Diskuze k článku SARS: Revolution v krachu; SFN překvapil, Ironside zklamal
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
4. 10. 2013 / 12:54:17 (před 11 roky)
off

A přitom ta druhá série Revolution začala fakt našlapaně. Škoda.

Hold the Door!
avatar uživatele
El Jay
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 10. 2013 / 13:24:35 (před 11 roky)
off

Není v rozdílu u Modern family chyba? -39 % se mi zdá trochu moc

avatar uživatele
Lemonie
Uživatel od první verze | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
4. 10. 2013 / 13:44:59 (před 11 roky)
off

A proč má XF -4 % když má vlastně víc diváků?

Whatever
avatar uživatele
Palin
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2013 / 14:46:41 (před 11 roky)
off
Lemonie napsal(a):

A proč má XF -4 % když má vlastně víc diváků?

Porovnává se rating v cílové skupině diváků, nikoli sledovanost jako taková.

avatar uživatele
Niko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
4. 10. 2013 / 14:58:17 (před 11 roky)
off

Proč je tam předběžný i finální výsledek?

avatar uživatele
Perseus212
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2013 / 15:04:06 (před 11 roky)
off

Nepsali jste loni o Rovolution jako o hitu sezony?? A letos už je na odpis

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 10. 2013 / 15:04:32
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
4. 10. 2013 / 15:30:54 (před 11 roky)
on
Perseus212 napsal(a):

Nepsali jste loni o Rovolution jako o hitu sezony?? A letos už je na odpis

Přízeň diváků je hold vrtkavá. Třeba já osobně si myslím, že příští rok po Shieldu neštěkne pes a letos jsou z toho všichni odvařený...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Lemonie
Uživatel od první verze | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
4. 10. 2013 / 16:42:39 (před 11 roky)
off
Palin napsal(a):

Porovnává se rating v cílové skupině diváků, nikoli sledovanost jako taková.

Zajímavý, díky za vysvětlení ;-)

Whatever
avatar uživatele
Ragnarok8
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
4. 10. 2013 / 17:02:50 (před 11 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Přízeň diváků je hold vrtkavá. Třeba já osobně si myslím, že příští rok po Shieldu neštěkne pes a letos jsou z toho všichni odvařený...

No to záleží na reklamě a jak dobrá bude ještě první série, prozatím je to těžká nuda. Ale třeba takový Arrow uspěl a myslím, že na druhou sérii se těší kvantum lidí.

Nicméně ten Revolution mě docela mrzí i když si myslím, že měla být jen jedna parádní série, ve které měl skončit hlavní děj a tím to ukončit.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2013 / 17:59:49 (před 11 roky)
off

Fakt nechápem tých ľudí, keď investujú čas do sledovania prvej série, prečo potom nepozerajú ďalej. Keby šla kvalita seriálu dole, opustia ho herci, alebo spravia iné blbosti, OK, ale keď si drží štandard, dokonca by som povedal, že sa zlepšuje, tak je to fakt divné. Dvojnásobne je to divné, keď takýchto seriálov je málo. Defiance, čo teraz ani nebeží, Fringe skončil, takže čo sledujú všetci tí, čo majú radi sci-fi? Preto ma to mrzí aj osobne, keďže ja sci-fi môžem a veľmi sa mi ho nedostáva.

avatar uživatele
Perseus212
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2013 / 18:06:26 (před 11 roky)
off
Alias napsal(a):

Fakt nechápem tých ľudí, keď investujú čas do sledovania prvej série, prečo potom nepozerajú ďalej. Keby šla kvalita seriálu dole, opustia ho herci, alebo spravia iné blbosti, OK, ale keď si drží štandard, dokonca by som povedal, že sa zlepšuje, tak je to fakt divné. Dvojnásobne je to divné, keď takýchto seriálov je málo. Defiance, čo teraz ani nebeží, Fringe skončil, takže čo sledujú všetci tí, čo majú radi sci-fi? Preto ma to mrzí aj osobne, keďže ja sci-fi môžem a veľmi sa mi ho nedostáva.

Já mám sci-fi rád a revolution mě moc nenadchlo, na můj vkus poskočili o moc let, mě by spíš zajímal ten vívoj hned potom výpadku. Jinak sleduju Haven, Warehause 13, a teď se těším na Almost Human a Tomorrow people

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2013 / 18:17:33 (před 11 roky)
off

Tie sledujem tiež. Ale Warehouse tiež končí najbližšiou sériou. Haven pochybujem, že prežije túto, hoci je v pohode. Ale celkovo, cez leto je Continuum a Defiance (teraz, predtým boli suchoty) a na zimu aspoň tieto. Ešte Grimm a Lost Girl, niektorí to radia do sci-fi. Keď to takto zhrnieš, zdá sa toho veľa, ale nebeží to všetko naraz, mnoho z toho má len pár častí a ak to sleduješ priebežne, tak 40, alebo 90 minút sci-fi do týždňa nie je moc, ak sledovanie seriálov patrí medzi tvoje hobby.
Revolution nebolo moc sci-fi, ale bolo to fajn spracovanie toho, ako prežívajú v novom svete. Lepšie než Survivors a pár ďalších, s podobnou tématikou. A vo vlastnom svete mali potenciál na viac. Takto sa ani nedočkáme konca (nepochopiteľným spôsobom budú iste veriť, že ich bralovisec zachráni, ako to odbakali v Copperovi).

avatar uživatele
Perseus212
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 10. 2013 / 18:25:13 (před 11 roky)
off

To záleží na vyhraněnosti vkusu, já mám Watchlist plnej seriálů takže mi je jedno kolik tam zrovna sci-fi mám. Radši budu sledovat jen jeden kvalitní seriál než 5 odfláknutých

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 10. 2013 / 18:47:34 (před 11 roky)
off

Ja mám tiež hromadu iných seriálov. A tiež si vyberám len najlepšie, alebo tie čo sa mi páčia. Keby sa mi sci-fi nepáčilo, tak nepozerám. Ale keďže je sci-fi málo, pozriem aj stredne dobré. Hoci Revolution neradím ku klasickému sci-fi a aj sami celkom páčilo, hoci sa po prvej sérii neuberalo nijakým konkrétnym smerom.

avatar uživatele
Arkantos
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
5. 10. 2013 / 00:14:03 (před 11 roky)
off

Dufam ze Revolution aspon ukoncia a nezrusia v polovici serie.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 10. 2013 / 11:40:46 (před 11 roky)
off

Arkantos: Pochybujem. Väčšinou sú scenáristi frustrovaní z toho, že dostanú výpoveď, tak si to vybijú na divákoch a neposkytnú im ukončenie.
Perseus: Narážal som tým ale hlavne na to, že čo sa stalo s ľuďmi, ktorí to sledovali, keďže ich bolo dosť na to, aby seriál dostal druhú sériu. Keď sledujem prvú sériu do konca, tak ma asi baví, tak čo sa potom stane tým ľuďom, že k druhej sérii neprídu?

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
5. 10. 2013 / 11:54:13 (před 11 roky)
off
Alias napsal(a):

Arkantos: Pochybujem. Väčšinou sú scenáristi frustrovaní z toho, že dostanú výpoveď, tak si to vybijú na divákoch a neposkytnú im ukončenie.

Ne, většinou o tom vůbec neví, díly píšou měsíce před vysíláním, a obecně se na konci sérky nechávají cliffhangery, aby se lidi vrátili i po prázdninách, proto to není ukončené. Nemyslím si, že by si kdokoliv vybíjel zlost.

avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
5. 10. 2013 / 12:01:25 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ne, většinou o tom vůbec neví, díly píšou měsíce před vysíláním, a obecně se na konci sérky nechávají cliffhangery, aby se lidi vrátili i po prázdninách, proto to není ukončené. Nemyslím si, že by si kdokoliv vybíjel zlost.

jj, presne...a čo sa týka už zabehnutých seriálov, tak v 95% prípadoch sa seriál "ruší" buď po ukončení aktuálnej série s tým, že bude ešte záverečná = t.j. tvorci majú čas na ukončenie, alebo ten častejší prípad, že seriál je zrušený po aktuálnej sérii s tým, že už ďalšiu sériu nedostane...tým pádom nemá kto, kde, kedy a ako ukončiť seriál :)

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 10. 2013 / 12:08:12 (před 11 roky)
off

Mám radost a zároveň jsem dost překvapená z (sice malého) nárůstu Survivora :))

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 10. 2013 / 12:52:33 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ne, většinou o tom vůbec neví, díly píšou měsíce před vysíláním, a obecně se na konci sérky nechávají cliffhangery, aby se lidi vrátili i po prázdninách, proto to není ukončené. Nemyslím si, že by si kdokoliv vybíjel zlost.

Viem, o tomto sme sa už bavili. U mňa neukončený seriál stráca všetky body, pre teba je pozerateľný stále. Toto bolo trochu ironicky myslené na bralovysiace konce. Tí ľudia predsa nie sú idioti a vidia, že ako sa seriálu darí a ak ho už všetci odpisujú, tak sa pre boha spýtam producentov, "tak ako to vidíte? Ukončíme to, alebo bude ešte jedna séria?", alebo ak sú čísla fak zlé a producent sa nechce vyjadriť, tak to ukončím s tým, že ak bude ďalšia séria, nie je problém zas rozviesť zápletku a ak nebude, tak majú diváci aspoň ukončenie. Je to o zodpovednosti k divákom, kde divák je v podstate klient a takto poväčšine nedostane finálny produkt.
A ani bralovisec nie je zárukou, Revolution malo dobré čísla a bum ho. Once Upon a Time a aj ďalšie, kde jedna séria mala dosť divákov na to, aby bola ďalšia séria automaticky a potom sa diváci k ďalšej nevrátili - čo je pre mňa fakt nepochopiteľné. Iste, seriál môže ísť kvalitou dolu, ale ani si nezapnúť ďalšiu sériu, to nedáva zmysel.

avatar uživatele
Perseus212
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
5. 10. 2013 / 13:03:05 (před 11 roky)
off

Alias: když tě seriál přestane bavit, tak si řekneš dokoukám ještě serii, ale další už si nezapneš, nebo tě prostě konec serie neuspokojil natolik abys pokračoval i vzáří

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
5. 10. 2013 / 13:27:06 (před 11 roky)
off

Alias: To co říká Perseus212 dává smysl. Nebo taky možná lidi vidí v programu ve stejném čase nějakou novinku, které prostě dají přednost. Samozřejmě to se potom nevztahuje na ty, co s tím seknou, když si to stahujou, jen by se tím částečně dal vysvětlit pokles ve sledovanosti.

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 10. 2013 / 14:13:21 (před 11 roky)
off

Môže byť. Je fakt, že každý to vníma inak. Ak sa mi seriál nepáči, tak ho prestanem sledovať už po pár častiach. Výnimkou bol taký Prison Break, kde prvé dve série boli skvelé a potom som to dopozeral už len čisto zo zvedavosti, ako to skončí, hoci šla kvalita dolu. Ale obvykle pokiaľ ma niečo nezaujme po prvých pár častiach, tak s tým skončím.

avatar uživatele
LubosP
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
5. 10. 2013 / 17:18:33 (před 11 roky)
off
Alias napsal(a):

Fakt nechápem tých ľudí, keď investujú čas do sledovania prvej série, prečo potom nepozerajú ďalej. Keby šla kvalita seriálu dole, opustia ho herci, alebo spravia iné blbosti, OK, ale keď si drží štandard, dokonca by som povedal, že sa zlepšuje, tak je to fakt divné. Dvojnásobne je to divné, keď takýchto seriálov je málo. Defiance, čo teraz ani nebeží, Fringe skončil, takže čo sledujú všetci tí, čo majú radi sci-fi? Preto ma to mrzí aj osobne, keďže ja sci-fi môžem a veľmi sa mi ho nedostáva.

musis brat ohlad na konkurenciu, nikdy nevies preco ti ludia serial pozerali, ci fakt lebo su fandovia alebo to len bola z nudze cnost
z vlastnej skusenosti viem, ze malokto je vyhraneny scifi fanda a pozrie si rad aj dobre krimi, historiu ci dramu
cize ak minulu sezonu neslo nic pozeratelne a teraz ide, Revolution trpi
a ked vezmem do uvahy ze prva sezona Revolution nenaplnila ocakavania tak asi nie som daleko od pravdy
sam som velky fanusik scifi a hlavne postapo ale kebyze som v Amerike a v rovnakom slote pojde napr. Boardwalk Empire alebo Downton Abbey (uvadzam len priklady) nema u mna Revolution tiez sancu

Space is our future!
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
12. 10. 2013 / 16:14:59 (před 11 roky)
off

revolution si za to může samo. jednak v půlce série dali přímo neuvěřitelně dlouhou pauzu, když člověk porovná běžné zvyky - mně osobně se pak už moc k seriálu vracet nechtělo. pomaličku pomalu se vracím, ale nejsem ani blízko konci řady. no a pak hlavní téma seriálu. seriál sice je o světě bez elektřiny, ale před pauzou padlo tak pětkrát za epizodu "we have to get danny". na to už se dala hrát chlastací hra a ta herečka vždycky u toho měla tak uječený hlas. nakonec jsme to však půl roku poslouchali úplně zbytečně, poněvadž ho hned po tom zabili. no jděte do prdele.

ovšem úspěch super fun night mi někdo osvětlete.