Diskuze k článku Seriálová finále: Proč je fanoušci tolik prožívají?
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 16:07:59 (před 10 roky)
off

Mě nejvíc zklamalo finále Chucka. 5 let, kdy se dávají dohromady. A pak všechno ztratí v posledních 2 - 3 dílech, kde ona ztratí paměť. A my nevíme, jak to nakonec dopadlo.

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
23. 4. 2014 / 16:12:32 (před 10 roky)
off
maxf1@seznam.cz napsal(a):

Mě nejvíc zklamalo finále Chucka. 5 let, kdy se dávají dohromady. A pak všechno ztratí v posledních 2 - 3 dílech, kde ona ztratí paměť. A my nevíme, jak to nakonec dopadlo.

Súúúúúúúúúúhlas na 10000000000000% Mňa nesklamalo, ale neuveriteľne nasralo!!! Na žiadny iný koniec seriálu som zatiaľ nebol viac nasratý, totálne to.... aaaaaach no nebudem sa rozčuľovať :D

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Nini650
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
23. 4. 2014 / 16:19:32 (před 10 roky)
off

Je pravda, že jsem to, co se stalo matce na konci HIMYM věděla, ale to s Robin, to jsem raději vypustila... Fanoušci chtějí šťastné konce, možná že chtějí i nešťastné konce, ale určitě nechtějí až tak hloupé konce, jako byl HIMYM a jiné...

avatar uživatele
nina100
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 16:22:40 (před 10 roky)
off
maxf1@seznam.cz napsal(a):

Mě nejvíc zklamalo finále Chucka. 5 let, kdy se dávají dohromady. A pak všechno ztratí v posledních 2 - 3 dílech, kde ona ztratí paměť. A my nevíme, jak to nakonec dopadlo.

Ale to nebolo až také strašné, tak nakonec zači budovat vztah a rozpraval jej čo sa stalo, tak to bolo celkom fajn zakonečenie...
Mna najviac nahnevá ked seriál ukončia a finále je napínavé jak hovado a už nic nepokračuje... ale tak to je o inom :D

avatar uživatele
CHmX
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 4. 2014 / 16:24:17 (před 10 roky)
off
maxf1@seznam.cz napsal(a):

Mě nejvíc zklamalo finále Chucka. 5 let, kdy se dávají dohromady. A pak všechno ztratí v posledních 2 - 3 dílech, kde ona ztratí paměť. A my nevíme, jak to nakonec dopadlo.

tohle mě taky naštvalo.. ale zas svým způsobem je to otevřený konec.. dá se z toho vycházet v případě, že by se chtěl oživit .)

avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
23. 4. 2014 / 16:24:50 (před 10 roky)
off

Ono fakticky závisí od hĺbky ponorenia sa do seriálu a či ho sledujete pravidelne, alebo nie. HIMYM som nikdy nepozerávala, možno 1-2 epizódy som zhliadla v TV a keď sa začalo písať o tom, že je finále, trochu ma to inšpirovalo a pozrela som si to finále. A ako nezávislý divák, ktorý do toho nebol zainteresovaný musím povedať, že to nebolo tak zlé finále, vcelku pekne to sumarizovalo tie spoločne prežité roky všetkých postáv, a to, že vlastne Matka zomrela a tou pravou bola iná, myslím, že to viac odzrkadľuje skutočnosť, to čo by sa naozaj stalo. Predsa len seriál nie je romantická telenovela. Ale chápem rozčúlenosť fanúšikov tohto seriálu, lebo ja mám tiež svoje seriály a veru málokedy som úplne v pohode po tom, čo vidím finále. Z finále Dextera som odpísaná asi ešte doteraz, pretože ma strašne naštvalo, čo sa stalo s Debrou, nebudem to viac rozpisovať, lebo nie každý to asi videl, hoci ubehlo už veľa času odvtedy. Dúfam, že urobia spin-off, lebo s tým záverom spokojná vonkoncom nie som. V poslednej sérii nám fanúšikom začali dávať nádej, že Dexter sa lepší a ono to dopadne inak. Čím dlhší seriál, asi tým horšie je pre fanúšika vidieť finále, a je jedno aké to finále je. Vždy vás zasiahne.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 16:42:14 (před 10 roky)
off
CHmX napsal(a):

tohle mě taky naštvalo.. ale zas svým způsobem je to otevřený konec.. dá se z toho vycházet v případě, že by se chtěl oživit .)

Tak pokračování asi nebude. Spíš ten film, o tom se spekuluje, ale až za dlouho.

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 4. 2014 / 16:43:16 (před 10 roky)
off

Mě za poslední rok nejvíc naštvalo finále Dextera

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 16:43:54 (před 10 roky)
off
24ron24 napsal(a):

Súúúúúúúúúúhlas na 10000000000000% Mňa nesklamalo, ale neuveriteľne nasralo!!! Na žiadny iný koniec seriálu som zatiaľ nebol viac nasratý, totálne to.... aaaaaach no nebudem sa rozčuľovať :D

Ten konec se dal udělat líp. Ale asi chtěli nějaký drama, aby se fakt musel rozhodnout.

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
23. 4. 2014 / 16:46:27 (před 10 roky)
off

Za nejlepší finále u sitcomu považuji Scrubs ( konec osmé řady, tu divnou devátou řadu nepočítám ) a u dramat The Shield.

Finále Lostu se bohužel nepovedlo a všichni to vědí, ale za těch pět výborných řad předtím jim to jsem ochotný odpustit a stejně to pro mě vždy bude nejlepší seriál :)

Hold the Door!
avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 4. 2014 / 16:49:19 (před 10 roky)
off
Buffyna napsal(a):

A ako nezávislý divák, ktorý do toho nebol zainteresovaný musím povedať, že to nebolo tak zlé finále, vcelku pekne to sumarizovalo tie spoločne prežité roky všetkých postáv, a to, že vlastne Matka zomrela a tou pravou bola iná, myslím, že to viac odzrkadľuje skutočnosť, to čo by sa naozaj stalo. Predsa len seriál nie je romantická telenovela.

To je právě ono. Do tebe 9 let nehustili, že je Matka osudová láska Tedovo života, že to je ta osoba, která dá jeho životu smysl, bla bla bla... Čekáš celou dobu jak potká matku, po tom co se s Robin tisíckrát daj dohromady a rozejdou, stokrát oba řeknou, že se musí dál posunout v životě a potom ještě poslední 3 série mi to chvílema jako telenovela fakt přišlo (Barney, Robin tě pořád miluje; Robin, Barney tě pořád miluje; Ted pořád miluje Robin,...) a nakonec máš z celý poslední série matky tak hodinu, ale to by člověk řek, že to je v pohodě aspoň už je konec... ale omyl. Matka je mrtvá a Ted skončí tak že běží za kym...? Nikdy nešlo o žlutej deštník. Celou dobu to bylo jenom o modrým rohu.

PS. Mě nějak mate označení "rozpolcené reakce" na finále Breaking Bad. Osobně jsem neviděl jedinej komentář tvrdící, že by finále bylo špatný, protože finále Breaking Bad bylo jedno z nejlepších finálí co jsem kdy viděl, možná vedle Spartaka. Fanoušci tam dostali přesně to co chtěli a tvůrci skvěle uzavřeli celej příběh bez jedinýho otevřenýho konce. Pravej opak Dextera. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 4. 2014 / 16:54:52 (před 10 roky)
off

+ Ještě k finále BB a Dextera, někdo u Dextera psal, že lidi jsou nespokojený jenom protože to neskončilo happyendem což je blbost. BB taky skončilo hořkosladce, ale i tak se všem líbilo a to právě protože jak už jsem psal fanoušci tam dostali přesně to co chtěli. U Dextera byly věci, který jsi chtěl vidět celou dobu, ale nakonec nic. Kde je velký odhalení, že Dexter je zabiják potažmo Bay Harber Butcher. S tím nakonec doopravdy skončil Doakes.

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
lillygrace
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
23. 4. 2014 / 16:56:26 (před 10 roky)
off

Ze starších seriálů mě naštval konec Stargate, Lost a Merlin... je to škoda, že scénáristé někdy rozjedou tak perfektní a propracovaný příběh, že napsat k němu adekvátní konec je nad jejich síly...

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 4. 2014 / 16:59:47 (před 10 roky)
off

Já jsem někde četl, že finále Breaking Bad je naopak nejlépe hodnocené finále vůbec - potvrzuje to i IMDB, kde je hodnocení epizody 9,9/10

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 17:04:42 (před 10 roky)
off
lillygrace napsal(a):

Ze starších seriálů mě naštval konec Stargate, Lost a Merlin... je to škoda, že scénáristé někdy rozjedou tak perfektní a propracovaný příběh, že napsat k němu adekvátní konec je nad jejich síly...

Souhlas, Merlina taky nezakončili dobře.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 4. 2014 / 17:10:33 (před 10 roky)
off
Pajky napsal(a):

Já jsem někde četl, že finále Breaking Bad je naopak nejlépe hodnocené finále vůbec - potvrzuje to i IMDB, kde je hodnocení epizody 9,9/10

No BB má epizodu (s05e14 Ozymandias), která je údajně jediná (nevím jestli je opravdu jediná, zase tolik času na IMDB netrávim abych si byl jistej), která tam má hodnocení 10/10.

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Miss Black
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
23. 4. 2014 / 17:17:09 (před 10 roky)
off

Já osobně za nejkrásnější seriálové finále považuju finále Six feet under. Dojemné, ale zároveň nevtíravé a nenucené, krásně uzavřené... Všechno to krásně klapalo .)
Někdo tu psal, že se mu nelíbilo finále Dextera a podobných reakcí jsem slyšela víc, ale nemůžu si prostě pomoct. Mě se to líbilo. Konec byl lehce pootevřený a zároveň žádný happyend (smrt Debry jsem skoro obrečela, Dexter zůstal neodhalený, ale ztracený), nicméně tady mi to nevadilo. Dávalo to mi to celkem smysl. Dobře to končit vlastně ani nemohlo a ta Dexterova éra, kterou jsme sledovali, ta skončila a nastala jiná...
Jinak si myslím, že u HIMYM není problémem smrt matky a Tedův návrat k Robin. Kdyby ten konec použili po třech nebo čtyřech seriích, tak by to mohlo dávat smysl. Problém je hlavně v tom, že ho použili až teď a vůbec nebrali v úvahu vývoj postav. Tím koncem vlastně popřeli poslední dvě až tři série a hlavně to fanoušky nasírá, protože proč jsme to potom vlastně sledovali, když se poslední epizoda (chováním postav a celkovým vyzněním) tváří jako by tyto série ani nebyly?
Uf, to jsem se zase rozepsala .)

avatar uživatele
Brontofúzik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
23. 4. 2014 / 17:23:32 (před 10 roky)
off
Pajky napsal(a):

Mě za poslední rok nejvíc naštvalo finále Dextera

S tým súhlasím, po dlhej dobe proste fakt zlý koniec. A to ani nie tak tým, že neodhalili skutočnú identitu Dextera a Dexter neostal potrestaný, osobne som ja také niečo ani nechcela. Ale Debrina smrť to bola najväčšia blbosť akú mohli urobiť. Ale to nebola chyba Dextera, ale fakt zle urobeného scenára posledných epizód. Debra mala byť v poriadku a tá krvná zrazenina tam už bola navyše. No uvidíme čo prinesie spin-off, ak teda bude.

"Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right." (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
23. 4. 2014 / 17:23:55 (před 10 roky)
off

Souhlasím se Scrubs (8. série), pro mě nejlepší finále vůbec :) Taky Eureka byla fajn, ale těch krásných finálových epek je fakt moc. Co mě nejvíc naštvalo nevím, nějak si žádné zlé finále nevybavuju. Asi je radši hnedka zapomenu, než aby mě to štvalo následující roky :D

avatar uživatele
happy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
23. 4. 2014 / 17:26:01 (před 10 roky)
off
Locke napsal(a):

Za nejlepší finále u sitcomu považuji Scrubs ( konec osmé řady, tu divnou devátou řadu nepočítám ) a u dramat The Shield.

Zrovna jsem to chtěla napsat - finále Scrubs je jedno z mých nejoblíbenějších. Sice jsem četla i takové komentáře, že to bylo až příliš patetické, ale mě se to líbilo a k závěru se to naprosto hodilo. A závěr to byl, žádná devátá řada nikdy neexistovala.

Rozmlouvat o konci HIMYM je běh na dlouhou trať - konec byl vcelku logický (přeci jen dávalo smysl to, proč dětem Ted vyprávěl příběh od doby, kdy vlastně Robin poznal), i když ne všechny uspokojil.
Závěr Merlina se mi taky nelíbil. Fringe mohlo taky skončit o něco lépe, ale nebylo to zas až tak hrozné.

Tick tock goes the clock, and what now shall we play?
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
23. 4. 2014 / 17:32:22 (před 10 roky)
off

Krome HIMYM mne taky nastval Merlin. Prislo mi to splacane na posledni chvili a zaverecna scena tam byla asi omylem... Lost netreba komentovat :D
Sopranos mne nenastvali, ale skokujici to bylo. Clovek neco ceka a ono nic. Mozna je to lepsi nedostat nic, nez dostat spatne :D
Finale, co se mne opravdu libilo bylo Boston Legal. To bylo vynikajici. A taky Desperate Housewives bylo solidni zakonceni.
Jinak brzy budou koncit dalsi klasiky: Californication, Mad Men, Boardwalk Empire a True blood, a tam se trosku zacinam bat, co se semele...

avatar uživatele
martinol
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
23. 4. 2014 / 17:32:38 (před 10 roky)
on

Podle mně nejhorší finále bylo Jmenuji se Earl.

avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
23. 4. 2014 / 17:34:19 (před 10 roky)
off

Mňa zo seriálových koncov doteraz najviac naštval HIMYM. Dôvodov je viac. Ten najväčší bol však ten, že HIMYM je sitkom. Sitkomy by mali končiť vtipne, nostalgicky a hlavne šťastne. Sitkom nepozeráš lebo chceš realitu alebo drámu. Pozeráš ho lebo sa chceš zasmiať a odreagovať. Takže to bol u mňa najväčší problém. Tešila som sa ako sa zasmejem, zaspomínam a nakoniec som sa len nasrala. Preto sú konce seriálov ako Friends či Frasier pre mňa top. Dostala som to, čo mi má sitkom ponúknuť. U tých dramatických alebo krimi seriálov je to iné. Tam zvládnem tragické a reálne konce kde všetko nekončí dobre, lebo taká je povaha seriálu. Noa potom sú tu výnimočné prípady kedy tvorcom padne na hlavu klavír a finále seriálu je čistokrvná debilina - napríklad Lost.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 4. 2014 / 17:43:24 (před 10 roky)
off
martinol napsal(a):

Podle mně nejhorší finále bylo Jmenuji se Earl.

Tak Earl snad ani finále neměl. To bylo prostě zrušený, což byla hrozná škoda. Skvělej seriál to byl.

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
P3TR1K
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
23. 4. 2014 / 17:53:01 (před 10 roky)
off

Zatiaľ najlepšie finále seriálu, aké som videl, bolo Burn Notice, ktoré dalo za skvelým seriálom bodku, akú si zaslúžil.
Dobré finálové epizódy mali seriály Eureka, House, a aj Dollhouse, ktoré síce malo iba dve série, ale zhrnuli všetko, a nič podstatné nezostalo otvorené.

Na vyložene zlé ukončenie seriálov som ešte nenarazil, ale nenadchol ma príliš koniec seriálov Lost, Fringe (pri ktorom celkovo celá piata séria bola zbytočná, a seriál by sa v pohode zaobišiel aj bez nej), a trocha aj Chuck.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
23. 4. 2014 / 18:01:43 (před 10 roky)
off

Co si v poslední době pamatuju, líbil se mi konec Psych. Zakončili to pěkně, šťastně, vesele... :-)
HIMYM mě taky naštvalo. Přesně jak už napsala MissBlack, tenhle konec měl hodně špatné načasování. 5 sezón dozadu to takhle skončit ještě mohlo, ale právě teď to bylo absolutně, s prominutím, debilní. Člověku by stačilo podívat se jen na pilot a finále a o nic by vlastně nepřišel. Takhle moc všechno ignorovat? Chápu, že to měli naplánované už od začátku (je to na tom dost vidět), ale vzhledem k tomu, kolik od té chvíle uplynulo let, jim mohlo dojít, že to takhle už nejde.
A ano, přesně jak v článku píše ragelly, když jsme sledováním seriálu strávili tolik let, chceme, aby skočil šťastně. Chceme na konci pousmát a říct si "Tohle se jim povedlo. To se mi líbilo." Proto měl Ted žít s Tracy, ta neměla zemřít a Ted se neměl ZASE vracet za Robin...

avatar uživatele
Menelvagor
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
23. 4. 2014 / 18:13:42 (před 10 roky)
off
lillygrace napsal(a):

Ze starších seriálů mě naštval konec Stargate, Lost a Merlin... je to škoda, že scénáristé někdy rozjedou tak perfektní a propracovaný příběh, že napsat k němu adekvátní konec je nad jejich síly...

Stargate je ukončený filmy, problém je u Stargate Atlantis, tam je to ukončený na prd, protože měl být film ze kterýho nakonec sešlo

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
23. 4. 2014 / 19:34:00 (před 10 roky)
off

Tak mně se taky moc líbilo finále Friends a Frasiera, taky Studia 60 a Dawsonova světa...bylo by jich určitě víc.Ještě mě napadá Twin peaks, ale to je krapet o něčem jiném.
Co se týká finálového zklamání, tak určitě Ally McBeall, celou dobu je to o tom, že hledá toho pravého a nakonec to vyzní do ztracena. To mi přišlo, stejně jako v případě HIMYM, jako pěkná podpásovka.

avatar uživatele
Umbaros
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
23. 4. 2014 / 20:59:24 (před 10 roky)
off

Problém finále HIMYM je to, že tohle opravdu nikdo nečekal. X let jsme směřovali k poznání vysněné ženy, kterou Ted hledal všude možně, i když mu shodou okolností stála pořád nablízku.

A pak jsme se po X letech konečně dohrabali k slečně vysněné, která byla opravdu správná ženská a já ji Tedovi moc přál. Jenže tvůrci udělali malé *puf* a Ted to táhne zase s Robin, protože paní vysněná zemřela.

Takže jsme tedy poznali Tedovu ženu, kterou si většina zamilovala, abychom o ní vzápětí zase přišli. Tak se nemůže nikdo divit, že jsou všichni na*raní. Protože tohle zkrátka fakt nikdo nečekal. A obyčejně nekafrám nad konci, ale tohle prostě měl být happyend. A já to beru vůči Tedovi a mně jako velkou křivdu! Pche :(

Dno je dobrý na to, aby sis ho prohlídl.
avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
23. 4. 2014 / 21:10:42 (před 10 roky)
off

Ja som nespokojná s koncom Merlina, to proste tak nemalo skončiť! Pekný príbeh, nádherné postavy a oni na konci ten nádherný príbeh dobabrú. Rovnako nemám rada nedokončené, neuzavreté seriály (napr. Ravenswood). Niektoré skončia po prvej sérii, tak by sa oplatilo aspoň dôstojné ukončenie. Napríklad aj Secret Diary of a Call Girl, taký neslaný, nesladký koniec.
Chcela som si porieť HIMYM, ale po tomto konci by som bola nespokojná aj ja, keď to pozeráš dlho, očakávaš spokojný koniec. Toľko negatívny reakcii na koniec seriálu som asi ani nevidela, a to ho ani nepozerám!
Teraz bude končiť True Blood, posledná séria. Dúfam že aspoň ten nedokašlú.

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
23. 4. 2014 / 21:20:14 (před 10 roky)
off
Klik napsal(a):

Secret Diary of a Call Girl

Jo!! To mělo konec, který mě fakt, ale fakt naštval! Probrečela jsem ho, fakt jsem tvůrce neměla v lásce za tohle :D

avatar uživatele
Bludimirka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 4. 2014 / 21:20:14 (před 10 roky)
off
Menelvagor napsal(a):

Stargate je ukončený filmy, problém je u Stargate Atlantis, tam je to ukončený na prd, protože měl být film ze kterýho nakonec sešlo

trochu omyl, SGU nebylo ukončeno, SGA ano. A ano, měl být film, kde měli pracovat s myšlenkou,že se SGC prozradí světu, ale bohužel z toho sešlo.. :-(( tam to trvalo opravdu hodně let a najednou konec, sledovanost v háji a proto ukončení.

Co tě nezabije teď, zabije tě příště.
avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
23. 4. 2014 / 21:26:35 (před 10 roky)
off
maxf1@seznam.cz napsal(a):

Mě nejvíc zklamalo finále Chucka. 5 let, kdy se dávají dohromady. A pak všechno ztratí v posledních 2 - 3 dílech, kde ona ztratí paměť. A my nevíme, jak to nakonec dopadlo.

Začala som pozerať Chucka, ale teraz rozmýšľam, či sa mi oplatí toľko času s tým strácať, keď sa mi nebude páčiť koniec :D

avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 4. 2014 / 21:37:34 (před 10 roky)
off
Nicole348 napsal(a):

Mňa zo seriálových koncov doteraz najviac naštval HIMYM. Dôvodov je viac. Ten najväčší bol však ten, že HIMYM je sitkom. Sitkomy by mali končiť vtipne, nostalgicky a hlavne šťastne. Sitkom nepozeráš lebo chceš realitu alebo drámu. Pozeráš ho lebo sa chceš zasmiať a odreagovať. Takže to bol u mňa najväčší problém. Tešila som sa ako sa zasmejem, zaspomínam a nakoniec som sa len nasrala. Preto sú konce seriálov ako Friends či Frasier pre mňa top. Dostala som to, čo mi má sitkom ponúknuť. U tých dramatických alebo krimi seriálov je to iné. Tam zvládnem tragické a reálne konce kde všetko nekončí dobre, lebo taká je povaha seriálu. Noa potom sú tu výnimočné prípady kedy tvorcom padne na hlavu klavír a finále seriálu je čistokrvná debilina - napríklad Lost.

S pohledem na HIMYM naprosto souhlasím.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 4. 2014 / 21:40:35 (před 10 roky)
off
Menelvagor napsal(a):

Stargate je ukončený filmy, problém je u Stargate Atlantis, tam je to ukončený na prd, protože měl být film ze kterýho nakonec sešlo

Ja děkuji, ze to tady bylo zmíněno. :D

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 4. 2014 / 21:52:40 (před 10 roky)
off

Tak pro mě naprosto nejlepší seriálový konec má Charmed. Také se mi vcelku líbilo zakončení seriálu Smallville.
Jsem jedna z těch, která je naštvaná kvůli HIMYM.
Když upustime od úplného finále, tak mě zasáhlo neobnoveni seriálu Ringer. Takovej cliffhanger.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
23. 4. 2014 / 22:03:51 (před 10 roky)
off

Joo, Himym.. cos nám to udělalo. Teda ty už jsi stálo za dvě věci několik sérií, ale tak to mělo alespoň vynahradit finále, ne? Myslím, že pokud by to byla Tedova cesta za tou pravou a divákům by nebyla předhazována pořád Matka jako Pravá láska, tak je to vlastně docela romantický příběh s Robin. I přes všechna úskalí k ní Ted prostě patří a tu holku v zeleným svetru si vezme. Ale. ALE. To by tvůrci nesměli pořád tak omílat, že pravá láska je Matka, když zcela očividně to byla jen zástupná žena v jeho životě. Nemluvě o tom, že celá poslední série je o svatbě, aby se za tři roky rozvedli? No to mi teda můžete.. Řekla bych, že dost diváků si prostě Matku oblíbilo a měli pocit, že ji tvůrci zabili, jen aby Robin, co už dlouho nebyla zajímavá ani milá postava, uvolnili cestu.

avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 4. 2014 / 22:17:33 (před 10 roky)
off
Lill napsal(a):

Začala som pozerať Chucka, ale teraz rozmýšľam, či sa mi oplatí toľko času s tým strácať, keď sa mi nebude páčiť koniec :D

Chuck rozhodně není ztráta času, určitě na to koukni. Jsou tam super momenty. První série bombová, druhá taky super, třetí to samé. Čtvrtá šla trochu dolů a ani pátá nebyla extra super, ale ten příběh si prostě zamiluješ a bude se ti to líbit. A ten konec na tom nic nemění, Chuck je pro mě pořád srdeční záležitost.

avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
23. 4. 2014 / 22:29:38 (před 10 roky)
off

Souhlasím že takové finále se k sitcomu nehodí. HIMYM mě zklamal podobně jako Lost :D Zakončení Chucka se mi líbilo, a Dexter ještě víc. Sice jsem trošku chtěl ať ho chytí, ale i tak to bylo dobré. Nejvíc se mi líbilo finále Spartaka, Zoufalek a i Prison Break (konec seriálu ne film ten byl děs)

avatar uživatele
SerialGirl
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
23. 4. 2014 / 23:02:57 (před 10 roky)
off

Tolik kritizované Himym mě osobně přišlo skvělé. První epizoda byla o tom jak Ted v baru zahlédne holku a svému kamarádovi řekne, že je to láska jeho života a hádejte co, ono to tak fakt je. Ted matku určitě miloval, ale tohle je příklad toho, že i když máte rodinu a umře vám druh, tak váš život nekončí. Jede se dál a Ted se konečně dočká svého posledního šťastného konce...

SerialGirl
avatar uživatele
Nicole348
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
24. 4. 2014 / 00:28:26 (před 10 roky)
off

Ách jaj, ja som pri secret diary of call girl ešte len na druhej sérii takže ma tu teraz dievčatá vydesili. Dokelu, dokelu, dokelu. Teraz mám strach ten seriál dopozerať dokonca. Nič nevie seriál skaziť viac ako dobabrané finále, možno s výnimkou smrti nejakej hlavnej postavy.

avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
24. 4. 2014 / 02:22:34 (před 10 roky)
off
SerialGirl napsal(a):

Tolik kritizované Himym mě osobně přišlo skvělé. První epizoda byla o tom jak Ted v baru zahlédne holku a svému kamarádovi řekne, že je to láska jeho života a hádejte co, ono to tak fakt je. Ted matku určitě miloval, ale tohle je příklad toho, že i když máte rodinu a umře vám druh, tak váš život nekončí. Jede se dál a Ted se konečně dočká svého posledního šťastného konce...

Jojo, prvni a posledni dil. To je jedine co potrebujes videt :) A co na tom, ze zbylych skoro 10 stravili budovanim neceho uplne jineho... Pro fanousky to ma dokonce vyraz: rana pod pas :) Ja uz jsem se pres to prenesla, ale jsem zvedava, kolik lidi si koupi to DVD...

avatar uživatele
pajinka998
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
24. 4. 2014 / 10:17:03 (před 10 roky)
off
Locke napsal(a):

Za nejlepší finále u sitcomu považuji Scrubs ( konec osmé řady, tu divnou devátou řadu nepočítám ) a u dramat The Shield.

Finále Lostu se bohužel nepovedlo a všichni to vědí, ale za těch pět výborných řad předtím jim to jsem ochotný odpustit a stejně to pro mě vždy bude nejlepší seriál :)

Pokud jde o Scrubs tak to cítím stejně. Tu devátou řadu bych úplně vypustila, ale zakončení osmé řady se mi moc líbilo :)

avatar uživatele
Lola_L
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
24. 4. 2014 / 12:13:17 (před 10 roky)
off

Nevím.. asi jo. Ale překvapivé mám neuzavřené konce (stmívačky)ráda. Například konec Chucka byl pro mě vrcholným. Na drahou stranu záleží na tom, jestli konec dává smysl nebo ne (himym).

ananas
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 4. 2014 / 06:52:08
avatar uživatele
ewulik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
24. 4. 2014 / 15:07:01 (před 10 roky)
off

Vážně jsem nenáviděla konec Chucka, to je pravda, ale u HIMYM jsem naprosto spokojená. Ano, je pravda, že Ted a Matka na sebe měli málo času - a je to vážně nefér, ale svým způsobem to dává naprostý smysl. Ted a Robin k sobě patří. Ty řeči, že konec seriálu popírá vývoj postav je možná pravdivý, ale nakonec přece všichni dostali to, co si od života přáli. Tak proč jim to nepřejete?

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
24. 4. 2014 / 19:29:46 (před 10 roky)
off

Co se týče ER, tak naprosto souhlasim, sice vím, že dárcovství orgánů má být anonymní, ale celkově to působilo strašně neosobně, vždyť byly rodina a pak tohle.. Opravdu škoda :(
Ale jak říkáš, můžeme si zoufat i nadávat (jako u Lost), ale to je tak všecko, co zmůžem, stejně nás seriály jen tak bavit nepřestanou! ;)

avatar uživatele
Crazy-Nut*
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
24. 4. 2014 / 23:28:16 (před 10 roky)
off

Musím se přidat k mnoha názorům ostatních. Nejsem sice moc náročná, co se týče seriálů a když už mi nějaký oblíbený seriál končí, většinou se mi konec líbí už z principu, že jsem u něj strávila nějaký čas a něco mi ten seriál dal. Jen HIMYM mě neskutečně zklamal :( Ted a Robin mi k sobě nikdy nešli jako pár dohromady, takže mě to vážně naštvalo, protože celou dobu jsem si přála, aby Robin byla s Barneym a Ted s matkou, u Marshalla a Lilly to bylo jasné ;) Co se týče Lost, tam už se do toho tvůrci zamotali přes všechny ty záhady, i tak se mi konec líbil a v podstatě to skončilo happy endem, který si většina přála, ačkoliv to spousta lidí podle mě nechce přiznat. Sice to nedopadlo tak, že se zachránili z ostrova, nebo že skoro všichni přežili, pořád to mělo ten konec, jaký to muselo nakonec mít potom všem, co se tam dělo a já jsem s ním byla opravdu spokojená :) Friends taky skončili podle očekávání a párkrát už jsem si u toho taky pobrečela :) Naštěstí je ještě spousta seriálů, který končí s dobrým koncem, bohužel HIMYM nikdo nečekal, tak snad mě uspokojí druhý konec na DVD, až výjde :D

Milovnice seriálů <3
avatar uživatele
Frankie Stein
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
25. 4. 2014 / 11:07:04 (před 10 roky)
off

finále Chucka mě prvně naštvalo, ale jelikož bylo otevřené, ale aspoň si člověk mohl říct - super, Morgan měl určitě pravdu a Sára si po kouzelné puse vzpomněla. ale u HIMYMu nic takového nebylo, tam to zničili úplně. nikdy mě žádné finále tak nenaštvalo, jako tohle. zabili Matku a pošlapali její památku.

avatar uživatele
Nini650
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
25. 4. 2014 / 14:09:10 (před 10 roky)
off
Sang napsal(a):

Joo, Himym.. cos nám to udělalo. Teda ty už jsi stálo za dvě věci několik sérií, ale tak to mělo alespoň vynahradit finále, ne? Myslím, že pokud by to byla Tedova cesta za tou pravou a divákům by nebyla předhazována pořád Matka jako Pravá láska, tak je to vlastně docela romantický příběh s Robin. I přes všechna úskalí k ní Ted prostě patří a tu holku v zeleným svetru si vezme. Ale. ALE. To by tvůrci nesměli pořád tak omílat, že pravá láska je Matka, když zcela očividně to byla jen zástupná žena v jeho životě. Nemluvě o tom, že celá poslední série je o svatbě, aby se za tři roky rozvedli? No to mi teda můžete.. Řekla bych, že dost diváků si prostě Matku oblíbilo a měli pocit, že ji tvůrci zabili, jen aby Robin, co už dlouho nebyla zajímavá ani milá postava, uvolnili cestu.

Moje slova... Ani by mi tak nevadilo, že matka zemřela, ale to, že se Ted vrátil k Robin, že vlastně celou dobu miloval jen Robin a Trayce byla jen taková náhrada... Pche, Matka byla ta pravá, vážně jsem se na ni těšila a byla jsem s tou postavou spokojená, dokonale spolu s Tedem ladili... Stejně jako mi vadilo, že se Barney a Robin rozvedli, to nebylo fér, raději bych čekala, že nakonec budou mít i to dítě... Nene, tento konec asi nikdo, kdo opravdu HIMYH sledoval, nepřijme...

Editováno: 1x | Naposledy: 25. 4. 2014 / 14:11:13
avatar uživatele
cerfik.j
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 4. 2014 / 10:33:48 (před 10 roky)
off

HIMYM mě zklamaly neuvěřitelně.
V podstatě to mohlo skončit jakkoliv, ale ne takhle. Sice mám rád zvraty, a nevadí mi ani kontroverze, ale tady to bylo podané tak trapně, že jsem si jen řikal, jestli opravdu koukám na HIMYM, nebo na Ulici či jiný seriál z produkce TV Nova/Prima...
Co se týče konců, tak happy-end nevyžaduji, naopak mám rád když je seriál plný zvratů a skončí tak, aby to mělo logiku, např. Dexter. Je pro mě tedy důležité aby seriál dával i po finale smysl a odpovídal psychologii postav.

avatar uživatele
reallyreallychildish
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
28. 4. 2014 / 08:24:13 (před 10 roky)
off

Mám pocit, že si budu muset zkouknout Dextera (zatím jsem jen četla dvě knížky), abych taky věděla, v čem bylo to finále tak děsný. :D

Hodně se tu diskutuje o finálové epizodě Chucka. Ta mi vyhovovala díky tomu, že všechno pěkně shrnula a zároveň tam nechala ten prostor, že si to můžeme domyslet..já si prostě domyslela, že Chuck a Sarah vybudují svůj vztah znovu a budou spolu šťastní. Přece jen se k sobě skvěle hodili od samýho začátku. :)
Zato HIMYM..haha, tam jsem si taky domyslela. Ted a Robin se pak zase rozejdou, protože všichni jsme už xkrát viděli, že jim to spolu prostě nejde. A pak se Ted dá dohromady třeba s Blabla nebo jinou nepodstatnou postavou. A tak se mi to líbí. :D

If I cannot reach Heaven, I will raise Hell.
avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
3. 5. 2014 / 17:34:05 (před 10 roky)
off

Já mám osobně ráda konec charmed, eureky, scrubs, That '70s Show i chucka. Velmi poovedené finále měli i Friends a konec himym jen potvrdil, že v žádným případě pro mě nikdy nebude nástupcem friends, ti si udrželi kvalitu po celou dobu. Jinak jsem nedávno četla dobrý komentář porovnávající friends a himym: Himym dopadlo, jako kdyby Rachel bývala vystoupila z letadla a vydala se za Joeym.

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
3. 5. 2014 / 18:35:02 (před 10 roky)
off
allyska napsal(a):

Himym dopadlo, jako kdyby Rachel bývala vystoupila z letadla a vydala se za Joeym.

Tak to je naprosto výstižný ;) Já zase čet "Nikdy nešlo o žlutý deštník, vždycky to bylo o modrém rohu."

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Kami
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
4. 5. 2014 / 15:34:48 (před 10 roky)
off

Jak už tu bylo řečeno mnohokrát, HIMYM je sitcom, proto mi to přišlo jako podraz, že jsem z finále měla lehce depresivní pocit :/
Jinak osobně veškeré konce svých oblíbených seriálů snáším špatně, ať už jsou dobré nebo špatné, protože prostě nechci, aby byl konec :D
Nicméně mezi moje oblíbence počítám zakončení Friends, přestože očekávný a nepřekvapující, tak v sitcomu tohoto typu byl více než nutný. Já jako matka navíc brala jako povinnost, aby byli Rachel, Ross a Emma kompletní a šťastná rodina :) Navíc to k tomuhle konci směřovalo od samého počátku seriálu, Rachel byla vždy Rossova láska a ty vztahy, co mezitím oba měli, jsem brala jen jako epizody...
Další oblíbené zakončení je pro mě u Buffy, protože i když Spike umřel, bylo krásné, jak se z lásky k Buffy obětoval a navíc jsem věděla, že to není definitivní, protože ho zase uvidím v Angelovi ;)
Naopak jako zločin beru konec Angela, to jsem ještě asi dvě minuty zůstala sedět u obrazovky s otevřenou pusou :O
Pak je tu už zmiňované a velice neoblíbené zakončení, kdy vlastně žádný konec není, hlavně u seriálů, které končí nečekaně tím, že nedostanou zelenou na prodloužení a nějak se ten smysluplný a důstojný konec nestihne udělat :/ Viz. Ringer, Dark Angel nebo v poslední době Ravenswood :(
A já se teď jen bojím, jak mi ukončí True Blood, protože HBO ráda šokuje... Nebo jak dopadne ve finále moje největší srdcovka Supernatural...
Jo a čekám napjatě potvrzení prodloužení Hart of Dixie, protože ten seriál prostě miluju, vždycky mě dostane do skvělé nálady, ale bojím se, že díky nízké sledovanosti by to mohl být jeden z těch seriálů, které skončí nijak :/

avatar uživatele
Lenča Hnízdilovic
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
5. 5. 2014 / 09:17:00 (před 10 roky)
off

I tak se dá nazvat čekání na konec seriálu, konkrétně jsem to u sebe zpozorovala u Fringe (poslední séria byla prostě divná) a u Trávy (nedokoukala jsem), dle mého měli být soudní a nechat to zkončit tím, když jí zavřeli, vydržela jsem ještě pár dílů potom, ale už to nemělo ani špětku bývalého humoru :-( a Dextra jsem taky odpískala, první 3 série super, čtvrtá šla, ale potom už mi to přišlo pořád stejné :-(

Lenča
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
9. 5. 2014 / 23:17:36 (před 10 roky)
off

Jsem s temi, ktere nastvalo HIMYM. 9 let hledame matku, aby jsme se dozvedeli, ze je uz davno pod drnem? Ted a Robin si dokazuji, ze spolu lepe vychazeji jako pratele a jako paru jim to neklape a skonci spolu? NE, NE! Pro me HIMYM skoncilo krasnym alternativnim koncem-Barney+Robin, Ted+ matka. Hlavne je to sitcom, ne nejake socialni drama. Takze se neohanejte tim, ze happyendy to nekonci...sitcomi tak vzdiy konc
Finale Chucka nebylo tak zle...vlastne mohli zacit odznovu.
Finale Dextera doted nemohu rozdejchat a The Sarah Connor Chronicles, ktere si primo rikaji o dalsi serii...to nebylo zakonceni.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 5. 2014 / 23:20:26
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
15. 7. 2014 / 22:04:27 (před 10 roky)
off

"Něco jsme zkusili..."?! To jako fakt? Po devíti letech oni prostě něco zkusili? Když na něčem pracuju 9 let, tak bych si tím měla být sakra jistá. Jim se povedlo něco, co bych nečekala, že je možné. I kdyby se mi jejich další projekt líbil sebevíc, nepustím si ho, protože nehodlám zas něco roky sledovat a po finále skončit naprosto a dokonale znechucená.

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
15. 7. 2014 / 22:11:30 (před 10 roky)
off

Nejlepší finále měl podle mě House MD. Bylo dojímavý a úsměvný zároveň, obdivovala jsem, že se jim podařilo nesklouznout k trapnýmu happyendu, ale zároveň to nebyla žádná velká depka. Podobnej pocit jsem měla po dokoukání filmů Forest Gump nebo Big Fish... Prostě nádhera - to pro mě zatím nikdo nepřekonal.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
27. 7. 2014 / 18:47:47 (před 10 roky)
off

Nejhorší je na finále seriálu takový ten divný pocit, taková ta existenční krize. Obzvláště když to člověk sjíždí maratonově. Určitě jste to už taky zažili, že jste něco dokoukali a najednou jste si říkali: "Tak, a co teď?" :-) Určitě nejsem jediný. To je další z takových negativ finále.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 7. 2014 / 19:47:55 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Nejhorší je na finále seriálu takový ten divný pocit, taková ta existenční krize. Obzvláště když to člověk sjíždí maratonově. Určitě jste to už taky zažili, že jste něco dokoukali a najednou jste si říkali: "Tak, a co teď?" :-) Určitě nejsem jediný. To je další z takových negativ finále.

No maratón jsem nikdy nedala, u knížek jo, ale u seriálů mě vždycky upoutá něco, co bych chtěla vidět hned, dřív, než to dokončím. Ale podobný pocit znám. U mně se to projevuje tím, že se pak hrozně nechci dívat na další díl. I třeba na konci série. Já ještě neviděla Sherlocka 3.03, protože až si ho pustím, už nebudu mít žádný díl v záloze. Ale to bývá spíš u těch dlouhodobých seriálů. Jak je to něco, co sleduju krátce, tak nedočkavě čekám na titulky a třeba do tří vydržím.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
19. 10. 2014 / 12:41:33 (před 10 roky)
off

Nedávno jsem dokoukal Monka a musím říct, že tenhle seriál má jedno z nejlepších finále, které jsem kdy viděl. Monk konečně najde klid a útěchu, najde vraha Trudy a narážky na první díl + sestřih nejlepších momentů. Prostě bomba. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
19. 10. 2014 / 14:08:52 (před 10 roky)
off

+ Nenašel taky dceru od Trudy? Sakra bych se na to tak rád podíval, ale není kde. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
19. 10. 2014 / 14:14:05 (před 10 roky)
off
nevermore napsal(a):

+ Nenašel taky dceru od Trudy? Sakra bych se na to tak rád podíval, ale není kde. ;)

Máš pravdu. Online to je jen ve slovenštině. V češtině si to asi musíš někde stáhnout. Ale tohle je seriál, který za to stojí.

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
19. 10. 2014 / 14:27:25 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Nedávno jsem dokoukal Monka a musím říct, že tenhle seriál má jedno z nejlepších finále, které jsem kdy viděl. Monk konečně najde klid a útěchu, najde vraha Trudy a narážky na první díl + sestřih nejlepších momentů. Prostě bomba. :-)

Musím souhlasit. Sice už jsem ho viděl několikrát, ale rozhodně patří mezi ty nejlepší. Nic tomu nechybělo, všechno prostě dokonalé. :-)

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
19. 10. 2014 / 17:05:22 (před 10 roky)
off

Koukal jsem na to kdysi, když to běželo v televizi, ale bohužel díky škole apod., jsem to většinou nestíhal, protože z mě nejasnýho důvodu to dávali vždycky dopoledne. Myslím že sehnat to v anglině není problém, ale tenhle seriál má výbornej dabing a to už se shání hůř no. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies