Diskuze k článku 1001 večerů na TV Nova?
avatar uživatele
LittleLexi
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
6. 2. 2011 / 18:24:27 (před 13 roky)
off

To je moc hezký, že tam budou mít nějakou zamilovanou krávovinu. Kdybych se nedívala na sport, Discovery a Animal Planet, tak televizi už nemám. Teď aspoň vím, že Novu si na příští dva roky můžu naladit na jiný program. :o) Ale docela mě v té jejich tiskové zprávě dostává „seriálový hit Tisíc a jedna noc“. S mamkou a bráchou jsme se dívali na jeden díl a bohatě nám to stačilo...

There are only 10 types of people in this world... those who understand binary, and those who don't.
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 80 | Dr. Gregory House
6. 2. 2011 / 18:34:16 (před 13 roky)
off
LittleLexi napsal(a):

S mamkou a bráchou jsme se dívali na jeden díl a bohatě nám to stačilo...

tak nejako,ako mamka by to aj chcela pozerať ale ako mne stačila polhodina a mala som dosť

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
Zdeněk Král
Autor článku | Cool level: 20 | Zipper
6. 2. 2011 / 18:58:51 (před 13 roky)
off

To by mě zajímalo, jak se vyvine hodnocení u nás :-) Jinde to není žádná sláva. Třeba Mladí a neklidní tu mají 2,4 %, to snad netrumfne nic, ne? :-)

Zdeněk
Editováno: 1x | Naposledy: 6. 2. 2011 / 18:59:08
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
6. 2. 2011 / 19:05:10 (před 13 roky)
on

Neočekávám od toho nic a sledovat to nebudu, nicméně dva roky to nepoběží - v tiskové zprávě o jarním vysílacím schématu psali něco o asi 180 dílech...

avatar uživatele
Eviik
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
6. 2. 2011 / 19:14:33 (před 13 roky)
off
Kahlan napsal(a):



tak nejako,ako mamka by to aj chcela pozerať ale ako mne stačila polhodina a mala som dosť

Mě to nějak nezajímá, vyděla jsem kousek a nějak me to nenadchlo, ale dobře, že mamka o tom ještě neví, to by zase bylo něco...

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
6. 2. 2011 / 19:48:04 (před 13 roky)
off
naninka358 napsal(a):

Neočekávám od toho nic a sledovat to nebudu, nicméně dva roky to nepoběží - v tiskové zprávě o jarním vysílacím schématu psali něco o asi 180 dílech...

tak ono se to asi 1001 dní a nocí odehrává

ale autorovi článku bych ráda řekla, že tohle vůbec není vtipné. vlastníci kabelovky si z toho lehko dělají srandu, ale já mám jenom čt1, novu a primu. ani čt2 už nemáme, páč přešla na digitál a naši vehementně odmítají koupit tu blbinu na dig. příjem. to máš na primě cesty domů, popř. německé filmypodle pilcher, a na nově každý večer tohle nebo ordinaci. české televize zapomínají, že náš národ netvoří jen nešťastné čtyřicátnice, co by rády zažily romantiku aspoň v televizi, když už jim to nedopřeje jejich pivní manžel.
mimochodem, moje matka, která považuje anketu anno za ukazatel kvality, takže ordinace je podle ní hodnotný seriál, řekla, že 1001 je podle reklamy blbost a ani se na to nezkusí podívat. jsem tedy zvědavá, jak to dopadne.

zkusme celý týden otravovat novu, aby ve volejte novu v sobotu ukázala koláče sledovanosti tohohle "seriálu" za celý týden.

avatar uživatele
Zdeněk Král
Autor článku | Cool level: 20 | Zipper
6. 2. 2011 / 19:58:07 (před 13 roky)
off
ševča napsal(a):


ale autorovi článku bych ráda řekla, že tohle vůbec není vtipné. vlastníci kabelovky si z toho lehko dělají srandu, ale já mám jenom čt1, novu a primu. ani čt2 už nemáme, páč přešla na digitál a naši vehementně odmítají koupit tu blbinu na dig. příjem. to máš na primě cesty domů, popř. německé filmypodle pilcher, a na nově každý večer tohle nebo ordinaci. české televize zapomínají, že náš národ netvoří jen nešťastné čtyřicátnice, co by rády zažily romantiku aspoň v televizi, když už jim to nedopřeje jejich pivní manžel.

A co na tomhle není vtipného? :-D

Já na televizi taky nekoukám, vše mám k dispozici díky internetu, a programy českých televizí jsou většinou k pláči, no :-) Když si na sebe vydělají, tak je to asi v pořádku :-)

Jo kdyby zrušili internet, TO by nebylo vtipné ;-)

(miliondílná telenovela denně ve 20.00 na jedné z nejsledovaněších televizí mi připadala docela zajímavá, pohoršeným se omlouvám :-))

Zdeněk
Editováno: 2x | Naposledy: 6. 2. 2011 / 20:02:32
avatar uživatele
Dark Angel
Uživatel od první verze | Cool level: 2 | Jake Harper
6. 2. 2011 / 20:14:40 (před 13 roky)
off

nova je zoufala a dala tam tureckou telenovelu a to je podle mě největší p......a všech dob

avatar uživatele
helencek
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
6. 2. 2011 / 20:36:04 (před 13 roky)
off
ševča napsal(a):


tak ono se to asi 1001 dní a nocí odehrává

ale autorovi článku bych ráda řekla, že tohle vůbec není vtipné. vlastníci kabelovky si z toho lehko dělají srandu, ale já mám jenom čt1, novu a primu. ani čt2 už nemáme, páč přešla na digitál a naši vehementně odmítají koupit tu blbinu na dig. příjem. to máš na primě cesty domů, popř. německé filmypodle pilcher, a na nově každý večer tohle nebo ordinaci. české televize zapomínají, že náš národ netvoří jen nešťastné čtyřicátnice, co by rády zažily romantiku aspoň v televizi, když už jim to nedopřeje jejich pivní manžel.
mimochodem, moje matka, která považuje anketu anno za ukazatel kvality, takže ordinace je podle ní hodnotný seriál, řekla, že 1001 je podle reklamy blbost a ani se na to nezkusí podívat. jsem tedy zvědavá, jak to dopadne.

zkusme celý týden otravovat novu, aby ve volejte novu v sobotu ukázala koláče sledovanosti tohohle "seriálu" za celý týden.
avatar uživatele
Pouli
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 2. 2011 / 20:38:19 (před 13 roky)
off
ševča napsal(a):


zkusme celý týden otravovat novu, aby ve volejte novu v sobotu ukázala koláče sledovanosti tohohle "seriálu" za celý týden.

myslím, že je ukáží sami od sebe, protože prvních 14 dní se na to bude koukat hodně lidí, aby se utvrdili, že je to opravdu blbost, jak to podle reklamy vypadá.

Čas je relativní. Když sleduješ seriál, čas běží dvakrát rychleji, než když čekáš na titulky.
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
6. 2. 2011 / 21:22:34 (před 13 roky)
on
ševča napsal(a):


ale autorovi článku bych ráda řekla, že tohle vůbec není vtipné. vlastníci kabelovky si z toho lehko dělají srandu, ale já mám jenom čt1, novu a primu. ani čt2 už nemáme...

Ahoj, rozumím ti, než začal digitál, tak jsme taky měli jen tyto kanály (nova, prima, čt1 a 2, plus rakušáky, což je mi nanic, když nemluvím německy), ve třídě jsem byla za exota, že nemáme ani tu nejzákladnější nabídku kabelovek, pak přišel digitál a naše nová tv měla digitální tuner už v sobě, tak jsme nemuseli nic nového platit. Pokud máte už starší televizi, zkus rodiče přesvědčit o koupi nové (neznám tvé rodiče, takže nevím, co by na ně mohlo fungovat) a nenápadně podstrčit nějakou s digitálním tunerem...

Co se týče programového schématu stanic - o tom snad ani nemá cenu mluvit, nova se asi rozhodla to zabalit, když se uchyluje k něčemu takovému. Vůbec nechápu, proč začali např. dávat nové řady CSI a Dva a půl chlapa, když nedali ani půlku řady, a teď dávaj jak na nově, tak na nova cinema tureckou telenovelu a walkera texas rangera...

avatar uživatele
Zdeněk Král
Autor článku | Cool level: 20 | Zipper
6. 2. 2011 / 21:36:38 (před 13 roky)
off
naninka358 napsal(a):


Vůbec nechápu, proč začali např. dávat nové řady CSI a Dva a půl chlapa, když nedali ani půlku řady, a teď dávaj jak na nově, tak na nova cinema tureckou telenovelu a walkera texas rangera...

Podle mě mladí a ti, které TV nezajímá, stahují filmy a seriály z internetu a na televizi nekoukají, není tedy důvod jim přizpůsobovat program. A lidé ve věku X a se zájmy Y zase preferují to, co běží, tak se toho televize drží...


Edit: babička se na 1001 nocí těší už měsíc… Já si toho všiml až předevčírem a nijak mě to nevzrušuje, jen jsem napsal bleskovku…

Zdeněk
Editováno: 1x | Naposledy: 6. 2. 2011 / 21:37:36
avatar uživatele
naninka358
Redaktor | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
6. 2. 2011 / 21:57:08 (před 13 roky)
on
ZdZeus napsal(a):



Podle mě mladí a ti, které TV nezajímá, stahují filmy a seriály z internetu a na televizi nekoukají, není tedy důvod jim přizpůsobovat program. A lidé ve věku X a se zájmy Y zase preferují to, co běží, tak se toho televize drží...

Cool má podle toho, co jsem nedávno četla, docela slušnou sledovanost, a ten určitě nesledují "staří"...

Nova to ale s druhým kanálem pos..la, když na něm dává pořady zaměřené na zhruba stejnou skupinu obyvatel jako pořady na nově, a ty odlišné nijak neinzeruje. Prima na svých kanálech aspoň dává pořady zaměřené na naprosto odlišné lidi.

Editováno: 1x | Naposledy: 6. 2. 2011 / 21:57:24
avatar uživatele
Zdeněk Král
Autor článku | Cool level: 20 | Zipper
7. 2. 2011 / 00:03:31 (před 13 roky)
off
naninka358 napsal(a):


Cool má podle toho, co jsem nedávno četla, docela slušnou sledovanost, a ten určitě nesledují "staří"...

Nova to ale s druhým kanálem pos..la, když na něm dává pořady zaměřené na zhruba stejnou skupinu obyvatel jako pořady na nově, a ty odlišné nijak neinzeruje. Prima na svých kanálech aspoň dává pořady zaměřené na naprosto odlišné lidi.

Tak to už nemůžu sloužit, v televizi nesnáším dabing a reklamy každých 5 minut, tak to moc nesleduju.

ALE hlavní dotaz dne :-) Viděl někdo Tisíc a jedna noc? Dojmy? Já se přiznám, že jsem se nedíval, tak nemohu hodnotit…

Zdeněk
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 80 | Dr. Gregory House
7. 2. 2011 / 07:25:20 (před 13 roky)
off
ZdZeus napsal(a):


ALE hlavní dotaz dne :-) Viděl někdo Tisíc a jedna noc? Dojmy? Já se přiznám, že jsem se nedíval, tak nemohu hodnotit…

ja som videla kúsok a stačilo mi,ako mám rada romantické veci ale toto bolo totálna blbosť

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
Delltar
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
7. 2. 2011 / 14:01:56 (před 13 roky)
off
ZdZeus napsal(a):



Tak to už nemůžu sloužit, v televizi nesnáším dabing a reklamy každých 5 minut, tak to moc nesleduju.

Je pravda, že dabing je otravný, ovšem i s tím otravným dabingem je cool stále úplně jinde než zbytek českého étheru :)
Osobně by mi přišlo fajn, kdyby ve vedlejších časech (někdy dopoledne atp) opakovali díly seriálů které už odvysílali, ale v originálním znění, v tom by přece technicky asi nebyl problém ne? Otázka je, jak to mají s licencema, třebas mají ty seriály koupené bez originálního znění s tím, že ho stejně nepotřebují.

avatar uživatele
Zdeněk Král
Autor článku | Cool level: 20 | Zipper
7. 2. 2011 / 16:43:23 (před 13 roky)
off
Errol napsal(a):

Delltar napsal(a):

Mnoho pořadů mívalo za mých mladých let dvě zvukové stopy a na ovladači se to přepínalo, stejně tak i hloupý teletext uměl (ehm, umí?) zobrazit skryté titulky, v dnešní době by to naprosto neměl být problém.

Co se nákladů týče, podle mě musí kupovat zvukovou stopu už kvůli efektům a hudbě, určitě nikdo neprodává jen obraz ze seriálu… Zajímavý nápad, zkusím o tom něco vykoumat…

Jinak souhlas, to by samozřejmě bylo ideální, dát lidem na výběr.

(PS: Naprosto souhlasím, že Dexter a BBT dopadli katastrofálně…)

Zdeněk
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
7. 2. 2011 / 16:58:00 (před 13 roky)
off

já bych řekla, že vysílat to v originále musí být levnější. tady jde spíš o to, že češi jsou stále víc negramotní. kdyby to vysílali s titulkami, tak by mladá generace nestíhala číst, staré by na to nestačily dioptrie a střední věk by si u toho nemohl číst noviny, takže by to sledovalo opravdové minimum, které to stejně vidí rok dopředu na netu.

ZdZeus: já už právě taky skoro na tv nic nesleduju. akorát humoresky a mr. gs, ale ti se zas stěhují na primu, tak budou nejspíš až za pár měsíců. na takové ty staré seriály, co jsem sledovala jako malá, popř. před internetem, bych se v televizi klidně podívala. originál neznám, takže dabing mi nevadí. no a radši bych se například na sindibáda podívala v televizi. jenže stahovat se mi nechce a beztak nejsou titulky.

jinak jsem se včera podívala asi na pět minut, než se mi stáhl house, abych nekritizovala něco, co jsem neviděla. jihoamerické telenovely jsou proti tomuhle hadra. i ty v porovnání s šeherezádou vypadají chytře a vtipně. nejvíc se mi líbilo, jak ve volejte novu představovali hlavního mužského hrdinu jako přitažlivého chlapa. pro někoho pleš přitažlivá je, ale ustupující vlasy už ne. být ještě tlustý, tak vypadá přesně jak jedna moje teta.

avatar uživatele
Pája
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 2 | Jake Harper
7. 2. 2011 / 17:06:38 (před 13 roky)
off
Kahlan napsal(a):



ja som videla kúsok a stačilo mi,ako mám rada romantické veci ale toto bolo totálna blbosť

Jak blbost, vždiť to čoboláci žerou, proto to nova koupila čenuňom. Teenageři pobaltských republik to prý hltají a má to velkou sledovanost mezi mladýma. Tak šup sledovat, je to určené pro vás mladé.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
7. 2. 2011 / 17:27:14 (před 13 roky)
on
ZdZeus napsal(a):


Mnoho pořadů mívalo za mých mladých let dvě zvukové stopy a na ovladači se to přepínalo, stejně tak i hloupý teletext uměl (ehm, umí?) zobrazit skryté titulky, v dnešní době by to naprosto neměl být problém.

Co se nákladů týče, podle mě musí kupovat zvukovou stopu už kvůli efektům a hudbě, určitě nikdo neprodává jen obraz ze seriálu… Zajímavý nápad, zkusím o tom něco vykoumat…

Jinak souhlas, to by samozřejmě bylo ideální, dát lidem na výběr.

(PS: Naprosto souhlasím, že Dexter a BBT dopadli katastrofálně…)

Dvě zvukový stopy se řešili, když začla COOL vysílat. Je to technicky nerealizovatelný - vzhledem kvůli digitálnímu vysílání a tom multiplexu v jakým jsou (respektive to je děsně drahý a COOL startovala, když probíhala hospodářská krize, takže jak to mohlo dopadnou).

Nevím, jak zvukovou stopu, ale rozhodně by se platili dva překlady (i u filmů se překládá jinak pro titulkovanou verzi a jinak pro dabing).

Každopádně tahle diskuze pod tenhle článek nepatří, že. :-)

Pája napsal(a):

Jak blbost, vždiť to čoboláci žerou, proto to nova koupila čenuňom. Teenageři pobaltských republik to prý hltají a má to velkou sledovanost mezi mladýma. Tak šup sledovat, je to určené pro vás mladé.

Nova to nekoupila. Bo to měla zadara, protože patří pod stejnou mediální skupinu jako Markíza a další stanice, kde tahle věc běžela a bylo to koupený právě v multilicenci, aby to mohli pustit všude. I když je pravda, že kdyby to na Slovensku netrhalo všechny možný rekordy sledovanosti, tak by to asi neriskli (co vím, tak původně to bylo do vysílacího schéma naplánováno někam před Ulici).

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
praseci_nozicka
Uživatel od první verze | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
8. 2. 2011 / 00:35:59 (před 13 roky)
off

Viděl jsem asi 2 minuty ..přesvícená scéna jako na pitevně, v každé druhé větě jméno připomínající domácí spotřebič z roku 80 a zápletka kterou můžou spolehlivě natáhnou až do posledního dílu+ závěrečného hodinového filmu. Takže otázka.: Kdy že se to Nova rozhodla zabalit a zmizet z našich životů?