Diskuze k článku Televizní tvůrci: Greg Berlanti
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
21. 4. 2016 / 09:42:27 (před 8 roky)
on

Díky za článek! Jméno znám, aktuálně se objevuje opravdu skoro všude :D

Ze samotných seriálů mám taky za sebou poměrně dost. Viděla jsem komplet Everwood, Brothers and Sisters, Dirty Sexy Money, Eli Stone, No Ordinary Family, Political Animals, Golden Boy a The Tomorrow People, uf!

Z těchto nejvíc doporučuju Brothers and Sisters, především první tři série jsou absolutní bomba, i když jde o drama, tak u rodinných večeří se vždycky skvěle pobavíte. Plus Kitty a Robert <3

Moc se mi líbil taky Everwood, Dirty Sexy Money, Eli Stone a Political Animals, všechny tyto taky doporučuju.

Naopak No Ordinary Family a Golden Boy jsou pro mě seriálové odpady, na které jsem si téměř vytvořila alergii, ještě že oba měly jen jednu sérii :D

Na Tomorrow People se koukat dá, ale za mě nešlo o žádnou extra bombu.

avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
21. 4. 2016 / 09:50:34 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Díky za článek! Jméno znám, aktuálně se objevuje opravdu skoro všude :D

Tak nějak, aktuálně mi přijde, že jeho jméno se skloňuje stejně často jako Wolf a Rhimes a nejspíš i častěji. Ale samotného mě překvapilo, kolik seriálů má (měl) pod palcem. Díky němu jsem překonal svůj nejrozsáhlejší článek (doteď to byl právě Dick Wolf) :)

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 4. 2016 / 11:54:45 (před 8 roky)
off

Je mi jasné proč se mu tak daří v DC, ten chlap je superman

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
sarhod79
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
21. 4. 2016 / 12:12:00 (před 8 roky)
off

díky za článek, netušila jsem že za jedním člověkem, jehož jméno znám, se vyskytuje tolik seriálů

"Vím, že nic nevím."
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
21. 4. 2016 / 12:23:24 (před 8 roky)
off

Ten pán je obdivuhodný,vypíchnu Brothers and Sisters,protože to se opravdu povedlo.

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Nira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
21. 4. 2016 / 14:17:03 (před 8 roky)
off

Díky za nadupaný článek, zase mi přibylo pár položek do seznamu, co musím vidět :-) A díky komentu Ragelly jedna položka ubyla :-D

avatar uživatele
MountainLionet
Uživatel od první verze | Cool level: 43 | maj. Frank Burns
22. 4. 2016 / 22:35:02 (před 8 roky)
off

Zdá se, že se Berlanti v posledních letech skutečně našel. K mé potěše. Zatím jsem neviděla všechny epizody Arrowa a Flashe, takže nedokážu posoudit celkově. Každopádně Arrow zbožňuju, ale zdá se mi, že od 3. série začíná ztrácet dech. Flash je pak taková dost odlehčená varianta Arrow a taktéž se mi zatím líbí. Arrow je ale víc podle mého gusta. Nakonec se zdá, že mě to donutí podívat se i na Supergirl. A u LoT mi připadá, že už ždímají, co to ještě dá.

Z řekněme předhrdinovské éry znám jen Everwood (ten je pro mě naprosto nezajímavý) a BaS (celkem dobrá oddechovka).

Vypadá to, že pustit se do jeho krimi počinů posledních, nemusí být od věci. Když opomenu Golden Boy, který je těžká slabota ve všech směrech a právem tak skončil po první sérii. Největším kamenem úrazu budou nejspíš nezajímavé postavy, hlavní i vedlejší. A taktéž nesympatické. Ostatní dva se dočkali sérií více, což může znamenat, že došlo ke změně a seriály se zalíbily. Osobně mě láká více Blindspot, i když jádro příběhu působí alespoň podle popisu tady dost prvoplánově a nudně. U toho druhého je ústřední postavou žena, což moc nevyhledávám. Zdá se, že rok 2013 byl v jeho kariéře z hlediska nových projektů dost slabý, protože TP taky zrovna nedopadl. Taktéž jsem už něco málo viděla a zdá se mi to prostě slabé, takže není důvod utvrzováním ztrácet čas.

In a land of predators a lion never fears the jackal.
avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
22. 4. 2016 / 23:51:50 (před 8 roky)
off

Díky za článek, tohle jméno se v titulcích objevuje fakt dost často, ale nikdy mi nedošlo jak široký má vlastně žánrový záběr. Viděl jsem teda jen TTP a sem tam něco z Arrowa a Flashe. Za ty víceméně spokojenost. Blindspot mám dlouhodobě v plánu, snad nezklame. Laura mě odpudila trailerem, fakt nemusím vidět všechno. A z těch starších jsem slyšel dost chvály na Everwood, tak snad se k němu někdy (už kvůli Emily) taky dostanu. :)

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 10. 2021 / 17:37:11 (před 3 roky)
on

Já tušila, že Berlanti bude gay.. Žádný heterák by totiž nezvládl stvořit to, co předvádějí Legends of Tomorrow :D. A teď jenom doufám, že mu zbyla špetka vlivu u SPG a konečně dá Supercorp dohromady krucifix... Protože ne, Dansen prostě nestačí.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
1. 10. 2021 / 18:07:38 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

...Žádný heterák by totiž nezvládl stvořit...

Trocha etymologie: Výraz "heterák" zjevně pochází ze slova heterosexuál, stejně, jako výraz "homouš" pochází ze slova homosexuál. Když nazveš homosexuála homoušem, je to "urážka", když nazveš heterosexuála heteroušem, tak je to O.K. Nebo ne? Co myslíš?

Osobně je mi to "na háku", ale s úžasem pozoruji, jak jsou si v čím dál tím více oblastech někteří rovni a jiní rovnější.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Petyer
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
1. 10. 2021 / 18:17:57 (před 3 roky)
off

Teda to ziram 😁 Som myslel, ze ten zoznam sa neskonci. Kedy to ten chlapik stiha vsetko, ze 7 serialov v roku 2018 😉 Ano to jeho povestne Move your head na konci mam uplne pred ocami. Zo serialov som videl celkom dost, chystam sa na Everwood a skusim aj Brothers and Sisters. Pajky good job 😉

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 10. 2021 / 18:29:09 (před 3 roky)
on
_-0-_ napsal(a):

Trocha etymologie: Výraz "heterák" zjevně pochází ze slova heterosexuál, stejně, jako výraz "homouš" pochází ze slova homosexuál. Když nazveš homosexuála homoušem, je to "urážka", když nazveš heterosexuála heteroušem, tak je to O.K. Nebo ne? Co myslíš?

Osobně je mi to "na háku", ale s úžasem pozoruji, jak jsou si v čím dál tím více oblastech někteří rovni a jiní rovnější.

Tak vám začnu říkat Mrazíci, aby náhodou neutrpěla dušička újmu :P. A jinak heterák je u mě normální zkratka, protože kdo se s tím má vypisovat... Pro nás totiž už kratší označení existuje (gay, lesba, trans, áčko a další).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
1. 10. 2021 / 19:02:26 (před 3 roky)
off
Petyer napsal(a):

Teda to ziram 😁 Som myslel, ze ten zoznam sa neskonci. Kedy to ten chlapik stiha vsetko, ze 7 serialov v roku 2018 😉 Ano to jeho povestne Move your head na konci mam uplne pred ocami. Zo serialov som videl celkom dost, chystam sa na Everwood a skusim aj Brothers and Sisters. Pajky good job 😉

Děkuji, i kvůli rozsahu se článek vydal s mírným zpožděním :D

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
1. 10. 2021 / 20:25:44 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Tak vám začnu říkat Mrazíci, aby náhodou neutrpěla dušička újmu :P. A jinak heterák je u mě normální zkratka, protože kdo se s tím má vypisovat... Pro nás totiž už kratší označení existuje (gay, lesba, trans, áčko a další).

Jsem zmatený. Koho označuje Tvůj plurál? Původně byla řeč o homouších, kam jsem dosud neřadil "trans, áčka (co to sakra je?) a další".

Btw., patří mezi "nás" také agalmatofilisté? :-)))

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 10. 2021 / 20:35:27 (před 3 roky)
on
_-0-_ napsal(a):

Jsem zmatený. Koho označuje Tvůj plurál? Původně byla řeč o homouších, kam jsem dosud neřadil "trans, áčka (co to sakra je?) a další".

Btw., patří mezi "nás" také agalmatofilisté? :-)))

Těmi nás jsem myslela písmenkové lidi, jak nás zrovna ty moc rád označuješ a ke kterým se já taky počítám. Ale klidně to ber tak že jsem si dovolila to vztáhnout na všechny homosexuály. A abych tě dovzdělala tak Áčka jsou asexuálové... Mě by pro změnu zajímalo, kdo jsou sakra ti tvoji agalmatofilisté...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
1. 10. 2021 / 21:58:21 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Těmi nás jsem myslela písmenkové lidi, jak nás zrovna ty moc rád označuješ a ke kterým se já taky počítám. Ale klidně to ber tak že jsem si dovolila to vztáhnout na všechny homosexuály. A abych tě dovzdělala tak Áčka jsou asexuálové... Mě by pro změnu zajímalo, kdo jsou sakra ti tvoji agalmatofilisté...

No, vidím, že i Ty v tom máš zmatek, když řadíš asexuály mezi homosexuály (zařadilas je pod plurál "nás"). Njn, nemáte to jednoduché těch písmen je moc :-)


Agalmatofilie je deviace, spočívající v sexuální přitažlivosti vůči 3d objektům anthropomorfního charakteru. Takže patří mezi LGBTQQICAPF2K++, "A" tedy znamená nejen asexuály (děkuji za vysvětlení), ale také agalmatofiliály.

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
1. 10. 2021 / 22:03:21 (před 3 roky)
on
_-0-_ napsal(a):

No, vidím, že i Ty v tom máš zmatek, když řadíš asexuály mezi homosexuály (zařadilas je pod plurál "nás"). Njn, nemáte to jednoduché těch písmen je moc :-)

Co to zase kecáš? Řekla jsem písmenkové lidi, ale pak jsem dodala, že jsem to vztáhla primárně na homosexuály... A mimochodem, že je někdo asexuál ještě neznamená, že je i aromantik, ale to už je na tebe moc složitý, je mi jasné...


_-0-_ napsal(a):

Agalmatofilie je deviace, spočívající v sexuální přitažlivosti vůči 3d objektům anthropomorfního charakteru. Takže patří mezi LGBTQQICAPF2K++, "A" tedy znamená nejen asexuály (děkuji za vysvětlení), ale také agalmatofiliály.

Na ojíždění plyšáčků nebo panenek nevidím nic deviantního :P.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
jesmot
Redaktor | Cool level: 56 | Richard Castle
1. 10. 2021 / 22:25:04 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Trocha etymologie: Výraz "heterák" zjevně pochází ze slova heterosexuál, stejně, jako výraz "homouš" pochází ze slova homosexuál. Když nazveš homosexuála homoušem, je to "urážka", když nazveš heterosexuála heteroušem, tak je to O.K. Nebo ne? Co myslíš?

Osobně bych řekl, že hlavní rozdíl je v tom, že heterosexuálové o sobě mluví jako o heterácích, kdežto homosexuálové o sobě jako o homouších mluvit nebudou. Ale možná je to jen můj názor.

Každopádně to jsme tématem trochu odběhli. Netušil jsem, že má Berlanti pod palcem všechny tyto věci, s některými bych si ho fakt nespojil. Opět super aktualizovaný článek Pajky, jen ten čas na sledování seriálů by to chtělo.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 10. 2021 / 00:22:42 (před 3 roky)
off
andromache napsal(a):

Co to zase kecáš? Řekla jsem písmenkové lidi, ale pak jsem dodala, že jsem to vztáhla primárně na homosexuály... A mimochodem, že je někdo asexuál ještě neznamená, že je i aromantik, ale to už je na tebe moc složitý, je mi jasné...

Cituji:"Pro nás totiž už kratší označení existuje (gay, lesba, trans, áčko a další)."


Romantickou nadstavbu sexuálního vztahu patrně může mít i agalmatofiliál ojíždějící plyšáčky, stejně, jako nekrofil, ojíždějící mrtvolu. De gustibus non est disputandum.


jesmot napsal(a):

Osobně bych řekl, že hlavní rozdíl je v tom, že heterosexuálové o sobě mluví jako o heterácích...

Každopádně to jsme tématem trochu odběhli...

Výraz "heterák" znám jen ze strany sexuálních menšin, jedinci majoritní orientace se jednoduše považují a označují za normální (protože jsou normotvorní). Většinou nemají žádný důvod, aby demonstrovali/specifikovali vlastní sexuální orientaci.

Máš pravdu, tohle tema je off-topic, už jsem zticha...

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
2. 10. 2021 / 00:43:19 (před 3 roky)
off
_-0-_ napsal(a):

Výraz "heterák" znám jen ze strany sexuálních menšin, jedinci majoritní orientace se jednoduše považují a označují za normální (protože jsou normotvorní). Většinou nemají žádný důvod, aby demonstrovali/specifikovali vlastní sexuální orientaci.

Máš pravdu, tohle tema je off-topic, už jsem zticha...

Prosím, nezobecňujte. Všichni nejsme vy anebo diskutující na Novinkách.

avatar uživatele
_-0-_
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 10. 2021 / 01:13:50 (před 3 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Prosím, nezobecňujte. Všichni nejsme vy anebo diskutující na Novinkách.

"Zobecňování (generalizace) – zjišťování společných souvislostí a znaků a vytváření nadřazených pojmů, kategorií."

Cato (24.2.2022): "Cēterum um cēnseō RuSSia esse dēlendam."
avatar uživatele
lenochod6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
28. 1. 2022 / 21:16:17 (před 2 roky)
off

To já zírám, co ten chlap má všechno pod palcem.
Viděla jsem Brothers and Sisters, Arrow, The Mysteries of Laura, Deception (které si rozhodně zasloužilo další sérii), God Friended Me (kde měl mrzel celkem konec, ale jinak super projekt), The Prodigal Son (kdybych měla vybrat jeden seriál ze všech mých oblíbených, které byly ukončeny dříve než měly být, a mohla bych pro ně získat pokračování, tak by to byl tenhle seriál).
Takže určitě se podívám na jeho další tvorbu, i když to bude asi chvilku trvat, když se dívám na ten seznam.