Diskuze k článku 5 největších zklamání roku 2015
avatar uživatele
ceca202
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
24. 12. 2015 / 16:03:52 (před 8 roky)
off
avatar uživatele
Majkl303
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
24. 12. 2015 / 16:25:55 (před 8 roky)
off

Vím, že jsem v menšině, ale druhá řada True Detectiva se mi líbila víc než ta první! :) Ale asi chápu pobouření, které kvůli ní vzniklo.
Ostatní seriály neznám, tak nemůžu hodnotit... Největší zklamání pro mě ale bude, pokud neprodlouží Scream Queens pro další sérii, tak skvělý seriál nebyl už dlouho! :)

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
24. 12. 2015 / 16:26:33 (před 8 roky)
off

Ty jo, letošek mám úplně jinak :D

Druhou řadu True Detective považuju možná ještě za lepší než první (a když ne, tak minimálně srovnatenou), konečně jsem se zbavil těch pseudo-filo-keců od Mcconaugheyho. Ale chápu zařazení, všude to tak je a všichni TD ve druhé řadě srazili. Jen říkám, že za mě neprávem.

Supergirl mě nezklamala, servíruje přesně to, co jsem čekal. A když ji porovnám s Flashem, tak mi o nic slabší nepřijde. Obojímu chybí něco zajímavého navíc.

Od nových zombíků jsem vůbec nic nečekal, takže je za zklamání nepovažuji. Nevím, kolik lidí čekalo na Flesh and Bone, ale mě by se to do top 5 nevlezlo.

A The Bastard Executioner jsem neočekával, protože mě Sutter otrávil svojí manželkou v SOA natolik, že rozhodně nechci sledovat další seriál s ní a ukončení mě tedy vůbec netrápí :D

Pro mě 5 největších zklamání:

5. Nepovedené sitcomy - Sem by se vešlo hned několik seriálů, které mi původně nezněly špatně, ale nakonec to nedopadlo - Weird Loners, One Big Happy atd...
4. Mr. Robot - po úvodním nadšení z pilotu jsem rychle vystřízlivěl a opravdu nerad se utápěl v depresi až do konce série. Pochybuju, že tuhle schízu budu sledovat i za rok. Opět jsem dostal něco jiného než jsem čekal a chtěl.
3. Zaříznutí Constantine...
2. Scream - novinka, co originálu nesahá ani po kotník a akorát kazí jméno filmové sérii
1. Under the Dome (3 série) - zoufalost scénáristů nezná mezí, vážně.

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
Vachisek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
24. 12. 2015 / 16:29:30 (před 8 roky)
off

Fear The Walking Dead měl smůlu v postavách... nikoho nezajímá otec co nemá rád zbraně a matka co na všechno furt čumí :D

avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
24. 12. 2015 / 16:43:57 (před 8 roky)
off
Vachisek napsal(a):

... nikoho nezajímá otec co nemá rád zbraně a matka co na všechno furt čumí :D

:D :D :D

avatar uživatele
LucieKM
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
24. 12. 2015 / 16:44:03 (před 8 roky)
off

Art of More - neuvěřitelná nuda
Minority Report - jak se mají asi lidi vrátit k scifi, když se produkují takovýhle pípoviny, strašný fail
The Player - tak pěkný herecký obsazení a tak to po.....
Stitchers - ještě jednou, čim že je ten seriál zajímavý? Ničim!

avatar uživatele
emJey (Miloš Janů)
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
24. 12. 2015 / 16:59:02 (před 8 roky)
off

Zklamání Fear the Walking Dead?! Cože? Rozjezd musel být ze začátku pomalejší, protože popsat v 6ti epizodách vypuknutí apokalypsy, to prostě potřebuje čas. Co se herců týče, trošku pokulhává, ale to nemá s tématem moc co dočinění.
Největší zklamání. -_-

An actor’s only job is to enter the lives of people, who are different from us, and let you feel, what that feels like.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
24. 12. 2015 / 17:22:12 (před 8 roky)
off

Pro mě druhá řada True Detectiva byla prachobyčejná kriminálka s jediným plusem, a to herci. Nic víc to nemělo.

Pajky napsal(a):

A The Bastard Executioner jsem neočekával, protože mě Sutter otrávil svojí manželkou v SOA natolik, že rozhodně nechci sledovat další seriál s ní a ukončení mě tedy vůbec netrápí :D

Naprosto přesně. Ani mi není líto, že to zrušili. Teď ale bohužel to samý čekám od Last Kingdom, ke kterému jsem se ještě nedostal.

Minority Report je zklamání jen tak napůl. Druhá polovina seriálu byla dobrá, v té první se seriál dost hledal. Bohužel, pět šest dílů je dneska na trpělivost diváků moc.

Pro mě osobně největší zklamání Supergirl. Tohle vážně od superhrdinských seriálů nechci. Ještě že Flash, Agenti, Daredevil a Gotham si drží jakous takous kvalitu. Uvidíme, co Legendy.

Druhé největší asi Blindspot. Takhle hloupou a vykonstruovanou krimi jsem dlouho neviděl.

The Player byl velké zklamání.

Pamatujete na Con Mana? Čekal jsem od něj dost, ale byla to pekelná nuda.

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 3x | Naposledy: 24. 12. 2015 / 17:27:53
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
24. 12. 2015 / 17:22:52 (před 8 roky)
off

The Bastard Executioner je ZLO. Obvykle jsem vůči historickým/fantasy seriálům krajně skeptická, protože je jejich děj buďto úplně pitomej pro každýho, kdo už je alespoň na druhým stupni základní školy nebo jsou úplně mimo co do historických reálií bez šance na minimální míru uvěřitelnosti, případně trpí zoufalým nedostatkem peněz, což je na škodu hlavně u evropské produkce, protože u američanů je to obvykle úplně jedno. Pod vlivem vynikajících dojmů z The Last Kingdom jsem si neprozřetelně pustila i tohle a poprvé v životě jsem u seriálu nevydržela snad ani čtvrt hodiny. Trpí to snad všema nedostatkama, který si jde u seriálu vytvořenýho ve zcela jiné době a na odlišném místě vůbec představit. A je to úplně extrémně strašně zlý hlavně kvůli laciné snaze za každou cenu šokovat takovýma hloupostma, že to nesnese srovnání.

Já už tu nejsem!
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
24. 12. 2015 / 17:22:58 (před 8 roky)
off

Pro mě druhá série True Detective zklamáním nebyla, jelikož já patřím mezi tu malou hrstku divných lidí, kterým se moc nelíbila ani první série a tudíž dvojka mě mohla pouze pozitivně překvapit - což se nestalo. Více bych se asi bavil u  maratonu přednášek ze středoškolské matematiky než u tohoto.
Fear the Walking Dead mě taky zklamalo. Původní seriál žeru hodně moc a od FTWD jsem tedy měl asi přehnaná očekávání. I když i u tohoto seriálu lze nalézt něco pozitivního - mělo to pouze 6 epizod.
No a Supergirl je taky docela nuda. V porovnání s Flashem, Gothamem, Agenty nebo vynikající Jessicou Jones prostě zatím kope druhou, možná i třetí ligu. Ale dá se na to koukat a věřím, že se v dalších dílech zlepší. Zatím to s ní nevzdávám.
Takže se žebříčkem celkem souhlasím, další dva seriály z něj jsem neviděl.

Koukám, že jsem docela negativní. To u mě není obvyklé :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Silvo911
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
24. 12. 2015 / 17:25:38 (před 8 roky)
off

Pre mňa druhá séria True Detective tiež nebola sklamaním, určite ma bavila aspoň rovnako ako prvá. Rustyho abstraktné monológy ma skôr otravovali, takže zmena bola vítaná.

Fear mohli naozaj spraviť lepšie, ale pre mňa to nebolo až také sklamanie. Určite ale mohli zvoliť lepší názov :D

Ostatné som nevidel, takže neviem posúdiť. Nejaké extra sklamanie mi momentálne ani nenapadá, ale zo spomenutých súhlasím s názorom na Minority Report a zrušenie Constantina.

avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
24. 12. 2015 / 17:27:06 (před 8 roky)
off

Flesh and Bone,to je za mě ten největší propadák :(

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
sandokan555
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
24. 12. 2015 / 17:57:13 (před 8 roky)
off

pre mna tento rok ..Scream Queens - ktore ale musim dopozerat a mozno si ich dat este raz s inymi ocakavaniami a Mr. Robot -pilot 100% dalej .. som to ani nedopozeral nejaka 3 ci 4 cast mi stacili aby som prestal sledovat sfetovaneho schizofrenika.

avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
24. 12. 2015 / 19:48:59 (před 8 roky)
off

Za mě jednoznačně FTWD. Šla jsem do toho s tím, že rozjezd bude pomalejší, budeme sledovat jak se lidé pomalu dozvídají o apokalypse, jak na ni reagují. Ale taky jsem doufala v to, že se konečně dozvím, jak nákaza vznikla, kdo byl první nakažený, kvůli tomu jsem seriál začala sledovat (a určitě nejsem sama) a houby z toho. Ve výsledku jsem se nedozvěděla vůbec nic. Dostali jsme jen kupu nezajímavých postav (výjimkou je feťák Nick), na jejímž vrcholu je otec rodiny, co neholduje zbraním. Při sledování mi bylo úplně jedno, kdo z nich umře nebo zda to někdo z nich vůbec přežije a to je znamená toho, že je něco opravdu hodně špatně. Díky bohu za to, že první série měla jenom šest dílů, protože si nedokážu představit to utrpení, kdy jich bylo třeba 16. Rozjezd byl vražedně pomalý, to by možná až tak nevadilo, kdyby měl seriál nějaký smysl. Doteď nechápu, proč něco tak zbytečného natáčeli a ještě tomu dali zelenou na další sérii.

avatar uživatele
Isabo1
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
24. 12. 2015 / 21:07:12 (před 8 roky)
off

Za mě je jednoznačně největší zklamání zrušení Constantina. Vážně jsem chtěla, aby se ho někdo ujal, protože na NBC byl skoro odsouzen k záhubě už od začátku, ale naděje umřela poslední.

avatar uživatele
Aldyska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
24. 12. 2015 / 21:21:11 (před 8 roky)
off

Spočiatku som si myslela, že Scream Queens bude pre mňa sklamanie, no opak sa stal pravdou, to ma naopak tak dostalo, že fakt veľmi dúfam v predĺženie.

Tiež ma inak skôr sklamalo zrušenie Constantinea a že si ho nikto nevzal pod ochranné krídla a rovnako ma mrzí zrušenie Forever. Tak inteligentný seriál sa málokedy vidí, no a asi preto nedokázal upútať menej inteligentnú Ameriku.

P.S.: Supergirl aj mňa sklamalo a bohužiaľ ani Calista ma nedokáže presvedčiť k tomu, aby som ten seriál ďalej pozerala.

Legal proof will be found. No doubt. But personally, I don't need it. I just like to know I'm right. (Patrick Jane, The Mentalist)
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 12. 2015 / 21:22:03
avatar uživatele
pRo.lama
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
24. 12. 2015 / 21:33:08 (před 8 roky)
off

S TD máte úplnú pravdu. Po 4 epizódach som ukončil pozeranie. Do teraz som zvyšné časti nevidel a ani nemám chuť vidieť. Čo sa týka The Bastard Executioner, tak prvú epizódu som mal v PC hodne dlho a keď som sa odhodlal, že si ju pozriem, tak po pár minútach som to vypol. Nemalo to zmysel. Za mňa tam mal byť seriál Agents of S.H.I.E.L.D.. Po prvej sérií to už nebolo ono. Na ten seriál sa už nemôžem viac pozerať. Nebavím ma. Ale vôbec. Škoda.

avatar uživatele
Sniperondra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
24. 12. 2015 / 21:47:50 (před 8 roky)
off

Z uveřejněné pětice jsem viděl pouze fear the walking dead. U ostatních nemůžu sloužit. Ale pro mně osobně byl spin-off živých mrtvých naopak příjemným překvapením. U původního walking dead jsem viděl první sérii, spíše protrpěl, jelikož mně seriál vůbec nezaujal. Naproti tomu první díly ftwd mě bavily více. Pokaždé jsem s očekáváním vyhlížel následující epizodu. Takže tak. :)

PS: Přeju všem krásné prožití vánočních svátků a šťastný nový rok!

avatar uživatele
filip.indra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
24. 12. 2015 / 22:00:05 (před 8 roky)
off

S tím Bastardem osobně nesouhlasím. Rozhodně ne zklamání roku 2015... Pouze, řekněme ztracený potenciál. Příběh neurazí, prostředí je pěkné, každopádně sledovanost slabá už od začátku. Respektive skok ze 2 milionu na 1 z první na druhou epizodu...

A teď trochu bokem. Nastává čas, kdy je pro lidi pohodlnější si seriály stáhnout později, bez reklam. Vzhledem k odrůstání starší generace diváků a "přirůstání" nové, která to takto má jsem zvědavý, jak se povede stanicím adaptovat se na tento trend ve velkém. Pokud se nemýlím, vidíme to teď u Expanse, kde Syfy vyhodilo 4 díly. A netflix, kteří si to skvěle vezmou právě tím, že nahodí stream s reklamou...

avatar uživatele
vuvicom
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 12. 2015 / 22:34:50 (před 8 roky)
off

Z toho sleduju/sledovala jen 2 serialy a oba jsem si zamilovala. Je pravda že Supergirl nevyužívá úplně toho, co by mohla, ale přesto to je super :) Tím druhým je The Bastard Executioner, který jsem si zamilovala a je možný, že ten názor mám i pro to že jsem neviděla SoA. Tam je mi opravdu líto, že to skončilo :\

Říká se že chybami se člověk učí. To je proč jich dělám tolik. Za chvíli ze mě bude génius.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
24. 12. 2015 / 22:37:26 (před 8 roky)
off
filip.indra napsal(a):

S tím Bastardem osobně nesouhlasím. Rozhodně ne zklamání roku 2015... Pouze, řekněme ztracený potenciál. Příběh neurazí, prostředí je pěkné, každopádně sledovanost slabá už od začátku. Respektive skok ze 2 milionu na 1 z první na druhou epizodu...

A teď trochu bokem. Nastává čas, kdy je pro lidi pohodlnější si seriály stáhnout později, bez reklam. Vzhledem k odrůstání starší generace diváků a "přirůstání" nové, která to takto má jsem zvědavý, jak se povede stanicím adaptovat se na tento trend ve velkém. Pokud se nemýlím, vidíme to teď u Expanse, kde Syfy vyhodilo 4 díly. A netflix, kteří si to skvěle vezmou právě tím, že nahodí stream s reklamou...

Ony to stanice zkoušejí už teď. Aquarius na NBC vyšel před datem premiéry kompletně na on demand platformě, třetí řada Da Vinci's Demons taky, tuším že i Flesh and Bone, hodně teď jdou předem třeba piloty nebo první epizody řad...

Není to stoprocentně jenom o tom streamingu. Televize potřebují přestat vyrábět tolik seriálů. Současná výroba jim přináší větší a větší náklady, ale ne diváky. Jenže na tom se musí domluvit společně, žádná sama za sebe nepovolí. V současné době je toli stanic a tolik programů, které hlavním televizím přebírají diváky (a stále přibývají), že se bojím, aby třeba tradiční stanice neskončily čistě jako zpravodajské/sportovní/soap opera kanály s několika málo prémiovými seriály.

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 12. 2015 / 22:49:24
avatar uživatele
assbest
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 12. 2015 / 23:57:14 (před 8 roky)
off

True Detective...to je tezky, po jednicce jsem cekal neco jinyho nez byla dvojka...takze jsem byl zklamanej ze dvojka zas tak temna nebyla, ale byla dobra...a jina, nakonec to vlastne bylo dobre.

to samy bych mohl napsat o Fargu...taky jsem cekal po jednicce neco jinyho, zezacatku jsem byl zklamanej a nakonec jsem je vzal na milost...

a pak muzu hodnotit uz jen Supergirl a to pro me zklamani taky neni, nic jsem necekal a po pilotu uz jsem cekal vlastne vsechno, takze to ze jsem videl jen tri dily vypovida za vse...

zklamani je pro me spis Leftovers ve druhe serii, mirny zklamani je Blindspot protoze jsem ocekaval o neco vic nez serii krimidilu, Public Morals a uplne nejvetsim je pro me Aquarius...

Editováno: 1x | Naposledy: 24. 12. 2015 / 23:58:56
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
25. 12. 2015 / 00:13:01 (před 8 roky)
off

Rozhodně nesouhlasím s tím, že True detective jsou zklamání. Jednička byla skvělá, ale dvojka lepší, teda aspoň pro mě .-)

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
25. 12. 2015 / 00:17:15 (před 8 roky)
off

Flesh and Bone zklamání? Vážně? Dívali jste se na to? Protože já ano, a pro mě je to naopak pecka roku. Ale svůj k svému, evidentně ...

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
teraxa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
25. 12. 2015 / 11:50:32 (před 8 roky)
off

Tak já trochu proti proudu musím říct, že FTWD pro mě patří mezi nejlepší novinky roku. Herecké obsazení mě sice strašilo, ale myslím, že v závěru to vyjít ani líp nemohlo.
Supergirl patří přesně do kategorie pro mě nedívatelných seriálů a pilot potvrdil.
FAB mě těžce zklamal. Tady patří na vrchol žebříčku. Seriál, který ani ze čtvrtiny nesplnil očekávání...
TBE měl potenciál, ale nevyužitý, chvílemi se točil v kruzích a nakonec si upletl vlastní smyčku.
TD mě bohužel nezaujala ani první série a stejně tak po pilotu druhé jsem mu už šanci nedala.
Myslím, že sem by šlo doplnit ještě spoustu seriálů, které tenhle rok zklamali. A že jich byla celá kopa. Díky za pěkný článek.

Když se opijeme, říkáme hloupé věci - například pravdu.
avatar uživatele
ShedStories
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
25. 12. 2015 / 15:41:10 (před 8 roky)
off

Zo všetkých spomínaných som videl iba FTWD a s tým, že je to sklamanie plne súhlasím. Dúfal som, že keď už sa v TWD nedočkáme vysvetlenia vzniku apokalypsy tak to aspoň v tomto spin-offe vysvetlia. Ale v podstate je to len ďalšie TWD ale tentoraz s nezaujímavými postavami (možno s výnimkou toho černocha v obleku, ale ani na jeho meno si neviem spomenúť takže to asi o niečom svedčí).

,,The freedom and simple beauty is too good to pass up..." Ch. McCandless
avatar uživatele
maartiinkaa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
25. 12. 2015 / 16:36:15 (před 8 roky)
off

True Detective pro mě naprosto perfektní. Ostatní zmíněné seriály nesleduju.
Pro mě bylo největší zklamání asi Under the Dome. To bylo až neskutečný.

avatar uživatele
JolanaC
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
25. 12. 2015 / 16:41:15 (před 8 roky)
off

Sice jsem viděla z tohoto seznamu jenom Supergirl a Flesh and Bone, takže k ostatnímu se nemůžu moc vyjádřit. Ale tyhle dva bych jako zklamání úplně neviděla... Dobře, Supergirl možná ano. Je to víceméně fajn, ale něco tomu chybí. Ačkoliv posledních pár dílů už vypadá nadějně, takže to třeba byl jen horší rozjezd. Ve Flesh and Bone nám sice slibovali drsný až brutální balet a já jsem sice čekala něco o fous lepšího, ale taky to není takový průšvih. Jen mi připadá, že se to ke konci zaměřovalo trochu jiným směrem.

avatar uživatele
taipan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
25. 12. 2015 / 19:14:17 (před 8 roky)
off

S článkem bych si dovolil poněkud nesouhlasit.

True Detective 2. řada byla velmi kvalitní, stejně dobrá jako první. Pro mě především díky Rachel McAdams, ale i ostatní herci byli dobří, příběh solidní, spokojenost.

A FTWD totéž. Sice se to pomalu rozjelo a stále rozjíždí, ale to byl nepochybně záměr tvůrců a povedl se. Ano, FTWD je jiné než TWD, a je to tak dobře. Určitě se budu dívat dále.

Ostatní uvedené seriály nemohu hodnotit, nesledoval jsem.
Osobně největší zklamání bylo Under The Dome 3 - hrůza :-O

avatar uživatele
petule611
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
25. 12. 2015 / 20:21:41 (před 8 roky)
off

Temný případ 2 byl stejně tak dobrý jako první řada, jen trochu odlišný, ostatní seriály jsem neviděla.

avatar uživatele
Squerago
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
25. 12. 2015 / 20:48:28 (před 8 roky)
off
avatar uživatele
Harakan
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
25. 12. 2015 / 22:16:02 (před 8 roky)
off

True Detective 2 se sakra povedl, jen to bylo něco jiného ne první řada.

avatar uživatele
Destinytte
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
26. 12. 2015 / 00:50:40 (před 8 roky)
off

S Fear the Walking Dead a Supergirl souhlasím.
U prvního dílu Flesh and Bone jsem se nudila tak, že jsem neměla moc chuť si pustit další díly, ale...udělala jsem to a je to PECKA! :)

avatar uživatele
Dylan_Bennett
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
26. 12. 2015 / 08:18:01 (před 8 roky)
off

Nesouhlasím s Fear the Walking Dead. Podle mě se to povedlo hodně. Vždyť to bylo o začátcích zombie apokalypsy, to jste všichni chtěli stádo hned na začátku? Věřím tomu, že druhá série bude ještě lepší.

Ondra
avatar uživatele
maurie
Uživatel od první verze | Cool level: 2 | Jake Harper
26. 12. 2015 / 22:19:51 (před 8 roky)
off

Nesouhlasím s Temným případem II, byl, dle mého názoru, mnohem lepší než první řada, ale nelze srovnávat jablka a hrušky...

Určitě bych mezi propadáky zařadil Hannibala a druhou řadu Pozůstalých :-( o třetí řadě Following ani nemluvě.....

Editováno: 1x | Naposledy: 26. 12. 2015 / 22:20:53
avatar uživatele
blackdarkness
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 12. 2015 / 07:50:20 (před 8 roky)
off

souhlasím se všemi, supergirl mě přestala bavit tak po 4. díle, příjde mi o ničem, bastard byl nudný až to bolelo, temný případ klesl na pomyslné dno, fear of WD v 1. řadě jsem nechápala proč musí dělat spin off když mají dostatečně dobrý základ (který se sice u mě dostal do fáze Dead show v posledních 2 sériích) ale budiž, ale stejně z toho nevylezlo nic dobrého a poslední balet - tak ten byl pro mě zkrátka utrpení.

blackdarkness
avatar uživatele
Janca.W
Dlouholetý uživatel | Cool level: 23 | Denholm
27. 12. 2015 / 18:12:57 (před 8 roky)
off
Luteka napsal(a):

Flesh and Bone zklamání? Vážně? Dívali jste se na to? Protože já ano, a pro mě je to naopak pecka roku. Ale svůj k svému, evidentně ...

Musím souhlasit. Zhltla jsem to hrozně rychle a bylo mi líto, že už je konec. Flesh and Bone si mě rozhodně získal.
True Detective byl také super. Druhá řada byla úplně jiná než první, ale prostě nemůžu říct, že špatná.
Zbytek z úvodního článku jsem neviděla a ani se na to nechystám :)

avatar uživatele
eliska krejci
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
27. 12. 2015 / 18:17:09 (před 8 roky)
off

S názorem na FTWD nesouhlasím. Mě naopak zaujal a i ty kritizované postavy se mi většinou líbili a podle mě mají ještě potenciál. U TWD jsme společně s Rickem naskočili do rozjetého vlaku, ale FTWD má popisovat vypuknutí a první měsíce apokalipsy. Takže mě pomalejší začátek nezklamal, čekala jsem ho. A jednoduše, když se chci podívat na TWD kouknu na TWD, ale když chci vidět něco malinko odlišného, tak kouknu na Fear The Walking Dead.

Eliška
avatar uživatele
Honza Bárta
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
30. 12. 2015 / 10:57:29 (před 8 roky)
off

Ja nevim ale mě se temný případ 2 líbil. skvělej song, dobrej příběh, úžasný herci, jen bylo těžký přijmout tu změnu oproti jedničce. Kdyby to vyšlo pod jinym nazvem tak to vychvalujete až do nebe a srovnáváte s temnym případem.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
30. 12. 2015 / 11:34:35 (před 8 roky)
off
Honza Bárta napsal(a):

Ja nevim ale mě se temný případ 2 líbil. skvělej song, dobrej příběh, úžasný herci, jen bylo těžký přijmout tu změnu oproti jedničce. Kdyby to vyšlo pod jinym nazvem tak to vychvalujete až do nebe a srovnáváte s temnym případem.

Neřekl bych. Tomu příběhu prostě něco chybělo, nebylo to tak poutavé jako u I., kdy nebyl problém sledovat vývoj případu a chápat, co se vlastně děje. Osobně mi přišlo, že u II. šel případ na druhou kolej a řešil se hlavně osobní život a trable hlavních postav, což sice je důležité pro každý seriál, ale tady byl ten případ prostě tak nevýrazný a tak moc se vlekl, že finální rozuzlení mi přišlo dost slabé. To ale nic nemění na tom, že tam byli skvělí herci, plus ta super znělka s ještě lepším songem. A samozřejmě Ray Velcoro, kvůli kterému jsem dokázal přežít i ty nejnudnější momenty.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
30. 12. 2015 / 11:39:24 (před 8 roky)
off
maurie napsal(a):

Určitě bych mezi propadáky zařadil Hannibala a druhou řadu Pozůstalých :-( o třetí řadě Following ani nemluvě.....

No to snad ne. Druhá řada Leftovers byla boží, ale chápu, že to má dost úzkou cílovku, a proto to každého tolik neosloví. Hannibal byl propadák tak 50/50, dost lidí to vidí jinak. Ale na Following se shodneme, ta třetí řada byla katastrofa, teda kromě posledního dílu s Carrollem, u kterého dokonce ukápla i nejedna slza.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
30. 12. 2015 / 12:10:31 (před 8 roky)
off

Tak včera jsem dokoukal Flesh and Bone a musím říct, že to je tak trochu něco jinýho, než jsem čekal. Propadák to ale určitě není. Docela ale chápu, že americkým divákům ta témata, co se tam řešila, nebyla moc po chuti.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
RRR
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
30. 12. 2015 / 14:52:04 (před 8 roky)
off

True Detective som nevidel takže to hodnotiť nemôžem

SuperGirl je celkom fajn, ale určite som čakal viac

Bastarda som vzdal po 3. epizóde, strašná nuda

FTWD mňa naopak bavilo, aj keď je pravda že mohli vymyslieť lepšie postavy

a Flesh & Bone bol jedným z najlepších seriálov roka, takže tento tu nemá čo robiť, a už vôbec nie na #1

avatar uživatele
kneznaL
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
2. 1. 2016 / 00:16:55 (před 8 roky)
off

Flash and bone? To se divím. Sice si nemyslím že je to největší pecka ze všech, ale rozhodně mě to bavilo a do propadáků bych to tedy nezařadila ani nějak omylem. Ale samozřejmě co člověk, to názor.
První série TD mě naprosto dostala, u druhé jsem se moc daleko nedostala, prostě mě to nechytlo, čekala jsem přece jen něco jiného, takže souhlas se článkem.
Supergirl jsem začala koukat a zatím jí mám na HD schovanou na někdy až bude nálada. Taky jsem čekala trochu něco lepšího a zajímavějšího, ale ještě jsem seriál neodpískala, třeba to bude ještě zajímavé.
TWD mě nějak nezaujal a tak se nechytám ani na spin-of. Ostatní seriály zmíněné v článku nemohu posoudit, neviděla jsem a ani se nechystám. Pár lidí ještě zmínilo Under the Dome. První série byla celkem dobrá, druhou mám pořád nějak v čekacím listu, vždycky se najde na koukání něco jiného. Tak nevím, zda to nevzdám rovnou a nesmažu.

Editováno: 1x | Naposledy: 2. 1. 2016 / 00:18:14
avatar uživatele
skryci
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
3. 1. 2016 / 13:09:13 (před 8 roky)
off

Připojuji se k "menšině" pro které 2.řada TD nebyla zklamáním. Pravda, první řada se mi líbila mnohem víc, W.H.byl úžasný. Druhá řada byla "jiná", pravda, zhruba v půlce jsem si udělala pauzu, ale pak jsem zkoukla druhou půlku vesměs "nonstop" a zklamaná jsem nebyla.
Naopak pro mě největším zklamáním byla 3.série Blacklist první dvě sezóny "hltala" a nemohla se dočkat dalšího dílu... ale třetí série mě nechytla vůbec a po prvních třech epizodách jsem sledování "vzdala" ...
A Hannibal - stejné zklamání, jako the Blacklist ... ten jsem sice dokoukala, ale poslední díly jsem už jen sledovala "jako kulisu" během žehlení ....

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 1. 2016 / 13:17:10
avatar uživatele
Hruzka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
3. 1. 2016 / 14:01:37 (před 8 roky)
off

Tak v případě True Detective s článkem tak trochu souhlasím, ale ne absolutně, protože jsem tomu ještě nedala pořádnou šanci. První série byla totiž super, takže na druhou sérii jsem se dost těšila, ale hned po prvním díle (u kterýho jsem usnula), mě to neskutečně odradilo a motivaci kouknout se na další díl jsem ještě nenašla, ale třeba když se k tomu ještě někdy dostanu, tak mě to snad nějak překvapí...

Největším zklamáním je popravdě asi i pro mě FTWD, kt. se mi ze začátku docela líbilo a přišlo mi, že to má obrovský potenciál, ale očekávala jsem asi příliš moc, protože po chvilce mi to přišlo hrozně pomalé, monotónní a prostě nezáživně (jako kdyby všechno co nemám ráda na TWD se nějak zhustilo a vytvořilo tenhle seriál..), takže sérii jsem dokoukala už jenom z "povinnosti" a ani Alycia Debnam Carey, kterou miluju ze seriálu The 100 tomu tady nepomohla, spíš naopak...

No a Supergirl rozhodně není kdovíjaký seriál a absolutně chápu, že pokud měl někdo velká očekávání, tak musel být zklamán. Je to takový meeeh, ale popravdě pořád na to z nějakého důvodu koukám (možná nostalgie k seriálu Smallville?) a pomalu se z toho stává moje tak trochu guilty teen pleasure :D

Každopádně po přečtení některých komentářů pod článkem je jasně vidět, jak moc se preference lidí liší. Co mě ale i tak naprosto překvapilo jsou "nominace" na největší zklamání v podobě Mr. Robot, což pro mě byl jednoznačně highlight sezóny ¯\_(ツ)_/¯

Editováno: 1x | Naposledy: 3. 1. 2016 / 14:02:41
avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
6. 1. 2016 / 15:40:02 (před 8 roky)
off

No já teda moc nechápu, proč všichni nesnáší 2. sérii True Detective, mně se třeba hrozně líbila, konec byl konečně dobře udělaný, na rozdíl od 1. série, jejíž konec byl fakt odfláknutý. Za mě bylo největší zklamání 6A PLL a odhalení -A, který nedávalo moc smysl.

avatar uživatele
kat
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
6. 1. 2016 / 19:15:33 (před 8 roky)
off

Druhá séria True detective bola úplne iná ako som čakala ale nebola pre mňa sklamaním. Prípad, ktorý v nej riešili bol určite slabší ako v tej prvej ale postavy mi boli oveľa sympatickejšie a herecký výkon Colina bol skvelý takže u mňa dvojka zabodovala viac ako jednotka.
Flesh and bone mi odporučila kamoška takže som nemala žiadne očakávania. Prvý diel bol slabší ale tie ostatné to vykompenzovali. Zvyšok som dopozerala maratónom lebo som sa nemohla od toho odtrhnúť.
Sklamaním pre mňa tak isto bola posledná séria Under the dome takú strašnú kravinu som už dávno nevidela :D

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 21:56:12 (před 8 roky)
off

Takže i HBO přiznává, že druhý Temný případ stál za houby. :-D

avatar uživatele
bobbin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
8. 1. 2016 / 14:27:32 (před 8 roky)
off

Vemu to z jiného konce:

1. Constantine - neprodloužen
2. Forever - neprodloužen
3. The Big Bang Theory - prodloužen
4. Bones - prodloužen
5. Castle - prodloužen

A jinak ke zveřejněnému výčtu: Zatím jsem viděl pouze pilot Supergirl. Nic jsem nečekal, maximálně něco jako The Flash (2014). Ale až takovou nudu?

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 1. 2016 / 14:35:21
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
17. 1. 2016 / 19:58:02 (před 8 roky)
off

Tak u mě jste se netrefili ani v jednom :D. True detective a FtWD mě vůbec nezajímaly, od Supergirl a Flesh and Bone jsem dostala přesně to, co jsem od nich čekala (i když přiznávám, že Flesh and Bone jsem zatím viděla jen jeden díl a musím se trochu srovnat s tím, že hlavní hrdinku asi znásilňoval vlastní bratr, než budu pokračovat). Docela zvláštní případ je v seznamu Bastard Executioner. Seriál plánuju, jestě jsem ho tedy neviděla, ale úplně ty přesně stejné pocity, co máte a zklamaly vás, já měla už z trailerů atd., takže na to nijak nespěchám.
Pro mě byly největším zklamáním Scream Queens. Na ty jsem se fakt těšila a hrozně jsem se zklamala. Přiznávám však, že jsem moc novinek zatím neviděla, protože jsem se rozhodla začínat nové seriály jeden po druhém, ne zas 30 seriálů během 3 měsíců, načež má člověk akorát zapráskaný počítač a neví, co dřív, takže mě možná zklame něco ještě víc.