Warning: Undefined array key "off_add" in /home/html/fruiko.savana-hosting.cz/public_html/gama/funkce/hlavicka.php on line 185
Diskuze k článku Hádanka - Který seriálový pár si to rozdá?!
avatar uživatele
hiro666
Uživatel od první verze | Cool level: 44 | Captain Hammer
27. 2. 2012 / 09:01:41 (před 12 roky)
off

Richard Castle a Kate Beckett zo serialu Castle

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 09:05:18 (před 12 roky)
off

no tak teď vážně babo raď... Castle nebo Bones? Ale asi spíš Castle.

nebo mě ještě napadli Amy a Sheldon z TBBT, ale nevím, jestli se v květnu bude Třesk ještě vysílat

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 2x | Naposledy: 27. 2. 2012 / 09:07:39
avatar uživatele
alyssa18
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
27. 2. 2012 / 09:09:14 (před 12 roky)
off

Že by Elena a Damon z The Vampire Diaries? :-D

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 09:30:27 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

no tak teď vážně babo raď... Castle nebo Bones? Ale asi spíš Castle.

nebo mě ještě napadli Amy a Sheldon z TBBT, ale nevím, jestli se v květnu bude Třesk ještě vysílat

Počkej, teď jsi mě rozhodil.. Sice jsem u Bones pár sérií pozadu, ale nečekají spolu Booth a Brannan už dítě?? :D

avatar uživatele
McLlosh
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
27. 2. 2012 / 09:34:01 (před 12 roky)
off

Že by Delena? doufam v to

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 09:37:48 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Počkej, teď jsi mě rozhodil.. Sice jsem u Bones pár sérií pozadu, ale nečekají spolu Booth a Brannan už dítě?? :D

Mně se to taky zdálo jako trochu mimo, když mě to napadlo... ale tak plácnul jsem to... Jako první mě napadl ten Castle.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
27. 2. 2012 / 09:39:01 (před 12 roky)
off

Jsem pro serial Castle...

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 09:42:32 (před 12 roky)
off
Pipa22 napsal(a):

Jsem pro serial Castle...

ani to TBBT mi nepřijde nereálný...

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Kopy
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
27. 2. 2012 / 10:09:05 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

ani to TBBT mi nepřijde nereálný...

Tak to by byl opravdu šok, ale proč ne že?

Nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř ;-)
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 10:21:01 (před 12 roky)
off
Kopy napsal(a):

Tak to by byl opravdu šok, ale proč ne že?

Tak víme, co Sheldon dokáže, když se opije ;)))

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Ivulinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 2. 2012 / 10:38:29 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Tak víme, co Sheldon dokáže, když se opije ;)))

A kdyby se opila ještě Penny... :-)

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 10:50:44 (před 12 roky)
off
Ivulinka napsal(a):

A kdyby se opila ještě Penny... :-)

To by byl historický, přelomový a fenomenální díl... !

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 2. 2012 / 11:20:49 (před 12 roky)
off

zas ale castle a beckettová brzo? sice to u takových párů obvykle trvá dýl, než se dají konečně dohromady, ale tady už opravdu není, na co čekat. po několika posledních dílech 3. řady už je to vyloženě jenom natahování.
ani sheldon a amy se mi nezdají ti praví. podle nápověd fanoušci už dlouho čekají, až se dají dohromady, což ti dva jsou, nespí spolu, ale podepsali smlouvu, že spolu chodí.
o damonovi a eleně nedávno padlo, že je ještě něco čeká, tak může jít o ně, ale nevím. podle těch nápověd hádám něco většího, ale nějak mě žádný pár nenapadá.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 11:34:31 (před 12 roky)
off

U originálního článku mají lidi spoustu teorií :) Castle převládá, hodně se ale třeba objevuje i Dan a Blair z GG a párkrát je zmíněná i New Girl :)

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
27. 2. 2012 / 11:47:19 (před 12 roky)
off

Castle+Becketová to sa mi zdá skoro,Amy+Sheldon,ktovie?

inač ma napadol práve pár Zoe+Wade

Gallifrey fall no more!
Editováno: 1x | Naposledy: 27. 2. 2012 / 11:57:49
avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 2. 2012 / 11:53:45 (před 12 roky)
off

Jako první mě taky napadl Castle, ale zase se mi nezdá, že by je dali dohromady nějak brzo :)

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 12:00:48 (před 12 roky)
off

Ono možná to "moc brzy" není ve významu "moc brzy v seriálu", ale třeba "moc brzy, když ještě ani nebyli na rande a už jdou do postele", ale kdo ví :D

avatar uživatele
KatieK
Dlouholetý uživatel | Cool level: 19 | Černá zmije
27. 2. 2012 / 12:05:05 (před 12 roky)
off

jako první mě napadl Castle, ale nejsem si jistá jestli se tomu dá říkat brzy, ale to přeskakování 'kroků v ukazování jejich love story' by docela sedělo

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
27. 2. 2012 / 12:07:14 (před 12 roky)
off
Káťa Kačík Kmentová napsal(a):

jako první mě napadl Castle, ale nejsem si jistá jestli se tomu dá říkat brzy, ale to přeskakování 'kroků v ukazování jejich love story' by docela sedělo

Mají za sebou čtyři série, je mnoho seriálů, kde ten vztah mezi hlavními hrdiny přijde až mnohem později..

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 12:20:24 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Mají za sebou čtyři série, je mnoho seriálů, kde ten vztah mezi hlavními hrdiny přijde až mnohem později..

To mi ani nepřipomínej, ještě ještě teď mám noční můry z toho, že se Mac a Harm v JAGovi dali dohromady po deseti sériích a nějakých 230 dílech až v posledních deseti minutách series finale :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
27. 2. 2012 / 12:52:00 (před 12 roky)
off

Taky mě úplně první napadl Castle :D Podle mě by to bylo brzo (ne když si vezmeme, že za sebou mají už skroro 4. série), ale jejich vztah by tím strašně rychle uspěchali...i když, pokud by to dobře vymysleli, tak by to ani špatný být nemuselo :)

Pozn. k Bones Naopak v Bones to podle mě natahovali tak dlouho, že už jim začalo týct do bot a tak to sekli a přeskočili strašně moc věcí, o hodně jsme tím přišli, ani to jejich početí dítěte jsme neviděli :D :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 2. 2012 / 13:29:39 (před 12 roky)
off

Jako první mě napadli Damon a Elena, ale nezdá se mi, že to k tomu spěje

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 2. 2012 / 14:30:54 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

U originálního článku mají lidi spoustu teorií :) Castle převládá, hodně se ale třeba objevuje i Dan a Blair z GG a párkrát je zmíněná i New Girl :)

no jess a nicka bych uvítala. fakt by se mi pro změnu jednou líbil seriál, kde ten pár, který čeká, vždycky nevím na co, nedávají dohromady celý seriál. už je to tak ohrané.
dan a blair těžko, v příštím díle podle proma řekne, že už nechce chucka, ale jeho. navíc podle spoilerů hádám, že sice spolu asi nebudou spát, dokud se jí nepovede rozvést, ale jinak budou pár na nějakou dobu. tohle spíš vypadá na nějaký náhlý začátek.
i zoe a wada bych brala. pokud je zruší, tak je to jejich jediná šance.

avatar uživatele
veducinka
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
27. 2. 2012 / 14:35:36 (před 12 roky)
off

ja by som bola rada, keby išlo o DAIR :D ale skôr si myslím, že to bude iný seriál - zase, tým štýlom ako sa to medzi nimi teraz vyvíja, možné je všetko

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 14:38:35 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

i zoe a wada bych brala. pokud je zruší, tak je to jejich jediná šance.

Nutíš mě googlovat neznámá jména :D Zase nevím, jestli se HoD dá považovat za populární seriál. Spíš bych asi tipovala, že to nebude žádná letošní novinka (takže ani New Girl), spíš nějaký seriál, ve kterém už ty jejich postavy fanouškům přirostly k srdci za ty roky...

avatar uživatele
L1lith
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
27. 2. 2012 / 14:41:13 (před 12 roky)
off

A co takhle Keppner a Avery z GA :)

avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 2. 2012 / 14:50:06 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Taky mě úplně první napadl Castle :D Podle mě by to bylo brzo (ne když si vezmeme, že za sebou mají už skroro 4. série), ale jejich vztah by tím strašně rychle uspěchali...i když, pokud by to dobře vymysleli, tak by to ani špatný být nemuselo :)

Pozn. k Bones Naopak v Bones to podle mě natahovali tak dlouho, že už jim začalo týct do bot a tak to sekli a přeskočili strašně moc věcí, o hodně jsme tím přišli, ani to jejich početí dítěte jsme neviděli :D :D

No já si osobně myslím, že to takhle uspěchali jen proto, že Emily otěhotněla. Jinak by to natahovali do nekonečna, nebo je dohromady vůbec nedali.

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 14:54:12 (před 12 roky)
off
Katschaba napsal(a):

No já si osobně myslím, že to takhle uspěchali jen proto, že Emily otěhotněla. Jinak by to natahovali do nekonečna, nebo je dohromady vůbec nedali.

Já myslím že by je dohromady dali, protože se často těhotenství hereček zakrývá a vůbec se nezařadí do děje. Je jen málo případů, kde se to opravdu zahrne (napadá mě jen Bones a Alias).

avatar uživatele
E Š
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
27. 2. 2012 / 15:04:46 (před 12 roky)
off

Ja skutočne nevem, na koho staviť, keďže v Bones sme síce nič nevydeli, ale všetko sa už stalo. V HIMYM by som to priala opäť B a R, ale to by bolo všetko len nečakané. New girl sa mi tiež nezdá, ani v ostatných mojich favoritoch... O BBT nehovoriac :)
Takže ak to nebude GG, tak sa ma to asi netýka. Škoda, celkom by som si taký seriál teraz dala.

eleon
avatar uživatele
E Š
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
27. 2. 2012 / 15:06:25 (před 12 roky)
off

A aby som nezabudla - celkom by ma potešilo, keby aj o pár mesiacov pribudol článok, kto to skutočne bol, keďže sama spomínaný seriál s najväčšou pravdepodobnosťou nepozerám, ale rada by som sa to dozvedela ;)

eleon
avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
27. 2. 2012 / 15:23:48 (před 12 roky)
off

ještě mě napadlo kromě zmiňovaných Ziva & Toni - NCIS a Patrick & Teresa Mentalist (i když tam by to bylo spíš totální překvapení, než něco, co se tak vyvíjí:)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 15:29:31 (před 12 roky)
off
E Š napsal(a):

A aby som nezabudla - celkom by ma potešilo, keby aj o pár mesiacov pribudol článok, kto to skutočne bol, keďže sama spomínaný seriál s najväčšou pravdepodobnosťou nepozerám, ale rada by som sa to dozvedela ;)

Jestli mi ta odpověď neunikne v květnové záplavě článků o jednotlivých finálích (jak se to skloňuje? :D ) sezóny, tak ji určitě zveřejním ;)

avatar uživatele
Vanellus
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
27. 2. 2012 / 15:57:34 (před 12 roky)
off

Rozhodně Castle - už na to čekám dlouho

Vanellus
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
27. 2. 2012 / 16:32:24 (před 12 roky)
off

Tak mám na mysli tři varianty :

1) Elena + Deamon z TVD - ale neumím si představit, že by někdo namítal, že je to moc brzy
2) Ted z HIMYMu - že by konečně poznal tu svojí "matku" ?
3) Derek a Lexie z Greys Anatomy - už spolu sice spávali, ale stejně to ještě jednou očekávám :)

avatar uživatele
Just_reyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
27. 2. 2012 / 16:38:10 (před 12 roky)
off

Myslím že to bude Castle už na to čekám hrozně dlouho :)

Never accept an apology from someone who just sucker punched you.
avatar uživatele
L1lith
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
27. 2. 2012 / 16:47:00 (před 12 roky)
off

Ilu já to spíš tipuju na Averyho a Kepnerku :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
27. 2. 2012 / 16:49:56 (před 12 roky)
off
Katschaba napsal(a):

No já si osobně myslím, že to takhle uspěchali jen proto, že Emily otěhotněla. Jinak by to natahovali do nekonečna, nebo je dohromady vůbec nedali.
ragelly napsal(a):

Já myslím že by je dohromady dali, protože se často těhotenství hereček zakrývá a vůbec se nezařadí do děje. Je jen málo případů, kde se to opravdu zahrne (napadá mě jen Bones a Alias).

Já si taky myslím, že kdyby chtěli, tak to těhotenství zakryjí. No nevím, co je k tomu vedlo :) Ale připravili nás tím o hodně.

Já bych ještě doplnila Piper z Charmed, Baileyovou z Grey's a teď Amelii z Private Practice :D :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Kubalova.Deniska@seznam.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
27. 2. 2012 / 17:06:04 (před 12 roky)
off

Sakra jak moc bych si přála, aby to byl Castle a Beckett!!!, ale moc v to nevěřím - přeci jenom Andrew Marlowe je Andrew Marlowe (Výkonný producent a scenárista zároveň)...

avatar uživatele
Domi94
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
27. 2. 2012 / 17:18:59 (před 12 roky)
off

Bože doufám, že to je Caskett ! :)

Don’t be so driven by the past that you throw away your future ~ K. Beckett
avatar uživatele
Kattharinna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 46 | Richard Hammond
27. 2. 2012 / 19:27:58 (před 12 roky)
off

jako první mě napadli Delena :D dost v to doufám :D :D

Dear diary, a chipmunk asked me my name today. I told him it was Joe. That lie will haunt me forever.
avatar uživatele
Sh'Dynasty
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
27. 2. 2012 / 19:46:25 (před 12 roky)
off

Mna ako prve napadlo :D Shamy :D To podla mna je dost skoro :D

People assume that time is a strict progression of cause to effect, but actually, from non-linear, non-subjective viewpoint, it´s more like a big ball of wibbly wobbley timey wimey stuff.
avatar uživatele
Sophie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
27. 2. 2012 / 19:58:30 (před 12 roky)
off

Richard Castle a Kate Beckett v Castlovi, ale uvidíme.

Bez dobrého seriálu ani na krok
avatar uživatele
Frozen99
Uživatel od první verze | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
27. 2. 2012 / 20:11:29 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ono možná to "moc brzy" není ve významu "moc brzy v seriálu", ale třeba "moc brzy, když ještě ani nebyli na rande a už jdou do postele", ale kdo ví :D

tak když to podáš takhle, tak by moje první myšlenka mohla být správná (Dan+Blair z GG)... ale to by si Dan nejdřív musel ostříhat to háro :D

See Madonna and die...
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
27. 2. 2012 / 20:36:56 (před 12 roky)
off

Haroska: nevím, co za seriál sleduješ, ale lexie a derek spolu nikdy nespali :). pokud máš na mysli lexie a marka, tak to si nemyslím. ti se k sobě takhle vrátili už tolikrát, že by těžko mohl říct, že je to brzy.

když tu furt někdo píše damon/elena, tak mě tak napadlo, jestli nejde o klause a caroline. jak jsem se nedávno dozvěděla, ti měli slušnou fanouškovskou základnu ještě dřív, než měli vůbec společnou scénu, ale zas někdo může namítat, že se rychle nechala ukecat.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
27. 2. 2012 / 21:06:14 (před 12 roky)
off

Dneska vyšel ještě jeden článek, který dokáže roztočit mozkové závity :D Dnešní hádanka je jen malinkou částí tohoto článku. Chcete ho sem taky přeložit? Nebo se spokojíte jen s jednou hádankou? :) (Celkově je tam 15 hádankových témat, pod která se ale může řadit klidně deset seriálů (není to moc pochopitelné, ale nechci to tu moc prozrazovat, pokud byste ten článek na SZ taky chtěli ;) )

avatar uživatele
Silvie_ART
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
27. 2. 2012 / 21:43:09 (před 12 roky)
off

Jasně, že chceme další hádanky :P
Castle bych brala, ale s tím Mentalistou by to byla dost velká bomba teda. nějak podvědomě to pořád čekám, ale čím dýl ten seriál běží, tím mi to přijde neskutečnější, pořád to jiskří méně a méně.

eS.
avatar uživatele
Ajam
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 2. 2012 / 22:06:29 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Tak mám na mysli tři varianty :

1) Elena + Deamon z TVD - ale neumím si představit, že by někdo namítal, že je to moc brzy
2) Ted z HIMYMu - že by konečně poznal tu svojí "matku" ?
3) Derek a Lexie z Greys Anatomy - už spolu sice spávali, ale stejně to ještě jednou očekávám :)

K bodu 2) Tím by asi seriál ukončily, ale oni možná udělají jen nějaký průstřih, že bude k divákům zády, takže si krom kotníku budeme moc k matce přiřadit i účas a barvu vlasů (což bude asi hnědá dle dědí a vlasy dlouhý) takže zas nic. A pokud to bude jen nějaký rychlý průstřih - tak fakt přeskočí fazi seznámení a namlouvání :-D

Ajam
avatar uživatele
Lucik21
Redaktor | Cool level: 33 | Jack Carter
27. 2. 2012 / 22:14:18 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Počkej, teď jsi mě rozhodil.. Sice jsem u Bones pár sérií pozadu, ale nečekají spolu Booth a Brannan už dítě?? :D

Čekají :) ale když jsem si přečetla nadpis, napadli mě první oni. Líbilo by se mi, kdyby to byl Castle, ale pak mě napadl Mentalista, tam furt čekám, s kým to dá Jane dohromady, k Lisbonové se mi moc nehodí, i když by to mohl být zajímavej pár.Hodil by se mi k Erice, ale ta zas frnkla do neznáma... :)

Editováno: 1x | Naposledy: 27. 2. 2012 / 22:14:42
avatar uživatele
vejdelkova.jana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
27. 2. 2012 / 22:14:56 (před 12 roky)
off

tak neřekla bych že to bude Booth a Brennenka z Bones, protože ty už spolu spali :D jedině že by to byl flashback TBBT by bylo hodně zajímavý, tam jsou vlastně jen 2 ze 7 zadaný (Howard a Bernadette), takže by bylo hodně možností- alkohol může udělat cokoliv :D jako na konci čtvrté série při "sexu" Penny a Raje :D

Přátelé jsou prostě nejlepší! ♥
avatar uživatele
Alexiss21
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
27. 2. 2012 / 22:14:58 (před 12 roky)
off

Ja som za Castla a Becketovu, lebo medzi nimi to je a sú dospelá ľudia a mohlo by sa stať, že sa spolu vyspia

Kia Kaha
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
27. 2. 2012 / 22:34:24 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

U originálního článku mají lidi spoustu teorií :) Castle převládá, hodně se ale třeba objevuje i Dan a Blair z GG a párkrát je zmíněná i New Girl :)

Doufám že to bude Castle, modlím se za Castla protože pokud to bude květnová epizoda a vyjde kolem 15. bude to snad ten nejlepší dárek k narozeninám. A U New girl je jasný že to bude brzo dlouho je od sebe držet nemůžou když už máme jasný náznaky prakticky od prvního dílu.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
27. 2. 2012 / 23:10:06 (před 12 roky)
off

Ou moje omluva, ano, myslela jsem Marka a Lexie :D

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
28. 2. 2012 / 01:28:39 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Ou moje omluva, ano, myslela jsem Marka a Lexie :D

ti to nebudou určitě, protože Ausiello výslovně píše, že to bude poprvé...

avatar uživatele
hlivoj
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
28. 2. 2012 / 10:30:17 (před 12 roky)
off

ja to vidím na dve možnosti: spomínaní Castle + Beckett, alebo v tichosti sa vyvýjajúci vzťah DiNozzo + Ziva David

Nesmúť za človekom, čo ťa odmietol! Veď takých ešte nájdeš stovky...
avatar uživatele
Vegen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
28. 2. 2012 / 10:40:54 (před 12 roky)
off

Musím souhlasit s davem. Nejvíc bych to čekal od seriálu Castle.

avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
28. 2. 2012 / 11:39:49 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já si taky myslím, že kdyby chtěli, tak to těhotenství zakryjí. No nevím, co je k tomu vedlo :) Ale připravili nás tím o hodně.

Já bych ještě doplnila Piper z Charmed, Baileyovou z Grey's a teď Amelii z Private Practice :D :D

Tak to je sice pravda, že zakrýt to mohli, ale zase na co by to dělali, když třeba to měli v budoucnu někdy v plánu, ale ne hned. Tak to trochu uspěchali, nebo mi to alespoň přišlo takový uspěchaný, když najednou byla Kůstka těhotná :)

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
Editováno: 1x | Naposledy: 28. 2. 2012 / 11:40:14
avatar uživatele
Anna25
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
28. 2. 2012 / 13:08:11 (před 12 roky)
off

tak buď ten Castle s Beckettovou nebo Damon a Elena

Annie
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
28. 2. 2012 / 13:16:10 (před 12 roky)
off
Katschaba napsal(a):

Tak to je sice pravda, že zakrýt to mohli, ale zase na co by to dělali, když třeba to měli v budoucnu někdy v plánu, ale ne hned. Tak to trochu uspěchali, nebo mi to alespoň přišlo takový uspěchaný, když najednou byla Kůstka těhotná :)

ale já teda nechci být hrubá k emily, ale u ní by se to schovávalo docela těžko. když ji vidíš, tak je celkem prostorná. vypadalo by to asi jako těhotenství představitelky c.c. z chůvy. ta čekala dvojčata, takže byla neskutečně veliká, ale nemohli to použít, protože se jim to tam nehodilo, tak si z ní musel niles dělat neustále srandu, že přibrala, a dokonce udělali díl, kdy si dělali sami ze sebe srandu, že to zakrývají, protože nešlo si toho nevšimnout.
navíc sami producenti uznali, že jim to seriál zachránilo. poslední série šly dolů a uvažovali, že to zabalí, kdežto to, že museli dát ty dva honem dohromady, přetvořilo seriál tak, že to dostalo úplně nový náboj, s čímž já souhlasím.

avatar uživatele
Sleslikslicka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 17 | Jaime Lannister
28. 2. 2012 / 14:15:30 (před 12 roky)
off

Ještě mě napadli Steve (Mc Garrett) a Lori z Hawaii Five-O. U Castle už ani nedoufám, ale na druhou stranu jsou oba dlouho na suchu, tak by jim mohlo konečně cvaknout :). A Klaus a Caroline ... to by byla pecka podle mého gusta.

Nobody expects the spanish inquisition!
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 2. 2012 / 15:16:47 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

vypadalo by to asi jako těhotenství představitelky c.c. z chůvy. ta čekala dvojčata, takže byla neskutečně veliká, ale nemohli to použít, protože se jim to tam nehodilo, tak si z ní musel niles dělat neustále srandu, že přibrala, a dokonce udělali díl, kdy si dělali sami ze sebe srandu, že to zakrývají, protože nešlo si toho nevšimnout.

Naprosto souhlasím, toho jsem si všimla hned, i když mi bylo v té době asi 10 a vůbec jsem neřešila, jak kdo vypadá :D

ševča napsal(a):

navíc sami producenti uznali, že jim to seriál zachránilo. poslední série šly dolů a uvažovali, že to zabalí, kdežto to, že museli dát ty dva honem dohromady, přetvořilo seriál tak, že to dostalo úplně nový náboj, s čímž já souhlasím.

To patří k The Nanny nebo k Bones? Zajímavá informace.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
28. 2. 2012 / 16:27:22 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To patří k The Nanny nebo k Bones? Zajímavá informace.

bones

avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
28. 2. 2012 / 19:05:11 (před 12 roky)
off

Kdo je pilný a dnes už shlédl svou dávku seriálů jako já tak už ví, o jaký pár se jedná... Teď jde jen o to, zda daný seriál sledujete nebo ne ;) Já jsem osobně celkem ráda za to, o kterou dvojici se nakonec jedná (i když z trochu zvláštního důvodu)...

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
28. 2. 2012 / 19:29:48 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Kdo je pilný a dnes už shlédl svou dávku seriálů jako já tak už ví, o jaký pár se jedná... Teď jde jen o to, zda daný seriál sledujete nebo ne ;) Já jsem osobně celkem ráda za to, o kterou dvojici se nakonec jedná (i když z trochu zvláštního důvodu)...

nedělej fóry a nenapínej ;) to se nedělá :P

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
28. 2. 2012 / 19:51:11 (před 12 roky)
off

nemá se to stát až v květnu?

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
28. 2. 2012 / 19:58:11 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

nemá se to stát až v květnu?

Má. Pokud Anyk myslí Hart of Dixie (dnes jsem ale pozadu, ještě jsem všechno nezkoukla), tak si nemyslím, že půjde o tohle..

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 2. 2012 / 20:16:30 (před 12 roky)
off

Až v květnu, sorry Anyk :))

avatar uživatele
Stevie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
28. 2. 2012 / 20:34:15 (před 12 roky)
off

to ragelly: Prosím přidáš sem ty nové nápovědy? Nebo aspoň odkaz na ně...Díky :-)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
28. 2. 2012 / 20:38:52 (před 12 roky)
off
Stevie napsal(a):

to ragelly: Prosím přidáš sem ty nové nápovědy? Nebo aspoň odkaz na ně...Díky :-)

Nápovědy žádné nové nemám:) Jestli jsi myslel další hádanky, tak jsou v bleskovce SPOILERY - Co přinese seriálový květen? ;)

avatar uživatele
Stevie
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
28. 2. 2012 / 21:14:36 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Nápovědy žádné nové nemám:) Jestli jsi myslel další hádanky, tak jsou v bleskovce SPOILERY - Co přinese seriálový květen? ;)

Joo už to vidím..díky moc :-)

avatar uživatele
deedeedee
Uživatel od první verze | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 2. 2012 / 15:01:18 (před 12 roky)
off

Já teda taky nejvíc doufám v Castla a Beckett, ale když se zamyslim, tak možná Alex a Kepner z Grey's anatomy? U TBBT myslim že Amy Sheldona asi nepřemluví :D

avatar uživatele
Deni001
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 2. 2012 / 15:57:54 (před 12 roky)
off

Napadla mě Elena a Damon, nebo Klaus a Caroline :)

avatar uživatele
Slovenský Gleek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
29. 2. 2012 / 17:11:23 (před 12 roky)
off

Ja bachnem ,,Lea Michele a Cory Monteith,,

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
29. 2. 2012 / 17:12:22 (před 12 roky)
off
Slovenský Gleek napsal(a):

Ja bachnem ,,Lea Michele a Cory Monteith,,

ak si dobre pamätám,tak tí to už robili

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
29. 2. 2012 / 18:34:59 (před 12 roky)
off

Taky mě jako první napadl Castle, ale když tak ještě přemýšlím tak by to mohlo být i NCIS: Los Angeles.

XOXO Michaela
avatar uživatele
SimonQa14
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 2. 2012 / 18:37:24 (před 12 roky)
off

Asi to už bude ohraný, ale taky bych sázela na Castla :)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
1. 3. 2012 / 00:06:03 (před 12 roky)
off

Do textu přibyla první doplňující nápověda.

TBBT je ze hry venku! :)

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
1. 3. 2012 / 00:40:32 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Do textu přibyla první doplňující nápověda.

TBBT je ze hry venku! :)

Nééé, Sheldone, ty starej úchyláku, zklamals!!!

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
1. 3. 2012 / 01:45:13 (před 12 roky)
off

přesně tak CW, ABC nebo FOX

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
1. 3. 2012 / 01:50:55 (před 12 roky)
off

Co udělat tipovací anketu?:)

Editováno: 1x | Naposledy: 1. 3. 2012 / 02:16:43
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
1. 3. 2012 / 03:15:38 (před 12 roky)
off
griff napsal(a):

Co udělat tipovací anketu?:)

Nevím, jestli to má vůbec cenu, když 90% lidí bude hlasovat pro Castle :)

avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
1. 3. 2012 / 15:00:43 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

nedělej fóry a nenapínej ;) to se nedělá :P

Já fóry nedělám - opravdu je to venku!!! To, že to nevíš asi znamená, že na daný seriál nekoukáš... Jen se divím, že to k nám neprosáklo z amerických fanwebů, protože už je to jasné... To jsem opravdu jediná, kdo už zná odpověď?!?

avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
1. 3. 2012 / 15:03:53 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Až v květnu, sorry Anyk :))

No ano, daný sex se odehraje v epizodě, která bude odvysílaná až v květnu, ale sama domovská stanice vypustila ukázku, která je jasná, pokud ji pak nějak zpochybněj, tak to bude jen trapný, ale mě osobně ten pár, o který se jedná, nepřekvapil, takže se asi rozhodli, že s tím nebudou dělat štráchy a větší sranda bude, když to vypustí do světa...

avatar uživatele
Dadulinka
Redaktor | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
1. 3. 2012 / 15:15:27 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Já fóry nedělám - opravdu je to venku!!! To, že to nevíš asi znamená, že na daný seriál nekoukáš... Jen se divím, že to k nám neprosáklo z amerických fanwebů, protože už je to jasné... To jsem opravdu jediná, kdo už zná odpověď?!?

A co napsat odpověď pod černý proužek SPOILERu ? ;)

Geronimo! Allons-y! Gallifrey stands!
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
1. 3. 2012 / 15:45:33 (před 12 roky)
off
Dadulinka napsal(a):

A co napsat odpověď pod černý proužek SPOILERu ? ;)

už se stalo

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
1. 3. 2012 / 16:08:25 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

No ano, daný sex se odehraje v epizodě, která bude odvysílaná až v květnu, ale sama domovská stanice vypustila ukázku, která je jasná, pokud ji pak nějak zpochybněj, tak to bude jen trapný, ale mě osobně ten pár, o který se jedná, nepřekvapil, takže se asi rozhodli, že s tím nebudou dělat štráchy a větší sranda bude, když to vypustí do světa...

To nějaká stanice vypustila promo na episodu, která poběží za tři měsíce? Vždyť to snad ani ještě nemůže být natočené, ne?! :D I kdyby už měl někdo finále dotočené, tak nedává se skoro vždycky po odvysílaném díle promo na nadcházející episodu?

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
1. 3. 2012 / 22:59:17 (před 12 roky)
off

http://www.spoilersguide.com/castle/tamala-jones-spoils-castles-season-4-jaw-dropping-finale/
že by přeci jen oni?

avatar uživatele
hlivoj
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
2. 3. 2012 / 11:21:03 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

http://www.spoilersguide.com/castle/tamala-jones-spoils-castles-season-4-jaw-dropping-finale/
že by přeci jen oni?

zdroj (wetpaint) je dosť nedôveryhodný (pre mňa).

Nesmúť za človekom, čo ťa odmietol! Veď takých ešte nájdeš stovky...
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
2. 3. 2012 / 12:16:21 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

No ano, daný sex se odehraje v epizodě, která bude odvysílaná až v květnu, ale sama domovská stanice vypustila ukázku, která je jasná, pokud ji pak nějak zpochybněj, tak to bude jen trapný, ale mě osobně ten pár, o který se jedná, nepřekvapil, takže se asi rozhodli, že s tím nebudou dělat štráchy a větší sranda bude, když to vypustí do světa...

Tak pokud myslíš Blair a Dan tak to nebude ono - jednak to lidé čekají už nějakou dobu a jednak bude tahle daná epizoda( o jejímž promu mluvíš) vysílaná už v dubnu.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
2. 3. 2012 / 15:04:23 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Tak pokud myslíš Blair a Dan tak to nebude ono - jednak to lidé čekají už nějakou dobu a jednak bude tahle daná epizoda( o jejímž promu mluvíš) vysílaná už v dubnu.

to měla na mysli? to vědět, tak to řeknu zrovna.

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
3. 3. 2012 / 08:52:25 (před 12 roky)
off

No ja bych se nedivila, kdyby se jednalo o vic serialu. Sama tipuju Deniky a Castla - v obou pripadech to smeruje do postele milovymi kroky.

avatar uživatele
Catelinecz
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
5. 3. 2012 / 17:59:15 (před 12 roky)
off

Doufám, že to bude Damon a Elena, oni k sobě prostě patřej :D ♥ Ale bohužel si myslím, že takovou radost mi (a asi i dalším) tvůrci seriálu neudělaj. :(

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
6. 3. 2012 / 00:08:47 (před 12 roky)
off
Kacushka69 napsal(a):

Doufám, že to bude Damon a Elena, oni k sobě prostě patřej :D ♥ Ale bohužel si myslím, že takovou radost mi (a asi i dalším) tvůrci seriálu neudělaj. :(

Damon pochybuju, tomu tam ted přidaj sexy rusovlásku, tak bych řekla, že po Eleně ani nevzdechne:)
viz článek

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
5. 4. 2012 / 00:08:12 (před 12 roky)
off

tak už zbývá jenom CW nebo ABC...

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
5. 4. 2012 / 00:08:57 (před 12 roky)
off

Zrovna jsem to sem šla napsat .d

avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
5. 4. 2012 / 00:13:50 (před 12 roky)
off

což znamená takřka jistě bud Castle nebo Vampire Diaries...nebo by mohli třeba oba:))))

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
5. 4. 2012 / 00:29:55 (před 12 roky)
off
griff napsal(a):

což znamená takřka jistě bud Castle nebo Vampire Diaries...nebo by mohli třeba oba:))))

Už se to blíží... uvidíme :D Já pořád tipuju Castle :)

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
5. 4. 2012 / 01:48:48 (před 12 roky)
off

Doufám, že to bude Deamon a Elena :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
5. 4. 2012 / 08:52:58 (před 12 roky)
off

Já jsem pořád pro Castla :) I když je fakt, že si je asi spolu představit nedokážu :D Že by spolu chodili a zároveň pracovali, zašli si třeba na rande nebo tak... :D Ale beru to pozitivně, pokud se tak stane, tak se mám aspoň na co těšit :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
5. 4. 2012 / 09:24:41 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já jsem pořád pro Castla :) I když je fakt, že si je asi spolu představit nedokážu :D Že by spolu chodili a zároveň pracovali, zašli si třeba na rande nebo tak... :D Ale beru to pozitivně, pokud se tak stane, tak se mám aspoň na co těšit :D

já myslím, že jejich vztah by byl trochu méně tradiční.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 4. 2012 / 09:29:47 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já jsem pořád pro Castla :) I když je fakt, že si je asi spolu představit nedokážu :D Že by spolu chodili a zároveň pracovali, zašli si třeba na rande nebo tak... :D Ale beru to pozitivně, pokud se tak stane, tak se mám aspoň na co těšit :D

já myslím, že to bude nějaká jednorázovka (s alkoholem nebo při nějakém hnutí mysli), co se pak bude řešit do konce řady a (teoreticky) by to mohl být závěr řady, že jeden z nich odejde a základ nové řady, že se zase dají dohromady jako tým.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
5. 4. 2012 / 09:36:25 (před 12 roky)
off

ševča: No to je asi pravda.
Seraphine31: A jo to je možný, oni jsou schopní to zase natahovat a vyhýbat se tomu celou sérii :D

Navíc se má ještě provalit, že Castle lhal Beckettové a celou dobu pracoval na případu její matky, tak doufám, že to nebude jak v TVD tím stylem, že se spolu vyspí a Beckettová pak objeví tu jeho tabuli...

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 4. 2012 / 10:08:57 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

ševča: No to je asi pravda.
Seraphine31: A jo to je možný, oni jsou schopní to zase natahovat a vyhýbat se tomu celou sérii :D

Navíc se má ještě provalit, že Castle lhal Beckettové a celou dobu pracoval na případu její matky, tak doufám, že to nebude jak v TVD tím stylem, že se spolu vyspí a Beckettová pak objeví tu jeho tabuli...

no já to myslel vzhledem k tomu vztahu, Beckettová pořád nechce, a kdyby to udělala, určitě by se v ní pak hnulo svědomí a řekla něco jako:"Takhle já nemůžu pracovat." a odešla. Navíc já nevěřím, že by to Castla nechalo chladným, určitě by se jeho přístup k Beckettové změnil a tím pádem by ona měla další důvod jejich pracovní vztah ukončit.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
5. 4. 2012 / 10:19:18 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

no já to myslel vzhledem k tomu vztahu, Beckettová pořád nechce, a kdyby to udělala, určitě by se v ní pak hnulo svědomí a řekla něco jako:"Takhle já nemůžu pracovat." a odešla. Navíc já nevěřím, že by to Castla nechalo chladným, určitě by se jeho přístup k Beckettové změnil a tím pádem by ona měla další důvod jejich pracovní vztah ukončit.

No Beckettová by už do toho i šla, Castle jí ovšem nedává šanci se vyjádřit. A kdyby jim to nevyšlo, tak by spíš poslala pryč Castla nebo by odešel sám, vzhledem k tomu, že ona tam pracuje a on jí jen pomáhá. Ale tenhle scénář už tu taky byl, to by se opakovali. No jsem zvědavá, jak to rozlousknou a co se tam ještě do konce série stane. :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
5. 4. 2012 / 10:44:11 (před 12 roky)
off

A nakonec to stejně bude TVD :D

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
5. 4. 2012 / 10:48:13 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

A nakonec to stejně bude TVD :D

nestraš :P bude to Castle, to je jasný :D

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
5. 4. 2012 / 10:48:51 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

A nakonec to stejně bude TVD :D

A já to pak budu rozdýchávat celý prázdniny :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
6. 4. 2012 / 11:28:45 (před 12 roky)
off

Question: Help a girl out and give a clue about the couple sealing the deal in your latest blind item. Please, with a case of Snapple (you pick the flavor) on top? —Lisa
Ausiello: I’m starting to get some intel on how the hookup goes down, and I think it’s fair to say fans will either love it or hate it; there will be no in-between. How’s that? Not good enough? Figured. Pay a visit to my Twitter feed in the next day or so. I’ll narrow things down a little further for you.

pomůže to?

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
6. 4. 2012 / 11:40:25 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

Question: Help a girl out and give a clue about the couple sealing the deal in your latest blind item. Please, with a case of Snapple (you pick the flavor) on top? —Lisa
Ausiello: I’m starting to get some intel on how the hookup goes down, and I think it’s fair to say fans will either love it or hate it; there will be no in-between. How’s that? Not good enough? Figured. Pay a visit to my Twitter feed in the next day or so. I’ll narrow things down a little further for you.

pomůže to?

No mně ani ne. :D Myslím, že tím nelze vyloučit ani Castla, ani TVD. Aspoň já u obou nemám nic mezi. Caskett - love it, Delena - hate it. :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
channina
Uživatel od první verze | Cool level: 133 | Jackson 'Jax' Teller
6. 4. 2012 / 11:50:29 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

No mně ani ne. :D Myslím, že tím nelze vyloučit ani Castla, ani TVD. Aspoň já u obou nemám nic mezi. Caskett - love it, Delena - hate it. :D

Asi tak, mluvíš mi z duše :D

What's meant to be, eventually will be.
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
6. 4. 2012 / 11:55:57 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

Question: Help a girl out and give a clue about the couple sealing the deal in your latest blind item. Please, with a case of Snapple (you pick the flavor) on top? —Lisa
Ausiello: I’m starting to get some intel on how the hookup goes down, and I think it’s fair to say fans will either love it or hate it; there will be no in-between. How’s that? Not good enough? Figured. Pay a visit to my Twitter feed in the next day or so. I’ll narrow things down a little further for you.

pomůže to?

Jj, to jsem četla.. a pak se objevila zpráva o tom, že seriál je buď z CW nebo ABC :) Prostě žádné užitečné informace :D

avatar uživatele
Meimei
Uživatel od první verze | Cool level: 56 | Richard Castle
6. 4. 2012 / 12:07:15 (před 12 roky)
off

Já se už tak těším!

Does this darkness have a name? Is it your name?
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
6. 4. 2012 / 13:13:18 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jj, to jsem četla.. a pak se objevila zpráva o tom, že seriál je buď z CW nebo ABC :) Prostě žádné užitečné informace :D

já vím, ale tak...

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
6. 4. 2012 / 16:42:15 (před 12 roky)
off

Po shlédnutí aktuálního dílu TVD jsem přesvědčená, že to bude Dealena :D

avatar uživatele
Estronda
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
16. 4. 2012 / 21:02:30 (před 12 roky)
off

Dealena má byť vraj už v apríli..

Editováno: 1x | Naposledy: 16. 4. 2012 / 21:03:23
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
19. 4. 2012 / 07:01:21 (před 12 roky)
off

Po vceresim Kanadskem promu TVD, jsem si uz celkem jista. Takhle provalit wtf moment ?

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
19. 4. 2012 / 08:02:10 (před 12 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Po vceresim Kanadskem promu TVD, jsem si uz celkem jista. Takhle provalit wtf moment ?

a proč myslíš? ano, spoilery i promo jasně naznačují, že teď něco bude, ale ještě je duben, takže ještě by to nemohlo být, a po tomhle to v květnu nebude žádné překvapení.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
19. 4. 2012 / 09:33:41 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

a proč myslíš? ano, spoilery i promo jasně naznačují, že teď něco bude, ale ještě je duben, takže ještě by to nemohlo být, a po tomhle to v květnu nebude žádné překvapení.

Nedávno jsem přišla na to, že to období "May Sweeps" začíná už nějak kolem 27. dubna (což nechápu, ale budiž).. takže teoreticky by to TVD šlo...

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
19. 4. 2012 / 09:47:57 (před 12 roky)
off

Tak TVD je asi ze hry, viz včerejší twitterové napovídání Ausiella:
- seriál je žánru drama
- oba jsou lidé (!!)
- sex proběhne v domě (nebo v bytě a tak.. prostě uvnitř, ne venku :D )
- před ním samotným bude i předehra
- seriál není ani novinka, ani neběží deset let, nachází se někde mezi
- jedná se o scénu z finálové episody série

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
19. 4. 2012 / 10:01:05 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Tak TVD je asi ze hry, viz včerejší twitterové napovídání Ausiella:
- oba jsou lidé (!!)

jasný, Komisař Rex to nebude ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
19. 4. 2012 / 10:47:52 (před 12 roky)
off

Tak myslím, že máme vítěze. :))

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Domi94
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
19. 4. 2012 / 17:30:45 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Tak myslím, že máme vítěze. :))

Doufám :)

Don’t be so driven by the past that you throw away your future ~ K. Beckett
avatar uživatele
Just_reyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
19. 4. 2012 / 21:11:28 (před 12 roky)
off

Skoro se za to modlím :D

Never accept an apology from someone who just sucker punched you.
avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
19. 4. 2012 / 22:43:14 (před 12 roky)
off

Mluvíte o Castlovi že jo? :D:D

XOXO Michaela
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
19. 4. 2012 / 23:00:08 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

Mluvíte o Castlovi že jo? :D:D

Pokud se z jednoho z nich v příštím díle nestane zombie, tak jo. :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
22. 4. 2012 / 17:16:23 (před 12 roky)
off

Jsem od přírody pesimista takže dokud neuvidím neuvěřím.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Meimei
Uživatel od první verze | Cool level: 56 | Richard Castle
22. 4. 2012 / 17:35:25 (před 12 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Jsem od přírody pesimista takže dokud neuvidím neuvěřím.

Přesně tak, nemůžu se dočkat další epizody, která nám to rozuzluje ;)

Does this darkness have a name? Is it your name?
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
22. 4. 2012 / 19:58:08 (před 12 roky)
off
Meimei napsal(a):

Přesně tak, nemůžu se dočkat další epizody, která nám to rozuzluje ;)

Ani mi nemluv, jsou to nervy.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
22. 4. 2012 / 20:01:00 (před 12 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Ani mi nemluv, jsou to nervy.

o to horší, je to čekání.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Just_reyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
22. 4. 2012 / 20:26:38 (před 12 roky)
off

tak má to být až ve finále takže se to dozvíme nejdřív 7.5. :D

Never accept an apology from someone who just sucker punched you.
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
25. 4. 2012 / 20:31:02 (před 12 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Ani mi nemluv, jsou to nervy.

no ty 14denni pauzy - to je ale hruuuuuuza

avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
1. 5. 2012 / 13:29:34 (před 12 roky)
off

Tak to vypadá, že příští týden v úterý bude konečně stoprocentní odpověď. I promo na Castla to docela potvrzuje. :D

XOXO Michaela
avatar uživatele
Domi94
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
1. 5. 2012 / 13:50:53 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

Tak to vypadá, že příští týden v úterý bude konečně stoprocentní odpověď. I promo na Castla to docela potvrzuje. :D

Taky si myslím :)

Don’t be so driven by the past that you throw away your future ~ K. Beckett
avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
1. 5. 2012 / 13:59:26 (před 12 roky)
off
Domi94 napsal(a):

Taky si myslím :)

Teď už stačí jenom čekat, ale to je asi ta nejtěžší část. :D

XOXO Michaela
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
1. 5. 2012 / 14:11:07 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

Tak to vypadá, že příští týden v úterý bude konečně stoprocentní odpověď. I promo na Castla to docela potvrzuje. :D

Tak po tom promu je to myslím celkem jasné :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Domi94
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
1. 5. 2012 / 14:13:09 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

Teď už stačí jenom čekat, ale to je asi ta nejtěžší část. :D

Přesně.

Don’t be so driven by the past that you throw away your future ~ K. Beckett
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
1. 5. 2012 / 15:01:37 (před 12 roky)
off

Jo řekla bych, že to bude náš drahý Castle :) Bože, ještě týden...

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
1. 5. 2012 / 17:10:23 (před 12 roky)
off

Bože dnů v týdnu, dej nám to zatracený úterý.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
1. 5. 2012 / 21:27:01 (před 12 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Bože dnů v týdnu, dej nám to zatracený úterý.

:D:D:D Bůh dní v týdnu:D hezký.. ale rozhodně souhlasím!

XOXO Michaela
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
2. 5. 2012 / 17:50:48 (před 12 roky)
off

Taky jsem zkoukla promo na finale a priklanim se k prevladajicimu nazoru... Utery to "rozcisne" :-).

avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
2. 5. 2012 / 18:29:25 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

:D:D:D Bůh dní v týdnu:D hezký.. ale rozhodně souhlasím!

jn :) Už nemůžu pomalu spát :D

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Domi94
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
2. 5. 2012 / 18:34:35 (před 12 roky)
off
USS Odyssea napsal(a):

jn :) Už nemůžu pomalu spát :D

Moje slova. Dokážete si představit čekat další 2 měsíce na další řadu ?

Don’t be so driven by the past that you throw away your future ~ K. Beckett
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
2. 5. 2012 / 18:49:34 (před 12 roky)
off
Domi94 napsal(a):

Moje slova. Dokážete si představit čekat další 2 měsíce na další řadu ?

Upřímně nedokážu, ale ještě záleží na tom co se stane ve finále a jak to ukončí.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
2. 5. 2012 / 18:58:25 (před 12 roky)
off
Domi94 napsal(a):

Moje slova. Dokážete si představit čekat další 2 měsíce na další řadu ?

Ani mi to neříkej... :D Jak já tohle nesnášim! Ovšem ale záleží na ukončení, to ovlivní moji natěšenost :)

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 5. 2012 / 18:58:49
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
2. 5. 2012 / 19:10:25 (před 12 roky)
off
amelia.cz napsal(a):

Upřímně nedokážu, ale ještě záleží na tom co se stane ve finále a jak to ukončí.

To je jasný, to skončí v tom momentě, kdy ona vejde k němu do těch dvěří :D Nebo minutu potom, to už vyjde nastejno.. :D

avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
2. 5. 2012 / 19:19:19 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To je jasný, to skončí v tom momentě, kdy ona vejde k němu do těch dvěří :D Nebo minutu potom, to už vyjde nastejno.. :D

jo, upřímně se bojím, že to přesně takhle udělají :( Ale to by nám přece neudělali :D

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
2. 5. 2012 / 19:29:29 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To je jasný, to skončí v tom momentě, kdy ona vejde k němu do těch dvěří :D Nebo minutu potom, to už vyjde nastejno.. :D

Taky bych to tak viděla. :D Andrew i něco takovýho naznačoval. To budou dloooouhý prázdniny. :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
3. 5. 2012 / 19:54:22 (před 12 roky)
off

škoda, na Castla nekoukám, takže jsem doufala v Delenu... sakra, já chci aby byli spolu :/ :D

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
griff
Uživatel od první verze | Cool level: 20 | Zipper
3. 5. 2012 / 20:52:25 (před 12 roky)
off
Luck napsal(a):

škoda, na Castla nekoukám, takže jsem doufala v Delenu... sakra, já chci aby byli spolu :/ :D

No ve VD bychom se zas do konce sezony měli dozvědět koho si vybere, takže třeba se taky dočkáš:)

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
3. 5. 2012 / 21:02:55 (před 12 roky)
off
griff napsal(a):

No ve VD bychom se zas do konce sezony měli dozvědět koho si vybere, takže třeba se taky dočkáš:)

Nemyslím si :/ jak znám Elenu, tak mi přece takovou radost neudělá... :D

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
3. 5. 2012 / 23:05:34 (před 12 roky)
off
misyrka napsal(a):

Tak to vypadá, že příští týden v úterý bude konečně stoprocentní odpověď. I promo na Castla to docela potvrzuje. :D

taky to tam nemuseli dávat.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
3. 5. 2012 / 23:08:24 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

taky to tam nemuseli dávat.

a proč ne? jako reklama dobré :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
4. 5. 2012 / 00:01:26 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To je jasný, to skončí v tom momentě, kdy ona vejde k němu do těch dvěří :D Nebo minutu potom, to už vyjde nastejno.. :D

nadeje umira posledni - tedy snad nam to takhle neustrihnout :-(

avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
4. 5. 2012 / 01:09:33 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To je jasný, to skončí v tom momentě, kdy ona vejde k němu do těch dvěří :D Nebo minutu potom, to už vyjde nastejno.. :D

Ale to by zase odporovalo titulku "Který seriálový pár si to spolu rozdá"... Vejít k někomu do dveří není žádné "rozdávání" :D A oni přeci tvrdili, že to bude tuhle sezónu, o další nikdo nemluvil! BTW nevím, proč bylo v nápovědách, o který pár se asi jedná, to, že fanoušci o to dlouho prosili, někteří budou nadšení, někteří ale ne... Kdo by to Castlovi a Beckettové nepřál?!? Snad jen nějaká zahořklá, opuštěná, v depresích a alkoholu se utápějící ubohá bytost... Vždyť na to všichni čekáme od dob, co jsme si přečetli recenzi - už tehdy to muselo být všem jasné, že to dřív nebo později přijde...

Ale každopádně doufám, že tohle season finale bude méně klišoidní, než to minulé (i když pravda, že když Beckettovou střelili, tak to se mnou dost cuklo, na to, že to přijde, jsem přišla jen s malým předstihem)... Jen pro zřetelnost - klišoidnost jsem viděla v tom, že sice udělali OMG finale, které bylo napínavé, ale všichni 100% věděli, že se z toho Beckettová dostane... Navíc mi ta střelba do příběhu moc nepasovala... Takže se nás tvůrci spíš snažili opít rohlíkem...

Editováno: 2x | Naposledy: 4. 5. 2012 / 01:17:56
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 5. 2012 / 06:05:56 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Ale to by zase odporovalo titulku "Který seriálový pár si to spolu rozdá"... Vejít k někomu do dveří není žádné "rozdávání" :D A oni přeci tvrdili, že to bude tuhle sezónu, o další nikdo nemluvil! BTW nevím, proč bylo v nápovědách, o který pár se asi jedná, to, že fanoušci o to dlouho prosili, někteří budou nadšení, někteří ale ne... Kdo by to Castlovi a Beckettové nepřál?!? Snad jen nějaká zahořklá, opuštěná, v depresích a alkoholu se utápějící ubohá bytost... Vždyť na to všichni čekáme od dob, co jsme si přečetli recenzi - už tehdy to muselo být všem jasné, že to dřív nebo později přijde...

Ale každopádně doufám, že tohle season finale bude méně klišoidní, než to minulé (i když pravda, že když Beckettovou střelili, tak to se mnou dost cuklo, na to, že to přijde, jsem přišla jen s malým předstihem)... Jen pro zřetelnost - klišoidnost jsem viděla v tom, že sice udělali OMG finale, které bylo napínavé, ale všichni 100% věděli, že se z toho Beckettová dostane... Navíc mi ta střelba do příběhu moc nepasovala... Takže se nás tvůrci spíš snažili opít rohlíkem...

Tam nejde o to, že by jim to někdo nepřál, ale spíš o to, že si někteří myslí, že je ještě brzo je dávat dohromady a že tím ten seriál pohřbí.

A k finále - podle mě to do děje zapadlo. Ti, kteří stojí za vraždou Beckettiny matky, Montgomeryho a ostatních se Kate cítili ohrožení, protože věděli, že se přibližuje k tomu, aby je odhalila a odstranit ji z cesty pro ně bylo jediné řešení.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Lenka Čabajová
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
4. 5. 2012 / 09:08:09 (před 12 roky)
off

Určitě Brenenová a Booth :-))

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
4. 5. 2012 / 09:46:24 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

a proč ne? jako reklama dobré :)

teď už je to ale jasné.

Lenka Čabajová napsal(a):

Určitě Brenenová a Booth :-))

přečetla sis to vůbec celé?

avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
4. 5. 2012 / 13:05:16 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Tam nejde o to, že by jim to někdo nepřál, ale spíš o to, že si někteří myslí, že je ještě brzo je dávat dohromady a že tím ten seriál pohřbí.

A k finále - podle mě to do děje zapadlo. Ti, kteří stojí za vraždou Beckettiny matky, Montgomeryho a ostatních se Kate cítili ohrožení, protože věděli, že se přibližuje k tomu, aby je odhalila a odstranit ji z cesty pro ně bylo jediné řešení.

Po 4 sériích moc brzo? Jako určitě to bude výzva, udržet kvalitu, napětí a chemii, ale lepší než čekat 6 sérií jako u Bones, tam to zase strašně přešvihli...

A k tomu proč si myslím, že to do děje nezapadlo - dle mého ti, kdo stojí za vraždou matky Beckettové by měli víc rozumu než se Beckettové zbavit takovýmhle veřejným způsobem... Spíš by to navlíkli jako autonehodu, sebevraždu nebo že se stala obětí náhodné střelby v práci... Vždyť přeci zůstali "pod radarem" tak dlouho, proč by to nyní takhle kazili... Nevím, možná to měl být pokus o zastrašení jejích kolegů... A když už viděli, že je možné, že to Beckettová přežije, že na místě neumřela, měli za ní někoho vyslat do nemocnice, pokud si pamatuju, tak u dveří pokoje ani neměla žádnou hlídku... A nebo se jí snažit zbavit po tom, co byla z nemocnice propuštěná... Od doby jejího propuštění do doby, kdy Castle uzavřel dohodu s tím tajemným týpkem uběhly minimálně ty dva měsíce, co spolu nemluvili a ona se z toho fyzicky a psychicky dostávala... Tyhle lidi mi prostě nepřišli jako typ, co nechávají práci rozdělanou... A navíc šance Beckettové na přežití po kulce střelené přímo do srdce (byl to profesionál) by v reálném životě byly nulové, jenže protože je to hrdinka seriálu, nechali ji žít. Já samozřejmě nechtěla, aby umřela, ale pro autenticitu to měli spíš narafičit třeba jako tu autonehodu, toť vše... Bylo by to stejně překvapivé, jen by přišli o ten moment, kdy jí Castle vyznal lásku a toho se asi tvůrci vzdát nechtěli... Ale mohli ho tam mít i tak, třeba by jí to řekl v sanitce nebo po příjezdu do nemocnice, kdy by byla v kritickém stavu... Takhle jsem s tím koncem prostě nebyla moc spokojená, no...

Editováno: 2x | Naposledy: 4. 5. 2012 / 13:10:04
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 5. 2012 / 13:55:09 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Po 4 sériích moc brzo? Jako určitě to bude výzva, udržet kvalitu, napětí a chemii, ale lepší než čekat 6 sérií jako u Bones, tam to zase strašně přešvihli...

A k tomu proč si myslím, že to do děje nezapadlo - dle mého ti, kdo stojí za vraždou matky Beckettové by měli víc rozumu než se Beckettové zbavit takovýmhle veřejným způsobem... Spíš by to navlíkli jako autonehodu, sebevraždu nebo že se stala obětí náhodné střelby v práci... Vždyť přeci zůstali "pod radarem" tak dlouho, proč by to nyní takhle kazili... Nevím, možná to měl být pokus o zastrašení jejích kolegů... A když už viděli, že je možné, že to Beckettová přežije, že na místě neumřela, měli za ní někoho vyslat do nemocnice, pokud si pamatuju, tak u dveří pokoje ani neměla žádnou hlídku... A nebo se jí snažit zbavit po tom, co byla z nemocnice propuštěná... Od doby jejího propuštění do doby, kdy Castle uzavřel dohodu s tím tajemným týpkem uběhly minimálně ty dva měsíce, co spolu nemluvili a ona se z toho fyzicky a psychicky dostávala... Tyhle lidi mi prostě nepřišli jako typ, co nechávají práci rozdělanou... A navíc šance Beckettové na přežití po kulce střelené přímo do srdce (byl to profesionál) by v reálném životě byly nulové, jenže protože je to hrdinka seriálu, nechali ji žít. Já samozřejmě nechtěla, aby umřela, ale pro autenticitu to měli spíš narafičit třeba jako tu autonehodu, toť vše... Bylo by to stejně překvapivé, jen by přišli o ten moment, kdy jí Castle vyznal lásku a toho se asi tvůrci vzdát nechtěli... Ale mohli ho tam mít i tak, třeba by jí to řekl v sanitce nebo po příjezdu do nemocnice, kdy by byla v kritickém stavu... Takhle jsem s tím koncem prostě nebyla moc spokojená, no...

Já neříkám, že patřím mezi lidi, kteří si myslí, že je to moc brzo, jen říkám, že to je jejich důvod, proč je spolu (ještě) nechtějí. Ono je vždycky těžký odhadnout ten správný moment, kdy je dát dohromady. Chemie mezi Castlem a Beckettovou je jedna z věcí, která jim drží sledovanost nahoře. A pokud je dají dohromady a ta chemie se vytratí a nebude to už ono (což se stát může), tak se lidi přestanou dívat a seriál zruší. Proto chápu, proč hráli čtyři série na jistotu a nic neuspěchali. Ale jsem ráda, že se to konečně začlo někam posunovat.
V Bones na druhou stranu udělali chybu tam, že je dali dohromady z ničeho nic, udělali skok a my přišli o to, na co jsem se já osobně těšila nejvíc, postupné dávání je dohromady. Proto si teď tolik užívám sledování Castla, kde je to mnohem víc promyšlené a propracované.

Jasně že všichni věděli, že to Kate přežije, to ani podle mě nebyla otázka nebo ten hlavní cliffhanger, mě osobně zajímalo, co se bude dít dál - jak vyřeší Castlovo "I love you", co se stane s tím střelcem a jestli je konečně najdou.
No nevím, podle mě by teda byla autonehoda víc "klišoidní" než to střílení. Výsledek by to mělo úplně stejný. A ještě by si tím vyplýtvali zápletku, kterou použili v dílech 4x15 a 4x16, kdy byli C&B vytlačeni z mola do vody. Ti střelci tady šli na jistotu, chtěli ji mrtvou. Jenže nepočítali s Castlem, který ji srazil k zemi. Tady to špatně natočili (ono by to možná ani správně natočit nešlo) - je ukázaný, že ji nejdřív trefí kulka a až potom ji Castle srazí. Ale Castle se pak obviňuje z toho, že za to může on, že jí "umístil" do hledáčku. Pravdou ale může být, že ji naopak posunul, aby ji to nezasáhlo přímo.
Castle sice uzavřel dohodu s tím chlápkem až o pár měsíců později, ale Castle není ten, kdo Beckettovou chrání (ne přímo). To je právě ten chlápek. A tomu přišel dopis, který mu Montgomery poslal ještě před svou smrtí zhruba někdy v čase té střelby. Proto nemohl zabránit tomuto pokusu o vraždu, ale ostatním už ano. Jo a ochranku tam měla. Vidíme ji, když jde Castle navštívit Beckettovou do nemocnice.
A "pod radarem" stejně nakonec zůstali, takže bylo jedno jaký způsob zvolili.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
Editováno: 1x | Naposledy: 4. 5. 2012 / 13:59:50
avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
4. 5. 2012 / 15:37:17 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já neříkám, že patřím mezi lidi, kteří si myslí, že je to moc brzo, jen říkám, že to je jejich důvod, proč je spolu (ještě) nechtějí.

Na tebe jsem to ani nemyslela, to se omlouvám za špatné vyjádření, to byla spíš řečnická otázka do světa směrem k lidem, co si to myslí :)

Gabik.029 napsal(a):

No nevím, podle mě by teda byla autonehoda víc "klišoidní" než to střílení. Výsledek by to mělo úplně stejný. A ještě by si tím vyplýtvali zápletku, kterou použili v dílech 4x15 a 4x16, kdy byli C&B vytlačeni z mola do vody.

Sice nesouhlasím, ale tvůj názor ti neberu :) Nic si z toho nedělej, s ostatními diváky různých filmů a seriálů nesouhlasím v 85% případů... Výsledek by byl stejný, to ano, ale bylo by to takové víc logičtější, víc plynulejší, alespoň pro mě... Navíc pod autonehodou jsem si představila pořádnou bouračku s velkým hlukem, unikajícím benzínem, kouřem, spoustou rozbitého skla a krve, tohle bylo jen takové smočení se, kdy se shodou okolností ocitli ve vodě uvnitř auta, nic víc... To mě asi zkazili různé kriminálky a akční seriály :D Mě bylo trochu líto, že se tvůrci tak kvalitního seriálu "snížili" k takovým "prostředkům" jako "skorosmrt" atd. Jak říkám, mě se to moc nelíbilo, ale chápu, že někomu jinému se to líbilo... A jak jsi psala, že spíš než o střelbu samotnou šlo o to, jak si tvůrci poradí s Castlovým "I love you" - nakonec si v podstatě neporadili nijak - párkrát se o tom zmínili, ale v podstatě na celou další sérii to zahráli do autu Beckettiným tvrzením, že si to nemapatuje... Někdy ke konci druhé poloviny 4. řady sice Castle zjistil, že si na to Kate pamatuje, ale to podle mého není "řešení"... Opravdové řešení (vylývání citů, řešení jak skloubí randění a práci apod.) přijde až v tomto finále řady, každopádně myslím, že mi vše bohatě nahradí, promo a sneak peeky vypadjí dost dobře, slibují dobré tempo, akci, napětí a romantiku :) Od té doby, co jsem je viděla, se také nemůžu dočkat úterý...

Gabik.029 napsal(a):

Castle sice uzavřel dohodu s tím chlápkem až o pár měsíců později, ale Castle není ten, kdo Beckettovou chrání (ne přímo). To je právě ten chlápek. A tomu přišel dopis, který mu Montgomery poslal ještě před svou smrtí zhruba někdy v čase té střelby. Proto nemohl zabránit tomuto pokusu o vraždu, ale ostatním už ano. Jo a ochranku tam měla. Vidíme ji, když jde Castle navštívit Beckettovou do nemocnice.

Vidíš, tak na tenhle detail jsem zapomněla, díky za oživení paměti...

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 5. 2012 / 15:55:29 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Na tebe jsem to ani nemyslela, to se omlouvám za špatné vyjádření, to byla spíš řečnická otázka do světa směrem k lidem, co si to myslí :)


Sice nesouhlasím, ale tvůj názor ti neberu :) Nic si z toho nedělej, s ostatními diváky různých filmů a seriálů nesouhlasím v 85% případů... Výsledek by byl stejný, to ano, ale bylo by to takové víc logičtější, víc plynulejší, alespoň pro mě... Navíc pod autonehodou jsem si představila pořádnou bouračku s velkým hlukem, unikajícím benzínem, kouřem, spoustou rozbitého skla a krve, tohle bylo jen takové smočení se, kdy se shodou okolností ocitli ve vodě uvnitř auta, nic víc... To mě asi zkazili různé kriminálky a akční seriály :D Mě bylo trochu líto, že se tvůrci tak kvalitního seriálu "snížili" k takovým "prostředkům" jako "skorosmrt" atd. Jak říkám, mě se to moc nelíbilo, ale chápu, že někomu jinému se to líbilo... A jak jsi psala, že spíš než o střelbu samotnou šlo o to, jak si tvůrci poradí s Castlovým "I love you" - nakonec si v podstatě neporadili nijak - párkrát se o tom zmínili, ale v podstatě na celou další sérii to zahráli do autu Beckettiným tvrzením, že si to nemapatuje... Někdy ke konci druhé poloviny 4. řady sice Castle zjistil, že si na to Kate pamatuje, ale to podle mého není "řešení"... Opravdové řešení (vylývání citů, řešení jak skloubí randění a práci apod.) přijde až v tomto finále řady, každopádně myslím, že mi vše bohatě nahradí, promo a sneak peeky vypadjí dost dobře, slibují dobré tempo, akci, napětí a romantiku :) Od té doby, co jsem je viděla, se také nemůžu dočkat úterý...


Vidíš, tak na tenhle detail jsem zapomněla, díky za oživení paměti...

Jasně, každý na to má svůj názor a ani já ti ten tvůj neberu. Každýmu se prostě líbí něco jinýho a má určitá očekávání, která se buď naplní, nebo ne. :) Ale ano, to že čekali téměř celou sérii než to začali řešit, tím zas trochu zklamali mě. Ale jak říkáš, finále vypadá víc než skvěle (snad to zas nebude zklamání :D) a taky se už nemůžu dočkat (navíc teď, po tom šestým sneak peeku).

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
4. 5. 2012 / 18:45:15 (před 12 roky)
off

Pro mě jako naprostýho shippera bude příští tejdem jako Vánoce. Nejdřív Castle a Beckett konečně do toho snad praští a pak NCIS:LA Deeks a Kensi 1. polibek, sice jen v utajení, ale bude :)

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
4. 5. 2012 / 20:14:37 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Jasně, každý na to má svůj názor a ani já ti ten tvůj neberu. Každýmu se prostě líbí něco jinýho a má určitá očekávání, která se buď naplní, nebo ne. :) Ale ano, to že čekali téměř celou sérii než to začali řešit, tím zas trochu zklamali mě. Ale jak říkáš, finále vypadá víc než skvěle (snad to zas nebude zklamání :D) a taky se už nemůžu dočkat (navíc teď, po tom šestým sneak peeku).

Já tvůj názor taky respektuju a děkuji za pěknou diskuzi, kdyby nic jiného, tak jsem si alespoň osvěžila některá fakta a detaily :)

Mě taky dost zarazilo a zklamalo, že to v podstatě poslali k ledu tvrzením Kate, že si na to nepamatuje a že stejně nemůže vstoupit do vážného vztahu, než vyřeší všechno okolo matčiny vraždy... V tu chvíli jsem myslela, že se Castle dá do breku, zvlášť když věděl, že Kate musí od vyšetřování odradit, jinak by ji zabili a on by o ni přišel napořád... Achjo :)

A OMG, ten sneak peek 6 je úplně nejlepší ze všech... "But you already know that, don´t you?" Achjo, v úterý asi vstanu v 6 ráno, kouknu na Castla ať už budou anglické titulky nebo ne a pak ho dám možná ještě jednou s titulky... Achjo, kdo se má učit na maturu, když akorát všechny seriály jdou do finále?!? Já myslím, že tohle finále mě teda určitě nezklame, rozhodující ale bude, co vymyslí pro sezónu další, tvůrci se budou muset hodně snažit...

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 5. 2012 / 20:36:35 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Já tvůj názor taky respektuju a děkuji za pěknou diskuzi, kdyby nic jiného, tak jsem si alespoň osvěžila některá fakta a detaily :)

Mě taky dost zarazilo a zklamalo, že to v podstatě poslali k ledu tvrzením Kate, že si na to nepamatuje a že stejně nemůže vstoupit do vážného vztahu, než vyřeší všechno okolo matčiny vraždy... V tu chvíli jsem myslela, že se Castle dá do breku, zvlášť když věděl, že Kate musí od vyšetřování odradit, jinak by ji zabili a on by o ni přišel napořád... Achjo :)

A OMG, ten sneak peek 6 je úplně nejlepší ze všech... "But you already know that, don´t you?" Achjo, v úterý asi vstanu v 6 ráno, kouknu na Castla ať už budou anglické titulky nebo ne a pak ho dám možná ještě jednou s titulky... Achjo, kdo se má učit na maturu, když akorát všechny seriály jdou do finále?!? Já myslím, že tohle finále mě teda určitě nezklame, rozhodující ale bude, co vymyslí pro sezónu další, tvůrci se budou muset hodně snažit...

I já děkuji tobě za diskuzi, o Castlovi kdykoli. :D

Přesně, chápu tu linii s tím, že Kate není připravená, ale mohla mu to tak říct - že ho slyšela, ale že ještě není připravená a že potřebuje čas. Ale tím by to zas nebylo tak zamotaný, takže asi udělali, co museli. Ovšem Castlovo mlčení naopak chápu, kdyby jí o té domluvě o její ochraně řekl, tak by celá domluva byla zbytečná, protože Kate by to bylo úplně jedno. :D

A ty slzy v očích! Já doufám, že mu zas nezlomí srdíčko, nesebere se a nenechá ho tam jen stát. No já kvůli tomu vstávala v 6 už i tento týden. :D Asi jedinej magor, kterej si kvůli seriálu v den volna nepřispí. :D Ale stálo to za to. Joo, těžko se učí, když je teďka tolik rozptýlení. Příští týden už mi začínají zkoušky, to bude sranda. :D Jinak přeju hodně štěstí ještě u ústní. ;)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Anyk
Redaktor | Cool level: 50 | František 'Ozzák' Pacovský
4. 5. 2012 / 20:49:51 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já doufám, že mu zas nezlomí srdíčko, nesebere se a nenechá ho tam jen stát.

Já tipuju, že bude zprvu tak naštvaná, že to udělá. Respektive protože jestli jsem si dobře všimla, odehrávalo se to u ní doma, tak ho vyhodí nebo něco v tom stylu, ale někdy potom bude následovat jistá scéna z promíčka jak se s mokrejma vlasama objeví u jeho prahu a vrhne se na něj :D takže asi bude potřebovat čas, aby to nějak zpracovala, ale protože ho přeci miluje, tak mu odpustí... Ach, to je ale slaďák... Ale jsem napjatá jak kšandy, co bude úplně poslední scéna... Sama nevím, nic moc mě nenapadá...

Gabik.029 napsal(a):

Joo, těžko se učí, když je teďka tolik rozptýlení. Příští týden už mi začínají zkoušky, to bude sranda. :D Jinak přeju hodně štěstí ještě u ústní. ;)

Děkuju, budu to potřebovat a ty taky zlom vaz (samozřejmě ne doslova, finálového dílu Castla se musíš dožít :D)...

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
4. 5. 2012 / 20:59:56 (před 12 roky)
off
Anyk napsal(a):

Já tipuju, že bude zprvu tak naštvaná, že to udělá. Respektive protože jestli jsem si dobře všimla, odehrávalo se to u ní doma, tak ho vyhodí nebo něco v tom stylu, ale někdy potom bude následovat jistá scéna z promíčka jak se s mokrejma vlasama objeví u jeho prahu a vrhne se na něj :D takže asi bude potřebovat čas, aby to nějak zpracovala, ale protože ho přeci miluje, tak mu odpustí... Ach, to je ale slaďák... Ale jsem napjatá jak kšandy, co bude úplně poslední scéna... Sama nevím, nic moc mě nenapadá...

Děkuju, budu to potřebovat a ty taky zlom vaz (samozřejmě ne doslova, finálového dílu Castla se musíš dožít :D)...

Vidím to úplně stejně. Dokonce by se nám tahle naše verze hodila i do děje teoreticky. :D Mokrá bude, protože se bude houpat sama na houpačce v dešti, tak tam bude třeba přemýšlet. :) Já se bojím, aby to nebylo to, že zůstane viset na okraji střechy.

Nejhorší masakr mě čeká ve středu, takže pokud nedostanu infarkt u Castla, tak už to pak bude jedno. :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Just_reyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
6. 5. 2012 / 02:21:25 (před 12 roky)
off

Myslím že na střeše to končit nebude :) zachrání jí Iron Gates a pak půjde k tomu Castlovi a bude to pokračovat dál než jak je vidět v promu :D v tohle doufám :D tak uvidíme :)

Never accept an apology from someone who just sucker punched you.
avatar uživatele
amelia.cz
Uživatel od první verze | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
6. 5. 2012 / 09:16:08 (před 12 roky)
off
Renusska napsal(a):

Myslím že na střeše to končit nebude :) zachrání jí Iron Gates a pak půjde k tomu Castlovi a bude to pokračovat dál než jak je vidět v promu :D v tohle doufám :D tak uvidíme :)

Ty myslíš, já v to doufám zní to tak krásně.

Televize zabydlila vraždu v lidských příbytcích - kam ostatně patří. (Alfred Hitchcock)
avatar uživatele
misyrka
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
6. 5. 2012 / 14:58:06 (před 12 roky)
off

Sarka nejradši bych si tuhle diskusi už nějak skryla. Když už na Castla na chvíli zapomenu.. přihlásím se sem a první co na mě vyskočí je tahle diskuse a zase si vzpomenu. Je to strašný týrání. Ještě že už je úterý skoro tady. :D

XOXO Michaela
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
6. 5. 2012 / 15:39:37 (před 12 roky)
off

Už jste četli preview? :D

Prostě vám to neřeknou do poslední vteřiny.. :D

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
6. 5. 2012 / 15:43:32 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Už jste četli preview? :D

Prostě vám to neřeknou do poslední vteřiny.. :D

Četla jsem snad každej článek, každej rozhovor, každej zodpovězenej dotaz, viděla všechny proma a sneak peeky a akorát nás napínají. :D Nějak to musíme ještě dokopat do toho úterý. :D

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
6. 5. 2012 / 15:49:53 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Už jste četli preview? :D

Prostě vám to neřeknou do poslední vteřiny.. :D

jn pořád hledaj záminky proč je dát dohromady v téhle nebo až v další sezóně.

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
10. 5. 2012 / 19:05:28 (před 12 roky)
off

.... rikala jsem si, kdo bude prvni pridavat postreh po posledni epizode a najednou jako kdyz se vsem zatajil dech :-). Moooc se tesim na season 05.

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
10. 5. 2012 / 20:27:06 (před 12 roky)
off
Pipa22 napsal(a):

.... rikala jsem si, kdo bude prvni pridavat postreh po posledni epizode a najednou jako kdyz se vsem zatajil dech :-). Moooc se tesim na season 05.

Takže už je jasno? :D já byl poslední dobou trochu off mimo seriálový svět, tak nevím :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
10. 5. 2012 / 20:38:21 (před 12 roky)
off

Já se stále ještě vzpamatovávám z infarktu, bylo to perfektní! :) Koukám na to pořád dokola. :D

Ano, už je jasno. ;)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
10. 5. 2012 / 20:49:44 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já se stále ještě vzpamatovávám z infarktu, bylo to perfektní! :) Koukám na to pořád dokola. :D

Ano, už je jasno. ;)

Tak to jsem rád. A byl to teda Castle nebo něco jiného?

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
10. 5. 2012 / 20:51:02 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Tak to jsem rád. A byl to teda Castle nebo něco jiného?

Castle.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Pipa22
Uživatel od první verze | Cool level: 36 | maj. Margaret 'Štabajzna' Houlihanová
10. 5. 2012 / 21:17:48 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Castle.

ano, Castle a fakt tedy mnamka, nektery ty sceny byly husty

no, zkousim tady pouzit tlacitko spoiler, ale proste mi nefunguje (i kdyz napsany text oznacim do bloku), takze popsane sceny mazu :-(

Editováno: 1x | Naposledy: 10. 5. 2012 / 21:21:05
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
10. 5. 2012 / 22:06:01 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já se stále ještě vzpamatovávám z infarktu, bylo to perfektní! :) Koukám na to pořád dokola. :D

Nejsi sama :D Já toho Castla prostě žeru. Tenhle díl zařadím mezi epky, které si pouštím pořád dokola :D

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
11. 5. 2012 / 08:00:22 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Já se stále ještě vzpamatovávám z infarktu, bylo to perfektní! :) Koukám na to pořád dokola. :D

Ano, už je jasno. ;)

Perfetni? Tech 30 vterin?

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
11. 5. 2012 / 08:29:53 (před 12 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Perfetni? Tech 30 vterin?

Celý díl trvá 42 minut. Já na něj nekoukala jenom kvůli těm 30 vteřinám. Tam šlo o mnohem víc. Těch 30 vteřin bylo jenom perfektní zakončení perfektního dílu.

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
11. 5. 2012 / 09:41:12 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Celý díl trvá 42 minut. Já na něj nekoukala jenom kvůli těm 30 vteřinám. Tam šlo o mnohem víc. Těch 30 vteřin bylo jenom perfektní zakončení perfektního dílu.

presne,aj keď to trvalo len tých 30 sekúnd tak to vôbec nevadí,diel bol perfektný a toto bola len čerešnička na torte,na ktorú sme čakali 4 roky /ja teda len rok,bo Castla som začala pozerať až minulé leto/

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
12. 5. 2012 / 06:01:29 (před 12 roky)
off
Gabik.029 napsal(a):

Celý díl trvá 42 minut. Já na něj nekoukala jenom kvůli těm 30 vteřinám. Tam šlo o mnohem víc. Těch 30 vteřin bylo jenom perfektní zakončení perfektního dílu.

Ale to ja nepopiram - dil byl pekny - tak jako vsechny, nicim vic nevynikal ani nezapadal. Prumer. Nebyt tech 30 vterin, tak uz nevim, o cem byl.

avatar uživatele
Gabik.029
Redaktor | Cool level: 101 | strýček Skrblík
12. 5. 2012 / 09:11:43 (před 12 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Ale to ja nepopiram - dil byl pekny - tak jako vsechny, nicim vic nevynikal ani nezapadal. Prumer. Nebyt tech 30 vterin, tak uz nevim, o cem byl.

Nevím no... Díl, který u mě ničím nevynikal byl třeba "A Dance with Death", "Always" se zařadil mezi moje nejoblíbenější. Ale každému se líbí něco jinýho. :)

- Do I look like a killer to you? - Yes, you kill my patience.
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
12. 5. 2012 / 12:57:03 (před 12 roky)
off
andrea168 napsal(a):

Ale to ja nepopiram - dil byl pekny - tak jako vsechny, nicim vic nevynikal ani nezapadal. Prumer. Nebyt tech 30 vterin, tak uz nevim, o cem byl.

Osobně si myslím, že Castle je jeden z těch lepších seriálů... možná jste jen moc namlsaní :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Just_reyna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
13. 5. 2012 / 20:48:45 (před 12 roky)
off

Tak podle mě tento díl ani nebyl tak o případu její matky jako spíš o tom aby si uvědomila co v životě chce a to se myslím povedlo víc než dobře :)

Never accept an apology from someone who just sucker punched you.
avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
14. 5. 2012 / 00:32:37 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Osobně si myslím, že Castle je jeden z těch lepších seriálů... možná jste jen moc namlsaní :)

Nemyslim, ze jsem namlsana, spis jsem to spatne napsala. Mam Castla rada, moc rada jako serial, ale tenhle dil byl pro me bohuzel jeden z tech prumernych. Mam porad pocit, ze ho tvurci odflakli a spolehli se jen na ten konec, ze ten to vytahne. Nevytahl. Alespon pro me.

avatar uživatele
The Vampire diaries
Uživatel od první verze | Cool level: 4 | Vince Masuka
29. 9. 2012 / 10:54:02 (před 12 roky)
off

Moc bych si přála aby to byli ELENA A DAMON z vampire diaries ale kdo by po Damonově dlouhém čekání řekl že je to brzo ??? Ale stejnak chci aby to byli oni. :))

avatar uživatele
martina149
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
23. 12. 2012 / 13:00:36 (před 11 roky)
off

Nejlepší by bylo kdyby to byl Barney a Robin..

Vaše Boží Martina
avatar uživatele
janulinkaa2
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
26. 3. 2013 / 20:39:48 (před 11 roky)
off

Klaus a Caroline - The Vampire Diares ♥:)

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
26. 3. 2013 / 20:43:47 (před 11 roky)
off
janulinkaa2 napsal(a):

Klaus a Caroline - The Vampire Diares ♥:)

Na nové tipy je článek už mírně neaktuální :) Ale možná to bude pravda tady :)