Warning: Undefined array key "off_add" in /home/html/fruiko.savana-hosting.cz/public_html/gama/funkce/hlavicka.php on line 185
Diskuze k článku Steven Moffat opouští Doctora Who
avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 1. 2016 / 09:09:55 (před 8 roky)
off

Chibnall se nezdá jako špatná volba - má za sebou několik dobrých epizod k Doctorovi, má za sebou několik skvělých epizod k Torchwoodu, má za sebou i slušné renomé díky Broadchurch. Takže Doctor Who určitě mohl dopadnout hůř...

Mě víc štve rok 2016 bez Doctora a fakt, že na nového společníka budeme nejspíš muset čekat až do jara 2017.

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
Decarabas
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
23. 1. 2016 / 09:27:34 (před 8 roky)
off

Moffat jde pryč? Super asi na to začnu zase koukat. Teď ještě aby odešel i z Sherlocka a budu spokojenej na sto procent.

avatar uživatele
Anduska
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
23. 1. 2016 / 09:34:43 (před 8 roky)
off

Až za rok? Ach jo, to čekání na další řadu fakt nesnáším...

Nevěříš?
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 1. 2016 / 10:27:20 (před 8 roky)
off

Že bych se znovu začala koukat?

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
23. 1. 2016 / 10:34:28 (před 8 roky)
off
"Zatímco Chris připravuje své rozloučení s Broadchurchem, tak já pro něj nejlepší práci ve vesmíru podržím a udržím Tardis v teple.“

Zajímalo by mě, co to bude znamenat pro Broadchurch. Jsem zatím v půlce druhé řady, takže nevím, jestli byl konec neuzavřený, nebo jestli už Broadchurch ani pokračovat neměl.
Odchod Moffa mi vůbec nevadí, těším se na novou éru.

avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 1. 2016 / 10:49:59 (před 8 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Zajímalo by mě, co to bude znamenat pro Broadchurch. Jsem zatím v půlce druhé řady, takže nevím, jestli byl konec neuzavřený, nebo jestli už Broadchurch ani pokračovat neměl.
Odchod Moffa mi vůbec nevadí, těším se na novou éru.

Broadchurch byl prodloužen pro třetí série, která asi bude konečná. upřímně už tam stejně není co řešit.

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 1. 2016 / 10:52:07 (před 8 roky)
off
Decarabas napsal(a):

Moffat jde pryč? Super asi na to začnu zase koukat. Teď ještě aby odešel i z Sherlocka a budu spokojenej na sto procent.

Tyhle komenty jsou nejlepší. Nebudu obhajovat důležitost Moffata pro DW, to jsem dělal u minulého článku, ale vyhánět ho z Sherlocka je docela drsný, když uvážíš, že ho s Gatissem dělají od samého začátku.

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
market.f
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
23. 1. 2016 / 10:58:03 (před 8 roky)
off

Docela se těším co to pro Doctora přinese, ale teda čekat celý rok na nové díly bude mazec :D

avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
23. 1. 2016 / 11:00:30 (před 8 roky)
off
Pajky napsal(a):

Tyhle komenty jsou nejlepší. Nebudu obhajovat důležitost Moffata pro DW, to jsem dělal u minulého článku, ale vyhánět ho z Sherlocka je docela drsný, když uvážíš, že ho s Gatissem dělají od samého začátku.

Vyhnat ho ze "Sherlocka" není drsný. Od chvíle (přelom 2x03/3x01), kdy zjistil(i), že tam můžou nacpat třeba i mimozemšťany a min. polovina sledujících z toho bude stejně učůrávat, seriálu zvoní hrana. Původní inteligenci už vlastně dozvonila, to, co se tam děje teď, je snaha ukojit fanynky, nic víc.

avatar uživatele
Pajky
Autor článku | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
23. 1. 2016 / 11:02:50 (před 8 roky)
off
Allien.9 napsal(a):

Vyhnat ho ze "Sherlocka" není drsný. Od chvíle (přelom 2x03/3x01), kdy zjistil(i), že tam můžou nacpat třeba i mimozemšťany a min. polovina sledujících z toho bude stejně učůrávat, seriálu zvoní hrana. Původní inteligenci už vlastně dozvonila, to, co se tam děje teď, je snaha ukojit fanynky, nic víc.

Já souhlasím, že 3 série Sherlocka byla o poznání slabší, ale stejně. Tam máme Moffata od začátku, bez něj by Sherlock vůbec nebyl

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
23. 1. 2016 / 11:22:09 (před 8 roky)
off
Pajky napsal(a):

Já souhlasím, že 3 série Sherlocka byla o poznání slabší, ale stejně. Tam máme Moffata od začátku, bez něj by Sherlock vůbec nebyl

To novej "DW" bez RTD taky ne. Je pryč a žijeme. I když už mě to nebaví tolik jako první čtyři série.

Editováno: 1x | Naposledy: 23. 1. 2016 / 11:22:41
avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
23. 1. 2016 / 11:38:33 (před 8 roky)
off

Cóóóžéééé??!!! Že Moffat odchází vím a těším se na to, ale další epky budou až za víc jak rok?! Nééééé!!!! :(

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
Mr.Ripley
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
23. 1. 2016 / 11:42:18 (před 8 roky)
off

Pravděpodobně nejlepší zpráva dne! Moffat byl u DW dobrý pouze zpočátku (5. a 6.). Později servíroval jednu překombinovanost za druhou, až jeho chatrný storyarc nedával pomalu smysl. Chibnall po skvělém Broadchurch, výborných epizodách v Torchwoodu a Dw, by mohl vnést tolik potřebný nový vítr. Jen škoda, toho data premiéry.

Mr.Ripley
avatar uživatele
wexzuz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 1. 2016 / 11:51:20 (před 8 roky)
off
Allien.9 napsal(a):

Vyhnat ho ze "Sherlocka" není drsný. Od chvíle (přelom 2x03/3x01), kdy zjistil(i), že tam můžou nacpat třeba i mimozemšťany a min. polovina sledujících z toho bude stejně učůrávat, seriálu zvoní hrana. Původní inteligenci už vlastně dozvonila, to, co se tam děje teď, je snaha ukojit fanynky, nic víc.

3. Série byla víceméně, až na poslední díl, celkem o ničem. Seriál se vyvíjí, je těžké udržet stále stejnou kvalitu. Ale vzhledem ke konci 3. série věřím, že 4. za to bude stát.

Pravopis nebyl nikdy moje silná stránka.
avatar uživatele
Hitchhiker
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 1. 2016 / 12:06:04 (před 8 roky)
off

nové díly za takovou dobu...to nevím co budeme s drahým dělat :(

For crying out loud!
avatar uživatele
corine
Dlouholetý uživatel | Cool level: 31 | des. Walter 'Radar' O'Reilly
23. 1. 2016 / 12:16:58 (před 8 roky)
off

Moffat je náhodou dobrej scenárista a 6. řada Doctora Who byla úplně super. Jenže pak začalo být čím dál tím víc vidět, že hlavně celosériové dějové linky opakuje v podstatě pořád dokola. Co se týká Sherlocka tak zpochybňovat Moffatovo působení v něm je podle mě trochu moc drsný. Letošní speciál byl sice dost jinej, ale důvod vysvětlil v ději. Mně se to docela líbilo. Problém by byl, až kdyby chtěl podobně vést i čtvrtou řadu.

Já už tu nejsem!
Editováno: 1x | Naposledy: 23. 1. 2016 / 13:47:24
avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
23. 1. 2016 / 13:06:36 (před 8 roky)
off

Mala som ho rada, pre Doctora Who už urobil dosť a s Mattom urobil najlepšie série. Avšak pri skákaní od Doctora k Sherlockovi jeho práca dosť trpí, myslím si že zostať u Sherlocka a odísť od Doctora je veľmi dobrý nápad, aj tak by už Doctor potreboval osviežiť nejakým novým "duchom". :)

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
Jam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
23. 1. 2016 / 13:08:16 (před 8 roky)
on

No podle watchlistu změna příjde již letos a DW bude v ruštině :D

Jinak jsem strašně rád, že Moffat končí a doufám že Chibnall dá alespoň jednu řadu s Capaldim

avatar uživatele
Klik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
23. 1. 2016 / 13:13:18 (před 8 roky)
off
Jam napsal(a):

No podle watchlistu změna příjde již letos a DW bude v ruštině :D

To som si všimla aj ja .. Moffat vie vždy niečím prekvapiť :D a nezabúdajme že Moffat klame..

“Kidneys! I've got new kidneys. I don't like the color!”
avatar uživatele
Allien.9
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
23. 1. 2016 / 13:16:13 (před 8 roky)
off
corine napsal(a):

Moffat je náhodou dobrej scenárista a 6. řada Doctora Who byla úplně super. Jenže pak začalo být čím dál tím víc vidět, že hlavně celosériové dějové linky opakuje v podstatě pořád dokola. Co se týká Sherlocka tak zpochybňovat Moffatovo působení v něm je podle mě trochu moc drsný. Sice byl dost jinej, ale důvod vysvětlil v ději. Mně se to docela líbilo. Problém by byl, až kdyby chtěl podobně vést i čtvrtou řadu.

Tak zrovna šestou považuju z nových sérií za úplně nejhorší.XD

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
23. 1. 2016 / 13:19:28 (před 8 roky)
off

Takže Chibnall to vyhrál! :D Mohol by som poprosiť niekoho aby vypísal poprípade dal link, ktoré epizody mal v DW? Aby som si vytvoril predstavu, díky moc ;)
To že tento rok nebude DW sa vedelo už dávno, takže nič nové bohužiaľ :( A teraz sa naskytá otázka bude reštart ako v 5.sérii? :P Nový showrunner, nový Doctor, nový spoločník? :) S Doctorom by to podľa tradície vychádzalo, keďže bude mať za sebou svoju 3.sériou, kde jeho predchodci skončili :P Ale so spoločníkom si nie som úplne istý, ale za éry RTD sme mali dve spoločnice na jednu sériu, takže je aj to možné ;) Tak som zvedavý či budú zmeny aj v obsadený nebo ne ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
The M
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
23. 1. 2016 / 13:34:28 (před 8 roky)
off

Ja sa skutočne teším, aj keď úprimne, Moffat bude tak trochu chýbať. :D On už tak prirástol k tomu Doctorovi, že človek by si myslel, že bez neho to nepôjde... a predsa to pôjde. Na Chrisa sa teším... :) Len dúfam, že neodíde aj Peter. To by ma veľmi mrzelo, aj keď to to dosť možné. Každopádne bolo by zaujímavé vidieť, ako by si nový showrunner poradil so starým Doktorom. To sme ešte nemali možnosť vidieť. :D

24ron24 napsal(a):

Takže Chibnall to vyhrál! :D Mohol by som poprosiť niekoho aby vypísal poprípade dal link, ktoré epizody mal v DW? Aby som si vytvoril predstavu, díky moc ;)

Chris napísal epizódy: 42, The Hungry Earth / Cold Blood, Dinosaurs on a Spaceship, The Power of Three a ešte aj miniepizódy Pond Life a P.S. a takisto písal niečo z Torchwoodu + bol jeho 2. hlavným scenáristom.

Never trust a hug. It's just a way of hiding your face.
Editováno: 2x | Naposledy: 23. 1. 2016 / 13:37:24
avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
23. 1. 2016 / 13:57:33 (před 8 roky)
off
marsi_who napsal(a):

Ja sa skutočne teším, aj keď úprimne, Moffat bude tak trochu chýbať. :D On už tak prirástol k tomu Doctorovi, že človek by si myslel, že bez neho to nepôjde... a predsa to pôjde. Na Chrisa sa teším... :) Len dúfam, že neodíde aj Peter. To by ma veľmi mrzelo, aj keď to to dosť možné. Každopádne bolo by zaujímavé vidieť, ako by si nový showrunner poradil so starým Doktorom. To sme ešte nemali možnosť vidieť. :D



Chris napísal epizódy: 42, The Hungry Earth / Cold Blood, Dinosaurs on a Spaceship, The Power of Three a ešte aj miniepizódy Pond Life a P.S. a takisto písal niečo z Torchwoodu + bol jeho 2. hlavným scenáristom.

Děkuji pěkně, nooo tak to vôbec neboli špatné epizody! ;)

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
23. 1. 2016 / 14:17:08 (před 8 roky)
off
Jam napsal(a):


Jinak jsem strašně rád, že Moffat končí a doufám že Chibnall dá alespoň jednu řadu s Capaldim

Taky bych si jejich spolupráci přála! :) Myslím, že by se tak dal skvěle využít Capaldiho dramatický talent. ;)

Na Moffata sice nadávám celkem pravidelně, ale uznávám, že je to skvělý scenárista, jen se podle mě v Doctorovi už vyčerpal. :) Dokáže napsat skvělé epizody, ale to, že mu svěřili celý seriál, byl začátek konce. :( Doufám, že s novým showrunnerem se to zase posune o krok dál. Daviesovu éru jsem sice milovala, ale Moffatovy začátky taky stály za to! :)

K té pauze se radši ani vyjadřovat nebudu! :D Mohou mi vzdělanější říct, jestli už k takovému přerušení někdy došlo? A teď nemyslím pauzu mezi původními a novými sériemi.

avatar uživatele
24ron24
Redaktor | Cool level: 57 | admirál William Adama
23. 1. 2016 / 15:13:17 (před 8 roky)
off
Tempy napsal(a):

Taky bych si jejich spolupráci přála! :) Myslím, že by se tak dal skvěle využít Capaldiho dramatický talent. ;)

Na Moffata sice nadávám celkem pravidelně, ale uznávám, že je to skvělý scenárista, jen se podle mě v Doctorovi už vyčerpal. :) Dokáže napsat skvělé epizody, ale to, že mu svěřili celý seriál, byl začátek konce. :( Doufám, že s novým showrunnerem se to zase posune o krok dál. Daviesovu éru jsem sice milovala, ale Moffatovy začátky taky stály za to! :)

K té pauze se radši ani vyjadřovat nebudu! :D Mohou mi vzdělanější říct, jestli už k takovému přerušení někdy došlo? A teď nemyslím pauzu mezi původními a novými sériemi.

Jop medzi 4 a 5.sériou, kde klasická séria skončila 4x13 5.7.2008 a 5.séria 5x01 začala 3.4.2010 po takmer 2 rokoch, tak bolo tam medzitým ešte 5 špeciálnych epizod, ale klasické série mali pauzu takmer tie 2 roky :P

May the odds be ever in your favor.
avatar uživatele
ESESEL
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 1. 2016 / 15:40:57 (před 8 roky)
off

Nezoufejte, na podzim by měla běžet Class (ten nový spin-off).

Grab a lollipop on your way out.
avatar uživatele
Majkl303
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
23. 1. 2016 / 17:16:05 (před 8 roky)
on

Přes všechny možné odpůrce a výtky, které proti němu byly, musím říct, že Moffat odvedl sakra skvělou práci a vzpomínat na něho budu v dobrém. Vytvořil několik nezapomenutelných epizod (Heaven Sent, Blink, Empty Child...), postav (River, 12th, Clara) i příšer (WA) a hlavně naprosto skvělý speciál k 50. výročí. Měl to zkrátka těžké, protože Doctor je neobyčejný seriál a nemůže se všechno líbit všem; lidi navíc byli někdy dost nefér vůči němu (neříkám, že to někdy nebylo neoprávněně).
Na změnu se ale těším, Broadchurch je skvělý, tak snad se Chrisovi bude dařit i zde. Na přípravu a plány má více jak rok, tak si snad dá záležet.
Co mě ale štve je ta pauza. Sakra až 2017?! Snad nám aspoň toho společníka ukáží brzo...

Editováno: 1x | Naposledy: 25. 1. 2016 / 00:21:15
avatar uživatele
Anča4m
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 1. 2016 / 17:52:33 (před 8 roky)
off

Pokud je to doopravdy pravda, tak i přes to máme stále poslední sérii "Moffata". Uvidíme, jak to dopadne. Avšak si myslím, že na změnu je rozhodně čas.

Chcete-li být kritikem, musíte sami nejdříve vědět, jak by to mělo být dokonalé podle vás.
avatar uživatele
Tempy
Redaktor | Cool level: 23 | Denholm
23. 1. 2016 / 18:28:18 (před 8 roky)
off
24ron24 napsal(a):

Jop medzi 4 a 5.sériou, kde klasická séria skončila 4x13 5.7.2008 a 5.séria 5x01 začala 3.4.2010 po takmer 2 rokoch, tak bolo tam medzitým ešte 5 špeciálnych epizod, ale klasické série mali pauzu takmer tie 2 roky :P

No jo, tak u klasických máme to štěstí, že už si to dnes můžeme pustit najednou (je tu nějaký šílenec, který to někdy dal celé v kuse?! :D) a těch 5 za 2 mi furt přijde lepší než 1 za 1. :D

Děkuji za info. ;)

avatar uživatele
Poppy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 1. 2016 / 18:48:59 (před 8 roky)
off

Já jsem tedy příznivce Moffata. Chápu, že některé dějové linky byly tedy až moc překombinované, ale napsal i epizody, které byly opravdu dobré. Nijak netruchlím, DW prospěje nová krev, ale zase bych ně něj neplivala.

avatar uživatele
Poppy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
23. 1. 2016 / 18:49:54 (před 8 roky)
off
Klik napsal(a):

Mala som ho rada, pre Doctora Who už urobil dosť a s Mattom urobil najlepšie série. Avšak pri skákaní od Doctora k Sherlockovi jeho práca dosť trpí, myslím si že zostať u Sherlocka a odísť od Doctora je veľmi dobrý nápad, aj tak by už Doctor potreboval osviežiť nejakým novým "duchom". :)

Naprosto souhlasím. :-)

avatar uživatele
A.R.G.U.S.
Redaktor | Cool level: 64 | Tyrion Lannister
23. 1. 2016 / 21:15:47 (před 8 roky)
off

Moffata mám rád, ale někdy musel odejít..
Nejhorší je, že další díly Doctora budou až v roce 2017!! To bude dlouhý čekání :(

avatar uživatele
kareen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
24. 1. 2016 / 01:08:23 (před 8 roky)
off

Novému showrunnerovi se nebráním, konec konců, odchody a změny jsou nedílnou součástí celého seriálu, ale na Moffata budu vzpomínat v dobrém, už jen za skvělé (a pro mě zatím nejoblíbenější) období s jedenáctkou, Pondovými a River. Jasně, ne všechno se povedlo, ale ať hodí kamenem scénárista, který by takto dlouhou a sledovanou show, dokázal ukočírovat bez chybičky a k všeobecné spokojenosti. Ani Davis nebyl dokonalý, já mu třeba neodpustím ten ubulený melodramatický odchod desítky.Prostě každý z nich měl skvělé a horší díly a každý z nich přispěl k tomu, že jsem si seriál zamilovala, takže i když nejsem nekritická, nejsem ani nevděčná, abych na ně dštila síru.
A těším se na další směřování seriálu, snad bude stát za to.

Editováno: 1x | Naposledy: 24. 1. 2016 / 15:29:59
avatar uživatele
šotek10
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
24. 1. 2016 / 13:05:02 (před 8 roky)
off

Steven odvedl kus práce, posunul seriál zase o něco dál. A i když to někdy bylo až moc překombinované? Napsal několik úžasných epizod na které budu ráda vzpomínat. Ale změna už je potřeba. :) Seriál by se měl posunout zase na jinou úroveň. :)

Jinak na Chrise se těším. :) Teda na jednu stranu mám trošku obavy, ale na tu druhou? Jsem zvědavá jak se tohoto úkolu zhostí. Přece jen epizody, které už dříve pro DW napsal? Nebyly tak špatné. :)

A doufám, že Peter zůstane ještě na tu 11. sérii. Ráda bych ho viděla i pod jiným showrunnerem. :)

Never trust a hug. It's just a way to hide your face.