já si normálně začínám říkat, proč oni si supernatural pořád drží. sledovanost mají jednu z nejhorších -> jednu z nejlevnějších reklam, nic extra nevyhrávají, i když mají silnou fanouškovskou základnu...
Podle mě by takhle na konci sezóny mohly vypadat prodloužené/ukončené seriály (3 poslední seriály by mohly jít z kola ven).
Kolik může stát taková reklama třeba na komerční nově? :D Setinu?
tombik napsal(a):
Kolik může stát taková reklama třeba na komerční nově? :D Setinu?
Zkusím zjistit… Na cvičení z němčiny jsme se učili starý údaj cca Kč 90.000,– za půl minuty, ale to je dobrých 15 let staré :-). Já to někde vyčmuchám…
Sledovanost Gossip Girl je nejmenší na The CW a přitom jsou reklamy druhé nejdražší? To fakt nechápu
matys45 napsal(a):
Sledovanost Gossip Girl je nejmenší na The CW a přitom jsou reklamy druhé nejdražší? To fakt nechápu
To před sezónou nikdo tušit nemohl a smlouvy na reklamu se podepisovaly právě tehdy.
jak to? http://www.spoilertv.com/2011/11/cw-ratings-target-w-18-34-rating-show.html
to jsem zrovna našla ten poslední, ale nikdo se nepohybuje ve větším rozmezí než 3 místa, takže na tom nemůže být tak hrozně.
matys45 napsal(a):
Sledovanost Gossip Girl je nejmenší na The CW a přitom jsou reklamy druhé nejdražší? To fakt nechápu
Sledovanost ale není to hlavní; ohledy se berou i na úspěch prodejů DVD, jak si seriál vede na iTunes a další faktory.
ševča napsal(a):
http://www.spoilertv.com/2011/11/cw-ratings-target-w-18-34-rating-show.html
tohle je ale rating mezi ženami 18-34 let. na ten se CW zaměřovala, když tam byla Dawn. Nový prezident CW se asi bude spíš zajímat o 18-49, kde je Gossip Girl o proti ostatním docela podprůměr (rating 0.6).
Podle mě dostane GG finální 6. řadu (na kterou mají herci smlouvy) a poběží jako One Tree Hill v mideseason.