Tak únor jsem odhadla dobře. 😁 Na březen podle nápovědy tady bych řekla něco se šerifem v hlavní roli. Ale nejspíš jde o chybu, protože na mém profilu je jinak obrázek ženy s dítětem, takže půjde o seriál kde matka má nějaký vztah k dítěti nebo dítě porodí či čerstvě porodila a nebo slavení den matek 🤔😁
Koukám, že jste změnili styl nápovědy :D:D:D
Tak únor jsem odhadl dobře, jen škoda, že se nepočítá i Dánsko a asi ani Island ne. Na březen podle nápovědy na profilu tipuju něco s matkou (viz květnové téma výzvy 21).
Seznam
Já mám jeden nový finský seriál ve Chci vidět, ten by se na to hodil, ale ne a ne ho sehnat (ani na torrentech není!).
A otázečka, jelikož jsem ve výzvě nováček: Ten pilot musím shlédnout v únoru, nebo můžu kdykoliv během roku?
darbak napsal(a):
A otázečka, jelikož jsem ve výzvě nováček: Ten pilot musím shlédnout v únoru, nebo můžu kdykoliv během roku?
Kdykoli během roku :)
Lord Edmund Blackadder napsal(a):
Tak únor jsem odhadl dobře, jen škoda, že se nepočítá i Dánsko a asi ani Island ne. Na březen podle nápovědy na profilu tipuju něco s matkou (viz květnové téma výzvy 21).
Seznam
Nevím, jak Dánsko, ale Island by se měl počítat. Ve článku je odkaz na 7 zastávek ve Finsku a na Islandu...
darbak napsal(a):
Já mám jeden nový finský seriál ve Chci vidět, ten by se na to hodil, ale ne a ne ho sehnat (ani na torrentech není!).
Kdykoli během roku :)
Od teď. Takže lednový mají smůlu.
Seznam
Island určitě jo, Dánsko beru taky, sic je na hraně. :D
darbak Promiň, špatně jsem to pochopil. :D
darbak Promiň, špatně jsem to pochopil. :D
V pořádku, stane se :D
Fruiko napsal(a):
Od teď. Takže lednový mají smůlu.
Tak fajn, v lednu jsem stejně nic severského neviděl :D Díky
Tak jsem tipovala správně.
No a na březen tipuji něco s mateřskou láskou, matkou.