Diskuze k článku Gilmore Girls: Budou další epizody?
avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
28. 11. 2016 / 10:33:28 (před 7 roky)
off

No, popravdě... ve chvíli, kdy se objevily závěrečné titulky bez rozuzlení, jestli bude Rory s Jessem nebo Loganem (myslel si vůbec někdo, že skončí s Deanem?), tak jsem byla naštvaná, protože JESS! Nebo LOGAN! Proč si nemohla vybrat?! S odstupem času už jsem klidnější a s čistou hlavou můžu říct, že se ten jejich kruh uzavřel a nakonec to pro Gilmorky byl dobrý konec.
Já osobně bych další díly nechtěla (ale kdyby se natočily, tak se samozřejmě budu neskutečně těšit), protože když chci Roryin život nějak uzavřít, tak si prostě najdu nějaké fanfiction a mám stovky konců :)

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
Editováno: 1x | Naposledy: 28. 11. 2016 / 10:33:50
avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
28. 11. 2016 / 10:56:39 (před 7 roky)
off

Já asi další pokračování nechci. Rory se mi v celém pokračování tak znechutila, že děkuji nechci.
Oblíbenost její postavy u mě klesala strmou křivkou zhruba od 5. série a tady to teda dokonali... Udělat ze zodpovědné, po úspěchu zapálené holky zamrzlou nezodpovědnou puberťačku bez kousku sebeúcty... Job well done...
To teda přeháním, ale fakt mě to naštvalo :-D

Bored now...
avatar uživatele
Veruzou
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
28. 11. 2016 / 11:02:04 (před 7 roky)
off

Já musím říct, že po "otevřeném" konci 7. série jsem byla celkem spokojená, každý si to mohl domyslet jak chtěl, já viděla Lorelai s Lukem, Rory jako úspěšnou novinářku a tak nějak jsem s tím byla spokojená :-) Nicméně, když natočili pokračování, těšila jsem se, jak to teda bude "ve skutečnosti" a tentokrát mi otevřený konec už takovou radost neudělal.. zakončení pro Lorelai a Luka pěkné, ale takové to typické klišé... nicméně happy end jak má být :-D ale Rory? Jako vážně? Bylo by pěkné, kdyby to měla opravdu být symbolika na podobnosti jejích vztahů a vztahů Lorelai, ale nevím, nedokážu si to moc představit.. přece jenom Rory byla celou dobu trochu jinačí povaha než Lorelai, tak by si zaloužila "vlastní verzi příběhu".. jsem z toho rozpačitá, uvidíme co a jestli bude něco dál... :)

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 11. 2016 / 11:28:02 (před 7 roky)
off

U mě vždycky bude vítěz Jess!
Já jsem upřímně zklamaná, co s Rory provedli. Málokdy udělala nějaké bezhlavé rozhodnutí(všeobecně se divím, že nechala Logana na sebe šáhnout, ale to jsem já). Upřímně, to Amy chtěla, aby měla život jako Lorelai? Jess a Logan jsou Roryné verze Luka a Christophera a to, že s Loganem bude mít dítě tomu všemu jen dá korunu. Takže bude mít dceru, kterou taky pojmenuje Lorelai a pojede se to samé, nebo jak? Logan bude někde v tramtárii, Jess se bude věnovat jejímu dítěti(podobně jako se Luke věnoval Rory) a semtam se Logínek objeví, aby z toho bylo nějaké drama? Já si nějak nedovedu představit, jak by to skončilo. Původní ukončení 7.série mi v tomhle ohledu přineslo větší uspokojení jako sladká tečka, než toto, co si vyloženě říká o další epizody, ovšem mám strach, co by se v dalších epizodách událo.
A co se týče té volby. Pokud vím, tak i když Lorelai měla vždy vazby jak na Christophera, tak na Luka, tak nelze popřít, že srdcem jí vždy byl blíže Luke a že on je ten, se kterým by měla strávit život, to samé vidím mezi Rory a Jessem. Že i když to je městský kluk, co není žádný zbohatlík, tak jí s ním i tak bude dobře...ted vypadám jako nějaký šílený romantik, ale vždy mi přišlo, že mezi ní a Loganem nikdy nebylo to, co mezi Rory a Jessem a Dean.. Kdo by vůbec čekal, že s ním bude? Měla s ním první pusu, přišla s ním o panenství, to už snad stačí! Myslím, že Logan i Dean už svých šancí dostaly dost, konečně by se mohlo více dostat i na Jesse, se kterým mi ten jejich vztah nikdy nepřišel úplně ukončený, vždycky tam byly takové zadní vrátka, at Rory chodila s Loganem, či Deanem, Jess tam prostě vždy byl.

Já vám nevím. Né, že by to nebylo skvěle natočené, ta vlna nostalgie mě přímo pohltila, postavy ačkoliv to bylo jako ze Simpsonů, tak jsem je ráda viděla znovu, ale nevím nevím. Že zrovna takhle si představují ukončení, to teda nevím a aby se Rory pomamila v tom, že s jedním má dítě a druhý je taková její soulmate, to už si Rory může přestat říkat Rory a nechat se oslovovat jako Lorelai. Jak jsem řekla, je to ukončené stylem, že by to mělo pokračovat, ale bojím se toho, jak by to pokračovalo.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Editováno: 6x | Naposledy: 30. 11. 2016 / 12:58:07
avatar uživatele
Emigna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 22 | Chandler Bing
28. 11. 2016 / 14:35:28 (před 7 roky)
off

Další díly za dva roky a zase půlku sledování zabere, kam se každá i ta nejméně podstatná postava za ty dva roky dostala. Na pokračování jsem se fakt těšila a hrozně mě to zklamalo. Nikdy by mě nenapadlo, že ty poslední čtyři slova, o kterých se tolik psalo, budou takové klišé. Za mě už prosím další díly ne, takhle si Gilmorky pamatovat nechci.

avatar uživatele
Vxxx
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
28. 11. 2016 / 15:31:32 (před 7 roky)
off

Proč všichni předpokládáte, že je papá Logan? Vždyť měla celou dobu i Paula... Plus ta jednorázovka s týpkem ve frontě, ale nevím jak to vychází časově, zapomněla jsem v jakém dílu to bylo :D

Nicméně, já jsem tým Logan. A další díly bych uklidně uvítala. Pro mě to nemělo nic co dělat s nostalgií, vzhledem k tomu, že jsem Gilmorky začala sledovat až v létě a poslední sérii jsem dojela v pátek, před zveřejněním nových epizod :D Každopádně myslím, že to bylo důstojné ukončení... a jestli se rozhodnout pokračovat, ráda na to mrknu.

Vxxx
avatar uživatele
PipiDP
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
28. 11. 2016 / 21:32:40 (před 7 roky)
off

Na začátku jsem z konce byla trochu rozpačitá, ale když jsem si to pak přetáčela v hlavě, tak musím uznat, že by to byl vtipný a dobrý konec pro sedmou sérii. Pak by to bylo v podstatě celé od začátku. Teď , po těch deseti letech, už to není tak výstižné, ale stejně se mi to líbilo. Takže za mě dobrý, ale pokud by byly další díly, sledovala bych je.


A jinak jsem pro, aby byla Rory s Jessem, nelíbí se i jak se chová s Loganem. Je nezodpovědná a dělá věci, které si myslím, že k ní povahově nesedí.

Editováno: 1x | Naposledy: 28. 11. 2016 / 21:34:45
avatar uživatele
CrazyGeek
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
29. 11. 2016 / 12:36:30 (před 7 roky)
off

Já jsem tým Jess a pokračování nechci. Jsem spokojený, jak to dopadlo. Tady je asi důležité si uvědomit, že takový konec měl být už v sedmé řadě a ne o 9 let později. Beru to tak, že Logan je otec a bude v jejím životě hrát stejnou roli jako Chris pro Lorelaii. A někdy v budoucnu bude s Jessem.

Začíná mi z toho všeho hrabat. Uwííííííí
avatar uživatele
verunkawrath
Dlouholetý uživatel | Cool level: 27 | Bobby Singer
29. 11. 2016 / 14:50:03 (před 7 roky)
off

Asi by to pokračování zasloužilo,takový konec jsem nečekala.

Narovnej svou krátkou páteř a sevři drobné zoubky :)
avatar uživatele
Patty
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
29. 11. 2016 / 16:42:21 (před 7 roky)
off

Tak už to mám taky za sebou a můžu se podělit o své dojmy. Na pokračování jsem byla hodně natěšená, ve výsledku to pro mě z části bylo uspokojující, z části zklamání. U zimy jsem se nasmála, pobrečela si (Richardův pohřeb), měla jsem pocit jakoby Gilmorky nikdy neskončily. Skvělá byla i závěrečná podzimní epizoda, tedy, až na ta poslední čtyři slova, kolem kterých se před odvysíláním dělalo strašně velké haló a nakonec z toho vyleze tohle.... klišé. To mě fakt zklamalo a jak už někdo výše psal, Rory je úplně jiná než Lorelai tak nechápu, proč by nemohla mít svůj vlastní "originální" životní příběh. Ale chápu, že to měl být "full circle."

Jsem tým Logan, vžycky jsem byla a vždycky budu, ale co se mi nelíbilo bylo, jak byl vykreslen jejich vztah. Rory celou dobu podvádí svého přítele, kterého si nikdo nepamatuje ani ona sama (a i když mě tohle bavilo celou první epizodu, chudák Paul :-D) a Logan podvádí svou snoubenku. Zajímalo by mě, co to mělo za smysl, když bylo očividné, že Rory je do Logana stále zamilovaná a on do ní taky. Chápu, že Palladino neměla se 7. sérií nic společného, ale to neznamená, že by měla ignorovat fakt, jak se právě v té sérii Loganova postava "dospěla", což podle mě celé ty čtyři díly dělala. I když jsem skákala radostí nad každou Rory/Logan scénou, celé mi to kazilo právě to, že oba dva zahýbali. Nechápu, jak někdo může Christophera srovnávat s Loganem, ano chápu, že tam jistá podobnost je, ale je třeba si uvědomit, že Logan by se určitě ve svých 30ti a více letech nezachoval tak jak Christopher ve svých 17ti.

Myslím si, že Palladino měla ty poslední čtyři slova lehce přehodnotit, souhlasím s názorem, že by se to hodilo mnohem více jako zakončení 7. série než teď, o devět let později. Ale i tak jsem vděčná za to, že jsme se pokračování dočkali :)

P.S. Paris je stále nejlepší! :-D

avatar uživatele
TeaSmajl
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
29. 11. 2016 / 20:51:21 (před 7 roky)
off

Ja jsem spokojená, a čtyřiposlední slova mi do toho sedly jak hrnec na prde.. Jedine s čím jsem byla nespokojena je Roryn vyvoj. Ale je to logické Rory byla skvělá studentka ale jako opravdová novinářka se moc neprojevila, nebo spise tam nebylo to pravé zapálení. Jako spisovatelka mi proste sedi vic :) Me se to libilo a kdyby to pokracovalo byla bych šťastná ale i tohle zakončení je prostě super.

S láskou Tea
avatar uživatele
Lucig
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
29. 11. 2016 / 22:10:25 (před 7 roky)
off

Taky se hlásím k týmu Logan, takže jsem měla radost z toho, že můj favorit v té minisérii alespoň byl. :)
Líbila se mi taky ta "slavná" poslední slova, neměla jsem s tím problém.
Jinak ale musím říct, že jsem byla docela zklamaná... Přišlo mi, že čtyři půldruhé hodiny trvající filmy jsou docela velký prostor na to, aby se dal rozehrát silnější a hlubší příběh. Toto byla jen taková výloha, kde se mělo podle objednávky vystřídat co nejvíc původních postav, byť jen třeba na směšných pár minut či vteřin, jako Sookie, Christopher, Jess nebo Dean a další. Příběh byl plochý, motivy a psychologie postav drsně nedotažené, jejich situace a starosti jen ledabyle načrtnuté (vyjma Rory), jejich objevování se v příběhu často samoúčelné... Kvalita byla prostě nahrazena kvantitou a to nebylo podle mého gusta.
Jako ten vtip s Paulem - poprvé: "docela vtipné", podruhé: "ok, chápu", potřetí: "zase to samé? a kde je pointa?"........ až nakonec ve čtvrtém díle: "Jako vážně?!?!?"
Logan si bere jednu, přitom má vztah s druhou - po tři díly prakticky nulová reflexe této situace. Ve čtvrtém díle se Rory zeptá, jestli si tu snoubenku fakt vezme, a on řekne, že jo. Tak se stylově rozloučej a celý motiv končí bez jakékoli krize či katarze, ploše, prázdně... Nebo motiv dítěte Lorelai a Luka: chvilku o tom pokecají, Luke řekne, že on je srovnaný s tím, jak to je, a pak střih - sedí na klinice kvůli náhradnímu mateřství?!? Tam se chvíli ušklíbají nad přímostí Paris v tomto citlivém tématu a za pár střihů a rádobyvtipů je motiv smetený ze stolu a pes po něm neštěkne... A co teprve Michel a jeho náhlá proměna v děti milujícího strýčka? Paris a její rozvod, resp. reakce na první lásku? Vyšumělo do prázdna... A takhle bych mohla pokračovat dlouho...
Takže za mě - další díly klidně, ale jinak. A jedině, pokud budou mít autoři co říct.

avatar uživatele
PKathy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
2. 12. 2016 / 10:22:09 (před 7 roky)
off

Upřímně, musím říct, že souhlasím se spoustou z vás. V první minutě jsem byla nadšená a nostalgie zafungovala na 100% (i slzička ukápla), ale ke konci jsem byla dost zklamaná. Přesně jak říkáte, 90 minut je docela dlouhý čas a mohly se řešit věci typu děti Lorelai a Luka, rozvod Paris, víc Jesse a Deana (i když nejsem team Dean, přece jen mi vadilo, že se tam objevil na pár sekund v jedné scéně), místo té výplně typu Kirkův film (i když byl výborný) nebo muzikál. Vztah Rory/Logan mě spíš štval - zklamal mě ten posun Rory od zodpovědné studentky k někomu, kdo takhle podvádí, na přítele si ani nevzpomene, nemluvě o její pracovní situaci.
A zakončení seriálu? Jsem jednou z těch, kteří čekali tahle slova, ale opravdu jsem si myslela, že Rory alespoň s někým bude. Achjo.
Samozřejmě ale i přesto všechno seriál miluju, a jestli budou nové díly, tak se budu těšit jako malá holka...

To, že jsem paranoidní, ještě neznamená, že po mně nejdou.
avatar uživatele
Maguša
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
11. 12. 2016 / 12:27:25 (před 7 roky)
off
IcePrincess napsal(a):

U mě vždycky bude vítěz Jess!
Já jsem upřímně zklamaná, co s Rory provedli. Málokdy udělala nějaké bezhlavé rozhodnutí(všeobecně se divím, že nechala Logana na sebe šáhnout, ale to jsem já). Upřímně, to Amy chtěla, aby měla život jako Lorelai? Jess a Logan jsou Roryné verze Luka a Christophera a to, že s Loganem bude mít dítě tomu všemu jen dá korunu. Takže bude mít dceru, kterou taky pojmenuje Lorelai a pojede se to samé, nebo jak? Logan bude někde v tramtárii, Jess se bude věnovat jejímu dítěti(podobně jako se Luke věnoval Rory) a semtam se Logínek objeví, aby z toho bylo nějaké drama? Já si nějak nedovedu představit, jak by to skončilo. Původní ukončení 7.série mi v tomhle ohledu přineslo větší uspokojení jako sladká tečka, než toto, co si vyloženě říká o další epizody, ovšem mám strach, co by se v dalších epizodách událo.
A co se týče té volby. Pokud vím, tak i když Lorelai měla vždy vazby jak na Christophera, tak na Luka, tak nelze popřít, že srdcem jí vždy byl blíže Luke a že on je ten, se kterým by měla strávit život, to samé vidím mezi Rory a Jessem. Že i když to je městský kluk, co není žádný zbohatlík, tak jí s ním i tak bude dobře...ted vypadám jako nějaký šílený romantik, ale vždy mi přišlo, že mezi ní a Loganem nikdy nebylo to, co mezi Rory a Jessem a Dean.. Kdo by vůbec čekal, že s ním bude? Měla s ním první pusu, přišla s ním o panenství, to už snad stačí! Myslím, že Logan i Dean už svých šancí dostaly dost, konečně by se mohlo více dostat i na Jesse, se kterým mi ten jejich vztah nikdy nepřišel úplně ukončený, vždycky tam byly takové zadní vrátka, at Rory chodila s Loganem, či Deanem, Jess tam prostě vždy byl.

Já vám nevím. Né, že by to nebylo skvěle natočené, ta vlna nostalgie mě přímo pohltila, postavy ačkoliv to bylo jako ze Simpsonů, tak jsem je ráda viděla znovu, ale nevím nevím. Že zrovna takhle si představují ukončení, to teda nevím a aby se Rory pomamila v tom, že s jedním má dítě a druhý je taková její soulmate, to už si Rory může přestat říkat Rory a nechat se oslovovat jako Lorelai. Jak jsem řekla, je to ukončené stylem, že by to mělo pokračovat, ale bojím se toho, jak by to pokračovalo.


Přesně! Podepisuju se pod každou větu! Vidím a cítím to naprosto stejně!

Dneska se paří. Faktor pařby je pět. Oh Yeah! (Holly)