Diskuze k článku Co chceme vidět ve čtvrté sérii TVD?
avatar uživatele
Elža
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
29. 5. 2012 / 09:08:58 (před 12 roky)
off

Já bych si určitě přála, aby do města přijeli další obyčejní lidé. Takhle je to až moc upírské a dva hlavní lidé (Matt a Jeremy) mi moc sympatičtí nejsou.
Stefan si určitě nějakou novou lásku zaslouží.

A když všechno ostatní selže, nechte si narůst vlasy a bude to v pohodě.
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
29. 5. 2012 / 09:19:32 (před 12 roky)
off

tomu se říká dva v jednom :D.

avatar uživatele
misulka78
Dlouholetý uživatel | Cool level: 12 | Dale
29. 5. 2012 / 09:25:56 (před 12 roky)
off

Elžo, Elžo, když jsi říkala, podívej se na serialzone, tohle jsem nečekala :D Mimochodem ale souhlasím s Phoebe Tonkin, více Reb a... vlastně souhlasím téměř se vším :D Když pomyslím na opakování předchozích 3 řad, jenom se čím dál víc přibližuji osobní zkáze.

Mišulka78. Fanatik, fanoušek, divák. Sakra. To zní divně.
avatar uživatele
Furiant
Autor článku | Cool level: 84 | Dr. Horrible
29. 5. 2012 / 09:40:24 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

tomu se říká dva v jednom :D.

No joooo... :D Tak když už je to tak dlouhý článek, když už jsem to včera hodně dlouho překládal, tak už jsem to prasknul i sem a ne jen na web. :D

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
ElizaJane
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
29. 5. 2012 / 09:58:24 (před 12 roky)
off

souhlas se vším kromě Phoebe Tonkin, prosím, nedělejme z toho druhej Secret circle !

Deliverance comes at a cost. I bear it so they don´t have to.
avatar uživatele
shenandoah
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
29. 5. 2012 / 10:06:57 (před 12 roky)
off

Páni, seriál jsem opustila během druhé série, ale tenhle článek mě láká, abych se k němu vrátila. No, uvidíme.

avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
29. 5. 2012 / 11:01:13 (před 12 roky)
off
hodovskas napsal(a):

souhlas se vším kromě Phoebe Tonkin, prosím, nedělejme z toho druhej Secret circle !

Spíš H2O stačí přidat vodu. Aby na nás za chvíli nevybafly mořské panny...:-/

avatar uživatele
Furiant
Autor článku | Cool level: 84 | Dr. Horrible
29. 5. 2012 / 11:16:33 (před 12 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Spíš H2O stačí přidat vodu. Aby na nás za chvíli nevybafly mořské panny...:-/

Já osobně třeba mám hodně rád, když se dvě hlavní postavy z jednoho ukončeného seriálu objeví ve stejné epizodě dalšího seriálu... třeba ten díl Castla, kde se objevil Adam Baldwin, se mi hodně líbil už jenom z toho důvodu, že Adam i Nathan Fillion spolu v hlavních rolích hráli ve Firefly, což považuju za jeden z nejlepších sci-fi seriálů (no dobře, přispěl tomu i fakt, že Adam hrál téměř stejnou postavu jako byl Casey v Chuckovi :D).

H20 - Stačí přidat vodu jsem neviděl, ale podle mě by bylo celkem zajímavé vidět Rebekah (Claire Holt) a tu Phoebe Tonkin zase spolu v nějaké společné scéně... a to neříkám jenom kvůli tomu, že jsem si Phoebe v TSC celkem oblíbil... :)) A kdyby ještě hrála stejnej typ čarodějky jako v tom TSC, bylo by to IMHO fakt zajímavý zpestření... :D

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
29. 5. 2012 / 11:50:19 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

Já osobně třeba mám hodně rád, když se dvě hlavní postavy z jednoho ukončeného seriálu objeví ve stejné epizodě dalšího seriálu...

já zas miluju, když toho využijí k narážce na ty předchozí společné role. to totiž patří k nejlepším seriálovým hláškám.

avatar uživatele
Judita
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 5. 2012 / 14:02:32 (před 12 roky)
off

Na to, jak mi po třetí sérii začalo TVD lézt šíleně na nervy (nekonečným milostným trojúhelníkem; zápletkami, které byly jasné všem, kromě hlavních postav...), jste mě dost navnadili na další řadu. Teď jenom zbývá, abyste měli pravdu...

Editováno: 1x | Naposledy: 29. 5. 2012 / 14:03:42
avatar uživatele
Meimei
Uživatel od první verze | Cool level: 56 | Richard Castle
29. 5. 2012 / 14:07:29 (před 12 roky)
off

Pokud by se tím řídili, tak by to bylo jen dobře :)

Does this darkness have a name? Is it your name?
avatar uživatele
Ondrej Onďo Uhliarik
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
29. 5. 2012 / 15:51:46 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

H20 - Stačí přidat vodu jsem neviděl

Ja som H2O videl a aj keď je to typická Disneyovka z TV, nie je to až tak zlé ako terajšie seriály z tejto televízie

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 5. 2012 / 16:10:25 (před 12 roky)
off

Já by jsem také ráda více normálních lidiček. Bylo by fajn kdyby byla Elena na chvilku také taková svinějako je dvojnice.

Milád
avatar uživatele
Minui
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
29. 5. 2012 / 16:12:22 (před 12 roky)
off

Ráda bych viděla Phoebe Tonkin v TVD, bylo by to příjemné zpestření :)

avatar uživatele
Nikuska181
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
29. 5. 2012 / 16:47:43 (před 12 roky)
off

Súhlasím skoro zo všetkým. Bonnie som vždy chcela ako zlú čarodejnicu, takže mohla by niekedy byť, Elenina zlá stránka - určite to chcem vidieť, viac Rebekah takisto... a tí ľudia, no to chcem asi najviac. Nie je ich tam veľa - Matt, Meredith, starostka Lockwood a šerifka Forbes (ale väčšina z nich sú aj tak vedlajšie postavy)... Jeremy v podstate tiež nie je obyčajný človek, keď vidí duchov. Phoebe by mi tam tiež nevadila, mám ju rada

avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
29. 5. 2012 / 16:49:46 (před 12 roky)
off

Já jsem taky pro Phoebe Tonkin, ona je prostě úžasná. Jinak zlá Elena by nezaškodila, protože to její fňukání už je opravdu nesnesitelné.

Bored now...
avatar uživatele
Dejna_91
Dlouholetý uživatel | Cool level: 26 | Ally McBealová
29. 5. 2012 / 19:57:09 (před 12 roky)
off
avatar uživatele
Judita
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 5. 2012 / 20:31:26 (před 12 roky)
off
Dejna_91 napsal(a):

Víc Klaroline scén!

Tak zrovna u tohohle jsem si téměř 100% jistá, že se dočkáš. ;)

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
29. 5. 2012 / 22:01:11 (před 12 roky)
off
Dejna_91 napsal(a):

Víc Klaroline scén!

Naprosto souhlasím! Ona je úžasná :)

Milád
avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
30. 5. 2012 / 09:02:06 (před 12 roky)
off
litllewitch napsal(a):

zlá Elena by nezaškodila, protože to její fňukání už je opravdu nesnesitelné.

S tím nejde jinak než souhlasit!!

avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
31. 5. 2012 / 12:52:48 (před 12 roky)
off

Možný by stačilo, kdyby se Elena dala konečně dohromady s Damonem. On by možná přestal fňukat a stal se z něj zas ten starý dobrý upír z 1. série a ona by přestala být tak k uzoufání nudná, slušná a upjatá.

avatar uživatele
TerkaC98
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
1. 6. 2012 / 17:40:00 (před 12 roky)
off

Když chtějí více lidí, mohli by tam třeba dát tu doktorku a nechat do města přijet nové lidi. A nebylo by ani špatné, kdyby vylepšili to Jeremyho "vidění duchů", a celkově trochu pozměnit jeho charakter. Jako někdo tam blbečka dělat musí, ale zrovna Jerry to být nemusí.

avatar uživatele
Furiant
Autor článku | Cool level: 84 | Dr. Horrible
2. 6. 2012 / 14:17:19 (před 12 roky)
off

Z rozhovoru s Kevinem Williamsonem o konci třetí série TVD a o ukončení TSC:

"But I loved the cast. I love Phoebe [Tonkin]. I love her. I want her on Vampire Diaries. I ought to write her in."

Takže by to možná mohlo vyjít... :o)

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 6. 2012 / 14:17:38
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
2. 6. 2012 / 18:56:18 (před 12 roky)
off

no nevím, jestli z toho mám mít radost.

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
2. 6. 2012 / 20:04:37 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

no nevím, jestli z toho mám mít radost.

Asi tak nějak. Já jí moc nemusím. Třeba mě,ale v TVD překvapí, kdo ví.

Milád
avatar uživatele
Lucka.N
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
5. 6. 2012 / 20:57:11 (před 12 roky)
off

Taky si myslím, že by stálo za to, kdyby byl Damon s Elenou. Určitě nějsem jediná kdo si to myslí. Co myslíte vy?

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
5. 6. 2012 / 21:34:14 (před 12 roky)
off
Lucka.N napsal(a):

Taky si myslím, že by stálo za to, kdyby byl Damon s Elenou. Určitě nějsem jediná kdo si to myslí. Co myslíte vy?

Jako ono je to sporné. Oba dva jsou něčím výjimeční. Já sama by jsem nevěděla kterého.Třeba to s ním zkusí, ale stejně si myslím, že se vrátí ke Stefanovi.

Milád
avatar uživatele
Pouli
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 15 | Christopher Turk
5. 6. 2012 / 22:52:34 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

Z rozhovoru s Kevinem Williamsonem o konci třetí série TVD a o ukončení TSC:

"But I loved the cast. I love Phoebe [Tonkin]. I love her. I want her on Vampire Diaries. I ought to write her in."

Takže by to možná mohlo vyjít... :o)

Skvělá zpráva! Byla bych ráda i za epizodní roli. A nemusela by to být ani čarodějka. Mohli by nás scénáristé překvapit.

Čas je relativní. Když sleduješ seriál, čas běží dvakrát rychleji, než když čekáš na titulky.
avatar uživatele
aquanka
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
10. 6. 2012 / 13:38:17 (před 12 roky)
off

Jsem zvědavá jestli to, že si Elena vzpomene na fakt, že se s Damonem setkala dřív než se Stefanem nějak ovlivní její rozhodnutí zůstat se Stefanem.

avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
12. 6. 2012 / 23:22:51 (před 12 roky)
off
aquanka napsal(a):

Jsem zvědavá jestli to, že si Elena vzpomene na fakt, že se s Damonem setkala dřív než se Stefanem nějak ovlivní její rozhodnutí zůstat se Stefanem.

Já si myslim, že stejně pořádně rozhodnutá není. Každopádně nám to ještě trošku víc zamotá už tak dost zamotaný příběh :-D

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
13. 6. 2012 / 13:33:49 (před 12 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Já si myslim, že stejně pořádně rozhodnutá není. Každopádně nám to ještě trošku víc zamotá už tak dost zamotaný příběh :-D

Asi tak nějak. Další otáčka do serpentín.

Milád
avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
15. 6. 2012 / 19:44:35 (před 12 roky)
off
TerkaC98 napsal(a):

A nebylo by ani špatné, kdyby vylepšili to Jeremyho "vidění duchů", a celkově trochu pozměnit jeho charakter.

Jsem pro. Klidně by mohl dál vídat Rose nebo někoho jiného a působit jako taková chodící encyklopedie. Někdo by potřeboval odhalit něco z minulosti, šli by za Jeremym a on by jim to od nějakého ducha vyzvěděl. Nebo by se mohl natrvalo spřáhnout s nějakým duchem a něco s ním podnikat.
A Damon by si taky zasloužil nového (lidského) parťáka , když teď přišel o Alarica. Uznejte, s Alaricem byli dvojka k nezaplacení.
Pak by se mohly objevit nové lidské i upírské postavy. Třeba nějaký upír, který by byl tak nějak mimo hlavní dění. Třeba někdo, kdo je na podobné dietě, jako býval Stefan. Ať mi netvrdí, že Stefan byl "jediný svého druhu". A co kdyby se tam třeba objevil někdo jako Alice - holka, která byla blázen do upírů a chtěla se jedním stát? A proč ne právě ona? A taky by se tam mohl znovu objevit přítel od Lexi nebo ta čarodějka Lucy. Možností je tolik!

Do not feed the trolls
avatar uživatele
aquanka
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 6. 2012 / 19:55:18 (před 12 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Já si myslim, že stejně pořádně rozhodnutá není. Každopádně nám to ještě trošku víc zamotá už tak dost zamotaný příběh :-D

To je fakt. Doufejme, že si co nejrychleji ujasní s kým chce strávit věčnost. Protože mi to připadá, že neustále chodí kolem horké kaše.

avatar uživatele
aquanka
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
15. 6. 2012 / 20:01:40 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

J Někdo by potřeboval odhalit něco z minulosti, šli by za Jeremym a on by jim to od nějakého ducha vyzvěděl. Nebo by se mohl natrvalo spřáhnout s nějakým duchem a něco s ním podnikat.
A Damon by si taky zasloužil nového (lidského) parťáka , když teď přišel o Alarica. Uznejte, s Alaricem byli dvojka k nezaplacení.
Pak by se mohly objevit nové lidské i upírské postavy.

Souhlasím trocha rozšíření duchařiny by neškodila. Navíc zbožňuju odkrývání tajemství třeba i z minulosti.
Jenže ten lidský parťák by potřeboval Gilbertovic prsten, kdyby Damonovi zase ruply nervy. Proč mám pocit, že to bude Jeremy?
Nové postavy by taky neškodili zvlášť kdyby je nějaká z hlavních postav znala. Tak jako třeba Rebeku znal Stefan.

avatar uživatele
Dájinká131
Dlouholetý uživatel | Cool level: 1 | Luke Dunphy
15. 6. 2012 / 20:13:48 (před 12 roky)
off

Bylo by fajn kdyby Ellena začala chodit s Daemonem.

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
17. 6. 2012 / 19:49:49 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Jsem pro. Klidně by mohl dál vídat Rose nebo někoho jiného a působit jako taková chodící encyklopedie. Někdo by potřeboval odhalit něco z minulosti, šli by za Jeremym a on by jim to od nějakého ducha vyzvěděl. Nebo by se mohl natrvalo spřáhnout s nějakým duchem a něco s ním podnikat.

To by se líbilo i mě :) Mohli by to s tím Jeremyho darem rozšířit :)

venalce napsal(a):

A Damon by si taky zasloužil nového (lidského) parťáka , když teď přišel o Alarica. Uznejte, s Alaricem byli dvojka k nezaplacení.

Stejně jak už tady psali mám pocit, že to bude opravdu Jeremy. Ten má navíc prsten a když nezešílí, mohlo by jim to klapnout :D

venalce napsal(a):

Pak by se mohly objevit nové lidské i upírské postavy. Třeba nějaký upír, který by byl tak nějak mimo hlavní dění. Třeba někdo, kdo je na podobné dietě, jako býval Stefan. Ať mi netvrdí, že Stefan byl "jediný svého druhu".

Proč myslíš, že by se tam měl někdo takový objevit? Mě tam zrovna nikdo takový nechybí ;)

Milád
avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
17. 6. 2012 / 22:24:08 (před 12 roky)
off
HorovaMilada@email.cz napsal(a):

To by se líbilo i mě :)Proč myslíš, že by se tam měl někdo takový objevit? Mě tam zrovna nikdo takový nechybí ;)

Protože si myslím, že by to pak bylo zajímavější a Stefan by přestal působit jako exot. Co já vím, kolik upírů pobíhá po TVD světě, ale určitě se mezi nimi najde víc takových, kteří odmítají pít lidskou krev. Hm, prostě si myslím, že by nám měli víc ukázat, jak takoví upíři tráví svou existenci, čemu se věnují. Tvůrci se začínají tak trochu plácat na jednom místě (bude to Stefan nebo Damon? co jim provede Klaus?), tak by jim neuškodilo malé zabroušení do historie upírů (popř. jejich každodenního života). Ale možná chci prostě moc ;)

Do not feed the trolls
avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
18. 6. 2012 / 07:52:07 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Protože si myslím, že by to pak bylo zajímavější a Stefan by přestal působit jako exot. Co já vím, kolik upírů pobíhá po TVD světě, ale určitě se mezi nimi najde víc takových, kteří odmítají pít lidskou krev. Hm, prostě si myslím, že by nám měli víc ukázat, jak takoví upíři tráví svou existenci, čemu se věnují. Tvůrci se začínají tak trochu plácat na jednom místě (bude to Stefan nebo Damon? co jim provede Klaus?), tak by jim neuškodilo malé zabroušení do historie upírů (popř. jejich každodenního života). Ale možná chci prostě moc ;)

Možná, ale chápu ;)

Milád
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
18. 6. 2012 / 09:12:23 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Protože si myslím, že by to pak bylo zajímavější a Stefan by přestal působit jako exot. Co já vím, kolik upírů pobíhá po TVD světě, ale určitě se mezi nimi najde víc takových, kteří odmítají pít lidskou krev. Hm, prostě si myslím, že by nám měli víc ukázat, jak takoví upíři tráví svou existenci, čemu se věnují. Tvůrci se začínají tak trochu plácat na jednom místě (bude to Stefan nebo Damon? co jim provede Klaus?), tak by jim neuškodilo malé zabroušení do historie upírů (popř. jejich každodenního života). Ale možná chci prostě moc ;)

stefan bude exot i tak, ale každodenní život upírů... na to by bylo třeba úplně jiného seriálu.

avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
18. 6. 2012 / 09:41:40 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

stefan bude exot i tak, ale každodenní život upírů... na to by bylo třeba úplně jiného seriálu.

Hraný dokument? ;) Já věděla, že chci prostě moc...

Do not feed the trolls
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
18. 6. 2012 / 10:46:22 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Hraný dokument? ;) Já věděla, že chci prostě moc...

to jsem na mysli neměla, ale už jsi viděla nadpřirozený seriál, kde bychom viděli každodenní život těch "stvoření"? vždycky to jsou postavy, kterým se děje ještě něco zvláštního navíc.

avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
18. 6. 2012 / 11:40:32 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

to jsem na mysli neměla, ale už jsi viděla nadpřirozený seriál, kde bychom viděli každodenní život těch "stvoření"? vždycky to jsou postavy, kterým se děje ještě něco zvláštního navíc.

Neměla jsem ani tak na mysli, jak tráví všední dny, jako spíš jak tráví "věčnost". Už nevím, jak se ten týpek jmenoval, ale Damon s Rose za ním šli, aby jim zjistil něco o Klausovi. Byl to upír "chodící encyklopedie", měl kdovíkolik titulů, trávil svou existenci studiem. A co další upíři? Kde a jak vlastně žijí? Ve skutečnosti jich známe strašně málo, v TVD nejsou žádní obyčejní upíři. Když už se tam nějaký objeví, tak vydrží pár dílů, než ho zabijí. Je třeba škoda, že nevydržela Pearl s Annou, ty klidně mohly být obyčejnými upíry, kteří v Mystic Falls prostě žijí, ale do hlavního dění se zapojují jen občas. Kolem roku 1864 žilo v Mystic Falls 27 upírů, teď jich tam není ani 10 a to je ještě polovina z nich hybridních nebo nových. Zkrátka by to chtělo rozšířit základnu jak o lidi, tak o upíry.

Do not feed the trolls
avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
18. 6. 2012 / 17:35:13 (před 12 roky)
off
aquanka napsal(a):

To je fakt. Doufejme, že si co nejrychleji ujasní s kým chce strávit věčnost. Protože mi to připadá, že neustále chodí kolem horké kaše.

Neujasní..aspoň ne rychle. Jestli mají TVD mít šest sérií, tak se ještě tři série bude jak nána rozhodovat..Mohli by na pár dílů propíchnout Stefana, aby byla nějaká bžunda ;-)

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
18. 6. 2012 / 18:51:39 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Neměla jsem ani tak na mysli, jak tráví všední dny, jako spíš jak tráví "věčnost". Už nevím, jak se ten týpek jmenoval, ale Damon s Rose za ním šli, aby jim zjistil něco o Klausovi. Byl to upír "chodící encyklopedie", měl kdovíkolik titulů, trávil svou existenci studiem. A co další upíři? Kde a jak vlastně žijí? Ve skutečnosti jich známe strašně málo, v TVD nejsou žádní obyčejní upíři. Když už se tam nějaký objeví, tak vydrží pár dílů, než ho zabijí. Je třeba škoda, že nevydržela Pearl s Annou, ty klidně mohly být obyčejnými upíry, kteří v Mystic Falls prostě žijí, ale do hlavního dění se zapojují jen občas. Kolem roku 1864 žilo v Mystic Falls 27 upírů, teď jich tam není ani 10 a to je ještě polovina z nich hybridních nebo nových. Zkrátka by to chtělo rozšířit základnu jak o lidi, tak o upíry.

no ale to je přesně ono. buffy, angel, tb, tvd, blood ties - moje upíří seriály. tomu, co popisuješ, jsme byli nejblíž s henrym v blood ties, ale i ten se míchal do boje s prastarým hrůzostrašným démonem, který chtěl zničit svět.

avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
19. 6. 2012 / 13:12:09 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Neměla jsem ani tak na mysli, jak tráví všední dny, jako spíš jak tráví "věčnost". Už nevím, jak se ten týpek jmenoval, ale Damon s Rose za ním šli, aby jim zjistil něco o Klausovi. Byl to upír "chodící encyklopedie", měl kdovíkolik titulů, trávil svou existenci studiem. A co další upíři? Kde a jak vlastně žijí? Ve skutečnosti jich známe strašně málo, v TVD nejsou žádní obyčejní upíři. Když už se tam nějaký objeví, tak vydrží pár dílů, než ho zabijí. Je třeba škoda, že nevydržela Pearl s Annou, ty klidně mohly být obyčejnými upíry, kteří v Mystic Falls prostě žijí, ale do hlavního dění se zapojují jen občas. Kolem roku 1864 žilo v Mystic Falls 27 upírů, teď jich tam není ani 10 a to je ještě polovina z nich hybridních nebo nových. Zkrátka by to chtělo rozšířit základnu jak o lidi, tak o upíry.

Podle mě toho chceš opravdu moc. Je to přece jen seriál. Prostě se soustředí jen na tu hrstku co tam je a to jim stačí.

Milád
avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
19. 6. 2012 / 15:11:52 (před 12 roky)
off
HorovaMilada@email.cz napsal(a):

Podle mě toho chceš opravdu moc. Je to přece jen seriál. Prostě se soustředí jen na tu hrstku co tam je a to jim stačí.

Jo, uznávám. Přemýšlela jsem nad tím a to, co chci, by se hodilo spíš do knihy.

Do not feed the trolls
avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
19. 6. 2012 / 17:06:02 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Jo, uznávám. Přemýšlela jsem nad tím a to, co chci, by se hodilo spíš do knihy.

Přesně tak :)

Milád
avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
20. 6. 2012 / 22:21:45 (před 12 roky)
off

Teď mě napadla jedna věc, kterou jsme se ve třetí sérii ještě nedozvěděli (opravte mě, jestli se mýlím). Ve 4. sérii by nám mohli říct, čím Kol před více než sto lety naštval Klause, že ho zavřel do rakve. U těch ostatních už to víme, ale Kol je stále záhadou.

Do not feed the trolls
avatar uživatele
Mili92
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 6. 2012 / 22:35:16 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Teď mě napadla jedna věc, kterou jsme se ve třetí sérii ještě nedozvěděli (opravte mě, jestli se mýlím). Ve 4. sérii by nám mohli říct, čím Kol před více než sto lety naštval Klause, že ho zavřel do rakve. U těch ostatních už to víme, ale Kol je stále záhadou.

To je fakt, že by to tam mohli říct :)

Milád
avatar uživatele
Meimei
Uživatel od první verze | Cool level: 56 | Richard Castle
20. 6. 2012 / 22:43:29 (před 12 roky)
off

Já chci zpátky Annu :D

Does this darkness have a name? Is it your name?
avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
24. 6. 2012 / 13:21:58 (před 12 roky)
off
Meimei napsal(a):

Já chci zpátky Annu :D

Já hlavně Ricka..nějak si tu další sérii bez něj nedokážu představit :-(

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
24. 6. 2012 / 14:19:12 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

Teď mě napadla jedna věc, kterou jsme se ve třetí sérii ještě nedozvěděli (opravte mě, jestli se mýlím). Ve 4. sérii by nám mohli říct, čím Kol před více než sto lety naštval Klause, že ho zavřel do rakve. U těch ostatních už to víme, ale Kol je stále záhadou.

my to víme. jednou řekli, že klaus dal každému vybrat, na čí straně bude. kdo nešel s ním, šel do rakve.

avatar uživatele
venalce
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
24. 6. 2012 / 18:22:03 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

my to víme. jednou řekli, že klaus dal každému vybrat, na čí straně bude. kdo nešel s ním, šel do rakve.

To jo, ale nevíme, kdy a jak se to stalo. U ostatních ano Finn chtěl být se Sage, Rebekah se Stefanem, Elijah nechal utéct dvojnici, ale podařilo se mu utéct, 500 let se Klausovi vyhýbal a pak si dovolil chtít být s ostatními sourozenci a klidně by Klause zabil, takže si to u něj taky pohnojil, ale o Kolovi toho zatím moc nevíme. Třeba jaký byl jeho důvod, že se postavil Klausovi.

Do not feed the trolls
Editováno: 1x | Naposledy: 24. 6. 2012 / 18:22:50
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
25. 6. 2012 / 09:41:01 (před 12 roky)
off
venalce napsal(a):

To jo, ale nevíme, kdy a jak se to stalo. U ostatních ano Finn chtěl být se Sage, Rebekah se Stefanem, Elijah nechal utéct dvojnici, ale podařilo se mu utéct, 500 let se Klausovi vyhýbal a pak si dovolil chtít být s ostatními sourozenci a klidně by Klause zabil, takže si to u něj taky pohnojil, ale o Kolovi toho zatím moc nevíme. Třeba jaký byl jeho důvod, že se postavil Klausovi.

naznačili ale, že některé třeba zapíchl víckrát. a kol je podle mě čistě spratek, který poslal klause do prdele zcela bezdůvodně.

avatar uživatele
Phoebo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
23. 7. 2012 / 23:20:21 (před 12 roky)
off

Temná Elena (hoci pochybujem, tá bude snáď ešte svätejšia) a ŽIADNU Phoebe Tonkin! Dobre, uznávam, v Secret Circle to vyzeralo, že má talent, ale v skutočnosti boli všetci ostatní tak príšerní, že Phoebe zahviezdila. Ani v tých pár epizódach H2O ma nijak neočarila, takže Phoebe rozhodne nie.