som spokojna s týmto nápadom...už sa na neho velmi tesim :) oblubujem Egypt...dokonca som samouk co sa tyka hieroglyfov :)
Nó, to by vůbec nemuselo být špatné. :) Jsem zvědavý, snad se FOX u tohoto risku dočká velkého zisku. :D
Miluju starý Egypt a tato zpráva mě moc potěšila. Určitě tomu dám šanci!
Tak tohle mě taky zajímá, určitě si to nenechám ujít. Těším se
Už i FOX do historie?
No podle mě jsou tyhle historické seriály budoucnost.
Eliijah napsal(a):
Už i FOX do historie?
No podle mě jsou tyhle historické seriály budoucnost.
Podle mě je to fajn na osvěžení a tenhle konkrétní nápad se mi líbí moc, ale doufám, že nemáš pravdu, protože spíš miluju seriály ze současnosti. Na zpestření super, ale mít třeba půlku historických zase nechci.
ragelly napsal(a):
Na zpestření super, ale mít třeba půlku historických zase nechci.
Myslím, že podíl historických seriálů se zvýší hodně, ale ne až tak moc. :-) Stanice jednoduše jen reagují na poptávku od diváka. Kabelovky měli/mají obrovské úspšěchy s těmito seriály. A velká pětka toho bude chtít také plně využít.
Eliijah napsal(a):
Myslím, že podíl historických seriálů se zvýší hodně, ale ne až tak moc. :-) Stanice jednoduše jen reagují na poptávku od diváka. Kabelovky měli/mají obrovské úspšěchy s těmito seriály. A velká pětka toho bude chtít také plně využít.
Jo, ale v tom případě pěkně narazí :) Kabelovky si totiž můžou dovolit násilí, sprostá slova, sex, krev a tak dále. Jestli něco z toho zkusí na Velké pětce, tak se na ně hned poženou rozzlobené maminy :D
Už len preto že to bude v Egypte, tak si to pozriem :)
Jo, mohlo by to být dobrý, ale jsem trochu nervózní z toho, že v tom má pracky Beacham. Pacific Rim byl totiž v mých očích kravina prvního stupně.
ragelly napsal(a):
Jo, ale v tom případě pěkně narazí :) Kabelovky si totiž můžou dovolit násilí, sprostá slova, sex, krev a tak dále. Jestli něco z toho zkusí na Velké pětce, tak se na ně hned poženou rozzlobené maminy :D