Diskuze k článku Smrt hlavní hvězdy: Jak se seriály vypořádávají s tragédií
avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
16. 7. 2013 / 12:03:51 (před 11 roky)
off

pokial viem, 8 Simple Rules malo 3 serie :))

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Kroupenka
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 7. 2013 / 12:10:15 (před 11 roky)
off

jak znám Glee a jeho tvůrce tak to tipuju na výmluvy. Tipla bych to tak že to Finn opět zkusí v armádě, uspěje a tak ho pošlou do zahraniční na nějakou misi.

avatar uživatele
Katie_s128
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
16. 7. 2013 / 12:11:56 (před 11 roky)
off

No jelikož bylo glee obnoveno rovnou na 2 serie, myslím, že se pouze přepíše scénář. Nevím jestli nechají Finna umřít nebo ho pouze uklidí, spíš se ale přikláním k té druhé možnosti. Finn už ve čtvrté serii měl méně prostoru. Jelikož i Puck se v další serii vyskytovat nebude, myslím, že celou linii s vysokou jednoduše vyškrtnou. Budou o něm mluvit a vždycky bude nějaká výmluva proč nedorazil - zkoušky atd.Pevně doufám, že seriál nezruší, to by si Cory sám nepřál:)

avatar uživatele
El Jay
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 7. 2013 / 12:18:36 (před 11 roky)
off

8 Simple rules byl můj oblíbený seriál, a při začátku druhé série, kdy řekli, že je mrtvý, jsem Johna Rittera oplakal...

avatar uživatele
emily84
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 7. 2013 / 12:20:33 (před 11 roky)
off

U Glee je hl. problém že seriál stál vlastně na vztahu Finna a Rachel ( byla to taková jistá základna, která tam je od začátku). A další otázka je, Jak to vezme Lea Michele - hraje hl. postavu a byla i životní partnerka Coryho.(hodně lidí je přesvědčeno že ze seriálu odejde) Momentálně se zhroutila z jeho smrti. A to se mělo začít natáčet

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 7. 2013 / 12:26:59
avatar uživatele
Airasza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
16. 7. 2013 / 12:40:59 (před 11 roky)
off
emily84 napsal(a):

U Glee je hl. problém že seriál stál vlastně na vztahu Finna a Rachel ( byla to taková jistá základna, která tam je od začátku). A další otázka je, Jak to vezme Lea Michele - hraje hl. postavu a byla i životní partnerka Coryho.(hodně lidí je přesvědčeno že ze seriálu odejde) Momentálně se zhroutila z jeho smrti. A to se mělo začít natáčet

Přesně, nebála bych se tolik toho, že se seriál s Coryho smrtí nedokáže vypořádat. Ano, je to velmi smutné, ale myslím, že Finna pošlou pryč a bude vyřešeno.
Větší obavy mám z toho, jak se to vyřeší s Leou, protože ona není ve stavu, kdy by mohla něco natáčet a nikdo neví, jak dlouho bude trvat, než se zase postaví na nohy. Vzhledem k tomu, že už se mělo začít s natáčením jsem opravdu zvědavá, jak to s Leou nakonec bude. Na jejím místě bych se tam nechtěla vrátit...

Proč plýtvat čas na ztracené, život se stejně sebere a půjde dál.
avatar uživatele
mnaulinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 7. 2013 / 12:47:56 (před 11 roky)
off

Dle mého názoru tak na 30% seriál zruší, ale spíše se pokusí o nějaké pokračování. Problém bude ale nějak Finna "odklidit" - pokud se budou vymlouvat, nejsem si jistá, zda to Lea/Rachel unese psychicky - pořád poslouchat a tvářit se, že vlastně jen odjel...možná to tak nevypadá, ale osobně by mi to přišlo dost nemožné. Další možností je, že zmizí i Rachel. Moc by mě to asi ani nepřekvapilo. V tom případě seriálu dávám necelou sérii a nazdar. S možností, že zakomponují jeho smrt moc nepočítám, Glee se vždycky hodně katastrofickým scénářům vyhýbalo a působilo pozitivně a nejsem si jistá, zda by se s tím seriál zvládl poprat. Suma sumárum se tedy obávám, že se Glee blíží ke svému konci :(.

avatar uživatele
Kroupenka
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 7. 2013 / 12:53:00 (před 11 roky)
off
mnaulinka napsal(a):

S možností, že zakomponují jeho smrt moc nepočítám, Glee se vždycky hodně katastrofickým scénářům vyhýbalo a působilo pozitivně a nejsem si jistá, zda by se s tím seriál zvládl poprat. Suma sumárum se tedy obávám, že se Glee blíží ke svému konci :(.

To jsem zapoměla napsat že Glee je považován za veselý seriál takže s tou smrtí jak jsi to napsala souhlasím. Myslím že Glee se přiblížílo svému konci už 4. sérii.

avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 7. 2013 / 13:09:12 (před 11 roky)
off

Budou to mít tvůrci těžké. Dle mého názoru se jim Glee Coryho smrtí v podstatě rozpadlo a už nepůjde dát dohromady ať udělají nebo zkusí cokoliv. :-(

avatar uživatele
blunta
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
16. 7. 2013 / 13:09:45 (před 11 roky)
off

já osobně se přikláním k verzi zrušení seriálu, bez Finna a hlavně bez Rachel už to prostě nebude Glee a pochybuju, že Lea bude chtít natáčet dál :(

Dani ʕ۰ᴥ۰Ɂ
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 116 | Will McAvoy
16. 7. 2013 / 13:10:29 (před 11 roky)
on

Royal Family mělo pouze jednu řadu, Redd Foxx tedy nezemřel během natáčení sedmé série, asi tam mělo být "během natáčení sedmé epizody"...

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 13:12:50 (před 11 roky)
on
mnaulinka napsal(a):

S možností, že zakomponují jeho smrt moc nepočítám, Glee se vždycky hodně katastrofickým scénářům vyhýbalo a působilo pozitivně a nejsem si jistá, zda by se s tím seriál zvládl poprat. Suma sumárum se tedy obávám, že se Glee blíží ke svému konci :(.

Sledujeme ten stejný seriál? :O o.O Páč mi přijde, že se tam nebojí být až přehnaně kontroverzní, viz šikana, teen homosexualita, střílení na školách, rakovina, infarkt, nehoda kvůli psaní sms...

avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
16. 7. 2013 / 13:17:57 (před 11 roky)
off

Vedu vnitřní boj o tom, zda-li by měli dále vysílat. Samozřejmě chci, protože Glee pro mě znamená hodně a nerada bych ho ztratila. Ovšem Finn byl provázán se všemi postavami a především, Cory byl velmi dobrý přítel castu. Z pohledu herců, nevím, jestli by chtěli oni pokračovat..

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Kroupenka
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
16. 7. 2013 / 13:18:45 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Sledujeme ten stejný seriál? :O o.O Páč mi přijde, že se tam nebojí být až přehnaně kontroverzní, viz šikana, teen homosexualita, střílení na školách, rakovina, infarkt, nehoda kvůli psaní sms...

myslím že to mnaulinka myslela tak, že Glee je komediální seriál a nikdy tam nikdo nezemřel (i když měli namále viz. David a Burt) a nikomu se nestal žádný vážný úraz s trvalíma následkama (pokud nepočítám Quinn která pak začala po nohodě znovu chodit).

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 13:22:23 (před 11 roky)
on
Kroupenka napsal(a):

myslím že to mnaulinka myslela tak, že Glee je komediální seriál a nikdy tam nikdo nezemřel (i když měli namále viz. David a Burt) a nikomu se nestal žádný vážný úraz s trvalíma následkama (pokud nepočítám Quinn která pak začala po nohodě znovu chodit).

No mně právě nepřijde, že se jedná o komediální nebo odlehčený seriál, podle mě jsou tam tato témata (na ten pokus o sebevraždu jsem zapomněla!) pravidelně zakomponována a řeší se tam, smrt je stejně vážná jako tyto ostatní... to, že tam zatím nebyla, vůbec nic neznamená, někdo musí být první.

avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
16. 7. 2013 / 13:50:18 (před 11 roky)
off

Smrt i s pohřbem v Glee už byla! Viz epizoda Funeral (2x21), kde umřela sestra Sue, Jean.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
mnaulinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 7. 2013 / 14:53:21 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

No mně právě nepřijde, že se jedná o komediální nebo odlehčený seriál, podle mě jsou tam tato témata (na ten pokus o sebevraždu jsem zapomněla!) pravidelně zakomponována a řeší se tam, smrt je stejně vážná jako tyto ostatní... to, že tam zatím nebyla, vůbec nic neznamená, někdo musí být první.

Ne, že je komediální, ale je veskrze pozitivní. Ať se stane cokoliv negativního, vždy to nakonec dopadne v podstatě dobře. Na nemoci ani nehody se neumírá, všichni se "pouze" poučí a jdou dál. A ano, Suina sestra zemřela, ale aniž bych to chtěla zlehčovat, stejně si myslím, že mrtvá hlavní postava, která tomu dávala ten pozitivní náboj a vedla je, a mrtvá sestra jedné z vedlejších postav se nedají porovnávat. Kdyby umřel někdo jiný !!nedejbože!! (až na Rachel), myslím, že by to právě díky Finnovi ustáli, protože by je z toho vytáhl. Takhle tam ale nezbyl nikdo příliš schopný, kdo by to vedl a dal tomu ten náboj. Aspoň dle mého názoru.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 15:20:40 (před 11 roky)
on
mnaulinka napsal(a):

Ne, že je komediální, ale je veskrze pozitivní. Ať se stane cokoliv negativního, vždy to nakonec dopadne v podstatě dobře. Na nemoci ani nehody se neumírá, všichni se "pouze" poučí a jdou dál. A ano, Suina sestra zemřela, ale aniž bych to chtěla zlehčovat, stejně si myslím, že mrtvá hlavní postava, která tomu dávala ten pozitivní náboj a vedla je, a mrtvá sestra jedné z vedlejších postav se nedají porovnávat. Kdyby umřel někdo jiný !!nedejbože!! (až na Rachel), myslím, že by to právě díky Finnovi ustáli, protože by je z toho vytáhl. Takhle tam ale nezbyl nikdo příliš schopný, kdo by to vedl a dal tomu ten náboj. Aspoň dle mého názoru.

Já nevím. Podle mě Finn skončil ve trojce a loni tam byl jen tak do počtu, nějak zvlášť jsem jeho dějovou linku neprožívala a myslím si, že jeho ztráta nebude pro seriál zas tak nepřekonatelný problém. Ale je fakt, že já jsem nikdy nebyla ten skalní Finchel fanoušek, takže mi nevadí, že s ním Rachel neskončí.

avatar uživatele
Ondrej Onďo Uhliarik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
16. 7. 2013 / 15:22:23 (před 11 roky)
off

Seriál nezrušia (aspoň nie teraz) sú v tom peniaze, zmluvy atď. Doteraz mali napísaný scenár k 10 dielom, momentálne sa všetko škrtá a návrat Lei je nulový

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
16. 7. 2013 / 16:35:04 (před 11 roky)
off

Souhlasím s Ragelly, taky si myslím, že se tam s takovýhlema tématama dokážou poradit. Smrt bohužel do života patří, takže já si myslím, že to do toho zakomponujou. A nebo třeba s tou armádou, teď se jim docela hodí nevysvětlená nepřítomnost na Regionals. Jsem na to zvědavá, ale na konec to nevidím a ani si nemyslím, že by Lea skončila. Na konci první epizody bude nějaký RIP a nebo třeba i nějaká montáž nejlepších okamžiků nebo tak. Každopádně už to nebude ono, i když už neměl tolik prostoru, tak pro něj podle mě měli do budoucna docela velký plány.

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
mnaulinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 7. 2013 / 16:35:43 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já nevím. Podle mě Finn skončil ve trojce a loni tam byl jen tak do počtu, nějak zvlášť jsem jeho dějovou linku neprožívala a myslím si, že jeho ztráta nebude pro seriál zas tak nepřekonatelný problém. Ale je fakt, že já jsem nikdy nebyla ten skalní Finchel fanoušek, takže mi nevadí, že s ním Rachel neskončí.

Když já se hlavně obávám, že bez něj nebude pokračovat ani Lea/Rachel a v tu chvíli máme problém, řekla bych. I když já bych se zase asi dala považovat za Finchel fanouška, přišlo mi, že oni a Blaine s Kurtem ten seriál v podstatě táhnou. Nebo aspoň já na to koukala hlavně kvůli této čtyřce. Nemluvě o kvalitě zpěvu, tam to táhli zcela určitě. Přece jenom mě asi původní složení (série 1-3) více oslovovalo a chytalo za srdce a tak jsem pokaždé jásala, když se zase objevili pospolu. Takhle už nějak nebudu mít na co se těšit. Nemluvě o tom, že se obávám mírně hodně depresivního podtextu a tónu seriálu od nynějška. Nedivím se tomu, ale už si to nebudu moct pustit na zlepšení nálady.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 17:01:33 (před 11 roky)
on
mnaulinka napsal(a):

Když já se hlavně obávám, že bez něj nebude pokračovat ani Lea/Rachel a v tu chvíli máme problém, řekla bych. I když já bych se zase asi dala považovat za Finchel fanouška, přišlo mi, že oni a Blaine s Kurtem ten seriál v podstatě táhnou. Nebo aspoň já na to koukala hlavně kvůli této čtyřce. Nemluvě o kvalitě zpěvu, tam to táhli zcela určitě. Přece jenom mě asi původní složení (série 1-3) více oslovovalo a chytalo za srdce a tak jsem pokaždé jásala, když se zase objevili pospolu. Takhle už nějak nebudu mít na co se těšit. Nemluvě o tom, že se obávám mírně hodně depresivního podtextu a tónu seriálu od nynějška. Nedivím se tomu, ale už si to nebudu moct pustit na zlepšení nálady.

No mě právě docela zarážejí všechny tyhle reakce o tom, jak byl Cory skvělý herec a zpěvák. Protože co jsem tak dřív četla, tak velká část fanoušků ho brala jako slabší článek, nedokonalý výkon jak herecký, tak hlavně hudební. Divím se, že si najednou za tímhle názorem nikdo nestojí. Pro mě show táhne Lea a bez ní by to opravdu bylo v ohrožení. Ale osobně si myslím, že je to profesionálka, bude ten měsíc truchlit, ale pak se otřepe a vrátí se k práci. Zní to sice chladně, ale tak co jiného ji zbyde? Přece nezahodí takovouto možnost. Podle mě si to moc dobře uvědomuje.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 7. 2013 / 17:17:21 (před 11 roky)
off

(viděl jsem jenom snad 1. sérii)Ale neni možnost že by jako Rachel a Finn někam odjeli spolu? a časem by se tam Rachel vrátila.

Go GOATS
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 17:24:17 (před 11 roky)
on
Salem napsal(a):

(viděl jsem jenom snad 1. sérii)Ale neni možnost že by jako Rachel a Finn někam odjeli spolu? a časem by se tam Rachel vrátila.

Myslím, že takhle by to nemohli udělat. Rachel měla konkurz na Broadway a navíc skvěle rozjetou školu, Finn začal chodit na výšku v Ohiu a chtěl být učitelem. Vůbec nebyli spolu.

avatar uživatele
KatyBitch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 7. 2013 / 17:29:19 (před 11 roky)
off

myslím si že nechají umřít i Finna proč by divákům tvrdili že je Finn na dovolený když jeho představitel zemřel. Lea asi taky v prvních epizodách nebude. Důstojné by bylo udělat tribute epizodu na Coryho

"You Find It Offensive, I Find It Funny...That´s Why I´m Happier Than You"
avatar uživatele
emily84
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 7. 2013 / 17:37:37 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

No mě právě docela zarážejí všechny tyhle reakce o tom, jak byl Cory skvělý herec a zpěvák. Protože co jsem tak dřív četla, tak velká část fanoušků ho brala jako slabší článek, nedokonalý výkon jak herecký, tak hlavně hudební. Divím se, že si najednou za tímhle názorem nikdo nestojí. Pro mě show táhne Lea a bez ní by to opravdu bylo v ohrožení. Ale osobně si myslím, že je to profesionálka, bude ten měsíc truchlit, ale pak se otřepe a vrátí se k práci. Zní to sice chladně, ale tak co jiného ji zbyde? Přece nezahodí takovouto možnost. Podle mě si to moc dobře uvědomuje.

Musím souhlasit že Cory nebyl zrovna dokonalý jak ve zpěvu, tak v hraní - to uznávám. Ale vnášel do toho seriálu hodně. Bez něj už to nebude co bývalo. Musím přiznat že nové postavy moc netáhnou a koukám na Glee s tím že se s tím že se Kurt a Blain, Rachel a Finn dají zase dohromady.

Spousta lidí na seriál nepřestalo koukat spíš kvůli této čtyřce. Nové postavy jsem si opravdu nezamilovala. A jak tak všude čtu nejsem jediná. Všichni píšou že Glee mělo skončit 3. sérií a já s nimi souhlasím.

A co se týká Lei tak ta táhne dějovou linku v New Yorku. Na začátku 5. série jsme se měli dozvědět jak dopadl její konkurz. A i když bude hodně velká profesionálka tak min. měsíc jí dávám aby se dala aspoň trochu dohromady (né li déle). Což zpozdí celé natáčení, protože už se mělo začít točit. A nesmím zapomenout že se musí přepisovat scénář, protože bylo vyhlášeno, že se máme v 5. sérii těšit na více děje ohledně Finna a Rachel.

Mám Glee ráda a nějak si ani ve snu nedokážu představit, co si scénáristi s touto pohromou počnou.

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 7. 2013 / 17:39:51
avatar uživatele
emily84
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 7. 2013 / 17:38:42 (před 11 roky)
off
KatyBitch napsal(a):

myslím si že nechají umřít i Finna proč by divákům tvrdili že je Finn na dovolený když jeho představitel zemřel. Lea asi taky v prvních epizodách nebude. Důstojné by bylo udělat tribute epizodu na Coryho

Bylo vyhlášeno že taková epizoda je v plánu.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 18:16:15 (před 11 roky)
on
emily84 napsal(a):

Bylo vyhlášeno že taková epizoda je v plánu.

Tak to jsem nezaznamenala.

avatar uživatele
emily84
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 7. 2013 / 18:39:15 (před 11 roky)
off

tady ti posílám odkaz - doufám že to není porušení nějakých pravidel.

není to oficiální ale řekla bych že to není od věci -(je to slušná drbárna)

http://hollywoodlife.com/2013/07/14/cory-monteith-death-glee-future-rachel-finn/

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 7. 2013 / 18:41:27
avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
16. 7. 2013 / 18:40:28 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

No mě právě docela zarážejí všechny tyhle reakce o tom, jak byl Cory skvělý herec a zpěvák. Protože co jsem tak dřív četla, tak velká část fanoušků ho brala jako slabší článek, nedokonalý výkon jak herecký, tak hlavně hudební. Divím se, že si najednou za tímhle názorem nikdo nestojí. Pro mě show táhne Lea a bez ní by to opravdu bylo v ohrožení. Ale osobně si myslím, že je to profesionálka, bude ten měsíc truchlit, ale pak se otřepe a vrátí se k práci. Zní to sice chladně, ale tak co jiného ji zbyde? Přece nezahodí takovouto možnost. Podle mě si to moc dobře uvědomuje.

Ne všichni jdou po prachách, bože můj, jak můžeš něco takovýho vůbec napsat? Lea možná profesionálka je, ale o dalších se to říct nedá.

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
16. 7. 2013 / 19:48:09 (před 11 roky)
off

Cory byl ve čtvrté řadě už jenom výplní. Kdyby se to stalo dřív, tak je ještě rušení seriálu možné, ale teď ho nezruší. Podle mě Finna v seriálu zabijou. Byl dost významná postava jak v seriálu, tak pro herce, aby ho jenom tak vyškrtli. Podle mě ho uctí tím, že Finna v seriálu zabijou a dopřejou mu důstojný konec. Přeobsazení v tomhle případě určitě nebude. Už kvůli vztahu Coryho a Ley. A co se jí týče, souhlasím s ragelly. Smrt Coryho pro ni musí být děsná, ale nebude kvůli tomu odmítat všechnu práci. Dříve nebo později se otřepe a vrátí se. Neříkám, že v seriálu vydrží až do konce, ale nejméně pátou sérii tam zůstane. Otřepou se z toho všichni. A i když jim ho Glee bude připomínat, tak pochybuju, že někdo ze stálých postav odejde. Otázkou spíše je, kdy se Glee vrátí, protože pochybuju, že budou schopni natáčet tak, aby se premiéra stihla. Spíše si myslím, že začnou vysílat někdy po Vánocích a ta řada bude zkrácená.

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 7. 2013 / 19:49:16
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 19:51:21 (před 11 roky)
on
xtomas252 napsal(a):

Ne všichni jdou po prachách, bože můj, jak můžeš něco takovýho vůbec napsat? Lea možná profesionálka je, ale o dalších se to říct nedá.

Zrovna peníze mě u tohoto názoru nenapadly, ale v podstatě to s tím asi souvisí, prostě má stálou práci. Jasně, že to bude mít těžké, když se na place s Corym potkávala, ale taky nezahodíš svůj rozjetý život, když ti umře blízký, nebo jsem se s tím alespoň nesetkala.

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
16. 7. 2013 / 20:27:09 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Zrovna peníze mě u tohoto názoru nenapadly, ale v podstatě to s tím asi souvisí, prostě má stálou práci. Jasně, že to bude mít těžké, když se na place s Corym potkávala, ale taky nezahodíš svůj rozjetý život, když ti umře blízký, nebo jsem se s tím alespoň nesetkala.

Tak to, že ses s tím nesetkala, ještě moc velkou vypovídací hodnotu nemá. Je ti dvacet a něco a kromě všech seriálů na světě jsi toho ještě moc neviděla. A takhle dobré herečce/zpěvačce se určitě nabídky prací jen pohrnou.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
16. 7. 2013 / 20:32:31 (před 11 roky)
on
xtomas252 napsal(a):

Tak to, že ses s tím nesetkala, ještě moc velkou vypovídací hodnotu nemá. Je ti dvacet a něco a kromě všech seriálů na světě jsi toho ještě moc neviděla. A takhle dobré herečce/zpěvačce se určitě nabídky prací jen pohrnou.

Takže si myslíš, že se Lea do seriálu nevrátí?

avatar uživatele
Thomkl
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
16. 7. 2013 / 21:37:19 (před 11 roky)
off
Airasza napsal(a):

Přesně, nebála bych se tolik toho, že se seriál s Coryho smrtí nedokáže vypořádat. Ano, je to velmi smutné, ale myslím, že Finna pošlou pryč a bude vyřešeno.
Větší obavy mám z toho, jak se to vyřeší s Leou, protože ona není ve stavu, kdy by mohla něco natáčet a nikdo neví, jak dlouho bude trvat, než se zase postaví na nohy. Vzhledem k tomu, že už se mělo začít s natáčením jsem opravdu zvědavá, jak to s Leou nakonec bude. Na jejím místě bych se tam nechtěla vrátit...

Podle me se pojede dal... JE to velka ztrata pro vsechny a hlavne pro Leu, nadruhou stranu je taky prece jen profesionalka a podle toho by se mela zachovat... Je to krute ale je to tak....

Kl.
avatar uživatele
Oce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
16. 7. 2013 / 22:00:46 (před 11 roky)
off

Já si teda myslím, že ačkoli je Glee seriál "zábavný", celé se to nese v duchu konání správných věcí a úcty. A proto si taky myslím, že by mohli přistoupit na úmrtí postavy. Už jen z toho důvodu, aby důstojně uctili památku herce jako takového. Glee se snaží ukazovat jaký život je a bohužel k tomu bude patřit i smrt.

avatar uživatele
mnaulinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 7. 2013 / 22:09:13 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

No mě právě docela zarážejí všechny tyhle reakce o tom, jak byl Cory skvělý herec a zpěvák. Protože co jsem tak dřív četla, tak velká část fanoušků ho brala jako slabší článek, nedokonalý výkon jak herecký, tak hlavně hudební. Divím se, že si najednou za tímhle názorem nikdo nestojí. Pro mě show táhne Lea a bez ní by to opravdu bylo v ohrožení. Ale osobně si myslím, že je to profesionálka, bude ten měsíc truchlit, ale pak se otřepe a vrátí se k práci. Zní to sice chladně, ale tak co jiného ji zbyde? Přece nezahodí takovouto možnost. Podle mě si to moc dobře uvědomuje.

Tak já nevím, možná ho tak velká část fanoušků brala, ale já ho měla vždycky ráda, naopak s postupem času čím dál víc. Profesionálka možná je, ale s jejím talentem může vždycky najít jinou práci/seriál/..., který by jí nepřipomínal Coryho atd. Profesionalita je jedna věc, city druhá a pochybuju, že s tím, jak je už zabezpečená asi, se musí bát o to, aby měla kde bydlet/co jíst, kdyby skončila a hledala si něco jiného.

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
16. 7. 2013 / 22:38:56 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Takže si myslíš, že se Lea do seriálu nevrátí?

Já nevím, ale nepřekvapilo by mě žádné její rozhodnutí. Na mém názoru beztak vůbec nezáleží, tak je to úplně jedno. Já tu herečku neznám a do hlavy jí nevidím, pokud se rozhodne odejít a nechají ji, tak proti tomu neřeknu ani slovo.

avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
17. 7. 2013 / 09:21:21 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Takže si myslíš, že se Lea do seriálu nevrátí?

Já si myslím že Lea určitě odejde ale až po 5.sérii teď to asi nepůjde i když je zdrcená tak se vrátí a tvůrci nějak vymyslí jak ukončit její dějovou linku.Co se týče Coryho/Finna tak tam tipuji smrt nebo ho můžou poslat studovat do Evropy je hodně variant myslím že kdyby Lea odešla už hned teď ze seriálu mohli by to udělat tak že skončili spolu a odjeli pryč ale to je nepravděpodobné.

Návrhů a představ jak to můžou udělat je hodně ale můj tip je že nás stejně nějak překvapí.

avatar uživatele
emily84
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
17. 7. 2013 / 09:39:34 (před 11 roky)
off

Tak vážení jsou venku informace z pitevní zprávy. Jednalo se prý o kombinaci alkoholu a heroinu. Jeho smrt je označena za tragickou nehodu

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
21. 7. 2013 / 00:06:07 (před 11 roky)
off

Takže podle TVLine z rozhovoru s Ryanem Murphym, budou první dvě epizody Beatles tribute, který už byli napsaný a v třetí epizodě se bude řešit Finn.zřejmě úmrtí. A Lea se natáčení účastnit bude a i se zapojuje společně s tvůrci.

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
24. 9. 2013 / 19:08:20 (před 11 roky)
off

já myslím, že kolem toho je zbytečně velký rozruch. seriál tohoto typu může odepsat postavu na 30 různých způsobů. i když uvážím, že narozdíl ode mě to někdo sleduje, stejně mi připadá ošemetnější případ smrti v rizzoli and isles. když v detektivním seriálu někdo umře, vždycky se postavy zapletou do vyšetřování, nemůže prostě odejít, aniž by skočili v čase delší dobu, která pokryje to, jak se postava rozhodla odejít apod.