Diskuze k článku SerialZone Awards 2015: České a slovenské seriály
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
2. 8. 2015 / 16:10:53 (před 9 roky)
off

Myslím, že nebudu jediná, kdo v tomto kole nebude hlasovat. Nebýt to "stále běžící seriály", nějakého favorita bych našla. Četnické humoresky například. Nebo První krok (což mám sice ráda, ale uznávám že to taky není žádná kvalitka :D ). Ale z tohoto výběru jsem viděla pouze útržky policie Modrava a na základě toho opravdu nebudu hlasovat. Smutná kategorie :(

Vxxx
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
2. 8. 2015 / 16:32:34 (před 9 roky)
off

Vxxx fakt nebudes jedina ani ja tu nemam za koho hlasovat, este mozno take ako bolo Tele tele by sa dalo, ale uz v sucasnosti .. este Particku mam dost rad hoci ta slovenska mi pride vtipnejsia o nieco.

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
2. 8. 2015 / 16:39:44 (před 9 roky)
off

Nejhorší kategorie, co se obsazení týče. viděla jsem pár minut Policie Modravy, nic světoborného to není, nechápu, co na tom ty lidi vidí, a pak jsem viděla Neviditelní, no to byla totální cipovina. To musel někdo stvořit v stavu, kdy nebyl při smyslech.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 8. 2015 / 16:41:45 (před 9 roky)
off

Já naštěstí v této kategorii můžu hlasovat s klidným srdcem :) Ivan Trojan je jedním z mých nejoblíbenějších herců, a právě proto jsem také začala sledovat Vraždy v kruhu. Trochu mě překvapilo, když jsem se teď v článku dočetla, že lidem vadilo zapojení astrologie - vždyť přece to bylo hlavním motivem (nebo aspoň jedním z hlavních). Mně se teda ten seriál líbil i s tou esoterikou. Skvělé herecké výkony, zajímavé případy a zápletka. I vizuálně to bylo pěkné, netradiční.

avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
2. 8. 2015 / 16:44:28 (před 9 roky)
off

Tak tohle je jediná kategorie, ve které skutečně nemohu hlasovat. Kromě prvních dvou epizod První republiky, které mě navíc ani moc nebavily, jsem žádný z nominovaných seriálů neviděla, proto se musím zdržet hlasování.

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
2. 8. 2015 / 16:47:56 (před 9 roky)
off
aislinn napsal(a):

Já naštěstí v této kategorii můžu hlasovat s klidným srdcem :) Ivan Trojan je jedním z mých nejoblíbenějších herců, a právě proto jsem také začala sledovat Vraždy v kruhu. Trochu mě překvapilo, když jsem se teď v článku dočetla, že lidem vadilo zapojení astrologie - vždyť přece to bylo hlavním motivem (nebo aspoň jedním z hlavních). Mně se teda ten seriál líbil i s tou esoterikou. Skvělé herecké výkony, zajímavé případy a zápletka. I vizuálně to bylo pěkné, netradiční.

nebylo to podobný, jako ten francouzký seriál Zodiac?

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
2. 8. 2015 / 16:50:38 (před 9 roky)
off

Z téhle kategorie jsem opravdu smutný. Nanominovány jsou tři vyložené srajdy (Modrava, Vinaři a Vraždy v kruhu [dobře u tohohle se musí nechat, že technicky to bylo zpravováno dobře, ze špatného scénáře víc nevytřískají]). Neviditelní žádný zázrak taky nebyli, ale zaujala mě celkem propracovaná mytologie, za což mají palec nahoru (i když na nominaci bych to taky moc neviděl).

A přitom nominovat bylo co - Soudce A.K., Cirkus Bukowski i mnou nenáviděné Až po uši (u toho bych taky frflal, že to je srajda, ale pochopil bych nominaci spíš), celkem podařený remake Kanclu a i pár (doku)realitek, ale je možné, že je lidi cpali do jejich kategorie.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
Editováno: 2x | Naposledy: 2. 8. 2015 / 16:53:19
avatar uživatele
dagsoftware
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
2. 8. 2015 / 16:52:07 (před 9 roky)
off

Že sa do top 5 nedostal ani jediný slovenský slovenský seriál pripisujem tomu, že slovákov tu je rádovo menej. Aj tak by ma ale zaujímalo (čisto informatívne) ktorých 5 slovenských dostalo najviac hlasov. Inak z tých českých jednoznačne Vinári. ČT nevie točiť iné seriály ako nudné a o Nove škoda hovoriť.

Nesúhlasíš? Trhni si!
avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 8. 2015 / 17:42:41 (před 9 roky)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

nebylo to podobný, jako ten francouzký seriál Zodiac?

To jsem bohužel neviděla, takže nemohu soudit...

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
2. 8. 2015 / 18:13:57 (před 9 roky)
off
aislinn napsal(a):

To jsem bohužel neviděla, takže nemohu soudit...

Tam jeden psychopat si říká Zodiac a vraždí podle znamení zvěrokruhu. Obzvláště členy rodiny Sein-André.

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
kacka.irena
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
2. 8. 2015 / 18:35:44 (před 9 roky)
off

Musím se přiznat, že kdom Modravy jsem viděla všechno (nemáme tv, zbytek se dá pustit z internetových vysílání). V tomhle výběru určitě vynikají Vraždy v kruhu. Jak píše Fuiko, určitě by se dalo vybírat k kvalitnější. Takový Bukowski byl naprosto super. A co třeba Případy 1.oddělení. To je čistokrevná detektivka, navíc založená na opravdovách případech.
Jinak k nominovaným. Neviditelní je příjemná oddechovka, taková co si jí můžete pouštět s dětma k nedělnímu obědu (což jsme dělali). První republika je takový pokus o české Downton - v malém českém prostředí s malým českým rozpočtem. Určitě ale stojí za zmínku Jiří Vyorálek, který je dobrý herec (jako Kléma byl úžasný). A teď Vinaři. Já mám Pálavu moc ráda, je tam nádherně, takže pravdou je, že jsem se koukala hlavně kvůli záběrům okolí. Je to seriál u kterého můžete s klidem luxovat ;-) i když obsazení je překvapivě slušné. A díky tomu vím, že Hynek Čermák dokáže hrát širokou paletu charakterů

avatar uživatele
Esgalnor
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
2. 8. 2015 / 18:36:33 (před 9 roky)
off

Hm, tak tohle je fakt nic moc. Neviditelní mě nebavili, Vinaři jsou hrůza, Policii Modravu nesnáším (míň než Vinaře, ale i tak), První republika je hrozná nuda a Vraždy v kruhu jsem přestal sledovat.
Kdyby tu bylo třeba Život a doba soudce A.K. a nebo Cirkus Bukowski, tak bych se mohl rozhodnout, takhle nevím.
Ale hlas dám asi Vraždám v kruhu, u toho jsem vydržel nejdéle...

Důvtip je nade všechna bohatství lidí.
avatar uživatele
PanDan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
2. 8. 2015 / 18:37:29 (před 9 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Z téhle kategorie jsem opravdu smutný. Nanominovány jsou tři vyložené srajdy (Modrava, Vinaři a Vraždy v kruhu [dobře u tohohle se musí nechat, že technicky to bylo zpravováno dobře, ze špatného scénáře víc nevytřískají]). Neviditelní žádný zázrak taky nebyli, ale zaujala mě celkem propracovaná mytologie, za což mají palec nahoru (i když na nominaci bych to taky moc neviděl).

A přitom nominovat bylo co - Soudce A.K., Cirkus Bukowski i mnou nenáviděné Až po uši (u toho bych taky frflal, že to je srajda, ale pochopil bych nominaci spíš), celkem podařený remake Kanclu a i pár (doku)realitek, ale je možné, že je lidi cpali do jejich kategorie.

Tohle bych v podstatě podepsal. Jsou tady vlastně jen věci populární, ale žádná zajímavá. Škoda, přeškoda, protože přesně jak bylo řečeno kdyby byl Soudce A. K. není o čem a Bukowski by byla aspoň volba s čistým svědomím. Z tohohle fakt nic.

S láskou, Mr. Dan.
avatar uživatele
angel216
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 8. 2015 / 18:53:04 (před 9 roky)
off

Z vybraných seriálů jsem viděla všechny až na Vinaře. První století mě zklamalo, Vraždy v kruhu se mi docela líbily, především díky obsazení Ivana Trojana. Líbila se mi Policie Modrava, hlavně kvůli nádhernému prostředí. A podle mě nejlepší (za což mě mnozí nejspíše odsoudí) seriál z tohoto výběru: Neviditelní. Líbil se mi námět, postavy a vtipné okamžiky, které poslední dobou v mnoha seriálech chybí. Obsazení bylo skvělé, co jiného si přát než vždy vtipný Sobota. :)

Být připraven na válku je nejúčinnější způsob, jak uchovat mír - George Washington
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
2. 8. 2015 / 19:03:42 (před 9 roky)
off
PanDan napsal(a):

Tohle bych v podstatě podepsal. Jsou tady vlastně jen věci populární, ale žádná zajímavá. Škoda, přeškoda, protože přesně jak bylo řečeno kdyby byl Soudce A. K. není o čem a Bukowski by byla aspoň volba s čistým svědomím. Z tohohle fakt nic.

není co dodávat. nominovala jsem Soudce, kdyby nebyl, tak Bukowskiho.. jsem zklamaná

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
2. 8. 2015 / 19:05:02 (před 9 roky)
off

Tady ani pořádně nebylo, co vybírat...

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
2. 8. 2015 / 19:25:20 (před 9 roky)
off

Jelikož nesleduji ani jeden nominovaný český seriál, tak není co řešit, tuhle kategorii s klidem vynechám.

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
2. 8. 2015 / 19:27:28 (před 9 roky)
off
kareen napsal(a):

Jelikož nesleduji ani jeden nominovaný český seriál, tak není co řešit, tuhle kategorii s klidem vynechám.

Přesně má slova :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 8. 2015 / 19:42:40 (před 9 roky)
off

Jeden horší seriál než druhý. Na Vraždy v kruhu jsem se těšil, ale dost mě zklamaly, čekal jsem, že to bude něco jako Ztracená brána. Ale kdybych se nakonec rozhodl hlasovat, tak snad jedině pro ně.
Já jsem nominoval skvělý Cirkus Bukowsky a docela mě překvapily třeba Až po uši a špatný nebyl ani Kancl.
A jen drobnost, většina tady píše Bukowski, ale je to Bukowsky. :)

avatar uživatele
jukab
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
2. 8. 2015 / 20:07:33 (před 9 roky)
off
kareen napsal(a):

Jelikož nesleduji ani jeden nominovaný český seriál, tak není co řešit, tuhle kategorii s klidem vynechám.

Tahle kategorie by se příště dala nahradit něčím lepším...taky nic nesleduju

avatar uživatele
jelpetty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
3. 8. 2015 / 00:13:28 (před 9 roky)
off

Cože? Žádný Soudce A.K. nebo Cirkus Bukowski?
Jedno je tedy jasné, tady hlasovat nebudu...

For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness.
avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
3. 8. 2015 / 05:51:30 (před 9 roky)
off
kareen napsal(a):

Jelikož nesleduji ani jeden nominovaný český seriál, tak není co řešit, tuhle kategorii s klidem vynechám.

Taky tak. I když já jsem ani žádný seriál nenominovala, protože nic českého nesleduji :)

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
aislinn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
3. 8. 2015 / 07:50:47 (před 9 roky)
off
Case*Wawe*Make napsal(a):

Tam jeden psychopat si říká Zodiac a vraždí podle znamení zvěrokruhu. Obzvláště členy rodiny Sein-André.

Tak Vraždy v kruhu jsou přesný opak :D Vrazi jsou "normální" a detektiv používá zvěrokruh, aby je odhalil...

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
3. 8. 2015 / 08:15:59 (před 9 roky)
off

Já jsem nominovala Jídlo s.r.o., toho jsem pár dílů viděla :D Jinak z této pětice neznám vůbec nic.

avatar uživatele
Suezz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
3. 8. 2015 / 08:18:16 (před 9 roky)
off

Tak ač z ničeho ve výběru nejsem nadšená, hlasuju s klidným svědomím pro Neviditelné. Něco, co pozitivním způsobem vybočuje z nudného českého průměru. Ano, nebylo to dramaturgicky nejučesanější dílo, takové nerozhodné, ale za ty vtipné momenty to teda stálo! Bavila jsem se královsky. Celá ta promyšlená mytologie a narážky, plus to herecké obsazení - paráda.
Jinak jsem viděla pár necelých dílů Republiky, což je podle mě dost trapná telenovela a taky Vraždy v kruhu, které ušly herecky, ale ten naprosto zbytečný a neuvěřitelný a nedomyšlený "horoskop motiv" mě silně kazí dojem. Primu a Novu nesleduju, takže nemůžu soudit.

avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
3. 8. 2015 / 09:05:31 (před 9 roky)
off
jukab napsal(a):

Tahle kategorie by se příště dala nahradit něčím lepším...taky nic nesleduju

To já bych ji tady zase nechal, podle mě jsou i dobré české seriály, jen se sem nedostaly. Třeba loni byla silnější sezóna, to by se daly nominovat Případy 1. oddělení nebo Čtvrtá hvězda.

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
3. 8. 2015 / 12:49:50 (před 9 roky)
off

To nic, pro mě je hořký zklamání celková nevyváženost téhle ankety a vymezení jednotlivých kategorí. Nejlepší drama, nové drama, komedie a nová komedie jsou vymezené jen a pouze délkou a obdobím vysílání. Díky tomu si pod tím může každý představit co chce. Když někdo sleduje téměř výhradně neamerickou tvorbu, tak mu v této kategorii na vyjádření fakticky zbydou dvě, nanejvýš tři kategorie (když počítám úvodní znělku). Pokud se někdo rozhodl, že v amerických kategoriích vyplní jiné seriály (což podle pravidel klidně mohl), tak měl minimální šanci, že by jeho hlas mohl něco ovlivnit.

V takto sestavené anketě (na webu, kde se nejvíc pozornosti věnuje americkým seriálům) vždycky vyjdou jako sledovanější ty, kterým se například v článcích věnuje víc pozornosti, protože tak prostě víc pozornosti (a tím i diváků) získají. Americká tvorba rozhodně není nejlepší, ale je zdaleka nejlíp propagovaná, protože v tohle v zámoří prostě nemají konkurenci. Ve zbytku světa seriály často vznikají u veřejnoprávních stanic, které se nemusí tak snažit, protože často mají své diváky jisté. Navíc se o nich "překvapivě" píše v místních jazycích, takže není tolik lidí, kteří by se k takovým zprávám dostali.

Asi nejvýmluvnější je ale to, že pouze v USA se uživí více než jeden nebulvární (zcela neplacený) internetový portál, který se věnuje téměř výhradně zprávám z oblast televizního a filmového průmyslu. Tím se neamerická tvorba (a často kupodivu i britská) jeví neviditelně, působí to, jako by snad ani neexistovala a sestava otázek ankety ten dojem jenom umocňuje. Každý rok se vyhlašuje TýTý a nemají problém s naplněním všech vypisovaných kategorií, každý rok se v Británii vyhlašje BAFTA a tam už vůbec nemají problém naplnit vyhlašované kategorie. Existuje samozřejmě bezpočet jiných zahraničních anket a cen z této oblasti. Jsou tu fanouškové anime. Na českých televizích se vysílá nemálo evropských a jiných neamerických seriálů. Jenže nikdo z fanoušků těchto seriálů se vlastně nemá prostor se vyjádřit, v téhle anketé určitě ne. A právě tohle odradilo mě.

Když se hladá jeden seriál z příliš široce vymezené kategorie, je vždycky riziko, že hlasující prostě něco plácne, protože je otázka příliš abstraktní. U úžeji vymezených kategoriích je spíš možnost, že dotyčný ví, co všechno zahrnují a co naopak nezahrnují, a díky tomu i líp promyslet, co se mu líbí a co ne.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
LadyJ
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
3. 8. 2015 / 13:22:41 (před 9 roky)
off
corine napsal(a):

To nic, pro mě je hořký zklamání celková nevyváženost téhle ankety a vymezení jednotlivých kategorí. Nejlepší drama, nové drama, komedie a nová komedie jsou vymezené jen a pouze délkou a obdobím vysílání. Díky tomu si pod tím může každý představit co chce. Když někdo sleduje téměř výhradně neamerickou tvorbu, tak mu v této kategorii na vyjádření fakticky zbydou dvě, nanejvýš tři kategorie (když počítám úvodní znělku). Pokud se někdo rozhodl, že v amerických kategoriích vyplní jiné seriály (což podle pravidel klidně mohl), tak měl minimální šanci, že by jeho hlas mohl něco ovlivnit.

Nejsem si úplně jistá, na co přesně si stěžuješ a co bys ráda změnila na téhle anketě. Pochopila jsem, že ti vadí to, že vyhrávají americké seriály. Samozřejmě, že ty jsou tady nejrozšířenější a nejznámější a právě proto jsou v anketě i kategorie české a neamerické seriály. Co jsem tak pochytila z tvého příspěvku, tak bys chtěla úžeji vymezené kategorie, ale to by tu pak místo deseti kategorií muselo být tak padesát. Ale i kdyby se kategorie drama a komedie dělily ještě na další podkategorie jako scify, romantika atd., tak by stejně s největší pravděpodobností zase vyhrály americké seriály.

Neskloněni, nepokořeni, nezlomeni.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
3. 8. 2015 / 14:14:33 (před 9 roky)
off

Tak tento výběr je strašný. Viděl jsem pár minut s První republiky a byla to katastrofa a to ostatní jsem raději ignoroval. České seriály jsou dlouhodobě hodně slabé (výjimku tvoří Comeback a Expozitura) a není moc s čeho vybírat.

spike
avatar uživatele
kutikk
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
3. 8. 2015 / 14:15:23 (před 9 roky)
off

Nechapu, proč tam neni seriál Až po uši. Tenhle výběr nic moc :)

avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
3. 8. 2015 / 14:17:06 (před 9 roky)
off
LadyJ napsal(a):

Nejsem si úplně jistá, na co přesně si stěžuješ a co bys ráda změnila na téhle anketě. Pochopila jsem, že ti vadí to, že vyhrávají americké seriály. Samozřejmě, že ty jsou tady nejrozšířenější a nejznámější a právě proto jsou v anketě i kategorie české a neamerické seriály. Co jsem tak pochytila z tvého příspěvku, tak bys chtěla úžeji vymezené kategorie, ale to by tu pak místo deseti kategorií muselo být tak padesát. Ale i kdyby se kategorie drama a komedie dělily ještě na další podkategorie jako scify, romantika atd., tak by stejně s největší pravděpodobností zase vyhrály americké seriály.

Nemůžeš dopředu vědět, kdo by vyhrál. Pokud ale začneš dělat otázky odpovídající nějaké tvojí představě, tak se ti ta představa vždycky potvrdí, téměř nikdy se nezpochybní a už vůbec se nevyvrátí. Vždycky ale hlavně záleží, proč to děláš a co chceš na základě toho zjistit nebo čeho chceš dosáhnout.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 8. 2015 / 14:47:07 (před 9 roky)
off
corine napsal(a):

Nemůžeš dopředu vědět, kdo by vyhrál. Pokud ale začneš dělat otázky odpovídající nějaké tvojí představě, tak se ti ta představa vždycky potvrdí, téměř nikdy se nezpochybní a už vůbec se nevyvrátí. Vždycky ale hlavně záleží, proč to děláš a co chceš na základě toho zjistit nebo čeho chceš dosáhnout.

Nominacie odrazaju to co ludia sleduju, takze ak mas averziu voci amikom je to tvoja vec, mne je u prdele ci je to americky alebo mexicko-argentinsky serial. Tym myslimze si rad pozriem aj britske veci lebo maju svojskejsi humor a pouzivaju v ovela vacsej miere ironiu, no Sci-fi ako take mam radsej americke. Je uplne jedno ked sa mi nieco paci nehladim na krajnu povodu, ale na pre mna hodnotu vyrobku.
Mimochodom tato diskusia je k slovenskym a ceskym serialom a nie ku kritike imperializmu vo svete.

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 8. 2015 / 15:11:29 (před 9 roky)
off

CORINE: Musíš si hlavně uvědomit, že tohle je především soutěž popularity a proto je zbytečné si tu stěžovat, že to nesplňuje zrovna ta Tvá kritéria kvality (ať už jsou jakákoliv). Hlasuje tu třeba spousta lidí, pro které je nejoblíbenější stanicí CW (nic proti, sama od nich sleduji dva seriály)a spousta má zas ráda hlavně ty oddechově zábavné seriály, na tom není nic špatného, tohle není stránka nějakých fundovaných krtitiků, ale prostě jen seriálových fandů. A ačkoliv já osobně miluji britské seriály a minisérie ( v oblíbených mám i výborný dánský nebo australský), tak rozhodně nemůžu souhlasit, že by na tom amíci byli kvalitativně nějak špatně, spíš naopak. Jasně, při tom množství seriálové produkce, co každý rok vychrlí, se najde dost průměrných i podprůměrných seriálů, ale naopak i dost výtečných, o kterých by si takové české televize mohly většinou nechat jen zdát. Vždycky mě dostává, když se někdo vymlouvá, že kouká na nějakou seriálovou kravinu jen proto, že nemá na co jiného koukat. Já bych naopak potřebovala časově nafukovací dny, abych mohla zhlédnout co nejvíc dobrých seriálů, třeba i z té Ameriky.

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
3. 8. 2015 / 17:18:17 (před 9 roky)
off

Tu je jeden slovensky Dobrodruzno-romanticko-prirodopisno vzdelavaci serial - "Na Cestach", ktory sa nejakym nedopatrenim nedostal do nominacii.
odkaz

Editováno: 2x | Naposledy: 3. 8. 2015 / 17:19:43
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
3. 8. 2015 / 18:05:57 (před 9 roky)
off
kacka.irena napsal(a):

.... A teď Vinaři. Já mám Pálavu moc ráda, je tam nádherně, takže pravdou je, že jsem se koukala hlavně kvůli záběrům okolí. ...

... tak to je duvod, proc jsem se divala na Modravu. Na Sumavu jezdim a mista, kde se tocilo znam, takze i trochu nostalgie

avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
3. 8. 2015 / 19:40:48 (před 9 roky)
off

V prvom rade táto kategória mi príde akási zbytočná, lebo či české, či slovenské seriály nestoja za veľa. Z českých nesledujem nič, zo slovenských... keď naši mali akurát zapnuté Búrlivé víno a to je strašná konina. Najviac ma za posledné obdobie bavila Horná Dolná a voľakedy Partička, ešte Mafstory mi prišlo dosť dobré, prípadne Susedia, kým ich nezačali omieľať miliónkrát dookola. :) Chápem, že je tu prevaha Čechov a preto skončili v top 5 len české seriály. Ale aj tak to zamrzí (aspoň mňa ako Slovenku), že tu nevidím nijaký náš. Aj keď som si vedomá, ako som povedala na začiatku, táto kategória je zbytočná lebo u nás sa proste dobré seriály netočia. Od tých mnohých fakt dobrých amerických to má na kilometre ďaleko.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
3. 8. 2015 / 20:00:30 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Tak tento výběr je strašný. Viděl jsem pár minut s První republiky a byla to katastrofa a to ostatní jsem raději ignoroval. České seriály jsou dlouhodobě hodně slabé (výjimku tvoří Comeback a Expozitura) a není moc s čeho vybírat.

Mluvíš mi úplně z duše, není co dodat :)

Hold the Door!
avatar uživatele
cliwe
Uživatel od první verze | Cool level: 33 | Jack Carter
3. 8. 2015 / 20:24:47 (před 9 roky)
off

Nejlepsi cesky serial vsech dob jsou Dva pisari :)

cliwe
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 74 | Eric Cartman
3. 8. 2015 / 21:32:20 (před 9 roky)
off

No ja by som sem nenápadne prepašovala Tajné životy, to je asi jediný zo súčasných slovenských seriálov ktorý som bola schopná dopozerať do konca. Myslím, že RTVS tentokrát celkom dobre zapracovala. Nie je to síce nič svetoborné, ale v porovnaní s tým, čo produkujú súkromné TV je to priam Masterpiece :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
lllleon
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
3. 8. 2015 / 23:12:19 (před 9 roky)
off

Nevím, jak dost dobře vyjádřit svůj názor. Zkusím to takhle:
Moc mě mrzí, že české seriály mají takový ohlas, jaký mají. Stejně jako si české filmy v dnešní době těžko hledají diváky v konkurenci s americkými filmy, tak to mají složité české seriály. Čím zaujmout průměrného diváka, který zastává neměnný názor, že české seriály stojí za starou bačkoru? Přitom existuje tolik skvělých českých seriálů.
Jelikož zadání znělo "letos běžící seriály", hlasuji pro První republiku, přestože není ani zdaleka tak dobrá jako bylo Vyprávěj. Dala jsem šanci všem nominovaným seriálům, ale jen První republiku jsem vydržela sledovat až do konce.

They don't know that we know they know we know!
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 8. 2015 / 03:41:36 (před 9 roky)
off
lllleon napsal(a):

Nevím, jak dost dobře vyjádřit svůj názor. Zkusím to takhle:
Moc mě mrzí, že české seriály mají takový ohlas, jaký mají. Stejně jako si české filmy v dnešní době těžko hledají diváky v konkurenci s americkými filmy, tak to mají složité české seriály. Čím zaujmout průměrného diváka, který zastává neměnný názor, že české seriály stojí za starou bačkoru? Přitom existuje tolik skvělých českých seriálů.
Jelikož zadání znělo "letos běžící seriály", hlasuji pro První republiku, přestože není ani zdaleka tak dobrá jako bylo Vyprávěj. Dala jsem šanci všem nominovaným seriálům, ale jen První republiku jsem vydržela sledovat až do konce.

Drtivá většina skutečně kvalitních českých filmů a seriálů vznikla v době tak před třiceti nebo čtyřiceti lety! Nejde o ohlas nebo o konkurenci, kdyby tady vznikali ve větší míře kvalitní a zajímavé seriály než jen samé hnusy jako Ulice, Ordinace a plno podobných odpadů jako vyplň mezi reklamami (čistě komerční spotřební zboží), které nemají prakticky žádnou reálnou úroveň tak by si jistě své diváky našli, ale to by do nich naše televize jak ČT tak i ty ostatní museli něco investovat a museli by mít nějaké skutečné ambice, ale jim stačí jen záplava laciného odpadu, který si bohužel své diváky také vždy najde a tak nemají důvod trochu riskovat, což je smutné.

spike
avatar uživatele
LenkaTalaskova
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
4. 8. 2015 / 12:11:21 (před 9 roky)
off

Já bych teda hlasovala pro Neviditelní. V některých ohledech jsem někdy velmi nenáročný divák.

LenkaTalaskova SMG lover
avatar uživatele
PanDan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
4. 8. 2015 / 14:08:21 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Drtivá většina skutečně kvalitních českých filmů a seriálů vznikla v době tak před třiceti nebo čtyřiceti lety! Nejde o ohlas nebo o konkurenci, kdyby tady vznikali ve větší míře kvalitní a zajímavé seriály než jen samé hnusy jako Ulice, Ordinace a plno podobných odpadů jako vyplň mezi reklamami (čistě komerční spotřební zboží), které nemají prakticky žádnou reálnou úroveň tak by si jistě své diváky našli, ale to by do nich naše televize jak ČT tak i ty ostatní museli něco investovat a museli by mít nějaké skutečné ambice, ale jim stačí jen záplava laciného odpadu, který si bohužel své diváky také vždy najde a tak nemají důvod trochu riskovat, což je smutné.

Já s tímhle nemůžu souhlasit, prakticky každý rok se urodí alespoň jeden film a jeden seriál, který opravdu stojí za to. Tohle je podle mě (nechci hodnotit přímo tebe) názor lidí, kteří prostě automaticky současnou českou-slovenskou tvorbu odsuzují, ale vlastně čistě jen proto, že je česko-slovenská.
Ano, loni byl na české seriály lepší rok, ale to neznamená, že by se ani letos nedalo přinést do výběru něco zajímavějšího. Viz tady stále se v diskuzi objevující Bukowsky a Soudce A.K. nebo proč sem nedat Kancelář Blaník? Vždycky se dá něco najít, jen se to nesmí odsoudit kvůli původu.

S láskou, Mr. Dan.
Editováno: 2x | Naposledy: 4. 8. 2015 / 14:13:59
avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
4. 8. 2015 / 14:44:17 (před 9 roky)
off

Tak v tehle kategori nemam pro co hlasovat, ani jeden z tech nominovanych nepovazuji za kvalitni.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
4. 8. 2015 / 14:44:41 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Drtivá většina skutečně kvalitních českých filmů a seriálů vznikla v době tak před třiceti nebo čtyřiceti lety! Nejde o ohlas nebo o konkurenci, kdyby tady vznikali ve větší míře kvalitní a zajímavé seriály než jen samé hnusy jako Ulice, Ordinace a plno podobných odpadů jako vyplň mezi reklamami (čistě komerční spotřební zboží), které nemají prakticky žádnou reálnou úroveň tak by si jistě své diváky našli, ale to by do nich naše televize jak ČT tak i ty ostatní museli něco investovat a museli by mít nějaké skutečné ambice, ale jim stačí jen záplava laciného odpadu, který si bohužel své diváky také vždy najde a tak nemají důvod trochu riskovat, což je smutné.

Na jednu stranu ti musím dát za pravdu, hlavně teda proto, že dnes najít v Česku kvalitního scenáristu je nadlidský úkol... i když na tomhle poli by se do nějakých pěti deseti let mohlo rozsvítit. Na druhou stranu, kdysi jsem viděl nějakou infografiku o tom, jaké to bylo v šedesátých letech a jaké to je dnes - mimo jiné se to týkalo filmů. V šedesátých letech prý bylo všechno 'original content', zatímco teď jsou všechno spin-offy, rebooty, remaky, sequely, prequely a podobné věci. Já s tím dost nesouhlasím, zakládal jsem teď pár stovek starších seriálů, převážně z 60.-80. let a dost velká část z toho se vezla na jiné značce - ať už na jménu herce nebo na jiném seriálu. Originálního obsahu bylo přibližně srovnatelně, možná o chlup míň než dneska.

Osobně to přičítám dvěma věcem - tehdy sedělo u televize více, lidí, takže více seriálů mělo šanci být úspěšným a značky tehdy táhly - spousta seriálů z té doby se jmenuje "The XXX YYY Show". Dnešní naříkání na to, že se tehdy tvořily kvalitnější věci je zas záležitost toho, že na ty neúspěšné a nekvalitní se prostě zapomnělo - ten časový odstup je tak silný, že vidíme jen ty dobré za celou dekádu, ale ty špatné ne. Teď vidíme všechny za několik málo let a protože je máme v čerstvé paměti, můžeme porovnávat. Podle mě i dneska vznikají kvalitní české filmy a i když je mezi tou záplavou ostatní produkce poměrně těžké najít, existují.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
4. 8. 2015 / 15:27:31 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Na jednu stranu ti musím dát za pravdu, hlavně teda proto, že dnes najít v Česku kvalitního scenáristu je nadlidský úkol... i když na tomhle poli by se do nějakých pěti deseti let mohlo rozsvítit. Na druhou stranu, kdysi jsem viděl nějakou infografiku o tom, jaké to bylo v šedesátých letech a jaké to je dnes - mimo jiné se to týkalo filmů. V šedesátých letech prý bylo všechno 'original content', zatímco teď jsou všechno spin-offy, rebooty, remaky, sequely, prequely a podobné věci. Já s tím dost nesouhlasím, zakládal jsem teď pár stovek starších seriálů, převážně z 60.-80. let a dost velká část z toho se vezla na jiné značce - ať už na jménu herce nebo na jiném seriálu. Originálního obsahu bylo přibližně srovnatelně, možná o chlup míň než dneska.

Osobně to přičítám dvěma věcem - tehdy sedělo u televize více, lidí, takže více seriálů mělo šanci být úspěšným a značky tehdy táhly - spousta seriálů z té doby se jmenuje "The XXX YYY Show". Dnešní naříkání na to, že se tehdy tvořily kvalitnější věci je zas záležitost toho, že na ty neúspěšné a nekvalitní se prostě zapomnělo - ten časový odstup je tak silný, že vidíme jen ty dobré za celou dekádu, ale ty špatné ne. Teď vidíme všechny za několik málo let a protože je máme v čerstvé paměti, můžeme porovnávat. Podle mě i dneska vznikají kvalitní české filmy a i když je mezi tou záplavou ostatní produkce poměrně těžké najít, existují.

Dnes se stále v našich televizích opakují staré seriálové klasiky ze 70 a 80 let, a když to srovnáš s tím, co vzniká dnes tak zjistíš, že tehdy ta tvorba byla daleko poutavější a ty témata byli také o hodně zajímavější. Točili se seriály z historie i z tehdejší současnosti a hlavně různé žánry ne jako dnes.

spike
avatar uživatele
TheLuky12
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 8. 2015 / 18:35:21 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Dnes se stále v našich televizích opakují staré seriálové klasiky ze 70 a 80 let, a když to srovnáš s tím, co vzniká dnes tak zjistíš, že tehdy ta tvorba byla daleko poutavější a ty témata byli také o hodně zajímavější. Točili se seriály z historie i z tehdejší současnosti a hlavně různé žánry ne jako dnes.

Ale ani v těch 70. a 80. letech nebylo několik dobrých seriálů v jednom roce, za rok byl dobrý třeba jeden dva a za těch dvacet let se jich už nastřádalo hodně. Teď za poslední dobu podle mě stojí za to třeba Expozitura, Okresní přebor, Cirkus Bukowsky, Čtvrtá hvězda, Případy 1. oddělení... řekl bych, že jich není zase tak málo. Za dalších pár let se k nim některé další přidají a v budoucnu se na některé z nich možná bude vzpomínat jako teď na ty ze 70. a 80. let.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 8. 2015 / 20:37:22 (před 9 roky)
off

Poslední skvělé české seriály, co jsem viděla, byly Krkonošské pohádky a poté Comeback. Uznávám, že plno věcí jsem neviděla, neboť jsem z české tvorby zklamaná natolik, že mě to vážně nebaví ani zkoušet.

Editováno: 1x | Naposledy: 4. 8. 2015 / 20:40:10
avatar uživatele
lllleon
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
4. 8. 2015 / 21:00:21 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Osobně to přičítám dvěma věcem - tehdy sedělo u televize více, lidí, takže více seriálů mělo šanci být úspěšným a značky tehdy táhly - spousta seriálů z té doby se jmenuje "The XXX YYY Show". Dnešní naříkání na to, že se tehdy tvořily kvalitnější věci je zas záležitost toho, že na ty neúspěšné a nekvalitní se prostě zapomnělo - ten časový odstup je tak silný, že vidíme jen ty dobré za celou dekádu, ale ty špatné ne. Teď vidíme všechny za několik málo let a protože je máme v čerstvé paměti, můžeme porovnávat. Podle mě i dneska vznikají kvalitní české filmy a i když je mezi tou záplavou ostatní produkce poměrně těžké najít, existují.

Souhlasím, a stejně tak s TheLuky12. Nemůžou se srovnávat seriály dvou dekád se seriály posledních tří čtyř let.

Drunk_Queen - Tohle je přesně ten přístup, o kterém jsem mluvila. Jak se divákovi má zalíbit některý nový český seriál, když prakticky žádnému nedá šanci?

They don't know that we know they know we know!
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
4. 8. 2015 / 21:23:32 (před 9 roky)
off
lllleon napsal(a):

Drunk_Queen - Tohle je přesně ten přístup, o kterém jsem mluvila. Jak se divákovi má zalíbit některý nový český seriál, když prakticky žádnému nedá šanci?

Šance dávám, i když teda tím způsobem, že impuls k sledování nedostávám sama, ale spíš se tak nějak omylem přichomýtnu k cca 70% premiérovým seriálům a většině jejich epizod na českých televizích, když sledují mí rodiče. Z finálové pětky jsem naprosto nepolíbená pouze Vinaři a Vraždami v kruhu. A zbylá trojice? Zklamání. U Neviditelných jsme doma všichni koukali jak blázen, jestli tohle někdo nevypustil do světa omylem. U První republiky mi přišlo, že se nic neděje a že postavy jsou šíleně nesympatické. A Policie Modrava? Popis zní o moc lépe než skutečnost. Oproti tomu zlatá Kriminálka Anděl, která byla srovnatelná i se zahraničními seriály. Ano, z české tvorby jsem toho plno neviděla, např. všemi vyzdvihovaný Hořící keř, ale zase dost na to, abych si utvořila ten názor, že česká tvorba je upřímně... docela mizerná. Uznávám, že v té části věcí, které jsem neviděla, je možná nějaký ultra-geniální kousek nebo že nějaký v nejbližší době přijde, ale do doby, než ho objevím (a nebude starší než výše jmenovaný Comeback), budu dál zastávat názor, že je to tu mizérie.

Editováno: 2x | Naposledy: 4. 8. 2015 / 21:37:06
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
8. 8. 2015 / 21:17:38 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Ano, z české tvorby jsem toho plno neviděla, např. všemi vyzdvihovaný Hořící keř, ale zase dost na to, abych si utvořila ten názor, že česká tvorba je upřímně... docela mizerná. Uznávám, že v té části věcí, které jsem neviděla, je možná nějaký ultra-geniální kousek nebo že nějaký v nejbližší době přijde, ale do doby, než ho objevím (a nebude starší než výše jmenovaný Comeback), budu dál zastávat názor, že je to tu mizérie.

Z domácí tvorby jsem neviděl všechno, ale minimálně na Hořící keř a České století se mrkni. Jinak doporučuju dramatickou tvorbu Streamu - Kancelář Blaník a Pizza Boy jsou asi tak nejlepší.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
lllleon
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
8. 8. 2015 / 23:31:34 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Ano, z české tvorby jsem toho plno neviděla, např. všemi vyzdvihovaný Hořící keř, ale zase dost na to, abych si utvořila ten názor, že česká tvorba je upřímně... docela mizerná. Uznávám, že v té části věcí, které jsem neviděla, je možná nějaký ultra-geniální kousek nebo že nějaký v nejbližší době přijde, ale do doby, než ho objevím (a nebude starší než výše jmenovaný Comeback), budu dál zastávat názor, že je to tu mizérie.

Ono tak úplně nejde o zemi původu. Všude se tvoří kvalitní i mizerné seriály. Problém je jen s tím, že z již výše uvedené Ameriky a podobných zemí se k nám dostávají převážně jen ty oblíbené a úspěšné, zkrátka ty ozkoušené a osvědčené, kdežto tady v Česku běží veškerá česká tvorba, seriály obou protipólů - dobré i špatné. Proto se může zdát, že je většina českých seriálů horších než jsou ty zahraniční.
A že má třeba zrovna ta Amerika více kvalitních seriálů? Je taky mnohem větší, je tam více autorů, často s více prostředky... Ne, na českou tvorbu zkrátka nedám dopustit :D

No, a nakonec bych ještě chtěla definovat sousloví "mizerné seriály". Mám totiž pocit, že i ty sebehorší projekty si někde nějakého toho diváka najdou.

They don't know that we know they know we know!
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
9. 8. 2015 / 01:12:39 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Z domácí tvorby jsem neviděl všechno, ale minimálně na Hořící keř a České století se mrkni. Jinak doporučuju dramatickou tvorbu Streamu - Kancelář Blaník a Pizza Boy jsou asi tak nejlepší.

Dík za doporučení, minimálně Hořící keř a Stream zkusím. Až se k tomu dokopu. Ono ani ty kriminálky od ČT nejsou špatné, ale nic, z čehož bych se "posadila na zadek".

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
9. 8. 2015 / 01:22:21 (před 9 roky)
off
lllleon napsal(a):

Ono tak úplně nejde o zemi původu. Všude se tvoří kvalitní i mizerné seriály. Problém je jen s tím, že z již výše uvedené Ameriky a podobných zemí se k nám dostávají převážně jen ty oblíbené a úspěšné, zkrátka ty ozkoušené a osvědčené, kdežto tady v Česku běží veškerá česká tvorba, seriály obou protipólů - dobré i špatné. Proto se může zdát, že je většina českých seriálů horších než jsou ty zahraniční.
A že má třeba zrovna ta Amerika více kvalitních seriálů? Je taky mnohem větší, je tam více autorů, často s více prostředky... Ne, na českou tvorbu zkrátka nedám dopustit :D

No, a nakonec bych ještě chtěla definovat sousloví "mizerné seriály". Mám totiž pocit, že i ty sebehorší projekty si někde nějakého toho diváka najdou.

Neříkám, třeba některé kriminálky máme vcelku dobré, ale je otázka, jestli se na tomhle žánru dá něco zkazit :D. Nejlepší většinou bývají věci od ČT, ale tam taky minimálně půlka tvorby stojí za houbeles. A na Nově, Primě a Barrandově je to ještě horší. Jasně, vždycky se najde člověk, který na danou věc nedá dopustit. Ale já si nehraju na všeznalého ultraznalce a kritika (to bych musela být na ČSFD), a prostě si to beru pouze subjektivně. A prostě už tady neznám nic, co by mě uchvátilo. Už mám náročnější kritéria, než to, abych si řekla "že to není špatné". Tuzemská dramata tedy "celkem jdou", ale komedie, ty jsou rozhodně příšerné. To si teď z fleku vzpomenu jen na ten Comeback a to je už 6 let minimálně. A nepomáhá ani to, když předělají zahraniční komedie.

avatar uživatele
lllleon
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
9. 8. 2015 / 20:03:06 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Neříkám, třeba některé kriminálky máme vcelku dobré, ale je otázka, jestli se na tomhle žánru dá něco zkazit :D. Nejlepší většinou bývají věci od ČT, ale tam taky minimálně půlka tvorby stojí za houbeles. A na Nově, Primě a Barrandově je to ještě horší. Jasně, vždycky se najde člověk, který na danou věc nedá dopustit. Ale já si nehraju na všeznalého ultraznalce a kritika (to bych musela být na ČSFD), a prostě si to beru pouze subjektivně. A prostě už tady neznám nic, co by mě uchvátilo. Už mám náročnější kritéria, než to, abych si řekla "že to není špatné". Tuzemská dramata tedy "celkem jdou", ale komedie, ty jsou rozhodně příšerné. To si teď z fleku vzpomenu jen na ten Comeback a to je už 6 let minimálně. A nepomáhá ani to, když předělají zahraniční komedie.

Tak samozřejmě, všechno je věc vkusu. Já tady taky prezentuju jen své čistě subjektivní názory :D Určitě znám mnohem lepší seriály, než jsou tu na výběr, i tak mě ale trošku mrzí, že se Čechům česká tvorba nelíbí natolik, že v této kategorii nechtějí hlasovat... I když to není zrovna jejich šálek kávy, no :)

They don't know that we know they know we know!
avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
9. 8. 2015 / 20:09:59 (před 9 roky)
off

Z této pětice jsem neviděl nic, takže se taktéž zdržuju hlasování. A to si myslím, že za minulý/letošní rok se u nás vysílali velmi dobré projekty jako České století, Až po uši nebo Jan Hus.

Editováno: 1x | Naposledy: 9. 8. 2015 / 20:10:24
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
9. 8. 2015 / 21:06:56 (před 9 roky)
off

Já viděl pár dílů toho českého Kanclu a to nebylo úplně nejhorší (na české poměry). I když taky nic, co bych musel sledovat pravidelně. Ani nevím, jestli to bude mít druhou řadu nebo to zrušili. Rozhodně bych to ale v žebříčku viděl radši než třeba Vinaře :)

Hold the Door!