Diskuze k článku Vražedná hádanka: Kdo z hlavního dua zemře?
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
22. 10. 2015 / 07:59:14 (před 9 roky)
off

WHAT. THE. FUCK. ?!
Snad je to něco, co neznám.

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
22. 10. 2015 / 08:16:38 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

WHAT. THE. FUCK. ?!
Snad je to něco, co neznám.

Zdielam tvoj názor, ale je tam písané velmi populárna drama, takže ju zrejme budeme poznať, ale snad to nebude drama, ktorú sledujeme ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
sgjoli
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 10. 2015 / 08:16:58 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

WHAT. THE. FUCK. ?!
Snad je to něco, co neznám.

Při čtení článku mě napadlo úplně to samé. :-D

Kafe, knihy a seriály!
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
22. 10. 2015 / 08:19:44 (před 9 roky)
off

Bude to jeden z bratrů Winchesterů (pokud se nepletu, tak na řadě je teď Sam). Oni umírají často :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
22. 10. 2015 / 08:38:18 (před 9 roky)
off

Já myslím, že to bude Castle - Ryan nebo Espo. Showrunneři avizovali změnu/zvrat v podzimním finále, a když nechali rozejít Castlea a Beckettovou, tak je tam možný snad všechno :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 15:07:41
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
22. 10. 2015 / 08:41:31 (před 9 roky)
off
Locke napsal(a):

Bude to jeden z bratrů Winchesterů (pokud se nepletu, tak na řadě je teď Sam). Oni umírají často :)

Keď umírají často, tak si nemyslím že to budú oni, toto zrejme vyvolá väčší šok v seriálovej komunite :D Ak by zomrel jeden z nich a znovu oživil tak by nevyvolalo taký ošiaľ, ale kto vie možné je všetko :P

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
22. 10. 2015 / 08:46:37 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já myslím, že to bude Castle, Ryan nebo Espo. Showrunneři avizovali změnu/zvrat v podzimním finále, a když nechali rozejít Castlea a Beckettovou, tak je tam možný snad všechno :D

HA! Vedel som, že dáš Castla ako tip aj mňa napadli Ryan s Espom, ale neviem či ich berú ako hlavnú dvojicu. Castle to nebude si myslím, ten už bol mrtvý/nezvestný 3 mesiace.

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
22. 10. 2015 / 08:57:00 (před 9 roky)
off
24ron24 napsal(a):

HA! Vedel som, že dáš Castla ako tip aj mňa napadli Ryan s Espom, ale neviem či ich berú ako hlavnú dvojicu. Castle to nebude si myslím, ten už bol mrtvý/nezvestný 3 mesiace.

Tak tam jsou zrovna myslím hlavní dua dvě (Castle s Beckettovou teď ani duo teoreticky nejsou :D), Ryan a Esposito k sobě fakt patří už od začátku a fakt si nedovedu představit, že by tam jeden z nich najednou nebyl, byla by to hodně velká ztráta.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
22. 10. 2015 / 09:09:58 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Tak tam jsou zrovna myslím hlavní dua dvě (Castle s Beckettovou teď ani duo teoreticky nejsou :D), Ryan a Esposito k sobě fakt patří už od začátku a fakt si nedovedu představit, že by tam jeden z nich najednou nebyl, byla by to hodně velká ztráta.

Ešte je možné, že to bude Kate, která je na lovu :P

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
22. 10. 2015 / 09:36:52 (před 9 roky)
off

Taky mě napadá Beckettová, ale takoví idioti tvůrci nejsou (i když.. :D)
Samozřejmě jsem to myslela tak, že to nesleduju, ale tak o seriálech, které nesleduju, toho moc nevím, takže se to může brát jako že je neznám :D

avatar uživatele
Syrestesia
Uživatel od první verze | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
22. 10. 2015 / 09:43:14 (před 9 roky)
off

Chudák Kate, zdá se, že je jednou nohou v hrobě. :)
Nevím proč, ale mě napadla Abby ze Sleepy Hollow. V tomhle seriálu se snadno vstává z mrtvých a její smrt nemusí znamenat definitivní konec.

Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 10:13:30
avatar uživatele
martinol
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 10. 2015 / 09:54:03 (před 9 roky)
off

Daryl Dixon? nebo Watson?

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
22. 10. 2015 / 10:02:25 (před 9 roky)
off

Předpokládám, že to bude nějaký zaběhnutý seriál, ne žádný 2015... a to asi můžu být v klidu. Ze starších dramat sleduji "pouze" The Vampire Diaries, Walking Dead, Pretty Little Liars, Game of Thrones, Once Upon A Time, Arrow, Mistresses, The Originals, Orange is the New Black, How To Get Away With Murder, a Flashe. Když vezmu ty, které teď běží, vlastně žádný z nich nemá "hlavní dvojici". Maximálně by mohli brát Emmu a Hooka z OuAt (popř Snow a princ Charming.. do toho, oddělejte je..), nebo Arrow a Felicity? To nejde, všechny ty seriály jsou o jednom hlavním a o skupinkách :D Asi vážně můžu být v klidu :D

Vxxx
avatar uživatele
maxf1@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
22. 10. 2015 / 10:13:23 (před 9 roky)
off

Zabijte Felicity v Arrowovi a zatleskám vám.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 10. 2015 / 10:40:45 (před 9 roky)
off

Když bych bral "neskupinková dramata", která aktuálně běží, tak tu máme pár možností...

Castle & Beckett (Castle) - no jako v poslední řadě seriálu by to bylo hodně... hořké.
Olivia & Clive (iZombie)
Dean & Sam (Supernatural)
Gordon & Bullock (Gotham) - i když upřímně, bez Bullocka si dokážu Gotham docela dobře představit :D
Weller & Jane (Blindspot)
Holmes & Watson (Elementary) - že by konečně smrt Sherlocka (inspirace knihami)?
Annalise & Beaumont (Rosewood)
Brennan & Booth (Bones)
Ichabod & Abbie (Sleepy Hollow)
Sebastian & Kenna (Reign) atd.
Red & Elizabeth (The Blacklist)

? Annalise & Nate (HTGAWM)
? Rayna & Juliette (Nashville)
? Debra & Laz (The Mysteries of Laura)
? Alex & Cassandra (The Player)

Nevím, jestli je tu všechno, nebo jestli náhodou některá dvojice není navíc (nesleduju vše z tohoto seznamu), kdyžtak napište, jestli vám tu někdo chybí :)

Jinak mě jako první napadl Raymond Reddington z Blacklistu, ale nejpravděpodobnější je asi smrt Sherlocka z Elementary. Vzhledem k tomu, že to nemusí být definitivní...

Ale všichni stejně spekulují jen o Castlovi :D

edit: No a koukám, že počítám jenom Velkou pětku, ne kabelovky :D

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 4x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 12:10:16
avatar uživatele
charlieh
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
22. 10. 2015 / 11:02:20 (před 9 roky)
off

Má to být vyloženě zimní finále? Protože jestli ne, tak to možná budou Vampire Diaries, kdy se objevila řada šílených spoilerů a jeden po druhém se potvzují - v 7x07 má Stefan jít do pekla (pokud se bude brát jako duo Caroline/Stefan nebo Damon/Stefan)

avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
22. 10. 2015 / 11:58:09 (před 9 roky)
off

Mě teda jako první napadlo Sleepy Hollow - Ichabod nebo Abbie, skoro celý obsazení se jim tuhle sérii změnilo, tak proč nezabít ještě jednoho z těch co tam zůstali, že? :D Nejsem si ale jistá jak moc je to populární drama..

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 11:58:48
avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
22. 10. 2015 / 12:30:35 (před 9 roky)
off
Locke napsal(a):

Bude to jeden z bratrů Winchesterů (pokud se nepletu, tak na řadě je teď Sam). Oni umírají často :)

Tím pádem to ale pro diváky nebude žádný šok vzhledem k tomu, že minimálně jeden z bratrů umře snad v každé sérii :-D

avatar uživatele
Eobard Thawne
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
22. 10. 2015 / 12:49:40 (před 9 roky)
off

Já jenom doufám, že CBS nezničí Person of Interest zabitím Harolda Finche!

"The purpose of life is finding the largest burden that you can bear and bearing it."
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 10. 2015 / 12:52:25 (před 9 roky)
off
The Doctor from The TARDIS napsal(a):

Já jenom doufám, že CBS nezničí Person of Interest zabitím Harolda Finche!

PoI během podzimu sérii nezačne, natož aby vysílal podzimní finále, takže můžeš být v klidu :)

avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 10. 2015 / 13:26:18 (před 9 roky)
off
Patty napsal(a):

Tím pádem to ale pro diváky nebude žádný šok vzhledem k tomu, že minimálně jeden z bratrů umře snad v každé sérii :-D

Neviem preco stale sa hovori o tom ze v Supernatural je vela ozivenia .. ked to tak spocitate tak na seriu je menej oziveni ako napriklad Lost Girl alebo The Originals ... a zomrie ..hmm ...ktokolvek hlavne nech ich je vela ...

avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 10. 2015 / 14:35:59 (před 9 roky)
off

tak já napíšu Beckett :D :D (Myslím, že bude předstírat smrt)

pokud se tento komentář zase objeví na Edně, takže děkuji :D

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 10. 2015 / 14:38:41 (před 9 roky)
off
sandokan555 napsal(a):

Neviem preco stale sa hovori o tom ze v Supernatural je vela ozivenia .. ked to tak spocitate tak na seriu je menej oziveni ako napriklad Lost Girl alebo The Originals ... a zomrie ..hmm ...ktokolvek hlavne nech ich je vela ...

Rozhodně je tam víc oživení než v Game of Thrones :D

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 14:47:48
avatar uživatele
wjundik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
22. 10. 2015 / 14:51:41 (před 9 roky)
off

Už v tom mám jasno :-D
Beckett umře (ať už tak nebo tak)... a jako třešnička na dortu, to určitě bude v posledním díle podzimného finále, navíc z teho určitě udělají dvojdíl, kdy pokračování pustí až začátkem února.

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
22. 10. 2015 / 14:54:33 (před 9 roky)
off
wjundik napsal(a):

Lidi, tož neblbněte! :-D to si u takového seriálu nemůžou dovolit, když celý ten seriál je hlavně o Castle a Beckett. Navíc pokud by to náhodou mělo nedej bože takhle skončit, tak jednoho z nich zabijí až na konci série ;-) Takže Castlofilové vklidu...

Právě proto, že to je hlavně o vztahu Caskett (což showrunneři několikrát potvrdili), tak by smrt Ryana nebo Esposita nebyla tak nepravděpodobná jako smrt Beckettové, kterou tady někteří navrhují. Co by dalších cca 15 epizod bez ní dělali? :D Místo kluků se dá přijmout někdo jiný, ale Beckettovou by nenahradili. Celý seriál by pak navíc ztratil smysl, Castle by neměl důvod spolupracovat s policií a ze současných postav by si tam mohli nechat kromě něj maximálně tak Marthu a Alexis :D Takže tipy na smrt Beckettové fakt nechápu.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 10. 2015 / 15:01:13 (před 9 roky)
off

Podle mě by to klidně mohl být SPN v případě, že už by se jeden z bratrů tentokrát doopravdy nevrátil. Třeba toho už má jeden z herců dost. Ale pak už by seriál opravdu ztratil smysl.

avatar uživatele
wjundik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
22. 10. 2015 / 15:02:50 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Právě proto, že to je hlavně o vztahu Caskett (což showrunneři několikrát potvrdili), tak by smrt Ryana nebo Esposita nebyla tak nepravděpodobná jako smrt Beckettové, kterou tady někteří navrhují. Co by dalších cca 15 epizod bez ní dělali? :D Místo kluků se dá přijmout někdo jiný, ale Beckettovou by nenahradili. Celý seriál by pak navíc ztratil smysl, Castle by neměl důvod spolupracovat s policií a ze současných postav by si tam mohli nechat kromě něj maximálně tak Marthu a Alexis :D Takže tipy na smrt Beckettové fakt nechápu.

Máš pravdu, prostě a jednoduše nebudeme vyšilovat a necháme se překvapit. Vždyť seriálů, o kterých by mohlo jít je určitě hodně. Ale i tak je tu vždycky špetka nejistoty, zvláště, když showrunneři Castla předvádí to co předvádí. Navíc si myslím, že pokud by umřela Beckett jen naoko, tak by to stejně Castle musel vyřešit a dostal by se ještě do větších problému, než od kterých je chce Beckett chránit. Na druhou stranu by mě nepřekvapilo, kdyby udělali to co jsem napsala o kousek výše.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 10. 2015 / 17:18:59 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Takže tipy na smrt Beckettové fakt nechápu.

Někdo z tvůrčího týmu prý tweetoval, že Stana už natáčí devátou epku, co poběží v únoru.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
22. 10. 2015 / 17:34:03 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Někdo z tvůrčího týmu prý tweetoval, že Stana už natáčí devátou epku, co poběží v únoru.

Čekám, kdy tady kolegové začnou argumentovat tím, že jsou to určitě flashbacky :D :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 10. 2015 / 17:38:16 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Čekám, kdy tady kolegové začnou argumentovat tím, že jsou to určitě flashbacky :D :D

Tak určitě :D zrovna loví v databázi, uvidíme, jak dlouho jim bude trvat, než narazí na začátek třetí řady Chicago Fire :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 10. 2015 / 18:19:28 (před 9 roky)
off

Upřímně mě v hlavě leží Arrow. Ta poslední scéna 4x01.. bůh chraň jestli zabijí Felicity ( tím pádem i Olicity) ale tak málo slz za ženu kterou už dlouho miluje? pochybuju

Gabka
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 10. 2015 / 18:24:48 (před 9 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):

Upřímně mě v hlavě leží Arrow. tak málo slz za ženu kterou už dlouho miluje? pochybuju

je to holt tvrdej chlap :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
22. 10. 2015 / 18:30:44 (před 9 roky)
off

Moje tipy jsou, ze zemre nekdo z techto dvojic
Elementary:Holmes/Watson(70%-90%)
Sleepy Hollow:Ichabod/Abbie(40%-55%)
Supernatural:Dean/Sam(okolo 50%)
Vampire Diaries:Damon/Stefan(60%-75%), Caroline/Stefan(okolo 80%)
Castle:Castle/Beckett(0%-5%)

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
Hitchhiker
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
22. 10. 2015 / 18:31:01 (před 9 roky)
off

Mě nějak leží v žaludku úvodní epizoda bones. Teď mi to přijde jako kdyby si testovali reakci diváků, co snesou. Především Booth už dvakrát "umřel" tak do třetice...nebo by to mohla být Kůstka a mohli by se dát dohromady všichni stážisti, včetně Zacka :)

Jinak mi to u Castla nepřijde tak neomožné,ale jako možnost bych viděla pouze, že Castle neuposlechne Kate a začne se na vslatní pěst šťourat v čem nemá a to mu bude osudné.

Jinak mě nic jiného nenapadá...A kdyby Charming...říkám...ANO!

For crying out loud!
avatar uživatele
Balthazar6
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
22. 10. 2015 / 18:32:17 (před 9 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):

Upřímně mě v hlavě leží Arrow. Ta poslední scéna 4x01.. bůh chraň jestli zabijí Felicity ( tím pádem i Olicity) ale tak málo slz za ženu kterou už dlouho miluje? pochybuju

Takove stesti mit asi nebudeme. :)

„Oko za oko a svět bude slepý..“
avatar uživatele
majka147
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
22. 10. 2015 / 18:46:57 (před 9 roky)
off

Mňa napadol ihned arrow kedže ten hrob na konci prvej čast 4 série...

avatar uživatele
majka147
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
22. 10. 2015 / 18:47:57 (před 9 roky)
off
Locke napsal(a):

Bude to jeden z bratrů Winchesterů (pokud se nepletu, tak na řadě je teď Sam). Oni umírají často :)

Tiež ma napadlo... :D

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
22. 10. 2015 / 18:56:33 (před 9 roky)
off
majka147 napsal(a):

Mňa napadol ihned arrow kedže ten hrob na konci prvej čast 4 série...

Ten hrob už se vysvětlil ale ne? Je to prázdný hrob Sary, kterou oživili v dnešním díle. Nebo to je jen náhoda a ten hrob na konci s04e01 byl někoho jiného?

Vxxx
avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
22. 10. 2015 / 19:32:25 (před 9 roky)
off

Tak netipujem Supernatural, lebo tam vždy budem mať pochybnosti o tom kto zomrel.
Tipovala by som Sleepy Hollow, ale ak by to dostalo ďalšiu sériu, tak by som potom nechápala zmysel.

Tipovala by som:

Elementary: Holmes/Watson
The vampire diaries: Damon/ Stefan
Castle: Beckett/Castle
Bones: Brennan/Booth... týchto osobne tipujem najviac

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 19:32:39
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
22. 10. 2015 / 20:46:34 (před 9 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Ten hrob už se vysvětlil ale ne? Je to prázdný hrob Sary, kterou oživili v dnešním díle. Nebo to je jen náhoda a ten hrob na konci s04e01 byl někoho jiného?

1. Barry znal Saru jen letmo, pokud vůbec
2. děj té poslední scény je flashforward, o 6 měsíců později..kdy už je Sara naživu, možná už dokonce i členkou týmu Legends
3. podle mě půjde buď o Theu, což je možné, nebo Laurel..
Takže proč by byl u prázdného hrobu Sáry?

Gabka
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
22. 10. 2015 / 21:43:46 (před 9 roky)
off

Tak pokiaľ viem tak u Arrowa ide ten čas zhruba v reále, takže tam bude smrť o 6 mesiacov to je duben/květen a ne zimné finále. Takže Arrowa by som absolutne teraz neriešil :P

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
22. 10. 2015 / 21:56:21 (před 9 roky)
off
Hitchhiker napsal(a):

Mě nějak leží v žaludku úvodní epizoda bones. Teď mi to přijde jako kdyby si testovali reakci diváků, co snesou. Především Booth už dvakrát "umřel" tak do třetice...nebo by to mohla být Kůstka a mohli by se dát dohromady všichni stážisti, včetně Zacka :)

Jinak mi to u Castla nepřijde tak neomožné,ale jako možnost bych viděla pouze, že Castle neuposlechne Kate a začne se na vslatní pěst šťourat v čem nemá a to mu bude osudné.

Jinak mě nic jiného nenapadá...A kdyby Charming...říkám...ANO!

U Bootha s tou storyline přišli proto, že David měl zdravotní problémy a nemohl být v prvních dvou epizodách naplno. Bones to podle mě určitě nejsou. Ti letos (to podzimní/zimní) finále končí něčím, co se bude týkat Angely a Hodginse.

Editováno: 1x | Naposledy: 22. 10. 2015 / 21:57:59
avatar uživatele
Hitchhiker
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
22. 10. 2015 / 22:44:57 (před 9 roky)
off
I-Can-Be-a-Duck napsal(a):

U Bootha s tou storyline přišli proto, že David měl zdravotní problémy a nemohl být v prvních dvou epizodách naplno. Bones to podle mě určitě nejsou. Ti letos (to podzimní/zimní) finále končí něčím, co se bude týkat Angely a Hodginse.

aha až tak jsem nesledovala, co je přopraveno, jen mi přišlo, že se jednu dobu hodně řešilo, jestli by to mělo dál smysl kdyby jeden z hlavní dvojky odpadl...nechme se překvapit:)

For crying out loud!
avatar uživatele
Addie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
22. 10. 2015 / 23:35:00 (před 9 roky)
off
Hitchhiker napsal(a):

aha až tak jsem nesledovala, co je přopraveno, jen mi přišlo, že se jednu dobu hodně řešilo, jestli by to mělo dál smysl kdyby jeden z hlavní dvojky odpadl...nechme se překvapit:)

Jestli se to řešilo mezi lidmi, to nevím, možné to je, ale osobně si stojím za tím, že ze strany tvůrců nic takového nepřipadá v úvahu. :D

avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
23. 10. 2015 / 00:53:57 (před 9 roky)
off

Hned mi napadla Beckett,pretože sa teraz dala na sakra nebezpečnú výpravu.A vzhľadom na to,čo už showrunneri s Castlom dorobili mi tam už nič nepríde nemožné..

avatar uživatele
Lucig
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
23. 10. 2015 / 19:03:24 (před 9 roky)
off

Můžu se zeptat, co znamená "podzimní finále"?

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
23. 10. 2015 / 19:09:07 (před 9 roky)
off
Lucig napsal(a):

Můžu se zeptat, co znamená "podzimní finále"?

Poslední díl před Vánoci, pak má většina seriálů pár týdnů přestávku.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Case*Wawe*Make
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
24. 10. 2015 / 12:02:16 (před 9 roky)
off

nebo taky by to mohla být Annalise z (HTGAWM)

Jarda: Hospodou se rozezní varhany, Kachna může volat černý havrany. #Hospoda "Figure out what you're fighting for, and you'll be okay.~~ Wyatt Logan
avatar uživatele
Kathe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
24. 10. 2015 / 12:13:26 (před 9 roky)
off

Myslím, že tvůrci Arrowu dali jasně najevo, že smrt přichází, takže typuji FLICITY SMOAK...Jinak těch seriálů je tolik, že bych se ani nedivila, kdyby i jinde padly další hlavní postavy.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
24. 10. 2015 / 15:40:29 (před 9 roky)
off
Kathe napsal(a):

Myslím, že tvůrci Arrowu dali jasně najevo, že smrt přichází, takže typuji FLICITY SMOAK...Jinak těch seriálů je tolik, že bych se ani nedivila, kdyby i jinde padly další hlavní postavy.

Jenže v Arrowovi šlo o událost "o šest měsíců později". Tady se bavíme o zimním finále, tj. za měsíc a půl.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Kathe
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
25. 10. 2015 / 11:16:03 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Jenže v Arrowovi šlo o událost "o šest měsíců později". Tady se bavíme o zimním finále, tj. za měsíc a půl.

Jasně, ale v tom seriálu běží čas trochu jinak, nemyslíš? Náš jeden týden nemusí být jejich jeden týden, pořád se skáče sem a tam. To že v seriálu je napsáno "O 6 MĚSÍCŮ POZDĚJI" neznamená, že mi na to budeme čekat šest měsíců.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
25. 10. 2015 / 12:17:39 (před 9 roky)
off
Kathe napsal(a):

Jasně, ale v tom seriálu běží čas trochu jinak, nemyslíš? Náš jeden týden nemusí být jejich jeden týden, pořád se skáče sem a tam. To že v seriálu je napsáno "O 6 MĚSÍCŮ POZDĚJI" neznamená, že mi na to budeme čekat šest měsíců.

Seriály se většinou řídí podle kalendáře a svých epizod tak, aby jim třeba vánoční a halloweenské epizody vycházely přesně. U Arrowa se mj. počítá s tím, že 1 sezóna = 1 rok na ostrově, takže po případné páté řadě by mělo výrazně ubýt flashbacků. A jinak tam i často říkají věty typu "Když jsi před třemi lety přišel do Starling City", aby zachovali časovou kontinuitu.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Timi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
25. 10. 2015 / 13:02:02 (před 9 roky)
off

Podľa mňa to bude Francis z Reign. On umiera. A podľa histórie zomrel v decembri.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
25. 10. 2015 / 13:34:12 (před 9 roky)
off
Timi napsal(a):

Podľa mňa to bude Francis z Reign. On umiera. A podľa histórie zomrel v decembri.

O tom bylo psáno už dříve, takže Francis to s největší pravděpodobností nebude.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
25. 10. 2015 / 14:01:52 (před 9 roky)
off
Kathe napsal(a):

Jasně, ale v tom seriálu běží čas trochu jinak, nemyslíš? Náš jeden týden nemusí být jejich jeden týden, pořád se skáče sem a tam. To že v seriálu je napsáno "O 6 MĚSÍCŮ POZDĚJI" neznamená, že mi na to budeme čekat šest měsíců.

Ale ano, budeme na to čekat šest měsíců. Ta smrt se odehraje v konci série, výkonní producenti už několikrát jasně řekli, že seriál se pohybuje v reálném čase. Takže čas tam jinak opravdu neběží.

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
26. 10. 2015 / 23:24:22 (před 9 roky)
off
Jessica Angell napsal(a):

1. Barry znal Saru jen letmo, pokud vůbec
2. děj té poslední scény je flashforward, o 6 měsíců později..kdy už je Sara naživu, možná už dokonce i členkou týmu Legends
3. podle mě půjde buď o Theu, což je možné, nebo Laurel..
Takže proč by byl u prázdného hrobu Sáry?

Co já vím? Tvůrci si můžou vymyslet cokoli. Třeba, vzhledem k tomu, jak ji oživili, z ní bude hrozný masový vrah ze začátku a Barry bude týmu Arrow pomáhat jí zklidnit nějakou meta-human power. Plus u toho hrobu jsou pouze oni dva, takže to nevypadá na pohřeb. Pro mě za mě klidně mohl mít zrovna Oliver svatbu s Felicity a z kostela si zašel k tomu prázdnému hrobu a Barry ho sledoval, jestli je ok. A tím "zabiju ho" myslela třeba tatíka detektiva, který Saru vyhnal z města, protože už toho všeho měl po krk :D Tvůrci Arrowa si opravdu mohou vymyslet úúúplně cokoli a ze zkušeností vím, že to bude nějaká hrozná kravina ;-)

Vxxx
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
27. 10. 2015 / 23:29:58 (před 9 roky)
off

Pokud nejsou tvůrci extrémně zákeřní lháři, tak je Castle 100% venku.

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
28. 10. 2015 / 08:10:56 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Pokud nejsou tvůrci extrémně zákeřní lháři, tak je Castle 100% venku.

Četla jsem, ale konkrétně Ryana s Espositem nevyloučili, takže já Castlea nevylučuju (přestože řekli, že už nikoho zabíjet nebudou) :D A že to nebude Beckettová a Castle bylo úplně jasný.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
28. 10. 2015 / 10:00:05 (před 9 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Četla jsem, ale konkrétně Ryana s Espositem nevyloučili, takže já Castlea nevylučuju (přestože řekli, že už nikoho zabíjet nebudou) :D A že to nebude Beckettová a Castle bylo úplně jasný.

Ryana s Espem nesmí, to ne :D

avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
28. 10. 2015 / 19:54:46 (před 9 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Pokud nejsou tvůrci extrémně zákeřní lháři, tak je Castle 100% venku.

Ja tým tvorcom už neverím ani nos medzi očami :D

avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
8. 11. 2015 / 22:56:48 (před 9 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Co já vím? Tvůrci si můžou vymyslet cokoli. Třeba, vzhledem k tomu, jak ji oživili, z ní bude hrozný masový vrah ze začátku a Barry bude týmu Arrow pomáhat jí zklidnit nějakou meta-human power. Plus u toho hrobu jsou pouze oni dva, takže to nevypadá na pohřeb. Pro mě za mě klidně mohl mít zrovna Oliver svatbu s Felicity a z kostela si zašel k tomu prázdnému hrobu a Barry ho sledoval, jestli je ok. A tím "zabiju ho" myslela třeba tatíka detektiva, který Saru vyhnal z města, protože už toho všeho měl po krk :D Tvůrci Arrowa si opravdu mohou vymyslet úúúplně cokoli a ze zkušeností vím, že to bude nějaká hrozná kravina ;-)

Tak poslední epizody vyvrátili cokoliv z toho co jsi napsal/a. Felicity neumře, diváci by je ukamenovali. Barry je tam z nějakého důvodu, tím Zabiju ho myslí Darkha.Navíc ( znovu stejný argument) tak málo slz pro Ženu kterou už dlouho miluje? Navíc Sara je v týmu Legends ( bude)

Gabka
avatar uživatele
Jessica Angell
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
8. 11. 2015 / 22:59:42 (před 9 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

je to holt tvrdej chlap :D

Tvrdej může být jak chce ale zrovna tam bych řekla že Felicity fakt ne! a navíc zimní finále..a v té scéně jde o FF

Gabka
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
20. 11. 2015 / 12:17:23 (před 8 roky)
off

Tak už je jasno.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Bellezza
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
21. 11. 2015 / 03:55:24 (před 8 roky)
off

Fuuu,som si vydýchla.Našťastie toto nepozerám..

avatar uživatele
La.Volpe
Redaktor | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 11. 2015 / 18:20:28 (před 8 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Tak už je jasno.

No nevím. Je to jisté (?) V článku je napsáno, že nebudeme mít pochybnosti, že je ta postava mrtvá. A v tomhle případě silné pochybnosti mám :D

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 11. 2015 / 18:20:38
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 11. 2015 / 18:29:45 (před 8 roky)
off
La.Volpe napsal(a):

No nevím. Je to jisté (?) V článku je napsáno, že nebudeme mít pochybnosti, že je ta postava mrtvá. A v tomhle případě silné pochybnosti mám :D

Koukala jsem teď do zdrojové hádanky a psali tam, že to opravdu je Sleepy Hollow :)

avatar uživatele
wjundik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
15. 12. 2015 / 18:59:07 (před 8 roky)
off

Tak, pokud je porzimní finále (poslední díl před vánocemi), tak poslední díl arrow s04X09 - postřelili Felicity, která nevypadala moc živě, tak si myslím, že umře ona (teda pokud už neumřel někdo jiný z nějakého jiného dua... pokud jde o Felicity, pokud je to fakt ona, tak je to škoda