Diskuze k článku Netflix je od dnešního dne v Česku
avatar uživatele
iPatt
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
6. 1. 2016 / 20:23:31 (před 8 roky)
off

To jsem ráda, že to konečně dorazilo i sem. Bude to mnohem jednodušší. :))

“Why are all these people here? There are too many people on this earth. We need a new plague.”
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:24:44 (před 8 roky)
off

První měsíc je navíc zdarma, pak se cena točí kolem dvou stovek za měsíc, což není až tak zlé, teda za předpokladu, že se bude nabídka dál rozšiřovat.

Ale docela mě překvapilo, kolik je toho k dispozici. Čekal jsem, že se to oseká víc, ale na druhou stranu je všechno (teda zatím) jenom anglicky s anglickými titulky, takže pokud nezačnou titulkovat, zas taková sláva to pro většinu nebude.

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
6. 1. 2016 / 20:26:50 (před 8 roky)
off

Tak po čase třeba ty cz titulky taky přidaj, pokud ne... nevim, nevim... :D

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 20:27:52 (před 8 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

První měsíc je navíc zdarma, pak se cena točí kolem dvou stovek za měsíc, což není až tak zlé, teda za předpokladu, že se bude nabídka dál rozšiřovat.

Ale docela mě překvapilo, kolik je toho k dispozici. Čekal jsem, že se to oseká víc, ale na druhou stranu je všechno (teda zatím) jenom anglicky s anglickými titulky, takže pokud nezačnou titulkovat, zas taková sláva to pro většinu nebude.

Myslím, že nezačnou moc rychle.

Jediná šance je, že by umožnili uživatelský titulky a to taky nevidím moc růžově.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
6. 1. 2016 / 20:29:13 (před 8 roky)
on

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:29:44 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Tak po čase třeba ty cz titulky taky přidaj, pokud ne... nevim, nevim... :D

Budou muset, jinak vydělaj kulový. :-D

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
6. 1. 2016 / 20:32:05 (před 8 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Budou muset, jinak vydělaj kulový. :-D

To každopádně. :D :D Ono jim to chvíli potrvá. :D

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:34:38 (před 8 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Myslím, že nezačnou moc rychle.

Jediná šance je, že by umožnili uživatelský titulky a to taky nevidím moc růžově.

Ono by nebylo špatný využít amatérské překladatele, samozřejmě ne ty úplné začátečníky, co udělali tak dvoje a ještě k tomu translatorem. My na tom makáme v podstatě zadara (blbé kecy jsou jen příjemný bonus) a většinou si nestěžujeme. Takhle by dost ušetřili, protože by na tom makali lidi, co ty seriály (a filmy a dokumenty) baví, a za míň, než kolik berou profíci.

Ale spíš se na to budu dívat realisticky.

avatar uživatele
Elis1010
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
6. 1. 2016 / 20:38:56 (před 8 roky)
off

Souhlasím, že uživatelské titulky by určitě hodně pomohly. Já osobně mám ale úplně opačnou obavu, že ve chvíli kdy budou k dispozici pořady s dabingem nebo s titulky v češtině, začne se osekávat dostupnost obsahu v originálním znění...radši bych si počkala, jak se situace vyvine než si službu zaplatím :-)

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 20:39:29 (před 8 roky)
off

Realita je, že titulky nebudou. :-)

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
Editováno: 1x | Naposledy: 6. 1. 2016 / 20:39:44
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:39:58 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

Já to vidím stejně. Sice je to to také "šedé území", ale stáhnout si to je prostě v tolika ohledech lepší a člověk má mnohem víc možností. Těžko říct, jestli to má u nás nějakou budoucnost, protože lidi už si na tenhle způsob tak nějak zvykli a nebudou chtít vyhazovat peníze za něco, co jinde seženou zadarmo a mnohdy s lepšími "podmínkami".

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 20:41:09 (před 8 roky)
off
Elis1010 napsal(a):

Souhlasím, že uživatelské titulky by určitě hodně pomohly. Já osobně mám ale úplně opačnou obavu, že ve chvíli kdy budou k dispozici pořady s dabingem nebo s titulky v češtině, začne se osekávat dostupnost obsahu v originálním znění...radši bych si počkala, jak se situace vyvine než si službu zaplatím :-)

Pravdepobnost dabingu v následujících dvou letech se blíží nule, pokud to rovnou nula není.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
foruska
Redaktor | Cool level: 24 | Alan Harper
6. 1. 2016 / 20:42:29 (před 8 roky)
off

Rozhodně bych byla pro uživatelský titulky a hlavně aby těm překladatelům něco šoupli do kapsy. Jsem pro, tuhle streamovací společnost podporovat finančně, pokud to bude stát za to.

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:43:32 (před 8 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Realita je, že titulky nebudou. :-)

Jo, jo. :-) Takhle asi ušetří nejvíc. :-D Hlavní je, že tu ten Netflix máme a že dobývá svět a kdovíco ještě.

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 20:45:31 (před 8 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Já to vidím stejně. Sice je to to také "šedé území", ale stáhnout si to je prostě v tolika ohledech lepší a člověk má mnohem víc možností. Těžko říct, jestli to má u nás nějakou budoucnost, protože lidi už si na tenhle způsob tak nějak zvykli a nebudou chtít vyhazovat peníze za něco, co jinde seženou zadarmo a mnohdy s lepšími "podmínkami".

Mně online většinou nevadí. Dokonce jsem i línej stahovat něco. A cenová politika je fajn. Když se složí dva (čtyři) rozumní lidi, tak to máš za pět (tři) éček, což je srovnatelná částka s tou, co lidi nechají u ulozto, hellshare etc.

Problém je, že na tom ulozto je "všechno" a hned včetně věcí z Novy a Hbo, který Netflix nikdy mít nebude.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
IP Freely
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
6. 1. 2016 / 20:46:10 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

Pod to bych se podepsal, takových lidí bude víc. Podle mě nějak moc neubyde těch kdo stahuje. Sice všude každý říká, že by za to platil kdyby to bylo dostupný, ale realita bude řekl bych jinde. Nedovedu si představit situaci kdybych byl kvůli pár seriálům zaregistrovanej na dvaceti službách a solil ostošest. Navíc na titulky od zdejších ostřílených titulkářů jsme všichni zvykli. :)

If you want me, you find me Right here at the bar Just wait until I have finished this jar
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 20:54:48 (před 8 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Mně online většinou nevadí. Dokonce jsem i línej stahovat něco. A cenová politika je fajn. Když se složí dva (čtyři) rozumní lidi, tak to máš za pět (tři) éček, což je srovnatelná částka s tou, co lidi nechají u ulozto, hellshare etc.

Problém je, že na tom ulozto je "všechno" a hned včetně věcí z Novy a Hbo, který Netflix nikdy mít nebude.

Já v poslední době taky, třeba Banshee jsem sjel maratonem na HBO GO, kde mám asi ještě týden zdarma dostupný veškerý obsah, a předtím Mamon, který mě tam vlastně dostal.

No právě. Kdybych už do toho musel vrazit prachy, tak by tam muselo být všechno, co sleduju, nebo aspoň valná část, aby to prostě mělo smysl. Jenže je taky blbost, aby se Netflix něčím takovým stal. Pořád jsou tu televize, které taky něco musí vysílat, takže např. kvůli ČTčku, které má teď práva na House of Cards, se na českém Netflixu House of Cards prostě najít nedá. Proto je nereálné, aby jakákoliv legální online videopůjčovna někdy nahradila stahování z torrentů a jiných úložišt - tam prostě člověk najde "všechno", ať už si práva syslí kdokoliv.

Editováno: 1x | Naposledy: 6. 1. 2016 / 20:55:46
avatar uživatele
kripolik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
6. 1. 2016 / 21:07:46 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

Jsem stejný hamoun jako ty protože se mi také nechce dávat peníze za něco co jsem do teď měla zdarma. Raději si to stáhnu, ušetřím peníze a nechám si to i na příště :)

I'm a Whovian, and I'm proud of it. Fantastic! Allons-y! Geronimo! Shuttity up…up…up! :))
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
6. 1. 2016 / 21:10:21 (před 8 roky)
off

Je super, že tu tahle možnost je, ale já ji nevyužiji. Nevím, prostě sledování online moc nemusím - sice to nezabírá místo, ale zas když jste offline nebo jde blbě internet, na nic se nepodíváte. Takhle využívám pouze crunchyroll, který jde na herní konzoli skvěle a kde se dají reklamy zkouknout předem xD.

avatar uživatele
singularita
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
6. 1. 2016 / 21:24:55 (před 8 roky)
off

Je fajn, že je Netflix dostupnější, ale s tímhle přístupem ten náš trh moc neohromí. Já osobně ale nejsem žádným novodobým dabingem extra nadšen, tak dokud bude v originále i bez titulků má u mne větší šanci. Bohužel moje připojení dá přednost komprimovanému x265 z torrentů.

Děkuji za informaci, úplně jsem na to zapomněl.

Editováno: 1x | Naposledy: 6. 1. 2016 / 21:25:58
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
6. 1. 2016 / 21:25:39 (před 8 roky)
off

Pfff. Není možné koukat na Family Guye a nepamatuje si to mou historii? Hm. Jsem na tom lépe s USA a Hola :D Ale teda je to bomba. Konečně si to můžou dát i lidí do televizí a tak :)

Vxxx
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 21:29:10 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Pfff. Není možné koukat na Family Guye a nepamatuje si to mou historii? Hm. Jsem na tom lépe s USA a Hola :D Ale teda je to bomba. Konečně si to můžou dát i lidí do televizí a tak :)

Problém je, že většina lidí coby si to dala do televizí preferuje dabing. Takže zase nic.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
6. 1. 2016 / 21:31:49 (před 8 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Problém je, že většina lidí coby si to dala do televizí preferuje dabing. Takže zase nic.

Hm... tak já to beru podle sebe no :) Mít televizi co to zvládne, už to tam mám :D Ale jinak chápu asi. Nicméně já teda nečekala, že by to tady povolili a hned titulky české ke všem těm titulům, co tam mají. Ale zase jsem upřímně myslela, že to tu bude až v 2017. :D

Vxxx
avatar uživatele
wexzuz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
6. 1. 2016 / 21:33:25 (před 8 roky)
off

Zvolejte sláva a 3 dny se radujte! :) Toto mi tady chybělo. :)

Pravopis nebyl nikdy moje silná stránka.
avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 51 | Jay Pritchett
6. 1. 2016 / 21:40:04 (před 8 roky)
off

Jediná výhoda mi přijde, že si člověk může část toho, na co kouká, pustit legálně, ale těch nevýhod je tolik, že Netflix zatím beze mě :)

avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
6. 1. 2016 / 21:45:45 (před 8 roky)
off

Alespoň teď ze sebe budu mít lepší pocit, že už nebudu takový pirát. :D
A kdo ví, třeba tím pomůžeme POI...

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
6. 1. 2016 / 21:52:15 (před 8 roky)
off

V takové chvíli si říkám...proč jsem se jen neučila anglicky. Nemyslím, že se tady Netflix nějak zvlášť chytne.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
rebeccacarf
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
6. 1. 2016 / 22:01:37 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

Já naprosto souhlasím a ani ne tak kvůli svému "hamounství", i když to je asi taky důvodem, ale především kvůli té možnosti sledovat offline. Často právě na seriály koukám ve vlaku a ani doma popravdě nemám zrovna rychlost internetu na to online sledování.

avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
6. 1. 2016 / 22:07:27 (před 8 roky)
off

Jak moc je obsah osekanej oproti USA/UK? Zkusil bych trial, ale už jsem všechny karty v okolí využil na trialy přes VPN. No, aspoň teď třeba bude jednodušší sehnat někoho, kdo by do toho šel na půlku nebo na čtvrtiny.

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
Ivy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 44 | Captain Hammer
6. 1. 2016 / 22:09:44 (před 8 roky)
off

Tak pro mě anglicky s anglickýma titulkama není problém, ale pro valnou většinu lidí to bude k ničemu.
Ale určitě jsem za to ráda. Až budu mít čas tak na to mrknu.

Don't you know that two can keep a secret only if one of them is dead?
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
6. 1. 2016 / 22:13:30 (před 8 roky)
off
LukasK napsal(a):

Jak moc je obsah osekanej oproti USA/UK?

Nevím, jak je na tom obsah v zahraničí, ale co se týče seriálů, tak je výběr celkem velký. Akorát filmů je málo a jsou tam spíše známé klasiky.

Ze seriálů jsou tam např. Better Call Saul, Daredevil, The 100, How to Get Away with Murder, Pretty Little Liars, Dexter, Sense8, Suits, Marco Polo, Arrow, Weeds, The Originals, Narcos, Orange is the New Black, From Dusk till Dawn, Under the Dome, Hannibal, Blue Mountain State, Spartacus, Hemlock Grove, Elementary, Peaky Blinders, Rayn Donovan, Skins, The Inbetweeners, Master of None, Unbreakeable Kimmy Schmidt, Bates Motel, Penny Dreadful, Broadchurch, Bloodline, The Returned, The Fall, Archer, Scream, Mythbusters, Between, Rosemary's Baby...

avatar uživatele
Adík
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
6. 1. 2016 / 22:23:02 (před 8 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Ono by nebylo špatný využít amatérské překladatele...

Přesně tohle mě napadlo, když jsem se snad už před rokem o nějaké údajné expanzi Netflixu k nám dozvěděl. Nevidím důvod, proč ne. Hlavně v případech, kdy v nabídce jsou desítky (spíš stovky?) postarších seriálů, které jsou na netu otitulkované od začátku až dokonce. Bylo by to win-win pro obě strany. To by ale Amíci museli opravdu najmout někoho tady od nás, kdo ví, jakým způsobem se seriály zde sledují. :)

avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
6. 1. 2016 / 22:27:43 (před 8 roky)
off
lukascoolarik napsal(a):

Nevím, jak je na tom obsah v zahraničí, ale co se týče seriálů, tak je výběr celkem velký. Akorát filmů je málo a jsou tam spíše známé klasiky.

Dík. Býval bych do toho snad šel i jenom kvůli X-Files v HD remasteru, ale dívám se, že od posledně jsou dostupný už i jinde...

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
6. 1. 2016 / 22:39:32 (před 8 roky)
on
Drunk_Queen napsal(a):

Je super, že tu tahle možnost je, ale já ji nevyužiji. Nevím, prostě sledování online moc nemusím - sice to nezabírá místo, ale zas když jste offline nebo jde blbě internet, na nic se nepodíváte. Takhle využívám pouze crunchyroll, který jde na herní konzoli skvěle a kde se dají reklamy zkouknout předem xD.

S crunchyrollem souhlasím, netflix mě moc nezaujal

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
Jam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
6. 1. 2016 / 22:54:44 (před 8 roky)
off

Myslim, že streamovací služby tu ještě dlouho nebudou fungovat, tak jak bychom si přáli. Je jasný, že teď získají peníze od lidí z další 130 zemí kterým nevadí že není lokalizován + začali vysílat v čínštině

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
6. 1. 2016 / 22:55:56 (před 8 roky)
off

Konečně jsme se dočkali. ;) No je mi líto lidí co neumí anglicky, ale já jsem naprosto spokojenej. ;) Klidně budu platit pár stovek když to stojí za to, jo seriály všechny tam asi nikdy nebudou, takže stahování nevymizí, ale když můžu tak dám aspoň něco zpátky za ty roky nasledovanejch seriálů. ;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
6. 1. 2016 / 23:03:07 (před 8 roky)
off

Za mne uvidime :-) Vyzkousim mesic a pak se rozhodnu.

Osobne je Netflix super na to, ze nemusim cekat na stahovani, nahodim si watchlist a pak si pustim neco k cemu jsem se nedokopala stahovat a co muzu mit jako kulisu (Penny Dreadful, Suits atd).

Co se tyce srovnani s US tak je to toho tak 10-20% hrubym odhadem. Tam je vetsina serialu velke petky plus neco navic az do poslednich sezon. Co se tyka filmu tak hromada, ale zadna extra to neni.

Ja bych brala Hulu + :D Sice reklamy ale zase vsechno k dispozici druhy den po odvysilani. A co nestihnu skounkout tak na Nexflixu po sezone bez reklam, takovy idealni scenar :-)

avatar uživatele
mmnm8878
Uživatel od první verze | Cool level: 28 | Timothy McGee
6. 1. 2016 / 23:35:55 (před 8 roky)
off

Hurá, hurá hurá! Konečně je tady :D

mmnm8878
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
6. 1. 2016 / 23:38:22 (před 8 roky)
off
rebeccacarf napsal(a):

Já naprosto souhlasím a ani ne tak kvůli svému "hamounství", i když to je asi taky důvodem, ale především kvůli té možnosti sledovat offline. Často právě na seriály koukám ve vlaku a ani doma popravdě nemám zrovna rychlost internetu na to online sledování.

Hele, já mívala 2TB disk zaplavený seriály. A před rokem, když jsem objevila Netflix, se vše změnilo :D Pořád si nějaké seroše uschovávám na disku. Ale jsou to klasiky, které buď na Netflixu nejsou (Step By Step, Game of Thrones, TBBT), nové série, u kterých trvá rok, než se na Netflixu objeví, a pak si schovávám seriály, na které bych koukla v případě výpadku elektriky/internetu atd. Tj. třeba Trpaslík, Sherlock, atd. Ale mohla jsem vymazat věci jako Once Upon A Time, LOST, Scrubs, Himym, Prison Break, Charmed atd. To zabíralo nejvíc místa a vím, že na Netflixu vždy budou :) Takže jsem, myslím, našla takovou zlatou střední cestu. Ovšem na filmy jsem si na Netflixu ještě pořád nenavykla. To jedu pořád Old Schoolově přes torrenty :D

Vxxx
avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
6. 1. 2016 / 23:45:23 (před 8 roky)
off

Zrovna u Scrubs by se vyplatilo nechat si TV ripy, protože jak DVD, tak Netflix nahradily hromadu songů jinejma (a ve většině případů horšíma.)
Ale to jenom tak bokem

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
6. 1. 2016 / 23:47:25 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

To zabíralo nejvíc místa a vím, že na Netflixu vždy budou :)

Ehm.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
7. 1. 2016 / 00:06:56 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Hele, já mívala 2TB disk zaplavený seriály. A před rokem, když jsem objevila Netflix, se vše změnilo :D Pořád si nějaké seroše uschovávám na disku. Ale jsou to klasiky, které buď na Netflixu nejsou (Step By Step, Game of Thrones, TBBT), nové série, u kterých trvá rok, než se na Netflixu objeví, a pak si schovávám seriály, na které bych koukla v případě výpadku elektriky/internetu atd. Tj. třeba Trpaslík, Sherlock, atd. Ale mohla jsem vymazat věci jako Once Upon A Time, LOST, Scrubs, Himym, Prison Break, Charmed atd. To zabíralo nejvíc místa a vím, že na Netflixu vždy budou :) Takže jsem, myslím, našla takovou zlatou střední cestu. Ovšem na filmy jsem si na Netflixu ještě pořád nenavykla. To jedu pořád Old Schoolově přes torrenty :D

Jenom dotaz. Jak se mrkneš na seriál, když nejde elektřina? Pokud nemáš telku na baterky :D a teď dejme stranou "nabitej" telefon/tablet/notebook, páč většinou, kdy padne proud, tak je štěstí na baterku s nízkým procentem nabití. :D TO jen tak OT. :D

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 00:24:06 (před 8 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Ehm.

No dobře, s tím "vždycky" jsem to přehnala. :D Ale pokud něco není na USA tak je to na UK. Je malá pravděpodobnost prostě, že by tyto seriály z Netflixu zmizely.

fandapcd napsal(a):

Jenom dotaz. Jak se mrkneš na seriál, když nejde elektřina? Pokud nemáš telku na baterky :D a teď dejme stranou "nabitej" telefon/tablet/notebook, páč většinou, kdy padne proud, tak je štěstí na baterku s nízkým procentem nabití. :D TO jen tak OT. :D

Hm tak jde hlavně o ten internet. Pokud vypadne elektrika jako taková, tak počítám právě s nabitým ntb, nebo tabletem. Nebo třeba si to schovávám i pro případ chaty, kde elektrika sice je, ale net taky ne. Nebo na cestě v buse/vlaku/autě atd atd.

Vxxx
Editováno: 1x | Naposledy: 7. 1. 2016 / 00:32:01
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 00:29:59 (před 8 roky)
off
LukasK napsal(a):

Zrovna u Scrubs by se vyplatilo nechat si TV ripy, protože jak DVD, tak Netflix nahradily hromadu songů jinejma (a ve většině případů horšíma.)
Ale to jenom tak bokem

? Tak teda Scrubs maraton na Netflixu jsem dávala asi před 2 měsíci a ničeho jsem si nevšimla. A to zrovna tenhle seriál znám, jak svoje boty :D A ještě jsem neslyšela, že by jen tak změnili podkladový soundtrack. Bavíme-li se teda tom. Ale je to každopádně zajímavé info. Nemáš nějaký konkrétní případ? Jakože kde býval "tenhle" song a teď je tam "tenhle" song? Jelikož si to fakt neumím představit :-O

Vxxx
avatar uživatele
lukaspijak
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
7. 1. 2016 / 00:37:21 (před 8 roky)
off

Ohledně těch custom titulků je tu rozšíření pro chrome https://chrome.google.com/webstore/detail/super-netflix/aioencjhbaolepcoappllicjebblphoc/related funguje dobře :-)

Editováno: 1x | Naposledy: 7. 1. 2016 / 00:37:47
avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
7. 1. 2016 / 00:44:03 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Nemáš nějaký konkrétní případ?

Tady a tady

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
Goldeenka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
7. 1. 2016 / 00:46:26 (před 8 roky)
off

Za sebe můžu říct, že jsem nadšená. A zjistila jsem jednu fajnovou věc - pro ty, co jedou americký Netflix s doplňkem Hola. Normálně se přihlašte do americké verze, pak si změňte Holu na ČR a jste automaticky v českém Netflixu - za pro nás levnější americké dolary. Já například streamuju na 4 zařízeních, HD + Ultra HD za 11.99 (dolary) :) Už jsem stihla projet nabídku seriálu i filmů toho českého, dost se liší. Filmy jsou na českém překvapivě lepší - když už je tam Batman, tak všechny dostupné díly. Totéž Indiana Jones, Matrix, Mission Impossible, atd. Z novějších například Gravitace. Seriálů je méně, to ano, ale z netflixovské produkce jich je tam více než na americkém Netflixu. Kdyby měl někdo zájem o komplet seznam seriálů a filmů, jestli se vám to vyplatí, můžu pomoct. Stačí napsat. Snad se můj příspěvek někomu bude hodit. :)

avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
7. 1. 2016 / 00:55:33 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

No dobře, s tím "vždycky" jsem to přehnala. :D Ale pokud něco není na USA tak je to na UK. Je malá pravděpodobnost prostě, že by tyto seriály z Netflixu zmizely.



Hm tak jde hlavně o ten internet. Pokud vypadne elektrika jako taková, tak počítám právě s nabitým ntb, nebo tabletem. Nebo třeba si to schovávám i pro případ chaty, kde elektrika sice je, ale net taky ne. Nebo na cestě v buse/vlaku/autě atd atd.

Ten internet naprosto chápu, jen mě fascinovala ta zmíněná elektřina. :D

avatar uživatele
Rodier
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
7. 1. 2016 / 00:58:36 (před 8 roky)
off

Netflix je uplne k nicemu.
Ten hype co byl kdysi v USA diky tomu ze byli prvni je pryc.
1. nemaji nic v cestine ani s titulkama, ptal jsem se dnes na podpore a pani byla prekvapena ze vubec neco takovyho chci a ze krome eng/spa nic jinyho neplanuji.

2. nemaj ani web v cestine a vubec nenabizeji seznam toho, co vlastne nabizeji - zaplatte a potom vam ukazeme
3. lognul jsem se pres kamaradovo ucet co ma v UK a je tam uplny ho.. on sam rekl ze mu bezi posledni mesic a potom konci, protoze proste uz davno to neni jako HBO, kdy tam davali premiery pomerne rychle.. ted spis sazi na vlastni tvorbu = 1 serial za rok max. A pripadne nejaky becka..

Ruce pryc. Radeji zjistete jestli nekdo z vasich znamych neplati HBO a prispejte jim 50% za to, ze vam daj login na HBO GO, ktere maji k HBO kabelovce/satelitu zadarmo. Uvidite toho daleko vic, cesky a v HD.

Osobne si platim ceskej "netflix" (www.prehraj.me) jsou tam stovky filmu i serialu, dabing i titulky, kdyz jde tak i v HDcku a za 70kc/mes :)

(chtel jsem hbo go ale bohuzel maj moc debilni player.. kterej neumoznuje manualni volbu kvality, takze mi kazde 3minuty prepina rozliseni SD a HD, protoze muj Internet je proste podle jejich merice nekde napomezi.. a na to se proste koukat neda)

Editováno: 1x | Naposledy: 7. 1. 2016 / 01:04:27
avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
7. 1. 2016 / 01:06:25 (před 8 roky)
off
Rodier napsal(a):

ted spis sazi na vlastni tvorbu = 1 serial za rok max. A pripadne nejaky becka..

Ne?

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
Nyx
Redaktor | Cool level: 75 | poručík Horatio Caine
7. 1. 2016 / 01:16:45 (před 8 roky)
off

Tak rozmýšľam, či aj my sa ho niekedy dočkáme :D

"I wake pies and make the dead. That was creepy. I make pies and wake the dead." Ned The Piemaker
avatar uživatele
Šín Martin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
7. 1. 2016 / 04:42:38 (před 8 roky)
off

Pro mě by to byli vyhozené peníze, stejně většinou koukám na seriály v origo s cz titulky

que94
avatar uživatele
Lill
Dlouholetý uživatel | Cool level: 34 | John Watson
7. 1. 2016 / 06:19:48 (před 8 roky)
off
phoboska napsal(a):

Tak rozmýšľam, či aj my sa ho niekedy dočkáme :D

Slovensko je tiez jednou z tych 130tich krajin, takze ano, dockali sme sa :D

avatar uživatele
sotek13
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
7. 1. 2016 / 08:59:06 (před 8 roky)
off

pro většinu lidí je to zbytečná služba, pokud nezačnou dávat aspoň seriály s cz titulkama, nikdo nebude platit za to, že se může podívat na anglický seriál v původním znění, to si ho radši stáhne někde z torrentů nebo z nějakého download serveru

avatar uživatele
markus48
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
7. 1. 2016 / 09:06:00 (před 8 roky)
off

ak tam nebudu minimalne titulky tak pre 99% ludi to je nezaujimava sluzba, skoda

avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
7. 1. 2016 / 09:07:04 (před 8 roky)
off
sotek13 napsal(a):

pro většinu lidí je to zbytečná služba, pokud nezačnou dávat aspoň seriály s cz titulkama, nikdo nebude platit za to, že se může podívat na anglický seriál v původním znění, to si ho radši stáhne někde z torrentů nebo z nějakého download serveru

Přesně tak. Vlastně bych měl platit za něco, co můžu mít zadarmo a jako bonus k tomu nemít české titulky. Jedinečná nabídka, popřemýšlím o tom :)

Hold the Door!
avatar uživatele
Zaphyra
Dlouholetý uživatel | Cool level: 24 | Alan Harper
7. 1. 2016 / 09:08:51 (před 8 roky)
off
Lill napsal(a):

Slovensko je tiez jednou z tych 130tich krajin, takze ano, dockali sme sa :D

inaj ma pobavilo, že autorka článku vymenovala na začiatku článku aj Saudskú Arábiu a Poľsko a na nás Slovákov, čo sme len za rohom zabudla :D

avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
7. 1. 2016 / 09:10:51 (před 8 roky)
off
Rodier napsal(a):

Netflix je uplne k nicemu.
....

Osobne si platim ceskej "netflix" (www.prehraj.me) jsou tam stovky filmu i serialu, dabing i titulky, kdyz jde tak i v HDcku a za 70kc/mes :)
...

zajimavy tip

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 09:36:13 (před 8 roky)
off
LukasK napsal(a):

Tady a tady

Dík :) Mrknu na to až budu mít trochu času a porovnám. Takhle podle textu si to moc nevybavím teda ty songy :)


Locke napsal(a):

Přesně tak. Vlastně bych měl platit za něco, co můžu mít zadarmo a jako bonus k tomu nemít české titulky. Jedinečná nabídka, popřemýšlím o tom :)

Hele, ono jde spíš o tu pohodlnost. Určitě je pohodlnější zapnout Netflix a zmáčknou "play" než stahovat 8 sérií čehokoli :) A streamovací české stránky VĚTŠINOU nestojí za nic a určitě nenabízí takovou databázi :) To s tou angličtinou/češtinou naprosto chápu. Ale mě to třeba pomohlo. Dříve jsem stahovala čj titulky spíše jen z lenosti/strachu, abych si nemusela lámat hlavu s angličtinou a když jsem pustila Netflix, dala anglické titulky tak za a) mě až překvapilo, že mi to přijde přirozené a za b) Lepší pomoc s naučením spellingu neznám :) (Teda, krom čtení v angličtině :D) Spelling byl a je můj věčný problém, když přijde na angličtinu a ty anglické titulky jsou na to super. Ale je to prostě o vkusu. Já už jsem na tom prostě závislá.

Vxxx
avatar uživatele
Captain Rum
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
7. 1. 2016 / 09:41:27 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já vám nevím. Jsem asi hamoun, ale pořád zastávám názor, že nechci platit za něco, co jsem doteď měla zdarma a zdarma to budu moct mít i nadále. V aj s/bez aj titulků by mi to ani tak nevadilo, spíš ale mám raději, když mám epizody stažené a můžu si je pustit kdykoliv, i když mi vypadne internet nebo když cestuju pět hodin vlakem. Ale tak nějak tuším z těch názorů u předchozích článků k tomuto tématu, že asi budu možná i v té menší půlce lidí :)

tiež súhlasím, je síce fajn, že to dorazilo už aj sem ale peniaze radšej investujem do iných vecí keď to môžem mať zadarmo. Možno sa tá "menšia polka ľudí" nakoniec aj rozrastie :)

avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 125 | Peggy Carter
7. 1. 2016 / 10:39:31 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

No dobře, s tím "vždycky" jsem to přehnala. :D Ale pokud něco není na USA tak je to na UK. Je malá pravděpodobnost prostě, že by tyto seriály z Netflixu zmizely.

Naopak je velmi vysoká. Práva mají na 5-10 let většinou. Problém je, že spousta televizí si dělá "vlastní" Netflix a pak jsou mnohem méně ochotné svůj obsah prodávat. Takže až jednou práva vyprší, tak je tu celkem velké riziko, že už se neprodlouží.

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
Clear
Redaktor | Cool level: 53 | Roy
7. 1. 2016 / 11:07:23 (před 8 roky)
off

Využívat nebudu, se svou rychlostí připojení jsem ráda, že si seriál stáhnu a pak se mi to neseká a můžu sledovat i offline. Navíc nabídka není zase tak velká, spoustu věcí jsem už viděla a to, co aktuálně sleduju, budu sledovat dál jako jsem zvyklá... A podle zdejší diskuze přemýšlím, pro koho je vlastně tahle služba určená, když ti, co jsou schopni sledovat anglicky bez českých titulků, budou i nadále sledovat tam, kde byli zvyklí. Pro masu lidí, co to bez titulků nedávají, nebo ještě větší masu, která sleduje s dabingem, asi ne.

Seriálový maniak, překladatelka a velká fanynka sci-fi seriálů. Překládám seriály: Suits, Homeland, The Strain, The Americans a další. Působím na stránce neXtWeek.cz.
avatar uživatele
LukasK
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
7. 1. 2016 / 11:55:10 (před 8 roky)
off

No Česko očividně pro podobný digitální služby není ideálni market, protože do nás televize od mala cpou mizerný dabingy a lidem se nechce platit, ale oni v Netflixu určitě nejsou žádní blbci a spočítali si, jestli se jim to vyplatí nebo ne.
Za sebe musím říct, že nebýt geoblokací, regionálních obsahů a podobnejch ptákovin, tak s radostí těch šest stovek měsíčně za Hulu + Spotify + Netflix dám. Tak snad jednou...

I think human consciousness is a tragic misstep in evolution.
avatar uživatele
Adrian "A.C." Conor
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 16:51:22 (před 8 roky)
off

Rýchlosť pripojenia by ma neobmedzovala, ale dávam prednosť offline sledovaniu. Anglické titulky mi nevadia, skôr som rád ak sú anglické titulky než žiadne. Platiť by mi nevadilo, ale radšej zaplatím za originálne DVD, ktoré mi už ostane navždy. Spraviť si potom z neho rip a presunúť do notebooku, tabletu je už maličkosť.

Wait for it...
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 17:08:30 (před 8 roky)
off
Adrian "A.C." Conor napsal(a):

Rýchlosť pripojenia by ma neobmedzovala, ale dávam prednosť offline sledovaniu. Anglické titulky mi nevadia, skôr som rád ak sú anglické titulky než žiadne. Platiť by mi nevadilo, ale radšej zaplatím za originálne DVD, ktoré mi už ostane navždy. Spraviť si potom z neho rip a presunúť do notebooku, tabletu je už maličkosť.

To, že někdo dává přednost offline sledování naprosto beru. Ale teda.. :D By mě zajímalo na kolik Tě to vyjde, mít od všeho originální DVD :D

Vxxx
avatar uživatele
Adrian "A.C." Conor
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 17:13:26 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

To, že někdo dává přednost offline sledování naprosto beru. Ale teda.. :D By mě zajímalo na kolik Tě to vyjde, mít od všeho originální DVD :D

Záleží ktoré :D Logalizované DVD na ČR/SR sú oproti zahraničným strašne predražené. Kupujem si skoro všetko z anglického amazonu bazarovky. Napr. 4400 a Prison Break komplety ma stáli asi 15€ a 24 - 8 sérií asi 20€. Seriály, ktoré boli zrušené po 1-2 sériách ako napr. Cashmere Mafia, Shark, Lipstick Jungle vychádza 1. séria na 2€ (aj s poštovným). Asi 10-20€ si dávam každý mesiac bokom na DVD z výplaty. Niekto zbiera mince, známky, ja DVD :D

Wait for it...
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 17:21:28 (před 8 roky)
off
Adrian "A.C." Conor napsal(a):

Záleží ktoré :D Logalizované DVD na ČR/SR sú oproti zahraničným strašne predražené. Kupujem si skoro všetko z anglického amazonu bazarovky. Napr. 4400 a Prison Break komplety ma stáli asi 15€ a 24 - 8 sérií asi 20€. Seriály, ktoré boli zrušené po 1-2 sériách ako napr. Cashmere Mafia, Shark, Lipstick Jungle vychádza 1. séria na 2€ (aj s poštovným). Asi 10-20€ si dávam každý mesiac bokom na DVD z výplaty. Niekto zbiera mince, známky, ja DVD :D

Tak to pak jo :) Já bazarovky z Amazonu zas kupuji knihy no. Takže to chápu :)

Vxxx
avatar uživatele
Adrian "A.C." Conor
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 17:25:04 (před 8 roky)
off
Vxxx napsal(a):

Tak to pak jo :) Já bazarovky z Amazonu zas kupuji knihy no. Takže to chápu :)

Knihu som si zatiaľ kúpil iba jednu a to tretiu časť série Order of Darkness (u nás pod názov Rád temnoty), ktorú zatiaľ nepreložilo a čakať sa mi nechcelo.

Wait for it...
avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
7. 1. 2016 / 17:41:51 (před 8 roky)
off
Adrian "A.C." Conor napsal(a):

Knihu som si zatiaľ kúpil iba jednu a to tretiu časť série Order of Darkness (u nás pod názov Rád temnoty), ktorú zatiaľ nepreložilo a čakať sa mi nechcelo.

Tak já tam kupuji i knihy co jsou u nás přeložené :) Speciálně stará vydání. Z britského Amazonu mě vyjde starý paperback na necelou libru :) Ale to už jsme hodně OT :D

Vxxx
avatar uživatele
kuko61
Uživatel od první verze | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
7. 1. 2016 / 22:04:38 (před 8 roky)
off
LukasK napsal(a):

Jak moc je obsah osekanej oproti USA/UK?

Keď porovnávam US a SK ponuku, na US Netflixe je oveľa viac seriálov, ale čo sa týka filmov, je na tom podľa mňa lepšie SK Netflix - aspoň čo sa týka kvality. Na US netflixe je veľa filmov dostupných len na DVD, zatial čo na SK sa dajú pustiť online - Gravity, The Dark Knight Rises a pod. Síce staršie ale čo sa týka kvality lepšie, ako to čo ponúka US Netflix

Externé titulky sa samozrejme pridať dajú v každom prehliadači, a netrreba ani chrome plugin - skratka je Ctrl + Shift + Alt + T - len sa musia prekonvertovať do dfxp formátu a pravdepodobne prečasovať na verziu a fps filmu na Netflixe. To mi ale problém nerobí, s časovaním a konvertovaním titulkov som robil v minulosti dosť veľa. Čo som pozeral, sedia vacsinou titulky z BR a z web-dl verzií, len treba trochu upraviť casovanie.
Ďalšie skratky pre Netflix prehrávač sú tu https://markwarren.wordpress.com/2010/03/24/netflix-movie-player-keyboard-shortcuts/

Myslím, že na seriály je zaujímavejší iTunes, Hulu alebo Vudu, kde dávajú jednotlivé epizódy u niektorých seriálov hneď po odvysielaní v TV. Na netflixe sa objavia vačšinou všetky epizódy naraz po skončení sezóny. Len je to za viac peňazí a nikdesom nenašiel spôsob, ako pozerať s externými titulkami... A samozrejme je to za ovela vyššiu cenu.

Editováno: 1x | Naposledy: 8. 1. 2016 / 05:07:27
avatar uživatele
Illyria
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
4. 3. 2016 / 21:01:46 (před 8 roky)
off

Tak uz tam mame i House of Cards :-) 4 sezony... Jinak postupne pridavaji, takze je rozhodne na co koukat. Ja mam treba krome serialu a filmu ve watchlistu taky dokumenty. Uz mam zaplaceny druhy mesic a rusit nebudu :-)

avatar uživatele
Alias
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
24. 3. 2018 / 02:05:54 (před 6 roky)
off

Ja som si myslel, že tam len pridávajú veci a nasávajú ich ako špongia a dávajú viac a viac.
Ale teraz som videl že tie veci sú tam časovo obmedzené. Nejaký článok, čo si majú ľudia pozrieť, než to budúci mesiac zmizne z Netlfixu.
Potom to nie je až taká výhra, ako som si myslel.