Diskuze k článku Hej, SerialZoňáci, mám koukat na Agents of S.H.I.E.L.D.?
avatar uživatele
aaaja
Uživatel od první verze | Cool level: 46 | Richard Hammond
25. 9. 2013 / 16:07:52 (před 11 roky)
off

"občas moc rychle a moc odborně mluví, bez titulků nepochytíte vše"

ono občas ani s titulkama :D

There are no cows in space.
avatar uživatele
Adi
Uživatel od první verze | Cool level: 23 | Denholm
25. 9. 2013 / 16:17:38 (před 11 roky)
off

Na tenhle serial se chystam zitra vecer, tak doufam ze mne nezklame :)

"Don't study, be happy!!"
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
25. 9. 2013 / 16:18:10 (před 11 roky)
off

Tak to jsem zvědavá. Snad se k tomu před spaním dostanu, je toho moc. :D
Fruiko nějak zmírnil mé nadšení. :D

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 9. 2013 / 16:18:38
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
25. 9. 2013 / 16:21:47 (před 11 roky)
off

Ač tedy Fruiko seriál lehce shodil, myslím, že opak je pravdou. Už samotný pilot byl naprosto geniální - dialogy akorát, akce, triky, vtip a napětí. Pro mě je tohle jasný favorit nejen letošní sezóny.

Co se týče odborné mluvy u dua Fitz - Simmonsová, tak, ti co znají The Big Bang Theory nebo alespoň nějakou z Kriminálek CSI, myslím, že zas takový problém mít nebudou. :-)

Za mě určitě 100% a vřele doporučuji všem.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 124 | Spartacus
25. 9. 2013 / 16:39:14 (před 11 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Tak to jsem zvědavá. Snad se k tomu před spaním dostanu, je toho moc. :D
Fruiko nějak zmírnil mé nadšení. :D

Tak Smallvilláci budou halekat nadšením, ale mě nikdy Smallville nechytnul, tak jsem trochu odměřenější. Ale na těch 12 mega to fakt nevypadá...

Jinak lepší přirovnání jak Alcatraz jsou Alphas, ale to mě napadlo až teď.

A když zatím většina fanoušků začíná svoje postřehy větou: "Nebylo to dokonalé, ale...", tak to dost taky vypovídá. Ale jak jsem řekl, bude to chtít pár dílů s osudovým verdiktem vydržet.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
Editováno: 2x | Naposledy: 25. 9. 2013 / 16:51:22
avatar uživatele
migthedragon
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
25. 9. 2013 / 17:48:07 (před 11 roky)
off

No nevím jestli tohle má být seriál, který má stát v superhrdinském zpracování proti Arrowovi tak to se tvůrci Arrowa nemají moc čeho bát. Arrow si mě hned získal postavami a jejich zpracování to Agenti se spíše snaží uchvátit různými technologickými kravinami a vtipnými scénami, které by mě asi pobavili víc, kdyby je už několik měsíců předem nepouštěli pořád dokola v podobě trailerů a sneak-peaků.

Časem se to snad zlepší, ale momentálně se obávám, že z toho bude další seriál ve stylu kriminálek, kde díky štěstí/supertechnologii budou chytat záporáky a příběh se bude týkat spíše jen několika dílů ve stylu seriálů jako třeba Castle nebo Grimm.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 9. 2013 / 18:17:56 (před 11 roky)
off
migthedragon napsal(a):

No nevím jestli tohle má být seriál, který má stát v superhrdinském zpracování proti Arrowovi tak to se tvůrci Arrowa nemají moc čeho bát. Arrow si mě hned získal postavami a jejich zpracování to Agenti se spíše snaží uchvátit různými technologickými kravinami a vtipnými scénami, které by mě asi pobavili víc, kdyby je už několik měsíců předem nepouštěli pořád dokola v podobě trailerů a sneak-peaků.

Časem se to snad zlepší, ale momentálně se obávám, že z toho bude další seriál ve stylu kriminálek, kde díky štěstí/supertechnologii budou chytat záporáky a příběh se bude týkat spíše jen několika dílů ve stylu seriálů jako třeba Castle nebo Grimm.

tak štěstí že pouštěly scény jenom z prvního dílu

Go GOATS
avatar uživatele
Alexka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 47 | James May
25. 9. 2013 / 18:38:04 (před 11 roky)
off

Narozdíl od Arrowa, kterej jsem po čtyřech dílech opustila, protože už tak jsem se držela jen silou vůle (postavy jsou mi silně nesympatický), mě tohle dostalo hned prvním dílem.

Jako fanouškovi Whedona mi to udělalo vážně radost a jsem zvědavá, kam to bude směřovat.

A víc hostujících hvězd prosím pěkně! *cough* amy acker & eliza dushku *cough* :D

avatar uživatele
palino
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 9. 2013 / 18:53:22 (před 11 roky)
off

Ja som sa vyhybal sneakpeakom a vidim, ze som dobre urobil :) nebolo to dokonale, ale malo to smrnc. Ja budem v sledovani pokracovat, uvidime, kam nas to zavedie.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
25. 9. 2013 / 19:03:03 (před 11 roky)
off
Alexka napsal(a):

Narozdíl od Arrowa, kterej jsem po čtyřech dílech opustila, protože už tak jsem se držela jen silou vůle (postavy jsou mi silně nesympatický), mě tohle dostalo hned prvním dílem.

Jako fanouškovi Whedona mi to udělalo vážně radost a jsem zvědavá, kam to bude směřovat.

A víc hostujících hvězd prosím pěkně! *cough* amy acker & eliza dushku *cough* :D

Amen to that. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 9. 2013 / 20:10:33 (před 11 roky)
off

Na pilot se velice těším a pevně doufám, že rovněž jako fanoušek Josse Whedona to bude jeden z nejlepších seriálů této sezony.

spike
avatar uživatele
channina
Uživatel od první verze | Cool level: 133 | Jackson 'Jax' Teller
25. 9. 2013 / 20:25:12 (před 11 roky)
off

Tak dokoukáno a asi se musím přiklonit spíš k Fruikovi. Něco mi na tom vadí, ale nedokážu přesně určit co. Možná to, že na to, že to má být o akčních hrdinech (rozuměj od slova akce), až moc tam mluví. A chybí mi tam někdo, kdo mě hned na první pohled zaujme, ať už příběhem, vzhledem (tak jsem povrchní, bóže) nebo humorem. Ale takových 70% bych tomu dala, možná se to kapku vyšvihne :)

What's meant to be, eventually will be.
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
25. 9. 2013 / 20:45:08 (před 11 roky)
off

Na seriál jsem se těšila jak malá, a nezklamal, uvidíme do budoucna. Ale já si osobně myslím že je dobré předtím vidět, alespoň Avengers, věci budou dávat větší smysl a Iron Man 3, asi taky nebude od věci. Ono asi to úplně nevadí, když jste to neviděli.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 9. 2013 / 20:47:32 (před 11 roky)
off

No teda nevím, ale to že film není vázaný na film není až tak moc pravda. Bylo tam docela dost narážek a nejen na Avangers, ale i na Ironmana, přesněji na třetí díl. Ano pilot je dívatelný i bez shlédnutí těchto filmů, ale asi nebude úplně vše chápat. Sám upřímně doufám že se objeví i někteří hrdinové z Marvel světa, je jich i dost takových co jsou poměrně civilní.

Ajam
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 9. 2013 / 20:48:33 (před 11 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Na seriál jsem se těšila jak malá, a nezklamal, uvidíme do budoucna. Ale já si osobně myslím že je dobré předtím vidět, alespoň Avengers, věci budou dávat větší smysl a Iron Man 3, asi taky nebude od věci. Ono asi to úplně nevadí, když jste to neviděli.

Tak vidím že jsem svůj příspěvek psal moc pomalu :-D

Ajam
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
25. 9. 2013 / 20:55:50 (před 11 roky)
off

Ako čitateľ a celkom znalec marvelu som sa na to tešil, ale bolo to sklamanie. Sklamanie ako seriál zo sveta Marvelu, s iným názvom a prostredím by to bolo v pohode - presne ako tu spomínali Alphas. Snažili sa uspokojiť tých čo marvel poznajú, aj tých čo nie - nevyšlo ani jedno. Všetci sa pri adaptáciách extrémne boja toho, že prílišné predstavenie reálií komiksu/knihy/hry odradí neznalých. Ale veď pre boha nemusia začať s tým, že nič nevysvetlia a začnú proste debatovať o niečom, čo poznajú len čitatelia komiksu. Môžu to tam zahrnúť, ale všetko nanovo a postupne predstaviť, rovnako, ako keď nejaký seriál vytvára svoju vlastnú históriu.

Marvel má aj mnoho slabých hrdinov, v zmysle slabých oproti takému Hulkovi, či Thorovi, takže mohli nejakých zahrnúť, čo by nebolo náročné ani na efekty, ani na príbeh. Že spomenú Stark Tower, či Projekt Pegasus je síce pekné, ale príbeh zo sveta Marvelu protrebuje rozhodne niečo viac. Či už nejakého hrdinu spolupracujúceho s tímom SHIELDu, alebo darebákov. Darebákov tam majú tiež ako maku. Nie dávať jednorázových típkov bez náväznosti na svet Marvelu, alebo obyčajných ľudských zločincov. Dúfam, že aspoň tí zločinci pracujú pre Marvelácku zločineckú organizáciu z ktorých si tiež môžu vyberať.

Marvel má väčšinou príbehy na 3-6 dielov komiksu. Iste, keď sa to natočí, ide to rýchlejšie, ale celkovo sa zdá, že to bude čisto epizódny seriál. Jedna epizóda, lapenie jedného darebáka, alebo zabránenie jednej katastrofy a ide sa ďalej. Dvoj, troj dielne príbehy by boli omnoho lepšie. takáto epizódnosť môže fungovať v kriminálkach (kde tiež Killing, či Dexter vystupujú z priemeru práve kvôli tomu, že majú príbeh na dlhšie)ale pri tomto to znižuje kvalitu celého seriálu. Previazanosť bude len so záhadou oživenia Clusona ako osobný motív/záhada a samozrejme zlá organizácia, ak ju teda nerozbijú za pár dielov a nevrhnú sa na niečo iné.
Rozhodne by mali využiť to čo poskytuje svet marvelu a začať to budovať v seriálovej podobe, pretože samotné jadro seriálu - tím agentov, obyčajných ľudí, likvidujúci hrozby nižšej úrovne (na vyššie majú Pomstiteľov) - pôsobí popri iných seriáloch podobného typu (Alphas, Heroes, Grimm, Fringe) veľmi tuctovo.
A keď chcú tak veľa kecať, nech spravia epizódu na 55 minút, ako Games of Thrones. 40 minút čistej akcie tiež nepotrebujem, nemám 8 rokov, ale nejaké vyváženie by tam malo byť.

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
25. 9. 2013 / 21:33:54 (před 11 roky)
off

Bála jsem se, že po tom, jak jsem se na Agenty těšila, budu zklamaná, ale nejsem. Teď se bojím, že jak jsem nadšená z prvního dílu, další mě zklamou, tak uvidíme. Každopádně první díl mě dokázal upoutat. Nenudila jsem se, narozdíl od Fruika jsem naopak ráda, že 40 minut prožvanili, akční scény mě bavily, Skye i Ward jsou sympatičtí, což je důležité. Hlavně Skye má super hlas a její voiceover mě hned na začátku nadchnul. Souhlasím, že rozpočet asi museli mít velký.
Já jsem prozatím spokojená. Doufám, že to tak vydrží i nadále :)

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
25. 9. 2013 / 22:01:04 (před 11 roky)
off

Zatím zklamání po té letní reklamní pasáži. Přijde mi to jako málo muziky za hodně peněz, ale těžko soudit celý sriál podle jednoho dílu. A jestli se tenhle seriál bude vydávat směrem 1 díl = 1 zločinec či problém k řešení, tak je to podle mě úplně špatně. Takže skóre je zatím jasné: DC > Marvel :-)

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
25. 9. 2013 / 23:44:42 (před 11 roky)
off

Asi nikoho nepřekvapí, že mě se Agents of S.H.I.E.L.D taky po první epizodě líbí a to hodně. Bavil jsem se víc než dobře a ty hlášky a Whedonuv humor mě prostě nikdy neomrzí a pevně věřím, že kvalita dalších dílů bude jen lepší. Osobně bych byl raději, kdyby se postupně vyprofilovala nějaká ucelená zápletka a dějová linka propletená celou sérii ale nejsem ani prosti epizodním dílům.
Postavy si mě získali už po pár minutách a osobně doufám, že se jejich charaktery postupně rozvinou a posunou podobně nečekaně tak jako v Buffy nebo v dalších seriálech Josse Whedona tak aby si je divák mohl skutečně zamilovat a přirostli mu díky tomu k srdci.
PS: Osobně doufám, že se časem dočkáme i muzikálové epizody. :-D

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 9. 2013 / 23:45:52
avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
26. 9. 2013 / 00:20:02 (před 11 roky)
off

Tak mě si S.H.I.E.L.D. získal od prvního dílu! Musím se přiznat že jsem očekával přesně něco takového skvělá akce,Whedonův humor,skvělí agenti Coulson a Hillová a co se týče děje na začátek dobrý a věřím že díl od dílu to půjde ještě nahoru.
Hodně velké + má seriál za sympatické nové tváře hned si mě získali.
Suma sumárum za mě má pilot 100%! Prostě splnil svůj účel :-)

avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
26. 9. 2013 / 01:01:47 (před 11 roky)
off

Na rovinu říkám, že jsem se na Agents of S.H.I.E.L.D vážně těšil a sledoval každý vypuštěný trailer. Nebylo to jen kvůli oblíbenému univerzu Marvel, ani kvůli tomu, že zbožňuji Arrowa a chci další seriály z nějakého komiksového univerza. Ale spíše kvůli Jossu Whedonovi, jehož Avengers považuji za nejlepší Marvelácký film a Firefly je vážně nejlepší sci-fi seriál, co kdy byl natočen. Ale bohužel, mě seriál trošku zklamal. Vážně jsem očekával velkou akci, parádní vtipy s Coulsonem, nadějné řeči a několik zápletek, od kterých se bude moci seriál dál odvíjet. Ale bohužel, i když je Agent Coulson úžasnou postavu a Cobie Smulders se tam skvěle hodí, pilotu něco šíleně chybí a něčím se až příliš přehání. A přehání se technologií, která je zde vážně sci-fi a je tak moc neuvěřitelná, až je to k smíchu. Dále se zde šíleně přehání s klišé, které je vidět snad v každé scéně a bohužel to nefunguje ani jako legrace. Naopak tomu chybí spád, akce, příběh a zvraty. Bylo mi jasné, že postavy si oblíbím hned během pilotu, to Whedon umí, ale postavy nejsou jediná věc, kvůli které budu seriál sledovat, takže doufám, že se seriál zlepší a dá nám do budoucna pořádný příběh a ne nějaký epizodní seriál o chytání padouchů. Pilot rozhodně nenaplnil očekávání a v této seriálové sezóně spíše zklamal. Dávám 60% za dialogy, vtipné momenty, postavy a za Whedona, ale doufám, že se seriál mnohem zlepší a budeme pak prosit o další sérii.

avatar uživatele
Sovička
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
26. 9. 2013 / 13:00:50 (před 11 roky)
off
avatar uživatele
aaaja
Uživatel od první verze | Cool level: 46 | Richard Hammond
26. 9. 2013 / 13:17:43 (před 11 roky)
off

Bylo to na muj vkus trochu ukecanější, ale mam pocit, že všichni čekali další Avengers a super seriál, což je trochu nereálný, a teď žbrblaj... Je to Whedon jako vyšitej, já jsem spokojená. Jdu si chrochtat někam do rohu a vy si teda radši koukejte na Arrowa.

There are no cows in space.
avatar uživatele
Nemrtvej
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
26. 9. 2013 / 13:58:42 (před 11 roky)
off
Carljack napsal(a):

... A přehání se technologií, která je zde vážně sci-fi a je tak moc neuvěřitelná, až je to k smíchu...

Nechci znit utocne, jen bych se chtel zeptat, co ti konkretne na techach v SHIELDu prijde ujete sci-fi? Krome Loly, ale to je jasna narazka na Capa.

avatar uživatele
janakulka
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
26. 9. 2013 / 14:30:24 (před 11 roky)
off

Prišlo mi to ako nejaký diel Eureky alebo Warehouse 13, žiadny WAU efekt som bohužiaľ nepocítil, ale asi boli po Avengers moje očakávania privysoké...

avatar uživatele
Sagi
Uživatel od první verze | Cool level: 32 | Debra Morgan
26. 9. 2013 / 21:50:59 (před 11 roky)
off

No tak tohle jsem vážně nečekal. Na pilot to vážně nebylo nic moc a kdybych se na ten seriál netěšil a nevěřil, že se to snad s dalšími díly zlepší, tak bych ho asi hned po pilotu odepsal. Zatím to vidím na takových 60%. Nevím, jestli za to můžou Avengers, ale od začátku jsem věděl, že nepůjde o Thora, Iron Mana a další. Pilot má zaujmout, přinést něco nového, ale zatím nic takového nevidím. Doufám v lepší zítřky.

Sagittario
avatar uživatele
anjoa
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
26. 9. 2013 / 22:09:20 (před 11 roky)
off

Začnu asi takhle: pilot se mi líbil, ale...
Po té reklamní masáži jsem tak trochu zklamaná. Doufala jsem, že to nebude seriál ve stylu 1 příběh - 1 epizoda, a zatím vypadá, že to tak bude. Kromě Skye mě nikdo ani moc nezaujal ať už vzhledem (ó ano, jsem taky tak povrchní:-) nebo příběhem.
A to jsem vážně jediná, komu to geekovské duo v pilotu nepřišlo roztomilé, ale spíš otravné?

avatar uživatele
Mescalamba
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
27. 9. 2013 / 00:55:10 (před 11 roky)
off

Ušlo to..

..ale Sleepy Hollow u mě zatím vede z hlediska pilotů.

avatar uživatele
harmonica
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 9. 2013 / 15:03:48 (před 11 roky)
off

Souhlasím s Fruikem a se zbytkem který pilot moc/vůbec nenadchnul. Za ty peníze, to bylo kliše,kliše a žáden wow effekt. Člověk ani necítil nějaké napětí, že by se nemohl odlepit od obrazovky. Ale dám tomu pár epizod a pak se uvidí.

avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
27. 9. 2013 / 15:37:44 (před 11 roky)
off
Nemrtvej napsal(a):

Nechci znit utocne, jen bych se chtel zeptat, co ti konkretne na techach v SHIELDu prijde ujete sci-fi? Krome Loly, ale to je jasna narazka na Capa.

No hlavně na konci Lola a pak na začátku - běžná výbavička agenta? + Vyjíždějící krb (ok máme tu Men in Black) a celkově mi ten pilot přišel, že se snažily ukázat jakou veškerou techniku mají... skutečně si to mohli nechat na další díly a né nám vše představit v pilotu, pak už se člověk nemá na co těšit - postavy už známe všechny, techniku také a příběh bude epizodní? No super, tohle jsme vááážně chtěli WHEDONE...

avatar uživatele
Nikuska181
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
27. 9. 2013 / 16:17:02 (před 11 roky)
off

Mňa to celkom sklamalo. Asi kvôli tomu veľkému nadšeniu okolo toho. Čakala som viac akcie a niekedy som aninestíhala chápať čo hovoria, ako rýchlo hovorili. Ale vtipné to bolo dosť a to si cením. U mňa 70% s tým, že dám ešte pár dielom šancu a uvidím, či budem pokračovať v sledovaní.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
27. 9. 2013 / 21:49:18 (před 11 roky)
off

Superhrdinské a přetechnologizované seriály zrovna dvakrát nemusím, ale tohle se mi náhodou docela líbilo. Akorát to, že člověk, co nezná Avengers tomu taky bude moct rozumnět, to říkají beztak jenom ti, co je znají, ne? Protože mně to teda srozumitelný nepřišlo ani trochu. Představili nový změněný svět, ale v podstatě vůbec nevysvětlili, jaké události k té změně vedly. Ty dvě nebo tři zmínky se přece nedají počítat. Ti dva vědátoři tam byli tak nějak nadpočet a scéna kdy používali ty létající sondy mi přišla fakt hodně nepřesvědčivá (a vlatně i všechny kde představovali nějaké supervynález), i když jim dali jména. Ale narozdíl od jiných mi nepřišlo, že by se v pilotu moc mluvilo, anebo tam bylo málo akce. Co se mě týká, tak napětí netvoří efekty, pronásledování či přestřelky, ale postoje a jednání postav. Dost se mi líbíly vtipy, které působily moc pěkně a přirozeně. Taky mi nepřipadá tak jasný, že budou vyprávět ve spíš izolovaných epizodách, už kvůli tomu konci. Jo a možných linek vyprávění jsem tam našla celkem hodně, v podstatě okolo každé z hlavních postav jednu, pak stonožka, pak další zájmové skupiny a spory mezi nimi...
Šanci tomu určitě dám. I když by to nebylo nic moc, tak to zcela jistě bude silně návykové.

Já už tu nejsem!
Editováno: 1x | Naposledy: 27. 9. 2013 / 21:50:09
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 9. 2013 / 23:10:59 (před 11 roky)
off
corine napsal(a):

Akorát to, že člověk, co nezná Avengers tomu taky bude moct rozumnět, to říkají beztak jenom ti, co je znají, ne? Protože mně to teda srozumitelný nepřišlo ani trochu. Představili nový změněný svět, ale v podstatě vůbec nevysvětlili, jaké události k té změně vedly. Ty dvě nebo tři zmínky se přece nedají počítat. Ti dva vědátoři tam byli tak nějak nadpočet a scéna kdy používali ty létající sondy mi přišla fakt hodně nepřesvědčivá (a vlatně i všechny kde představovali nějaké supervynález), i když jim dali jména. Ale narozdíl od jiných mi nepřišlo, že by se v pilotu moc mluvilo, anebo tam bylo málo akce. Co se mě týká, tak napětí netvoří efekty, pronásledování či přestřelky, ale postoje a jednání postav.

Tam nemajú čo vysvetľovať. Že sú vládna organizácia bolo povedané a majú proste super hračky ako James Bond, alebo ešte lepšie. Že majú vo svete technológie, ktoré ešte mi nie netreba nijak objasňovať. A nejde tu ani o objavenie sa nového druhu ako Alphas, či starých druhov, ako Sanctuary. Sú tam teda v komikse mutanti, ale tých tu určite nespomenú. Čo je zač Iron Man, alebo Thor, či Spider-Man vie každý, aj kto nevidel filmy, pretože určite o tom počul už niekde v médiách a stačí si pozrieť trailer a človek má predstavu. takže v podstate sa vo svete prejavili uniktáni jedinci, ktorí neoperujú len v tieňoch. Takže nešlo o žiadnu ojedinelú udalosť, ktorá by niečo spustila. Mne práveže chýbalo, že tam nebolo nič viac.
Nešlo len o akciu. Dej sa dá posúvať aj dialógmi, ale dialógmi k veci, ktoré posúvajú vyšetrovanie, alebo odhaľovanie záhady. Samozrejme musia byť aj takéto, ktoré nám utvárajú názor na postavy, len tu prevažovali tie osobné nad dejovými.

avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
2. 10. 2013 / 21:39:33 (před 11 roky)
off

dnešní díl by lepší než ten pilot, hlavně se mi líbila poslední"po titulková" scéna

Go GOATS
avatar uživatele
Nikuska181
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
3. 10. 2013 / 20:27:18 (před 11 roky)
off
Salem napsal(a):

dnešní díl by lepší než ten pilot, hlavně se mi líbila poslední"po titulková" scéna

súhlasím :)

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
3. 10. 2013 / 21:15:08 (před 11 roky)
off

Nee, nejlepší bylo "přečetla jsem si nouzové instrukce".

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
16. 10. 2013 / 22:55:15 (před 11 roky)
off

no tak já dlouho čekala - upřímně, bála jsem se zklamání. asi to nebude úplně nejlepší novinka, ale líbil se mi. mám jen tak okrajové výtky.
začíná z nich dělat skoro mary sue - my ji ještě nikdy neviděli ani o ní neslyšeli, ale "melinda may je tu, aby řídila?", jak kdyby to byla nejnesmyslnější věc na světě, ten má lepší hodnocení než superhrdinka, skyeiny soubory nikdo z nich nerozšifruje - všichni až moc dobří.
doufám, že skye nedá dohromady s tím nasraným ksichtem. je jí pro něj škoda, ale vypadá to, že se tomu nevyhneme.
to auto na konci bylo laciné.