Diskuze k článku Seriálové osudy: Jessica Jones
avatar uživatele
Majkl303
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
17. 1. 2016 / 18:19:21 (před 8 roky)
off

Skvělá zpráva! I když měla Jessica nějaké mouchy, tak se mi hodně líbila a na druhou sérii se těším. :) Akorát škoda toho Davida.. :(

avatar uživatele
kripolik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
17. 1. 2016 / 18:24:47 (před 8 roky)
off

Super :) Jessica se mi líbila takže jsem ráda, že se dočkám pokračování, jenom mě mrzí že už se nevrátí David :/

I'm a Whovian, and I'm proud of it. Fantastic! Allons-y! Geronimo! Shuttity up…up…up! :))
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
17. 1. 2016 / 18:32:23 (před 8 roky)
off

Na Jessicu se těším jak na Vánoce, jen se trochu bojím, že budoucí "hlavní padouch" bude mít laťku sakra vysoko. :) :( Chápu, že Davidova dějová linka je prostě u konce, ale kdyby vypadalo finále trošičku jinak, vůbec by mi nevadilo, sledovat ho i v další sérii! :) Ale co, končit se má v nejlepším. :)

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
17. 1. 2016 / 18:41:55 (před 8 roky)
off

Za prodloužení jsem ráda, jen bych vyměnila scénáristku z Twilight a nahradila ji někým schopnějším.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
17. 1. 2016 / 18:49:41 (před 8 roky)
off
avatar uživatele
cecilka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
17. 1. 2016 / 18:58:11 (před 8 roky)
off

Ano. Ano. Ano! Jen mě mrzí, že už tam nebude David Tennant. A podle komentářů tady nejsem sama, komu bude chybět. Škoda, že ta první série skončila tak, jak skončila. :o(

avatar uživatele
Skramy
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
17. 1. 2016 / 18:58:14 (před 8 roky)
off

Achjo, bez toho spoileru by to nešlo? Ještě jsem seriál neviděl a netušil jsem jak to s Davidem Tennantem dopadne...

avatar uživatele
zivot
Uživatel od první verze | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
17. 1. 2016 / 18:59:48 (před 8 roky)
off

vynikajúca správa, seriál bol v prvej sérii veľmi kvalitný, tak som len rád že bude pokračovať naďalej a som zvedavý kto bude hlavný záporák druhej série

avatar uživatele
Petra the Bookicorn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
17. 1. 2016 / 19:04:48 (před 8 roky)
off

Jé, z toho mám fakt radosť! Jessica Jones je jeden z mojich naj seriálov. Dávno ma niečo tak nenútilo si pustiť ďalšiu a ďalšiu časť :)

avatar uživatele
Hanny567
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
17. 1. 2016 / 19:26:15 (před 8 roky)
off

Jé Jessica je skvělý seriál, už se těšim :-) Jen jako spoiler alert u Davida by nešel?! :-( To zas budu ve finále "překvapená"...

Hanny
avatar uživatele
kripolik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
17. 1. 2016 / 19:32:12 (před 8 roky)
off
zivot napsal(a):

vynikajúca správa, seriál bol v prvej sérii veľmi kvalitný, tak som len rád že bude pokračovať naďalej a som zvedavý kto bude hlavný záporák druhej série
Hanny567 napsal(a):

Jé Jessica je skvělý seriál, už se těšim :-) Jen jako spoiler alert u Davida by nešel?! :-( To zas budu ve finále "překvapená"...

No nevím, ale já bych řekla, že nějaký ten spoiler se dal očekávat, když je to článek o druhé sérii. A navíc už je to 2 měsíce co seriál vyšel, což není zrovna krátká doba.

I'm a Whovian, and I'm proud of it. Fantastic! Allons-y! Geronimo! Shuttity up…up…up! :))
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
17. 1. 2016 / 19:36:03 (před 8 roky)
off

paradna sprava a vsetkym ktory tu spominali spoiler ..je to info o predlzeni serialu a kto sa vrati a kto nie takze ked ste to videli tak vam to nepride ani ako spoiler ale ako konstatovany fakt a ked ste to nevideli tak vas ani nemusi moc zaujimat ze to predlzili ... .. a pravdu povediac ..mne je uplne jedno ci viem ako to skonci ..mna zaujima cesta ako to dosiahnu a nie prave finale ... takze kludne si spoilerujte kolko chcete..

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
17. 1. 2016 / 19:42:34 (před 8 roky)
off

Hádám, že druhou sérii sledovat nebudu, neboť to pro mě stálo na Davidu Tennantovi. Jessicu jsem dokoukala dnes a konec mě... rozesmutnil.

Editováno: 1x | Naposledy: 17. 1. 2016 / 19:43:51
avatar uživatele
misulka78
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
17. 1. 2016 / 20:14:44 (před 8 roky)
off

SPOILER! Teď to mám všechno zničený. :/

Mišulka78. Fanatik, fanoušek, divák. Sakra. To zní divně.
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
17. 1. 2016 / 20:15:51 (před 8 roky)
off

mohlo by to být nějak propojený i se Spidermanem, ale spíš se bude řešit jako co byl zač ten policajt a nevim pak možná něco s Lukem

Go GOATS
Editováno: 1x | Naposledy: 17. 1. 2016 / 20:18:26
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
17. 1. 2016 / 20:25:45 (před 8 roky)
off

Očekávaná zpráva. Za mě jedině palec nahoru. :)

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 1. 2016 / 20:38:42 (před 8 roky)
off

Hm, doprej spoiler. No asi moje chyba, že jsem seriál ještě neviděl :) Na druhou stranu, možná by se tomu spoileru při psaní článku dalo vyhnout.
Sice jsem seriál ještě neviděl, ale zajímá mě, tedy chystaná druhá sezóna je pro mě přínosná informace. To, jak skončí první sezóna, ale už moc ne :)

avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
17. 1. 2016 / 21:06:39 (před 8 roky)
off

Jak to tak čtu, tak jsem hrozně ráda, že ten spoiler padl už v článku a nejsme za to biti my! :D
Ale přikláním se k tomu názoru, že v tomto typu článku se to dalo čekat. ;)

avatar uživatele
Bored Silly
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
17. 1. 2016 / 21:39:49 (před 8 roky)
off
Tempy napsal(a):

Na Jessicu se těším jak na Vánoce, jen se trochu bojím, že budoucí "hlavní padouch" bude mít laťku sakra vysoko. :) :( Chápu, že Davidova dějová linka je prostě u konce, ale kdyby vypadalo finále trošičku jinak, vůbec by mi nevadilo, sledovat ho i v další sérii! :) Ale co, končit se má v nejlepším. :)

naprosto s tebou souhlasím. Jessicu zbožňuju a druhé Vánoce uvítám. :D David byl dokonalej zaporak a nahradit ho bude tezky.. Nicméně věřím, že se to nakonec povede :)

avatar uživatele
lizzy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
17. 1. 2016 / 21:40:59 (před 8 roky)
off

Rozhodně dobrá zpráva, nicméně se obávám, že bez Davida to nebude ono - to jeho charisma neslo celý seriál

avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
18. 1. 2016 / 00:04:08 (před 8 roky)
off

Super zpráva, Netflixu komiksové seriály sednou, je tak dál :)

avatar uživatele
Corisan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
18. 1. 2016 / 00:21:58 (před 8 roky)
off

jen škoda že už tam David nebude, jako Kilgrave byl perfektní :)

IN THE MIDDLE OF MY BACKSWING?!
avatar uživatele
zip
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
18. 1. 2016 / 06:25:21 (před 8 roky)
off

Laťka první série je hodně vysoko, tak snad druhá nezklame a producenti budou mít šťastnou ruku s obsazením nového záporaka, bez toho by to asi nešlo.

Kolečkové brusle, sci-fi, Cimrman a sarkasmus -to je moje!
avatar uživatele
Camfourek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
18. 1. 2016 / 09:37:05 (před 8 roky)
off

Na druhou stranu stejnej záporák, to by bylo dvě série po sobě trochu hloupé. A s jiným záporákem budu moct konečně fandit Jessice. S Davidem to prostě nešlo. :D Navíc nikdo neříká, že se Kilgrave nemůže vrátit ve třetí sérii. Koneckonců po tom autobusu mu taky trvalo než se dal do kupy. Já tomu pořád ještě věřím.

avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
18. 1. 2016 / 14:06:03 (před 8 roky)
off

Jupííííí :)

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
D.D.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
18. 1. 2016 / 16:26:26 (před 8 roky)
off

Super tento seriál musí mať ďalšie série, Jessica má skvelý charakter a veľmi dobre sa to pozerá :D

avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
18. 1. 2016 / 21:47:32 (před 8 roky)
off
Winnie 2.0 napsal(a):

Asi tak. Pokud si jde někdo číst článek a hlavně diskuzi o druhé sérii, je rozhodně lepší mít nejprve zhlédnutou tu první. Nebo se pak nedivte, že se tu vyskytují spoilery.

Nesmysl. Stačilo by upozornění, jak tomu občas bývá, že článek obsahuje spoiler, takže kdo ještě nedokoukal, ať nečte nebo čte na vlastní riziko.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
18. 1. 2016 / 21:49:58 (před 8 roky)
off
_karel_ napsal(a):

Nesmysl. Stačilo by upozornění, jak tomu občas bývá, že článek obsahuje spoiler, takže kdo ještě nedokoukal, ať nečte nebo čte na vlastní riziko.

Nemyslím si, to by se nakonec muselo psát do spoileru snad všechno. Pokud si někdo otevře článek o druhé sérii, musí počítat s tím, že se dozví něco o té první...

avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
18. 1. 2016 / 21:55:37 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

...Pokud si někdo otevře článek o druhé sérii, musí počítat s tím, že se dozví něco o té první...

A právě proto si myslím, že by tam upozornění na spoiler, navíc takového kalibru jako v tomto případě, mohlo být. Ale nehodlám se přít. Je to věc vás redaktorů.

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 1. 2016 / 22:24:17 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Nemyslím si, to by se nakonec muselo psát do spoileru snad všechno. Pokud si někdo otevře článek o druhé sérii, musí počítat s tím, že se dozví něco o té první...

Já si ale neotvíral článek o obsahu druhé série, ale o osudu seriálu Jessica Jones, kde jsem čekal info o tom, jak si seriál vedl a jestli se chystá druhá řada. Toto jsem dostal, ale dostal jsem k tomu i něco navíc... Na seriál se teprve chystám, to ale neznamená, že se nemůžu informovat o tom, jestli bude druhá řada. Od tohoto typu článku jsem prostě žádné vyzrazení děje nečekal. Ne že bych to někomu vyčítal, ale tak zamrzí to.

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
18. 1. 2016 / 23:25:41 (před 8 roky)
off

Lidi neblázněte furt s těma spoilerama, šmarja bóže, tak vím, jak to dopadlo. A co? Pokud se chci podívat, tak se podívám a spoilery mi v tom nezabrání. Moc se to řeší, přijde mi, že jsou na to všichni až moc přecitlivělý. :)

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 1. 2016 / 23:50:46 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Lidi neblázněte furt s těma spoilerama, šmarja bóže, tak vím, jak to dopadlo. A co? Pokud se chci podívat, tak se podívám a spoilery mi v tom nezabrání. Moc se to řeší, přijde mi, že jsou na to všichni až moc přecitlivělý. :)

a ty jsi bezcitný/á a neumíš se vcítit do jiných, kterým něco vadí ;)

Editováno: 1x | Naposledy: 18. 1. 2016 / 23:51:26
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
19. 1. 2016 / 00:13:20 (před 8 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

a ty jsi bezcitný/á a neumíš se vcítit do jiných, kterým něco vadí ;)

Bezcitná opravdu nejsem, jenom nejsem fandou věčnýho hekání kvůli blbostem. :D

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
19. 1. 2016 / 04:09:50 (před 8 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

a ty jsi bezcitný/á a neumíš se vcítit do jiných, kterým něco vadí ;)

jasne ze sa dokazem vcitit do krepich ludi co stale iba vyplakavaju a nikdy im nebude nic dobre ...

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
19. 1. 2016 / 14:40:09 (před 8 roky)
off

Mě tedy spoilery nevadí. Někdy to trochu zamrzí, ale střílet se kvůli tomu taky nebudu. U Jessiky mi chybí ještě tři díly. David Tennant mi bude chybět. On mi na tom seriálu přišel nejlepší. Jinak mě to zase tolik nebralo. Tak počkám na ohlasy druhé série než se na ni mrknu.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
19. 1. 2016 / 18:19:26 (před 8 roky)
off

Suprová zpráva. :) Těším se.
Ale to, že tam nebude David mě hodně mrzí. Pořád jsem nějak doufala, že by se v další sérii mohl ukázat..No nic,škoda.

Btw: Lidi, když si čtete něco co se týká druhé série? Je jasné, že se nějaký ten spoiler objeví. :) Musíte s tím počítat a buď si to přečíst za cenu toho, že se dozvíte něco co jste nechtěli nebo se na ten seriál dokoukat a pak si to teprve přečíst. :)
Chápu, že ne všichni máme tolik času, abychom sjížděli jeden seriál za druhým, ale přece jen Jessica už je 2 měsíce stará záležitost, to je poměrně dost času na to zkouknout všechny epizody, zvlášť, když to vyšlo všechno najednou. :)

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.
avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2016 / 19:42:50 (před 8 roky)
off
verca.sotek napsal(a):

Btw: Lidi, když si čtete něco co se týká druhé série? Je jasné, že se nějaký ten spoiler objeví. :) Musíte s tím počítat a buď si to přečíst za cenu toho, že se dozvíte něco co jste nechtěli nebo se na ten seriál dokoukat a pak si to teprve přečíst. :)
Chápu, že ne všichni máme tolik času, abychom sjížděli jeden seriál za druhým, ale přece jen Jessica už je 2 měsíce stará záležitost, to je poměrně dost času na to zkouknout všechny epizody, zvlášť, když to vyšlo všechno najednou. :)

No a v tomhle se pleteš. Jednak toto je rubrika "Seriálové osudy". A vzhledem k předchozím článkům z této rubriky (které jsem četl), jsem ani neměl důvod předpokládat, že tu padne něco ze závěrečné epizody. Za spoiler nepovažuji nějaký ten obsah seriálu, za spoiler bych ani nepovažoval nastínění děje nové sezóny, to jsou takové informace, které bych tu vlastně i trochu čekal.
Je třeba mít na paměti, že existují lidé, kterým spoilery prozrazující závěr něčeho vadí. Ano, jsou i lidé, kterým to nevadí, ale je třeba rozlišovat, co by mohlo být bráno jako zásadní informace z děje a co ne (viz věci, co se dávají do trailerů - většiny). Prostě někomu nevadí si přečíst poslední stránku knihy a pak číst vše od začátku, a jiným lidem to může zkazit zážitek. Bagatelizováním této věci někteří opravdu jen poukazují na to, že se neumí do druhých vcítit a berou to tak, že když to nevadí jim, co to má vadit někomu jinému.
Na zahraničních webech toto většinou velmi dobře chápou a buď se spoilerům vyhýbají, nebo na ně upozorní.
Příklad o Jessice Jones, kde se obešli bez spoilerů a ve finále je tam víc informací.
Opravdu by nebylo normální chtít po návštěvnících, aby se záměrně vyhýbali všem článkům o seriálu, který ještě neviděli, protože by se náhodou mohli dočíst příliš mnoho detailů z poslední epizody nebo jiné zvraty...

Editováno: 1x | Naposledy: 19. 1. 2016 / 19:44:53
avatar uživatele
_karel_
Dlouholetý uživatel | Cool level: 70 | Eric Northman
19. 1. 2016 / 19:53:00 (před 8 roky)
off

Úsměvná diskuse. Ovšem smutné je, že mnohým diskutujícím uniká tak trochu fakt, že svět, a v něm lidé se svými názory, je mnohem širší a mnohotvárnější, než ten jejich dvoreček. A tudíž že jiní mohou mít naprosto odlišné pohledy na věc. Nazvat něčí názor "věčným hekáním nad blbostmi" je zářným příkladem velmi úzkého pohledu na svět.

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
19. 1. 2016 / 21:55:32 (před 8 roky)
off
_karel_ napsal(a):

Úsměvná diskuse. Ovšem smutné je, že mnohým diskutujícím uniká tak trochu fakt, že svět, a v něm lidé se svými názory, je mnohem širší a mnohotvárnější, než ten jejich dvoreček. A tudíž že jiní mohou mít naprosto odlišné pohledy na věc. Nazvat něčí názor "věčným hekáním nad blbostmi" je zářným příkladem velmi úzkého pohledu na svět.

Sorry, ale můj názor je, že rozčilováním se na spoilerem k něčemu, co je venku už nějakou dobu, je opravdu hekání nad blbostí, pane profesore. Když nechci spoiler vidět, tak nerozklikávám článek, kde je. Nebo to rozkliknu, ale pak nebudu brečet, jak mě strašně trápí spoiler. Jasný, někoho to štve, ok beru. Ale nebudu se z toho přece kácet. Jsou horší věci, než řešení, že umřela ta a ta postava. Ale klído si dál moralizuj, když tě to baví, máš na to právo. :D

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2016 / 22:03:03 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Sorry, ale můj názor je, že rozčilováním se na spoilerem k něčemu, co je venku už nějakou dobu, je opravdu hekání nad blbostí, pane profesore. Když nechci spoiler vidět, tak nerozklikávám článek, kde je. Nebo to rozkliknu, ale pak nebudu brečet, jak mě strašně trápí spoiler. Jasný, někoho to štve, ok beru. Ale nebudu se z toho přece kácet. Jsou horší věci, než řešení, že umřela ta a ta postava. Ale klído si dál moralizuj, když tě to baví, máš na to právo. :D

asi máš problém s chápáním psaného textu, ale pokud vím, v této diskuzi se nikdo nerozčiloval (ani nehekal nad blbostí). možná by to chtělo trochu respektu k názoru druhých. tím, že se do nich budeš navážet, zdejší slušnou diskuzi pouze kazíš.

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
19. 1. 2016 / 22:12:30 (před 8 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

asi máš problém s chápáním psaného textu, ale pokud vím, v této diskuzi se nikdo nerozčiloval (ani nehekal nad blbostí). možná by to chtělo trochu respektu k názoru druhých. tím, že se do nich budeš navážet, zdejší slušnou diskuzi pouze kazíš.

Asi špatně vidíš, nikdo se do nikoho nenaváží. :)

avatar uživatele
BuBBleS
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 1. 2016 / 22:18:16 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Asi špatně vidíš, nikdo se do nikoho nenaváží. :)

už tím, že překrucuješ to, co někdo píše, není úplně košer (viz to rozčilování se ;) )
titulování někoho "pane profesore" je co? komunikace rovný s rovným? nebo rýpanec?
validní názor o přístupu ke spoilerům je dle tvých slov "hekání nad blbostí". to není zrovna slušné přijetí názoru druhého.

víc to asi nemá cenu rozebírat, vše důležité zde padlo.

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
19. 1. 2016 / 23:10:16 (před 8 roky)
off
BuBBleS napsal(a):

už tím, že překrucuješ to, co někdo píše, není úplně košer (viz to rozčilování se ;) )
titulování někoho "pane profesore" je co? komunikace rovný s rovným? nebo rýpanec?
validní názor o přístupu ke spoilerům je dle tvých slov "hekání nad blbostí". to není zrovna slušné přijetí názoru druhého.

víc to asi nemá cenu rozebírat, vše důležité zde padlo.

Tak to nerozebírej. :) Někdo sarkasmus chápe, někdo ne. To už není problém, ale souhlas. Je zbytečný to rozebírat, proto je toto má poslední reakce na tebe. :)Pro příště se polepším. :D Přeji hezký den. :)