Warning: Undefined array key "off_add" in /home/html/fruiko.savana-hosting.cz/public_html/gama/funkce/hlavicka.php on line 185
Diskuze k článku Hádanka: Který oblíbený pár se rozejde?
avatar uživatele
Šín Martin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
30. 6. 2015 / 19:02:08 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
30. 6. 2015 / 19:05:19 (před 9 roky)
off

Nevím, kde jsou aktuálně Castle a Beckett, ale jako první mě napadli tito dva. Hned v závěsu Brennan s Boothem, ale taky nevím, jestli jsou ještě spolu.

avatar uživatele
bodlinka7
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
30. 6. 2015 / 19:07:42 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
30. 6. 2015 / 19:09:43 (před 9 roky)
off
Šín Martin napsal(a):

castle
ragelly napsal(a):

Nevím, kde jsou aktuálně Castle a Beckett, ale jako první mě napadli tito dva. Hned v závěsu Brennan s Boothem, ale taky nevím, jestli jsou ještě spolu.

Kdo viděl poslední sérii Castla, nemůže takový tip vůbec myslet vážně. To Bones, tam je to mnohem reálnější. Po tom, co Kůstka Bootha vyhodila a ten se horko těžko vracel zpátky a bojoval se svou závislostí, navíc po odchodu s Jeffersonu a od FBI, to vypadá více než reálně.

Winnie 2.0 napsal(a):

Tak úplně poslední řádek mi zkazil tip, jako první mě napadlo Big Bang Theory. I když tomu vlastně ani ten dech nedochází. :-) No, popřemýšlím.

Zlatá éra TBBT je dávno, dávno pryč. Poslední série jsou jen zběsilou snahou o to udržet se nad hladinou. Kvalita jde ale dolů rapidním tempem. A garantuju ti, že to nepotrvá ani dvě série a seriál bude na úplném dně s kvalitou jako tehdy HIMYM. :-)

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
avatar uživatele
silvienka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
30. 6. 2015 / 19:11:36 (před 9 roky)
off

Napadá mě Oliver a Felicity

avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
30. 6. 2015 / 19:12:25 (před 9 roky)
off

Akorat ze TBBT neni hodinove drama :)

Ja si vubec netroufam odhadnout. Doufam ze to je z neceho co nesleduju :-X

avatar uživatele
luciakanky
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 6. 2015 / 19:13:11 (před 9 roky)
off

sam a dean winchestrovci :D teraz vážne, napadol ma hneď The big bang theory, ale potom prišiel posledný riadok a bolo vymalované. žiadny zo seriálov, ktoré pozerám nesplna všetky kritériá...bohužial alebo vďakabohu :)

driver picks the music, shotgun shuts his cakehole
avatar uživatele
tomsn40
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
30. 6. 2015 / 19:21:42 (před 9 roky)
off

Oliver a Felicity? Kéž by... :D

avatar uživatele
Kristína Seléné Bečárová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
30. 6. 2015 / 19:22:06 (před 9 roky)
off

ja to vidím na Kosť a Bootha, tam už to škrípe, aj keď je tehotná...

avatar uživatele
Katie_s128
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
30. 6. 2015 / 19:22:49 (před 9 roky)
off
silvienka napsal(a):

Napadá mě Oliver a Felicity

Ti dva to rozhodně nejsou, protože se doslova dali dohromady v posledním díle a odjeli spolu do západu slunce.

A Arrow má do veterána dost daleko:) Mě první napadl Booth a Brennan. Všechno na ně sedí.

Editováno: 1x | Naposledy: 30. 6. 2015 / 19:24:33
avatar uživatele
Desperate houseman
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
30. 6. 2015 / 19:38:12 (před 9 roky)
off

Doufám, že Kůstka s Boothem. To bych pak možná i doukoukal tu 10. řadu

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2015 / 19:41:42 (před 9 roky)
off

No mohu vyloučit Stefana a Caroline(TVD), Olivera a Felicity(Arrow).

Mě zprvu napadli Nick a Juliette(Grimm) a vůbec nechápu proč, sice na konci 4S prý zemřela, ale i s Renardem mě napalili, takže.,. A taky nejsou oblíbený pár, samozřejmě.


Kůstka a Booth...to bych neřekla.
Castle a Beckett, to bych řekla spíš, ale taky je to dle mě tak není.

Opravdu mě moc párů nenapadá. Jsem zvědavá na další tipaře.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
30. 6. 2015 / 19:45:59 (před 9 roky)
off

Mě jako první napadli Jackson a April z GA.. Jenom nevím nakolik jsou ti dva populárním párem (mě by to zrovna moc nevadilo, protože ti dva mi k sobě nikdy nešli), ale s tím jak skončila poslední sezona by to tak klidně mohlo být. A známe Shondu.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Tinnie
Uživatel od první verze | Cool level: 24 | Alan Harper
30. 6. 2015 / 19:58:29 (před 9 roky)
off
andromache napsal(a):

Mě jako první napadli Jackson a April z GA.. Jenom nevím nakolik jsou ti dva populárním párem (mě by to zrovna moc nevadilo, protože ti dva mi k sobě nikdy nešli), ale s tím jak skončila poslední sezona by to tak klidně mohlo být. A známe Shondu.

Mňa to tiež napadalo ako prvé. Vôbec by mi nevadilo, keby sa rozišli. Pokojne aj navždy. Aj keď to sa asi nestane. Ale na konci série to mali dosť nahnuté.

avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
30. 6. 2015 / 20:09:24 (před 9 roky)
off

Sakryš sakryš... taky mě jako první napadlo Bones, ale to by nám snad neudělali! No vážně, nějakých 7 let se čekalo, než se vůbec dali dohromady :D

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
30. 6. 2015 / 20:25:05 (před 9 roky)
off

Podle mě to budou buď Bones, nebo Castle, nebo něco, co neznám. Prosím, ať je to něco, co neznám :D.

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
30. 6. 2015 / 20:35:10 (před 9 roky)
off

Neverím, že by to boli Castle a Beckettova. Pevne verím, že to bude Booth a Brennenova, ale potom sa zas bojím, že ak sa rozídu, tak to budú ďalej naťahovať ako gumu na trenkách.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
30. 6. 2015 / 20:48:05 (před 9 roky)
off

Tak Castle ani Bones nesleduju :D Z toho co sleduju mě napadá jen OUaT - Hook a Swan popřípadě Snow a Charming, ale ti jsou mi doooost ukradení :D Jinak žádná dramata (40 minut) co sleduju na to nesedí. Možná PLL ale rozhodně si nemyslím, že by rozchod kterékoli lhářky s jejím typem ovlivnil celou sérii :D Brala bych ale verzi kdy se Hanna rozejde s Calebem, ten se naštve, vezme comp a pomocí svých super hacker triků vyhodí celé město do vzduchu. Už by byl aspoň klid :D

Vxxx
avatar uživatele
Adélkaa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
30. 6. 2015 / 20:51:43 (před 9 roky)
off

Bouhužel jsem taky přesvědčená, že to bude buď Bones, nebo v ještě horším případě Castle. Doufám, že existuje nějaký další dokonale zapadající seriál s dokonalou dvojicí, který nesleduju TT.TT

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
30. 6. 2015 / 20:56:43 (před 9 roky)
off

Indície nesedia na žiadny seriál, ktorý sledujem, takže super :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
30. 6. 2015 / 21:01:26 (před 9 roky)
off

Taky bych to viděla na Castlea nebo Bones. April s Jacksonem už se víceméně rozešli ve finále, navíc jsou mi celkem ukradení a nemyslím si, že by to seriálem nějak otřáslo. Rozhodně ne víc než smrt Dereka a tím pádem "rozchod" MerDer :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
peitho
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
30. 6. 2015 / 21:03:01 (před 9 roky)
off

Mě hned napadl Bones, ale na Castla to sedí taky, ani u jednoho by se mi to nelíbilo, ale tipuju spíš Bones, tam by to dávalo větší smysl. Ale budu doufat, že to bude v něčem, co nesleduju...

avatar uživatele
blackdarkness
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2015 / 21:20:20 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
30. 6. 2015 / 21:22:09 (před 9 roky)
off
silvienka napsal(a):

Napadá mě Oliver a Felicity

Kéž by... ale takové štěstí stoprocentně mít nebudu :-D Bohužel... tenhle pár celý seriál táhne akorát tak ke dnu.

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
30. 6. 2015 / 21:28:47 (před 9 roky)
off

Nejrealneji vypada rozchod Brennan s Boothem.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
terinka.kavkova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
30. 6. 2015 / 21:56:15 (před 9 roky)
off

OUAT? Snow a Charming? :D

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
30. 6. 2015 / 22:05:32 (před 9 roky)
off

idealne nech sa rozidu vsetci a mame na co pozerat ..

avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
30. 6. 2015 / 22:08:44 (před 9 roky)
off
terinka.kavkova napsal(a):

OUAT? Snow a Charming? :D

Možná by potom konečně nebyli k smrti nudní :-D

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
30. 6. 2015 / 22:09:30 (před 9 roky)
off
terinka.kavkova napsal(a):

OUAT? Snow a Charming? :D

Taky jsem to tu už psala, že to bude OUaT.. ale dost možná to bude Swan a Hook...

Vxxx
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
30. 6. 2015 / 23:03:24 (před 9 roky)
off
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
30. 6. 2015 / 23:14:12 (před 9 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nevím, kde jsou aktuálně Castle a Beckett, ale jako první mě napadli tito dva. Hned v závěsu Brennan s Boothem, ale taky nevím, jestli jsou ještě spolu.

Toto mi príde trochu nepravdepodobné, nakoľko na tých dvoch dvojiciach stoja oba seriály komplet celé. Nebyť nich, tak ani nemusí pokračovať seriál. Bones nesledujem už, pri Castleovi som len na konci 4.série, ale zdá sa mi, že Castle a Beckettová sa v zatiaľ poslednej sérii brali.

Ako všímam si, že je tu veľa tipov na Castlea ako aj Bones. Je mi jasné, že keby jeden alebo druhý párik nechali rozísť, tak by to bol obrovský šok, aj zvrat v seriáli. V tomto mi to potom príde pravdepodobnejšie u Bones, keďže oni mi prišli nudní už dávno predtým, neviem si predstaviť aké je to teraz.

P.S.: Nemohol by to byť skôr nejaký párik z Grey's Anathomy? Myslím si, že majú už nespočetné množstvo sérií, ktoré musia po tom čase aj nudiť. Nesledujem to, tak neviem, ale možno aj tam je nejaký párik, ktorý by bol veľkým prekvapením.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
1. 7. 2015 / 06:59:03 (před 9 roky)
off

Taky zalezi na nekolika faktorech: zdali serial na tomto paru stoji a pada, a nakolik serii jeste tvurci pocitaji pokracovat.

OUAT-Snow& Charming tam to vidim realne, protoze se velice casto neshodnou a pokud by melo jit o neco zasadniho tak si myslim ze by se rozejit mohli. Serial na nich nestoji ale urcite by to vyznamne zmenilo dynamiku. Swan &Hook, na tech to urcite nestoji a nic by se v podstate nestalo, takze ti to nebudou.

Bones-vzhledem k posledni epizode, celkem nelogicke, mozne urcite- pokud by to udelali, byla by to posledni sezona.
Castle-take vzhledem k poslednimu dilu nerealne. Stejny pripad s Bones, mozne ano, v tom pripade posledni sezona.
U techto dvou serialu tvurci vi, ze to stoji a pada na spolupraci/lasce hlavnich postav. Bez toho v podstate nemaji co hrat.

GA-tam mne uz nenapada nikdo na kom by to stalo, myslim ze Derek by sok na dalsi dve sezony, takze GA to asi nebude.

No a nic vic nesleduju, takze netusim. Spis se Shonda mozna vyradi na Scandalu :-) Tam ale nevim zda to jde aplikovat.

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2015 / 08:02:49 (před 9 roky)
off

A jak dopadla ta hádanka z minulého roku, že umře důležitá (nebo hlavní?) postava z drama seriálu?

No mě první napadli Případy detectiva Murdocha a Murdoch a doktorka, to bych se na to přestala dívat ! :-D Ale naštěstí to nevysílají na Velké pětce, takže sem v klidu .-)

Jen ke Snow a Charmingovi, nemyslím si, že se rozejdou, přece jen je to princ a princezna a spřízněný duše atd... Sice by mi to moc nevadilo, ale pokud by se rozešli bez možnosti návratu, tak by popřeli pravou lásku a šťastný konec, takže by to nedávalo moc velký smysl

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
1. 7. 2015 / 08:29:02 (před 9 roky)
off
Atenecka napsal(a):

A jak dopadla ta hádanka z minulého roku, že umře důležitá (nebo hlavní?) postava z drama seriálu?

Ak myslíš ešte túto, tak v komentároch je napísané, že to bol Ron Perlman zo seriálu Sons of Anarchy. :)

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 7. 2015 / 08:29:22
avatar uživatele
Suezz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 7. 2015 / 08:33:42 (před 9 roky)
off

Castle rozhodně nee - má to být poslední serie, tak nevěřím, že by to dokázali takto doprasit. Ani mě nenapadá důvod/příčina rozchodu, musela by tam být opravdu hodně násilně našroubovaná...
V GA to rozhodně na žádné dvojici nestoji, tam to naopak stojí na cyklicky se opakujících rozchodech každého s každým :D Btw. Jackson se s April už rozešel, takže to žádné překvapení do další série být nemůže...
Taky tipuju Bones, ačkoli to sleduju sporadicky a nárazově...tam by to mohlo být celkem reálné, měli by novou zápletku v jinak nudné šedi...:)

avatar uživatele
peitho
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
1. 7. 2015 / 09:40:26 (před 9 roky)
off
Suezz napsal(a):

Castle rozhodně nee - má to být poslední serie, tak nevěřím, že by to dokázali takto doprasit. Ani mě nenapadá důvod/příčina rozchodu, musela by tam být opravdu hodně násilně našroubovaná...

Mě ještě napadlo, že by se mohli rozejít kvůli něčemu, co se stalo během doby, kterou si Castle nepamatuje, ale nevím no, Bones mi pořád sedí víc.

avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
1. 7. 2015 / 12:36:45 (před 9 roky)
off

Opravdu nechápu, jak si lidi můžou myslet, že jsou to Booth s Brennanovou...

avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 7. 2015 / 12:56:04 (před 9 roky)
off
Lill napsal(a):

Ak myslíš ešte túto, tak v komentároch je napísané, že to bol Ron Perlman zo seriálu Sons of Anarchy. :)

Děkuji,)

avatar uživatele
nela8000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
1. 7. 2015 / 12:56:29 (před 9 roky)
off

Hned mě napadl Jackson a April z Grey's anatomy, ale nevím jestli jsou až, tak populárním a oblíbeným párem...

avatar uživatele
terys98
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
1. 7. 2015 / 20:22:53 (před 9 roky)
off

Bones to podle mě nebudou. Vždyť na konci série byli od sebe, pak se dali dohromady, tak by mi přišlo nelogický je zase znova rozdělit, ještě když je Brennan těhotná :)
Castle mě nějak přestal bavit, navíc mi je Beckett docela nesympatická, takže kdyby se rozešli, tak jenom huráá! ;) Ale většina diváků to vidí jinak, takže to budu muset přežít. I tak si myslím, že se tyto dva nerozejdou.
Určitě to bude zase z nějakého méně známého seriálů, takže se nebudu ani namáhat tipovat další seriál :D

avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
1. 7. 2015 / 20:46:34 (před 9 roky)
off

Každý, čo je len trocha pri zmyslov a pravidelne sleduje Castla si nemôže (a to ani omylom) myslieť, že by ich rozdelili a ešte natrvalo. Fandom by ich zadupal do zeme a nemyslím si, žeby si ich chceli po úspešných 7. rokoch proti sebe poštvať, pre väčšinu ľudí je Caskett srdce seriálu a ich rozdelením by stratili podľa mňa veľké množstvo divákov.
Ja tipujem Bootha a Brennanovu, ale to len preto, lebo nemám koho iného tipnúť a osobne si myslím, že ani oni to nebudú :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
HonZajs000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 76 | Semir Gerkhan
1. 7. 2015 / 20:52:57 (před 9 roky)
off
phoboska napsal(a):

Každý, čo je len trocha pri zmyslov a pravidelne sleduje Castla si nemôže (a to ani omylom) myslieť, že by ich rozdelili a ešte natrvalo. Fandom by ich zadupal do zeme a nemyslím si, žeby si ich chceli po úspešných 7. rokoch proti sebe poštvať, pre väčšinu ľudí je Caskett srdce seriálu a ich rozdelením by stratili podľa mňa veľké množstvo divákov.
Ja tipujem Bootha a Brennanovu, ale to len preto, lebo nemám koho iného tipnúť a osobne si myslím, že ani oni to nebudú :D

To, co čtete, pochází z hlavy studenta práv, jehož mysl tím byla značně poznamenána. Ergo. Pokud něčemu z toho nerozumíte, viňte veřejný vzdělávací systém.
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 7. 2015 / 20:53:10
avatar uživatele
Stiletto42
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
1. 7. 2015 / 20:53:45 (před 9 roky)
off
phoboska napsal(a):

Každý, čo je len trocha pri zmyslov a pravidelne sleduje Castla si nemôže (a to ani omylom) myslieť, že by ich rozdelili a ešte natrvalo. Fandom by ich zadupal do zeme a nemyslím si, žeby si ich chceli po úspešných 7. rokoch proti sebe poštvať, pre väčšinu ľudí je Caskett srdce seriálu a ich rozdelením by stratili podľa mňa veľké množstvo divákov.

naprosto souhlasím

Jinak dávám tip, který tu ještě není a to Densi.

"Yes, sir, Captain TightPants"
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
1. 7. 2015 / 21:08:59 (před 9 roky)
off
HonZajs000 napsal(a):

Soulmate ;)
Už som to sem musela dať :D Andrew sa v jednom rozhovore vyjadril, že ak ich dajú dokopy, tak natrvalo. Žiadne rozchádzanie sa a schádzanie sa v pravidelných intervaloch :D Proste hotovka.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
Editováno: 1x | Naposledy: 1. 7. 2015 / 21:09:11
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
1. 7. 2015 / 21:12:25 (před 9 roky)
off
luci75 napsal(a):

naprosto souhlasím

To som rada.

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Kristie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
1. 7. 2015 / 23:38:55 (před 9 roky)
off

Prosím vás, Booth s Brennankou to nebudou. Přece jim trvalo snad 7 let, než se dali dohromady, ne? Krom toho nevím, jak by jejich rozchod měl změnit vyznění/tón/to ostatní seriálu. Vyšetřují vraždy, to snad tvůrci nehodlají změnit!

Kind of a loner.
avatar uživatele
Wendy160
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
13. 7. 2015 / 13:52:45 (před 9 roky)
off

Napadají mě Simpsonovi, ale to zase není hodinové drama.

Editováno: 1x | Naposledy: 17. 8. 2015 / 15:22:42
avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
30. 9. 2015 / 13:38:14 (před 9 roky)
off

Tak Blind Item již prozrazena...

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
30. 9. 2015 / 14:01:09 (před 9 roky)
off
I-Can-Be-a-Duck napsal(a):

Tak Blind Item již prozrazena...

Pošleš mi to, prosím? :)

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
30. 9. 2015 / 14:05:20 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Pošleš mi to, prosím? :)

Castle

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
30. 9. 2015 / 14:12:54 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Castle

What. The. Hell. Díky :))

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
30. 9. 2015 / 14:23:00 (před 9 roky)
off

A jak tady všichni psali, že to je ten nejméně pravděpodobný tip :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
30. 9. 2015 / 14:36:31 (před 9 roky)
off
ragelly napsal(a):

A jak tady všichni psali, že to je ten nejméně pravděpodobný tip :D

Já to zrovna viděla na toho Castla nebo na Bones. :) Ale ono to tak horký není, jenom se chtějí vrátit zase k prvním třem sériím, kdy ta dynamika mezi nimi byla nejlepší, potřebovali to oživit :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
2. 10. 2015 / 10:24:39 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já to zrovna viděla na toho Castla nebo na Bones. :) Ale ono to tak horký není, jenom se chtějí vrátit zase k prvním třem sériím, kdy ta dynamika mezi nimi byla nejlepší, potřebovali to oživit :)

What the f**k? Seriously? Akože ja tých tvorcov uškrtím. :/ Pri nich som vážne dúfala, že to nebude, lebo oni proste patria k sebe. Mne teda oveľa viac k sebe pasujú než Booth a Brennan, aj preto som Kosti nesledovala nikdy pravidelne, lebo ma až tak ich "komplikovaný" vzťah nebavil. A plus, ma zadupú do zeme fanúšikovia týchto dvoch, ale ja mám Davida navždy spojeného ako Angela s Buffy, zatiaľ sa mi k nikomu inému viac nehodil.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
2. 10. 2015 / 10:46:17 (před 9 roky)
off
Aldyska napsal(a):

What the f**k? Seriously? Akože ja tých tvorcov uškrtím. :/ Pri nich som vážne dúfala, že to nebude, lebo oni proste patria k sebe. Mne teda oveľa viac k sebe pasujú než Booth a Brennan, aj preto som Kosti nesledovala nikdy pravidelne, lebo ma až tak ich "komplikovaný" vzťah nebavil. A plus, ma zadupú do zeme fanúšikovia týchto dvoch, ale ja mám Davida navždy spojeného ako Angela s Buffy, zatiaľ sa mi k nikomu inému viac nehodil.

Yes, Bangel forever! :D Já jsem Bones mívala ráda, ale u mě si to pokazili tím, že ten vztah kvůli Emilyinu těhotenství urychlili a Brennanová byla najednou těhotná po jednom uplakaným objetí. Takže spolu vlastně vůbec nerandili, nesbližovali se a přeskočili tak velký kus vztahu, který se mohl hezky postupně rozvíjet. Kdežto v Castlovi to vzali postupně a dali si na tom vývoji záležet. Musím ale říct, že poslední dvě série Castlea mi přišly slabší, takže jsem za ten "rozchod" i ráda, protože mají v plánu vrátit se k prvním sériím, kdy Castle Beckettovou pořád naháněl, pletl se jí do případů a lezl jí tím na nervy. V té době byl seriál podle mě na vrcholu :) Takže já se na budoucí díly moc těším, i promo na příští epizodu vypadá moc dobře. Nepůjde totiž o rozchod jako takový (žádné milostné trojúhelníky a podobně), je jasný, že se za pár dílů zase usmíří :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
2. 10. 2015 / 11:37:38 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Yes, Bangel forever! :D Já jsem Bones mívala ráda, ale u mě si to pokazili tím, že ten vztah kvůli Emilyinu těhotenství urychlili a Brennanová byla najednou těhotná po jednom uplakaným objetí. Takže spolu vlastně vůbec nerandili, nesbližovali se a přeskočili tak velký kus vztahu, který se mohl hezky postupně rozvíjet. Kdežto v Castlovi to vzali postupně a dali si na tom vývoji záležet. Musím ale říct, že poslední dvě série Castlea mi přišly slabší, takže jsem za ten "rozchod" i ráda, protože mají v plánu vrátit se k prvním sériím, kdy Castle Beckettovou pořád naháněl, pletl se jí do případů a lezl jí tím na nervy. V té době byl seriál podle mě na vrcholu :) Takže já se na budoucí díly moc těším, i promo na příští epizodu vypadá moc dobře. Nepůjde totiž o rozchod jako takový (žádné milostné trojúhelníky a podobně), je jasný, že se za pár dílů zase usmíří :)

Tak to máš pravdu, ak ide o to aby tomu dodali šťavu, tak to nebude také hrozné. Súhlasím, že v prvých 3-4 sériách bol seriál na vrchole. Neviem či 3,4,5. séria sa mi náhodou nepáčili najviac. Bohužiaľ ešte nemám dopozerané aktuálne série, skončila som niekde na 6.sérii, tak uvidím aké sa mi budú zdať 6-7.séria. Čo sa týka Kostičiek, ja som sa v tom časom začala akosi strácať, v príbehoch, vzťahoch a pod. Tak som sa dala potom na Castlea, hlavne kvôli Nathanovi, žrala som ho už v Buffy, ešte viac vo Firefly. Každá jeho úloha je iná, ale vždy fantastická, Castleova povaha je proste, že uuuuuu wau, super. :) Inak sa mi páčilo keď v seriáli náhodou spomenul niečo s Buffy pri upírskej epizóde alebo si dal kostým a lá Mal z Fireflíčka. :)

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
2. 10. 2015 / 12:08:41 (před 9 roky)
off
Aldyska napsal(a):

Tak to máš pravdu, ak ide o to aby tomu dodali šťavu, tak to nebude také hrozné. Súhlasím, že v prvých 3-4 sériách bol seriál na vrchole. Neviem či 3,4,5. séria sa mi náhodou nepáčili najviac. Bohužiaľ ešte nemám dopozerané aktuálne série, skončila som niekde na 6.sérii, tak uvidím aké sa mi budú zdať 6-7.séria. Čo sa týka Kostičiek, ja som sa v tom časom začala akosi strácať, v príbehoch, vzťahoch a pod. Tak som sa dala potom na Castlea, hlavne kvôli Nathanovi, žrala som ho už v Buffy, ešte viac vo Firefly. Každá jeho úloha je iná, ale vždy fantastická, Castleova povaha je proste, že uuuuuu wau, super. :) Inak sa mi páčilo keď v seriáli náhodou spomenul niečo s Buffy pri upírskej epizóde alebo si dal kostým a lá Mal z Fireflíčka. :)

Yep, ty narážky jsou nejlepší! :) Nebo když v Castlovi hrají herci z Firefly, teď se těším na druhou Adamovu epizodu.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
3. 10. 2015 / 11:16:08 (před 9 roky)
off

Ja v tom pripade nechapu, proc maji dalsi sezonu. To to nemohli zakoncit dustojne, bud stastnym koncem nebo tragedii? Je to HIMYM cele znova...ve smyslu ze uplne kaslou na lidi co na to koukaji. Kteri mimochodem na to koukaji kvuli te romaci atd. A v clanku se pise ze ten rozchod muze byt definitivni. Nevim na cem jedou scenaristi od Castla ale neni to nic dobreho. Cela predchozi sezona se tocila kolem toho jak se ho snazili najit a jak za nej Kate bojovala a najednou jako nic? Absolutne to postrada logiku a jestli prijdou s tim, ze serial byl o tom aby Kate pomstila matku a ne o jejich vztahu, tak je s nimi konec.

Jak jsem psala vedle u Rookie Blue- takhle se dela drama a takhle se dela svatba a vztahy. Kolegove by se meli priucit.

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 10. 2015 / 11:18:04
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
3. 10. 2015 / 19:56:27 (před 9 roky)
off
Illyria napsal(a):

Ja v tom pripade nechapu, proc maji dalsi sezonu. To to nemohli zakoncit dustojne, bud stastnym koncem nebo tragedii? Je to HIMYM cele znova...ve smyslu ze uplne kaslou na lidi co na to koukaji. Kteri mimochodem na to koukaji kvuli te romaci atd. A v clanku se pise ze ten rozchod muze byt definitivni. Nevim na cem jedou scenaristi od Castla ale neni to nic dobreho. Cela predchozi sezona se tocila kolem toho jak se ho snazili najit a jak za nej Kate bojovala a najednou jako nic? Absolutne to postrada logiku a jestli prijdou s tim, ze serial byl o tom aby Kate pomstila matku a ne o jejich vztahu, tak je s nimi konec.

Jak jsem psala vedle u Rookie Blue- takhle se dela drama a takhle se dela svatba a vztahy. Kolegove by se meli priucit.

Tiež ma to zaujalo,že rozchod môže byť definitívny a nejako tomu začínam veriť.Ved zatiaľ je v tom článku všetko pravda..Logika tam chýba úplne!!