Diskuze k článku Top 12 řádně ostrých holek
avatar uživatele
aaaja
Uživatel od první verze | Cool level: 46 | Richard Hammond
22. 7. 2012 / 15:43:43 (před 12 roky)
off

chtěla jsem namítat, že by tam měla být River, ale za Firefly je tu Zoe a Summer je tu z Terminátora... Takže nenamítam nic, super žebříček :)

There are no cows in space.
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 7. 2012 / 15:45:55 (před 12 roky)
off
aaaja napsal(a):

chtěla jsem namítat, že by tam měla být River, ale za Firefly je tu Zoe a Summer je tu z Terminátora... Takže nenamítam nic, super žebříček :)

chvíli jsem nad ní uvažoval, ale River se projevila víc až ve filmu, v seriálu byla víceméně za "tu nevyrovnanou" ;) a hlavní drsňačka byla stejně Zoë ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
22. 7. 2012 / 16:03:47 (před 12 roky)
off

Tak určitě mi tu chybí Nikita ze seriálu Nikita (Tato Nikita by nakopala své starší jmenovkyni zadek, a to pořádně ...). Ráda bych tu viděla i Alex ze stejného seriálu, ale Nikita je přece jenom drsnější :) A to že The Chosen One skončila na druhém místě, no nevím, nevím. Ještě za nějakou animovanou postavičkou ... Však ona by jí Buffy ukázala :)

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
Silencia
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
22. 7. 2012 / 16:06:51 (před 12 roky)
off

K obdivovatelům Buffy bych přidala ještě Alexandra Harrise, který po ní koukal během prvních 3 řad, ale pokud jde o osudové muže, jsou tam všichni důležití. :) Buffy je nejlepší :D Xena nemohla chybět... a teď mě napadá, že Faith (druhá přemožitelka) taky není zrovna panenka.

avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2012 / 16:08:55 (před 12 roky)
off
Luteka napsal(a):

... A to že The Chosen One skončila na druhém místě, no nevím, nevím. Ještě za nějakou animovanou postavičkou ... Však ona by jí Buffy ukázala :)

Milá Buffy by od Asajj dostala šíleně nařezáno, stejně jako jakákoliv nad ní :) To první místo je bez debat :-p

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
22. 7. 2012 / 16:12:41 (před 12 roky)
off

celkom vydarený článok a aj rebríček...určite potešila Roxy a Zoey a samo,že aj tie ostatné =D

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
vikkyy
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 7. 2012 / 16:16:59 (před 12 roky)
off

Nová Nikita tu možná chybí, ale Peta je klasika. Jinak mě dostal výčet schopností u Sydney Bristow (Alias). Super. :)

Love-sex-peace-freedom -respekt
avatar uživatele
litllewitch
Redaktor | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
22. 7. 2012 / 16:18:39 (před 12 roky)
off

Já myslím, že taková Dark Willow, kdyby mávla rukou, tak se můžou jít všechny dámy v žebříčku klouzat :D.

Bored now...
avatar uživatele
Kopec
Uživatel od první verze | Cool level: 18 | Kocour
22. 7. 2012 / 16:22:15 (před 12 roky)
off

Žebříček je parádní.

A jakožto zástupce mužské části seriálových maniaků mě velice zaujala vsuvka. Tudíž se chci zeptat kdy a kde se souboje v bahně uskuteční a kolik je vstup? :D

avatar uživatele
c.arolinka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
22. 7. 2012 / 16:55:30 (před 12 roky)
off

Někam bych tam ještě určitě zařadila Bo z Lost Girl. Ta by je všechny odrovnala jednou pusou a ještě bychom si to všichni užili:P
Jinak rozhodně super žebříček, dobře vybrané slečny;)

avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2012 / 17:03:46 (před 12 roky)
off
c.arolinka napsal(a):

Někam bych tam ještě určitě zařadila Bo z Lost Girl. Ta by je všechny odrovnala jednou pusou a ještě bychom si to všichni užili:P
Jinak rozhodně super žebříček, dobře vybrané slečny;)

Mno tak Roxy je mrtvá, nejsem si jistej, jak by to Bo přebila :))

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
reallyreallychildish
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
22. 7. 2012 / 17:24:12 (před 12 roky)
off

Teda, napadla mě spousta možností, ale že číslo jedna bude kreslená postava jsem fakt nečekala. Skvělý článek! :)

If I cannot reach Heaven, I will raise Hell.
avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
22. 7. 2012 / 17:43:14 (před 12 roky)
off

Souhlasim s prvnim mistem...ty ostatni jsou diskutabilni, ale chapu ze je tezke porovnat v realu jejich schopnosti :-)...Clanek se mi jinak velmi libil uz se tesim na dalsi

Editováno: 1x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 17:43:38
avatar uživatele
lizzy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2012 / 17:45:10 (před 12 roky)
off

Moc vydařený žebříček. A jsem opravdu hrozně ráda, že si někdo vzpomněl na Roxy :D

avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
22. 7. 2012 / 17:48:57 (před 12 roky)
off
under.demonic.possession napsal(a):

Teda, napadla mě spousta možností, ale že číslo jedna bude kreslená postava jsem fakt nečekala. Skvělý článek! :)

Tak to jsme dva, já osobně bych to první místo asi úplně vyškrnul a mírně proházel i zbytek, ale to je vše o subjektivním názoru ;-) Každopádně článek velmi zajímavý.

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
22. 7. 2012 / 17:49:18 (před 12 roky)
off

No minimálně dle této pokřivené logiky by teda měla být Cameron na druhém místě.

S 'bumerangem' a tím jejím chvatem by mohla jít Xena tak na pískoviště, no a Buffy by si ani nevrzla...

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 17:52:31
avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2012 / 18:03:12 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

No minimálně dle této pokřivené logiky by teda měla být Cameron na druhém místě.

S 'bumerangem' a tím jejím chvatem by mohla jít Xena tak na pískoviště, no a Buffy by si ani nevrzla...

Podle jaké pokřivené logiky? Trochu silná hláška. Počítám, že pořadí autor stanovil podle vlastního názoru a ty s ním souhlasit fakt nemusíš ;-) Jelikož se to ani moc porovnávat nedá, vzhledem k různým schopnostem a k mytologii jednotlivých seriálů, tak si to každý může srovnat jak chce...

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2012 / 18:12:26 (před 12 roky)
off

Moc pěkný žebříček :) Ale jelikož nesleduji Clone Wars, tak netuším jestli je první místo zaslouženě nebo ne :)

aaaja napsal(a):

chtěla jsem namítat, že by tam měla být River, ale za Firefly je tu Zoe a Summer je tu z Terminátora... Takže nenamítam nic, super žebříček :)

Jo taky mi tam River chyběla, ale pak jsem si uvědomila, že taková vražedkyně byla vlastně až ve filmu, tak též nic nenamítám.

Jen mě trochu zmátla ta fotka u článku, na níž je River, tak jsem se domnívala, že v žebříčku bude také :)

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 7. 2012 / 18:13:31 (před 12 roky)
off
Katschaba napsal(a):

Jen mě trochu zmátla ta fotka u článku, na níž je River, tak jsem se domnívala, že v žebříčku bude také :)

Původně tam mělo být něco jiné, ale bylo mi to zamítnuto ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 7. 2012 / 18:13:54 (před 12 roky)
off

Pro mě bude Sydney Bristow vždycky jednička. Možná by neměla šanci proti dámám, které mají k dispozici nějaké nadpřirozené síly nebo tak, ale v reálu na ni nikdo nemá ;)

Jinak se mi ale hodně líbí zpracování článku... už vím, jak bude vypadat další díl :P :D

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 7. 2012 / 18:15:28 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

No minimálně dle této pokřivené logiky by teda měla být Cameron na druhém místě.

S 'bumerangem' a tím jejím chvatem by mohla jít Xena tak na pískoviště, no a Buffy by si ani nevrzla...

Terminátoři sice byly mašiny, ale jinak se je dalo porazit... Xena je takový trochu Chuck Norris v sukni, prostě holka, která poráží bohy, kteří by T888 v pohodě smetli z povrchu zemského... stejně tak Buffy je několikrát rychlejší než průměrný člověk, myslím, že by Cameron měla hodně velké potíže :)

a taky s ohledem na samotné postavy a jejich mytologii byla vždycky Buffy výš ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Katschaba
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2012 / 18:15:57 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jinak se mi ale hodně líbí zpracování článku... už vím, jak bude vypadat další díl :P :D

Článek, kde se okem pokochá dámské osazenstvo SZ? :)

"Your life is yours and yours alone, rise up and live it." by Richard Rahl
avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
22. 7. 2012 / 18:18:58 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jinak se mi ale hodně líbí zpracování článku... už vím, jak bude vypadat další díl :P :D

to je ten čo si myslím? tak sa naň už teraz teším =D

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
22. 7. 2012 / 18:19:10 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Pro mě bude Sydney Bristow vždycky jednička. Možná by neměla šanci proti dámám, které mají k dispozici nějaké nadpřirozené síly nebo tak, ale v reálu na ni nikdo nemá ;)

Já to mám stejně, prostě na Sydney nedám dopustit a prozatím ji žádná seriálová hrdinka nepřekonala, aspoň u mě teda ne :-)

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
22. 7. 2012 / 18:21:25 (před 12 roky)
off
megawir napsal(a):

Podle jaké pokřivené logiky? Trochu silná hláška. Počítám, že pořadí autor stanovil podle vlastního názoru a ty s ním souhlasit fakt nemusíš ;-) Jelikož se to ani moc porovnávat nedá, vzhledem k různým schopnostem a k mytologii jednotlivých seriálů, tak si to každý může srovnat jak chce...

Porovnávat se to nedá a přesto se to tu porovnává? :) Ano, každý má svůj názor, takže se nikdy neshodneme. Tu pokřivenou logiku jsem myslela tak, že je v úvodu vysvětlené pořadí, kdo by porazil koho... Ale třeba u tohohle mi to má hlava prostě nepřijme, že by se takhle porazily, nemá to logiku. :D Tak je to myšleno.

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 18:22:43
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
22. 7. 2012 / 18:28:41 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Terminátoři sice byly mašiny, ale jinak se je dalo porazit... Xena je takový trochu Chuck Norris v sukni, prostě holka, která poráží bohy, kteří by T888 v pohodě smetli z povrchu zemského... stejně tak Buffy je několikrát rychlejší než průměrný člověk, myslím, že by Cameron měla hodně velké potíže :)

a taky s ohledem na samotné postavy a jejich mytologii byla vždycky Buffy výš ;)

Je to možné, i když dokázat to nemůžeš. Xena by třeba byla v šoku z moderní technologie a na T888 kopy neplatí. :) Ani kop z otočky by asi od člověka nezabral, ani by to s ní nehnulo. Ale kdo ví.

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 18:32:30
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 7. 2012 / 18:34:28 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Je to možné, i když dokázat to nemůžeš. Xena by třeba byla v šoku z moderní technologie a na T888 kopy neplatí. :) Ani kop z otočky by asi od člověka nezabral, ani by to s ní nehnulo. Ale kdo ví.

To by Xena musela být v šoku pokaždé, když na ni vybafl nějaký nový nepřítel ;)

tak by na něj shodila strom nebo něco takového.. jak ve filmu zabili Arnolda? :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
22. 7. 2012 / 18:36:41 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Porovnávat se to nedá a přesto se to tu porovnává? :) Ano, každý má svůj názor, takže se nikdy neshodneme. Tu pokřivenou logiku jsem myslela tak, že je v úvodu vysvětlené pořadí, kdo by porazil koho... Ale třeba u tohohle mi to má hlava prostě nepřijme, že by se takhle porazily, nemá to logiku. :D Tak je to myšleno.

Tak ono to bude vždycky subjektivní ;-) Možná kdyby se to bralo podle sledovanosti daných seriálů apod. bylo by to objektivnější, ale stejně by výsledek byl diskutabilní a navíc by se ztratila ta porovnávací kritéria, co jsou tady a nebylo by to tak zajímavé. Já to beru tak, že Seraphine313 srovnal seriály, kde je hlavní hrdina žena a udělal svoje pořadí. My ostatní jen můžem diskutovat, koho opomenul, nebo koho dal moc vysoko v žebříčku :-D

avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2012 / 18:39:52 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Porovnávat se to nedá a přesto se to tu porovnává? :) Ano, každý má svůj názor, takže se nikdy neshodneme. Tu pokřivenou logiku jsem myslela tak, že je v úvodu vysvětlené pořadí, kdo by porazil koho... Ale třeba u tohohle mi to má hlava prostě nepřijme, že by se takhle porazily, nemá to logiku. :D Tak je to myšleno.

Mno ale to je názor autora, že jo :) Já jsem řekl, že se to nedá porovnat objektivně, ale dá se o tom debatovat a autor si to může sestavit jak uzná za vhodné :) btw, hláška o logice od ženský mě sestřelila a už mlčím :))

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
22. 7. 2012 / 18:45:22 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

To by Xena musela být v šoku pokaždé, když na ni vybafl nějaký nový nepřítel ;)

tak by na něj shodila strom nebo něco takového.. jak ve filmu zabili Arnolda? :)

Jak zemřel ve dvojce, to asi nemusíme komentovat, leda by ho hodila do sopky... Jak zemřel ve trojce si už úplně nepamatuji, ale určitě v tom sehrály roli stroje, pár tun železa apod. No nic, nebudu se hádat. :D

"Let's put a smile on that face!"
Editováno: 2x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 18:57:47
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
22. 7. 2012 / 19:01:02 (před 12 roky)
off

nezlobte se na mě, ale v tomhle žebříčku, který měl být údajně sestaven podle schopností v boji, podle mě spíš rozhodovala oblíbenost dotyčných postav u autora. prvních několik míst je diskutabilních a asi bychom je opravdu nedokázali objektivně rozhodnout, pokud bychom je proti sobě nepostavili, ale nikki/jessica až na 10. místě? to je trochu výsměch. od čísla 5 níž jsou všechny ženské jen lidi, možná se umí prát, ale jsou jen lidi. když je ovládla jessica, dokázala během minutky zmasakrovat hromadu mafiánů, že z nich pomalu nic nezbylo, byla silná skoro jako superman, s čímž 5-9 prostě nemůžou soupeřit znalostmi jazyků apod. i roxy by sice nezabila, ale jen proto, že zabít prostě nejde, rozsekat by ji mohla.

jinak, když jsem u té roxy, řekla bych, že masona nestřelila zrovna do nohy :D.
taky bych k buffy fakt přidala alexe.
sice bych tam uvítala bo z lost girl, ale ani ona, ani nová nikita, kterou tu kdosi chtěl, tam podle mě nepatří. v těchhle anketách by měly být postavy staré minimálně 6 let, aby se fakt už vědělo, že to jsou postavy, které se opravdu zapsaly do vědomí diváků, že to nejsou jen chvilkové záležitosti, ale opravdové legendy.

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 7. 2012 / 19:29:50 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

nezlobte se na mě, ale v tomhle žebříčku, který měl být údajně sestaven podle schopností v boji, podle mě spíš rozhodovala oblíbenost dotyčných postav u autora. prvních několik míst je diskutabilních a asi bychom je opravdu nedokázali objektivně rozhodnout, pokud bychom je proti sobě nepostavili, ale nikki/jessica až na 10. místě? to je trochu výsměch. od čísla 5 níž jsou všechny ženské jen lidi, možná se umí prát, ale jsou jen lidi. když je ovládla jessica, dokázala během minutky zmasakrovat hromadu mafiánů, že z nich pomalu nic nezbylo, byla silná skoro jako superman, s čímž 5-9 prostě nemůžou soupeřit znalostmi jazyků apod. i roxy by sice nezabila, ale jen proto, že zabít prostě nejde, rozsekat by ji mohla.

jinak, když jsem u té roxy, řekla bych, že masona nestřelila zrovna do nohy :D.
taky bych k buffy fakt přidala alexe.
sice bych tam uvítala bo z lost girl, ale ani ona, ani nová nikita, kterou tu kdosi chtěl, tam podle mě nepatří. v těchhle anketách by měly být postavy staré minimálně 6 let, aby se fakt už vědělo, že to jsou postavy, které se opravdu zapsaly do vědomí diváků, že to nejsou jen chvilkové záležitosti, ale opravdové legendy.

A proč by tu měly být jen legendy? Přece ostrá holka je ostrá holka, a nezáleží na tom, jestli se seriál vysílal týden nebo deset let... Nikita sem podle mě patří určitě. Není v žebříčku jen proto, že je zbytečné zaplácnout jednou postavou dvě místa, i když tu postavu hraje jiná herečka...

A asi je všem jasné, že Top 10 žebříčky budou vždycky ovlivněné autorem. I když se snaží být objektivní a zkoumat téma z různých úhlů, prostě to vždycky skončí tím, že vše určí subjektivně. Takže to, jak jsou ty holky poskládané, mi vůbec jako problém nepřijde. Každý si je v boji představí nějak jinak, podle někoho by vyhrála jedna, podle jiného druhá.. Ale o tom to celé je.

---

Opravdu jsem hodně zvědavá, co bude probíhat v diskuzi u příštího Top článku.. protože z toho žebříčku, jaký mi vyšel, jsem sama v šoku :D

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 79 | Dave Lister
22. 7. 2012 / 19:45:24 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Opravdu jsem hodně zvědavá, co bude probíhat v diskuzi u příštího Top článku.. protože z toho žebříčku, jaký mi vyšel, jsem sama v šoku :D

už sa naň teším =D

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
Janna7
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
22. 7. 2012 / 20:05:56 (před 12 roky)
off

No, diskuze je tu vtipnější pomalu než článek samotný :DD

Sestavování nějakého žebříčku je vždycky bohužel subjektivní, nikdy bychom se všichni neshodli :)

Já bych do výčtu "drsných holek" přidala hlavně Max z Dark Angela, to je typická zadkynakopávající holka.

avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
22. 7. 2012 / 20:09:33 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):


ani nová nikita, kterou tu kdosi chtěl, tam podle mě nepatří. v těchhle anketách by měly být postavy staré minimálně 6 let, aby se fakt už vědělo, že to jsou postavy, které se opravdu zapsaly do vědomí diváků, že to nejsou jen chvilkové záležitosti, ale opravdové legendy.

Když už chceš zmiňovat něco, co tu "Kdosi" dříve napsal, mohla by jsi alespoň správně citovat. Není takový problém, najet zpět na začátek diskuze, že ... Protože "Kdosi" mi nezní opravdu vůbec, ale vůbec pěkně ...
A ta kravina o letech je ... No kravina, budeme se držet v úrovni slušné češtiny. Jedná se o nejvíce drsné holky, ne o holky, co mají nejvíce odslouženo ...
A naopak to, že Nikita je nová, přidává na atraktivnosti, alespoň tedy mně. Zkusmo jsem si stáhla starou nikitu a to se opravdu nedá ... Takže pro mě zase, čím je seriál novější, tím spíše se na něj podívám. Ale to je zase osobní hledisko, které nemusí kdosi sdílet.

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 20:10:11
avatar uživatele
Heimdal
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
22. 7. 2012 / 20:33:56 (před 12 roky)
off

Možná by tu mohla být ještě Jo z Eureky ;)

avatar uživatele
IrmaVep
Redaktor | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
22. 7. 2012 / 20:37:53 (před 12 roky)
off

Článek bezva a diskuze výživná :D Roxy mě taky hodně potěšila, hlavně jsi mi připomněl to její úmrtí, muhuhaaah :D

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
22. 7. 2012 / 20:48:44 (před 12 roky)
off

Na mém seznamu je určitě Echo z Dollhouse ;)

avatar uživatele
Pajky
Redaktor | Cool level: 95 | Sherlock Holmes
22. 7. 2012 / 21:30:40 (před 12 roky)
off

Taky bych to drobet upravil.
Myslim, že River ukázala svůj potenciál sice až v Serenity, ale i tak by jí místo v žebříčku slušelo, a to hodně vysoko.
Jinak souhlasim, že mi chybí Echo z Dollhouse
A taky postrádám nějakou "agentku" - navrhoval bych třeba Olivii Dunham - málokdo rozchodí kulku do hlavy. Případně Kiera Cameron z Continuum taky nevypadá zle.
Anebo sice kreslená, ale taky drsná Lucy z Elfen lied
Jinak jsem rád za Roxy :)

Není článek ten, aby se zavděčil čtenářům všem :)
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 7. 2012 / 21:32:36
avatar uživatele
Jyll
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
22. 7. 2012 / 22:11:33 (před 12 roky)
off
litllewitch napsal(a):

Já myslím, že taková Dark Willow, kdyby mávla rukou, tak se můžou jít všechny dámy v žebříčku klouzat :D.

Nevím jak tobě, ale mě tam rozhodně chyběla Dark Willow. Ty by všem nakopala zadek, pouhou myšlenkou. :)
Ovšem i normální Willow by pohnula žebříčkem, ale je to můj názor.

Podle mě tam ještě chybí Faith, ta taky nebyla klidné kotě nebo Echo a Illyrii.

Každý má svůj názor :)
Editováno: 4x | Naposledy: 23. 7. 2012 / 10:17:00
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
22. 7. 2012 / 23:15:21 (před 12 roky)
off

Roztrhejte si tu kvůli nějakým 12 kočkám, co umí drápat, občanky :) Vždyť je to úplně nepodstatné, ne?:)))

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
23. 7. 2012 / 00:10:56 (před 12 roky)
off

Velice podařený článek. Kdybych podobný žebříček sestavoval já tak by rozhodně nesměli chybět tyto ostré holky. River (se Zoë ale také naprosto souhlasím), Faith, Echo, Illyria (ta by dokázala naporcovat snad celou armádu), Willow nebo Callisto.
Na prvním místě pro mě ale bude vždycky Buffy.

spike
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
23. 7. 2012 / 08:20:16 (před 12 roky)
off

Jako holku mě to samozřejmě moc neoslovilo, ale naprosto souhlasím s prvním místem :) Takže se těším na příští týden ragelly ;´)

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
Editováno: 1x | Naposledy: 23. 7. 2012 / 08:20:23
avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
23. 7. 2012 / 08:57:49 (před 12 roky)
off
Pajky napsal(a):

Taky bych to drobet upravil.
Myslim, že River ukázala svůj potenciál sice až v Serenity, ale i tak by jí místo v žebříčku slušelo, a to hodně vysoko.
Jinak souhlasim, že mi chybí Echo z Dollhouse
A taky postrádám nějakou "agentku" - navrhoval bych třeba Olivii Dunham - málokdo rozchodí kulku do hlavy. Případně Kiera Cameron z Continuum taky nevypadá zle.
Anebo sice kreslená, ale taky drsná Lucy z Elfen lied
Jinak jsem rád za Roxy :)

To je fakt Olivia by se tam určitě někam vešla ;-) Kiera z Continuum je taky více než fajn, ale přece jen ještě to chce více epizod, aby se dostala pořádně do povědomí diváků ;-)

avatar uživatele
vejdelkova.jana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
23. 7. 2012 / 09:53:10 (před 12 roky)
off
spike napsal(a):

Velice podařený článek. Kdybych podobný žebříček sestavoval já tak by rozhodně nesměli chybět tyto ostré holky. River (se Zoë ale také naprosto souhlasím), Faith, Echo, Illyria (ta by dokázala naporcovat snad celou armádu), Willow nebo Callisto.
Na prvním místě pro mě ale bude vždycky Buffy.

Ja souhlasim, taky bych pridala Willow (at Dark nebo normalni),Illyrii Faith a Echo :) jsem rada ze Buffy je aspon druha ikdyz prvni misto by si zaslouzila :)

Přátelé jsou prostě nejlepší! ♥
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
23. 7. 2012 / 10:44:03 (před 12 roky)
off
Luteka napsal(a):

Když už chceš zmiňovat něco, co tu "Kdosi" dříve napsal, mohla by jsi alespoň správně citovat. Není takový problém, najet zpět na začátek diskuze, že ... Protože "Kdosi" mi nezní opravdu vůbec, ale vůbec pěkně ...
A ta kravina o letech je ... No kravina, budeme se držet v úrovni slušné češtiny. Jedná se o nejvíce drsné holky, ne o holky, co mají nejvíce odslouženo ...
A naopak to, že Nikita je nová, přidává na atraktivnosti, alespoň tedy mně. Zkusmo jsem si stáhla starou nikitu a to se opravdu nedá ... Takže pro mě zase, čím je seriál novější, tím spíše se na něj podívám. Ale to je zase osobní hledisko, které nemusí kdosi sdílet.

já vím, jak se cituje, ale zrovna v tomhle kontextu mi nepřipadalo podstatné, kdo to napsal.
a s tím nesouhlasím. nejde o to, kolik řad má seriál, ale o to, aby se fakt potvrdilo, že jsou mezi ostatními významní. myslela jsem to obecně pro všechny tyhle ankety, máte tu třeba i nej trojúhelníky. tyhle články si lidi přečtou i po letech a trochu by to znevažovala příčka obsazená někým, koho po pár letech nebude nikdo znát, protože si ten seriál zažil svých 15 minut, načež ho zrušili a léta o něm nikdo neslyšel.

avatar uživatele
BranoZ
Uživatel od první verze | Cool level: 25 | Lee 'Apollo' Adama
23. 7. 2012 / 14:03:46 (před 12 roky)
off

Podľa mňa tu určite chýba Kathryn Ann Sackhoff ako Kara "Starbuck" Thrace z Battlestar Galactica.
To ma teda sklamalo.

avatar uživatele
Sang
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
23. 7. 2012 / 17:03:43 (před 12 roky)
off

Zajímavý článek, jen ty stupidní "chlapské" řeči chybět mohly. Pokud ta holka vypadá jak modelka, tak to ještě přežiju, pokud ale běhá na jehlovejch podpatcích, má dlouhý nesepnutý vlasy atd., tak to už mi hlava nebere a seriál u mne prudce klesá, protože je jasné na co asi tak apeluje. Nicméně u mne je asi jednička ta Buffy, nejsem si ale jistá, jestli by ji Xena nenakopala prdelku..sice je Buffy vlastně nadpřirozené stvoření, nicméně Xena vyrůstala v tvrdším prostředí, porážel bohy a nebyla tak jemná a citlivá. Nicméně zajímavá úvaha, kdo by koho dal:).

avatar uživatele
Hruzka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
23. 7. 2012 / 20:16:00 (před 12 roky)
off
Sang napsal(a):

Zajímavý článek, jen ty stupidní "chlapské" řeči chybět mohly.

Přesně tak, až na chlapské kecy docela pěkný žebříček, sice úplně nesouhlasím s pořadím, ale jak už tady bylo řečeno - jedná se o čistě subjektivní názor... Ovšem pár "řádně ostrých holek" mi tu chybí: Olivia (Fringe), Debra Morgan(Dexter), Jo (Eureka), Kiera (Continuum) a možná i Kate (Lost)..

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
23. 7. 2012 / 22:07:40 (před 12 roky)
off

možná by nebylo špatné, aby tyhle žebříčky sestavovalo víc lidí, aby to nebyl jen názor jednoho člověka.

avatar uživatele
anjoa
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
23. 7. 2012 / 22:51:34 (před 12 roky)
off

Zajímavý článek, docela pěkný žebříček. Díky za připomenutí Firefly, musím dát brzy opáčko.
Trochu mi tam chybí Max z Dark Angel a moje nejoblíbenější, sice zadky nenakopávající, ale i tak ostrá Ling. Vím, že by proti těmhle neměla asi sebemenší šanci:-), ale ten její vražedný pohled je k nezaplacení.
Jinak se pro dámské osazenstvo přimlouvám za článek Top 12 řádně ostrých hochů a uvidíme, který z nich by uměl usmažit řízky:-)

avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
24. 7. 2012 / 09:01:02 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

možná by nebylo špatné, aby tyhle žebříčky sestavovalo víc lidí, aby to nebyl jen názor jednoho člověka.

To je dobrý nápad, otázkou je, zda by se více autorů shodlo na pořadí, protože co čtu, tak by to dost lidí seřadilo úplně jinak ;-)

avatar uživatele
vejdelkova.jana
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
24. 7. 2012 / 09:22:53 (před 12 roky)
off
anjoa napsal(a):


Jinak se pro dámské osazenstvo přimlouvám za článek Top 12 řádně ostrých hochů a uvidíme, který z nich by uměl usmažit řízky:-)

To by byl článek :D A nemuselo by jich být jenom 12 :D

Přátelé jsou prostě nejlepší! ♥
avatar uživatele
kacka.irena
Uživatel od první verze | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
24. 7. 2012 / 10:16:17 (před 12 roky)
off
vejdelkova.jana napsal(a):

To by byl článek :D A nemuselo by jich být jenom 12 :D

Nevím jak řízky, ale krvavý steaky umí Dexter asi skvěle :-D
článek moc pěknej. Jen chybí Jo z Eureky(jak už někdo psal) a hlavně KELLY Z MISFITS

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2012 / 11:03:54 (před 12 roky)
off
VanThomass napsal(a):

To je dobrý nápad, otázkou je, zda by se více autorů shodlo na pořadí, protože co čtu, tak by to dost lidí seřadilo úplně jinak ;-)

Neshodlo ;) A nejen na pořadí, ale ani na výběru top 15 :D

avatar uživatele
VanThomass
Uživatel od první verze | Cool level: 30 | Nathan Ford
24. 7. 2012 / 12:34:54 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Neshodlo ;) A nejen na pořadí, ale ani na výběru top 15 :D

Já si to myslel ;-)

avatar uživatele
megawir
Co-boss | Cool level: 35 | Bartholomew JoJo 'Bart' Simpson
24. 7. 2012 / 12:49:05 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

možná by nebylo špatné, aby tyhle žebříčky sestavovalo víc lidí, aby to nebyl jen názor jednoho člověka.

To bys ale zpochybnila jakýkoliv žebříček, který sestavuje někdo podle sebe :) Navíc by se lidé nikdy nedomluvili, sama vidíš tady podle diskuze. Jen ať to hezky píše jeden a pak se lidi sami vyjádří :)
Btw, Ragelly se má se Seraphinem problém domluvit na 15ti, představ si větší skupinu lidí a více kandidátů do přehledu = peklo :))

SerialZone.cz | KFILMU.net | co-boss
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
24. 7. 2012 / 19:14:16 (před 12 roky)
off
megawir napsal(a):

To bys ale zpochybnila jakýkoliv žebříček, který sestavuje někdo podle sebe :) Navíc by se lidé nikdy nedomluvili, sama vidíš tady podle diskuze. Jen ať to hezky píše jeden a pak se lidi sami vyjádří :)
Btw, Ragelly se má se Seraphinem problém domluvit na 15ti, představ si větší skupinu lidí a více kandidátů do přehledu = peklo :))

to sice chápu, ale zrovna tenhle článek mi připadal silně neobjektivní.

avatar uživatele
Netty
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
31. 8. 2012 / 02:04:07 (před 12 roky)
off

Chybí mi tu Faith, ta je rozhodně "ostřejší"než Buffy,ale tak je jasný,že se nikdy nepodaří do jedinýho článku nacpat všechno tak,aby se vyhovělo všem;)

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
31. 8. 2012 / 11:14:31 (před 12 roky)
off
Netty napsal(a):

Chybí mi tu Faith, ta je rozhodně "ostřejší"než Buffy,ale tak je jasný,že se nikdy nepodaří do jedinýho článku nacpat všechno tak,aby se vyhovělo všem;)

tak buffy ji ale vždycky porazila.

avatar uživatele
Netty
Uživatel od první verze | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
30. 10. 2012 / 22:06:34 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

tak buffy ji ale vždycky porazila.

Ale o to vůbec nejde, celkově je to větší "tvrďačka" než Buffy;)

avatar uživatele
Willow R.
Dlouholetý uživatel | Cool level: 8 | Kryton
3. 11. 2013 / 15:31:05 (před 11 roky)
off

Pisem trchu oneskorene ale aj tak mi tam chybala Illyria alebo Cara(Legend of the seeker) alebo Ruby(Supernatural).Skveli rebricek

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2014 / 10:04:36 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

tak buffy ji ale vždycky porazila.

To si dovolím nesouhlasit. Jediné místo, kde jí porazila byla ta střecha a to jen proto, že Faith na vteřinu nedala pozor. V komiksové sérii Buffy málem utopila. 

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2014 / 10:09:36 (před 10 roky)
off

Rozhodně tam chybí Faith. Je to daleko ostřejší holka, jenž si něčím prošla. Buffy je jen holka, která byla vytržena že svého perfektního života jednou nadpřirozenou událostí. 
Pak Echo! Rozhodně dost ostrá. 

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
30. 6. 2014 / 10:30:57 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):

To si dovolím nesouhlasit. Jediné místo, kde jí porazila byla ta střecha a to jen proto, že Faith na vteřinu nedala pozor. V komiksové sérii Buffy málem utopila. 

Tak komiksy neřeším, nečetla jsem je a beru je jako něco úplně jiného. Vždyť tam, pokud jsem slyšela správně, měla něco s Alexem. To by se mezi nima v seriálu nikdy nestalo. Ona ho tak nebrala nikdy, jeho to dávno přešlo a pro Buffy byl neromantický vztah s chlapem, konkrétně s ním, hrozně důležitý, jemu mohla vždycky věřit. I prý, pokud by někdy došlo na film, ačkoliv pravděpodobnost je malá, děj by nepokračoval po komiksech, ale po konci seriálu. Takže co se dělo tam...

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
30. 6. 2014 / 11:16:32 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Tak komiksy neřeším, nečetla jsem je a beru je jako něco úplně jiného. Vždyť tam, pokud jsem slyšela správně, měla něco s Alexem. To by se mezi nima v seriálu nikdy nestalo. Ona ho tak nebrala nikdy, jeho to dávno přešlo a pro Buffy byl neromantický vztah s chlapem, konkrétně s ním, hrozně důležitý, jemu mohla vždycky věřit. I prý, pokud by někdy došlo na film, ačkoliv pravděpodobnost je malá, děj by nepokračoval po komiksech, ale po konci seriálu. Takže co se dělo tam...

Joss Whedon chtěl navázat ma vztah Buffy a Xandera již v sedmé sérii, ale studiu se to nelíbilo, takže zůstaly u vztahů, které byly zaběhnute v 6S. Jinak spolu neměli nic, jen menší milostné vzplanutí, které se stejně nerozvinulo naplno. Xander se zamiloval do Dawn. Buffy pal došlo, jaka by to byla pitomost.
Takže friendship stále pokračuje, tak jak ho znáš.
A když to bereš podle seriálu, tak stejně...jen ta střecha.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Richter.Jack
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
11. 7. 2014 / 23:12:12 (před 10 roky)
off

chybi mi tu Painkiller Jane

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
11. 7. 2014 / 23:35:34 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):

Joss Whedon chtěl navázat ma vztah Buffy a Xandera již v sedmé sérii, ale studiu se to nelíbilo, takže zůstaly u vztahů, které byly zaběhnute v 6S. Jinak spolu neměli nic, jen menší milostné vzplanutí, které se stejně nerozvinulo naplno. Xander se zamiloval do Dawn. Buffy pal došlo, jaka by to byla pitomost.
Takže friendship stále pokračuje, tak jak ho znáš.
A když to bereš podle seriálu, tak stejně...jen ta střecha.

Nic ve zlém, ale jak to plánoval, je trošku irelevantní, protože nakonec to stejně bylo jinak. Takový Spike tam měl původně být jen krátce. Oč by byl seriál jiný, kdyby u toho vydrželi a nezměnili to?
Ale zpět k tématu. Tak na té střeše fakt došlo na nějaké konečný duel ve stylu "konečně to rozsekneme", ale střetly se i dřív i potom a vyhrávala vždycky Buffy, Faith akorát radši vždycky zdrhla, i v té 4. řadě ji porazila. Ne sice jen silou, ale Faith se složila, když mohla konečně vyhrát a to mi nepřipadá moc drsňácké. Nemluvě o tom, že ani ustrašená Willow, která teprve začínala čarovat, se jí nebála. Jasně, Buffy ji vždycky porazila, protože byla hlavní hrdinka a musela vyhrát, někdy jiný důvod nebyl, ale bylo to tak.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
12. 7. 2014 / 10:25:45 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Nic ve zlém, ale jak to plánoval, je trošku irelevantní, protože nakonec to stejně bylo jinak. Takový Spike tam měl původně být jen krátce. Oč by byl seriál jiný, kdyby u toho vydrželi a nezměnili to?
Ale zpět k tématu. Tak na té střeše fakt došlo na nějaké konečný duel ve stylu "konečně to rozsekneme", ale střetly se i dřív i potom a vyhrávala vždycky Buffy, Faith akorát radši vždycky zdrhla, i v té 4. řadě ji porazila. Ne sice jen silou, ale Faith se složila, když mohla konečně vyhrát a to mi nepřipadá moc drsňácké. Nemluvě o tom, že ani ustrašená Willow, která teprve začínala čarovat, se jí nebála. Jasně, Buffy ji vždycky porazila, protože byla hlavní hrdinka a musela vyhrát, někdy jiný důvod nebyl, ale bylo to tak.

To je ale holý fakt. Prostě potenciál vztahu Xander&Buffy tam byl. Sice je to"co kdyby", ale to, co se stalo v komiksu nejde brát jako něci jiného, když v seriálu to bylo zamýšleno, jedno že to nakonec zatrhly. A hlavně jak říkám, Buffy a Xander jsou stále přátelé.
Přemožitelky jsou si silově vyrovnané, není to o tom, že jedná má víc, druhá méně. Takže to"vždy porazila" je trochu přehnané. Ve 4S jí pokud vím, tak jí porazila v boji Faith...né ve svém těle, ale porazila. Willow se jí nebála jen proto, že hned vedle ní stála Buffy a kolem bylo plno lidí. Na té střeše byla Faith zlá a Buffy ta hodná, takže bylo jasné, že zlo musí být poraženo. Pak už spolu bojovaly jen v tom komiksu, kde jí Buffy obvinila ze zrady a chtěla jí zabít. Holka si to špatně vyměřila a nakonec "nepřemožitelná Buffy" žblundala vodu.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
12. 7. 2014 / 23:48:13 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):

To je ale holý fakt. Prostě potenciál vztahu Xander&Buffy tam byl. Sice je to"co kdyby", ale to, co se stalo v komiksu nejde brát jako něci jiného, když v seriálu to bylo zamýšleno, jedno že to nakonec zatrhly. A hlavně jak říkám, Buffy a Xander jsou stále přátelé.
Přemožitelky jsou si silově vyrovnané, není to o tom, že jedná má víc, druhá méně. Takže to"vždy porazila" je trochu přehnané. Ve 4S jí pokud vím, tak jí porazila v boji Faith...né ve svém těle, ale porazila. Willow se jí nebála jen proto, že hned vedle ní stála Buffy a kolem bylo plno lidí. Na té střeše byla Faith zlá a Buffy ta hodná, takže bylo jasné, že zlo musí být poraženo. Pak už spolu bojovaly jen v tom komiksu, kde jí Buffy obvinila ze zrady a chtěla jí zabít. Holka si to špatně vyměřila a nakonec "nepřemožitelná Buffy" žblundala vodu.

Nevím, já tam ty náznaky nevidím.
Teď nevím, kdy konkrétně myslíš, že ji porazila. Willow pak se jí nebála v budově plné upírů, v místnosti, kde byly jenom ony dvě, a Buffy byla hodně daleko.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
13. 7. 2014 / 09:49:49 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Nevím, já tam ty náznaky nevidím.
Teď nevím, kdy konkrétně myslíš, že ji porazila. Willow pak se jí nebála v budově plné upírů, v místnosti, kde byly jenom ony dvě, a Buffy byla hodně daleko.

1S platonické lásky a nevraživost vůči každému Buffynému příteli (i když Rileyho vstřebal)
Jo tohle myslíš. Myslíš to, jak se jí třásl hlas, a snažila se apelovat na její svědomí. To bych teda neřekla, že se nebála. Být v přítomnosti vraha, proti kterému nemá šanci, to by beze strachu nenechalo nikoho:D A Willow nikdy nebyla typ, co by na kolenou prosila o život, i když ustrašená byla.:D
No

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
30. 12. 2014 / 18:52:15 (před 9 roky)
off
Megan Cooper napsal(a):

1S platonické lásky a nevraživost vůči každému Buffynému příteli (i když Rileyho vstřebal)
Jo tohle myslíš. Myslíš to, jak se jí třásl hlas, a snažila se apelovat na její svědomí. To bych teda neřekla, že se nebála. Být v přítomnosti vraha, proti kterému nemá šanci, to by beze strachu nenechalo nikoho:D A Willow nikdy nebyla typ, co by na kolenou prosila o život, i když ustrašená byla.:D
No

Každému jejímu příteli. To, že neměl rád Angela, to mu prostě zůstalo z doby, kdy chtěl Buffy, taky se mu moc nechtělo odpustit, co všechno udělal bez duše, a taky tu byl ten fakt, že ho Angel ve všem vždycky předčil. I tak ho ale celkem toleroval. Rileyho bral, jak sama píšeš. No a že neměl rád Spika, tak na to nepotřeboval mít nic s Buffy. A kterého jiného měla?
Ale Willow hlavně nebyla blbá. Ještě ji potřebovali, a kdyby se chovala vyděšeně, Faithino nízké sebevědomí by bylo ukolébané. Kdyby se jí fakt hrozně bála, stačilo tohle. Ona se rozhodla si raději rýpnout do psychicky nestabilního člověka. Že se jí třásl hlas? Všimni se, že to vždycky při konfrontacích.