Diskuze k článku Na hvězdy TBBT čeká velká výplata
avatar uživatele
Eduardo FluffyClouds Poustec
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
5. 8. 2014 / 10:07:50 (před 10 roky)
off

A tyhle dve imho minimane srovnatelne zabavne postavy zase ostrouhaji? Krivda...

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 8. 2014 / 10:37:46 (před 10 roky)
off

Jako jo, chápu, že úspěch mají a všechno, ale za dvacetiminutovou epizodu u nedramatického seriálu 1 milion dolarů? To mi přijde dost přehnané.

avatar uživatele
manro
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
5. 8. 2014 / 10:43:22 (před 10 roky)
off

Na můj vkus trochu přehnaný finanční ohodnocení ale chápu že seriál frčí rating vysoký tak se to snaží udržet za každou cenu.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 8. 2014 / 10:43:45 (před 10 roky)
off
Addie_93 napsal(a):

Jako jo, chápu, že úspěch mají a všechno, ale za dvacetiminutovou epizodu u nedramatického seriálu 1 milion dolarů? To mi přijde dost přehnané.

No s platy herců Ordinace v růžové zahradě se to asi srovnávat nedá.

avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
5. 8. 2014 / 10:45:16 (před 10 roky)
off

Já hlavně nechápu jednu věc. Už minule, když se navyšovalo a podepisovaly minulé smlouvy, bylo vidět, že Howard s Rajem berou daleko méně než "ústřední" trojice. Daleko méně. Jak to bude teď, uvidíme. Ale ruku na srdce. Kdyby tam ti dva nebyli, seriál by přece nebyl tak super. Rajovy trapné situace a Howardovy legrácky a rýpání, to k tomu prostě neodmyslitelně patří. Jestli to je třeba jejich agenty nebo vyjednáváním, to nevím, ale pro mě je tato pětice a vlastně i Bernadette s Amy úplně srovnatelná. Bez jediného z nich už by to nebylo takové. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 8. 2014 / 10:50:45 (před 10 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Já hlavně nechápu jednu věc. Už minule, když se navyšovalo a podepisovaly minulé smlouvy, bylo vidět, že Howard s Rajem berou daleko méně než "ústřední" trojice. Daleko méně. Jak to bude teď, uvidíme. Ale ruku na srdce. Kdyby tam ti dva nebyli, seriál by přece nebyl tak super. Rajovy trapné situace a Howardovy legrácky a rýpání, to k tomu prostě neodmyslitelně patří. Jestli to je třeba jejich agenty nebo vyjednáváním, to nevím, ale pro mě je tato pětice a vlastně i Bernadette s Amy úplně srovnatelná. Bez jediného z nich už by to nebylo takové. :-)

No hlavní problém je, že ti herci nedrží pospolu, tedy nevyjednávají jako jeden člověk, ale zjevně si ta ústřední trojice přisuzuje větší význam. Pak je to samozřejmě částečně agenty. Já jsem se teda celkem bál i varianty, že na tohle televize nepřistoupí a klidně seriál zařízne, přeci jen tam osobně vidím pokles kvality a to navýšení platů bylo velké. Ale zjevně ten seriál televizi vydělává dost peněz.

avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
5. 8. 2014 / 11:09:11 (před 10 roky)
off

Já si myslím, že si takové navýšení platů klidně zaslouží. Mají v tom seriálu vydržet 10 let a to nevíme jestli třeba i déle. Tak proč ne? Mě třeba sedmá řada moc a moc bavila. Jen jsem moc zvědavá, co v dalších řadách bude, když tvůrci na Comic-Conu řekli, že například takové těhotenství zatím pro postavy neplánují. Nicméně TBBT je jeden z větších důvodů proč se těším na září.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 8. 2014 / 11:28:01 (před 10 roky)
off

jako nechápu ty prachy, když vezmu že třeba herci v avengers 1 měly dostat asi 500k(nakonec to ukecali asi na 3mega, moc si nejsem jistej tou částkou) tak mi přijde spěš, ale je to film kterej vidělal přes 1mld. ty herci nejsou televizní herci, ale filmoví, tak nechápu ty prachy co dostávaj, ať radši herci z TBBT uklidní
P.S. ty filmoví herci ty peníze berou za film, a ne za díl kterej má 20 minut, je natáčenej pořád ve stejných kulisách a vlastně ani žádný fyzická činost tam neni.

Go GOATS
Editováno: 1x | Naposledy: 5. 8. 2014 / 11:34:53
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 8. 2014 / 11:40:11 (před 10 roky)
off

Jo vždyť je úplně normální odmítnout přijít do práce dokud mi nezvednou plat. Za takovou almužnu bych taky nepracovala a zvednout na 2x tolik je přece adekvátní a děje se to denodenně :)

Tbbt mám ráda, ale tomuhle by už měl někdo zatnout tipec. Loni to bylo s Modern Family skoro to samí. Je prostě jasný, ze jim to zvednou na kolik si řeknou. By čuměli, kdyby jim řekli ať si trhnou :)

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 8. 2014 / 12:13:05 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

Jo vždyť je úplně normální odmítnout přijít do práce dokud mi nezvednou plat. Za takovou almužnu bych taky nepracovala a zvednout na 2x tolik je přece adekvátní a děje se to denodenně :)

2x tolik je málo řekni si alespoň 3x tolik jako oni +jídlo(oni maj taky catering)

Go GOATS
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 8. 2014 / 12:37:58 (před 10 roky)
off
Salem napsal(a):

2x tolik je málo řekni si alespoň 3x tolik jako oni +jídlo(oni maj taky catering)

Ať počítám jak počítám, tak je to 2x tolik :D jo a daj mi možná tak stravenky, za který mi budou ještě určitý procento strhávat z platu :D

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
5. 8. 2014 / 12:40:41 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

Ať počítám jak počítám, tak je to 2x tolik :D jo a daj mi možná tak stravenky, za který mi budou ještě určitý procento strhávat z platu :D

původně brali 350k, teď budou brát 1M

Go GOATS
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
5. 8. 2014 / 12:52:27 (před 10 roky)
off
Salem napsal(a):

původně brali 350k, teď budou brát 1M

No vždyť :D 1x tolik by bylo 700k, tudíž 2x něco přes 1 mil :D

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
5. 8. 2014 / 12:53:26 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

No vždyť :D 1x tolik by bylo 700k, tudíž 2x něco přes 1 mil :D

Není nad slovíčkaření... :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
stonefire
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
5. 8. 2014 / 13:27:33 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

Jo vždyť je úplně normální odmítnout přijít do práce dokud mi nezvednou plat.

Současná situace je přece jiná, hercům vypršely smlouvy a jednali o nových nebo ne?

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 8. 2014 / 15:29:38 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No s platy herců Ordinace v růžové zahradě se to asi srovnávat nedá.

To taky nikdo nedělá, ale souhlasím s tímhle:

Salem napsal(a):

P.S. ty filmoví herci ty peníze berou za film, a ne za díl kterej má 20 minut, je natáčenej pořád ve stejných kulisách a vlastně ani žádný fyzická činost tam neni.

Jako mám TBBT ráda, ale určitě se tolik nenadřou jako někteří jiní herci z hodinových seriálů třeba. Zákonitě musí pracovat méně hodin a ještě půlku z toho prosedí u Sheldona a Leonarda na gauči.

V podstatě mi do toho nic není a nezměním to, ale nepřijde mi to úplně správné.

avatar uživatele
Palin
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
5. 8. 2014 / 16:41:04 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

zvednout na + No vždyť :D 1x tolik by bylo 700k, tudíž 2x něco přes 1 mil :D
HonZajs000 napsal(a):

Není nad slovíčkaření... :-)

Vau, tak nevím, zda tu trpí čeština, matematika, nebo jen já :D

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
5. 8. 2014 / 17:43:07 (před 10 roky)
off
Addie_93 napsal(a):

To taky nikdo nedělá, ale souhlasím s tímhle:


Jako mám TBBT ráda, ale určitě se tolik nenadřou jako někteří jiní herci z hodinových seriálů třeba. Zákonitě musí pracovat méně hodin a ještě půlku z toho prosedí u Sheldona a Leonarda na gauči.

V podstatě mi do toho nic není a nezměním to, ale nepřijde mi to úplně správné.

No tady jde pouze o to, co si vydupou. Seriál je oblíbený a zjevně se televizi vyplatí jim dávat takové peníze, tak jim to prošlo. U seriálu Přátelé to bylo stejné, taky pak brali milion za epizodu (všichni) a tehdy ty peníze měly troch jinou hodnotu :) Je tedy zbytečné jim ty peníze vyčítat a závidět... :)

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
5. 8. 2014 / 20:16:48 (před 10 roky)
off
Lucius napsal(a):

No vždyť :D 1x tolik by bylo 700k, tudíž 2x něco přes 1 mil :D

Pojem 1x tolik je spíš takové lidové označení. Matematicky správně je 2x tolik, takže přesně jak píše Salem, je to 3x tolik :)

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
5. 8. 2014 / 20:17:36 (před 10 roky)
off

Podle mě je to hodně, ale co, když se to CBS vyplatí :).

avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
5. 8. 2014 / 20:27:31 (před 10 roky)
on

Kvalita dolů = peníze nahoru. Zajímavá kauzalita :) Mayam ty prachy přeju, ostatním ne, i když jejich pohnutky jsou jasný, už navždy budou Sheldon, Leonard a Raj, ať natočí cokoli.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
5. 8. 2014 / 20:31:16 (před 10 roky)
off
jukab napsal(a):

Kvalita dolů = peníze nahoru. Zajímavá kauzalita :) Mayam ty prachy přeju, ostatním ne, i když jejich pohnutky jsou jasný, už navždy budou Sheldon, Leonard a Raj, ať natočí cokoli.

To není o kvalitě, spíš o době, co seriál běží a kolik k sobě dokázal nalákat lidí...

avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
5. 8. 2014 / 20:35:16 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No tady jde pouze o to, co si vydupou. Seriál je oblíbený a zjevně se televizi vyplatí jim dávat takové peníze, tak jim to prošlo. U seriálu Přátelé to bylo stejné, taky pak brali milion za epizodu (všichni) a tehdy ty peníze měly troch jinou hodnotu :) Je tedy zbytečné jim ty peníze vyčítat a závidět... :)

Souhlasím :-)

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
5. 8. 2014 / 20:43:06 (před 10 roky)
on
Drunk_Queen napsal(a):

To není o kvalitě, spíš o době, co seriál běží a kolik k sobě dokázal nalákat lidí...

Já to beru spíš laicky, ale je to takhle u kupy věcí, že ze začátku jde spíš o nalákání a pak už jsou to jen tvrdé natahovačky za jediným účekem, kvalita nekvalita. Dokud nemají na Charlieho, tak to jde, i když za 3 roky už ho určiě trumfnou.

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
5. 8. 2014 / 20:43:17 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No tady jde pouze o to, co si vydupou. Seriál je oblíbený a zjevně se televizi vyplatí jim dávat takové peníze, tak jim to prošlo. U seriálu Přátelé to bylo stejné, taky pak brali milion za epizodu (všichni) a tehdy ty peníze měly troch jinou hodnotu :) Je tedy zbytečné jim ty peníze vyčítat a závidět... :)

Určitě nevyčítám ani nezávidím, v tomhle ohledu je mi to úplně jedno. A když to člověk porovná s Přáteli, tak ano, tak v dnešní době teda berou ještě málo. Takže tohle je k oběma seriálům: mně to prostě nesedí k tomu sitcomu. Jak jsem řekla, seriál sleduji, mám ho ráda a tohle to nemění, ale názor na to mám.

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 8. 2014 / 20:44:53
avatar uživatele
dostalkovaveronika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
6. 8. 2014 / 11:11:41 (před 10 roky)
off

Pokud s tim stanice nakonec souhlasila, je videt, ze ty penize z toho jsou a nezustane z toho bita ani ona. Defakto oni vytvareji ten serial, takze nevidim duvod, proc by tolik penez mela mit stanice a oni min. Kdyby to prekrocilo asi unosnou vysi vyplaty, stanice by to mozna i zarizla, ale ocividne ji to i tak sakra vynese. Spis me teda mrzi, ze cela ta sedmicka netahne za jeden provaz a nezvysila se vyplata vsem, nemyslim na milion, ale proste kazdy srovnatelne. Ale to uz se dneska asi nenosi. :D Kazdopadne serial sleduju, takze jsem rada, ze bude pokracovat a o kvalite uz to ani neni. Jakmile ma serial tolik epizod a tolik fanousku ho sleduje, tak uz si neodpusti pustit dalsi serii, i kdyby jen ze zvedavosti. :)

avatar uživatele
stepa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
7. 8. 2014 / 08:46:18 (před 10 roky)
off

Tak tohle by si měli přečíst "géniové" na Primě. Herci dostanou milion dolarů za epizodu a pitomci z primy nejsou schopní zalovit v kapse a zvýšit plat českým dabérům. Tady je vidět, že čeho si lidé váží ve světě, se tady akorát kazí. Škoda...

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
7. 8. 2014 / 09:18:22 (před 10 roky)
off
stepa napsal(a):

Tak tohle by si měli přečíst "géniové" na Primě. Herci dostanou milion dolarů za epizodu a pitomci z primy nejsou schopní zalovit v kapse a zvýšit plat českým dabérům. Tady je vidět, že čeho si lidé váží ve světě, se tady akorát kazí. Škoda...

a proto ze seriálu Dva a půl chlapa televize klidně vykopla hlavní postavu :)

avatar uživatele
KatieB
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
7. 8. 2014 / 15:41:41 (před 10 roky)
off

Mě to vůbec nepřekvapuje. Přijde mi, že si herci ze sitcomů vydupávají ty milionové příjmy snáz než herci jiných žánrů. Namátkou Fraser, Dva a půl chlapa, Raymonda má každý rád, Přátelé.

Hmmmmmm.....
avatar uživatele
calipsso
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
8. 8. 2014 / 21:53:36 (před 10 roky)
off

pché ,,jen´´ 1 mega.. Na kolik si přišly zoufalé manželky...to byly palby... :-D Nehledě na to že Eva Longoria brala myslím ze všech nejvíc a přitom každá by měla dostávat stejně... tam se ty částky pohybovaly tuším 6 mega na díl...někde sem četla i víc

avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
8. 8. 2014 / 21:58:32 (před 10 roky)
off

Zoufalky přece braly kolem 400 tisíc dolarů. Myslím že jsem to viděl i tady v článcích. Možná když to převedeš na naše tak to je 6 mega.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
8. 8. 2014 / 22:18:10 (před 10 roky)
off
calipsso napsal(a):

pché ,,jen´´ 1 mega.. Na kolik si přišly zoufalé manželky...to byly palby... :-D Nehledě na to že Eva Longoria brala myslím ze všech nejvíc a přitom každá by měla dostávat stejně... tam se ty částky pohybovaly tuším 6 mega na díl...někde sem četla i víc

Nejvíc měl Charlie Sheen - 1,8 milionů dolarů za epizodu.

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
9. 8. 2014 / 23:43:11 (před 10 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nejvíc měl Charlie Sheen - 1,8 milionů dolarů za epizodu.

:D a jak chlapec dopad, když měl tolik peněz na svoje výstřelky :D

Ale co, je to vtipná suma, ale souhlasim, že by měli aspoň adekvátně zvýšit platy i ostatním, bez nich by to nebylo ono..

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 8. 2014 / 13:34:19 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

No tady jde pouze o to, co si vydupou. Seriál je oblíbený a zjevně se televizi vyplatí jim dávat takové peníze, tak jim to prošlo. U seriálu Přátelé to bylo stejné, taky pak brali milion za epizodu (všichni) a tehdy ty peníze měly troch jinou hodnotu :) Je tedy zbytečné jim ty peníze vyčítat a závidět... :)

Taky mě to hned napadlo, jak jsem to četla. A když uvážíme, že ti to dostávali skoro před 10 lety, tak to zas nepovažuju za tak nehorázné od nich. Na druhou stranu je mi nesympatické, že si to vyřvali ti tři spolu na zbytek kašlou. Jo, oni jsou ti hlavní, ale protože na začátku měli nejvíc prostoru. Poslední dobou, tuhle řadu jsem to cítila nejvíc, už dávno táhnou ten seriál spíš Howard a zbytek. Ti tři už nejsou tak vtipní, jak bývávali, Pennyin "alkoholismus" jednu dobu byl dokonce ubohý. Sami tři by neutáhli seriál ani do midseason.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
14. 8. 2014 / 19:04:32 (před 10 roky)
off

Tak hlavní tahoun je určitě Sheldon, o tom žádná. Leonard a Penny jsou celkem dost v útlumu, víc prostoru teď opravdu dostává Howard a Rajesh. Uvidíme, s čím přijdou v další sezóně. Přátelé to měli trochu jednodušší v tom, že tam si byli všichni celou dobu poměrně rovnocenní. Scénáristé využívali všechny postavy celkem šikovně. TBBT oproti tomu v tomhle směru není tak ucelené.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 8. 2014 / 20:38:53 (před 10 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

Tak hlavní tahoun je určitě Sheldon, o tom žádná...

Furt je? Já ho vždycky bránila, když Leonard nadával, a bez něj si to nedokázala představit, a i když seriál pořád mám ráda, Sheldon byl tuhle sezónu trošku o ničem. Pořád je to sitcom a půlka jeho zápletek byla spíš depresivních.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
14. 8. 2014 / 22:02:49 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Furt je? Já ho vždycky bránila, když Leonard nadával, a bez něj si to nedokázala představit, a i když seriál pořád mám ráda, Sheldon byl tuhle sezónu trošku o ničem. Pořád je to sitcom a půlka jeho zápletek byla spíš depresivních.

To jo, scénáristé mu toho v poslední sezóně moc zajímavého nenadělili, ale stále se většina děje točí kolem něj. Ve srovnání s tím je například vztah Leonarda s Penny o ničem a na mrtvém bodě. Ale tak můj názor :)