Diskuze k článku Glee: Tvůrci přemýšleli o zrušení
avatar uživatele
lillygrace
Uživatel od první verze | Cool level: 17 | Jaime Lannister
24. 7. 2013 / 20:08:25 (před 11 roky)
off

Seriál jsem nikdy nesledovala, ale dokážu si přestavit, s čím se teď tvůrci i obsazení potýká. Opravdu by mě ale zajímalo, jak plánují natočit epizodu o postavě bez té postavy... to je obrovská výzva.
PS. Ve slově "respektuju" jsou přeházená písmenka :-)

avatar uživatele
monberunka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
24. 7. 2013 / 20:27:59 (před 11 roky)
off

"Jste zvědaví, jak Finn umře?" Bože, to je otázka

avatar uživatele
inekafe
Redaktor | Cool level: 93 | Jack Bauer
24. 7. 2013 / 20:29:37 (před 11 roky)
off
monberunka napsal(a):

"Jste zvědaví, jak Finn umře?" Bože, to je otázka

suhlasim, toto bolo trosku "přes čáru"...:/

"Život jak vo videu, dopredu či dozadu, si nepretočím."
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2013 / 20:38:10 (před 11 roky)
off
monberunka napsal(a):

"Jste zvědaví, jak Finn umře?" Bože, to je otázka

Tak já jsem zvědavá, jak Finn umře. Když Murphy přímo řekl, že to do té epizody napíšou...

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
24. 7. 2013 / 20:46:34 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Tak já jsem zvědavá, jak Finn umře. Když Murphy přímo řekl, že to do té epizody napíšou...

Vzbuď se prosím tě, nežiješ v seriálech, ten člověk doopravdy umřel a trocha úcty by ti vážně neuškodila. To, že jsi zvědavá, je strašně fajn a vůbec nás to nepřekvapuje, nicméně to ale nemění nic na tom, že to bylo naprosto nevhodné. Pokud si to neuvědomuješ, tak tím hůř pro tebe.

avatar uživatele
Lucius
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
24. 7. 2013 / 20:59:37 (před 11 roky)
off

na tu 3. epizodu jsem docela zvědavá, bude to jak pro ně, tak pro diváky hodně emotivní, tak to snad nějak zvládnou..

jinak se Lee nedivím, všichni okolo Glee jsou pro ni jako rodina a je to lepší než aby seděla doma a trápila se, i když zase na druhou stranu jí ho to bude hodně připomínat no..

Sarcasm - because beating the crap out of people is illegal.
avatar uživatele
alyssa18
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
24. 7. 2013 / 21:08:42 (před 11 roky)
off

Divím se, že se takto Lea rozhodla, ale rozhodně ji obdivuju, že dokáže v takových chvílích jasně uvažovat. Stejně si ale nedovedu představit, jaké to pro ni (a pro ostatní v seriálu) bude vrátit se na plac bez Coryho. Co se týče smrti Finna, mohli to vyřešit i jinak, toto bych tam vůbec netahala.

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2013 / 21:18:45 (před 11 roky)
off

Otázku jsem přepsala, aby tu zbytečně nevznikal flame.

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
24. 7. 2013 / 21:32:56 (před 11 roky)
off

Takže jak jsem předpokládala... Lea je skvělá, že se vrací. Ať už je profesionálka jakkoliv velká, tak tohle pro ni bude zatraceně těžké, takže má můj obdiv. Sice jsem další řadu nechtěla sledovat, ale zajímá mě, jak to vyřeší (ať už to zní jakkoliv morbidně) a jak mu vzdají hold.

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
24. 7. 2013 / 21:35:43 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Vzbuď se prosím tě, nežiješ v seriálech, ten člověk doopravdy umřel a trocha úcty by ti vážně neuškodila. To, že jsi zvědavá, je strašně fajn a vůbec nás to nepřekvapuje, nicméně to ale nemění nic na tom, že to bylo naprosto nevhodné. Pokud si to neuvědomuješ, tak tím hůř pro tebe.

že ses takhle nerozohnil třeba tady, tady, tady nebo tady. Čekám, že to co nejdřív napravíš! :)

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
blunta
Uživatel od prvopočátků | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
24. 7. 2013 / 21:48:41 (před 11 roky)
off

podle mě ta otázka nebyla nevhodná, mě by to taky zajímalo, jak to celé vyřeší ...

Dani ʕ۰ᴥ۰Ɂ
avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
24. 7. 2013 / 21:55:40 (před 11 roky)
off

Ta otázka byla úplně v pohodě, podle mě. Týkala se seriálu, ne Coryho!

avatar uživatele
Coccinella
Dlouholetý uživatel | Cool level: 3 | Alexandr 'Lexa' Bůček
24. 7. 2013 / 22:06:08 (před 11 roky)
off

Nemyslím si, že by tohle měla být diskuze o otázce :) Každopádně je to dost subjektivní, někdo je na Coryho hodně citlivý a tahle forma otázky mu může připadat nevhodná, pro někoho zas ok. Myslím, že dotyčným šlo spíš o styl otázky, než o obsah. Ale už bych se tím nezabývala, ragelly to přepsala, tak můžeme být tichučko ;) Jediné co bych chtěla poznamenat, že klobouk dolů před tím, jak ragelly vždycky zachová chladnou hlavu, když na ni někdo "útočí" :) Já už bych na jejím místě posílala elektronické blesky, sleduju to už dělší dobu :D

avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2013 / 22:07:59 (před 11 roky)
off
Coccinella napsal(a):

Nemyslím si, že by tohle měla být diskuze o otázce :) Každopádně je to dost subjektivní, někdo je na Coryho hodně citlivý a tahle forma otázky mu může připadat nevhodná, pro někoho zas ok. Myslím, že dotyčným šlo spíš o styl otázky, než o obsah. Ale už bych se tím nezabývala, ragelly to přepsala, tak můžeme být tichučko ;) Jediné co bych chtěla poznamenat, že klobouk dolů před tím, jak ragelly vždycky zachová chladnou hlavu, když na ni někdo "útočí" :) Já už bych na jejím místě posílala elektronické blesky, sleduju to už dělší dobu :D

Já bych ti povyprávěla... ale raději ne :D

avatar uživatele
xtomas252
Uživatel od první verze | Cool level: 84 | Dr. Horrible
24. 7. 2013 / 22:17:52 (před 11 roky)
off
Seraphine313 napsal(a):

že ses takhle nerozohnil třeba tady, tady, tady nebo tady. Čekám, že to co nejdřív napravíš! :)

Aha, druhej, kterej nechápe rozdíl mezi smrtí herce a postavy v seriálu. Nevadí. :)

avatar uživatele
Seraphine313
Redaktor | Cool level: 88 | Fox Mulder
24. 7. 2013 / 22:33:47 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Aha, druhej, kterej nechápe rozdíl mezi smrtí herce a postavy v seriálu. Nevadí. :)

aha, takže ty budeš asi ten první, když se ragelly ptala na smrt postavy... ne?

And when my time is up, have I done enough?
avatar uživatele
monberunka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 21 | Phil Dunphy
24. 7. 2013 / 22:36:09 (před 11 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Ta otázka byla úplně v pohodě, podle mě. Týkala se seriálu, ne Coryho!

a tak co, debata se rozproudila, kreditů bude plno, všichni budou spokojení :D

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 7. 2013 / 22:42:08 (před 11 roky)
off

Osobně jsem si spíše myslel, že Glee nakonec zruší ale na straně druhé rozhodnutí tvůrců a hlavně Ley chápu a upřímně jsem také zvědavý jak se z danou situací v páté sérii vypořádají.

spike
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2013 / 22:43:24 (před 11 roky)
off
monberunka napsal(a):

a tak co, debata se rozproudila, kreditů bude plno, všichni budou spokojení :D

Jo no, musím si přece udržet první místo... :)

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
24. 7. 2013 / 22:47:01 (před 11 roky)
off
ragelly napsal(a):

Jo no, musím si přece udržet první místo... :)

Jdeš na to chytře! :D

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
24. 7. 2013 / 22:47:46 (před 11 roky)
off
Ree napsal(a):

Jdeš na to chytře! :D

Jak se to vezme... :D

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
24. 7. 2013 / 22:49:46 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Vzbuď se prosím tě, nežiješ v seriálech, ten člověk doopravdy umřel a trocha úcty by ti vážně neuškodila. To, že jsi zvědavá, je strašně fajn a vůbec nás to nepřekvapuje, nicméně to ale nemění nic na tom, že to bylo naprosto nevhodné. Pokud si to neuvědomuješ, tak tím hůř pro tebe.

Podle mě byla řeč o smrti seriálové postavy Finna a ne o smrti jeho představitele. Řekl bych, že si moc přecitlivělí a měl by si se malinko uklidnit. :-)

spike
avatar uživatele
Locke
Dlouholetý uživatel | Cool level: 29 | Ovečka Shaun
24. 7. 2013 / 23:05:46 (před 11 roky)
off
xtomas252 napsal(a):

Aha, druhej, kterej nechápe rozdíl mezi smrtí herce a postavy v seriálu. Nevadí. :)

Řekl bych, že ten rozdíl nechápeš spíš ty. Otázka "Jak podle vás zemře Finn?" je úplně OK, protože se prostě jedná o seriálovou postavu a ne o toho herce.

Hold the Door!
avatar uživatele
Anetka888
Uživatel od první verze | Cool level: 49 | Chip
24. 7. 2013 / 23:43:35 (před 11 roky)
off

Nejspíš to bylo myšleno tak, že je nevhodné být zvědavý na smrt Finna, když už tu Cory není. U těch ostatních seriálových postav, co tu byly za příklad, je to jiné, protože ti herci žijí.

Jinak já to mám naopak než alyssa, já jsem ráda, že zvolili variantu smrti, než kdyby ho poslali třeba studovat do Evropy.

"Let's put a smile on that face!"
avatar uživatele
Didka
Dlouholetý uživatel | Cool level: 7 | Manny Bianco
24. 7. 2013 / 23:50:41 (před 11 roky)
off

Seriál by bez Lei nebolo Glee. Prekvapuje ma to že súhlasila s točením aj keď má obrovský obdiv!
Seriál milujem a teším sa že bude pokračovať a aj keby pokračoval bez Lei určite by som ho sledovala stále ale to už skôr zo závislosti :) A samozrejme Naya, Chris a Darren... :)

avatar uživatele
mexffel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 6 | Chloe O'Brian
25. 7. 2013 / 00:39:20 (před 11 roky)
off

ja si myslím, že tá záverečná otázka je teraz výstižnejšia, predtým to bolo fakt trochu surové.

avatar uživatele
Idrial
Dlouholetý uživatel | Cool level: 10 | sžt. Maxwell 'Max' Q. Klinger
25. 7. 2013 / 01:47:29 (před 11 roky)
off
spike napsal(a):

Podle mě byla řeč o smrti seriálové postavy Finna a ne o smrti jeho představitele. Řekl bych, že si moc přecitlivělí a měl by si se malinko uklidnit. :-)

souhlasím, já sama z glee viděla jen první řadu, ale opravdu mě zajímá, jak tuto situaci vyřeší, a otázka mi vůbec nepřišla nevhodná považuji kolegy co tu tak šílí za emocionálně nevyrovnané či životem poznamenané

Není člověk, který by se zavděčil všem, takže mě za mé názory nekamenujte ;-)
avatar uživatele
alyssa18
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
25. 7. 2013 / 07:41:05 (před 11 roky)
off
Anetka888 napsal(a):

Jinak já to mám naopak než alyssa, já jsem ráda, že zvolili variantu smrti, než kdyby ho poslali třeba studovat do Evropy.

Já bych to asi vyřešila zrovna tou cestou do Evropy nebo někam. Nedovedu si představit, jak ten díl bude vypadat. Bude to síla. :-/

avatar uživatele
Ree
Dlouholetý uživatel | Cool level: 33 | Jack Carter
25. 7. 2013 / 08:59:25 (před 11 roky)
off
alyssa18 napsal(a):

Já bych to asi vyřešila zrovna tou cestou do Evropy nebo někam. Nedovedu si představit, jak ten díl bude vypadat. Bude to síla. :-/

Souhlasím s Anet, takhle mu prokážou víc úcty. Krom toho, cesta do Evropy? Ten seriál byl o jejich lásce. Co by udělali později? Řekli, že na ni Finn zapomněl? Vzhledem k tomu, co se stalo, by to jistě všichni pochopili, ale takhle je to víc... uvěřitelné(?).

Ukažte mi sexy chlapa a máte ode mě pokoj...
avatar uživatele
alyssa18
Uživatel od první verze | Cool level: 16 | Number 6
25. 7. 2013 / 09:22:08 (před 11 roky)
off
Ree napsal(a):

Souhlasím s Anet, takhle mu prokážou víc úcty. Krom toho, cesta do Evropy? Ten seriál byl o jejich lásce. Co by udělali později? Řekli, že na ni Finn zapomněl? Vzhledem k tomu, co se stalo, by to jistě všichni pochopili, ale takhle je to víc... uvěřitelné(?).

Je to možné. Já jsem Glee přestala sledovat po druhé sérii, takže nevím, jak to tam teď je. Každopádně s ohledem na okolnosti se k tomu budu vracet. No, uvidíme, jak to bude.

avatar uživatele
AnyBel
Dlouholetý uživatel | Cool level: 5 | John A. Zoidberg
26. 7. 2013 / 20:01:12 (před 11 roky)
off
Didka napsal(a):

Seriál by bez Lei nebolo Glee. Prekvapuje ma to že súhlasila s točením aj keď má obrovský obdiv!

Souhlasila určitě z více důvodů...první je, že si tam opravdu našla přátele, a druhej...ať je to hnusný nebo ne, jsou prachy. Glee jí prosadilo, a bez něj by nebyli peníze ;-)

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
27. 7. 2013 / 07:14:11 (před 11 roky)
off
AnyBel napsal(a):

Souhlasila určitě z více důvodů...první je, že si tam opravdu našla přátele, a druhej...ať je to hnusný nebo ne, jsou prachy. Glee jí prosadilo, a bez něj by nebyli peníze ;-)

To je asi oboje pravda ale hlavně by se asi teď bez práce jednoduše zbláznila. :-)

spike
avatar uživatele
Nikuska181
Uživatel od první verze | Cool level: 12 | Dale
28. 7. 2013 / 14:05:48 (před 11 roky)
off

Mňa Lea prekvapila, že bude v seriáli pokračovať, ale je to jej rozhodnutie. Ja by som už rozhodne nepokračovala. Inak beztak bez Finna už Glee jednoducho nebude to čo bývalo... ešte štvrtá séria ma bavila aj keď už to nebolo ono, ale bez hlavnej postavy Glee pôjde (ide) ku koncu.

avatar uživatele
spike
Uživatel od první verze | Cool level: 15 | Christopher Turk
28. 7. 2013 / 23:55:53 (před 11 roky)
off
Nikuska181 napsal(a):

Mňa Lea prekvapila, že bude v seriáli pokračovať, ale je to jej rozhodnutie. Ja by som už rozhodne nepokračovala. Inak beztak bez Finna už Glee jednoducho nebude to čo bývalo... ešte štvrtá séria ma bavila aj keď už to nebolo ono, ale bez hlavnej postavy Glee pôjde (ide) ku koncu.

Nejvíce se teď obávám toho aby to FOX uměle nenatahoval jen kvůli zisku místo toho aby to nějak důstojně ukončili. Osobně bych to viděl už jen na jednu maximálně dvě nové série.

spike
avatar uživatele
ragelly
Autorka článku | Cool level: 119 | Jack O'Neill
29. 7. 2013 / 00:15:27 (před 11 roky)
off
spike napsal(a):

Nejvíce se teď obávám toho aby to FOX uměle nenatahoval jen kvůli zisku místo toho aby to nějak důstojně ukončili. Osobně bych to viděl už jen na jednu maximálně dvě nové série.

Objednané už jsou dvě..

avatar uživatele
Michalenka
Uživatel od první verze | Cool level: 11 | Morgan Guillermo Grimes
29. 7. 2013 / 09:31:03 (před 11 roky)
off

I když mám Glee ráda a přestávky ve vysílání nemám ráda, vůbec bych se nedivila, kdyby dali klidně roční přestávku:P Možná bych to i já sama uvítala:p

Keep calm & Be Fan of TV Shows :P