Diskuze k článku Novinka pod lupou: V.I.P. vraždy
avatar uživatele
Pastel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
8. 2. 2016 / 21:01:44 (před 8 roky)
off

Ty jo, já už jsem svůj komentář k seriálu psala, byla jsem jedna z méně kritických. Ale musím říct, že naprostý souhlas s oběma názory, které jsou v článku.. taky jsem viděla všude Castla :-D A tu matku a Révae bych zastřelila. Možná ještě povedeného bratra. A pachatelka fakt chytla "schízu" a něčím ji nadopovali, to přitáhli hodně za vlasy..

Pastelka
avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
8. 2. 2016 / 21:07:55 (před 8 roky)
off

V ČR mi, co se týče seriálů, chybí nějaká ta rozmanitost. Chce to originální projekty, ale místo toho tu vidím kopii amerického seriálu (Castle) s obměnou v pohlaví hlavních postav a soustředění výhradně na zločiny prominentů, kde do hlavní role dosadili herečku z konkurenční Policie Modravy ("Policajti z Počátků"). Konkurence mezitím vysílá komedii (Na vodě) zkopírovanou od koho jiného než od konkurence (Přístav).

A nejhorší na tom je, že to není ojedinělý případ. Já neříkám, že inspirace něčím jako taková je špatná, ale vytvářet klony klonů už je trochu přehnané. Prima a Nova točí v podstatě to samé pořád dokola, akorát sem tam něco obmění, aby to kopírování nebylo až tak očividné. Chce to čerstvou krev, nové nápady a hlavně nový přístup. Protože kdo by se divil, že seriály typu Ordinace/Ulice jsou pořád mezi námi, když si český divák nemá z původní tvorby moc co vybírat. Kdyby stanice trochu zariskovaly a pokusili se změnit zavedený standard, mohlo by se stát, že bych chválil víc než jeden český seriál za pět let.

avatar uživatele
Tulrika
Dlouholetý uživatel | Cool level: 32 | Debra Morgan
8. 2. 2016 / 21:08:28 (před 8 roky)
off

Volá mi kámoška a říká " Na Primě dávají českou parodii na Castla!" A po shlédnutí je to fakt nechtěná parodie. Vykrádačka a jěště nic moc.

Neumím rozdávat rady. Jen dělat sarkastické poznámky
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
8. 2. 2016 / 21:11:43 (před 8 roky)
off

Teda komenty k serialu jsem si jeste neprecetla. Jen tyto dva nazory v clanku, ale bohuzel patrim k te skupine, ktera nebude moc pozitivni.
Byla jsem zvedava i kvuli herecce v hlavni roli, protoze jsem docela rada koukala na Policii Modrava (uz i kvuli Sumave, no a nejen kvuli ni). Ale tenhle prvni dil jsem fakt nedala - nedokoukala a odesla jsem od TV nekde pred prvni polovinou.

Souhlas se zastrelenim matky a Revae, absolutne me vytaceli. A proste jsem nejak nerozdejchala ani postavu spisovatelky, ani hlavniho hrdinu.

Editováno: 1x | Naposledy: 9. 2. 2016 / 07:48:04
avatar uživatele
Deaneira
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
8. 2. 2016 / 21:51:37 (před 8 roky)
off

Tak jo dokoukala jsem to, ale tím končím, těšila jsem se na hlavní představitelku protože jsem si jim moc oblíbila v policii Modrava. Ale tohle je dost slaboducha vykrádačka Castla a na závěr doporučuji scénáristum odstřelit matku hlavního hrdiny.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
8. 2. 2016 / 21:56:35 (před 8 roky)
off

Bála jsem se, že jsem jenom magor a že jsem s tím Castlem viděla něco, co není, takže děkuju všem :D. Jinak - jak vyplývá z těch procent, prostě nějak nevím, jestli mě to bavilo, nebo ne. Každopádně pokračovat asi nehodlám. Navíc sdílím televizi s bráškou a od půlky mě neustále prosil, abych to přepla, jinak že si bude muset vytisknout plakát Castlea, napsat na něj R.I.P. Castle a jít ho zakopat na zahradu, takže hádám, že můžu být ráda, že z toho nejsem nadšená...

avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
8. 2. 2016 / 22:04:22 (před 8 roky)
off

Mě to docela bavilo. Už od začátku mi bylo jasné, že Prima nenatočí "kriminální rekonstrukci" ale jen oddechovku na nedělní večer. Takže tohle jim nevyčítám. V porovnání s ostatními jejich seriály je tohle o dost lepší. Obsazení sympatické, chemie mezi hlavní dvojicí je, byť to chvílemi sklouzává k parodii. Počítáním podobností s Castlem se muselo bavit dost diváků. Takže to nezatracuji a příště se znova kouknu.
Co se týče matky hlavního hrdiny, tyhle baby na zabití mě děsně baví. V reálné životě by byla na odstřel, ale do seriálu super (byť na takovou Marečkovou z Ulice ani omylem nemá). Spíš mě nebavil ten slizký technik, bratr vydavatel je na rozhraní.

avatar uživatele
Sajgon
Nejvyšší seriálovač | Cool level: 141 | Michael Westen
8. 2. 2016 / 22:43:39 (před 8 roky)
off

Souhlasím s kritiky této napodobeniny kriminálního seriálu. Ztráta času. Počínaje vykrádačkou jiných seriálů (pozor nejen Castle...), pokračujíc nevýrazným a naivním hlavním hrdinou a konče patvarem něčeho mezi komedií a kriminálkou. Více směřující do parodie.

Sajgon - ďábelský fanda seriálů a redaktor
Editováno: 1x | Naposledy: 8. 2. 2016 / 22:47:58
avatar uživatele
malina2035
Dlouholetý uživatel | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
8. 2. 2016 / 22:45:47 (před 8 roky)
off

Co víc napsat k tomu, co už bylo napsáno?

Snad jen to, že souhlasím s tím, že matka byla pohroma (kolik alkoholu muselo být vypito, aby byla napsána scéna na/pod schodištěm, kdy matka přesvědčuje syna, že ji musí služebním vozem s houkačkou dopravit na autogramiádu?) a nesouhlasím s tím, že funguje dynamika Norisová x Děrgel (a ano vyměnila bych Norisovou, ne Děrgela :-) ).

Daniela
avatar uživatele
TeaSmajl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
8. 2. 2016 / 23:09:45 (před 8 roky)
off

Já si to myslela !!! :-D Že to bude vykrádačka já to i říkala :-D
A z důvodu toho že nesnášim předělávky seriálů, natož českých, nebudu to sledovat. Jediný tahák byl hlavní hrdina. Ale abych se rozčilovala nad tím jak české stanice nemají nápady. Ne prostě ne...


Plně souhlasím s Lukascoolarik

S láskou Tea
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
9. 2. 2016 / 05:27:32 (před 8 roky)
off

To,že Castle mě napadl po pěti minutách sledování,opomíjím...spisovatelka je na zabití a za mě vlastně i celý seriál.

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
9. 2. 2016 / 08:22:04 (před 8 roky)
off

Mě teda Castle napadl už když jsem viděla upoutávku, která mi bohatě stačila. Ta ženská je na odstřel.

avatar uživatele
Adélkaa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
9. 2. 2016 / 08:22:59 (před 8 roky)
off

Tak to ne :´D to už naše televize nemá lepší věci na práci, než vykrádat americké seriály? Se všemi těmi českými "americkými" kriminálkami jsem to rozdýchala, ale tohle? Divím se, že to nepojmenovali rovnou Kástl :D

avatar uživatele
Caroline115
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
9. 2. 2016 / 10:48:58 (před 8 roky)
off

Přijde mi, že ten hlavní hrdina neumí vůbec hrát

avatar uživatele
Martysek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
9. 2. 2016 / 10:55:27 (před 8 roky)
off

Castle mě taky napadl, ale jenom díky spolupráci spisovatelky a oddělením vražd. Tady to pro mě končilo. A kdyby ten námět vykradli pořádně, tak by nakonec možná udělali líp. U Castla neuvěřitelně funguje chemie mezi hlavní dvojicí, do toho další dva sympaťáci. Tady se mi líbil pouze hlavní hrdina detektiv, ten byl aspoň trochu uvěřitelný a sympatický. Ostatní mi přišlo šíleně umělé, nereálné dialogy. Úplně nejhorší snad rozhovor Norisové s Kňažkem. Závěr snad úplně bez komentáře.

avatar uživatele
KatyBitch
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
9. 2. 2016 / 15:51:04 (před 8 roky)
off

Obávám se, že už nikdy nebudu moct sledovat českou kriminálku z jednoho důvodu: "případy prvního oddělení" nasadili hodně vysokou laťku. Jejich případy,způsob řešení vražd, odhalení pachatele, postavy, místa, celkem všechno, je natočeno přesně podle toho jak to ve skutečnosti probíhá a je a tak mě naprosto nebaví koukat na to divadýlko co se ve V.I.P. vraždách a ostatních kriminálkách předvádí.
Kromě Castla mi to připomíná i "To je vražda, napsala" kde Jessica Fletcherová strká nos do všech věcí do kterých ji nic není. Ani nemá cenu se zmiňovat o tom, že ta potetovaná z laborky v podání Jany Strykové je přesnou kopii Abby Sciutové z NCIS.

"You Find It Offensive, I Find It Funny...That´s Why I´m Happier Than You"
Editováno: 1x | Naposledy: 9. 2. 2016 / 15:51:26
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
9. 2. 2016 / 15:54:12 (před 8 roky)
off
KatyBitch napsal(a):

Obávám se, že už nikdy nebudu moct sledovat českou kriminálku z jednoho důvodu: "případy prvního oddělení" nasadili hodně vysokou laťku. Jejich případy,způsob řešení vražd, odhalení pachatele, postavy, místa, celkem všechno, je natočeno přesně podle toho jak to ve skutečnosti probíhá a je a tak mě naprosto nebaví koukat na to divadýlko co se ve V.I.P. vraždách a ostatních kriminálkách předvádí.
Kromě Castla mi to připomíná i "To je vražda, napsala" kde Jessica Fletcherová strká nos do všech věcí do kterých ji nic není. Ani nemá cenu se zmiňovat o tom, že ta potetovaná z laborky v podání Jany Strykové je přesnou kopii Abby Sciutové z NCIS.

Jenom teda k té z laborky v podání Jany Strykové - může někdo s vlasy upravenými takto na místo činu? :D

avatar uživatele
ufonka
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
9. 2. 2016 / 19:26:58 (před 8 roky)
off

Z mého pohledu je to zase nuda jako většina českých seriálů, hlavně kriminálních. Ani jsem neměla sílu, abych ten pilot dokoukala do konce. Výjimkou byl snad jen seriál Labyrint, a to i proto, že tam hrál Ivan Trojan.

avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
10. 2. 2016 / 13:42:54 (před 8 roky)
off

:D schválně jsem si chtěla přečíst vaše hodnocení, abych se zasmála, ptž přesně jako vám mi český 'vykradači' zahraničních seriálů (ať už prohoděj postavy nebo ne) fakt neseděj. Navíc mě strašně rozčilovali, že ať jsem poslední dobou koukala na Primě na cokoliv, tak tam furt cpali upoutávku na tohle, nebo tím ještě lépe zakryly kus obrazovky ve filmu - vrrr :(

avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
10. 2. 2016 / 19:29:04 (před 8 roky)
off
Adélkaa napsal(a):

...
Divím se, že to nepojmenovali rovnou Kástl :D

to je hustyyyy :D

avatar uživatele
Lex-san
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
10. 2. 2016 / 21:15:38 (před 8 roky)
off

Po x dlouhé době jsem dal opět šanci české produkci a musím říct, že mi to zase na takových deset let stačilo. Už takových osm let jsem si nepustil televizi a koukám, že jsem o nic nepřišel, právě naopak, je to ještě horší.
To co mi na tomhle počinu vadilo nejmíň, bylo již donekonečna omílané napodobování Castla. Klidně ať si Prima natočí třebas remake tohohle seriálu, ale prosil bych - za A) postavy co umí mluvit česky. Je mi jasné, že spisovně hovořiti nebudou, ale věřím, že vyjadřování by mělo mít nějaké hranice. (Ano jsem velice naivní bytost.) Dále za B) odstřihnout rádoby vtipné či jinak cool postavy, jejichž vtipnost a "coolovost" musela být na pěst snad už samotným scénáristům. (A tím nemyslím jen matku hlavního hrdiny.)Za C) zbavit se gest a póz, které působí tak uměle, že jsem už neměl sílu se smát, ale chtělo se mi spíše brečet. Takhle to totiž vypadá, že nemáme herce, kteří umí hrát. A stará garda zase nemá co hrát.
Pokud by se tohle všechno z V.I.P. vražd odstřihlo, tak půjde hodinu jen zrnění, protože ze seriálu nic nezůstane. I přes to všechno váhám, zda nedám seriálu ještě jednu šanci, ale nijak mě nenapadá proč, protože Martin Myšička jakožto patolog to asi sám nevytrhne.

avatar uživatele
V.I.P. Densi
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
5. 3. 2016 / 18:57:32 (před 8 roky)
off

Já tenhle seriál zbožňuji, vůbec nechápu to vaše negativní hodnocení. Jasně je to podobné Castlovi, ale musíte uznat, že je to doposud nejlepší tvorba, co se týče české tvorby. Aspoň tam nejsou ty sprosťárny, co pořád češí točí to už mi fakt leze na nervy. Tenhle seriál je prostě boží a říkej te si, co chcete!

avatar uživatele
lukascoolarik
Redaktor | Cool level: 121 | Lorne Malvo
5. 3. 2016 / 19:08:46 (před 8 roky)
off
V.I.P. Densi napsal(a):

Já tenhle seriál zbožňuji, vůbec nechápu to vaše negativní hodnocení. Jasně je to podobné Castlovi, ale musíte uznat, že je to doposud nejlepší tvorba, co se týče české tvorby. Aspoň tam nejsou ty sprosťárny, co pořád češí točí to už mi fakt leze na nervy. Tenhle seriál je prostě boží a říkej te si, co chcete!

"Doposud nejlepší tvorba, co se týče české tvorby"? Tak to jsme na tom hůř, než jsem myslel. :-D

Do kategorie těch lepších seriálů bych zařadil spíš Cirkus Bukowsky nebo Mamon, ale VIP vraždy? To fakt ne. Názor ti každopádně brát nebudu, každý na něj máme nárok, ať už je jakýkoliv.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
19. 3. 2016 / 16:14:05 (před 8 roky)
off

Jak jsem kdysi nakonec plánovala pokračovat ve sledování, tak jsem se k tomu nakonec dostala až dnes. Začala jsem od začátku a musím říct, že mě to teď baví víc než v době samotné premiéry. Nevím, jestli jsem na to dneska měla náladu či co, ale teď už bych dala klidně i o 15 % víc, protože je to vážně docela fajn...

avatar uživatele
milosh
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
30. 4. 2016 / 23:00:57 (před 8 roky)
off

Aktuální epizoda docela překvapila. Pachatel poměrně očekávaný, ale konec už moc ne. Spoiler - nepamatuju si moc kriminálek, kde pachatel zůstane nepotrestán. Jako že třeba zdrhne, to jo, ale že by ho vyšetřovatelé "nechali jít", to bylo docela překvápko.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
1. 5. 2016 / 01:26:48 (před 8 roky)
off
milosh napsal(a):

Aktuální epizoda docela překvapila. Pachatel poměrně očekávaný, ale konec už moc ne. Spoiler - nepamatuju si moc kriminálek, kde pachatel zůstane nepotrestán. Jako že třeba zdrhne, to jo, ale že by ho vyšetřovatelé "nechali jít", to bylo docela překvápko.

Taky jsem docela koukala, musím říct, že až do titulků jsem nevěděla, jestli pachatele nakonec zatknou, nebo ne, zkrátka jestli se to najednou neobrátí.