Diskuze k článku Arrow: Kdo je v hrobě?
avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
9. 10. 2015 / 21:40:49 (před 9 roky)
off

Jelikož to ještě nerozhodli, tak vlastně žádná teorie není špatně :D Já mám užší výběr: Dig, Lance nebo Lyla.

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
9. 10. 2015 / 21:45:13 (před 9 roky)
off

Ja bych se klidne vsadil, ze je tam Felicity(docela by mne to i potesilo). Ale teorie s Lancem take nezni spatne. Dig to podle meho ale nebude.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
9. 10. 2015 / 21:48:27 (před 9 roky)
off

No osobně bych řekl, že to bude jeden ze čtveřice Dig, Laurel, Thea a Felicity. Osobně sázím na Theu, protože Felicity si budou chtít tvůrci udržet. Na druhou stranu, Felicity je z hlediska příběhu nejvíc postradatelná a její smrt by dokreslila to "superhrdinské" trauma.

Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 10. 2015 / 21:48:54
avatar uživatele
[SG]Orava
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
9. 10. 2015 / 21:52:34 (před 9 roky)
off

nechám sa prekvapiť...

Na svete sú šťastlivci a smoliary ale mne by to Boh nikdy neurobil :D
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
9. 10. 2015 / 21:54:20 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

Takže mé obavy ze 4. řady se potvrdily. :-D První díl jsem zatím neviděl, ale aspoň budu připravený. :-D

Ale k věci. Ať je to Felicity, prosím, prosím, moc prosím, smutně koukám, prosím, zabte ji a možná dokoukám celou sérii, prosím. :-D

avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
9. 10. 2015 / 22:04:03 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

Jop.
Pozrela som si to dnes len preto, aby som zistila, ako veľmi sa pohnú od tej pokašlanej tretej série. Keď teraz čítam, že ešte ani oni nevedia, kto bude v hrobe... *facepalm* Fakt to musia mať skvelo premyslené.
Inak som za to, aby tam bola Felicity a Oliver sa začal venovať svojmu synovi. (Ok, tieto dve veci spolu asi moc nesúvisia, ale to mi nevadí. :D)

avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
9. 10. 2015 / 22:05:02 (před 9 roky)
off
Balthazar6 napsal(a):

Ja bych se klidne vsadil, ze je tam Felicity(docela by mne to i potesilo). Ale teorie s Lancem take nezni spatne. Dig to podle meho ale nebude.

Jako taky bych chtěl, aby tam byla Felicity. Ale to by se Oliver choval krapet jináč u toho hrobu :/

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
9. 10. 2015 / 22:05:08 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

Mne to prislo jako hodne nepovedena kombinace telenovely a parodie na DC world.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 10. 2015 / 22:10:54
avatar uživatele
Engeneer
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
9. 10. 2015 / 22:53:05 (před 9 roky)
off

Podle toho, jak Oliver mluvil, jsem myslel, že to bude Thea. Ale jelikož ani scénáristé nic neví (což je pořádný fail to přiznat) a tedy ten dialog byl "univerzální" a ne přímo pro nějakou postavu, tak nakonec to může být kdokoliv a nebo taky to může být jen divadlo a hrob být prázdný.

Hůl ještě nelámu, ale už se na ní začínají objevovat pořádné praskliny...od zimního finále třetí řady je to tragédie:-(

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
9. 10. 2015 / 23:46:34 (před 9 roky)
off

Překvapilo mě, že tvůrci sami nevědí, kdo v tom hrobě je a ještě víc mě překvapilo, že to přiznali. Každopádně já myslím, že by to mohla být Laurel.

Hold the Door!
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
10. 10. 2015 / 00:08:43 (před 9 roky)
off

Podle mě to taky může být od tvůrců jen klamání diváků a ve skutečnosti už mohou mít jasno. Nejlepší by asi bylo, kdyby to nebyl hrob nějaké s živých postav ale Sary Lance, kterou by ten padouch mohl vykopat z hrobu a oživit v Lazarus pit a tím by Olivera pořádně naštval. Víme přece, že se má vrátit v Legends of Tomorrow.
PS: Nezlobil bych se, ale ani za to kdyby to byla Felicity. :-)

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 10. 10. 2015 / 00:11:11
avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
10. 10. 2015 / 01:41:38 (před 9 roky)
off

Když seriál začínal tak jsem nedala dopustit na Felicity, ale druhá půlka třetí řady mi její postavu, společně s Digem, totálně znechutili.
A vzhledem k tomu, že k tomu hrobu dorazil i Barry tak bych to viděla na jednoho z těch dvou zmíněných. A asi by mi to ani nebylo líto.

Ale pak na druhou stranu, Oliver v minulý řadě taky dost jasně umřel a oni ho nechali přežít bez jakýhokoliv vysvětlení a dělali jako by byl jen hodně těžce zraněnej, takže bych řekla že nakonec to beztak bude nějaká pitomost.

Hlavně pokud to nebude Thea s Laurel, obě dvě jejich postavy se dají konečně snést.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
Editováno: 1x | Naposledy: 10. 10. 2015 / 01:42:30
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
10. 10. 2015 / 05:54:04 (před 9 roky)
off

Podle mě Felicity... poněvadž Oliver to evidentně vidí jako pomstu... a na pohřbu je Barry... nevím proč by chodil Barry na pohřeb Lance... to nedává žádný smysl. Jediný koho mají společného a zároveň je Oliver ochotný se mstít je Felicity.

Ale stejně to dopadne úplně jinak :D

avatar uživatele
Mammon23
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
10. 10. 2015 / 06:01:18 (před 9 roky)
off

Pro mně je to jednoznačně Felicity i když ji žeru :-D a navíc tam je i Barry který pro Felicitu hodně znamená.

avatar uživatele
pumask
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
10. 10. 2015 / 06:38:41 (před 9 roky)
off

Tvorcovia mohli iba zahmlievať, možno to majú už celé premyslené. Môj tip je Thea, to že je tam Barry môžu kľudne neskôr vysvetliť tak, že si počas tejto série spolu niečo začnú.

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
10. 10. 2015 / 09:03:57 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

Ano, taky :D Z Arrowa se prakticky stala přehlídka maškarních kostýmů :D Každý druhý ve městě nosí masku a masakruje zločince.

Co se hrobu týče, jsem hodně zklamaná, že tvůrci ještě nevědí, kdo tam je. Takhle potáhnou sérii celou a u posledního dílu si řeknou "moment, vždyť musíme někoho zabít!" a pak nějakou naprosto namátkovou postavu zabijou, jen aby se neřeklo. Pokud v tom hrobě je něčí tělo, líbilo by se mi kdyby ten, komu se chce Arrow mstít byl Lance. Mohl někoho z "halloween R us" zabít při zátahu na zločince. Upřímně doufám, že to není Felicty. Přeci jen je fajn vidět Olivera happ happy, i když je to asshole asshole :D Ale moc se mi líbí teorie typu co psal Spike. Že stojí u prázdného hrobu, jelikož mertvolku někdo vykopal a oživil. A to už může být kdokoli od Sary až po Oliverovu mámu :D

Vxxx
avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
10. 10. 2015 / 09:33:28 (před 9 roky)
off

Možná nemají promyšleno, kdo to bude přesně, ale pochybuju, že nemají zúžený kruh mezi dvěma, třemi postavami... Každopádně pochybuju, že by to byla Felicity. Scénaristé se vyjádřili, že se hádají o to, kdo napíše její scény, a má tak velkou fanouškovskou základnu, že i když hodně lidí chce, aby to byla ona, pochybuju o tom.
Je docela těžké hádat, kdo to bude, ale podle mě někdo z trojice Lance, Diggle, Lyla. Barry všechny tři znal, takže by bylo vysvětlení, proč tam je.

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
plavacek2000
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
10. 10. 2015 / 13:46:44 (před 9 roky)
off
Vachisek napsal(a):

Podle mě Felicity... poněvadž Oliver to evidentně vidí jako pomstu... a na pohřbu je Barry... nevím proč by chodil Barry na pohřeb Lance... to nedává žádný smysl. Jediný koho mají společného a zároveň je Oliver ochotný se mstít je Felicity.

Ale stejně to dopadne úplně jinak :D

Souhlas,a nebo taky Speedy,ale to doufám že ne :)

avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
10. 10. 2015 / 17:22:10 (před 9 roky)
off

Nevěřím tomu, že tvůrci zatím neví, koho to vlastně pohřbili. :D
Podle mě to bude Felicity a využijí to jako build-up pro Legends of Tomorrow a možná i pro přiblížení se komiksové předloze.
Vsadím na to levou botu a Cristina Yang moc dobře ví, jak je důležitá...

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
lizzy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
10. 10. 2015 / 17:43:55 (před 9 roky)
off

Já mám takový pocit, že v tom hrobu je celý seriál, protože to, co jsem viděla má od kvalitní první série hodně daleko.
Tak trochu i doufám, že je to Laurel, kdo umře, protože by to znamenalo, že Katie Cassidy opustí seriál a já bych se na to mohla taky vykašlat.

avatar uživatele
lucasino
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
10. 10. 2015 / 18:33:39 (před 9 roky)
off

Felicity... Musí postupně začít budovat love story Green Arrow a Black Canary, a tou Felicity není...

instagram: @lucasinoward
avatar uživatele
adil15
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
10. 10. 2015 / 20:31:44 (před 9 roky)
off

Jestli to bude Felicity, tak se přestávám dívat :-D

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
10. 10. 2015 / 20:32:35 (před 9 roky)
off
lucasino napsal(a):

Felicity... Musí postupně začít budovat love story Green Arrow a Black Canary, a tou Felicity není...

Toho se třeba docela bojím, protože ti dva mezi sebou nemají vůbec žádnou chemii... a tu herečku od druhé řady nemůžu skoro ani vidět. Zlatá Caity.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
shenandoah
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
10. 10. 2015 / 21:11:25 (před 9 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Ale k věci. Ať je to Felicity, prosím, prosím, moc prosím, smutně koukám, prosím, zabte ji a možná dokoukám celou sérii, prosím. :-D

Tak nějak. :-)

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
10. 10. 2015 / 21:36:42 (před 9 roky)
off
adil15 napsal(a):

Jestli to bude Felicity, tak se přestávám dívat :-D

Já právě naopak. :-D

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
10. 10. 2015 / 21:55:04 (před 9 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Já právě naopak. :-D

Tak to taky může přijít až na konci sezóny :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
10. 10. 2015 / 22:24:14 (před 9 roky)
off

To myslia vážne? ešte ani nevedia kto bude v hrobe? tak to majú super premyslené, len aby to nakoniec nebola niejaká zlátanina! Ja tipujem Theu, Felicity alebo Dig aj keď najviac by ma potešili keby tam bola Laurel...
Čo máte všetci proti Felicity? ako fajn v  sérii sa dosť zhoršila, ale všetci máme niejaký ten nešťastný rok a k tomu dúfam, že túto sezónu to s ňou bude lepšie :D ...a ak ju zabijú, tak už Arrow ani nebudem sledovať.. :D

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
11. 10. 2015 / 02:27:44 (před 9 roky)
off
lucasino napsal(a):

Felicity... Musí postupně začít budovat love story Green Arrow a Black Canary, a tou Felicity není...

Presne tak Laurel tam určite nebude, ale možno tam nebude Felicity ešte si ju tam možno budú chcieť ponechať ťažko povedať čo sa im honí v hlavách :D Ale keď ani oni nevedia kto tam bude, tak to považujem za výsmech. Ukážu nejaký hrob a potom oznámia, že sa ešte nevie kto je v ňom, to akože kde sme? :DD Ja sa bojím, že takýmto tempom dopadne veľmi špatně táto séria, ale musím uznať že hlavný záporák 4.série sa im vydaril, u mňa kandiduje na najlepšieho záporáka seriálu! ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Mr.Gogo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
11. 10. 2015 / 08:44:39 (před 9 roky)
off

Tak sto pro to nejsou Oli a Berry :D

avatar uživatele
Lucig
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
12. 10. 2015 / 20:55:22 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):


Btw. taky se vám ta první epka zdála jako nejlepší komedie téhle sezóny? Mně stoprocentně :D

Ne, to daleko předčí první epizoda Supernatural. Pro mě zatím největší zklamání.

Pokud jde o ty postavy Arrowa, mně je od začátku dost nesympatická Thea, ta by mi chyběla nejmíň. Poslední dobou kazej i Diggla. Felicity by byla škoda, i když chápu, že se lidem nelíbí ta lovestory, tak ta postava sama o sobě není špatná. Jen ten vztah jim prostě napsali neskutečně blbě, no...

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
13. 10. 2015 / 00:27:32 (před 9 roky)
off
Lucig napsal(a):

Ne, to daleko předčí první epizoda Supernatural. Pro mě zatím největší zklamání.

Pokud jde o ty postavy Arrowa, mně je od začátku dost nesympatická Thea, ta by mi chyběla nejmíň. Poslední dobou kazej i Diggla. Felicity by byla škoda, i když chápu, že se lidem nelíbí ta lovestory, tak ta postava sama o sobě není špatná. Jen ten vztah jim prostě napsali neskutečně blbě, no...

Tak to mám štěstí, že SPN nesleduju, protože tohle mi úplně stačilo :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
13. 10. 2015 / 10:34:58 (před 9 roky)
off

Tak mně se 3.řada tolik nelibila,že s raasem to bylo špatně zpracovaný.Žádné napětí,trapné vyústění příběhu.Proto nechápu,že si každý si stěžuje,že špatná byla jen Felicity a měla by být v tom hrobě.Pro mě za mě,ať si je Oliver šťastný,ale hlavně superhrdinou.

avatar uživatele
kacka.irena
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
13. 10. 2015 / 13:22:54 (před 9 roky)
off

Vsázím na Felicity nebo ségru. Ten výjev u hrobu byl až moc srdceryvnej, než aby to byl "jen" kamarád.
Ono celkově byl ten díl dost mizernej... No uvidíme

avatar uživatele
Andvejka17
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
13. 10. 2015 / 19:32:50 (před 9 roky)
off

Upřímně doufám, že tam bude jedna z dvojice Laurel - Thea. Ani jedné jsem zatím nepřišla na chuť... I když pokud je scéna u hrobu až o půl roku později, může tam ležet kdokoli jiný, třeba i někdo, koho nám tvůrci teprve hodlají představit... Nicméně jedno z výše zmíněných jmen by mě docela potěšilo...

-Ajka
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 10. 2015 / 00:48:45 (před 9 roky)
off

Kdo viděl poslední díl tak mu už může být jasné jak to s tím hrobem je. :-)

spike
avatar uživatele
Umbaros
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
16. 10. 2015 / 10:07:33 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Kdo viděl poslední díl tak mu už může být jasné jak to s tím hrobem je. :-)

Fakt? Tak to se na to musím jít hned dneska podívat. Jsem si to původně schovával až na Neděli :(

Dno je dobrý na to, aby sis ho prohlídl.
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 10. 2015 / 10:07:47
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 10. 2015 / 21:38:48 (před 9 roky)
off
Umbaros napsal(a):

Fakt? Tak to se na to musím jít hned dneska podívat. Jsem si to původně schovával až na Neděli :(

Pak napiš co na to říkáš. Laurel má hodně silný žaludek, když bez ochranných pomůcek vykope a otevře rakev své sestry už proto, že v reálu by jistě hned po tom hodila šavli, protože její tělo by bylo plné hmyzu a červů. Tohle jistě Olivera nepotěší. :-)

spike
Editováno: 1x | Naposledy: 17. 10. 2015 / 00:39:02
avatar uživatele
Lucig
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
17. 10. 2015 / 00:08:32 (před 9 roky)
off

Já jsem druhý díl viděla a nějak mi nepřišlo, že to nutně musí mít souvislost...

Jinak mě u té scény napadlo totéž - že je to hodně nereálné. Ale to je nakonec všechno, je to jen komiksová pohádka pro dospělé :)

avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
17. 10. 2015 / 01:03:57 (před 9 roky)
off
spike napsal(a):

Pak napiš co na to říkáš. Laurel má hodně silný žaludek, když bez ochranných pomůcek vykope a otevře rakev své sestry už proto, že v reálu by jistě hned po tom hodila šavli, protože její tělo by bylo plné hmyzu a červů. Tohle jistě Olivera nepotěší. :-)

Říkala jsem si úplně to stejný. :D
chce velký koule vůbec vykopat něčí hrob, ale ještě ho otevřít. To jsem teda ještě v seriálu neviděla. :D

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
avatar uživatele
perteus
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
17. 10. 2015 / 14:04:27 (před 9 roky)
off

Od samého začátku si myslím, že je to Felicity. Všichni tu zmiňujete, že tam je kvůli tomu i Barry, ale taky se tu neřeklo, že záběr, před tímto skokem v čase, je na snubní prstýnek, který měla Felicity dostat. To je víc než jasně dané gesto. A pokud to bude nakonec někdo jiný, tak to tvůrci pěkně podělají.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
17. 10. 2015 / 15:51:45 (před 9 roky)
off
perteus napsal(a):

Od samého začátku si myslím, že je to Felicity. Všichni tu zmiňujete, že tam je kvůli tomu i Barry, ale taky se tu neřeklo, že záběr, před tímto skokem v čase, je na snubní prstýnek, který měla Felicity dostat. To je víc než jasně dané gesto. A pokud to bude nakonec někdo jiný, tak to tvůrci pěkně podělají.

Možná do hrobu Sarahněkdo zakope právě Felicity. :-D

spike
avatar uživatele
Lucig
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
17. 10. 2015 / 16:11:10 (před 9 roky)
off
perteus napsal(a):

Od samého začátku si myslím, že je to Felicity. Všichni tu zmiňujete, že tam je kvůli tomu i Barry, ale taky se tu neřeklo, že záběr, před tímto skokem v čase, je na snubní prstýnek, který měla Felicity dostat. To je víc než jasně dané gesto. A pokud to bude nakonec někdo jiný, tak to tvůrci pěkně podělají.

Takže podle tebe tvůrci kecaj a ve skutečnosti už vědí, koho do toho hrobu položí? Taky možnost - že třeba jen testují reakce...

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
11. 12. 2015 / 09:14:34 (před 9 roky)
off

No tak už to vyzerá byť potvrdené podľa proma na 4x10 epku, kde sú zábery z toho konca 4x01, že v tom hrobe skutočne je Felicity, ale promo môže byť klamlivé no nevyzerá to tak.

May the odds be ever in your favor.
Editováno: 1x | Naposledy: 11. 12. 2015 / 09:14:56
avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
11. 12. 2015 / 09:16:07 (před 9 roky)
off
24ron24 napsal(a):

No tak už to vyzerá byť potvrdené podľa proma na 4x10 epku, kde sú zábery z toho konca 4x01, že v tom hrobe skutočne je Felicity, ale promo môže byť klamlivé no nevyzerá to tak.

Hehe kamaráde, nenech se tak snadno napálit. Takovou radost nám neudělají ;D

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 58 | Buffy Summers
11. 12. 2015 / 09:31:07 (před 9 roky)
off
La.Volpe napsal(a):

Hehe kamaráde, nenech se tak snadno napálit. Takovou radost nám neudělají ;D

No veď píšem, že to tak vyzerá, ale či to tak naozaj aj je, to už je druhá otázka bro :D Uvidíme nabudúci rok, kde je pravda skrytá! :DD

May the odds be ever in your favor.
Editováno: 1x | Naposledy: 11. 12. 2015 / 09:31:32
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
13. 12. 2015 / 11:27:35 (před 9 roky)
off
La.Volpe napsal(a):

Hehe kamaráde, nenech se tak snadno napálit. Takovou radost nám neudělají ;D

Ale byl by to fajn vánoční dárek. :-D I když musím uznat, že v těch pár posledních dílech mi největším trnem v oku byly Laurel a Thea, takže by mi vůbec nevadilo, kdyby tvůrci pod kytky nakonec poslali jednu z nich. :-D

avatar uživatele
Lachinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
30. 12. 2015 / 21:05:08 (před 8 roky)
off

Ja osobne doufam, ze tam nebude Felicity. Celou dobu cekam, kdy bude ten idiot Oliver taky konecne stastny a s ni by to mohlo vypadat nadejne. Dali tam tolik voditek k tomu, ze je to Felicity, ze mi to prijde az tak primo nastrcene, ze to nebude pravda. Podle me by tam mohla byt Thea, prijde mi, ze pro tu jedinou by Oliver uronil slzu. Takze doufam, ze zabijou Lance nebo Theu, ale Felicity nechaj zit.

avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
30. 12. 2015 / 21:20:18 (před 8 roky)
off

No já už ten výběr uzavírám mezi dvě osoby - Dig a Lance. Ale spíše se více přikláním k Digovi. Myslím si, že tuto řadu oživili jeho bratra schválně, aby mohli ten jeho příběh zakončit. A navíc se s Oliverem po delší době usmířili, takže...

avatar uživatele
Lachinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
24. 1. 2016 / 17:25:30 (před 8 roky)
off
lizzy napsal(a):

Já mám takový pocit, že v tom hrobu je celý seriál, protože to, co jsem viděla má od kvalitní první série hodně daleko.
Tak trochu i doufám, že je to Laurel, kdo umře, protože by to znamenalo, že Katie Cassidy opustí seriál a já bych se na to mohla taky vykašlat.

Tak teď jsi mě dostala :D :D každopádně souhlasim, v hrobě je podle mě Speedy nebo Laurel... Nebo zbytek postav a poslední přeživší jsou Oliver, Fel a Barry.

avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
24. 1. 2016 / 21:30:03 (před 8 roky)
off

Tak po poslednim dile je na 100% jiste, ze v tom hrobe nebude Felicity.

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
26. 1. 2016 / 15:48:18 (před 8 roky)
off
Balthazar6 napsal(a):

Tak po poslednim dile je na 100% jiste, ze v tom hrobe nebude Felicity.

Na 100 % bych to úplně neviděl (pořád to může být přelud nebo vnitřní projekce), ale napadlo mě, že by to mohla být i Felicitina matka...

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
maja5651
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
26. 1. 2016 / 17:57:25 (před 8 roky)
off

Já si myslím, že to bude Dig.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
7. 4. 2016 / 08:11:20 (před 8 roky)
off

Prozrazeno: V hrobě je Laurel Lance (Katie Cassidy)