Tak CW se moc nepředvedla, ale Cordon a Cheerleader Death Squad mě docela zaujalo :)
Cordon by nemuselo být špatný.
A kde je vlastně Atom? Nebo ten už má objednání jistý?
Tak jedinne co vypada trochu slusne je Cordon.
Jinak letos to je celkem slabota, jsem zvedav, s cim prijde NBCa FOX.
Celkem slabota, jinak mě zaujal Cordon a trochu Dead People.
Tales from the Dark Side zní hodně dobře :)
Cheerleader Death Squad zní skvěle. :D Něco takovýho na CW chybí!
Cheerleader Death Squad vypadá zajímavě :)
Letos je to bída s nouzí. Tři články o pilotech a mě zaujal jeden jediný. Nudáááá. A když jsem si přečetl tenhle popis, tak jsem měl rovnou chuť si vystřelit mozek z hlavy:
"Bývalý agent CIA se s agenturou nerozloučil v dobrém. Nyní pracuje jako učitel na prestižní škole ve Washingtonu DC. Brzy si však uvědomí, že mnozí jeho studenti mají pro něj užitečné známosti. Vybere pár jedinců, kteří se stanou jeho očima a ušima ve světě mezinárodní špionáže a pomůžou mu dostat se zpátky do CIA."
Vážně? To teda blé.
Jsem zvědavá, kolik toho nakonec objednají, když skoro všechno obnovili :D
Je to CW, takže si nenechám ujít nic :D, každopádně je to všechno něják temné :D.. Hodně se těším na Cordon, kvůli Chrisovi, ale nevím, jestli by nebylo lepší, kdyby to neprošlo, protože jako Kai mi bude chybět! :D
vážně :/ Letos je to s těmi piloty děs běs,ani jeden podle popisu nevypadá moc vábně.
Předloni podle popisu vypadal příšerně Reign a jak si ho nakonec všichni oblíbili :)) Já zatím nic neodsuzuju, počkám si na trailery.
Tak tady nic. Cordon by připadal v úvahu, ale nejprve si pustím Under the Dome.
Teda nič moc. Nič ma z toho nezaukalo na toľko, že by som to začala pozerať. Možno ten Cordon čo sa týka obsadenia, že tam hrá Kai z TVD. A Dead People, neviem, musela by som vidieť ten pilot, možno ešte 2 epizódy k tomu aby som vedela posúdiť, lebo neviem prečo, ale strašne mi to pripomenulo Constantinea.
Umbaros napsal(a):