Diskuze k článku Top 12 padouchů, zloduchů, zlounů, sígrů a nekalých živlů
avatar uživatele
hacker3985
Redaktor | Cool level: 44 | Captain Hammer
19. 8. 2012 / 21:58:56 (před 12 roky)
on

No Sylar je jeden z mých nejoblíbenějších padouchůškoda jen že se na konci obrátil k dobru ale i tak byl pořád stejně vtipný :D. A Eric mě ani nenapadl že by se dostal do takového topu :).

Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit p**el.
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
19. 8. 2012 / 21:59:36 (před 12 roky)
off

Překvapivě skoro nikoho z článku neznám :D

Sloana jsem nikdy neměla ráda, pro mě byl v Aliasu ten pravý záporák Mr. Sark alias David Anders :)
Sylar je jasná volba :)
Ale po přečtení všech se tedy nejvíc těším na Dextera :)

avatar uživatele
reallyreallychildish
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
19. 8. 2012 / 22:15:20 (před 12 roky)
off

Já mam ráda Jima a jeho "No rush.." :)

If I cannot reach Heaven, I will raise Hell.
avatar uživatele
vikkyy
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
19. 8. 2012 / 22:21:54 (před 12 roky)
off

Joffrey Baratheon je lidská zrůda doslova. Jsem ráda, že je zmíněn i T-Bag, Arvin Sloane z mého oblíbeného Alias, Sylar a Damon Salvatore, padouch s kouskem lidského srdce. :)Ostatní jsem neviděla. A právě teď mě nikdo jiný nenapadá.:)

Love-sex-peace-freedom -respekt
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
19. 8. 2012 / 22:28:23 (před 12 roky)
off

A ten datum narození Damona jste opsali odkud? :D Scénáristé dodnes to datum neprozradili.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
MNTB
Uživatel od první verze | Cool level: 34 | John Watson
19. 8. 2012 / 22:31:25 (před 12 roky)
off

místo Damona bych dala spíš Klause ale jinak dobrej výběr, nejvíc potěšil T-bag :D toho jsem měla ráda snad víc než hlavní postavy

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
19. 8. 2012 / 22:33:03 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

A ten datum narození Damona jste opsali odkud? :D Scénáristé dodnes to datum neprozradili.

z deníkové wiki... nevím, jestli tam není náhodou seriál pomíchaný s knížkama dohromady...

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 8. 2012 / 22:34:11 (před 12 roky)
off

Tak myslím, že Seraphine s Damonem trochu (mega moc) přestřelil... :)) Damon byl záporák... kolik... prvních pět dílů? Nebo ještě míň? Pak byl jako kůzlátko. Od druhé série je hodnej beránek, ve třetí je z něj snad už neviňátko. Jo, teď od čtyřky má být "zase zlej", ale rozhodně ne ve smyslu záporák... :-)

Prostě Damon v tom žebříčku nemá co dělat... :-) A tím největším záporákem je pro mě ten spratek Joffrey :-D Jinak mi chybí Wo Fat z Hawaii Five-0 a Volkoff z Chucka díky bravurnímu Timothy Daltonovi... :-)

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
TayJa
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
19. 8. 2012 / 22:35:47 (před 12 roky)
off

Myslím si , že se tam Damon z části nehodí. Ale T-bag to je frajer. Vždycky jsem se na něho v PB těšila :D

avatar uživatele
Dahllia
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
19. 8. 2012 / 22:37:22 (před 12 roky)
off
MNTB napsal(a):

místo Damona bych dala spíš Klause ale jinak dobrej výběr, nejvíc potěšil T-bag :D toho jsem měla ráda snad víc než hlavní postavy

Taky bych spíš jako záporáka viděla Klause, ale to nemění nic na tom, že mě tenhle výběr potěšil :-)

Quia ego...
avatar uživatele
Salem
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
19. 8. 2012 / 22:39:38 (před 12 roky)
off

pro mě je pořád nejlepší seriál Prison Break tak jsem rád za Teddyho

Go GOATS
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
19. 8. 2012 / 22:47:30 (před 12 roky)
off

Zajímavý, že Damon před měsícem vyhrál "Bad Boy Tournament" na TVLine...

avatar uživatele
Michellita
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
19. 8. 2012 / 22:48:16 (před 12 roky)
off

Aaah, Joffrey... toho bych dala na vrchol všech padouchů(dokonce i nad Moriartyho), protože podle mě nemá tahle zrůda obdoby.

avatar uživatele
Deni001
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
19. 8. 2012 / 22:48:17 (před 12 roky)
off

Taky bych tu Damona asi nedala. Sice má svý chvíle, ale pokud se počítaj arogantní upíři co občas někoho zabijou tak by tu byl celý list (Mitchell, Bill Compton..)

A když už tak bych tu asi dala Dextera, když se to bere tak ze všech stránek :). Ale jsem ráda za Mastera a Jima Moriartyho.

avatar uživatele
Vojťas
Dlouholetý uživatel | Cool level: 38 | Angel
19. 8. 2012 / 22:54:37 (před 12 roky)
off

Jo, tak tady se všemi padouchy NAPROSTO souhlasím. :-) Cartmana jsem tu sice nečekal, ale určitě sem patří. Stejně jako Damon (který je bráněn v komentářích) - to je v mých očích stále ryze záporná postava, kterou jeho chvilkové dobré skutky nevykoupí! .... Jednoho TOP padoucha prostě vybrat nelze - každý má něco svého. ;-)

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 8. 2012 / 22:54:57 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Zajímavý, že Damon před měsícem vyhrál "Bad Boy Tournament" na TVLine...

Evičko, Damon prostě není záporák, snad to tu napsalo více lidí, ne? :o) :-D Na Damonovi není víc jak poslední dvě a půl série nic záporáckýho...

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
19. 8. 2012 / 22:58:21 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

Evičko, Damon prostě není záporák, snad to tu napsalo více lidí, ne? :o) :-D Na Damonovi není víc jak poslední dvě a půl série nic záporáckýho...

Já se nebudu hádat, ze seriálu jsem neviděla ani minutu a žádný postavy neznám, jen mi to přijde zvláštní, že vyhrál, nic víc...

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 8. 2012 / 22:58:54 (před 12 roky)
off
Vojťas napsal(a):

Jo, tak tady se všemi padouchy NAPROSTO souhlasím. :-) Cartmana jsem tu sice nečekal, ale určitě sem patří. Stejně jako Damon (který je bráněn v komentářích) - to je v mých očích stále ryze záporná postava, kterou jeho chvilkové dobré skutky nevykoupí! .... Jednoho TOP padoucha prostě vybrat nelze - každý má něco svého. ;-)

Damon, kterej je víc jak dvě a půl série zamilovanej do Eleny, Damon, kterej se v okolí Eleny chová jako beránek, Damon, kterej každou chvíli dělá to "správný" podle něj, je záporák? V čem? :-D

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
19. 8. 2012 / 23:01:42 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

Damon, kterej je víc jak dvě a půl série zamilovanej do Eleny, Damon, kterej se v okolí Eleny chová jako beránek, Damon, kterej každou chvíli dělá to "správný" podle něj, je záporák? V čem? :-D

LOL teda na to, jak během sledování TVD trpíš, se v tom nějak moc vyžíváš.. just sayin'.. ;)

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 8. 2012 / 23:02:09 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Já se nebudu hádat, ze seriálu jsem neviděla ani minutu a žádný postavy neznám, jen mi to přijde zvláštní, že vyhrál, nic víc...

Když Damone ve finále té ankety porazil Neala Caffreyho... tak to už opravdu nejde brát vážně jako záporáka... Neal a záporákem seriálu... :-D :-D :-D

Edit: Vždyť se na tu anketu podívej... tam dali i Barneyho z HIMYM :-D Tak to je teda záporák :-D A ty se na to odvoláváš :-D Just saying :-D

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
Editováno: 1x | Naposledy: 19. 8. 2012 / 23:06:16
avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
19. 8. 2012 / 23:03:36 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

LOL teda na to, jak během sledování TVD trpíš, se v tom nějak moc vyžíváš.. just sayin'.. ;)

Nevyžívám, jen dávám na pravou míru to, jak to je... :o) A myslím, že skalní fanoušci Damona by ti ho takhle nepopsali... just saying... :o)

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
Luteka
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
19. 8. 2012 / 23:18:35 (před 12 roky)
off

Damon je hajzlík, co si budeme nalhávat ... Sice mě lehce překvapilo, že ho tu vidím, ale proč ne :) Jinak T-Bag a Sylar jsou naprosto špičkový záporáci, kteří vládnou dnešnímu žebříčku (dle mého :D). Díky za pěkný článek :)

I am not always a bitch ... Just kidding, go fuck yourself.
avatar uživatele
arti68
Dlouholetý uživatel | Cool level: 0 | Margaret 'Maggie' Simpson
19. 8. 2012 / 23:18:46 (před 12 roky)
off

Ahoj chtěla bych se zeptat, v jakém díle byl ten první polibek ze sběratelů kosti? Děkuji za odpověď

avatar uživatele
allyska
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
19. 8. 2012 / 23:24:16 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Zajímavý, že Damon před měsícem vyhrál "Bad Boy Tournament" na TVLine...

z toho mi bylo nevolno :D

avatar uživatele
NelisEmrys
Uživatel od první verze | Cool level: 21 | Phil Dunphy
19. 8. 2012 / 23:28:48 (před 12 roky)
off

Jakto že The Master už měl 17 regenerací a The Doctor jich má mít jenom 13? (Pokud tedy Moffat něco nevymyslí)

Rise and shine you sleepy head,half of the town is probably dead.
avatar uživatele
monberunka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
19. 8. 2012 / 23:38:53 (před 12 roky)
on

Damona bych tu vůbec nečekala...:) Ale Joffrey je top všech topů. Dlouho jsem neviděla někoho, kdo by se mi tak neskutečně protivil :D

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
19. 8. 2012 / 23:50:01 (před 12 roky)
off
arti68 napsal(a):

Ahoj chtěla bych se zeptat, v jakém díle byl ten první polibek ze sběratelů kosti? Děkuji za odpověď

v 03x10

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
anjoa
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
19. 8. 2012 / 23:55:19 (před 12 roky)
off

Vesměs souhlasím až na pár výjimek. Prison break, Alias, Breaking Bad a South Park jdou naprosto mimo mě. A co se týká toho zbytku:
Damon je spíš neškodné štěňátko sedící tiše v koutku, které sice občas zavrčí, ale většinu doby oddaně kouká na Elenu, takže pro mě asi tak od poloviny první série záporák není a nebude.
Spratek Joffrey je sice parádní záporák, ale já mám radši inteligentní zloduchy než ty, kteří používají násilí naprosto nesmyslně a bezúčelně a ještě se v něm vyžívají. Takže u mě z GoT jednoznačně vede Cersei.
Určitě mě potěšil Moriarti, popravdě jsem nečekala, že si na něj někdo vzpomene.
A rozhodně bych nevynechávala Alice Morgan, naprosto geniální kouzelnou psychopatku. Kde by bez ní Luther byl?

avatar uživatele
MNTB
Uživatel od první verze | Cool level: 34 | John Watson
20. 8. 2012 / 00:06:51 (před 12 roky)
off
Furiant napsal(a):

Jinak mi chybí Wo Fat z Hawaii Five-0 a Volkoff z Chucka díky bravurnímu Timothy Daltonovi... :-)

mně teda přišel Volkoff jako hrozně umělej záporák, to Shaw by byl lepší :D

avatar uživatele
nevermore
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
20. 8. 2012 / 01:29:57 (před 12 roky)
off

Volkoff coby T. Dalton byl sice záporák ale musim říct, že mi byl sympatičtější než jakákoli jiná postava z Chucka;) Podobnej případ byl Batiatus ve Spartakovi, kterej by taky na tomhle TOPu neuškodil i když to byl takovej záporák/nezáporák byl skoro sympatičtější než hlavní hrdina seriálu (a že v Andym měl hodně silnou konkurenci;) Sherlocka jsem dokoukal včera a za Moriartyho dávam + protože to byl fakt psychopat kterej seriálu hodně pomohl a postal se o skvělý finále 2 řady.;)

Must it take a life for hateful eyes, to glisten once again, cause we find ourselves in the same old mess, singin' drunken lullabies
avatar uživatele
FringeGeek
Uživatel od první verze | Cool level: 14 | Emma Swan
20. 8. 2012 / 01:48:10 (před 12 roky)
off

Konečně přišla chvíle i pro Hranice nemožného :D Sice v tom popisu Davida Roberta Jonese nebylo skoro nic správně (což mě celkem štvě), ale aspoň je v TOP 12 :D

avatar uživatele
Kahlan
Uživatel od první verze | Cool level: 80 | Dr. Gregory House
20. 8. 2012 / 06:49:16 (před 12 roky)
off

dobrý článok,pekné čítanie po ráne:T-Bag potešil aj Sylar ,Jeffreyho by som najradšej uškrtila ja sama :) a silno potešil Moriary,to bol taký krásny psychopat :)

Gallifrey fall no more!
avatar uživatele
michal123
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 07:13:56 (před 12 roky)
off

A co třeba Holtz z Angela (díky němu a Sahjhanovi se změnilo vlastně úplně všechno...) nebo Boyd z Dollhousu?

avatar uživatele
andrea168
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
20. 8. 2012 / 07:29:35 (před 12 roky)
off

Priznavam, ze me prekvapil Damon - jak jeho narozeniny (vim, ze lidi casto J. Plec pokladaji otazku, kdy se narodil a ona odpovida, ze mozna se to nekdy dozvime), tak zarazeni mezi zaporaky. Z TVD bych tam spis cekala Klause.
I kdyz... mozna by se dal zaradit mezi lehke sigry.

avatar uživatele
Furiant
Redaktor | Cool level: 84 | Dr. Horrible
20. 8. 2012 / 08:15:18 (před 12 roky)
off
MNTB napsal(a):

mně teda přišel Volkoff jako hrozně umělej záporák, to Shaw by byl lepší :D

To je na jednu stranu fakt, Shawa jsem vyloženě nesnášel už když byl "hodnej", takže když to pak ruplo, nenáviděl jsem ho ještě víc... :-D Volkoff mi oproti němu ani tak nevadil... ale líbilo se mi, jak to Dalton zahrál i potom, co se jeho role otočila o 180 stupňů... :-)

Učitel matematiky, fyziky a informatiky na základní škole, velký seriálomaniak a občas i náruživý knihomol...
avatar uživatele
Týna15
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
20. 8. 2012 / 08:24:55 (před 12 roky)
off

No jo Damon :D .... toho mám asi z Upířích deníků nejradši ... asi proto, že to není nějaký slušňáček :D:D .... Každý je nějaký :) a já si oblíbila nejvíc jeho :)

Kristyn
avatar uživatele
Heimdal
Redaktor | Cool level: 22 | Chandler Bing
20. 8. 2012 / 09:00:43 (před 12 roky)
off

Jako fanoušek Dextera oceňuju Arthura Mitchella.

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
20. 8. 2012 / 09:05:26 (před 12 roky)
off

to, že damon vyhrál bad boye není relevantní. bad boy a záporák nemusí být nutně ty samé věci. damon je bad boy, protože občas někoho zabije, spí se vším okolo a ke caroline se chová hrozně, ale co není obrovskou hrozbou pro kladné postavy, tak není záporák.

jinak teda půlka záporáku v článku jde mimo mě. a co se joffreyho týče, ten je podle mě přeceňovaný. kdyby ho začali řádně fackovat, jak to dělal tyrion, ten jediný pro jeho výchovu opravdu něco dělal, tak se skrčí do koutu a nechá se usměrnit.

avatar uživatele
adam16
Dlouholetý uživatel | Cool level: 18 | Kocour
20. 8. 2012 / 11:44:12 (před 12 roky)
off

Ja som maniak do stargate, a pre mna je jednoznacne najvacsi padouch goauld Anubis, kruty, bez kusku citu a nesmierne vynaliezavy

"Viete, je to sakra fascinujuce"
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
20. 8. 2012 / 12:34:22 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

to, že damon vyhrál bad boye není relevantní. bad boy a záporák nemusí být nutně ty samé věci. damon je bad boy, protože občas někoho zabije, spí se vším okolo a ke caroline se chová hrozně, ale co není obrovskou hrozbou pro kladné postavy, tak není záporák.

Ale tak článek se nejmenuje jen Záporáci...

avatar uživatele
Shppen
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 12:48:03 (před 12 roky)
off

Haha Cartman na spici, presne tak to ma byt :-D

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 8. 2012 / 12:48:13
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
20. 8. 2012 / 13:00:04 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ale tak článek se nejmenuje jen Záporáci...

Ale i tak by bylo fajn, kdybyste o těch seriálech něco věděli. Kdybyste je aspoň viděli. Já prostě nechápu, jak to tu sestavujete, když si o tom něco přečtete na wikipedii, kde kolikrát nejsou ani správné informace. Nikdy nikdo nebude znát všechno, ale když už píšu články, měla bych o tom něco vědět, pak může dojít i k trapasu. :) Ale tak to je jen můj názor.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
Odyssea
Redaktor | Cool level: 27 | Bobby Singer
20. 8. 2012 / 13:06:50 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Ale i tak by bylo fajn, kdybyste o těch seriálech něco věděli. Kdybyste je aspoň viděli. Já prostě nechápu, jak to tu sestavujete, když si o tom něco přečtete na wikipedii, kde kolikrát nejsou ani správné informace. Nikdy nikdo nebude znát všechno, ale když už píšu články, měla bych o tom něco vědět, pak může dojít i k trapasu. :) Ale tak to je jen můj názor.

Proto já se do toho radši vůbec nepletu a nezávidím lidem, kteří to píší a sestavují žebříček i když je to třeba baví ;) Prostě poslouchat to, co tady někteří lidé potom píší bych asi nedala :)

Individual SciFi stories may seem as trivial as ever to the blinder critics and philosophers of today — but the core of SciFi, its essence has become crucial to our salvation, if we are to be saved at all.
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
20. 8. 2012 / 13:14:18 (před 12 roky)
off
USS Odyssea napsal(a):

Proto já se do toho radši vůbec nepletu a nezávidím lidem, kteří to píší a sestavují žebříček i když je to třeba baví ;) Prostě poslouchat to, co tady někteří lidé potom píší bych asi nedala :)

To už je riziko povolání. :) Vždy bude psát někdo pro a proti... Já to znám, však jsem admin na TVD webu... a tam je to síla. :D Aspoň tu nikomu nenadávám. :) Napsala jsem jen názor a jsem si jistá, že někdo ho bude také sdílet.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
20. 8. 2012 / 13:17:05 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Ale i tak by bylo fajn, kdybyste o těch seriálech něco věděli. Kdybyste je aspoň viděli. Já prostě nechápu, jak to tu sestavujete, když si o tom něco přečtete na wikipedii, kde kolikrát nejsou ani správné informace. Nikdy nikdo nebude znát všechno, ale když už píšu články, měla bych o tom něco vědět, pak může dojít i k trapasu. :) Ale tak to je jen můj názor.

To je sice hezký, ale když bychom sestavovali jen podle toho, co jsme viděli, tak tady stejně všichni budou nadávat, proč tam není tenhle a tenhle, když sem zcela jasně patří mnohem víc než ti, co jsme sem dali... Já jsem schopná sestavit topku z toho, co mám nakoukáno, je to kolem 150 seriálů, ale nebude tam TVD, GoT, True Blood, Zoufalky ani Castle... A to pak teprv bude rachot.

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 13:42:53 (před 12 roky)
off

Roztrhejte si tu občanky kvůli článku, který k životu není vůbec, ale vůbec podstatný... bože bože.

avatar uživatele
weunka2101
Uživatel od první verze | Cool level: 39 | Abby Sciutová
20. 8. 2012 / 13:44:37 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

To je sice hezký, ale když bychom sestavovali jen podle toho, co jsme viděli, tak tady stejně všichni budou nadávat, proč tam není tenhle a tenhle, když sem zcela jasně patří mnohem víc než ti, co jsme sem dali... Já jsem schopná sestavit topku z toho, co mám nakoukáno, je to kolem 150 seriálů, ale nebude tam TVD, GoT, True Blood, Zoufalky ani Castle... A to pak teprv bude rachot.

tak se třeba domluvte dva nebo tři, a tak to dáte určitě dohromady s tím, že o tom seriálu budete i něco vědět... určitě se v redakci najde někdo, kdo sleduje ty seriály, které ty nesleduješ... nikde není psáno, že každý článek by měla sestavovat jen jedna osoba, tedy pokud tady nejde spíš o kredity ;)
mně osobně tady totiž chybí jeden z největších záporáků TB, a to Russell Edgington...

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 13:47:36 (před 12 roky)
off
weunka2101 napsal(a):

tak se třeba domluvte dva nebo tři, a tak to dáte určitě dohromady s tím, že o tom seriálu budete i něco vědět... určitě se v redakci najde někdo, kdo sleduje ty seriály, které ty nesleduješ... nikde není psáno, že každý článek by měla sestavovat jen jedna osoba, tedy pokud tady nejde spíš o kredity ;)
mně osobně tady totiž chybí jeden z největších záporáků TB, a to Russell Edgington...

No vidíš ty brďo. Rusell. To je ten správnej upíráckej záporák :)

avatar uživatele
ragelly
Boss přes články | Cool level: 118 | Oswald 'Penguin' Cobblepot
20. 8. 2012 / 13:49:17 (před 12 roky)
off
weunka2101 napsal(a):

tak se třeba domluvte dva nebo tři, a tak to dáte určitě dohromady s tím, že o tom seriálu budete i něco vědět... určitě se v redakci najde někdo, kdo sleduje ty seriály, které ty nesleduješ... nikde není psáno, že každý článek by měla sestavovat jen jedna osoba, tedy pokud tady nejde spíš o kredity ;)
mně osobně tady totiž chybí jeden z největších záporáků TB, a to Russell Edgington...

Ono je to trošku složitější, nechala bych to u toho, že prostě nevíme všechno, ale snažíme se to pozjišťovat, jak se dá. Co tak vím, tak Seraphine využívá ke každému 3-4 zdroje, já to teda flákám víc. Každopádně zbývají poslední dva články, ty už snad nějak přežijete.

avatar uživatele
003CH
Dlouholetý uživatel | Cool level: 2 | Jake Harper
20. 8. 2012 / 14:11:02 (před 12 roky)
off

Potěšil mě výběr Moriartyho, Trinityho a Mastera.. Akorát tady chybí Mitchell z Being Human UK.. je to s ním složitější. Ze začátku jsem si myslela že je to jeden z těch hodných upírků co abstinujou jako alkoholici.. ale po čase se dost vybarvil.. :))

Dannie
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
20. 8. 2012 / 15:17:05 (před 12 roky)
off
ragelly napsal(a):

Ale tak článek se nejmenuje jen Záporáci...

přesto damon jediný není opravdu zloduch.

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
20. 8. 2012 / 15:36:53 (před 12 roky)
off
ševča napsal(a):

přesto damon jediný není opravdu zloduch.

Asi sígr nebo nekalej živel, však hází sklenky do krbu.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
ElizaJane
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
20. 8. 2012 / 16:00:02 (před 12 roky)
off

Aah Syler, to mi připomíná časy, kdy jsem sledovala Heroes a Syler mě upřímně děsil, takže za něho palec nahoru a za Joffreyho už úplně tleskám, ten by si zasloužil i cenu za to, jak strašný monstrum je. Ale když přemýšlím nad monstrama mezi upírama, daleko víc než Damon mi přichází na mysl Russel Edgington, to jeho: "And now it´s time for weather, Tiffani?" bylo legendární :D Ale to je jenom věc názoru, takže jinak moc pěknej článek :)

Deliverance comes at a cost. I bear it so they don´t have to.
avatar uživatele
vikkyy
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 16:52:26 (před 12 roky)
off

cituji."Tentokrát padlo rozhodnutí probrat se všemi možnými záporáky a špatnými hochy."

Zdroj: https://www.serialzone.cz/clanek/997-top-12-padouchu-zloduchu-zlounu-sigru-a-nekalych-zivlu/#ixzz2467zKjG3

Nemohu si pomoct, ale Damon je "špatný hoch" a podle mého názoru se i špatný hoch může zamilovat. :) Jinak Russell Edgington, je ten, který je bez kousku citu a mohl v článku být, ale to i jiní. Toliko můj názor. :)

Love-sex-peace-freedom -respekt
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
20. 8. 2012 / 17:22:03 (před 12 roky)
off
weunka2101 napsal(a):

tak se třeba domluvte dva nebo tři, a tak to dáte určitě dohromady s tím, že o tom seriálu budete i něco vědět... určitě se v redakci najde někdo, kdo sleduje ty seriály, které ty nesleduješ... nikde není psáno, že každý článek by měla sestavovat jen jedna osoba, tedy pokud tady nejde spíš o kredity ;)
mně osobně tady totiž chybí jeden z největších záporáků TB, a to Russell Edgington...

Ahoj, ono sice platí, že víc hlav víc ví, ale taky se míň dokážou dohodnout. Polibky jsme psali s ragelly spolu, ale jen díky tomu, že jsme zrovna byli spolu i o víkendu, to šlo rychle, jinak by to trvalo min. 2x déle.

Anetka888 napsal(a):

Ale i tak by bylo fajn, kdybyste o těch seriálech něco věděli. Kdybyste je aspoň viděli. Já prostě nechápu, jak to tu sestavujete, když si o tom něco přečtete na wikipedii, kde kolikrát nejsou ani správné informace. Nikdy nikdo nebude znát všechno, ale když už píšu články, měla bych o tom něco vědět, pak může dojít i k trapasu. :) Ale tak to je jen můj názor.

Odpověď i pro weunku. Jak to píšeme?

Jestli sis všimla, na každý článek je potřeba nová struktura, jak se to bude psát, jestli zde budou citace postav (věř mi, ty je maso shánět a v diskusi jsem na ně nezaznamenal jednu větu - dáváme je tam čistě proto, aby článek nebyl tak suchý a nenudil), jestli budou nadpisy otázky, jak dlouhé budou popisy postav, věcí. Tohle se dělá průběžně.

Pak je potřeba udělat výběr (u polibků jsme vybírali z padesáti seriálů, u ostrých holek z 30). Většinou se snažíme tak, aby se v jednom žebříčku neopakoval jeden seriál, popř. jedna postava neopakovala ve dvou článcích. Zároveň, když máme třeba materiálu málo nebo neznáme další vhodné seriály, tak dohledáváme další, z kterých bereme jednu věc, to proto, aby ten článek nebyl monotónní a aby se lidi dozvěděli i o míň známých seriálech. Tahle část je nejzdlouhavější, většinou se přibližně půlka udělá předem (1-3 dny), druhá půlka se dodělává průběžně.

Pak je třeba sehnat obrázky, napsat perex, úvod, závěr, sehnat obrázek na titulku (třeba konkrétně tady jsem dobrý obrázek našel až tak tři hodiny před vydáním).

Pak si najdeš jeden až tři zdroje, v závislosti na známosti postavy a zbývajícím čase a překládáš (!). Zdroje jsou komplet v angličtině, je to blbý, ale z českých nepíšeme, aby nedošlo k nevědomému opisování. Překlad a psaní samotného článku trvá asi dva až čtyři dny, hodně záleží na zdrojích. Pokud jsi rychlá, dá se jedna postava napsat za půl hodiny čistého času.

Pak článek správně naformátuješ (linky, odřádkování, titulky, zarovnání), vložíš obrázky, které taky naformátuješ, pokud máš ještě něco (jako byl třeba green/red hotness bar v démonech, na kterém jsem dělal tři dny, než jsem ho správně naformátoval), tak to tam taky dodáš. Tuhle část třeba ragelly mírně fláká, ale já jsem na ní schopný strávit i dvě hodiny.

Na závěr znova text projedeš, opravuješ chyby, prostě děláš korekce a hodíš to ke schválení. Pak přijde někdo z hlavních, který ti text pročte, napíše ti, kde máš jaké chyby, ať už faktické, slohové nebo gramatické, kterých sis nevšimla, ty to opravíš, a pak je článek konečně hotový.

Čistého času na článku strávíš 16-20 hodin, topky většinou začínáme psát v pondělí, těsně po tom, co vyjde nová topka. Pokud k tomu ještě chodíš do práce, článek dopisuješ cca v pátek až sobotu.

Tohle dělá jeden člověk. Představ si, že by to dělali dva nebo tři a nemohli se na několika věcech dohodnout. Psaní by se krapet protáhlo ;) Druhá věc je ta, že tím, že to čte i někdo jiný (sice jeden člověk, ale aby jich to četlo víc, to by pak děsně zdržovalo), tak se eliminují nejzávažnější chyby. Je to jako by jeden psal a druhý kontroloval ;) samozřejmě se tím nevyeliminuje všechno.

ps. o kredity opravdu nejde, tyto články jsou sice v porovnání s ostatními hodnoceny nadprůměrně, ale o závratné částky rozhodně nejde.

Anetka888 napsal(a):

To už je riziko povolání. :) Vždy bude psát někdo pro a proti... Já to znám, však jsem admin na TVD webu... a tam je to síla. :D Aspoň tu nikomu nenadávám. :) Napsala jsem jen názor a jsem si jistá, že někdo ho bude také sdílet.

Od toho jsou ty diskuse. Snažíme se, aby články byly stoprocentní, ale to nikdy nebudou. Jsme rádi, když lidi řeknou, co je blbě, máme možnost to opravit a to taky děláme. Nechceme špatné články ;) pokud má někdo s nějakou částí nebo větou článku problém, ať napíše, já taky nikomu nenadávám za svoje chyby ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Petr Vaněk
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
20. 8. 2012 / 19:05:28 (před 12 roky)
off

A co třeba největší a nejtajemnější záporák ze všech seriálů - Red John?? Rudý John z Mentalisty tam vážně chybí víc než cokoliv ;-)

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
20. 8. 2012 / 19:14:58 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

Ahoj, ono sice platí, že víc hlav víc ví, ale taky se míň dokážou dohodnout. Polibky jsme psali s ragelly spolu, ale jen díky tomu, že jsme zrovna byli spolu i o víkendu, to šlo rychle, jinak by to trvalo min. 2x déle.



Odpověď i pro weunku. Jak to píšeme?

Jestli sis všimla, na každý článek je potřeba nová struktura, jak se to bude psát, jestli zde budou citace postav (věř mi, ty je maso shánět a v diskusi jsem na ně nezaznamenal jednu větu - dáváme je tam čistě proto, aby článek nebyl tak suchý a nenudil), jestli budou nadpisy otázky, jak dlouhé budou popisy postav, věcí. Tohle se dělá průběžně.

Pak je potřeba udělat výběr (u polibků jsme vybírali z padesáti seriálů, u ostrých holek z 30). Většinou se snažíme tak, aby se v jednom žebříčku neopakoval jeden seriál, popř. jedna postava neopakovala ve dvou článcích. Zároveň, když máme třeba materiálu málo nebo neznáme další vhodné seriály, tak dohledáváme další, z kterých bereme jednu věc, to proto, aby ten článek nebyl monotónní a aby se lidi dozvěděli i o míň známých seriálech. Tahle část je nejzdlouhavější, většinou se přibližně půlka udělá předem (1-3 dny), druhá půlka se dodělává průběžně.

Pak je třeba sehnat obrázky, napsat perex, úvod, závěr, sehnat obrázek na titulku (třeba konkrétně tady jsem dobrý obrázek našel až tak tři hodiny před vydáním).

Pak si najdeš jeden až tři zdroje, v závislosti na známosti postavy a zbývajícím čase a překládáš (!). Zdroje jsou komplet v angličtině, je to blbý, ale z českých nepíšeme, aby nedošlo k nevědomému opisování. Překlad a psaní samotného článku trvá asi dva až čtyři dny, hodně záleží na zdrojích. Pokud jsi rychlá, dá se jedna postava napsat za půl hodiny čistého času.

Pak článek správně naformátuješ (linky, odřádkování, titulky, zarovnání), vložíš obrázky, které taky naformátuješ, pokud máš ještě něco (jako byl třeba green/red hotness bar v démonech, na kterém jsem dělal tři dny, než jsem ho správně naformátoval), tak to tam taky dodáš. Tuhle část třeba ragelly mírně fláká, ale já jsem na ní schopný strávit i dvě hodiny.

Na závěr znova text projedeš, opravuješ chyby, prostě děláš korekce a hodíš to ke schválení. Pak přijde někdo z hlavních, který ti text pročte, napíše ti, kde máš jaké chyby, ať už faktické, slohové nebo gramatické, kterých sis nevšimla, ty to opravíš, a pak je článek konečně hotový.

Čistého času na článku strávíš 16-20 hodin, topky většinou začínáme psát v pondělí, těsně po tom, co vyjde nová topka. Pokud k tomu ještě chodíš do práce, článek dopisuješ cca v pátek až sobotu.

Tohle dělá jeden člověk. Představ si, že by to dělali dva nebo tři a nemohli se na několika věcech dohodnout. Psaní by se krapet protáhlo ;) Druhá věc je ta, že tím, že to čte i někdo jiný (sice jeden člověk, ale aby jich to četlo víc, to by pak děsně zdržovalo), tak se eliminují nejzávažnější chyby. Je to jako by jeden psal a druhý kontroloval ;) samozřejmě se tím nevyeliminuje všechno.

ps. o kredity opravdu nejde, tyto články jsou sice v porovnání s ostatními hodnoceny nadprůměrně, ale o závratné částky rozhodně nejde.



Od toho jsou ty diskuse. Snažíme se, aby články byly stoprocentní, ale to nikdy nebudou. Jsme rádi, když lidi řeknou, co je blbě, máme možnost to opravit a to taky děláme. Nechceme špatné články ;) pokud má někdo s nějakou částí nebo větou článku problém, ať napíše, já taky nikomu nenadávám za svoje chyby ;)

A už tu máš i článek v článku, no to je bomba :D

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
20. 8. 2012 / 19:18:34 (před 12 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

A už tu máš i článek v článku, no to je bomba :D

mám psavou náladu :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Helo
Dlouholetý uživatel | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 19:41:50 (před 12 roky)
off

Článek jako všechny ostatní TOPky fajne... Snad jen jednu výtku... ten malej úchylnej sociopat je rozhodně ten NEJVĚTŠÍ S.O.B. v seriálový historii!!! myslím, že všichni víte, koho myslím... :-D

Jsem seriálovej maniak, čumim skoro na všechno... :-D
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 19:53:31 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

mám psavou náladu :)

Přijde mi to ze všech stran trochu povyku pro nic. A to topka co topka. A upřímně, začínám z toho být fakt otrávená.

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
20. 8. 2012 / 19:57:02 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Přijde mi to ze všech stran trochu povyku pro nic. A to topka co topka. A upřímně, začínám z toho být fakt otrávená.

nikdy neuspokojíš všechny a hádat se s každým nemá cenu. Občas mají pravdu oni, občas my, ale přesvědčovat každého by mi zničilo nervy... napsali jsme článek, oni mají právo se vyjádřit.

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
vikkyy
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 20:04:17 (před 12 roky)
off

A vždyť o tom to je, každý se může vyjádřit. A moje poklona pro všechny, kteří se nás snaží svými články pobavit a rozptýlit nudu.:) Jinak, co zkusit do budoucna nějakou topku formou hlasování. Jestli je to technicky možné. :)

Love-sex-peace-freedom -respekt
avatar uživatele
MonYenn
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
20. 8. 2012 / 20:04:40 (před 12 roky)
off

Super Topka, lepšie by som nevybrala, jedine Damon sem asi moc nepatrí. Mimoriadne oceňujem T-baga, Arthura Mitchella a Joffreya. Rozhodne mi tu chýba Russell Edgington. Red John by sem tiež pasoval :)

avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
20. 8. 2012 / 20:10:24 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Přijde mi to ze všech stran trochu povyku pro nic. A to topka co topka. A upřímně, začínám z toho být fakt otrávená.

Nebudu to pročítat zpětně, ale přísahala bych, že jsi u nějaké taky vyjadřovala názory neshodující se s autory. No to je jedno, některé komentáře prostě můžeš přeskakovat. :)

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 20:41:05 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

nikdy neuspokojíš všechny a hádat se s každým nemá cenu. Občas mají pravdu oni, občas my, ale přesvědčovat každého by mi zničilo nervy... napsali jsme článek, oni mají právo se vyjádřit.

No ta reakce ale byla hlavně na ten sáhodlouhý koment od tebe.... prostě přesně jak jsi napsal, oni mají právo se vyjádřit... tak nechápu, proč ty opakované sáhodlouhé zpětné vazby...

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 20:41:21 (před 12 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Nebudu to pročítat zpětně, ale přísahala bych, že jsi u nějaké taky vyjadřovala názory neshodující se s autory. No to je jedno, některé komentáře prostě můžeš přeskakovat. :)

Takhle jsem to zrovna nemyslela... viz koment níže

avatar uživatele
haroska
Uživatel od první verze | Cool level: 45 | Jeremy Clarkson
20. 8. 2012 / 20:44:45 (před 12 roky)
off
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
20. 8. 2012 / 20:48:33 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

Takhle jsem to zrovna nemyslela... viz koment níže

LOL, aha. A já už myslela, ale bylo mi to divné. :D

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
anjoa
Uživatel od první verze | Cool level: 37 | Daenerys Targaryen
20. 8. 2012 / 20:50:30 (před 12 roky)
off

Já nechci nijak extra rejpat a s výběrem vesměs souhlasím, jak už jsem psala, ale mně třeba přijde zajímavé to, co mi včera při prvním přečtení článku ani při psaní commentu vůbec nedocvaklo, a to, že v top 12 padouchů jsou samí chlapi záporáci. Tak by mě zajímalo, jestli byl článek zaměřen výhradně na ně, nebo jestli jsou pořádné záporačky nedostatkové zboží?

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
20. 8. 2012 / 20:53:52 (před 12 roky)
off
anjoa napsal(a):

Já nechci nijak extra rejpat a s výběrem vesměs souhlasím, jak už jsem psala, ale mně třeba přijde zajímavé to, co mi včera při prvním přečtení článku ani při psaní commentu vůbec nedocvaklo, a to, že v top 12 padouchů jsou samí chlapi záporáci. Tak by mě zajímalo, jestli byl článek zaměřen výhradně na ně, nebo jestli jsou pořádné záporačky nedostatkové zboží?

Spíš to druhé. Navíc, toto téma se tak trochu kříží s článkem o démonech a článkem o ostrých holkách, z kterých by se do tohoto pár postav určitě dostalo :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
20. 8. 2012 / 20:55:59 (před 12 roky)
off
haroska napsal(a):

No ta reakce ale byla hlavně na ten sáhodlouhý koment od tebe.... prostě přesně jak jsi napsal, oni mají právo se vyjádřit... tak nechápu, proč ty opakované sáhodlouhé zpětné vazby...

To bylo hlavně pro představu, aby si někdo nemyslel, že v neděli odpoledne sednu k počítači a za hoďku je vyplozený článek, to fakt ne...

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
seba.svoboda
Uživatel od první verze | Cool level: 7 | Manny Bianco
20. 8. 2012 / 21:04:14 (před 12 roky)
off
avatar uživatele
Frki
Uživatel od první verze | Cool level: 13 | Kenny McKormick
20. 8. 2012 / 22:24:07 (před 12 roky)
off

Sylar je jasná volba, největší hajzík :D

avatar uživatele
powercrusher
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
20. 8. 2012 / 22:28:58 (před 12 roky)
off

pro mě T-Bag a Sylar :-)

“Dying is for fools, amateurs.”
avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
21. 8. 2012 / 02:19:00 (před 12 roky)
off

Článek opět potěšil ale ten Damon mi tam taky úplně nesedí. S TVD bych tam raději dal Katherine nebo Klause. Třeba takový Spike byl daleko větší padouch než Damon.

Michal-Sima@seznam.cz napsal(a):

A co třeba Holtz z Angela (díky němu a Sahjhanovi se změnilo vlastně úplně všechno...) nebo Boyd z Dollhousu?

S oběma naprosto souhlasím a s Dollhouse mě napadá ještě Alpha.

spike
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
21. 8. 2012 / 09:24:27 (před 12 roky)
off
spike napsal(a):

Článek opět potěšil ale ten Damon mi tam taky úplně nesedí. S TVD bych tam raději dal Katherine nebo Klause. Třeba takový Spike byl daleko větší padouch než Damon.

no právě. spike byl aspoň záporák série. damon byl záporák kolika? pěti prvních dílů? když třeba v top upírech nemohly být postavy, které nepatří mezi hlavní...

avatar uživatele
Ctirad
Uživatel od první verze | Cool level: 1 | Luke Dunphy
22. 8. 2012 / 15:41:05 (před 12 roky)
off

U Erica Cartmana jste zapomneli na zločin znovuvyvolání války Severu proti jihu. Kterou pak vyhrál.

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 8. 2012 / 16:10:12 (před 12 roky)
off
Ctirad napsal(a):

U Erica Cartmana jste zapomneli na zločin znovuvyvolání války Severu proti jihu. Kterou pak vyhrál.

u cartmana jsme toho zapomněli záměrně víc, protože celý seznam by vydal klidně na celý článek ;)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
Elža
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
22. 8. 2012 / 21:27:24 (před 12 roky)
off

Damon mi do výčtu top padouchů, zloduchů atd. taky moc nepasoval. Pro mě je jednoznačně ve TVD největší záporák Klaus, ten se dokáže chovat jako opravdový psychopat.

Petr Vaněk napsal(a):

A co třeba největší a nejtajemnější záporák ze všech seriálů - Red John?? Rudý John z Mentalisty tam vážně chybí víc než cokoliv ;-)

Nejdřív mě Red John vůbec nenapadl, ale musím uznat, že do topky patří. Kolik ten už zabil lidí. A navíc pořád nevíme, kdo to je.

A když všechno ostatní selže, nechte si narůst vlasy a bude to v pohodě.
avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
22. 8. 2012 / 21:50:16 (před 12 roky)
off
Elža napsal(a):

Nejdřív mě Red John vůbec nenapadl, ale musím uznat, že do topky patří. Kolik ten už zabil lidí. A navíc pořád nevíme, kdo to je.

no právě, že nevíme kdo to je.. až budeme vědět, kdo to je, tak ho do podobného článku přidáme, ale zatím se o něm pořád jen mluví ;)

And when my time is up, have I done enough?
Editováno: 1x | Naposledy: 22. 8. 2012 / 22:07:34
avatar uživatele
Elža
Dlouholetý uživatel | Cool level: 14 | Emma Swan
23. 8. 2012 / 12:13:41 (před 12 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

no právě, že nevíme kdo to je.. až budeme vědět, kdo to je, tak ho do podobného článku přidáme, ale zatím se o něm pořád jen mluví ;)

Pravda, do takovýho článku se zatím nehodí, protože o něm nic nevímě.
Ani by u něj nemohla být fotečka :)

A když všechno ostatní selže, nechte si narůst vlasy a bude to v pohodě.
avatar uživatele
Fruiko
Boss nejvyšší | Cool level: 126 | Galavant
23. 8. 2012 / 13:50:39 (před 12 roky)
on
Seraphine313 napsal(a):

no právě, že nevíme kdo to je.. až budeme vědět, kdo to je, tak ho do podobného článku přidáme, ale zatím se o něm pořád jen mluví ;)

Já bych tak chtěl TOP sériový zabijáci... :-)

Red John
Miniaturový vrah z CSI (těch z CSI by bylo možná dost na samostatný článek)
někdo z Myšlenek zločince

a vsadím se, že spousta dalších kriminálek má nějakého toho sériového zabijáka...

Všechna tahle písmenka napsal zakladatel webu.
avatar uživatele
zipacna
Uživatel od první verze | Cool level: 41 | Sheldon Cooper
23. 8. 2012 / 13:56:53 (před 12 roky)
off

Sériový vrah byl dokonce i ve Star Treku :D

Aby tě sežral velkej pes!
avatar uživatele
moul
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
24. 8. 2012 / 11:11:02 (před 12 roky)
off

Moriarty a Joffrey jsou jasný volby. Akorát ten Damon mírně nezapadá… :) Když už upír, za mě by fungoval takovej Russel Edgington, to je aspoň frajer. :)

avatar uživatele
evenfall
Uživatel od první verze | Cool level: 34 | John Watson
24. 8. 2012 / 12:31:14 (před 12 roky)
off
Fruiko napsal(a):

Já bych tak chtěl TOP sériový zabijáci... :-)

a vsadím se, že spousta dalších kriminálek má nějakého toho sériového zabijáka...

napríklad Gormogon alebo Hrobár z Bones...

happy, sad...annoying,mad...good & bad...enemy & friend...all in one...;)
avatar uživatele
lexy
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
24. 8. 2012 / 15:20:48 (před 12 roky)
off

Mám radost, ze se tu objevil T-Bag - pro mě jeden z nejzákeřnějších a nejlépe zahraných zloduchů, padouch ve všech směrech:) Moriarty taky potěšil a Joffrey je pubertální fracek, na kterého jsem už alergická a do článku naprosto patří!

Editováno: 1x | Naposledy: 24. 8. 2012 / 15:37:13
avatar uživatele
Dahllia
Dlouholetý uživatel | Cool level: 16 | Number 6
25. 8. 2012 / 09:13:27 (před 12 roky)
off

Jenže ono vypsat tu všechny záporáky taky není nejlehčí. Skoro každý serál nějakýho má... Výběr je, řekla bych podařený. :)

Quia ego...
Editováno: 1x | Naposledy: 25. 8. 2012 / 23:22:38
avatar uživatele
Majef
Uživatel od první verze | Cool level: 8 | Kryton
28. 8. 2012 / 09:56:57 (před 12 roky)
off

Sylar mi tady sedí, ale Joffrey je podle mě nejhorší. Neměla jsem Joffreyho Baratheona ráda od první chvíle. Herec co ztvárnil joffreyho prostě dokonale zahrál svou roli

avatar uživatele
Zuzatko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 9 | Rajesh Koothrappali
28. 8. 2012 / 12:34:49 (před 12 roky)
off

Nejlepší jsou Damon Salvatore a Jim Moriarty...

avatar uživatele
Seraphine313
Autor článku | Cool level: 88 | Fox Mulder
28. 8. 2012 / 13:46:31 (před 12 roky)
off

Když teďka sjíždím Scrubs, zjišťuju, že víc než dost by se sem hodil primář Bob Kelso... no holt člověk nikdy neobsáhne všechno...

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
lopata.fanda
Dlouholetý uživatel | Cool level: 20 | Zipper
2. 9. 2012 / 21:25:17 (před 12 roky)
off

U mne jasně vede Theodore Bagwell

Slunce v duši!
Editováno: 1x | Naposledy: 2. 9. 2012 / 23:25:15
avatar uživatele
FifaH009
Uživatel od první verze | Cool level: 19 | Černá zmije
2. 9. 2012 / 21:50:54 (před 12 roky)
off

Hodně potěšil Moriarty. Pár lidí mi tu chybí, ale nelze se zavděčit všem :)

avatar uživatele
PrincessAnna
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
29. 10. 2012 / 18:36:08 (před 12 roky)
off

Tak mě potěšil Damon, ačkoli je pravda, že ho někteří nemusí považovat nutně za záporáka, ale pro mě "bad boy" byl i je, jenom prostě i s kladnými vlastnostmi. Aspoň je to trochu reálnější, než někteří záporáci, kteří mají jen špatné vlastnosti. A samozřejmě mi tu pár lidí chybí, ale nelze se zavděčit všem :)

Annie
avatar uživatele
Anti~
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
10. 11. 2012 / 17:50:12 (před 12 roky)
off

Moc jich neznám, ale Jim je prostě nejlepší xD Sherlock je prostě dokonalý detektivní seriál a on je úžasné psycho.
To samé se Sylarem. Nejdřív jsem ho nemusela, ale s Peterem to byla moje nejblíbenější postava z Heroes.

"Mé pokusy o zbavení se závislosti na filmech a seriálech jsou zbytečné." (ukecana-antitalentka.blog.cz)
avatar uživatele
Bored Silly
Dlouholetý uživatel | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
27. 2. 2014 / 22:01:27 (před 10 roky)
off

v seriálu nesmí chybět pořádnej psychopatickej zabiják :D

avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
5. 8. 2014 / 15:15:48 (před 10 roky)
off

Ako vidím vy ste nikdy nevidely Doctor Who pretože John Simm bol ako The Master absolutne neschopný a na jeho mieste by mal byť Roger Delgado

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
5. 8. 2014 / 18:36:50 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Ako vidím vy ste nikdy nevidely Doctor Who pretože John Simm bol ako The Master absolutne neschopný a na jeho mieste by mal byť Roger Delgado

Spíš je to věcí názoru.

avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
5. 8. 2014 / 20:37:48 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Spíš je to věcí názoru.

zaprvé celý članok o mastrový bol zle napísaný a za druhé každý kto videl viac celý seriál vie že Simm bol najhorší master a najlepší bol Degado

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
5. 8. 2014 / 21:32:58 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Ako vidím vy ste nikdy nevidely Doctor Who pretože John Simm bol ako The Master absolutne neschopný a na jeho mieste by mal byť Roger Delgado

Volba Johna Simma byla rozhodně správná. Například z důvodu, že renewed má hodnoceno 10x víc lidí. Ne každý má prostě čas dohánět těch cca 500 dílů, takže je to spíš takový bonus pro skalní fanoušky. Věř mi nebo ne, ale je to tak a ani sebemenším kritizováním s tím nic neuděláš. BTW John Simm je skvělý Master ;).
A hodnocení, kdo byl nejlepší a nejhorší, je prostě věc osobního názoru.

Editováno: 1x | Naposledy: 5. 8. 2014 / 21:33:56
avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
13. 8. 2014 / 22:04:23 (před 10 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Volba Johna Simma byla rozhodně správná. Například z důvodu, že renewed má hodnoceno 10x víc lidí. Ne každý má prostě čas dohánět těch cca 500 dílů, takže je to spíš takový bonus pro skalní fanoušky. Věř mi nebo ne, ale je to tak a ani sebemenším kritizováním s tím nic neuděláš. BTW John Simm je skvělý Master ;).
A hodnocení, kdo byl nejlepší a nejhorší, je prostě věc osobního názoru.

Ako vidim ani ty si nevidela classický seriál lebo ten seriál ma len okolo 120 častý

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
14. 8. 2014 / 00:21:31 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Ako vidim ani ty si nevidela classický seriál lebo ten seriál ma len okolo 120 častý

Leda když to bereš 1 příběh - 1 epizoda. Když to počítáš normálně, je toho o moc vic ;).

avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
14. 8. 2014 / 10:00:15 (před 10 roky)
off

Spíš si myslím, že on počítá jenom moderního Doctora Who, ne i ty, co běželi před 30 lety.

avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
15. 8. 2014 / 13:10:25 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Spíš si myslím, že on počítá jenom moderního Doctora Who, ne i ty, co běželi před 30 lety.

Ja som videl celý klasický seriál v priebehu 4 mesiacou a teraz my hovor že je toho veľa nie je toho veľa. Práveže je toho máľo pretože ak nestahuješ tak nemáš šancu vidieť stratené epizédy alebo epizody ktoré nikdy neboli natočene a boli spätne spravená iba ako audio.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
15. 8. 2014 / 13:44:08 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Ja som videl celý klasický seriál v priebehu 4 mesiacou a teraz my hovor že je toho veľa nie je toho veľa. Práveže je toho máľo pretože ak nestahuješ tak nemáš šancu vidieť stratené epizédy alebo epizody ktoré nikdy neboli natočene a boli spätne spravená iba ako audio.

Ano, je toho hodně. Už se to tady někde řešilo.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
15. 8. 2014 / 14:02:09 (před 10 roky)
off

Co tam dělá Damon Salvatore? Jak dlouho byl padoch? Pár dílu, pak se z něj stal urejpanej kretén. To už byl větší padouch Stefan jako Ripper, tomu to aspoň pomalu do finále vydrželo.

Mým favoritem je jednoznačně Syler, po něm Lex Luthor a měla jsem ráda i Joffreyho. Neřekla bych, že má povahu po Cersei, protože ona není sadistická vražedkyně(seriálová určitě ne), i když nemá čisté ruce. Joffrey se vymkl kontrole a už v něm nepoznávala svého syna.

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
15. 8. 2014 / 20:15:16 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Ja som videl celý klasický seriál v priebehu 4 mesiacou a teraz my hovor že je toho veľa nie je toho veľa. Práveže je toho máľo pretože ak nestahuješ tak nemáš šancu vidieť stratené epizédy alebo epizody ktoré nikdy neboli natočene a boli spätne spravená iba ako audio.

Tím já se vůbec nezabývám, ale starých a nových dílů není dohromady 120, neviděla jsem to ještě všechno, ale to mi netvrď.

Megan napsal(a):

Mým favoritem je jednoznačně Syler, po něm Lex Luthor a měla jsem ráda i Joffreyho. Neřekla bych, že má povahu po Cersei, protože ona není sadistická vražedkyně(seriálová určitě ne), i když nemá čisté ruce. Joffrey se vymkl kontrole a už v něm nepoznávala svého syna.

Seriálová Cersei je určitě hodnější a chytřejší než knižní, ale ani v knize není Joffrey po ní, hlavně proto, že na tohle není dost chytrá a nemá dostatečnou fantazii být sadista. Tywin věděl, proč ji chtěl furt vdávat, ona totiž nic jiného než roztahovat nohy neumí. Na druhou stranu, když o tom přemýšlím, knižní Cersei podle mě nemiluje Jaimeho, ale to, jak on miluje a uctívá ji. Vzhledem k tomu, co pro ni všechno udělal a co udělala ona jemu, je v jistém ohledu sadista, takže možná jo.

avatar uživatele
Římanka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 15 | Christopher Turk
16. 8. 2014 / 13:00:26 (před 10 roky)
off
Seriálová Cersei je určitě hodnější a chytřejší než knižní, ale ani v knize není Joffrey po ní, hlavně proto, že na tohle není dost chytrá a nemá dostatečnou fantazii být sadista. Tywin věděl, proč ji chtěl furt vdávat, ona totiž nic jiného než roztahovat nohy neumí. Na druhou stranu, když o tom přemýšlím, knižní Cersei podle mě nemiluje Jaimeho, ale to, jak on miluje a uctívá ji. Vzhledem k tomu, co pro ni všechno udělal a co udělala ona jemu, je v jistém ohledu sadista, takže možna jo.

Právě proto se bojím jít číst knižní sérii. Cersei je v seriálu jedna z mých nejoblíbenějších postav. Nechci si kazit svojí představu Cersei, co miluje své děti a Jaimeho. Když se to tak vezme, tak ženy v GoT nic jiného, než rozhazování noh nedělají, hlavně ani nemohou. Cersei vždy toužila být ženou ve zbroji, jako Brienne, ale to bohužel nemohla, z politických důvodu.
Slyšela jsem, že v knihách zkazí na co šáhne, ale že je to s ní tak zlé, to jsem netušila. Né, že by seriálová byla nějak mistrovská, ale u ní se mi to zdá k smíchu, než k naštvaní(třeba to zajmutí "Tyrionovy šlapky", aby měla navrch, přitom zajmula úplne jinou a Tyrion si jen odfrkl)

Jsem hloupý a netalentovaný člověk, který nic neumí a ani není moc hezký na pohled. ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
avatar uživatele
Exredaktorka
Redaktor | Cool level: 68 | Charlie Harper
17. 8. 2014 / 10:05:29 (před 10 roky)
off
Megan napsal(a):

Právě proto se bojím jít číst knižní sérii. Cersei je v seriálu jedna z mých nejoblíbenějších postav. Nechci si kazit svojí představu Cersei, co miluje své děti a Jaimeho. Když se to tak vezme, tak ženy v GoT nic jiného, než rozhazování noh nedělají, hlavně ani nemohou. Cersei vždy toužila být ženou ve zbroji, jako Brienne, ale to bohužel nemohla, z politických důvodu.
Slyšela jsem, že v knihách zkazí na co šáhne, ale že je to s ní tak zlé, to jsem netušila. Né, že by seriálová byla nějak mistrovská, ale u ní se mi to zdá k smíchu, než k naštvaní(třeba to zajmutí "Tyrionovy šlapky", aby měla navrch, přitom zajmula úplne jinou a Tyrion si jen odfrkl)

Já jsem nedávno slyšela historku, která na Cersei úplně sedne. Ludvík XII. si prý stěžoval, že ho Ferdinand Aragonský dvakrát hrubě podvedl. Machiavelli se prý zasmál a řekl, že to bylo nejméně desetkrát. Tak ona je v tomhle přesně Ludvík XII., myslí si, jak je chytrá, jak jí trošku ukřivdili, ale vydrbe s ní lehce každý. Dlouho jsem uvažovala, jak ji nejlépe stručně popsat - došla jsem k označení pitomá děvka s velkým egem, to je podle mě nejpřesnější, takže pokud si ji nechceš zkazit, fakt asi nečíst. Na druhou stranu, v seriálu já vůbec nemám ráda Jaimeho, protože v knize se sebou sice nechal orat přes 30 let, ale po návratu si to začíná uvědomovat a konečně se jí vzepře.

avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
20. 8. 2014 / 12:22:55 (před 10 roky)
off
ševča napsal(a):

Já jsem nedávno slyšela historku, která na Cersei úplně sedne. Ludvík XII. si prý stěžoval, že ho Ferdinand Aragonský dvakrát hrubě podvedl. Machiavelli se prý zasmál a řekl, že to bylo nejméně desetkrát. Tak ona je v tomhle přesně Ludvík XII., myslí si, jak je chytrá, jak jí trošku ukřivdili, ale vydrbe s ní lehce každý. Dlouho jsem uvažovala, jak ji nejlépe stručně popsat - došla jsem k označení pitomá děvka s velkým egem, to je podle mě nejpřesnější, takže pokud si ji nechceš zkazit, fakt asi nečíst. Na druhou stranu, v seriálu já vůbec nemám ráda Jaimeho, protože v knize se sebou sice nechal orat přes 30 let, ale po návratu si to začíná uvědomovat a konečně se jí vzepře.

tých častí je od prvej po dvadsiatu siedmu sezonu 155. To nie je veľa.

Editováno: 1x | Naposledy: 20. 8. 2014 / 12:23:08
avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
20. 8. 2014 / 12:37:28 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

tých častí je od prvej po dvadsiatu siedmu sezonu 155. To nie je veľa.

Jen když počítáš rozdělené díly jako jeden díl. Když to počítáš díl po dílu je jich podle wiki 658.

avatar uživatele
vmvladko
Dlouholetý uživatel | Cool level: 4 | Vince Masuka
21. 8. 2014 / 08:50:39 (před 10 roky)
off
Drunk_Queen napsal(a):

Jen když počítáš rozdělené díly jako jeden díl. Když to počítáš díl po dílu je jich podle wiki 658.

Tie dieli sa nerátajú rozdelené ale spolu. čiže ich je 155.

avatar uživatele
Drunk_Queen
Redaktor | Cool level: 54 | Jack Shephard
21. 8. 2014 / 10:13:59 (před 10 roky)
off
vmvladko napsal(a):

Tie dieli sa nerátajú rozdelené ale spolu. čiže ich je 155.

Takže trojdíl s Vládcem ve 3. řadě je podle tebe jeden díl? Spíš je to takhle - 155 příběhů, cca 658 epizod :).