdou fakt ke dnu.. hloupý pokrytci.

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
20. 4. 2013 / 15:28:26 (před 11 roky)
off

Američania sú njväčší pokrytci,robia bordel po celom svete a ked si zorganizujú aj niečo doma,tak je stoho naj tragédia sveta.Televízie ako správny vlastenci sa chcú priživiť na tej vlne,preto tak blbnú.

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
20. 4. 2013 / 23:12:48 (před 11 roky)
off

Nemám rád Ameriku, ale z toho, co tady čtu, se mi chce zvracet. Lidi, zamyslete se nad sebou, teroristickej útok, odskáče to spousta nevinných lidí, a vy tady řešíte, jestli budete mít bordel ve sledování seriálu? Kdyby se to stalo jinde na světě, nebude z toho takový pozdvižení, to je jasný, ale to nic nemění na věci, že je to pro spoustu lidí tragédie a člověk, který má v sobě alespoň zbla mozku, by měl krapet soucítit a nevylejvat si tu svůj kýbl hnoje.
Když navíc, jak píše Furiant, ten díl Hannibala stejně uvidíte.

Zima se blíží...
avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
21. 4. 2013 / 00:38:16 (před 11 roky)
on
Shppen napsal(a):

Mozna budu vypadat jako necitelny clovek, ale tydle zmeny kvuli kdejaky horsi udalosti me fakt toci. Obvzlast ten Hanibal, protoze popis te epizody s vymytejma detma mi prisel jako krutoprisnej a urcite by to bylo paradni.

Ano, to jsi uhodl. Jako neciteloný člověk vypadáš.
A evidentně je ti tématika s vymytejma dětma asi hodně blízká, jinak bys snad nic takového neřekl. Fakt je mi z vás na blití. Abyste se kvůli tomu debilnímu seriálu neposrali.

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
21. 4. 2013 / 00:39:13 (před 11 roky)
on
puf-muf napsal(a):

Američania sú njväčší pokrytci,robia bordel po celom svete a ked si zorganizujú aj niečo doma,tak je stoho naj tragédia sveta.Televízie ako správny vlastenci sa chcú priživiť na tej vlne,preto tak blbnú.

A jak konkrétně se na tom přiživí, ty chytrá?

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
21. 4. 2013 / 00:43:39 (před 11 roky)
off

Podejte mi někdo kýbl, ať se můžu vyzvracet. Sorry za flame, ale co jste to proboha za HYENY?! Pos*nej seriál vam přijde důležitější než to, že naprosto nevinejm lidem, sportovcům, lítaly vzduchem utržený nohy a pár lidí i umřelo???? OMFG!!!!! A hlášky typu "i kdyby někde zuřila nukleární válka, je mi to jedno?"... No tak WTF? Žádnej bordel v tom nebude. Jedna epka se vynechá a určitě nebyla pro celý vlákno seriálu klíčová a podstatná. PROBERTE SE:

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
21. 4. 2013 / 00:47:16 (před 11 roky)
on
Mescalamba napsal(a):

Milá gesta si můžou strčit někam. Mě je úplně ukradený jestli je druhá polovina světa právě v nukleární válce. Jejich problém, ne můj.

Realita nemá co dělat v TV seriálech. Příběhy v jakémkoliv médiu jsou forma úniku od reality. Že je občas připomínaj se stane, ale co na tom, se stávalo vždy. USA jdou fakt ke dnu.. hloupý pokrytci.

Tak pokud to myslíš vážně, tak je mi tě vážně líto. Příběhy v jakémkoliv médiu jsou v první řadě jen příběhy, které ti nikam neutečou. To, že tu epizodu stáhli, je snad naprosto v pořádku. Je to necitlivé k obětem a pozůstalým, mohlo by to pobouřit diváky a navíc se dá očekávat, že zájem o nějaké brutality po takové katastrofě trochu opadne, tak proč? Pokud byste nebyli tak fixovaní na mnohdy přiblbé seriály, tak byste možná měli jiné názory.

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
21. 4. 2013 / 00:47:25 (před 11 roky)
off

Ruce by mě pálily, kdybych tu napsala takový hnědý bobok, jako vy!

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
21. 4. 2013 / 00:48:21 (před 11 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

Milá gesta si můžou strčit někam. Mě je úplně ukradený jestli je druhá polovina světa právě v nukleární válce. Jejich problém, ne můj.

Realita nemá co dělat v TV seriálech. Příběhy v jakémkoliv médiu jsou forma úniku od reality. Že je občas připomínaj se stane, ale co na tom, se stávalo vždy. USA jdou fakt ke dnu.. hloupý pokrytci.

Docela by mě zajímalo, kdybys měl třeba malýho bráchu a zabil ti ho nějakej magor, jestli by ses takhle vyjdřoval.

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
21. 4. 2013 / 00:49:03 (před 11 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

Mě je úplně ukradený jestli je druhá polovina světa právě v nukleární válce. Jejich problém, ne můj.

Já nechtěla být sprostá, tak jsem nic nepsala, ale na tohle reagovat musím. Jako někdo, kdo studuje už kolik let ekologii tohle asi nepřekousnu. Ale věř mi, že kdyby byla polovina světa v nukleární válce, tak by ti to jedno rozhodně nebylo, pravděpodobně bys natáhl brka taky. Větší klíčovinu jsi vypustit vážně nemohl.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 4. 2013 / 01:23:38 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

A jak konkrétně se na tom přiživí, ty chytrá?

Načo sa tu hádať,je to zbytočné.

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
21. 4. 2013 / 01:54:57 (před 11 roky)
on
puf-muf napsal(a):

Načo sa tu hádať,je to zbytočné.

Tak se prosím tě příště podobných necitlivých komentářů zdrž, když si je potom ani nedokážeš obhájit.

avatar uživatele
monberunka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 4. 2013 / 09:56:15 (před 11 roky)
off

abyste se z těch seriálů neposrali

avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 4. 2013 / 10:48:45 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Ano, to jsi uhodl. Jako neciteloný člověk vypadáš.
A evidentně je ti tématika s vymytejma dětma asi hodně blízká, jinak bys snad nic takového neřekl. Fakt je mi z vás na blití. Abyste se kvůli tomu debilnímu seriálu neposrali.

Nevim jestli je mi tematika blizka, ale jako zapletka toho dilu mi to prislo dost genialni. A nelibi se mi, ze na me tady nekdo utoci se slovy, ze sem hyena, vymitej mozek a podobne, kdyz sem pouze rekl, ze mi vadi to presouvani serialu (kdyz misto toho dilu daji spravodajstvi tak budiz, ale kdyz to stahnou jenom proto, ze se to podoba skutecne udalosti tak mi to prijde prehanene), narozidl od jinych, kteri se tu zacali navazet do Americkeho lidu atp.

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
21. 4. 2013 / 11:31:17 (před 11 roky)
off
Shppen napsal(a):

Nevim jestli je mi tematika blizka, ale jako zapletka toho dilu mi to prislo dost genialni. A nelibi se mi, ze na me tady nekdo utoci se slovy, ze sem hyena, vymitej mozek a podobne, kdyz sem pouze rekl, ze mi vadi to presouvani serialu (kdyz misto toho dilu daji spravodajstvi tak budiz, ale kdyz to stahnou jenom proto, ze se to podoba skutecne udalosti tak mi to prijde prehanene), narozidl od jinych, kteri se tu zacali navazet do Americkeho lidu atp.

Co na tohle říct? Citoval tu někdo tebe? Potrefená husa...

avatar uživatele
puf-muf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 4. 2013 / 11:42:44 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Tak se prosím tě příště podobných necitlivých komentářů zdrž, když si je potom ani nedokážeš obhájit.

Napísal som toto:
Američania sú njväčší pokrytci,robia bordel po celom svete a ked si zorganizujú aj niečo doma,tak je stoho naj tragédia sveta.Televízie ako správny vlastenci sa chcú priživiť na tej vlne,preto tak blbnú.

Američania sú njväčší pokrytci,robia bordel po celom svete.
Ano máš pravdu je to necitlivé,doma bojujú proti terorizmu a inde ho podporujú.Vojensky napádajú iné štáty pre svoje záujmy.

naj tragédia sveta
V ten deň sa stali aj iné tragédie.

Televízie ako správny vlastenci sa chcú priživiť na tej vlne,preto tak blbnú.
Je to necitlivé,ale tevíziam ide v prvom rade o zisk.

Cílem korektnosti má být šíření tolerance a vzájemného respektu, ve skutečnosti však vytváří kulturu pokrytectví a rozněcuje nenávist.
avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
21. 4. 2013 / 12:02:28 (před 11 roky)
off
haroska napsal(a):

Co na tohle říct? Citoval tu někdo tebe? Potrefená husa...

Pokud vim, tak si necitovala nikoho a mluvila ke vsem tady, coz zahrnuje i me. Takze nechapu proc bych byl potrefena husa...

avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
21. 4. 2013 / 17:36:48 (před 11 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Já nechtěla být sprostá, tak jsem nic nepsala, ale na tohle reagovat musím. Jako někdo, kdo studuje už kolik let ekologii tohle asi nepřekousnu. Ale věř mi, že kdyby byla polovina světa v nukleární válce, tak by ti to jedno rozhodně nebylo, pravděpodobně bys natáhl brka taky. Větší klíčovinu jsi vypustit vážně nemohl.

Určitě bych vymyslel větší pí*ovinu kdybych se snažil. Ale bylo to jen záměrné přehánění. :) Mám velmi přesnou představu jak by to vypadalo, protože konkrétně tohle mě kdysi docela zajímalo. Nicméně to je vedlejší.

Osobně mě nejvíc zajímaly reakce na to co napíšu. Málokdy píšu věci "jen tak". Rozhodně ne tohohle druhu.

V Bostnu umřeli 3 lidé a zraněných bylo něco okolo 130. Pokud máme věřit médiím. Což mimochodem je docela málo na teroristický útok s dvěma bombama, obzvlášť vzhledem k typu bomb. Možná to jen neuměli, možná měl někdo štěstí a možná to vůbec nebyla náhoda. Nu konspirační teorie stranou.

Předpokládám, že lidé ví, že v Syrii je "nějakej konflikt". Podle zpráv z ledna tam umřelo asi tak 60.000 lidí. Aktuálně bude ten počet určitě vyšší, neb se to nijak nelepší. Dejme tomu, 60.000 lidí, což je tak asi 20.000x víc než v Bostonu. Že to nejde srovnávat? Vážně?

Syrie byla do nedávné doby normální civilizovanou zemí. Bohužel ke smůle těch co tam žijí, tam vládne klasický krutopřísný diktátor, kterému je vcelku jedno koho zlikviduje. Zde - http://www.worldpressphoto.org/awards/2013 najdete několik ilustračních fotek, jak ze Syrie, tak z dalších zemí, kde je zrovna tak trošku válka. WPP je v podstatě soutěž hyen, ale na tohle je to docela užitečné. Řekněme k získání perspektivy. Slušná řádka mrtvol a zraněných, že?

Mimochodem je tam válka od 15. dubna 2011. Prakticky dodneška. A teď zásadní otázka..

Koho to zajímá?

Dle událostí, které se staly a hlavně těch, které se nestaly, bych řekl, že zřejmě nikoho. Prostě nějaká válka, umíraj nějaký lidi, snaží se porazit ujetýho diktátora. Normálka, že. Koho to nakonec zajímá. Nějaká válčička, daleko od nás. A zpět k našemu tématu.

Jaký vliv měla válka v Syrii na seriály a jejich obsah? Žádný, maximálně občas nějaká zmínka (mam za to, že v Nikitě, NCIS:LA možná). A proč? Nu, protože vždycky je na světě někde nějaká válka, vždycky někde umírají nějací lidé. Jak už to tak ve válkách bývá, dost často nevinní. Obtěžoval se nějaký seriál ukázat hrůzu takové války proti diktátorovi, kterého není možné bez pomoci zvenčí porazit? Pokud ano, nevšiml sem si. Rozhodně ne v nedávné době..

Invaze USA do Afghanistánu nebyla problém, do Iráku taky ne. A co takhle pomoct Syřanům proti jednomu ujetému diktátorovi? Ne? No tak ne, stejně co tam je. Jen lidi, žádná ropa a tak. Asi ani drogy se tam nevyrábí. Ani ty terroristi odtamtud nejezdí na dovču do USA. Prostě nic.

Ovšem když v USA bouchne nějaká bomba, zabije tři celé lidi, tak je to horror. Katastrofa. Tragédie. Kolik lidí umře v ČR na silnici skoro každý den? Koho to zajímá.. Řek bych, že třeba pozůstalé docela ano, ale jinak? Přestanou kvůli tomu vysílat Top Gear? Asi ne, že.

Takže shrnuto a podtrženo, když bouchne bomba v "civilizované" zemi a umřou celý tři lidé, je to děsná tragédie. Když bouchne bomba v zemi, která přestala být civilizovaná asi tak předloni, vlastně se nic moc neděje. I kdyby u toho umřelo lidí sto.

Kvůli prvnímu se v jednom městě kompletně zastaví život, policie vytáhne do boje s terrorem prostředky, které mi připomněli spíš nacisty (ale budiž, je to funkční metoda). Nakonec teda toho teroristu chytnou a policisté jsou děsný hrdinové. Protože ehm, honili nebezpečného, krvácejícího 19ti letého terroristu. Kterého nakonec našel nějakej normální týpek na zahrádce ve své lodi, protože krvácel všude okolo. Jaj to je fakt námět k oslavě, hlavně těch policajtů, protože jsou to hrdinové, že..
A co se stalo v Allepu, když bouchla bomba? Nic, jen se muselo uklidit víc mrtvol. Nikoho to ne*re, protože jsou to prostě oběti války no. Nějaký děti a tak.

No hlavně, že sme si všichni rovní, na světě je krásně, všude je cítit pravda, láska a přátelství. Nu a z úcty k obětem teda hlavně nesmíme vysílat nic kontroverzního, protože.. proč vlastně? Nj. vlastně je to tragédie, umřeli celý tři lidi, národní smutek, národní veselí po chycení terroristů. Prostě musíme být politicky korektní. Šak je to tragédie..

PS: Jestli myslíte, že sympatizuju s jakýmikoliv terroristy, tak jste vadný. Jestli myslíte, že mi ten útok v Bostonu nepřijde smutnej, tak jste též vadný. Jen se omlouvám, ale moje vidění světa není až tak mediálně zmasírované a černobílé, jak by některým vyhovovalo.

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
21. 4. 2013 / 19:48:26 (před 11 roky)
off

Mescalamba: Ve všem máš pravdu, jen jsi neměl v první řadě psát nic o nukleární válce, případně jsi to měl vysvětlit.
A Američani jsou jací jsou, tak prostě reagují na svá neštěstí.

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 1x | Naposledy: 21. 4. 2013 / 19:49:40
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
21. 4. 2013 / 20:23:50 (před 11 roky)
off

Ale tady nikdo nedělal z Amíků chudáky a nepsal, že nikde na světě to není horší. Že jsou Američani hysterky a že zavírají oči před veškerými problémy, krom těch svých, už je notoricky známá věc. Jen mi přijde strašně smutný, že proto, že nevysílají seriál se tu vztekáte stylem "aby se neposrali". Pořád umřeli lidi a byl to prostě masakr...

avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
22. 4. 2013 / 19:26:26 (před 11 roky)
off

Tak já myslím, že je zbytečné se hádat. Spíš by stálo za zamyšlení, proč vůbec na taková témata točí (jak u seriálů, tak u filmů), když se to pak bojí odvysílat, aby nedošlo k "veřejnému pohoršení"? Tohle osobně já nechápu, protože buď tedy se rozhodnu nějaké takové téma "otevřít" a stojím si za tím a nebo prostě to netočím. Ale natočit to a pak to jako "gesto dobré vůle" neodvysílat mi přijde na hlavu postavené.

avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
22. 4. 2013 / 21:06:36 (před 11 roky)
off
VanThomass napsal(a):

Tak já myslím, že je zbytečné se hádat. Spíš by stálo za zamyšlení, proč vůbec na taková témata točí (jak u seriálů, tak u filmů), když se to pak bojí odvysílat, aby nedošlo k "veřejnému pohoršení"? Tohle osobně já nechápu, protože buď tedy se rozhodnu nějaké takové téma "otevřít" a stojím si za tím a nebo prostě to netočím. Ale natočit to a pak to jako "gesto dobré vůle" neodvysílat mi přijde na hlavu postavené.

Dobrá úvaha.

Ono se ve skutečnosti žádné veřejné pohoršení nevyskytuje. Když vemu v úvahu třeba jeden nedávný díl Nikity (With Fire název epizody), tak mě překvapilo, že to vůbec odvysílali, neb teroristi v tomhle případě nejsou zrovna černobílé osoby (i když ne kdovíjak propracované).

Myslim, že je to kombinace pokrytectví a snahy "projevit účast". Která je nakonec všem pozůstalým stejně ukradená, protože tohle nikdy ničemu nepomůže.

Jinak na Hannibala ani nekoukam. :)

avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 4. 2013 / 13:42:11 (před 11 roky)
off
Mescalamba napsal(a):



Osobně mě nejvíc zajímaly reakce na to co napíšu. Málokdy píšu věci "jen tak". Rozhodně ne tohohle druhu.

Citace záměrně zkrácena, každý si může kompletní text vyhledat výše. Promiň, ale tvůj úvodní příspěvek v této diskuzi je zcela jednoznačná ukázka lidského hnoje. Tohle mi přijde jako snaha dát mu hlubší význam. Možná jsem se ti chytil na vějičku, možná ne, nezajímá mě to. Ale hnůj hnojem zůstane, ať mu podsuneš jakýkoliv smysl.

Zima se blíží...
Editováno: 1x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 13:42:40
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
23. 4. 2013 / 16:28:50 (před 11 roky)
off
Hlawoun napsal(a):

Citace záměrně zkrácena, každý si může kompletní text vyhledat výše. Promiň, ale tvůj úvodní příspěvek v této diskuzi je zcela jednoznačná ukázka lidského hnoje. Tohle mi přijde jako snaha dát mu hlubší význam. Možná jsem se ti chytil na vějičku, možná ne, nezajímá mě to. Ale hnůj hnojem zůstane, ať mu podsuneš jakýkoliv smysl.

:) Fascinuje mě schopnost lidí žrát všechny tyhle události jak jsou jim servírovaný. Absolutně žádné vlastní myšlení. Možná proto rád občas rejpnu do vosího hnízda.

Máš svobodu myslet si co chceš, rozhodně Ti jí brát nebudu. Na to ostatně stačí média a vlastní vůle se té svobody myšlení vzdát.

Závěrem shrnu svůj názor - měnění pořadí epizod, či jejich vysílání/nevysílání v závislosti na skutečném světě je pitomost a pokrytectví.

A stát který se o svět "zajímá" jen když se mu to hodí ode mne dostane zpět přesně to co dává světu. Tedy zájem jen když se mi to bude hodit. Mimochodem, stát je tvořen lidmi. Ne nějakou abstraktní jednotkou, jak by někteří rádi věřili. To se týká i toho našeho.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 16:33:21
avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 4. 2013 / 21:52:11 (před 11 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

:) Fascinuje mě schopnost lidí žrát všechny tyhle události jak jsou jim servírovaný. Absolutně žádné vlastní myšlení. Možná proto rád občas rejpnu do vosího hnízda.

Máš svobodu myslet si co chceš, rozhodně Ti jí brát nebudu. Na to ostatně stačí média a vlastní vůle se té svobody myšlení vzdát.

Ve svém věku už jsem toho prožil dost, abych nebyl závislý na tom, co mě kdo "servíruje" a dokázal si vytvořit vlastní názor na to, že terorismus je svinstvo největšího kalibru, nezávisle na tom, zda k němu dojde v Anerice, Evropě nebo kdekoliv jinde na světě a "odskáče" to jeden člověk nebo tisíce.

Mescalamba napsal(a):

A stát který se o svět "zajímá" jen když se mu to hodí ode mne dostane zpět přesně to co dává světu. Tedy zájem jen když se mi to bude hodit. Mimochodem, stát je tvořen lidmi. Ne nějakou abstraktní jednotkou, jak by někteří rádi věřili. To se týká i toho našeho.

Souhlasím s tebou, že Američani jsou pokrytci. Ty se svým tvrzením dostáváš na jejich úroveň a tím, co jsi napsal ve svém prvním příspěvku o nujkleární válce, je daleko překonáváš. To je prostě myšlenkový hnůj.

Mescalamba napsal(a):

Závěrem shrnu svůj názor - měnění pořadí epizod, či jejich vysílání/nevysílání v závislosti na skutečném světě je pitomost a pokrytectví.

To si můžeš myslet, máš samozřejmě právo na vlastní názor, neberu ti to, stejně jako ty mně, a nebo to může být, jak tu psal/a corine, milé gesto lidem, kterým nějaká tragická událost převrátila život naruby. Jde o vyjádření podpory.
Nejsem tak naivní, abych si myslel, že šéfům televizí jde někdy o něco jiného než o peníze. Občas se ale spojí správné gesto s "užitečným/výdělečným", a v tomto případě rozhodně "nebezpečí" zisku nemá být tím, co by tomuto gestu mělo zabránit.

Závěrem upozorňuju, že jsem si vědom změny pořadí ve tvých citacích, snad to není velký prohřešek. V životě bych se nepustil do této debaty, nebýt tvého prvního prohlášení o nukleární válce. To je podle mě ukázka hodně velké ubohosti. Nemluvě o snaze dát tomu potom rádoby psychologický podtext.

Zima se blíží...
Editováno: 2x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 21:54:39
avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
23. 4. 2013 / 22:42:39 (před 11 roky)
off

Poslední přídavek..

Kdyby to co já napsal američan, jak bys to bral? :)

Jo jsem zlý a občas navíc asi poněkud kryptický.. Holt svět je takovej, někdo takovej bejt musí.

avatar uživatele
Hlawoun
Uživatel od první verze | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 4. 2013 / 23:08:41 (před 11 roky)
off
Mescalamba napsal(a):

Poslední přídavek..

Kdyby to co já napsal američan, jak bys to bral? :)

Jo jsem zlý a občas navíc asi poněkud kryptický.. Holt svět je takovej, někdo takovej bejt musí.

Úplně stejně. Jen by mě to tak nepřekvapilo a nezklamalo. A použiju tvou logiku (se kterou souhlasím): stejně jako stát i svět tvoří lidi...
P.S.: Neuznávám Darwina.

Zima se blíží...
Editováno: 2x | Naposledy: 23. 4. 2013 / 23:10:47
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
27. 4. 2013 / 17:57:17 (před 11 roky)
off

Bývávalo, že se kvůli Olympijským hrám zastavovaly války. Ve starověku. V období moderny a postmoderny se kvůli válkám, živlovým katastrofám a jiným odkládá zábava. Každý podle toho, co se jeho dotkne. Když zemřel Havel, většina našich televizí program úplně změnila. Radikálně. Nevidím nic pokryteckého na tom, že se tato změna nedotkla například USA. Tak to prostě je. Svět je velký a každý den se v něm děje spousta ošklivých věcí. Některé se nás dotknou víc a jiné míň, některé nás v ničem neomezí a jiné ano. Každý to tak má a každý to tak dělá. Jinak to prostě ani nejde. Alternativou by bylo věnovat se výhradně katastrofám a nějaké ty seriály zrušit úplně. Nikdo vám nebrání to začít praktikovat, pokud to tak cítíte.

Já už tu nejsem!
Editováno: 1x | Naposledy: 28. 4. 2013 / 01:25:53