Warning: Undefined array key "off_add" in /home/html/fruiko.savana-hosting.cz/public_html/gama/funkce/hlavicka.php on line 185
Diskuze k článku Nová Xena bude na holky
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 19:21:52 (před 8 roky)
off

Začíná to být lepší a lepší :D. O to víc bych v hlavní roli ráda Katrinu Law a to víc mě bude mrzet že tam nebude :(. Ale aspoň snad k něčemu byla ta smrt Lexy dobrá... Nebo spíš ta kampaň co se potom rozpoutala...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Destiny
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
15. 3. 2016 / 19:29:15 (před 8 roky)
off

To mě nějak nepřekvapuje. Od 3 řady původní Xeny, věděl o její náklonnosti ke Gabriele každý.

avatar uživatele
Jeník Hoatský
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 3. 2016 / 20:22:21 (před 8 roky)
off

po smrti postavy v the100 se rozpoutala nějaká kampaň? :D a já četl něco o tom, že tvůrci ji měli tu herečku už jen na pár epizod a ukládat její postavu do pozadí a případně v budoucnu ji "zavolat" by bylo zbytečné. Tohle nechápu u těch diváku, že se vším hledají hlubší smysl i když není.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 20:31:30 (před 8 roky)
off
Jeník Hoatský napsal(a):

po smrti postavy v the100 se rozpoutala nějaká kampaň? :D a já četl něco o tom, že tvůrci ji měli tu herečku už jen na pár epizod a ukládat její postavu do pozadí a případně v budoucnu ji "zavolat" by bylo zbytečné. Tohle nechápu u těch diváku, že se vším hledají hlubší smysl i když není.

No to víš že jo.. Mohla bych ti tu vyskládat minimálně tucet rozhořčených tumbrl účtů :D. A ano, kampaň byla o tom, že by LGBT postavy taky mohli přestat zabíjet jak na běžícím páse.. Protože mi příjde, že někdo takový je první na ráně, když příjde na to, koho uklidit. A ano, já vím, že Alycia byla a je vázaná jinde (aneb kam asi tak emigrovala půlka The 100 fandomu žeáno :D), ale to pořád Rottenbergovi nedává právo ji takhle odstřelit. Buď se mohla odklidit jinak nebo mohla mít její smrt nějaký hlubší smysl, nebo spíš být v něčem originálnější, než že schytala kulku za někoho jiného (kde jsem to už jenom viděla? Aha, už vím, Lexa byla zTaraizována...) A vůbec, když už o tom mluvíme, tak tu máme jeden důkaz místo slibů...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 20:32:10 (před 8 roky)
off
Destiny napsal(a):

To mě nějak nepřekvapuje. Od 3 řady původní Xeny, věděl o její náklonnosti ke Gabriele každý.

Jo, od chvíle, kdy Joxer v 3x02 zpozoroval na Xenině krku cucflek od Gabriely co :D?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
15. 3. 2016 / 20:34:31 (před 8 roky)
off

Haha, nice! :D

andromache napsal(a):

O to víc bych v hlavní roli ráda Katrinu Law a to víc mě bude mrzet že tam nebude :(.

Uuuu ta mě na roli Xeny vůbec nenapadla a teď budu brečet, že jí nebude. :( Nevím jak je to s produkcí a obsazováním, ale taková Jaime Murray (pokud nebude příští Doctor Who 3:D ) by se na tu pozici též hodila.

Ale teda divím se, že by zrovna Stovka nějak hnula s problémem, jimž je zabíjení leseb pro "posunutí příběhu". Pobouření probíhá pokaždé.
Ano, dívám se na tebe, Chicago Fire a Arrowe (+PLL?).

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 20:46:39 (před 8 roky)
off
Matuush napsal(a):

Haha, nice! :D

Uuuu ta mě na roli Xeny vůbec nenapadla a teď budu brečet, že jí nebude. :( Nevím jak je to s produkcí a obsazováním, ale taková Jaime Murray (pokud nebude příští Doctor Who 3:D ) by se na tu pozici též hodila.

Jenom ne Jaime Murray.. Na tu jsem od Spartaca slušně alergická, plus si myslím, že opravdu hledají někoho mladšího (kdyby ne, to už by tam rovnou mohla skočit zpátky Lucy :D...). A možná by nebylo od věci rozjet si nějakou vlastní kampaň Katrina for Xena nebo tak něco :D.

Matuush napsal(a):

Ale teda divím se, že by zrovna Stovka nějak hnula s problémem, jimž je zabíjení leseb pro "posunutí příběhu". Pobouření probíhá pokaždé.
Ano, dívám se na tebe, Chicago Fire a Arrowe (+PLL?).

Teď se mi to nechce hledat, ale řekla bych, že tohle byla jenom ona pověstná poslední kapka se kterou pohár trpělivosti prostě přetekl.. Dokonce je to tak nahlas, že si toho všimnulo BBC nebo tak něco a napsal o tom regulérní článek... O Leslie nebo Maye mi ani nemluv, ještě teď z toho mám osypky (teda z Leslie, Maya mi jakožto regulérnímu Pailyánci nikdy nechyběla, byť teda uznávám, že ta její smrt byla naprosto s dějem nesouvisející, ale u IMK se toho už moc čekat nedá...). Saru nepočítám, tu zase oživili :D.

EDIT: Tak už si všimnul i Huffington Post.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 2x | Naposledy: 15. 3. 2016 / 20:51:18
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
15. 3. 2016 / 21:07:42 (před 8 roky)
off

Mě by zajímalo, jestli se v seriálu objeví i Herkules, a pokud ano, zda bude chodit s Iolaem :)

Hold the Door!
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
15. 3. 2016 / 21:08:57 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenom ne Jaime Murray.. Na tu jsem od Spartaca slušně alergická, plus si myslím, že opravdu hledají někoho mladšího (kdyby ne, to už by tam rovnou mohla skočit zpátky Lucy :D...). A možná by nebylo od věci rozjet si nějakou vlastní kampaň Katrina for Xena nebo tak něco :D.



Teď se mi to nechce hledat, ale řekla bych, že tohle byla jenom ona pověstná poslední kapka se kterou pohár trpělivosti prostě přetekl.. Dokonce je to tak nahlas, že si toho všimnulo BBC nebo tak něco a napsal o tom regulérní článek... O Leslie nebo Maye mi ani nemluv, ještě teď z toho mám osypky (teda z Leslie, Maya mi jakožto regulérnímu Pailyánci nikdy nechyběla, byť teda uznávám, že ta její smrt byla naprosto s dějem nesouvisející, ale u IMK se toho už moc čekat nedá...). Saru nepočítám, tu zase oživili :D.

EDIT: Tak už si všimnul i Huffington Post.

Jo ten bordel co nastal, byl super. :D A myslím, že to ještě nákou dobu potrvá. Oprávněně, už mě se*e, jak ty postavy odpadávaj jak nepotřebnej odpad.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 21:12:15 (před 8 roky)
off
Locke napsal(a):

Mě by zajímalo, jestli se v seriálu objeví i Herkules, a pokud ano, zda bude chodit s Iolaem :)

Tak o tom velmi silně pochybuju :D. Herc na rozdíl od Xeny nikdy takový fenomén nebyl.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 51 | Jay Pritchett
15. 3. 2016 / 21:17:09 (před 8 roky)
off

Jj, ta (stále trvající) revolta je úžasná :) Konečně! A zrovna novou Xenu přímo ovlivní, protože právě Javier Grillo-Marxuach zatím jako jedinej ze stovkovýho scenáristickýho týmu uznal, že to nedomysleli a udělali chybu, tudíž se dá věřit, že se to ve Xeně pokusí napravit :)

avatar uživatele
Hild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 3. 2016 / 21:23:16 (před 8 roky)
off

A já spíše čekala, že po tom, co se rozpoutalo teď u The 100, raději tvůrci jakéhokoliv seriálu budou mít strach do svého seriálu vůbec LGBT postavu dát :-D, protože očividně podle té absolutně přehnané reakce některých fanoušků se s těmito postavami musí zacházet jinak, protože jakékoliv horší rozhodnutí se tvůrcům řádně nevyplácí.

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 3. 2016 / 21:24:22
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 21:23:52 (před 8 roky)
off
petrSF napsal(a):

Jj, ta (stále trvající) revolta je úžasná :) Konečně! A zrovna novou Xenu přímo ovlivní, protože právě Javier Grillo-Marxuach zatím jako jedinej ze stovkovýho scenáristickýho týmu uznal, že to nedomysleli a udělali chybu, tudíž se dá věřit, že se to ve Xeně pokusí napravit :)

Tak doufám, že to tentokrát fakt nepokazí ;). A že to aspoň přiznal jako ;). Už se těším na další kolo migrace :D:

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 15. 3. 2016 / 21:24:11
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 21:25:07 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

A já spíše čekala, že po tom, co se rozpoutalo teď u The 100, raději tvůrci jakéhokoliv seriálu budou mít strach do svého seriálu vůbec LGBT postavu dát :-D, protože očividně podle té absolutně přehnané reakce některých fanoušků se s těmito postavami musí zacházet jinak, protože jakékoliv horší rozhodnutí se tvůrcům řádně nevyplácí.

Co myslíš tím jinak? Aneb citace: To že chceme aby nás přestali neustále zabíjet jako první je nějaké zvláštní zacházení?....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Hild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 3. 2016 / 21:34:41 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Co myslíš tím jinak? Aneb citace: To že chceme aby nás přestali neustále zabíjet jako první je nějaké zvláštní zacházení?....

Já to myslím tak, že The 100 je zkrátka seriál, ve kterém lidi umírají a to každou chvíli, ani bych všechny postavy teď nezvládla vyjmenovat a žádná nezpůsobila takové pozdvižení jako Lexa. Nejvíce mě štve, že lidi v této smrti hledají něco víc, co v tom vůbec není. Prostě Alycia dostala hlavní roli v jiném seriálu, v The 100 vždy byla jen hostující hvězda a původně ani ve třetí sérii neměla být, ale Jason bojoval, aby ji mohl mít alespoň na určitou dobu a zakončit tak její příběh.

avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 51 | Jay Pritchett
15. 3. 2016 / 21:37:15 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

A já spíše čekala, že po tom, co se rozpoutalo teď u The 100, raději tvůrci jakéhokoliv seriálu budou mít strach do svého seriálu vůbec LGBT postavu dát :-D, protože očividně podle té absolutně přehnané reakce některých fanoušků se s těmito postavami musí zacházet jinak, protože jakékoliv horší rozhodnutí se tvůrcům řádně nevyplácí.

Právě, že ne JINAK, ale STEJNĚ jako s ostatními postavami.

Celkový počet zabitých L/Bi postav v seriálech: 138
Celkový počet L/Bi postav, pro které to dobře dopadlo: 29

Kdyby se takhle zacházelo se všemi postavami, tak v každém seriálu umřou 3/4 postav a lidi by se jim na to vykašlali. Fanoušci nechtějí nic jiného, než aby se k LGBT postavám přistupovalo stejně jako k hetero postavám.

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 21:37:41 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

Já to myslím tak, že The 100 je zkrátka seriál, ve kterém lidi umírají a to každou chvíli, ani bych všechny postavy teď nezvládla vyjmenovat a žádná nezpůsobila takové pozdvižení jako Lexa. Nejvíce mě štve, že lidi v této smrti hledají něco víc, co v tom vůbec není. Prostě Alycia dostala hlavní roli v jiném seriálu, v The 100 vždy byla jen hostující hvězda a původně ani ve třetí sérii neměla být, ale Jason bojoval, aby ji mohl mít alespoň na určitou dobu a zakončit tak její příběh.

Jak jsem psala o pár příspěvků vejš, Lexa byla prostě už jenom poslední kapkou a pohár trpělivosti přetekl. Ano, já vím, že ve Stovce si nemůže být nikdo ničím jistý (aneb kdo čekal, že Finna vážně zabijou?) a ano, Alycia dala přednost zombíkům, ale stejně se nedivím, že se lidi prostě naštvali. Too much too long.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Holka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 3. 2016 / 21:56:33 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

Prostě Alycia dostala hlavní roli v jiném seriálu, v The 100 vždy byla jen hostující hvězda a původně ani ve třetí sérii neměla být, ale Jason bojoval, aby ji mohl mít alespoň na určitou dobu a zakončit tak její příběh.

Já zase někde četla, že Alycia dostala možnost hrát v obou seriálech a souhlasila. Vyvede mě někdo z omylu?

We´re young and stupid
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
15. 3. 2016 / 22:00:45 (před 8 roky)
off
Holka napsal(a):

Já zase někde četla, že Alycia dostala možnost hrát v obou seriálech a souhlasila. Vyvede mě někdo z omylu?

Jojo, oba seriály mají jiné natáčecí období, takže po úpravě smlouvy s The 100 se to dalo skloubit. Dokonce jsem četla, že to bylo uděláno tak, že by Alycia mohla případně hostovat i ve čtvrté řadě.
Ach, mi naivní fanoušci...

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
15. 3. 2016 / 22:14:32 (před 8 roky)
off

Tady to vypadá, že to měl být článek spíš o The 100 :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 22:18:07 (před 8 roky)
off
ragelly napsal(a):

Tady to vypadá, že to měl být článek spíš o The 100 :D

Ale neměl :D. Prostě se to jenom zvrhlo v obecnou diskusi o vraždění LGBT charakterů no :D. Protože i původní Xena byla braná jako přinejmenším bisexuálka a všichni víme jak dopadla že?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Hild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
15. 3. 2016 / 22:22:09 (před 8 roky)
off
Matuush napsal(a):

Jojo, oba seriály mají jiné natáčecí období, takže po úpravě smlouvy s The 100 se to dalo skloubit. Dokonce jsem četla, že to bylo uděláno tak, že by Alycia mohla případně hostovat i ve čtvrté řadě.
Ach, mi naivní fanoušci...

To právě není pravda, i natáčení třetí série The 100 se překrývalo s natáčením druhé série FTWD, proto se Alycia nemohla objevit na víc epizod, než na kolik se objevila. A pak je třeba si uvědomit, že první série FTWD měla jen 6 epizod, takže Alycia byla volná po docela dlouhou dobu, to už by se ale znovu stát nemuselo (nikdo ještě přesně neví, jaký bude výrobní program pro oba seriály v příští sezóně) a v tomto tvůrce The 100 chápu, proč si nechávat někde v pozadí postavu, která by se objevila v další sérii třeba na dva díly, kde navíc už celý příběh a postavy budou zase někde jinde a vůbec by tam tak nemusela zapadnout.

A ragelly moc se omlouvám, už mlčím, vím, že toto je článek úplně o něčem jiném :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 15. 3. 2016 / 22:22:45
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
15. 3. 2016 / 22:47:12 (před 8 roky)
off

Btw, docela by mě zajímalo, kdy začnou na povrch vyplouvat informace o případném novém obsazení....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 3. 2016 / 23:34:46 (před 8 roky)
off

Lexa byla sice skvělá postava a její smrt mě taky naštvala ale hlavně proto, že se mi líbila a s Clarke jí to slušelo. Ovšem tu přehnanou hysterii, kterou to vyvolalo hlavně v USA, upřímně nechápu. Každému soudnému člověku musí být jasné, že ji v tom seriálu nezabili, protože byla lesba ale prostě proto, že to bylo potřeba pro děj a jak bylo řečeno Alycia hraje hlavní roli v jiném seriálu. Názor, že se homosexuální a bisexuální postavy zabíjejí v seriálech nějak moc často je podle mě zcestný. Těch heterosexuálních se zabíjí daleko více a nikdo to neřeší a ani by neměl, protože je to naprostá blbost. Je docela smutné, jakými hloupostmi se lidé zabývají a dělají z nich doslova vědu.
PS: Snad mi nikdo nechce tvrdit, že se někdo dívá na nějaký seriál jen proto, že je tam nějaká homosexuální nebo bisexuální postava? To mi připadá hodně zvláštní, protože já tohle při sledování seriálů opravdu neřeším a seriály, které chci sledovat, si vybírám hlavně podle toho, jestli mě to téma ty postavy a ten děj baví.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 00:12:02 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

Lexa byla sice skvělá postava a její smrt mě taky naštvala ale hlavně proto, že se mi líbila a s Clarke jí to slušelo. Ovšem tu přehnanou hysterii, kterou to vyvolalo hlavně v USA, upřímně nechápu. Každému soudnému člověku musí být jasné, že ji v tom seriálu nezabili, protože byla lesba ale prostě proto, že to bylo potřeba pro děj a jak bylo řečeno Alycia hraje hlavní roli v jiném seriálu.

Dobře, řekněme, že zrovna Lexa není ten správný případ. Ano, všichni vědí, že Alycia hraje jinde, ale pořád si myslím, že se to dalo udělat jinak, než aby schytala zbloudilou kulku za někoho jiného (a zrovna ty bys měl vědět, že tohle lidi doslova s**e už od doby, co takhle zařvala Tara v BtVS).

spike napsal(a):

Názor, že se homosexuální a bisexuální postavy zabíjejí v seriálech nějak moc často je podle mě zcestný. Těch heterosexuálních se zabíjí daleko více a nikdo to neřeší a ani by neměl, protože je to naprostá blbost. Je docela smutné, jakými hloupostmi se lidé zabývají a dělají z nich doslova vědu.

Ano, americká LGBT komunita má tendence být poněkud hysterická, ale když si vezmeš normální mainstreamové seriály, kolik LGBT postav ze seriálu odešlo prostě tak, že se odstěhovali? Myslím, že by se to dalo napočítat na prstech obou rukou.. Nejsnadnějším řešením je je prostě odkrouhnout, zatímco heteráků se zbavují třeba právě tím odstěhováním. Já bych řekla, že tady pohár trpělivosti prostě přetekl. Jak správně podotkl Petr SF, kdyby stejným tempem zabíjeli i hetero postavy, tak jim tam nikdo nezbude. Navíc, heteráci se zabíjejí většinou v seriálech, kde to tak nějak čekáš (policie, hasiči, FBI apod), zatímco LGBT postavy umírají prostě všude. I když to není nezbytně nutné a zápletku to nikam neposune. A jak říkám, kolik LGBT postav se prostě jenom odstěhovalo, když to herce přestalo bavit? Já si vybavuju jednu a to je celkem smutné skóre.

spike napsal(a):

PS: Snad mi nikdo nechce tvrdit, že se někdo dívá na nějaký seriál jen proto, že je tam nějaká homosexuální nebo bisexuální postava? To mi připadá hodně zvláštní, protože já tohle při sledování seriálů opravdu neřeším a seriály, které chci sledovat, si vybírám hlavně podle toho, jestli mě to téma ty postavy a ten děj baví.

Možná ti to příjde smutné, ale já jsem třeba na PLL začala koukat hlavně proto, že jsem věděla, že jedna z hlavních postav je lesba.. O L Wordu to platí taky... Kdyby to byla normální heterácká vztahovka, tak o to ani nezakopnu. U Chicaga Fire to byl 50% zájem o hasiče a 50% nadšení z lesbické postavy.. A určo bych si vybavila i něco dalšího. Takže mi neříkej, že to nemůže být možné (a docela si myslím, že si to někteří tvůrci i uvědomují a ty LGBT postavy tam cpou hlavně kvůli vyšší sledovanosti ze strany LGBT publika).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
petrSF
Uživatel od první verze | Cool level: 51 | Jay Pritchett
16. 3. 2016 / 00:12:52 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

Názor, že se homosexuální a bisexuální postavy zabíjejí v seriálech nějak moc často je podle mě zcestný. Těch heterosexuálních se zabíjí daleko více a nikdo to neřeší a ani by neměl, protože je to naprostá blbost.

To ale není názor, ale fakt, výše máš čísla. L/Bi postava má v seriálu 4x větší pravděpodobnost, že umře, než že skončí šťastná. U heterosexuálních to bude asi tak naopak nebo ještě míň, ne? Jasně, na kusy bys napočítal víc mrtvých hetero postav, ale protože je hetero postav celkově mnohem, mnohem, mnohem víc, tak na procenta mrtvých L/Bi postavy bohužel vedou o mnoho Titaniků. Kolik se v The 100 objevilo holek na holky? 3? Takže jich zabili třetinu. Opravdu zabili i třetinu hlavních či vedlejších hetero postav?

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 00:16:15 (před 8 roky)
off
petrSF napsal(a):

To ale není názor, ale fakt, výše máš čísla. L/Bi postava má v seriálu 4x větší pravděpodobnost, že umře, než že skončí šťastná. U heterosexuálních to bude asi tak naopak nebo ještě míň, ne? Jasně, na kusy bys napočítal víc mrtvých hetero postav, ale protože je hetero postav celkově mnohem, mnohem, mnohem víc, tak na procenta mrtvých L/Bi postavy bohužel vedou o mnoho Titaniků. Kolik se v The 100 objevilo holek na holky? 3? Takže jich zabili třetinu. Opravdu zabili i třetinu hlavních či vedlejších hetero postav?

Máš ty propočty hodně dobře zmáknuté jenom co je pravda ;).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 3. 2016 / 01:30:15 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Dobře, řekněme, že zrovna Lexa není ten správný případ. Ano, všichni vědí, že Alycia hraje jinde, ale pořád si myslím, že se to dalo udělat jinak, než aby schytala zbloudilou kulku za někoho jiného (a zrovna ty bys měl vědět, že tohle lidi doslova s**e už od doby, co takhle zařvala Tara v BtVS).

Uznávám, že smrt Tary jsem Jossovy Whedonovy ještě neodpustil a myslím, že si to vážně nezasloužila. Jistě, Lexa mohla umřít jinak a možná lépe ale to, že ji omylem zabil ten, co jí chtěl vlastně jen ochránit a myslel, že dělá správnou věc, je taky docela drsné a hodně smutné a jistou sílu (viditelná snaha šokovat) to v sobě mělo.


andromache napsal(a):

Ano, americká LGBT komunita má tendence být poněkud hysterická, ale když si vezmeš normální mainstreamové seriály, kolik LGBT postav ze seriálu odešlo prostě tak, že se odstěhovali? Myslím, že by se to dalo napočítat na prstech obou rukou.. Nejsnadnějším řešením je je prostě odkrouhnout, zatímco heteráků se zbavují třeba právě tím odstěhováním. Já bych řekla, že tady pohár trpělivosti prostě přetekl. Jak správně podotkl Petr SF, kdyby stejným tempem zabíjeli i hetero postavy, tak jim tam nikdo nezbude. Navíc, heteráci se zabíjejí většinou v seriálech, kde to tak nějak čekáš (policie, hasiči, FBI apod), zatímco LGBT postavy umírají prostě všude. I když to není nezbytně nutné a zápletku to nikam neposune. A jak říkám, kolik LGBT postav se prostě jenom odstěhovalo, když to herce přestalo bavit? Já si vybavuju jednu a to je celkem smutné skóre.

K tomu nemám moc co říct, protože LGBT postavy nevyhledávám, ale uznávám, že jich je v seriálech i v těch co sleduji minimum, což asi bude tím, že se jedná o menšinu. Třeba v TVD nebo v TO se vyvražďuje docela masově (neustále někdo někomu vytrhává srdce nebo utrhává hlavy) a například u postavy Nadii Petrovové (dcera Katherine) jsem si ani nevšiml, že mezi tyto postavy patří.

andromache napsal(a):

Možná ti to příjde smutné, ale já jsem třeba na PLL začala koukat hlavně proto, že jsem věděla, že jedna z hlavních postav je lesba.. O L Wordu to platí taky... Kdyby to byla normální heterácká vztahovka, tak o to ani nezakopnu. U Chicaga Fire to byl 50% zájem o hasiče a 50% nadšení z lesbické postavy.. A určo bych si vybavila i něco dalšího. Takže mi neříkej, že to nemůže být možné (a docela si myslím, že si to někteří tvůrci i uvědomují a ty LGBT postavy tam cpou hlavně kvůli vyšší sledovanosti ze strany LGBT publika).

Tak každý to má jinak mě třeba taky přišel vztah mezi Lexou a Clarke sympatický ale nebyl to hlavní důvod, proč jsem u toho seriálu vydržel až do třetí série. Upřímně řečeno mám pocit, že LGBT postavy se často přidávají do seriálu jen jako takový doplněk, aby se tvůrci právě této komunitě zavděčily (je to podobné asi jako s rasovou vyvážeností, aby se některá menšina necítila diskriminovaná) ale ty postavy většinou působí nevěrohodně a jen málokdy patří k těm hlavním samozřejmě čest výjimkám.

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 01:48:42 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

Uznávám, že smrt Tary jsem Jossovy Whedonovy ještě neodpustil a myslím, že si to vážně nezasloužila. Jistě, Lexa mohla umřít jinak a možná lépe ale to, že ji omylem zabil ten, co jí chtěl vlastně jen ochránit a myslel, že dělá správnou věc, je taky docela drsné a hodně smutné a jistou sílu (viditelná snaha šokovat) to v sobě mělo.

Jo a jestli tě Tařinu smrt dodneška Whedonovi neodpustil, protože si to podle tebe nezasloužila, tak si tenhle pocit zkus vynásobit 70ti (za každou padlou postavu) a výjde ti důvod, proč se zrovna teď rozhořelo to, co se rozhořelo (ale aby bylo jasno, LGBT komunita není jediná, kdo dělá v tomhle ohledu dusno, pamatuju že se vyprávěly historky o tom, jak se snad v 80 letech cinkalo klíčema a hulákalo na ulici před studiem, když si Patrick Duffy chtěl dát pauzu a v Dallasu zabili Bobbyho :D).


spike napsal(a):

Tak každý to má jinak mě třeba taky přišel vztah mezi Lexou a Clarke sympatický ale nebyl to hlavní důvod, proč jsem u toho seriálu vydržel až do třetí série. Upřímně řečeno mám pocit, že LGBT postavy se často přidávají do seriálu jen jako takový doplněk, aby se tvůrci právě této komunitě zavděčily (je to podobné asi jako s rasovou vyvážeností, aby se některá menšina necítila diskriminovaná) ale ty postavy většinou působí nevěrohodně a jen málokdy patří k těm hlavním samozřejmě čest výjimkám.

Ano, já jsem taky třeba Clexa vztah nějak moc nebrala, protože mi přišel šitý horkou jehlou a takový nijaký.. Nevím, ale Eliza a Alycia pro mě neměly tu správnou společnou chemii. A taky se mi nelíbí, když je tam něco cpané na sílu jako úlitba dané komunitě. Jsem radši, když to vyplyne přirozeně z chemie obou protagonistek, jako se to podařilo v Person of Interest mezi Root a Shaw a vlastně i v Buffy mezi Willow a Tarou. Takže ano, i já beru to, že ne každý LGBT vztah nebo LGBT postava se povede, ale to ještě neznamená, že si z ní uděláme cvičný terč ne? Nebo to máme všechny pro jistotu dostat jednu neprůstřelnou vestu just in case ;)?

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 01:50:51 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

K tomu nemám moc co říct, protože LGBT postavy nevyhledávám, ale uznávám, že jich je v seriálech i v těch co sleduji minimum, což asi bude tím, že se jedná o menšinu. Třeba v TVD nebo v TO se vyvražďuje docela masově (neustále někdo někomu vytrhává srdce nebo utrhává hlavy) a například u postavy Nadii Petrovové (dcera Katherine) jsem si ani nevšiml, že mezi tyto postavy patří.

A ještě k tomuhle.. Možná právě proto, že se jedná o menšinu, která je velmi vzácně zastoupená, tak o to víc ta jejich případná smrt bije do očí. A není to jenom u leseb. Vzpomínám si na rekapitulaci posledního dílu Spartaca na AfterElton a na jejich překvapený povzdech: No néééé, gayové to ve zdraví přežili až do konce :-O...

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 3. 2016 / 02:16:24 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo a jestli tě Tařinu smrt dodneška Whedonovi neodpustil, protože si to podle tebe nezasloužila, tak si tenhle pocit zkus vynásobit 70ti (za každou padlou postavu) a výjde ti důvod, proč se zrovna teď rozhořelo to, co se rozhořelo (ale aby bylo jasno, LGBT komunita není jediná, kdo dělá v tomhle ohledu dusno, pamatuju že se vyprávěly historky o tom, jak se snad v 80 letech cinkalo klíčema a hulákalo na ulici před studiem, když si Patrick Duffy chtěl dát pauzu a v Dallasu zabili Bobbyho :D).

Taru jsem měl rád a společně s Willou jsem jim přál, aby jim to vyšlo a přežili až do konce už proto, že to byla jedna z nejsympatičtějších postav v BtVS. Tak jistě LGBT komunita to bere asi hodně osobně. Dallasem byly v té době všichni posedlí a k nám to přišlo v devadesátých letech, ale to se týká asi většiny podobných extrémně oblíbených seriálů.

andromache napsal(a):

Ano, já jsem taky třeba Clexa vztah nějak moc nebrala, protože mi přišel šitý horkou jehlou a takový nijaký.. Nevím, ale Eliza a Alycia pro mě neměly tu správnou společnou chemii. A taky se mi nelíbí, když je tam něco cpané na sílu jako úlitba dané komunitě. Jsem radši, když to vyplyne přirozeně z chemie obou protagonistek, jako se to podařilo v Person of Interest mezi Root a Shaw a vlastně i v Buffy mezi Willow a Tarou. Takže ano, i já beru to, že ne každý LGBT vztah nebo LGBT postava se povede, ale to ještě neznamená, že si z ní uděláme cvičný terč ne? Nebo to máme všechny pro jistotu dostat jednu neprůstřelnou vestu just in case ;)?

Ono asi hodně záleží také na tom jak se ty představitelé nebo představitelky k sobě hodí a jak působí před kamerou. Vztah Lexy a Clarke by fungoval lépe, kdyby se mu tvůrci mohli více věnovat, ale na to měli málo dílů a The 100 je hodně dějově nahuštěný. I tak jim to ale podle mě spolu slušelo. U Tary a Willow není co řešit tam se ten jejich vztah vyvíjel několik sérií.

spike
avatar uživatele
zztopik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
16. 3. 2016 / 03:41:15 (před 8 roky)
off

Hmmmmm Xena a 4% no ..... Proč jen mě to nechává v klidu?

zztopik
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
16. 3. 2016 / 05:25:36 (před 8 roky)
off
Holka napsal(a):

Já zase někde četla, že Alycia dostala možnost hrát v obou seriálech a souhlasila. Vyvede mě někdo z omylu?

ano i to uz v diskuzich zaznelo ...

avatar uživatele
Adrian "A.C." Conor
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
16. 3. 2016 / 08:38:01 (před 8 roky)
off

Nič proti, ale takto zničiť Xenu? Nestačí, že vymenia postavy. Musí byť ešte aj lesba? Viem, že novou Xenou chcú prilákať nových / mladých divákov, ale to nepoznajú iný spôsob?

Wait for it...
avatar uživatele
Atenecka
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
16. 3. 2016 / 09:31:11 (před 8 roky)
off

U článku který se jmenuje "Nová Xena bude na holky" mě napadá jediné : stará Xena na holky nebyla?

Tara mě dost mrzela, ale nejvíc mě ranilo jak se zbavili Talie Winters z Babylonu 5, to prostě byla sviňárna...

avatar uživatele
ADIO45cz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
16. 3. 2016 / 09:33:12 (před 8 roky)
off
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 3. 2016 / 10:15:06 (před 8 roky)
off

Tak aspon se to konečně rozseklo, protože stará Xena se pelešila s chlapi, ale pořád měla nějakou podivnou náklonnost k Gab(ale k jiné ženě vůbec, jen k ní), takže jsem nějak nevěděla, jak to vlastně s nima je a spíš mě to otravovalo. Ted už by to konečně mělo být v poho.

Jinak ta úmrtnost homosexuálních postav. Kdyby někde zemřelo 30 bílých heteráků a 1 homo černoch, tak je bude zajímat jenom ten jeden černoch, to je tak u všech menšim v USA, kteří při každé příležitosti do nebe křičí slovo diskriminace. :D

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Alexka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 47 | James May
16. 3. 2016 / 10:59:09 (před 8 roky)
off

Ad Xena: bisexuální byla i stará xena, tak kde je problém :)

Ad the 100: Problém není v tom, že Lexa umřela, s tím by se každej dokázal vyrovnat, kor v seriálu, kde umře postava snad v každým díle. Tu vlnu odporu vyvolalo to, že JRat celou dobu tweetoval, jak bude mít Clexa happyend, že je Alycia ve finále, že se nemáme bát, že by umřela, blah blah blah. Mimochodem o tom, jak se Clexa dají dohromady (a o 307) se vyjádřil, že to budeme M I L O V A T (jeho slova, ne moje), takže zkuste pochopit, jak se jako fanoušci asi cítím :)

Jenže tohle není jen o LGBT menšině, on se JRottenburger k žádný jiný menšině nechová moc dobře. Sám Ricky (Lincoln) ho prohlásil za tyrana s tím, že se nenechá šikanovat, ten seriál radši opustil.

Takže jo, cítíme se zrazený, ale převážně tím, jak nás tahali za nos, a ne tím, že Lexa umřela (i když to jde ruku v ruce).

Mimochodem, k tomu, že bílý heteráci taky umírají - někde jsem četla přirovnání, nejsem si úplně jistá, jak přesně to znělo, ale byla to asi takováhle metafora:

Představte si dva lidi, co drží talíře. Jeden z nich má talíř plný sušenek, až mu přepadávají na zem. Ten druhý má na talíři jednu sušenku. Každýmu jednu sušenku sebereme, tím pádem je to rovnocenný jednání, že jo? Někdo nemá žádnou a ten druhej má sušenek na příštích pět let :)

avatar uživatele
marzus
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 3. 2016 / 11:52:09 (před 8 roky)
off

Tak toto bude viac než zaujímave :-D Síce to každý vedel, no aj tak je prekvapivé, že to autori povedali takto "na plnú hubu".

Give a man a gun and he can rob a bank. Give a man a bank and he can rob the world.
avatar uživatele
Ještěrka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
16. 3. 2016 / 12:22:36 (před 8 roky)
off
Alexka napsal(a):

Ad Xena: bisexuální byla i stará xena, tak kde je problém :)

Ad the 100: Problém není v tom, že Lexa umřela, s tím by se každej dokázal vyrovnat, kor v seriálu, kde umře postava snad v každým díle. Tu vlnu odporu vyvolalo to, že JRat celou dobu tweetoval, jak bude mít Clexa happyend, že je Alycia ve finále, že se nemáme bát, že by umřela, blah blah blah. Mimochodem o tom, jak se Clexa dají dohromady (a o 307) se vyjádřil, že to budeme M I L O V A T (jeho slova, ne moje), takže zkuste pochopit, jak se jako fanoušci asi cítím :)

Njn, holt ste mu to všichni spolkli i s navijákem, no....:D :D

avatar uživatele
supercharlie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
16. 3. 2016 / 13:31:58 (před 8 roky)
off

A bude se to vysílat po 22 večer? :D

avatar uživatele
Alexka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 47 | James May
16. 3. 2016 / 13:38:06 (před 8 roky)
off
Ještěrka napsal(a):

Njn, holt ste mu to všichni spolkli i s navijákem, no....:D :D

Yep. Nejhorší je, že byl tak arogantní, že si myslel, že jim to neublíží. Oh well.

avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
16. 3. 2016 / 14:10:44 (před 8 roky)
off

Tak to abych na Xenu koukala po desáté večer,co? :)

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 15:09:26 (před 8 roky)
off
Adrian "A.C." Conor napsal(a):

Nič proti, ale takto zničiť Xenu? Nestačí, že vymenia postavy. Musí byť ešte aj lesba? Viem, že novou Xenou chcú prilákať nových / mladých divákov, ale to nepoznajú iný spôsob?

Co je na tom ke zničení? Tys asi starý seriál sledoval s rybíma šupinama na očích ne ;)? Jisté podtóny tam byly vždycky, ale protože 90 léta a snaha o to neztratit přízeň jak sponzorů tak publika (viz jedna historka k tomu, že jeden díl mělo sponzorovat nějaké klenotnictví se specializací na diamanty tak byl požadavek aby se v nějakém dílu diamant objevil a když teda Rob prohlásil, že Xena požádá Gabrielu o ruku s diamantovým prstenem, tak z toho měl představitel dotyčné firmy málem infarkt), tak se to nemohlo prostě říct na plnou hubu... Jenže jsme jinde, takže je fajn, že se konečně nebojí to na tu plnou hubu říct a ukončit tak dvacet let dohadů.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 15:14:10 (před 8 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Tak aspon se to konečně rozseklo, protože stará Xena se pelešila s chlapi, ale pořád měla nějakou podivnou náklonnost k Gab(ale k jiné ženě vůbec, jen k ní), takže jsem nějak nevěděla, jak to vlastně s nima je a spíš mě to otravovalo. Ted už by to konečně mělo být v poho.

A tady se právě pleteš... V její minulosti bylo hodně žen, u kterých to balancovalo hodně na hraně.. Namátkou třeba Lao Ma v Číně (na kterou Gabriela tak žárlila, až to Xenu skoro stálo život), nebo Akemi v Japonsku (kvůli které nakonec přišla Xena o hlavu). A myslím, že kdyby M´Lila nepřišla o život tak brzo, tak by tam jistě taky k něčemu došlo. Takže i kdyby jak, tak Xena byla minimálně bisexuálka. Akorát s tím, že s chlapama spala hlavně pro vlastní plány a prospěch (jediný kdo se z toho vymyká je asi Marcus), zatímco u žen tam byl aspoň náznak citů a emocí. Gabrielu ani neřeším, až na jednu vyjímkovou eskapádu s Perdicem (a dobře, crush na jednoho co nepřežil díl :D) ji to táhlo fakt spíš k holkám :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 15:14:52 (před 8 roky)
off
justynajohnson napsal(a):

Tak to abych na Xenu koukala po desáté večer,co? :)

Pochybuju, že to bude něco jako Spartacus, aby to muselo být po desáté večer :D. Už i teď se najde pár LGBT postav v prime time a není s tím problém.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
16. 3. 2016 / 15:17:30 (před 8 roky)
off
Alexka napsal(a):

Yep. Nejhorší je, že byl tak arogantní, že si myslel, že jim to neublíží. Oh well.

Karma is a Bitch. :D A teď je JRat zalezlej a radši mlčí, srab. :D

avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 15:21:09 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Karma is a Bitch. :D A teď je JRat zalezlej a radši mlčí, srab. :D

Myslím, že se bojí veřejného lynčování :D. Zapomněl na sílu sociálních médií :D. A taky na to, co nám vtloukají do hlavy už od malička a sice že lhát se nemá :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 3. 2016 / 15:22:38
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 3. 2016 / 16:03:48 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

A tady se právě pleteš... V její minulosti bylo hodně žen, u kterých to balancovalo hodně na hraně.. Namátkou třeba Lao Ma v Číně (na kterou Gabriela tak žárlila, až to Xenu skoro stálo život), nebo Akemi v Japonsku (kvůli které nakonec přišla Xena o hlavu). A myslím, že kdyby M´Lila nepřišla o život tak brzo, tak by tam jistě taky k něčemu došlo. Takže i kdyby jak, tak Xena byla minimálně bisexuálka. Akorát s tím, že s chlapama spala hlavně pro vlastní plány a prospěch (jediný kdo se z toho vymyká je asi Marcus), zatímco u žen tam byl aspoň náznak citů a emocí. Gabrielu ani neřeším, až na jednu vyjímkovou eskapádu s Perdicem (a dobře, crush na jednoho co nepřežil díl :D) ji to táhlo fakt spíš k holkám :D.

Heleď, já netvrdím, že nebyla bisexuálka, v té době to bylo běžné, jen že jsem nechápala ten vztah s Gabrielou. V jeden moment nejlepší kamarádky, v druhé mezi nimi houstla atmosféra jako u nějakých milenek, pak zase taková přátelská sterilita, kamarádky na život a na smrt. To jak to mezi nimi bylo ukázalo až finále. Nijak jsem si nevšimla, že by to co k Gab pociťovala i jiným ženám, asi to nebylo tak výrazné, nebo mi to prostě nepřišlo. Pamatuji si i z jednotlivých epizod, že se tam Xeně líbili muži, i když z toho ve finále krom jiskření samozřejmě nic nebylo..Já se nad tím nehodlám rozplývat, takhle si to prostě pamatuju.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 1x | Naposledy: 16. 3. 2016 / 16:09:28
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
16. 3. 2016 / 17:12:34 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Pochybuju, že to bude něco jako Spartacus, aby to muselo být po desáté večer :D. Už i teď se najde pár LGBT postav v prime time a není s tím problém.

Já vím,jen jsem si dělala srandu,určitě se tam nebudou pelešit 35 minut :)

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
fandapcd
Dlouholetý uživatel | Cool level: 30 | Nathan Ford
16. 3. 2016 / 17:50:20 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Myslím, že se bojí veřejného lynčování :D. Zapomněl na sílu sociálních médií :D. A taky na to, co nám vtloukají do hlavy už od malička a sice že lhát se nemá :D.

Holt si myslel, že se to nebude řešit, ale to se sekli. Posrali to a odstartovalo to vášnivou debatu a teď najednou nemaj koule na to, aby tomu čelili. :D

avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
16. 3. 2016 / 19:40:31 (před 8 roky)
off

Pokud někdo na Xenu koukal alespoň příležitostně, tak mu muselo být jasné, že je minimálně bi. Takže bych z toho takový humbuk nedělala. Nicméně otázkou zůstává, jak na tom bude v novém seriálu Gabrielle.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 20:11:50 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

Pokud někdo na Xenu koukal alespoň příležitostně, tak mu muselo být jasné, že je minimálně bi. Takže bych z toho takový humbuk nedělala. Nicméně otázkou zůstává, jak na tom bude v novém seriálu Gabrielle.

Wait, ty jako myslíš, že by Xenu udělali homo, ale Gabrielu hetero :D? No...:D. Myslím, že tohle fakt neklapne :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 20:12:41 (před 8 roky)
off
fandapcd napsal(a):

Holt si myslel, že se to nebude řešit, ale to se sekli. Posrali to a odstartovalo to vášnivou debatu a teď najednou nemaj koule na to, aby tomu čelili. :D

Jo, neudělali si domácí úkoly ohledně toho, jak vášnivé dokáže LGBT publikum být a jak vášnivě se dokáže za své postavy bít :D. A teď se diví :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 20:17:11 (před 8 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

Heleď, já netvrdím, že nebyla bisexuálka, v té době to bylo běžné, jen že jsem nechápala ten vztah s Gabrielou. V jeden moment nejlepší kamarádky, v druhé mezi nimi houstla atmosféra jako u nějakých milenek, pak zase taková přátelská sterilita, kamarádky na život a na smrt. To jak to mezi nimi bylo ukázalo až finále. Nijak jsem si nevšimla, že by to co k Gab pociťovala i jiným ženám, asi to nebylo tak výrazné, nebo mi to prostě nepřišlo. Pamatuji si i z jednotlivých epizod, že se tam Xeně líbili muži, i když z toho ve finále krom jiskření samozřejmě nic nebylo..Já se nad tím nehodlám rozplývat, takhle si to prostě pamatuju.

No jo no.. My co jsme každý díl viděli minimálně 150x to asi vidíme jinak no :D. A jo, ta atmosféra byla divná, ale myslím, že to záviselo na tématu série... První byla oťukávací, druhá začínala nabírat na obrátkách, ve třetí si šly po krku, ve čtvrté to bylo tak půl na půl (nějaké žárlení tam proběhlo oboustranně), pětka byla silně sterilní kvůli Lucyině těhotenství a až šestka, u které se vědělo, že je závěrečná a že jim tudíž nemůžou prakticky nic udělat se do toho opřela naplno (viz Xenina poblázněnost Akemi, jedna z Rýnských panen, která na Xeně mohla oči nechat, naopak Valkýra, co se do Gabriely zamilovala na první pohled, záhadné jiskření mezi Eve a Variou atd atd ;) ). A z toho vycházely i ty minulé vztahy.. Pelešení s chlapama se mohlo ukázat naplno, láska k ženám musela našlapovat po špičkách a v náznacích.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
16. 3. 2016 / 23:00:15 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Wait, ty jako myslíš, že by Xenu udělali homo, ale Gabrielu hetero :D? No...:D. Myslím, že tohle fakt neklapne :D.

V seriálovém světě je možné cokoli. :D

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
16. 3. 2016 / 23:49:41 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

V seriálovém světě je možné cokoli. :D

Dobře, teď mě dost děsíš :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Maarti
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
17. 3. 2016 / 00:00:20 (před 8 roky)
off

Žádný překvápko - vždycky to mezi nima bylo tak nějak naznačovaný :)

avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
17. 3. 2016 / 18:54:27 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Dobře, teď mě dost děsíš :D.

To já ráda. :D

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
17. 3. 2016 / 23:20:18 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

To já ráda. :D

No teda :D: Že se nestydíš :D. Ale stejně, podobnou starost jsem četla i na AfterEllen, takže nejsi jediná, kdo to vidí hezky černě, celou tuhle situaci s otevřenou lesbickou orientací.. Jako že ano, Xena bude lesba, ale o Gabriele nepadlo ani slovo žejo... Chjo :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
18. 3. 2016 / 20:48:18 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

No teda :D: Že se nestydíš :D. Ale stejně, podobnou starost jsem četla i na AfterEllen, takže nejsi jediná, kdo to vidí hezky černě, celou tuhle situaci s otevřenou lesbickou orientací.. Jako že ano, Xena bude lesba, ale o Gabriele nepadlo ani slovo žejo... Chjo :D.

Nestydím. :D Jako určitou zápletku bych viděla to, že Xena bude kromě boje s nepřáteli svádět i boj o Gabrielino srdce. Ale myslím si, že tvůrci jistě nebudou chtít naštvat fanoušky, takže náklonnost bude oboustranná.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
18. 3. 2016 / 22:14:44 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

Nestydím. :D Jako určitou zápletku bych viděla to, že Xena bude kromě boje s nepřáteli svádět i boj o Gabrielino srdce. Ale myslím si, že tvůrci jistě nebudou chtít naštvat fanoušky, takže náklonnost bude oboustranná.

Nóó.. S tím, že si tvůrci nebudou chtít naštvat fanoušky bych byla radši opatrná :D. Víme jak takové předpoklady dopadají že Lexo :D? I když musím přiznat, že takový boj by mohl být řekněme.. Zajímavý :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
18. 3. 2016 / 22:34:03 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Nóó.. S tím, že si tvůrci nebudou chtít naštvat fanoušky bych byla radši opatrná :D. Víme jak takové předpoklady dopadají že Lexo :D? I když musím přiznat, že takový boj by mohl být řekněme.. Zajímavý :D.

A možná právě proto budou opatrnější. No, uvidíme. :)

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 3. 2016 / 00:06:41 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

A možná právě proto budou opatrnější. No, uvidíme. :)

Jo, ale asi bude lepší nedržet svoje naděje moc vysoko :D. Ale taky myslím, že to bude hodně záležet na castingu... Jsem zvědavá, kdy začnou prosakovat první informace.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
crazy fan
Dlouholetý uživatel | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
19. 3. 2016 / 16:20:43 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Jo, ale asi bude lepší nedržet svoje naděje moc vysoko :D. Ale taky myslím, že to bude hodně záležet na castingu... Jsem zvědavá, kdy začnou prosakovat první informace.

Tak to jsme dvě. :) Hlavně jsem zvědavá na to obsazení.

I'm a hopeless romantic with a dirty mind.
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
19. 3. 2016 / 18:01:38 (před 8 roky)
off
crazy fan napsal(a):

Nestydím. :D Jako určitou zápletku bych viděla to, že Xena bude kromě boje s nepřáteli svádět i boj o Gabrielino srdce. Ale myslím si, že tvůrci jistě nebudou chtít naštvat fanoušky, takže náklonnost bude oboustranná.

Stejně na konci seriálu jedna z nich umře. Nebo možná obě :)

Hold the Door!
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
19. 3. 2016 / 19:31:45 (před 8 roky)
off
Locke napsal(a):

Stejně na konci seriálu jedna z nich umře. Nebo možná obě :)

Ty teda umíš jednoho povzbudit jenom co je pravda :D. Já chci pořád tak nějak doufat, že se tvůrci poučili a že tuhle chybu už prostě neudělají :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 3. 2016 / 04:11:29 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Ty teda umíš jednoho povzbudit jenom co je pravda :D. Já chci pořád tak nějak doufat, že se tvůrci poučili a že tuhle chybu už prostě neudělají :D.

Pokud by ani jedna z nich neumřela nebo nebyla aspoň v ohrožení tak by se divák neměl jak o hlavní hrdinky bát a byla by to nuda! :-)

spike
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 3. 2016 / 20:23:50 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

Pokud by ani jedna z nich neumřela nebo nebyla aspoň v ohrožení tak by se divák neměl jak o hlavní hrdinky bát a byla by to nuda! :-)

Hele proti standartnímu ohrožení nic nemám, koneckonců, i v původním seriálu jim dost často šlo o krk :D. Ale chtěla bych, aby už konečně měly ten happy-end, co si zaslouží :D.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
26. 11. 2016 / 08:06:15 (před 8 roky)
off
spike napsal(a):

Lexa byla sice skvělá postava a její smrt mě taky naštvala ale hlavně proto, že se mi líbila a s Clarke jí to slušelo. Ovšem tu přehnanou hysterii, kterou to vyvolalo hlavně v USA, upřímně nechápu. Každému soudnému člověku musí být jasné, že ji v tom seriálu nezabili, protože byla lesba ale prostě proto, že to bylo potřeba pro děj a jak bylo řečeno Alycia hraje hlavní roli v jiném seriálu. Názor, že se homosexuální a bisexuální postavy zabíjejí v seriálech nějak moc často je podle mě zcestný. Těch heterosexuálních se zabíjí daleko více a nikdo to neřeší a ani by neměl, protože je to naprostá blbost. Je docela smutné, jakými hloupostmi se lidé zabývají a dělají z nich doslova vědu.
PS: Snad mi nikdo nechce tvrdit, že se někdo dívá na nějaký seriál jen proto, že je tam nějaká homosexuální nebo bisexuální postava? To mi připadá hodně zvláštní, protože já tohle při sledování seriálů opravdu neřeším a seriály, které chci sledovat, si vybírám hlavně podle toho, jestli mě to téma ty postavy a ten děj baví.

Přesně to si myslím. Vezmi si, že dneska už se homosexuální postavy dávají do seriálů, i když se tam ta linie ne vždy hodí, protože fanoušci už to prostě vyžadují. Přitom existují lidi, kteří osobně nikoho homosexuálního neznají. A nejde o homofóbní vesničany. Prostě ve skutečnosti ta komunita není tak velká jako ve světě seriálů. Mně taky naštvalo, když Oz musel odejít, aby Willow mohla být lesba, ale vinila jsem z toho diskriminaci heterosexuálů? Tahle pozitivní diskriminace homosexuální menšiny je hrozně pokrytecká a připadá mi už vyloženě otravná.

Destiny napsal(a):

To mě nějak nepřekvapuje. Od 3 řady původní Xeny, věděl o její náklonnosti ke Gabriele každý.

Já to sledovala ve školce, takže každý ne :D. Ale když se na to dívám zpětně, stejně by se mi víc líbila Xena s Áresem. Tam je to pro mě zajímavější, než že si velmi blízké kamarádky i zamilovaly.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
26. 11. 2016 / 09:50:59 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Přesně to si myslím. Vezmi si, že dneska už se homosexuální postavy dávají do seriálů, i když se tam ta linie ne vždy hodí, protože fanoušci už to prostě vyžadují. Přitom existují lidi, kteří osobně nikoho homosexuálního neznají. A nejde o homofóbní vesničany. Prostě ve skutečnosti ta komunita není tak velká jako ve světě seriálů. Mně taky naštvalo, když Oz musel odejít, aby Willow mohla být lesba, ale vinila jsem z toho diskriminaci heterosexuálů? Tahle pozitivní diskriminace homosexuální menšiny je hrozně pokrytecká a připadá mi už vyloženě otravná.


Já to sledovala ve školce, takže každý ne :D. Ale když se na to dívám zpětně, stejně by se mi víc líbila Xena s Áresem. Tam je to pro mě zajímavější, než že si velmi blízké kamarádky i zamilovaly.

Tak pod toto se mohu podepsat.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 11. 2016 / 18:00:07 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Přesně to si myslím. Vezmi si, že dneska už se homosexuální postavy dávají do seriálů, i když se tam ta linie ne vždy hodí, protože fanoušci už to prostě vyžadují. Přitom existují lidi, kteří osobně nikoho homosexuálního neznají. A nejde o homofóbní vesničany. Prostě ve skutečnosti ta komunita není tak velká jako ve světě seriálů. Mně taky naštvalo, když Oz musel odejít, aby Willow mohla být lesba, ale vinila jsem z toho diskriminaci heterosexuálů? Tahle pozitivní diskriminace homosexuální menšiny je hrozně pokrytecká a připadá mi už vyloženě otravná.

Prej pozitivní diskrimance.. Ano, mě třeba Lexa přišla hrozně násilně na sebe naroubovaná (a totéž si teď myslím i u Supergirl), ale jako pozitivní diskriminaci bych to neviděla. A že spousta lidí ve svém okolí nikoho homosexuálního nezná je zapříčiněná tím, že my držíme spíš spolu,ve svých komunitách, protože třeba i v Americe v některých městech pořád ještě svobodně po městě jít nemůžeš (viz co jsem třeba teď četla, tak po prakticky ihned po zvolení Trumpa se jeho voliči radovali, že bude schopný zrušit verdikt nejvyššího soudu o platnosti manželství stejného pohlaví a nebojí se to někomu nastříkat sprejem na barák.. ) Takže reprezentace je důležitá a ne že ne. Ještě na začátku nultých let abys normální LGBT postavu hledala lupou (karikatur bylo víc než dost, gay jako zdroj posměchu, lesba jako zdroj vzrušení pro nadrženého chlapa odvedle), ale že by někdo ukázal, že žijí i normálně a mají své vlastní problémy, to nikoho ani nenapadlo. A pak se všichni hodně divili, že děcka páchají sebevraždy. Takže než začneš vyvádět něco o pozitivní diskriminaci, zkus se na to podívat i z té naší strany áno? Jo a taky silně pochybuju, že Oz byl z BtVS uklizen jenom proto, aby se z Willow mohla stát lesba.


ševča napsal(a):

Já to sledovala ve školce, takže každý ne :D. Ale když se na to dívám zpětně, stejně by se mi víc líbila Xena s Áresem. Tam je to pro mě zajímavější, než že si velmi blízké kamarádky i zamilovaly.

Aha, školka, to mnohé vysvětluje :D :D. Xena s Áreem? Bléé.. Když pominu fakt, že jakožto lesbě se mi Áres hnusil a myšlenka že s ním Xena chrápe ještě víc, tak tohle rozhodně nebyl zdravý vztah. Jeden druhého využívali podle toho, jak se to zrovna komu hodilo a ty bys je chtěla dávat dohromady? Copak tohle je základ nějakého zdravého vztahu? A je fuk jestli homo nebo hetero? Nehledě na to, že je tu pořád ten nevyvrácený fakt, že Xena je možná Áreova dcera, což to činí nechutné dvojnásob :D. Když už by měla mít nějakého milence, tak volím Hercula :D. Nebo Marcuse.

A k tomu zamilování se do kamarádky.. Nevím jak ty, ale u mě to tak bylo vždycky. Nikdy nešlo o nějaké náhlé divoké vzplanutí jak to rádi ukazujou ve filmech, ale vždycky jsem se postupně zamilovala do v té době své nejlepší kamarádky... Takže ani tady mi to nepříjde přitažené za vlasy. Naopak se v tom víc než vidím.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
Editováno: 1x | Naposledy: 26. 11. 2016 / 18:08:32
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 11. 2016 / 18:03:12 (před 8 roky)
off

A ještě jedna věc.. To že skoro do každého seriálu cpou milostný trojúhelník prakticky na sílu, nebo dávají lidi dohromady buď protože bez milostné linky si seriál nedokážou představit, nebo proto, že jedna skupina fanoušků vytrvale ječí, aby je dohromady dali, to už vám nevadí? Z toho je na nic zase mě. Nepamatuju si seriál, kde by se neřešila milostná linka, i když tam neměla co dělat.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 11. 2016 / 19:13:01 (před 8 roky)
off
ševča napsal(a):

Přesně to si myslím. Vezmi si, že dneska už se homosexuální postavy dávají do seriálů, i když se tam ta linie ne vždy hodí, protože fanoušci už to prostě vyžadují. Přitom existují lidi, kteří osobně nikoho homosexuálního neznají. A nejde o homofóbní vesničany. Prostě ve skutečnosti ta komunita není tak velká jako ve světě seriálů. Mně taky naštvalo, když Oz musel odejít, aby Willow mohla být lesba, ale vinila jsem z toho diskriminaci heterosexuálů? Tahle pozitivní diskriminace homosexuální menšiny je hrozně pokrytecká a připadá mi už vyloženě otravná.

K tomu ještě nakonec přihodím jednu věc, kterou jsem teď našla na internetu a myslím, že to přesně vystihuje podstatu věci:

“not every show needs queer characters”

well not every show needs 25 straight white carbon copies of the same characters from every other show ever aired in the history of television yet here we are with ten thousand of you on tv and one of me if I’m lucky

how dare you eat a feast, throw me a bone while I’m starving, and then tell me to be happy that I’m finally equal to you.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
26. 11. 2016 / 20:29:42 (před 8 roky)
off

Uuuuu tady se to bouří :O no me gusta

Přihodím jen tak do éteru svých pět švestek...
Na střední nás ve třídě bylo okolo 30 studentů - z toho 3 lesby a 1 gay.
Na YT mi dnes v diskuzi hetero chlap otevřel oči tím, že v žádném mainstream seriálu dosud nebyla žádná hlavní postava (čti "lead") lesba a podle něj je to smutné.
LGBT postavy se kácí v seriálech víc, než deštné pralesy v Brazílii.
To, že existují lidé, co ve svém okolí neznají žádné homosexuální osoby neznamená, že v jejich okolí nejsou. Rok jsem pracovala v kolektivu, který se mě každý druhý týden ptal, jestli už se na obzoru objevil nějaký potenciální přítel - ne každý chce svou duhu vyzařovat do okolí. -_-
Takže asi tolik k diverzitě.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
26. 11. 2016 / 21:18:25 (před 8 roky)
off
Matuush napsal(a):

Uuuuu tady se to bouří :O no me gusta

Že bych za to mohla já, že jsem se zase nechala poněkud unést :D? Ale když mě podobné řeči vždycky nadzvednou ze židle no :(

Matuush napsal(a):

Rok jsem pracovala v kolektivu, který se mě každý druhý týden ptal, jestli už se na obzoru objevil nějaký potenciální přítel

Tak s něčím takovým bych je asi poslala k šípku se slovy, že do toho je jim houby :D. Upřímně tě lituju :-).

Ale nic to nemění na podstatě řečeného.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 11. 2016 / 09:55:46 (před 8 roky)
off

S dovolením odpovím jen na něco, já jsem ukecaná a do oběda to psát nechci.

Že Áres může být její otec, to už si zas nepamatuju. Já věřím, že se stává, že z kamarádů jsou dobré páry, ale pro fikci naprosto nezajímavé. Když to jsou dva lidi, co si perfektně rozumí, tak o čem pak ty dialogy jsou? A zvlášť u postav tohohle typu. U nich jsou ty italské domácnosti přeci jenom ještě o level jinde. A kdyby se zamilovala do někoho, koho nesnáší, proti komu většinu času bojuje, kdo ji vyloženě štve, tak to je aspoň zápletka. Kdyby televize konečně přišly na to, že to jde, aniž by musely někoho hned napravovat, konečně by tu po letech bylo v romantické rovině něco originálního. Mimochodem, v tomhle s tebou souhlasím.
Máš pravdu v tom, že homosexuálové nejsou zastoupeni mezi hlavními postavami jako ty vyloženě hlavní moc. Z hlavy si vybavím jen Sirens a How to get away with murder. Jenomže to je přesně o tom přístupu. Orientace postav se nerozhoduje podle toho, kde to jak sedí. Protože se udělují ceny podle toho, kolik je v seriálu postav z komunity LGBT, a ty, které nemají žádnou, i když se to prostě do příběhu nehodí, jsou prakticky nazvané homofóbní, strkají se tam prakticky na splnění kvóty, ale většinou jsou to postavy vyloženě otravné, nebo napsané tak, aby je každý divák měl rád, při čemž tyhle postavy já osobně nesnáším nejvíc, ať mají jakoukoliv orientaci. A postavy, které nejsou konzervativní, žijí jinak než většina společnosti, mají jiné hodnoty, prakticky musí být aspoň bisexuální, protože někdo takhle neobvyklý přece nemůže být hetero. Přesně jak homosexualita není volba, tak ani heterosexualita. Ale přesně z toho důvodu, že se to tak řeší, homosexuální postavy takhle hlavní nebudou. Protože místo toho, aby se seriál věnoval zápletce seriálu, bude tlačený do toho, aby řešil to, jaký takový život pro homosexuála je. Když je hlavní postava hetero, nemusí se řešit její milostný život tak moc, ale jakmile nebude, tak všichni budou chtít, aby ten homosexuální aspekt byl prakticky zápletkou seriálu. Přestane to být o tom, o čem původně chtěli, aby to bylo. Upřímně řečeno, za takové situace by se mi do toho taky nechtělo jít. Něco vymyslím, ale pak tenhle nápad bude na druhé koleji.
Já si prostě myslím, že by se v životě i v televizi nemělo řešit, kdo je na koho, čemu věří apod. Pokud je moje kamarádka na holky, můj názor na ni to ovlivňuje úplně stejně, jako jestli má radši brunety nebo blondýny. Stejně tak u postav mě prostě zajímá, jakou mají osobnost a jakou zápletku. Bohužel nepočítám s tím, že se někdy dožiju toho, že to tak budou brát všichni, tak mě tyhle scény občas frustrují.

P. S.: Herec asi neodešel kvůli tomu, ale postava Ozze ano. A vzhledem k tomu, že jsem Taru neměla ráda, ani když jsem nevěděla, že se do ní Willow zamiluje, ale Ozze a Willow jsem měla radši než Buffy s kýmkoliv, tak musím přiznat, že jsem v 6. řadě pocítila zadostiučinění. Ovšem abych za to vinila lesby obecně... To mě narozdíl od fanoušků Lexy ani nenapadlo.

avatar uživatele
Hild
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
27. 11. 2016 / 10:45:20 (před 8 roky)
off

Já se můžu prakticky podepsat pod vše, co napsala Ševča. Já se upřímně vůbec nedivím, že tvůrci nechtějí mít ve svých seriálech hlavní postavu, která by byla gay. Proč? Protože očividně se s těmito postavami musí zacházet jinak. Zvlášť v dnešní době sociálních sítí, jakákoliv nespravedlnost na LGBT postavě se tvůrcům krutě nevyplácí. To, co se letos dělo kolem Lexy, bylo hotové šílenství. Přitom u heterosexuálních postav se tohle vůbec neřeší, kolik nespravedlivých jednání a hrozných úmrtí tyto postavy zažily? A nevím, jak vy, ale já sleduji seriály, protože chci, aby ve mě vzbudily emoce a pokud to nějaký seriál dokáže, tak si řeknu, že tvůrci zřejmě odvedli dobrou práci. A jak už psala Ševča, tak jakmile se tvůrci rozhodnou napsat LGBT postavu, tak už nemůžou vyprávět přesně takový příběh, jaký původně chtěli, ale pořád jsou pod tlakem a musí promýšlet každý detail LGBT postavy, aby náhodou nenaštvali LGBT komunitu, protože ten hate, který by potom dostali, by jim mohl zkazit celé jejich psaní. Jednoduché řešení? Pro jistotu LGBT postavu do seriálu vůbec nedat, nebo jen jako nějakou vedlejší postavu a tomuhle tlaku se tak zcela vyhnout a psát příběh, který doopravdy chtějí.

Tvůrce The 100 Jason je toho žhavým příkladem. On miloval komunikaci s fanoušky na sociálních sítích, byl nadšený z každého detailu, který mohl sdílet, z každé malé novinky z natáčení dokázal udělat velkou věc. Pak ale přišla ta slavná epizoda a Jason se už na sociálních sítích nemůže ani ukázat. Přitom nebýt jeho a jeho žebrání AMC, tak Lexa ve třetí sérii vůbec nebyla a poslední scéna s Lexou, kterou by fanoušci měli, by byla ta, jak na konci druhé sérii zrazuje Clarke. No myslím, že Jason ničeho nelituje více než toho, že Lexu ve třetí sérii vůbec přivedl zpět.

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 11. 2016 / 10:53:20
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 11. 2016 / 15:40:41 (před 8 roky)
off
Hild napsal(a):

Já se můžu prakticky podepsat pod vše, co napsala Ševča. Já se upřímně vůbec nedivím, že tvůrci nechtějí mít ve svých seriálech hlavní postavu, která by byla gay. Proč? Protože očividně se s těmito postavami musí zacházet jinak. Zvlášť v dnešní době sociálních sítí, jakákoliv nespravedlnost na LGBT postavě se tvůrcům krutě nevyplácí. To, co se letos dělo kolem Lexy, bylo hotové šílenství. Přitom u heterosexuálních postav se tohle vůbec neřeší, kolik nespravedlivých jednání a hrozných úmrtí tyto postavy zažily? A nevím, jak vy, ale já sleduji seriály, protože chci, aby ve mě vzbudily emoce a pokud to nějaký seriál dokáže, tak si řeknu, že tvůrci zřejmě odvedli dobrou práci. A jak už psala Ševča, tak jakmile se tvůrci rozhodnou napsat LGBT postavu, tak už nemůžou vyprávět přesně takový příběh, jaký původně chtěli, ale pořád jsou pod tlakem a musí promýšlet každý detail LGBT postavy, aby náhodou nenaštvali LGBT komunitu, protože ten hate, který by potom dostali, by jim mohl zkazit celé jejich psaní. Jednoduché řešení? Pro jistotu LGBT postavu do seriálu vůbec nedat, nebo jen jako nějakou vedlejší postavu a tomuhle tlaku se tak zcela vyhnout a psát příběh, který doopravdy chtějí.

Tvůrce The 100 Jason je toho žhavým příkladem. On miloval komunikaci s fanoušky na sociálních sítích, byl nadšený z každého detailu, který mohl sdílet, z každé malé novinky z natáčení dokázal udělat velkou věc. Pak ale přišla ta slavná epizoda a Jason se už na sociálních sítích nemůže ani ukázat. Přitom nebýt jeho a jeho žebrání AMC, tak Lexa ve třetí sérii vůbec nebyla a poslední scéna s Lexou, kterou by fanoušci měli, by byla ta, jak na konci druhé sérii zrazuje Clarke. No myslím, že Jason ničeho nelituje více než toho, že Lexu ve třetí sérii vůbec přivedl zpět.

To samé je i u postav, co jsou jiné rasy, národnosti, či náboženství. Pokud v nějakém seriálu zemře černošský, homosexuální žid s mexickými kořeny a ještě k tomu vegan, raději doma shodím pojistky, protože ta hystérie by mohla přetížit systém mého počítače.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 3x | Naposledy: 27. 11. 2016 / 15:50:53
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 11. 2016 / 18:19:02 (před 8 roky)
off

Vy jste fakt nic nepochopili, že.... Takže jsi to jdeme hezky rozebrat. Připravte se na hóódně dlouhý příspěvek...

ševča napsal(a):

Že Áres může být její otec, to už si zas nepamatuju.

Jo, bylo to tam. Sice jenom jednou, aby se Xena vyvlíkla z trablů s Fúriema, do kterých ji Áres jen tak mimochodem sám navezl, ale Áres to otcovství nikdy ani nevyvrátil ani nepopřel takže.... ;).


ševča napsal(a):

Já věřím, že se stává, že z kamarádů jsou dobré páry, ale pro fikci naprosto nezajímavé. Když to jsou dva lidi, co si perfektně rozumí, tak o čem pak ty dialogy jsou?

A to se právě pleteš.. Říká se tomu slow burn a ve fanficích je toho požehnaně. Zkus si někdy nějaký najít a přečíst a zjistíš, že pracovat se tím dá hodně dobře. Když s tím dokážou pracovat autoři fanfiků, proč to nedokážou klasičtí scénáristi? Protože se jim nechce. Protože je mnohem pohodlnější napsat náhlé citové vzplanutí, nebo dva lidi co se nenávidí... Jako nechápej mě špatně, já miluju love/hate vztahy, ale zrovna u Xeny a Área mi to prostě nejde a nejde a nejde. Jak jsem řekla, tam je až příliš mnoho zlé krve na to, aby jim to mohlo ve vztahu nějak fungovat. Že se spolu čas od času vyspí fajn, ale vztah? No way. Áres podle mě ani není vztahu schopen (což ale nebyl žádný bůh, když se pořádně podíváš na řeckou, potažmo římskou mytologii.. Vždycky si tam nějaký bůh užil své, a pak nazdar bazar holka, co je mi po tom, že to má nějaké následky a že se na tobě bude někdo mstít (ehm ehm Héra například, že) ) a myslím, že Xena to i věděla, proto k němu nikdy nijak zvlášť netíhla. Ona potřebovala stabilitu a tu by jí on nikdy nedal. Ani když byl člověkem. Ale je fajn, že se mnou souhlasíš aspoň v tom, že ty typy vztahů se pořád opakují. Ale pleteš se v tom napravování. Pár takových párů, kdy se holka zamilovala do bad boye, co se napravit nechtěl jsem už taky viděla a taky mi to leze na nervy. Ale to je můj osobní problém, protože bad boye nesnáším, protože mají tendenci být arogantní až za hrob a to fakt není můj šálek čaje...

ševča napsal(a):

Orientace postav se nerozhoduje podle toho, kde to jak sedí. Protože se udělují ceny podle toho, kolik je v seriálu postav z komunity LGBT, a ty, které nemají žádnou, i když se to prostě do příběhu nehodí, jsou prakticky nazvané homofóbní, strkají se tam prakticky na splnění kvóty, ale většinou jsou to postavy vyloženě otravné, nebo napsané tak, aby je každý divák měl rád, při čemž tyhle postavy já osobně nesnáším nejvíc, ať mají jakoukoliv orientaci.

V tomhle pro změnu souhlasím já. Ano, tak nesnáším, když se tam napere LGBT postava jenom proto, aby tam nějaká byla, ale právě Shondaland je krásnou ukázkou toho, že to jde i normálně. Pokud vím, tak jak Connor (HTGAWM), tak Cali, případně Arizona (GA) měli svoje dějové linky, ale současně to krásně zapadlo i do seriálu. A třeba Code Black má doktorku lesbu, ale to víme jenom proto, že ji jednou její přítelkyně vyzvedla z práce a bývalá přítelkyně umřela v první řadě v její nemocnici na rakovinu. Ve druhé řadě její orientace a vztahy totálně ustoupili do pozadí a řeší jenom lékařinu. Nebo Wentworth.. Tam byla druhá hlavní hrdinka lesba, ale až na to, že svedla svou psycholožku, případně že se si jedna holka kvůli ní podřezala žíly se tam řešilo něco úplně jiného. Všichni věděli, že je Franky lesba, ale nijak to neovlivňovalo děj, že by v tomhle případě nějak tlačili na pilu. Takže to jde. Ale jak píšu vejš... Scénáristi nesmí být líní trochu zapojit mozek.

ševča napsal(a):

Když je hlavní postava hetero, nemusí se řešit její milostný život tak moc

Tak to asi koukáme každá na jiné seriály, protože mi příjde, že se to v těch seriálech řeší na můj vkus až moc :D. Nepamatuju seriál, kde by některý z hlavních hrdinů neměl svoje milostné trable a nedával se jim prostor na úkor hlavního tématu seriálu.. Možná snad teď Timless, ale i tam hlavní hrdinka řeší, že má snoubence, o kterém nic neví.. Takže v tomhle to já vnímám naprosto jinak.

ševča napsal(a):

Herec asi neodešel kvůli tomu, ale postava Ozze ano. A vzhledem k tomu, že jsem Taru neměla ráda, ani když jsem nevěděla, že se do ní Willow zamiluje, ale Ozze a Willow jsem měla radši než Buffy s kýmkoliv, tak musím přiznat, že jsem v 6. řadě pocítila zadostiučinění. Ovšem abych za to vinila lesby obecně... To mě narozdíl od fanoušků Lexy ani nenapadlo.

Chudák Tara :D. A hlavně, chudák Amber. Protože takových lidí jako ty, co jí dávali za vinu odchod Oze bylo hrozně moc a chodili jí dost nehezké zprávy. A já nevím. On Oz odešel už před tím, protože nedokázal ovládnout toho vlka v sobě, a začal Willow podvádět. V tu chvíli ztratil veškeré moje sympatie (nesnáším podvodníky) a bylo mi úplně jedno, kvůli komu ho Willow opustí. Na druhou šanci prostě neměl nárok. A že se Willow zamilovala zrovna do Tary už byl jenom takový příjemný bonus. A nevím jak ses dívala, ale on sám pochopil, že se Willow od něj posunula dál. Nebo jsi snad počítala s tím, že na něj bude čekat :-O? Na podvodníky se nečeká.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 11. 2016 / 18:36:25 (před 8 roky)
off

A teď druhá dáma na holení:

Hild napsal(a):

Já se upřímně vůbec nedivím, že tvůrci nechtějí mít ve svých seriálech hlavní postavu, která by byla gay. Proč? Protože očividně se s těmito postavami musí zacházet jinak.

A to je tvoje asi největší deziluze. My nechceme, aby se s LGBT postavama zacházelo jinak. My jenom chceme, aby dostali stejný prostor a stejnou zápletku jako heteráci. Já třeba chci vidět, jak se do sebe dvě holky nebo dva kluci postupně zamilovávají. Nebo to, jak mají roztomilé první rande, kdy jsou oba nervózní až za hrob. Nebo jejich první milostnou zkušenost (ehm ehm PLL, kdy jsme poprvé u Spoby měli skoro jako erotický film, ale když přišlo na poprvé Emayi, tak nám musel stačit fakt, že jsou spolu v posteli a zbytek si domýšlet). A to je fakt až na vyjímky, které dokážu spočítat na prstech jedné, maximálně obou rukou (HTGAWM, Wynonna Earp, GA a snad teď i Supergirl, když to s tou Sanvers nepodělají). A teď mi řekni, že toho chceme tak moc....

Hild napsal(a):

Zvlášť v dnešní době sociálních sítí, jakákoliv nespravedlnost na LGBT postavě se tvůrcům krutě nevyplácí. To, co se letos dělo kolem Lexy, bylo hotové šílenství. Přitom u heterosexuálních postav se tohle vůbec neřeší, kolik nespravedlivých jednání a hrozných úmrtí tyto postavy zažily? A nevím, jak vy, ale já sleduji seriály, protože chci, aby ve mě vzbudily emoce a pokud to nějaký seriál dokáže, tak si řeknu, že tvůrci zřejmě odvedli dobrou práci. A jak už psala Ševča, tak jakmile se tvůrci rozhodnou napsat LGBT postavu, tak už nemůžou vyprávět přesně takový příběh, jaký původně chtěli, ale pořád jsou pod tlakem a musí promýšlet každý detail LGBT postavy, aby náhodou nenaštvali LGBT komunitu, protože ten hate, který by potom dostali, by jim mohl zkazit celé jejich psaní. Jednoduché řešení? Pro jistotu LGBT postavu do seriálu vůbec nedat, nebo jen jako nějakou vedlejší postavu a tomuhle tlaku se tak zcela vyhnout a psát příběh, který doopravdy chtějí.

Lexa byla už jenom poslední kapka do poháru trpělivosti. Dřív to bylo tak, že když bylo třeba někoho zabít, byl to neběloch. Dneska, když je třeba někoho zabít, je to někdo z LGBT komunity. Je to fakt tak těžké vyřešit, aby LGBT postavy nebyly první na ráně, když jde o to, někoho zabít? Proč musela třeba Lexa zemřít, ale to, že by si Jasper po odchodu z města světel vystřelil mozek, protože by to neunesl, by už bylo moc drastické? Nebo proč, když se v Chicago Fire zřítil barák zemřela paramedička Leslie Shay a ne třeba hasič Brian Zvonecek, který tam měl asi tak zhruba stejně prostoru jako ona? A výmluvy na to, že smrt Leslie otřásla stanicí nejvíc, protože byla jejím srdcem tvůrcům nežeru. A tak bych mohla pokračovat až do aleluja.. Takže prosím, klidně si LGBT postavu zabte, ale ať má její smrt nějaký význam, ne jenom proto, že už jí neumíte vymyslet žádnou další zápletku. Opět a zase jsme u lenosti scénáristů. A nebo možná tady spíš u faktu, že 90% scénáristů jsou heterosexuální muži, kteří tuhle zápletku prostě vymyslet neumí.


Hild napsal(a):

Tvůrce The 100 Jason je toho žhavým příkladem. On miloval komunikaci s fanoušky na sociálních sítích, byl nadšený z každého detailu, který mohl sdílet, z každé malé novinky z natáčení dokázal udělat velkou věc. Pak ale přišla ta slavná epizoda a Jason se už na sociálních sítích nemůže ani ukázat. Přitom nebýt jeho a jeho žebrání AMC, tak Lexa ve třetí sérii vůbec nebyla a poslední scéna s Lexou, kterou by fanoušci měli, by byla ta, jak na konci druhé sérii zrazuje Clarke. No myslím, že Jason ničeho nelituje více než toho, že Lexu ve třetí sérii vůbec přivedl zpět.

Drahoušek Jason si za to může sám, protože byl neskutečně ulhaná slibotechna. Velice prej sliboval, že Clarke a Lexa budou mít rozvíjející se vztah a plnohodnotný vztah a kdesi cosi, takže se pak nediv, že to lidi brali jako zradu. Kdyby nelhal (protože natuty musel vědět, že ji zabijí, když je Alyciia vázaná jinde) ale jenom lehce nastínil nebo mlžil, tak se mu to nestane. Ale on musel naslibovat hory doly a pak ji odstřelit. Nebo tobě by se snad líbilo, kdyby ti někdo slíbil, že tvůj oblíbený pár bude mít happyend jenom proto, abys pak viděla, jak jednoho odstřelí, protože "to děj prostě vyžaduje"? (páč jsem četla i o tom,že Lexu zabili hlavně proto, aby ukázali ten druhý čip... úchvatné). Plus myslím, že si to Jason pohnojil i odstřelením Lincolna, protože Linctavie byl druhý nejoblíbější pár v seriálu. A Ricky potom říkal, že je rád, že ho odstřelili, protože se to s Jasonem už nedalo vydržet.

Jenže přesně tohle jsou problémy, které vám nikdy asi nevysvětlím, protože vy máte přece pairingů, u kterých se dá slintat dost a dost.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 11. 2016 / 18:39:41 (před 8 roky)
off

A ještě jedna poznámka.. Věřte tomu, že kdyby černoši v USA měli v 60 letech k dispozici stejné prostředky, jako má LGBT komunita dneska, tak z toho bude ještě větší bengál.

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
suelin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
27. 11. 2016 / 18:50:53 (před 8 roky)
off

Ono s tou hlavní homo postavou je to asi i marketingový ořech. Většina hetero se s ní nedokáže ztotožnit, takže by seriál nezískal dostatek publika. Příkladem je třeba One Mississippi, které má sice velmi kladné ohlasy u kritiků i publika (a nevím, jak velká část publika jsou lesby a jak velká část oceňuje to civilní herectví, v amerických komediích poměrně vzácné, a jak velká část oceňuje ten přístup k nemoci), ale třeba tady si moc neškrtne :D

začalo to Dallasem...
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 11. 2016 / 19:03:02 (před 8 roky)
off
suelin napsal(a):

Ono s tou hlavní homo postavou je to asi i marketingový ořech. Většina hetero se s ní nedokáže ztotožnit, takže by seriál nezískal dostatek publika.

Právě proto jsem dost zvědavá, jak si povede ta nová Xena, jestli to teda někdy spatří světlo světa....

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
suelin
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
27. 11. 2016 / 19:27:32 (před 8 roky)
off

Tam zrovna by to vadit nemuselo, protože Xenaaa, hurá :)
A pokud to nebude jen o "tom", tak to budou lidi brát jako návrat legendy.

začalo to Dallasem...
avatar uživatele
andromache
Redaktor | Cool level: 42 | Arnold 'Jidáš' Rimmer
27. 11. 2016 / 19:40:33 (před 8 roky)
off
suelin napsal(a):

Tam zrovna by to vadit nemuselo, protože Xenaaa, hurá :)
A pokud to nebude jen o "tom", tak to budou lidi brát jako návrat legendy.

No jo, návrat legendy...S těmi je to vždycky ošidné ;).

I didn’t choose this fandom, the fandom burst in and said ‘I’m your new roommate, cutie’ A usoplení spratci vždycky pokazí všechno hezký! Jo a nesnáším usmrkance a psy.
avatar uživatele
Matuush
Redaktor | Cool level: 52 | Jayne Cobb
28. 11. 2016 / 00:41:20 (před 8 roky)
off
andromache napsal(a):

Jenže přesně tohle jsou problémy, které vám nikdy asi nevysvětlím, protože vy máte přece pairingů, u kterých se dá slintat dost a dost.

Well, what can you do, Yoko? Can you play the tambourine?